چاپ کردن
پروفایل اساتید - ent- دانشکده کار آفرینی
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/14
نادر سید امیری
دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی
رساله های دکتری
-
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه موثر بر قابلیت های پویا در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب
بهروز عطاریان 1403 -
طراحی مدل درگیرسازی مشتریان سازمانی در کسب و کارهای استارت آپی الکترونیکی
رضا عباسی مبارک آبادی 1402 -
ارائه چارچوب روابط فرااجتماعی تاثیرگذاران اینستاگرامی با محوریت قابلیت های پویای بازاریابی
محبوبه بهمن میرزا 1402 -
طراحی مدل فرایندی بقای استارتآپهای فناوری محور
محمدسجاد شکوهی بیدهندی 1402 -
تبیین مدل هم نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی بر پایه درگیرسازی مشتریان و هم آفرینی ارزش در کسب و کارهای نوپا
علیرضا نانکلی 1402 -
ارائه الگوی اکوسیستم منطقه های استقرار موفقیت آمیز کسب و کارهای اینترنتی با تاکید بر افزایش احتمال شکل گیری
محبوبه فلاح 1399 -
تدوین چارچوب استراتژی هم رقابتی جهت کسب مزیت رقابتی در کسب و کارهای فناور نوپا
محمد ولیابیدگلی 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیر بکارگیری پلتفرم های دیجیتال بر رشد کسب و کارهای صنعت پوشاک
محمدمهدی سیم چی 1403 -
تاثیر مولفه های روابط فرا اجتماعی بر قصد خرید در کسب و کارهای پلتفرمی اقتصاد اشتراکی (مطالعه کسب و کارهای دیجیتال کارآفرینانه گردشگری)
رایحه برقعی 1403 -
خلق مشترک ارزش در پلتفرم های خرده فروشی با میانجیگری مولفه های تئوری کیفیت رابطه
محمد فتوت شاهمرس 1403 -
تاثیر مولفه های داستانسرایی دیجیتال بر آگاهی از برند با نقش میانجی محتوای تولیدشده توسط کاربران و طراحی بسته بندی خلاقانه (موردکاوی: استارتآپ بطری بازار)
رامین عسکری 1402 -
تبیین چارچوب مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در شرایط فشار زمانی مبتنی بر رویکرد بداههپردازی کارآفرینانه در کسبوکارهای پلتفرمی دیجیتال
سروناز ابراهیمی 1402 -
شناسایی تاثیر رفتار مشارکتی و شهروندی مشتریان دیجیتال استارتاپهای سفارش غذا بر ارزش پیشنهادی ادراک شده با نقش میانجی رضایت مشتریان و اعتماد.
سارا کریمی 1402 -
شناسایی تاثیر اثرسازی و علیت بر عملکرد بازاریابی با تعدیگری قابلیت های پویای بازاریابی (مورد مطالعه: کسب وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن موبایلی)
آرمین عبدالمحمدی 1402 -
شناسایی تاثیر تعاملات فرا اجتماعی کاربران شبکه های اجتماعی بر بین المللی سازی کسب و کارهای استارت آپی، مورد مطالعه پلتفرم های ایران
حسن اردستانی 1402 -
شناسایی قابلیتهای بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسبوکارها برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان)
مهدی زارع 1402 -
شناسایی مولفه های اثرگذار بر توسعه اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال در حوزه کسب وکارهای موبایلی خدمات سلامت
ناهید مرادی امراله 1402 -
شناسایی تاثیر ابعاد محتوای عاطفی و کارکردی تولیدشده مشتریان آنلاین بر عملکرد ارزش پیشنهادی ادراک شده (مطالعه موردی: صنایع خلاق _ بازیهای رایانهای)
نرگس صرامی فروشانی 1402 -
ارزیابی بکارگیری نقش هوش مصنوعی در ارتقا کارافرینی سازمانی (مطالعه موردی، سیستم بانکی)
پژمان رازبان 1402 -
