ضمن آرزوی موفقیت شما در امتحانات پایان نیمسال دوم 1403-1402 (از 1403/04/02 الی 1403/04/13) خواهشمند است به نکات ذیل توجه نمایید:

1- جهت شرکت در امتحان همراه داشتن کارت ورود به جلسه (گزارش 428) و کارت دانشجویی الزامی است.

  • اخذ گزارش مذکور در صورت تسویه بدهی مالی امکان دارد، لذا در صورتیکه بدهی شهریه دارید قبل از اخذ کارت ورود به جلسه نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نمائید.

2- در اختیارداشتن گوشی تلفن همراه و ساعت هوشمند و سایر وسایل ارتباطی و هر نوع نوشته مانند کتاب، جزوه و یادداشت به هیچ وجه مجاز نیست. در صورت مشاهده موارد تخلف مراتب به کمیته انظباطی دانشگاه ارسال و در پرونده دانشجو ثبت و موجب اخذ نمره 25/0 می شود.

3- در صورتی که بر اساس نظر استاد درس، در آزمونی به ماشین حساب نیاز باشد، استفاده از آن بلامانع می‌باشد. استفاده از تلفن همراه، تبلت و ...   به جای ماشین حساب ممنوع است. خواهشمند است حتما ماشین حساب با خود داشته باشید.

4- در آزمون های جزوه باز صرفا استفاده از کتاب و جزوه پرینت گرفته شده مجاز می باشد، استفاده از منابع یکدیگر توسط دانشجویان، لپ تاپ، تبلت، موبایل و هرگونه وسایل ارتباطی ممنوع می باشد.

5- درب محل امتحان، راس ساعت اعلام‌شده بسته خواهد شد. بنابر این دانشجو باید قبل از شروع آزمون در جلسه حاضر و در صندلی خود قرار گرفته باشد. در صورت تاخیر، آموزش دانشکده تعهدی برای گرفتن آزمون ندارد.

6- محل استقرار شما در جلسه امتحان مشخص شده و قبل از برگزاری هر آزمون در تابلو اعلانات اعلام خواهد شد. خواهشمند است حتما در کلاسی که برای شما در نظر گرفته شده است مستقر شوید. در غیر این صورت حضور و غیاب شما با مشکل مواجه خواهد شد.

7- ثبت حضور و غیاب دانشجو در جلسه امتحان توسط مراقب الزامی است. قبل از ترک جلسه امتحان از ثبت حضور خود اطمینان یابید.

8- دانشجو موظف است تا نیم ساعت اول در جلسه امتحان حضور داشته باشد.

9- در صورتی که به دلیل بیماری موفق به حضور در جلسه امتحان نشدید تا 48 ساعت بعد فرصت دارید به سامانه جامع آموزش (سامانه بهستان) به آدرس http://ems2.ut.ac.ir مراجعه کرده و درخواست حذف پزشکی خود را به صورت الکترونیکی ارسال فرمائید. ضمنا اصل مدارک پزشکی را هم به آموزش تحویل دهید. در صورت تایید کمیسیون پزشکی دانشگاه درس حذف می شود. در غیر این صورت نمره صفر در کارنامه درج می شود.

10- محل آزمون:

  • آزمونهای دوره حضوری به صورت متمرکز در دانشکده برگزار می شود.
  • آزمونهای دوره مجازی در تهران و 7 شهر دیگر برگزار می شود. دانشجویانی که برای امتحان در شهرستانها ثبت نام کرده اند و محل آزمون در کارت ورود به جلسه شان ثبت شده است، در محل های مشخص شده به شرح زیر حضور یابند.

تهران: خیابان کارگر شمالی – نبش خیابان فرشی مقدم (شانزدهم). دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران

قمابتدای جاده قدیم تهران - بعد از پایانه مسافربری - دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران

مشهدخیابان شهید کامیاب – کوچه ۱۳ – کوچه اول سمت راست پلاک ۳۷ ساختمان فارابی

شیرازمیدان ولیعصر _ تقاطع خیابان کشاورز (تیموری)و خیابان راهنمایی،نبش میدان شهیدان فرخی _مرکز آموزشی رفاهی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز

کرمانشاهبلوار شهید بهشتی - پایین‌تر از سه راه ۲۲ بهمن - جنب خانه معلم – پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه یک کرمانشاه

تبریزامامیه- خیابان مشروطه- نبش سه راه طالقانی- دانشگاه پیام نور- ساختمان شهید باکری- کلاس ۲۰۲

اصفهانمیدان بزرگمهر، خیابان مشتاق سوم-بعد از پل تاریخی شهرستان-جنب بانک خون- دانشگاه پیام نور واحد خوراسگان- طبقه سوم

اهواز: بلوار گلستان، فرهنگ شهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، دانشکده علوم انسانی، طبقه سوم، آزمایشگاه روانشناسی

 

 از این که به نکات فوق توجه می نمایید بی نهایت سپاسگزاریم