۱۳۹۷ يکشنبه ۵ اسفند ساعت : 0:53 بوقت تهران
محمدکاظمی رضا
محمدکاظمی رضا
مرتبه علمی: دانشیار
مدرك تحصيلي: دكتري مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی از دانشگاه تربيت معلم
گروه آموزشی: کسب و کار
سمت: مدیر گروه
  • ایمیل: r_mkazemi@ut.ac.ir
  • تلفن: 61119243
  • آدرس: تهران-خ کارگرشمالی – مقابل کوی دانشگاه تهران – دانشکده کارآفرینی
  • پروفایل
  • مقالات و کتب
  • پژوهش
  • دروس
  • دانشجویان

تحصيلات:

مقطع

كشور

شهر

دانشگاه / موسسه آموزشي

سال شروع

سال پايان

رشته

گرايش

ديپلم

ايران

تهران

دبيرستان دكتر حسابي

1365

1369

تجربي

تجربي

كارشناسي  اول

كارشناسي دوم

ايران

ايران

تهران

تهران

دانشگاه آزاد (تهران مركز)

دانشگاه تربيت معلم تهران

1369

1370

1373

1374

زبان انگليسي

تربيت بدني

مترجمي

عمومي

كارشناسي ارشد

ايران

تهران

دانشگاه تهران

1375

1378

تربيت بدني

روانشناسی

دكتري

ايران

تهران

دانشگاه تربيت معلم تهران

1382

1386

مدیریت و برنامه ریزی

ورزشی

 

عنوان پايان نامه كارشناسي ارشد:

شناسایی میزان تاثير تمرينات ذهني بر عملكرد حركتي ورزشکاران نخبه

 

عنوان پايان نامه دكتري:

شناسایی عناصر آميخته بازاريابي صنعت فوتبال ايران، مقايسه با کشورهای منتخب آسیایی و ارائه الگو

 

1- مقالات

الف-  )مقالات چاپ شده در مجلات علمی – پژوهشی انگلیسی/  بین المللی)

