معاونت پژوهشی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
سمینار آموزشی امپراطوری کسب و کار در دانشکده کارآفرینی برگزار شد
سمینار آموزشی امپراطوری کسب و کار، در روز چهارشنبه22 آذرماه از ساعت 9-12 در سالن آمفی تئاتر دانشکده کارآفرینی برگزار شد

 سمینار آموزشی امپراطوری کسب و کار، در روز چهارشنبه22 آذرماه از ساعت 9-12 در سالن آمفی تئاتر دانشکده کارآفرینی برگزار شد

enlightenedبرای دریافت فایل صوتی سمینار اینجا را کلیک کنیدenlightened

فایل ارائه سمینار

 

 

 

اهداف کلی:  ترویج فرهنگ کارآفرینی و توانمند سازی کارآفرینان

هدف ازبرگزاری این کارگاه:

آموزش کاربردی شروع استارتاپ و کسب و کار

توانایی شناخت نقاط ضعف و قوت استارآپ

تشکیل تیم های قوی متناسب با تخصص افراد

بهره مندی از تجربیات مربیان کارآزموده

 

  • در پایان دوره شرکت کنندگان قادر خواهند بود

            استارتاپ خودشان را بصورت اصولی راه اندازی کنند ، نقاط ضعف و قوت استارتاپ خود را شناسایی  رفع و تقویت نمایند. به خودشناسی رسیده و توانایی شناخت دیگران را داشته باشند و متناسب با مقتضیات تصمیمات منطقی بگیرند .

 

چرا باید در این رویداد شرکت کنیم؟

 همیشه راه اندازی کسب و کار شخصی ریسک های بزرگی به همراه دارد از ترس شکست این کسب و کار گرفته تا تامین هزینه های لازم آن ، گاهی اوقات نیز با مشکل بزرگتری رو به رو هستیم آن اینکه ایده های خوبی در سر داریم اما نمی دانیم گام های اولیه را چگونه برداریم؟! اول تیم پیدا کنیم؟ اول سرمایه مورد نیاز را تامین کنیم؟! تیم ما چگونه باشد؟! از کجا شروع کنیم؟ چطور مشتری را پیدا کنیم؟ و کلی سوالات دیگری که در ذهنمان هست اما پاسخ آن ها برایمان مبهم است اما ایده نابی داریم که می خواهیم هر طور شده آن را به کسب و کاری سود ده تبدیل کنیم پس برای شروع باید چه گام هایی را برداشت؟!

کیارش عباس زاده خالق زودفود یکی از بزرگترین و موفق ترین بیزینس های استارتاپی ایران به این سوالات و درگیری های ذهنی شما پاسخ می دهد، کیارش در این برنامه گام های ابتدایی و قدم هایی که هر کسی برای راه اندازی استارتاپ خود باید آن ها را محکم بردارد طبق تجربه و دانش بالای خود با شما به اشتراک می گذارد ، پس به هرکسی که می خواهد قدم در راه پر پیچ و خم کارآفرینی بگذارد و به دنبال شناخت گام های شروع و کاهش ریسک شکست خود است، حضور در این برنامه توصیه می شود.

 

در این رویداد چه خواهد گذشت؟

طبق پژوهش های صورت گرفته در زمینه استارتاپ ها، 90 درصد استارتاپ ها شکست می خورند و حداقل 30 درصد بنیانگذاران و موسسان آن استارتاپ ها پس از شکست دچار افسردگی می شوند. [Forbes و Harvard]

زودفود یکی از بزرگترین، موفق ترین و پرچالش ترین استارتاپ های ایران و خاورمیانه است که پس از گذشت 8 سال مسیر پر فراز و نشیب امروز دوست داران بسیاری دارد و به یک برند مشهور تبدیل شده است.

در این سمینار بصورت کوتاه، مختصر و مفید 4 گام برای شروع استارتاپ توسط کیارش عباس زاده مشاور، مدرس و مربی کسب و کار (خالق زودفود) شرح داده می شود. اگر این 4 گام را رعایت کنید ریسک استارتاپ شما بشدت کاهش می یابد و احتمال موفقیت و خلق یک کسب و کار ماندگار مثل زودفود بشدت افزایش خواهد یافت.