طراحی مدل مفهومی تاثیر رویکرد دادهباز بر شاخصهای توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال
محبوبه نصیر 1402 -
شناسایی تاثیر ابعاد تجربه مشتریان بر مولفههای ارزش پیشنهادی ادراک شده در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی با نقش میانجی پرستیژ برند
دانیال مصباحی 1402 -
شناسایی عوامل یادگیری نوآوری در صنعت پوشاک ایرانی ـ اسلامی
میترا قاصد 1401 -
محرک های نفرت از برند و گسترش آن در بین مشتریان پلتفرم های استارتاپی موبایلی
امیر بزرگی 1401 -
تاثیر نوآوری ادراک شده مشتری بر همآفرینی ارزش مشتری از طریق میانجیگری درگیرسازی مشتری، ارزش ادراک شده مشتری و تجربه مشتری (مطالعه موردی پلتفرمهای VOD)
الهه گیتی روان 1401 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان سرویس های سفارش آنلاین غذا در دوران اپیدمی کرونا (مطالعه موردی اسنپ فود )
مصطفی قمشی 1401 -
شناسایی تاثیر مولفه های تجربه قیمتی مشتری بر درگیری ذهنی مشتریان برند خودروهای چینی در فروش آنلاین
سید معین الدین مدنی 1401 -
بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی مبتنی بر محتوا بر گرایش کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی محتوا کاربرساز در شبکه های اجتماعی
امین محمدابراهیم 1401 -
شناسایی مولفه های اثربخشی تبلیغات غیرمستقیم با کمک گیمیفیکیشن در کسب و کارهای جدید و نوپا
مهدیار قاسمی 1401 -
شناسایی تاثیر ابعاد درگیری با برند توسط مشتریان آنلاین بر عملکرد همنوآوری در خلق ایده خدمت جدید در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی (مورد مطالعه: اسنپ).
سارا فلاحیان 1401 -
شناسایی تاثیر احساسات منفی در میزان کاهش تخریب ارزش مشترک برند در بستر شبکه های اجتماعی (گردشگران غذایی داخلی)
الهام قنبری 1401 -
طراحی مدل کسب و کار نوآورانه مبتنی بر اقتصاد اشتراکی برای اقامتگاه سالمندان
سارا مفخمی 1401 -
بررسی تاثیر همآفرینی ارزش و هوبت مکان بر عشق گردشگران به مقاصد گردشگری با نقش میانجی تصویر برند؛ مطالعه مقاصد گردشگری شهر شیراز
الهام عزت آبادی پور 1401 -
بررسی میزان تاثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران شبکه های اجتماعی مورد مطالعه: شرکت های تبلیغاتی و تولید محتوا در شهر تهران
امیرعلی شیخوند 1401 -
بررسی تاثیر ابعاد گیمیفیکیشن بر درگیری مشتریان با فعالیت های مسئولیت اجتماعی و تجربه مشتری و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند
ستاره علی بخشی 1401 -
طراحی مدل کسب و کار سرای غذاهای تاریخی ایران در استان مازندران با تاکید بر ارزش پیشنهادی و مشتریان
یاسمین ملائی 1401 -
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و نوآوری فناورانه بر عملکرد کسب و کارهای تجارت الکترونیک خرده فروشی ایران
امیررضا افروزی خسروشاهی 1400 -
بررسی تاثیر نظرات، محتوای تولید شده، بر مزیت رقابتی بر درگیری در برند در کسب و کارهای کوچک اینستاگرام
سمیه داداش زاده 1400 -
بررسی تاثیر هم آفرینی مشتری بر ایده سازی نوآورانه در فرآیند توسعه محصول جدید
احمد صارمی 1400 -
بررسی عوامل عشق به نام تجاری مقاصد گردشگری در ایران و ترکیه بر اساس محتوای تولید شده گردشگران با رویکرد متن کاوی
احسان زائری 1400 -
بررسی ااثر قالب تخفیف بر طرفداری از برند در اپلیکیشنهای خرید آنلاین( مطالعه موردی اپلیکیشن خرید دیجی کالا)