  1. Mohammmadkazemi, Reza.  Tondnevis, Fereydoon, Khabiri, Mohammad (2010). “Model of Sport Marketing Mix Element and Components Prioritization in Iran’s Football Industry”‎. Pan-Asian Journal of sports & Physical Education. ‎ Vol.2 No.1‎,
  2. Mehrdad Estiri, Mohammad Haghighi. Mohammmadkazemi, Reza.  (2010). “Promotion in Iran’s Football Pro-league: Important but weak!” International Journal of Applied Sports Sciences. Vol. 22, No. 1, 59-79.
  3. Peyman Pournasr Khakbaz. Mohammmadkazemi, Reza.  (2011). “Identifying Effective Organizational Factors on Corporate Entrepreneurship in Tehran Municipality's Department of Urban Services”.‎ Information Management and Business Review. ‎ Vol. 3, No. 6, pp. 328-335, Dec 2011 .
  4. MohammadTaghi Amiri-khorasani. Mohammmadkazemi, Reza. Soodeh Sarafrazi. (2011). “Kinematics Analysis Related To Stretch Shortening Cycle During Soccer Instep Kicking After Different Acute Stretching”. Journal of Strength and Conditioning Research. Volume 26, Number 11. pp. 3010-3017
  5. Jamali, Behrooz. Mohammmadkazemi, Reza. (2012)." Effects of sport activities on increasing preschool children's creativity "‎. ‎ Management Science Letters, Management Science Letters 2 (2012) 1975–1980. www.GrowingScience.com/msl.
  6. Mohammmadkazemi, Reza. Madandar,Siroos, 2012. ‎" Identifying the Factors Affecting Entrepreneurial Attitude of Athlete & Non-athlete University Students "‎. Information Management and Business Review.‎ Vol. 4, No. 6. June 2012.
  7. Paakrad, Mahdi. Hejazi,Reza. Mohammmadkazemi, Reza. (2012). “Identifying Effective Factors on Technological Entrepreneurship in Iranian Nanotechnology SMEs”, Information Management and Business Review. Vol. 4, No. 8. Aug 2012.
  8. Mohammmadkazemi, Reza. Yadollahii, jahangir. Javadi,Fahimeh. (2013). “Recognizing Business Opportunities in Sports Tourism in Iran”.  Journal of International Review. No 3&4. Winter 2012.
  9. Mobaraki,M,H. Moghimi,h. safavinejhad,Sh. Mohammmadkazemi, Reza. (2013). “Entrepreneurial team formation, the success of the companies”, International journal of innovative research in management. Vol. 1, Issue 2. January 2013.
  10. Razavi, Seyyed Mostafa. Mohammmadkazemi, Reza. Seyyed Zare, Behrad (2013). "Identification of Performance Measures for Social Entrepreneur Institutions: Case of the Iranian national commission for UNESCO”.    Australian Journal of Basic and Applied Sciences. No3, April 2013.
  11. Mohammmadkazemi, Reza. Yadollahii, Jahangir. Ziviar,Farzad. Panahi,Fatemeh (2013). “Designing a Business Model for Educational Institutes (Chess Schools)”.  European journal of scientific research.  Volume 103 Issue 4, 2013.
  12. Eshghi,Kamran. Mohammmadkazemi, Reza. Aghazedeh,Hashem. Hedayatnia,Apena (2013). “Evaluating Sport Sponsorship Model among Soccer Fans in Iran”.    Canadian Journal of Business and Management Research. Vol. 2, No. 2; June 2013.
  13. Ghasemzadeh, F. Sadeghi Moghaddam, A. Mohammmadkazemi, Reza. Zareh,S. Tojjari,F (2013). “Development and Verification of an Entrepreneurial Model for Increasing the Customers' Loyalty in Volleyball Spectators in Iran”.  European journal of scientific research.  Volume 110 Issue 3, 2014(Acceptance).
  14. Nasiri Touli, Majid; Mohammmadkazemi, Reza (2013). “A Comparative study of brand equity from costumers’ perspective in private banking industry (Mellat bank and Tourism Bank of IRAN)”.  International Journal of Management, Information, Technology and Engineering (BEST: IJMITE), Vol. 1, Issue 2, Nov 2013, 21-26
  15.  Mohammmadkazemi, Reza. Taherkhani,Farnoosh. Heydar Soleymanie, Darvish,mostafa. (2014). Football refereeing: Identifying innovative methods. Journal of Management Science Letters. Vol. 4, (2014) 1707–1714
  16. Mohammmadkazemi, Reza. Soheili, Sara. Taherkhani,Farnoosh. JafariMoghadam, Saeed. ( 2014). “Impact of Organizational climate on Innovation, A case Study of the Ministry of Sports in Iran”.  Middle Esat Journal of Management. Vol. 1, No. 4, 2014
  17. Khosravani,shabnam. Mohammmadkazemi, Reza. Rezvani,mehran. (2014). “Investigating the effect of Electronic Word Of Mouth on customer’s purchase intention of digital products”.    Journal of Management Science Letters. Vol. 4, Nov 2014.
  18. Hoseini-nia, R.  Zare’I, Behruz. Mohammmadkazemi, Reza. (2015). “The Identification Of Barriers For Organizational Entrepreneurship in Academic Institutions (By Using The Tripartite Model in University of Tehran)”.  Journal of Global Economics, Management and Business Research.  Volume 2, No 3, 2015, Page 143- 150.
  19. Mohammmadkazemi, Reza. Rasekh, Nazanin. Navid, Mohammad (2016). “The Effect of Entrepreneurial Competencies on Innovation: A Case Study of Professional Sport Clubs”.  International Business Research. Vol. 9, No. 11; 2016.
  20. Mokhtari, Tahereh. Mohammmadkazemi, Reza. kamkari, Kambiz. (2017). “Computer Games & Their Impact on Creativity of Primary Level Students in Tehran”.    International Journal of Social Science and Economic Research. Vol. 2, Issue 4. pp: 3024 -3033.
  21. Zohari, Mahboobeh. Mohammmadkazemi, Reza. (2017). “Identifying the effect of entrepreneurship approach on the banking industry development strategy   (Case: Bank Mellat)”.   Journal of International Business Research. Vol. 10, No 6. pp: 236 -247.
  22. Jamali, Behruz. Mohammmadkazemi, Reza. Yadollahi farsi, Jahangir. Mobini, Ali (2018). “The Study on the Theories' Gap of Technological Entrepreneurship Opportunities Emergence”.   Journal of International Business Research. Vol. 11, No 2. pp: 79 -88.
  23. Jamali, Behruz. Mohammmadkazemi, Reza. Yadollahi farsi, Jahangir. Mobini, Ali (2018). “Theories of opportunity creation and effective entrepreneurial actions in opportunity creation context”.   Journal of Decision Science Letters. Vol. 7, No 1. pp: 443 -454.
  24. Kamali Mohammadzadeh, Ali. Ghafoori, Saeed. Mohammadian, Ayoub. Mohammmadkazemi, Reza. Mahbanooei, Bahareh. Ghasemi, Rohollah. (2018). “A Fuzzy Analytic Network Process (FANP) approach for prioritizing internet of things challenges in Iran”. Journal of Technology in Society. Vol 53. No 2.
  25. Ahmadi Kafeshani, Abdollah. Rezvani, Mehran. Chitsazan, Hasti. Mohammmadkazemi, Reza. (2018). “THE ART OF FUNDRAISING FROM BUSINESS ANGELS BASED ON ENTREPRENEURIAL MARKETING: A NEW INSIGHT”.  International Journal of Entrepreneurship. Volume 22, Issue 3.

 

ب - (مقالات چاپ شده در مجلات  علمي -  پژوهشي داخل کشور)   

 

 

عنوان مقاله

عنوان مجله

نفر ...

