دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
مقاله عضو هیأت علمی دانشکده در کتاب آمریکایی
مقاله مفصل دکتر رضا محمد کاظمی در کتاب جمع مدیریت و بازاریابی رسانه های ورزشی منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی "ورزش سه "، انتشارات بین المللی IGI به سفارش انجمن مدیریت فناوری اطلاعات امریکا کتابی را با عنوان" مدیریت، بازاریابی و رسانه های ورزشی" جهت تدریس به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی امریکا به چاپ رسانده است.


فصول کتاب توسط اساتیدی از دانشگاه های معتبر امریکا، و اروپا نگاشته شده است که تنها نویسنده غیر امریکایی/ اروپایی،  عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران می باشد. 


فصل هفتم کتاب که نگاشته رضا محمدکاظمی عضو هیات علمی دانشکده کارافرینی دانشگاه تهران است در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی بر افزایش پتانسیل های بازاریابی در ورزش حرفه است. در این فصل به اهمیت استفاده از ورزش حرفه ای برای افزایش رونق کسب و کارها و شرکت ها با دلایل و امارهای مختلف اشاره شده است.