مهرشاد نظری 1400 -
شناسایی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر بازی بر درگیری و نگرش مشتری نسبت به برند
مصطفی واحدی 1400 -
شناسائی مولفه های اثرگذار بر بازاریابی دیجیتال در فروش داخلی و صادرات میگوی پرورشی
محمد پولادی 1400 -
تاثیر بازاریابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش به تبلیغ (مورد مطالعه : صنعت خرده فروشی های انلاین )
عادل قائدی 1400 -
شناسایی تاثیر بازاریابی چند حسی بر ادراک مصرف کنندگان از محصولات در فضای خرده فروشی
معین عبدالمحمدسقا 1400 -
شناسایی مولفه های رفتار پساسازگاری موثر بر رضایت مشتریان در کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات دیجیتال (مطالعه موردی شرکت شاتل)
یگانه سادات حسینی سرشگی 1400 -
شناسایی استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در کسبوکارهای خانگی(مطالعه صنایعدستی خانگی مستقر در قم)
سمیه سادات هاشمی نژاد 1400 -
بررسی تاثیر نگرش ورزشی بر توجه بصری ، قصد خرید و هیجانات در هنگام خرید با روش ردیابی چشم
مهدی ساکی فر 1400 -
شناسایی عوامل موثر بررضایت و عدم رضایت گردشگران در مکان های گردشگری جدید با استفاده از متن کاوی
علیرضا رنجبران 1400 -
سنجش اثرگذاری تبلیغات در بر توجه و قصد خرید مصرف کننده در سایت دیجی کالا با روش ردیابی چشم
فرزانه خاوری 1399 -
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی اینفلوئنسری بر انگیزه مشارکت مشتریان در هم آفرینی برند در کسب و کارهای نوپا
کتایون یزدانفر 1399 -
شناسایی عوامل موثر بر وفاداری و عدم وفاداری گردشگران در اقامت های بوم گردی با استفاده از متن کاوی
محمدجواد شبانکاره 1399 -
مکان یابی کسب و کار خوراک و غذا استفاده از روش های تحلیلی بازاریابی مکان محور
سحر شیروانی 1399 -
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر توسعه محصول جدید کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات
امین شالی کاران 1399 -
شناسایی عوامل موثر ناشی از ریشه های محلی در بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی
مینا رضایی 1399 -
تاثیر عوامل روانشناختی مصرف کننده موبایل بر قصد خرید
محمد بیطرفان قمی 1399 -
بررسی عوامل تعیین کننده گرایش رفتاری و رفتار استفاده مصرف کننده در پذیرش و استفاده از اپلیکیشن های خرید
نرگس صادقیلر 1399 -
شناسایی آمیخته رسانه ای درجهت جلب توجه گردشگران چینی برای ورودبه ایران(موردمطالعه شرکت خدمات گردشگری نیهاپرشیا)
مهدی حاجی 1399 -
نوآوری سازمانی در مدیریت بحران مبتنی بر سیستم های IT
نگین حمیدپور 1399 -
شناسایی هم آفرینی کاربران بر ایجاد نوآوری گردشگری در ایران (مورد مطالعه : متن کاوی پایگاه تریپ ادوایزر)
نعیمه صالحی دولابی 1399 -
شناسایی مولفه های نوآوری مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد اشتراکی در حوزه کارآفرینی زنان
شیوا کوشکی 1398 -
بررسی نقش همبستگی احساسی ایرانیان نسبت به گردشگران خارجی در حمایت از توسعه کارآفرینی گردشگری در ایران
الناز طالبی کلخوران 1398 -
بررسی تاثیر شخصیت برند بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و گرایش استفاده از برند با نقش میانجی وفاداری الکترونیک ، رضایت الکترونیک و اعتماد الکترونیک
امیرحسین حسن نژاد 1398 -
اجرای کمپین های دیجیتال با رویکرد CPA
محمد شکوری 1398 -