شماره مجله

سال چاپ

آدرس مجله

1

 بررسي علل آشوب تماشاگران فوتبال در داربي

پژوهش در علوم ورزشي

اول

سال چهارم، شماره 17

زمستان 86

ssrc.ac.ir

2

بررسي عنصر محصول از عناصر آميخته بازاريابي در ليگ برتر فوتبال كشور

علوم حركتي و ورزش

اول

دهم

پاييز 86

دانشگاه خوارزمی

http://jrsm.khu.ac.ir/

3

بررسي عنصر قيمت از عناصر آميخته بازاريابي در ليگ برتر فوتبال كشور

علوم حركتي و ورزش

اول

دوازدهم

پاييز 87

دانشگاه خوارزمی

http://jrsm.khu.ac.ir

4

مقايسه تطبیقی عنصر ترویج در ليگ های حرفه اي فوتبال آسیا

چشم انداز مدیریت بازرگانی

اول

سال دهم، شماره 7، پیاپی 40

پاييز 90

دانشگاه شهید بهشتی

5

شناسایی و تحلیل موانع رفتاری کارآفرینی سازمانی دروزارت ورزش

پژوهش هاي مدیریت ورزشی و علوم حرکتی

اول

سال اول – شمارة 2

زمستان 90

دانشگاه بوعلی همدان

6

شبیه سازي روش هاي قیمت گذاري پویا در کسبوکارهاي کارآفرینانه نوپا

فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین

اول

شماره 19و20

بهار89

وزارت صنعت، معدن و تجارت

7

تاثير مهارتهاي ارتباطي كارآفرينانه مديران كسب و كارهاي ورزشي برافزايش رضايت مشتريان

فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین

دوم

شماره 23 و 24

بهار90

وزارت صنعت، معدن و تجارت

8

کارآفرینی ورزشی:   رویکردی نوظهور در کارآفرینی و مدیریت ورزشی

پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی

اول

سال اول – شمارة 2

زمستان 90

دانشگاه خوارزمی

http://jrsm.khu.ac.ir

9

شناسايي میزان تأثیر جو سازمانی بر نوآوري

توسعه كارآفريني

اول

سال پنجم، جلد دوم

تابستان 91

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

10

تاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی

توسعه كارآفريني

اول

دوره ششم

شماره اول

بهار 92

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

11

شناسایی زمینه های نوآوری در صنعت فوتبال

دوفصلنامه مديريت و توسعة ورزش

اول

سال دوم، شماره اول

بهار و تابستان 92

دانشگاه گیلان

12

شناسایی فرصت های کسب و کار در صنعت ورزش با رویکرد فناوری اطلاعات

توسعه كارآفريني

اول

دوره ششم

شماره چهارم

زمستان 92

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

13

تاثیر شرکت در ایستگاه های تندرستی بر سلامت عمومی

فصلنامه پژوهشی حکیم

سوم

دوره 17

بهار 93

دانشگاه علوم پزشکی تهران

http://hakim.hbi.ir

14

شناسايي عوامل اثر گذار بر نگرش كارآفرينانه ورزشكاران دانش آموز

( مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران)

مطالعات مدیریت ورزشی

اول

شماره 25

پاییز 93

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم

ssrc.ac.ir

15

عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک ورزشی

مطالعات مدیریت ورزشی

اول

شماره ۳4

اسفند 94

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم

ssrc.ac.ir

16

اولويتبندی عوامل مؤثر برعملکرد صادراتی بنگاه های صادرکننده تجهیزات ورزشی

چشم انداز مدیریت بازرگانی

اول

سال پانزدهم،

 شماره 25

بهار 95

دانشگاه شهید بهشتی

17

تأثیر مهارتهاي ارتباطی کارآفرینانۀ مدیران کسب وکارهاي ورزشی بر افزایش رضایت مشتریان دانشجو ( شهر کرج)

پژوهش در ورزش تربیتی

اول

سال چهارم،

 شماره 10،

بهار و تابستان 1395

 

                                                      شماره 10 ، بهار و تابستان 95

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم

ssrc.ac.ir

18

طراحی ساختار تشکیلاتی کلان ورزش جمهوری اسلامی ایران

مطالعات مدیریت ورزشی

دوم

دوره 8،

شماره 38

مهر و آبان 1395

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم

ssrc.ac.ir

19

ارائه استراتژی منابع انسانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تمرکز بر استراتژی های جذب و حفظ مربیان و بازیکنان و اولویتبندی آن بر اساس دیدگاه هواداران

مدیریت منابع انسانی در ورزش

سوم

 سال چهارم

 شماره 5

زمستان 1395

دانشگاه صنعتی شاهرود

20

شناسایی و تحلیل موانع محیطی کارآفرینی سازمانی در وزارت ورزش کشور

فصلنامه مدیریت ورزشی

دوم

دوره 8، شماره 5

آذر و دی، زمستان 1395

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران

21

ارزيابي نگرش كارآفرينانه مديران باشگاه‌هاي ورزشي بانوان شهر تهران و ارائه راهکار (دولتی و خصوصی)

مطالعات مدیریت ورزشی

اول

دوره 9، شماره 41

اردیبهشت و خرداد 1396

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم

ssrc.ac.ir

22

شناسایی شیوه های آموزش کارآفرینی در حیطة یادگیری عاطفی با رویکرد

آموزش از طریق تفریحات سالم

توسعه کارآفرینی

دوم

دورة 10 ، شمارة 2

تابستان 1396

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

23

تاثیر توسعه برند ورزشی بر روی ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس)

فصلنامه مدیریت ورزشی

دوم

دورة 9، شمارة 3

پاییز

 1396

 

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران

24

تعیین عوامل کلیدی موفقیت بر توسعه محصول در صنایع چاپ: (مطالعه موردی: صنعت چاپ رسانه¬های نوشتاری ورزشی)

