۱۳۹۶ يکشنبه ۲۸ آبان ساعت : 4:45 بوقت تهران
تعداد بازدید : 896

👈معاونت پژوهشی دانشکده کارآفرینی، سمینار بازاریابی محتوا در مسیرکارآفرینی را در تاریخ 17 آبان ماه از ساعت 9-11 برگزار می کند

  • اهداف کلی:

در این سمینار مفهوم بازاریابی محتوا و چرایی توجه کارآفرینان به این ابزار بازاریابی تبیین می‌شود. همچنین نقش محتوا در برقراری ارتباط با ذینفعان سازمانی، فرآیند برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی عملکرد محتوا بررسی می‌شود.

  • هدف از برگزاری این کارگاه:
  • آشنایی با صنعت بازاریابی محتوا و واژگان کلیدی آن
  • شناخت کارکردهای بازاریابی محتوا
  • شناخت انواع محتوا، ایده‌پردازی، استانداردسازی و تولید اثربخش هر نوع محتوا
  • شناخت کانال‌های بهینه انتشار
  • آشنایی با روش‌های بهینه‌کاوی و تحلیل محیط از بعد محتوا
  • آشنایی با ابعاد شخصیت برند و تحلیل مشتریان
  • آشنایی با روش‌های مختلف ممیزی محتوا
  • تدوین استراتژی بازاریابی محتوا
  • در پایان دوره شرکت کنندگان قادر خواهند بود *
  • جایگاه بازاریابی محتوا در یک سازمان را درک کنند.
  • با کارکردها و مزایای بازاریابی محتوا در یک کسب‌وکار آشنا شوند.
  • نقش تولید محتوا در برقراری ارتباط با کلیه ذینفعان را در نظر بگیرند.
  • با کلیات روش‌های تولید محتوا آشنا شوند.
  • فرآیند برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی بازاریابی محتوا را درک کنند.
  • با کلیات روش‌های کنترل و ارزیابی محتوا آشنا شوند.
  • چه کسانی نیاز به این دوره ها دارند؟ *

این سمینار متناسب با نیازهای کارآفرینان و کسب‌وکارهای نوپا است که به دنبال توسعه بازار و بهبود شبکه ارتباط با مشتری خود هستند. مخاطبان این دوره عبارتند از:

  • کارآفرینان و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی
  • علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه محتوا
  • فعالان کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها
  • سر فصل های آموزشی: *
  • جایگاه بازاریابی محتوا در علم بازاریابی
  • مفهوم محتوا و بازاریابی محتوا
  • قدرت محتوا در جذب مخاطب
  • هدف اصلی بازاریابی محتوا
  • راهکارهای موفقیت در بازاریابی محتوا

جهت ثبت نام در سمینار از این لینک اقدام کنید

 

 

نظر شما :
captcha