شناسایی و تاثیر مولفه های مدیریت قیمت گذاری بر قابلیت پویا در کسب و کارهای دیجیتال (مورد مطالعه :خرده فروشی های آنلاین)
مجید صدری منش 1398 -
شناسایی مشتریان بالقوه کسب و کارها با استفاده از ارزیابی مولفه های تاثیرگذار فعالیت کاربران بر روی شبکه های اجتمیاعی ( مطالعه موردی اینستاگرام )
اراد مختاری 1398 -
تاثیر فعالیتهای بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات(تحلیل مقایسه ای ایران و کانادا)
سعید علی جانی 1398 -
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت تامین مالی جمعی
محمدحسین قمری 1398 -
شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکه های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک مطالعه صنعت استارتاپهای گردشگری
بهنام میرزایی 1398 -
بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک توسط استار تاپ ها در بستر اقتصاد اشتراکی
سمیرا رکنی 1398 -
شناسایی تاثیر بکارگیری گیمیفیکشن بر درگیری مشتریان بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران
حمید براتی جوزان 1398 -
بررسی اثر درگیری مشتری بر ارائه دیدگاه در بازار آنلاین
مهسا گودرزی علی اکبری 1398 -
شناسایی موانع نهادی توسعه کارآفرینی در صنعت پرداخت الکترونیکی
سالار گران سرشت 1398 -
تاثی گیمیفیکیشن فعالیت های شغلی بر شاخص های رفتار سازمانی استارتاپ های مبتنی بر فناوری اطلاعات
سعیده فدوی 1398 -
توسعه چارچوب بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی برای شرکت های چند ملیتی
ژینوس حجازی 1398 -
شناسایی مولفه های موثر بر قیمت گذاری پویای محصولات / خدمات شرکت های فعال در صنعت اینترنت اشیا
حسین خداداده 1398 -
بررسی تاثیر به کارگیری بازی انگاری بر برند سازی کسب و کارهای خدمت محور
فرین یونسی 1398 -
شناسایی و تاثیر مولفه های تعامل و جذابیت در رسانه های اجتماعی بر مبادرت مصرف کنندگان ( مطالعه یکی از برندهای ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام )
مجید محمدی 1398 -
مفهوم پردازی بکارگیری رسانه اجتماعی و تاثیر آن بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات)
ازاده کرباسی زاده 1398 -
شناسایی ویژگی های موثربرجذب گردشگراروپایی ورودی به ایران درکسب وکاروکارهای الکترونیکی گردشگری
ایمان الله دادی 1397 -
تاثیر بازارگرایی داخلی بر تایید برند
میثم اشعرئین 1397 -
بررسی اثرهم آفرینی ارزش برمیزان رضایتمندی گردشگران ورودی شرکت کننده درتورهای غذای ایران
سعیده سلطانی 1397 -
شناسایی واولویت بندی عوامل موثربرویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی موسسات گردشگری استان البرزدرشبکه های اجتماعی(اینستاگرام وتلگرام)
مریم احمدی 1397 -
شناسایی تاثیر بازاریابی محتوا از طریق رسانه های اجتماعی بر روی ابعاد ارزش ویژه برند ( با تاکید بر محتوی تولید شده )
محمدصادق اسلمی 1397 -
ارائه الگوی آمیخته بازاریابی با رویکرد خلق ارزش مشترک مطالعه موردی کسب و کارهای سرویس گرا در صنعت فناوری اطلاعات
علیرضا عموزاده 1397 -
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد ، سنجش نقش میانجی تمایل به یادگیری و نقش تعدیل گر رفتار رهبری تحول گرا مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری اطلاعات سطح تهران
جواد هنرورترشیزی 1397 -
طراحی مدل کسب و کار شرکت ارائه دهنده خدمات گردشگری و رفاهی به باشگاه مشتریان بانک ها ( با تاکید بر دو بلوک ارزش پیشنهادی و بخش های مشتریان )