مطالعات مدیریت ورزشی

اول

دورة 9، شمارة 45

پاییز

    1396

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم

ssrc.ac.ir

25

شناسایی ابعاد شکل گیری قصد کارآفرینانه در افراد فقیر بر مبنای رویکرد قابلیت ها

توسعه کارآفرینی

چهارم

دورة 11، شمارة 2

تابستان

 1397

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

26

ارزش پیشنهادی به مشتری در مدل کسب و کارهای ورزشی

مطالعات مدیریت ورزشی

سوم

 

 

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم

ssrc.ac.ir

27

نقد و بررسی دروس و سرفصل های دوره کارشناسی ارشد رشته کارآفرینی در دانشگاه ها و تاثیر ان بر توانمندسازی دانشجویان

پژوهشنامه انتقادی

اول

 

پذیرش چاپ

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

 وزارت علوم

28

تاثیر بازاریابی نوآورانه بر عملکرد فروش شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت پوشاک )ورزشی(

چشم انداز مدیریت بازرگانی

دوم

 

پذیرش چاپ

دانشگاه شهید بهشتی

 

ج- (مقالات چاپ شده در مجلات علمي  ترويجي داخلي)

 

 

عنوان مقاله

عنوان مجله

كار مشترك

كار فردي

شماره مجله

سال چاپ

آدرس­الكترونيكي مجله

1

بررسي تاثير تمرينات ذهني بر اجراي مهارت حركتي ژيمناست هاي نخبه كشور

تربيت بدني و علوم ورزشي

نفر اول

-

دوره اول- شماره سوم

پاييز 87

ssqiau@iauuctb.ac.ir

2

کارآفرینی و اشتغال

دانشنامه کارآفرینی

 

*

جلد اول

بهار89

بنیاد دانشنامه نگاری ایران

3

کارآفرینی ورزشی

دانشنامه کارآفرینی

 

*

جلد اول

بهار89

بنیاد دانشنامه نگاری ایران

4

کارآفرینی و بیکاری

دانشنامه کارآفرینی

 

*

جلد اول

بهار89

بنیاد دانشنامه نگاری ایران

5

زمینه­های کارآفرینی در ورزش

دانشنامه کارآفرینی

 

*

جلد اول

بهار89

بنیاد دانشنامه نگاری ایران

6

بازاریابی محصولات ورزشی

دانشنامه کارآفرینی

 

*

جلد اول

بهار89

بنیاد دانشنامه نگاری ایران

7

آمیخته بازاریابی ورزشی

دانشنامه کارآفرینی

 

*

جلد اول

بهار89

بنیاد دانشنامه نگاری ایران

8

بررسی وضعیت پوشش خدمات بیمه ای ورزشکاران کشور

تازه های جهان بیمه

 

*

200-190

پاییز 93

پژوهشکده بیمه

 

د- (مقالات ارايه شده در  كنفرانس‌های ملی / بین المللی)

 

 

 

عنوان مقاله

عنوان كنفرانس

سطح كنفرانس

محل برگزاري

وضعيت چاپ

خلاصه

كامل

1

The influence of mental practice on the performance of elite Gymnasts

2nd International psychology of sport

بين المللي

مادريد- اسپانيا

Oral presentation  abstract&

 

2

تحليل وضعيت اماكن ورزشي كشور و تعيين عوامل موثر بربهره وري

اولين كنگره ملي و بين المللي مديريت ورزشي

ملي و بين المللي

دانشگاه اصفهان

 

كامل

3

The descriptive study of Marketing Mix elements in football industry of Iran

Sport marketing association’s 6th annual conference

بين المللي

كوينزلند- استراليا

Abstract

 

4

بررسي تاثير تمرينات ذهني بر عملكرد حركتي تيم ملي ژيمناستيك

 

اولين همايش ملي بررسي راهكارهاي توسعه ورزش كشور

ملي

سازمان تربيت بدني

 

كامل

5

قیمت در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و مقایسه وضعیت موجود با لیگ های کره جنوبی و ژاپن

اولین همایش ملی تخصصی مدیریت ورزشی

ملی

پژوهشکده تربیت بدنی وزارت علوم

 پوستر

6

The descriptive study of the PRICE element (Marketing Mix Elements) in football industry of Iran and comparing it with South Korea & Japan

Olympic Council of Asia, 1st OCA Sport Congress 

بین المللی

کویت

 

کامل

7

بازاریابی فوتبال

همایش ملی مدیریت ورزشی با تاکید بر سند چشم انداز بیست ساله ج. ا. ایران

ملی

آکادمی ملی المپیک

خلاصه

 

8

Model of sport marketing mix elements & component Prioritization in Iran’s football industry

21th Pan-Asian congress of Sports & physical education

بین المللی

نانچانگ،  چین

 2010

کامل

9

Place Role in Soccer League of Iran, S.Korea & Japan

 

9th Annual Conference of the Sport Marketing Association

بین المللی

ایالات متحده

 2011

کامل

10

Planning of Ph.d Program for foreigner students of Entrepreneurship in European Universities

Congress of Developing Educational research cooperation between Iran & Denmark

بین المللی

دانمارک

June 2011

کامل

11

Multi country Observational Study Mission on SME Best Practices in Service Excellence