کیارش عباس زاده از ناگفته ها، شکست ها و موفقیت های مسیر پرفرازونشیب زودفود برای شما خواهد گفت و به شما کمک خواهد کرد تا مسیر رشد و پیشرفت را سریعتر و هوشمندانه تر بپیمائید و استارتاپی که مدتهاست رویایش را داشته اید را آغاز کنید. آن هم با پول کم!

پس این سمینار برای همه کسانی که شیفته کارآفرینی هستند ، دانشجویان و کلیه علاقمندانی که در نظر دارند روزی کسب و کار خود را راه بیاندازند و نیاز دارند این مسیر و تجارب کسب شده توسط یک کارآفرین سریالی را را بشنوند توصیه می شود.

 

 

  • چه کسانی نیاز به این دوره ها دارند؟

همه افرادی که حتی یکبار به کارآفرینی و استارتاپ فکر کرده اند

افرادی که دوست دارند کارفرما باشند.

افرادی که از کار کارمندی خسته شده اند.

کارمندانی که برای یک ساعت مرخصی گرفتن نیاز به طی نمودن پروسه تکراری و خسته کننده دارند.

افرادی که کسب ثروت برای آنها در اولویت قرار داشته و با حقوق کارمندی آرزوهایشان محقق نمی گردد.

افرادی که خودشان را یا نمی شناسند و یا کم می شناسند (خودشناسی از طریق متد علمی)

افرادی که دارای ایده های خوبی برای شروع یک استارتاپ می باشند ولی نمی دانند از کجا باید شروع نمایند.

افردی که دارای استارتاپ می باشند ولی کسب و کار آنها رشد زیادی ننموده است.

افرادی که برای کسب و کار جدید خود نیاز به تیم سازی دارند.

افرادی که تمایل دارند ایجاد یک کسب و کار را بصورت عملی تجربه نمایند.

افرادی که شروع یک کسب و کار را منوط به داشتن سرمایه هنگفت می دانند.

افرادی که برای شروع کسب و کار خود نیاز به یک مشاور دارند.

افرادی که اعتقاد دارند همواره باید با افراد موفق در ارتباط باشند.

 

  • سر فصل های آموزشی:

رویکرد آموزشی

تست روانشناسی

استراتژی کسب و کار

تاکتیک آموزشی

بررسی نمونه واقعی

کارگاه عملی

 

در مورد زودفود و خالق آن بیشتر بدانیم

                                                                         


کیارش خودش می گوید:

در یک شب تابستانی حوالی پارک ورزش در منطقه گیشای تهران (سال ۱۳۸۸)، همه با هم پیمان بستیم تا در مسیر جدید نیز همچون گذشته یار و همراه هم باشیم. این کسب و کار جدید مدتی بعد به انتخاب مادرم زودفود نام گرفت و شما امروز آن را به همین نام می شناسید و اسم شرکت زیر سایه ی زودفود، آنقدرها شناخته شده نیست.

گذشته ی خودم را که مرور می کنم، فروشندگی مغازه، ویزیتوری، کارآموزی در شرکت تاسیساتی، کارآموزی در شرکت کارخانه سیمان، کارهای تحقیقاتی و  پروژه ای، همه را به یاد می آورم. این تجارب ریز و درشت منتهی شد به آغاز مسیری جدید در ۲۳ سالگی به نام زودفود.

امروز بعد از گذشت 8 سال از روزی که پلان اولیه زودفود را با سایرین مطرح کردم، خوشحالم که هر کداممان از یک دانشجو یا یک فارغ التحصیل تازه وارد به بازار کار به نقطه قابل قبولی از لحاظ شغلی رسیده ایم و حرفی برای گفتن داریم.

اگر خیلی خودمانی از من بپرسند (علی رغم همه ضعف ها و کاستی هایی که به عنوان بنیانگذار زودفود و مدیرعامل شرکت آرمان داشته ام) بزرگترین کاری که در سال اول تاسیس شرکت انجام داده ام چه بوده است، خواهم گفت باور ساخته ام، باورهای جدید و موثر. کاری کرده ام تا باور کنند که می توانند.

قطعا شنیدن ادامه این تجربه گران بها ،نکات آموزنده دیگر و  گام های مورد توصیه او برای شروع کسب و کار از زبان خودش در این سمینار جذاب تر و اثرگذارتر خواهد بود...

 

جهت دانلود پوستر سمینار کلیک کنید