آنیتا شاه پوری 1397 -
ارائه چارچوبی برای توسعه کسب و کارهای خانوادگی با بهره گیری از رویکرد قابلیتهای پویا
مریم رفیعی 1397 -
تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی کارآفرینانه سایت گردشگری(مورد مطالعه سایت گردشگری ایرانی علی بابا)
کیمیا بیدارفکر 1397 -
طراحی فرآیند نوآوری مدل های کسب و کار برای کسب و کار الکترونیک مطالعه موردی(خرده فروشی های آنلاین)
امیرعلی حمدی اذر 1397 -
شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینی اثر گذار در تشخیص فرصت های کار افرینی (مطالعه موردی شرکت بیمه تجارت)
کیمیا خلیلی 1397 -
بررسی اثر بخشی عوامل رسانه ای ، محتوایی و زمانی بر مشهور کردن محتوای بارگذاری شده در رسانه ی اجتماعی اینستاگرام توسط برندها در صفحه ی طرفداران برند
علیرضا کفیلی 1397 -
ارائه چارچوبی برای شناسایی فرصت های کارآفرینی درصنعت گردشگری تندرستی درجمهوری اسلامی ایران
زهرا رحمانی 1397 -
شناسایی ریسک های ادارک شده مصرف کنندگان پیش از خرید محصولات غذایی تولیده شده در کسب و کار
سیداحسان فرج اله حسینی 1397 -
بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتریان / کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه در شبکه اجتماعی اینستاگرامو تلگرام )
محمدحسین باقری 1397 -
شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری به برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
رضا مروی 1397 -
شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
رضا مروی 1397 -
شناسایی و ارزیابی شاخصی های اثر بخشی کانالهای ارتباطی بازار دیجیتال در ایران
منیژه ایزدی 1397 -
نقش شبکه در متناسب سازی ارزش پیشنهادی و ارزش مورد انتظار مشتری در تاکسی انلاین
زهرا خدادادی 1397 -
ارزیابی فرصتهای کارآفرینانه در بازاریابی محصولات صنعت گیاهان دارویی
حانیه سادات حسینی 1397 -
بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در کسب اطلاعات مرتبط با محصولات یا خدمات در سامانه های نقد و بررسی
میثم بهربر 1397 -
شناسایی فرصتهای کارآفرینی در فضای رایانش ابری
پروین پرچمی همپا 1397 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه ی قدرت برند در خدمت مشتریان - مطالعه موردی کرمان خودرو
آصف شفیعی 1397 -
تاثیر نوآوری محصول ب تصمیم خرید با میانجی گری برند سازی مورد مطالعه (شرکت های نو پا ی خدمات ارزش افزوده ارتباطات )
رضا راهنما 1397 -
شناسایی مولفه های اثر بخش بودن بازاریابی موبایلی با رویکرد گیمیفیکیشن
مهشاد اینانلو 1396 -
تاثیر قابلیت های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری
سمیرا سلطانیه 1396 -
تدوین استراتژی شرکت ملی ساختمان با استفاده از رویکرد اقیانوس آبی
علی اصیلی 1396 -
بررسی ارتباط بین متغیرهای رفتار خرید آنلاین در بازار خرده فروشی دیجیتال ایران در شرکت دیجی کالا:پیمایشی در دانشگاه تهران
محمدکاظم نژاددهباشی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مصرف کنندگان از توسعه برند و قصد خرید کالای جدید(مطالعه موردی: برند محصولات غذایی اتکا «جوانه»)
سعید طارمی 1396 -
بررسی عوامل نگرشی موثر بر اقدام خرید اینترنتی پوشاک در شهر تهران
مهرداد شیرازی 1396 -
بررسی روابط میان مولفه های رایانش ابری در زنجیره تامین صنعت خودرو (مطالعه: ایران خودرو)
ندا محسنی افشار 1396 -