International Conference of Asian Productivity Organization (APO)

بین المللی

توکیو، ژاپن

  Feb 2011

کامل

12

Identifying contextual obstacles of corporate entrepreneurship in Football associations

3rd World Conference on Science & Soccer

بین المللی

گنت، بلژیک

May 2012

پوستر

13

Recognizing Business Opportunities in Sports Tourism in Iran

1st International Scientific Conference, Employment and Entrepreneurship

بین المللی

بلگراد، صربستان

Dec 2012

کامل

14

Identification of Performance Measures for Social Entrepreneur Institutions: Case of the Iranian national commission for UNESCO

18TH McGill International Entrepreneurship Conference

بین المللی

دوبی امارات متحده

March - 2015

کامل

15

"Assessing the effect of celebrity endorsement, on process of innovative

adoption at Bank Mellat's club"

Innovation Arabia 9 – Annual Conference

بین المللی

دوبی امارات متحده

March - 2016

کامل

16

The Effect of Using Social Media on the performance of social entrepreneur companies / SEC  

CMI - Communication, Media and Information Technologies Seminar on Aalborg university

بین المللی

دانمارک

Sept 2017

کامل

17

IT-Enabled Value Co-creation Process for Product Design

10th CMI conference on “IOT-business models, users 7 Networks.

بین المللی

دانمارک

Nov 2017

کامل

18

The social Medias effects on number of fans &
 Business development of Danish football clubs

3rd International Conference on Marketing, strategy & Policy

بین المللی

دانشگاه نیوکاسل-انگلستان

April - 2018

کامل

19

Designing the Entrepreneurial Marketing plan for professional businesses (football clubs)

11th International conference for Entrepreneurship, innovation & regional development (ICEIRD 2018)

بین المللی

دانشگاه قطر

Oct - 2018

برگزاری کارگاه

 بعنوان مدرس

 

 

 

الف-  (كتب تاليف شده) 

 

عنوان كتاب

موضوع ­و رشته مرتبط

شهر

انتشارات

سال چاپ

نوبت چاپ

كارمشترك(نفرچندم)/ كارانفرادي

1

واژه نامه لاتين و تخصصي ژيمناستيك با تایید فدراسيون جهاني ژيمناستيك

تربيت بدني

تهران

فدراسيون ژيمناستيك/ نشر نرسي

1386

اول

كار مشترك-

نفر اول

2

جمع سپاری در باشگاه های فوتبال

كارافريني/ورزش

تهران

وزارت تعاون

1392

اول

كار مشترك-

نفر اول

3

دیکشنری 2 زبانه کارآفرینی

كارافريني

تهران

وزارت علوم- بنیاد دانشنامه نگاری

1392

اول

كار مشترك-

نفر اول

4

رسانه و ورزش

ارتباطات

اصفهان

جهاد دانشگاهی

1392

اول

كار مشترك-

نفر اول

5

کارآفرینی کاربردی

كارافريني

تهران

دانشگاه جامع علمی کاربردی

1392

اول

كار مشترك-

نفر اول

6

روش های تدریس و یادگیری در کارآفرینی

كارافريني

تهران

هزاره سوم

1393

اول

كار مشترك-

نفر اول

7

بازاریابی ورزشی در باشگاه‌های حرفه ای فوتبال

مدیریت بازرگانی

تهران

دانشگاه جامع امام حسین

1393

اول

كار مشترك-

نفر اول

8

Sports Marketing and Social Media. In N. Hajli (Ed.), Handbook of Research on Integrating Social Media into Strategic Marketing

بازاریابی

نیوکاسل انگلستان

Hershey, PA: Business Science Reference

2015

اول

كار مشترك

(یکی از فصول - انفرادی)

9

شیوه های مناسب آموزش کارآفرینی از طریق تفریحات سالم

کارآفرینی

تهران

وزارت آموزش و پرورش

1395

اول

كار مشترك-

نفر اول

10

تبلیغات نوآورانه در صنعت خودرو

بازاریابی

تهران

انتشارات جهاد دانشگاهی

1395

اول

كار مشترك-

نفر اول

11

IRANIAN ENTREPRENEURSHIP

Chapter: Identifying and Prioritizing the Factors Affecting Export Performance of Sports Equipment and Sportswear Firms

کارآفرینی

 

Springer

2017

اول

كار مشترك

(یکی از فصول - انفرادی)

12

کارآفرینی سازمانی

کارآفرینی

زاهدان

دانشگاه سیستان و بلوچستان

1396

اول

كار مشترك-

نفر اول

13

زبان تخصصي كارآفريني

كارآفريني

تهران

انتشارات دانشگاه تهران

1397

اول

نفر اول

14

چگونه یک طرح کسب و کار بنویسیم؟

كارآفريني

تهران

بانک مسکن

1397

اول

اول

 

ب- (كتب ترجمه/ ويرايش علمي شده)

 

عنوان كتاب

نام نويسنده

سال نسخه اصلي چاپ

كشور و انتشارات

سال انتشارترجمه

كارمشترك(نفرچندم)/ كارانفرادي

1

تبليغات نوآورانه در عصر حاضر

اروين

2008

كتابخانه فرهنگ

1390

مشترك - اول

2

اقتصاد ورزش

اشنفيلدر

2008

دانشگاه سيستان

1390

مشترك - اول

3

كارافريني شركتي

كوراتكو

2009

عصر انتظار

1390

ویراستار علمی

4

کارآفرینی چند منظوره

دنیز اکباساران

2008

نشر نرسی

1390

مشترك - اول

5

گردشگری و کارآفرینی

جو آتلیویک

2010

سازمان مناطق آزاد

1392

مشترك – اول

6

راه پیشرفت

دکترمصطفی آجورلو

1392

دانشگاه امام حسین

1392

ویراستار علمی

7

کارآفرینی ورزشی

دورن سیلتی

2010

پژوهشگاه اصفهان

1392

مشترك – اول

8

بازاریابی خدمات

والری زیتامل

2009

آثار فکر

1392

مشترك –دوم

9

مدیریت ورزش

بونی. ل. پارخوس

2011

دانشگاه شهید رجایی

1393

مشترك – اول

10

مقدمات کسب و کار

پروفسور دوسو

2012

دانشگاه تهران

1397

(چاپ سوم)

انفرادی

11

سال‌ های تغییر

دکتر داتو غزالی

2015

جهاد دانشگاهی

1394

مشترك –دوم

12

مدیریت کسب و کار و تجارت الکترونیک

دیو چفی

2009

جهاد دانشگاهی

1394

مشترك – اول

 

 

اجرای طرح های پژوهشی

 

نام موسسه و سازمان كارفرما

نام موسسه و سازمان مجري

نام طرح

سال انجام

سازمان تربیت بدنی سابق

مرکز مدیریت و توسعه ایران

طرح جامع باشگاه پیروزی

(با رویکرد مشتری/ هوادار محور)

85/84

کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا  AFC

  رضا  محمدکاظمی

عناصر آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال در کشورهای منتخب آسیایی

86/85

معاونت تربیت بدنی سپاه

 دانشکده کارآفرینی

درآمدزایی در باشگاه های فوتبال نظامی

90/91

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رضا محمدکاظمی

امکان سنجی واگذاری سهام باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس به تعاونی هواداران

91/92

شرکت کرمان خودرو

رضا محمدکاظمی

پایش اثر بخشی تبلیغات شرکت کرمان موتور در طی سال های 93-95

95

 

سمت‌های اجرایی

 

سمت

نام سازمان /شركت

سال شروع

سال پايان

آدرس محل كار

مدير تيم هاي ملي ژيمناستيك

فدراسيون ژيمناستيك

1383

1384

فدراسيون ژيمناستيك

مسوول انجمن ژيمناستيك دانشگاههاي كشور

اداره كل تربيت بدني وزارت علوم

1385

1387

اداره كل تربيت بدني

وزارت علوم

تهيه كننده برنامه هاي ورزشي-اجتماعي

شبكه خبر- صدا و سيما

1380

1388

خ ولي عصر – جام جم

كميته بازاريابي

فدراسيون فوتبال

1386

1390

فدراسيون فوتبال

مشاور روابط بين الملل

دانشكده كارآفريني

1389

1392

دانشگاه تهران

کارشناس رسمی دادگستری در

امور ورزشی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

1389

تا کنون

 تهران – خ ظفر

مشاور بازاریابی و امور بین الملل

شرکت آلومینیوم ایران – (ایرالکو)

1392

1394

دفتر مرکزی تهران

مدیر گروه کسب و کار

دانشكده كارآفريني

1394

1396

دانشگاه تهران

مشاور کارآفرینی

پژوهشگاه تربیت بدنی وزارت علوم

1394

1396

وزارت علوم

مشاور عالی

باشگاه تراکتورسازی تبریز

1395

1397

دفتر تهران

دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در ایران

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

1395

1395

مالزی – MIDA

مشاور کارآفرینی

دانشگاه سیستان و بلوچستان

1395

1397

دانشگاه سیستان و بلوچستان

استاد پژوهشی وابسته

دانشگاه آلبورگ - دانمارک

2017

2019

کپنهاگ - دانمارک

 

 

سوابق تدریس

 

عنوان درس

تعداد ترم تدريس

نام دانشگاه /دانشكده محل تدريس

فعاليت هاي رسانه اي

4 ترم

دانشگاه تربيت معلم

مدیریت عمومی

2 ترم

دانشگاه تهران- دانشكده مدیریت

زبان تخصصي کارآفرینی

12ترم

دانشگاه تهران- دانشكده كارآفريني

مباني كارآفريني پيشرفته

10ترم

دانشگاه تهران- دانشكده كارآفريني

سمینار در کارآفرینی

 

10ترم

دانشگاه تهران- دانشكده كارآفريني

 

بازاریابی و مدیریت بازار

12ترم

دانشگاه تهران- دانشكده كارآفريني

کسب و کار الکترونیک

 4ترم

دانشگاه تهران- دانشكده كارآفريني

طراحی مدل های کسب و کار - BP

10 ترم

دانشگاه تهران- دانشكده كارآفريني

 

 

راهنمایی پایان‌نامه‌ها

 

الف- دکترا

 