بررسی اثر سرمایه فکری،نوآوری و استراتژی های سازمانی بر عملکرد سازمان، موردکاوی شرکت بیمه ملت
یسنا کلاه کج 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر تجاریسازی ایدههای محصولات جدید در راستای کسب مزیت رقابتی با رویکرد بازارگرایی، مورد مطالعاتی: صنعت نرمافزار (شرکت همکاران سیستم)
سمیرا مهاجری 1396 -
شناسایی عوامل موثردربکارگیری بازاریابی الکترونیک توسط شرکتهای خدمات مسافرتی موردمطالعه( دفاترخدمات مسافرتی(تهران)برگزارکننده تورهای ورودی به کشور)
سیدحسن موسوی خادم 1396 -
طراحی مدل مفهومی سرمایه گذاری خطرپذیر استراتژیک برند مورد مطالعه: شرکت های سرمایه گذار خطرپذیر فعال در حوزه تجارت الکترونیک
مرضیه انصاری چهارسوقی 1396 -
بررسی و تبیین استراتژی های بهینه قیمت گذاری محصولات سخت افزاری شبکه
مرجان ایمانقلی زاده 1396 -
نقش برند سازی بر ایجاد یک تصویر ماندگار از شهر اصفهان در بین توریست ها
شقایق امیرجاوید 1396 -
شناسایی تاثیر هوشمندی رقابتی مزیت رقابتی پایدار در نمایندگی های بیمه مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پاسارگاد
فرزانه اکبری 1396 -
بررسی تاثیر توسعه برند بر شخصیت برند در صنعت لبنیات(مورد مطالعه: شرکت کاله)
منیژه رستمی 1396 -
بررسی ابعاد بازار یابی کار آفرینانه بربهبود انواع عملکرد کسب و کارهای کوچک ومتوسط صنایع غذایی استان تهران
ژاله بهادری کوسجی راد 1396 -
شناسایی و بررسی پیشایندها و پیامدهای سرمایه فکری
مرضیه نصیری موصلو 1396 -
شناسایی مولفه های شخصیتی خلق کنندگان آثارتبلیغاتی درتولیدتبلیغات خلاق درصنعت گردشگری(مطالعه موردی آژانس های تبلیغات گردشگری تهران)
نیلوفر رضائی 1396 -
شناسایی تاثیر هوشمندی رقابتی بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار در شرکت بیمه ایران
مهجبین چالاک 1396 -
بررسی مولفه های تعامل مشتری با برند و تاثیرات آن بر وفاداری با نقش متغیر تعدیلگر درگیری رده ی محصول
سمانه اورعی 1396 -
تاثیر عشق به برند،شخصیت برند، و تصویر برند بر روی تبلیغات دهان به دهان در حوزه محصولات مد و برند در مصرف کنندگان جوان تهرانی
سیدمحسن رهبرنیا 1396 -
بررسی تاثیر عکس های گرفته شده توسط گردشگران بر طرز فکر گردشگران بالقوه خارجی
پریسا سعادت آبادی نسب 1396 -
تاثیر شبکه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و دانش برند (مطالعه موردی: هتل های تهران)
بنفشه السّادات نصیحت کن 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغات خلاق در عملکرد کسب و کارهای(کوچک و متوسط) کارآفرین حوزه صنایع غذایی
سلیمه السادات خسروی 1396 -
شناسایی تاثیر مولفه¬های بازاریابی محتوا در شبکه¬های اجتماعی بر نگرش مصرف کننده به قصد خرید
اذرنوش ضیایی 1396 -
بررسی مولفه های تشکیل دهنده قیمت گذاری لذت جویانه در رضایت مشتریان در صنعت مد و پوشاک مانتوهای لوکس زنانه
زهرا جانبازفوتمی 1396 -
شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه گردشگری سلامت مطالعه موردی استان تهران
علیرضا رجائیان 1396 -
شناسایی عوامل موثردرجذابیت واستفاده ازاپلیکیشن های موبایلی درجذب گردشگران درخریدمحصولات گردشگری
هنگامه قنواتی 1396 -
بررسی تاثیرابزارهای ترفیعی الکترونیکی برارتقای تصویربرندمقصد(مطالعه ی موردی گردشگران بین المللی شهرتهران)
آلاء خسروانی 1396 -
بررسی تاثیر مهارت های کارآفرینان بر وفاداری مشتری با نقش تعدیل گری خودکارآمدی کارآفرینانه مورد مطالعه: صنعت گردشگری شهر تهران
سمیرا صحت 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر اثربخشی فرایند توسعه محصول شرکت های فناورانه (حوزه فناوری اطلاعات شهر تهران)
لادن تجربه کار 1396 -
بررسی تاثیر ابزارهای ارتباطی بازاریابی آن لاین در جذب بازدید کننده از سایت های b2c مطالعه مورد: دیجی کالا
علی اصغر ابراهیمی 1396 -
بررسی تاثیر ارزش تجربی بازهای الکترونیکی بر ابعاد برند (مطالعه نوشیدنی های سلامتی)
افشین تنوری 1396 -
تدوین استراتژی بازاریابی شرکت هفت سنگ (ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه)
سیده گلسا سیدمصطفوی 1396 -
شناسایی تاثیر ابعاد گرایش کارآفرینانه در برند سازیb 2b ها در صنایع غذایی (مطالعه موردی: شرکت بدر)
نسا عبدالهی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند در حوزه بیمه بدنه اتومبیل و مقایسه بین میزان وفاداری مشتریان در برندهای بیمه دولتی و خصوص
احسان زورمند 1396 -
بررسی تاثیر درک بازاریابی کارآفرینانه بر بکارگیری تبلیغات کلامی توسط مصرف کنندگان کسب و کارهای خدماتی آنلاین (مطالعه مصرف کنندگان اپلیکیشن اسنپ)
عرفان محمدی عزیزآبادی 1396 -
بررسی میزان تاثیر تبلیغات ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران اپلیکیشن های آموزشی موبایلی
آزاده اسدی دماوندی 1396 -
بررسی نوآوری پنهان و تاثیر آن بر استراتژی های کارآفرینی سازمانی در صنعت IT
زیبا گلشن 1396 -
بررسی عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما و تاثیر آن بر جذب نیروهای نوآور در صنعت بیمه (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران )
فاطمه ولی زادگان 1396 -
تدوین چارچوبی جهت به کارگیری تئوری فازی در کارت امتیازی متوازن (BSC) به منظور ارزیابی استراتژی های سازمان (مطالعه موردی شرکتت فنرلول ایران)
محمد نوری محمد آنی 1396 -
تاثیر بلوغ صنعت در زنجیره ارزش کسب و کارهای الکترونیک
سیدارمین عقیلی 1396 -
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان خدمات بیمه ای
مهدی فتح الهی 1396 -
بررسی و تبیین قیمت گذاری ارزشی برای بیمه عمر از دیدگاه بیمه گذاران با استفاده از مدل ون وستن درپ
فرنوش حمیدیان 1396 -
طراحی مدل گیمیفیکیشن برای کسب و کارهای نوپای آنلاین
طناز مشایخی 1396 -
شناسایی تاثیر بازارگرایی داخلی بر گرایش کارآفرینانه در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در تهران
مرتضی هندیجانی فرد 1396 -
بررسی اثرات تجارب بازیابی تعطیلات بر رضایت زندگی گردشگران (نمونه موردی: گردشگران ساکن مشهد به مقصد دبی)
نادیا قندی 1396 -
شناسایی و طبقه بندی انواع نوآوری در گردشگری موردمطالعه: شهرک توریستی نمک آبرود
سمن ناز گلچوبیان 1396 -
تاثیر عوامل موثر بر خرید و عدم خرید محصولات الکترونیکی در فروشگاههای الکترونیکی شهر تهران
پگاه سادات میررضایی 1396 -
بررسی تاثیرادراکات گردشگران برقصدرفتاری گردشگران (مطالعه ی موردی گردشگران بین المللی تهران)
حسین رفیعی 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر تبدیل نوآوری پنهان به کارآفرینی شرکتی (تحول استراتژیک، نوآوری و شرکت های جدید ملی و بین المللی)
عرفان جلالی بیداخویدی 1396 -
بررسی تاثیر هوشمندی کارآفرینانه بر اثربخشی استراتژی توسعه بازار با هدف کسب مزیت رقابتی در خرده فروشی های آنلاین
احسان اسماعیل زاده 1396