نام دانشجو

عنوان رساله

دانشگاه

دانشكده

مسئوليت

 مصطفی آجورلو

طراحی ساختار و تشکیلات کلان ورزش ج . ا. ایران

امام حسین

مدیریت

استاد مشاور

سیروس معدندار

طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش کارآفرینی در برنامه های آموزشی تلویزیون

علامه

مدیریت

استاد راهنما 2

فریده حسین زاده

ارائه طرح  امیخته اکتشافی  قصد کارافرینی دانشگاهی در دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی شمال غرب کشور

ارومیه

مدیریت

استاد راهنما 2

ناصر غلامی

طراحی مدل کسب و کارهای ورزشی با رویکرد کارآفرینانه

خوارزمی

تربیت بدنی

استاد راهنما 2

احمد کاظمی پور

طراحی مدل بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

خوارزمی

تربیت بدنی

استاد راهنما 2

بهروز جمالی

تبیین فرایند ظهور فرصت های کارآفرینی فناورانه در صنعت سلامت ایران

دانشگاه تهران

کارآفرینی

استاد راهنما

مسعود مرادی

تبیین الگوی قصد کارآفرینانه در قشر فقیر با استفاده از رویکرد قابلیت ها
 

دانشگاه تهران

کارآفرینی

استاد مشاور

عامر دهقان

طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی برای کسب و کارهای نوپای دانش بنیان

دانشگاه تهران

کارآفرینی

استاد راهنما

حمید رضا حبیبی

مدل  مفهومي اکوسیستم تامين مالي جمعي  در کسب وکارهاي ورزشي  -

مورد مطالعه باشگاههاي فوتبال ايراني

دانشگاه تهران

کارآفرینی

استاد راهنما

 

 

ب- کارشناسی ارشد

 

نام دانشجو

عنوان پايان نامه

دانشگاه

دانشكده

مسئوليت

كامران عشقي

 

بررسي اثربخشي حمايت هاي مالي ورزشي در بين طرفداران فوتبال

تهران

 

مديريت

استاد مشاور

 

محمدرضا  رستم بخش

شناسايي و تحليل موانع رفتاري كارآفريني سازماني در سازمان تربيت بدني ج.ا.ايران

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

صغري آزموده

'تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران کسب و کارهای ورزشی در افزایش رضایت مشتریان (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی خصوصی شمال و غرب تهران)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

فاطمه اسماعيلي

ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاه¬های ورزشی بانوان تهران و ارائه راهکار

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

سما لشكري

شناسايي نگرش كارآفرينانه دانش آمزان دختر شهر تهران

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

محمد صادق نافذ علمداري

شناسایی فرصتهای کسب و کارهای گردشگری در منطقه آزاد ارس

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

سعیده کوهیان

شناخت و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینی در حوزه ورزش استان اصفهان

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

بابک محمدزاده

شناسایی موانع و مشکلات اشتغال به کار پزشکان ایرانی در استرالیا

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

فهیمه جوادی

شناسایی فرصتهای کسب و کار گردشگری ورزشی استان تهران

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

پیمان پورنصر خاکباز

شناسایی عوامل موثر سازمانی در کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

بهروز جمالي

شناسايي تاثير بازيهاي ورزشي بر افزايش ميزان خلاقيت كودكان پيش دبستاني شهر تهران

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

صدف سرتیپی

شناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه مدیران باشگاه­ها بر عملکرد باشگاه­های ورزشی خصوصی (مطالعه موردی: باشگاه­های ورزشی خصوصی شهر تهران در سال 1389-90)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

سارا سهیلی

شناسایی عوامل نواوری در مدیران بانک­ها از منظر جو سازمانی(مطالعه موردی: بانک ملت)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

آلاله اقبال زاده

شناسایی فرصت های کارآفرینی مبتنی بر گردشگری طبیعت (مطالعه موردی: جزیره قشم)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

حیدر سلیمانی گتابی

شناسایی زمینه های نوآوری در عرصه صنعت فوتبال (مطالعه موردی: حوزه داوری)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

هما مشاری

شناسایی تاثیر رنگ بسته بندی بر تصمیم به خرید مشتریان

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

سعید رمضان زرندی

بررسی تاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران فدراسیون کشتی

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

محمد بیطرفان

شناسایی نقش یادگیری تجربی در ایجاد کسب وکارهای خانوادگی (بازار فرش تهران)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

حمید رضا حبیبی

استفاده از جمع سپاری برای تجاری سازی ایده ها، محصولات و خدمات در کسب و کارهای ورزشی_مطالعه موردی: باشگاه لیگ برتری فوتبال)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

وحید سعدی

طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی در حوزه خدمات

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

حامد حبیبی

شناسایی تاثیر متغیر های جمعیت شناختی در میزان پذیرش تکنولوژی در کسب و کار های رسانه ای دیجیتال

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

سینا سمیعی

شناسایی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت چاپ

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

فاطمه پناهی

طراحی مدل کسب و کار برای مؤسسه های آموزشی شطرنج (مدرسه شطرنج)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

نگین  میرگتی

آزمون مفهومی تاثیر صحه گذاری شخصیت معروف در تبلیغات بر پذیرش نوآوری توسط مشتریان بانک ملت

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

المیرا راستی پور

 

شناسایی میزان تاثیر بازاریابی از طریق فناوری sms و  mms بر میزان جذب مشتری( آژانس های مسافرتی)

 

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

محمود شیری

 

شناسایی میزان تاثیر بازاریابی از طریق فناوری sms و  mms بر میزان جذب مشتری (باشگاه های ورزشی)

 

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

ابولفضل صولتی

 

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط ( شرکت های صادر کننده حوزه ورزش)

 

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

محمد نوید

"تأثیر شایستگی‏های کارآفرینانه بر نوآوری (مورد مطالعه: باشگاه‏های حرفه‏ای ورزشی)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

بتول درویش زاده

شناسایی فرصت های کارآفرینانه برای توسعه کسب و کارهای حوزه گردشگری ورزشی ( ورزش های آبی شهرستان دزفول)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

شبنم خسروانی

بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتری محصولات دیجیتال

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

محمد معصوم

شناسایی روش های ورود به بازارهای بین المللی

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

پیام حقانی

تاثیر رسانه های اجتماعی بر افزایش گردشگری ورزشی در هواداران باشگاه فوتبال اورنج کانتی بلوز امریکا

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

علی درجزینی

طراحی الگوی برندسازی برای کسب‌وکارهای صنعت مبلمان با تمرکز بر مبلمان ماساژور/ ورزشی

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

نازنین حاجی حسین علی

شناسایی چالش های پیش روی توسعه بازاریابی خدمات (مورد مطالعه صنعت بیمه  ورزشی)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

همایون تبریزی  (پردیس البرز)

طراحی مرکز رشد کار آفرین برای پردیس البرز دانشگاه تهران

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

علی صاعدی  (پردیس البرز)

طراحی مدل کسب و کار نوآورانه در دهکده سلامت

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

فرزاد نجاریه  (پردیس البرز)

شناسایی میزان تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری از طریق تلفن همراه

 (  SMS  )  بر میزان رضایت مندی مشتری

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

سینا  احمدپور  (پردیس البرز)

شناسایی میزان تاثير بازار يابي كارآفرينانه  بر عملكرد  کسب و کار های کوچک و متوسط (شركت ها ي لبنی استان مازندران)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

مهدی صفری یزد(پردیس البرز)

طراحی الگوی برند سازی برای کسب و کارهای حوزه کودک

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

مجتبی رجبی کیا (پردیس البرز)

تأثیر مهارتهای ارتباطی کارآفرینانه مدیران کسب و کارهای ورزشی بر افزایش رضایت مشتریان ( باشگاههای خصوصی منتخب کرج )

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

پریسا طباطبائی (پردیس البرز)

شناسایی و الویت¬بندی عوامل حیاتی موفقیت کسب و کارهای خدماتی حوزه درمان و سلامت (با تأکید بر کارآفرینی اجتماعی)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

آیدا احمدی دارانی

شناسایی راهکارهای مناسب آموزش کارآفرینی با رویکرد آموزش از طریق تفریحات سالم (Edutainment) - دبیرستانهای دخترانه

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

رها معظمی گودرزی

طراحی الگوی کسب و کار الکترونیک در صنعت گردشگری سلامت و آب درمانی

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

علی حسن باباییان

شناسایی و اولویت بندی زیر ساخت های موثر بر ایجاد فرصت های کار آفرینانه در صنعت گردشگری با رویکرد بین الملل " مورد مطالعه منطقه ویژه اقتصادی مهران"

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

خدیجه خزعلی

شناسایی فرصت های کسب و کار گردشگری سلامت الکترونیکی

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

مریم ملک محمدی

شناسایی مولفه های ارزش پیشنهادی بمنظور راه اندازی موسسه آموزشی (مدرسه والیبال)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

ناهید ملکیان

شناسایی سیاست های مناسب توسعه کسب و کارهای خدماتی در صنعت ورزش(ورزش حرفه ای)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

نیلوفر شعاعی

شناسایی و اولویت بندی زمینه های نوآوری در صنعت گردشگری ورزشی

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

آصف شفیعی

شناسایی عوامل تاثیرگذار بر توسعه قدرت برند در شرکت های خدمات مشتریان ( کرمان موتور)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

مریم محمدی

تبیین نقش شبكه هاي اجتماعي کسب و کار در بازارگرایی با نقش میانجیگری رفتار استراتژیک (مطالعه موردی : کابل)

 

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

آنیتا  شاهپوری

طراحی مدل کسب و کار شرکت ارائه دهنده خدمات گردشگری و رفاهی  به باشگاه مشتریان بانک ها

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

امید پویان فرد

شناسایی میزان تاثیر بازاریابی در صادرات شرکت های روی - مطالعه موردی : زنجان -جمیلی

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

رقیه سلطانی

شناسایی و اولویت بندی میزان تاثیر انتظارات گردشگران بر افزایش خدمات کارآفرینانه رستورانهای ایرانی

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

مهناز پورریز  (پردیس کیش)

طراحي مدل کسب و کار برای مؤسسه آموزش کارآفرینی (ویژه رشته های هنر و معماری)

تهران

كارآفريني

استاد راهنما

ناهید ذاکری (پردیس کیش)

 

تهران

كارآفريني

استاد راهنما