نادر سید امیری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

نادر سید امیری

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر بکارگیری پلتفرم های دیجیتال بر رشد کسب و کارهای صنعت پوشاک
    محمدمهدی سیم چی 1403
  2. تاثیر مولفه های روابط فرا اجتماعی بر قصد خرید در کسب و کارهای پلتفرمی اقتصاد اشتراکی (مطالعه کسب و کارهای دیجیتال کارآفرینانه گردشگری)
    رایحه برقعی 1403
  3. خلق مشترک ارزش در پلتفرم های خرده فروشی با میانجیگری مولفه های تئوری کیفیت رابطه
    محمد فتوت شاهمرس 1403
  4. تاثیر مولفه های داستانسرایی دیجیتال بر آگاهی از برند با نقش میانجی محتوای تولیدشده توسط کاربران و طراحی بسته بندی خلاقانه (موردکاوی: استارتآپ بطری بازار)
    رامین عسکری 1402
  5. تبیین چارچوب مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در شرایط فشار زمانی مبتنی بر رویکرد بداهه‌پردازی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای پلتفرمی دیجیتال
    سروناز ابراهیمی 1402
  6. شناسایی تاثیر رفتار مشارکتی و شهروندی مشتریان دیجیتال استارتاپ‌های سفارش غذا بر ارزش پیشنهادی ادراک شده با نقش میانجی رضایت مشتریان و اعتماد.
    سارا کریمی 1402
  7. شناسایی تاثیر اثرسازی و علیت بر عملکرد بازاریابی با تعدیگری قابلیت های پویای بازاریابی (مورد مطالعه: کسب وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن موبایلی)
    آرمین عبدالمحمدی 1402
  8. شناسایی تاثیر تعاملات فرا اجتماعی کاربران شبکه های اجتماعی بر بین المللی سازی کسب و کارهای استارت آپی، مورد مطالعه پلتفرم های ایران
    حسن اردستانی 1402
  9. شناسایی قابلیت‌های بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسب‌وکارها برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان)
    مهدی زارع 1402
  10. شناسایی مولفه های اثرگذار بر توسعه اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال در حوزه کسب وکارهای موبایلی خدمات سلامت
    ناهید مرادی امراله 1402
  11. شناسایی تاثیر ابعاد محتوای عاطفی و کارکردی تولیدشده مشتریان آنلاین بر عملکرد ارزش پیشنهادی ادراک شده (مطالعه موردی: صنایع خلاق _ بازی‌های رایانه‌ای)
    نرگس صرامی فروشانی 1402
  12. ارزیابی بکارگیری نقش هوش مصنوعی در ارتقا کارافرینی سازمانی (مطالعه موردی، سیستم بانکی)
    پژمان رازبان 1402
  13. طراحی مدل مفهومی تاثیر رویکرد داده‌باز بر شاخص‌های توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال
    محبوبه نصیر 1402
  14. شناسایی تاثیر ابعاد تجربه مشتریان بر مولفه‌های ارزش پیشنهادی ادراک شده در کسب‌ و کارهای اقتصاد اشتراکی با نقش میانجی پرستیژ برند
    دانیال مصباحی 1402
  15. شناسایی عوامل یادگیری نوآوری در صنعت پوشاک ایرانی ـ اسلامی
    میترا قاصد 1401
  16. محرک های نفرت از برند و گسترش آن در بین مشتریان پلتفرم های استارتاپی موبایلی
    امیر بزرگی 1401
  17. تاثیر نوآوری ادراک شده مشتری بر هم‌آفرینی ارزش مشتری از طریق میانجی‌گری درگیرسازی مشتری، ارزش ادراک شده مشتری و تجربه مشتری (مطالعه موردی پلت‌فرم‌های VOD)
    الهه گیتی روان 1401
  18. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان سرویس های سفارش آنلاین غذا در دوران اپیدمی کرونا (مطالعه موردی اسنپ فود )
    مصطفی قمشی 1401
  19. شناسایی تاثیر مولفه های تجربه قیمتی مشتری بر درگیری ذهنی مشتریان برند خودروهای چینی در فروش آنلاین
    سید معین الدین مدنی 1401
  20. بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی مبتنی بر محتوا بر گرایش کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی محتوا کاربرساز در شبکه های اجتماعی
    امین محمدابراهیم 1401
  21. شناسایی مولفه های اثربخشی تبلیغات غیرمستقیم با کمک گیمیفیکیشن در کسب و کارهای جدید و نوپا
    مهدیار قاسمی 1401
  22. شناسایی تاثیر ابعاد درگیری با برند توسط مشتریان آنلاین بر عملکرد هم‌نوآوری در خلق ایده خدمت جدید در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی (مورد مطالعه: اسنپ).
    سارا فلاحیان 1401
  23. شناسایی تاثیر احساسات منفی در میزان کاهش تخریب ارزش مشترک برند در بستر شبکه های اجتماعی (گردشگران غذایی داخلی)
    الهام قنبری 1401
  24. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه مبتنی بر اقتصاد اشتراکی برای اقامتگاه سالمندان
    سارا مفخمی 1401
  25. بررسی تاثیر همآفرینی ارزش و هوبت مکان بر عشق گردشگران به مقاصد گردشگری با نقش میانجی تصویر برند؛ مطالعه مقاصد گردشگری شهر شیراز
    الهام عزت آبادی پور 1401
  26. بررسی میزان تاثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران شبکه های اجتماعی مورد مطالعه: شرکت های تبلیغاتی و تولید محتوا در شهر تهران
    امیرعلی شیخوند 1401
  27. بررسی تاثیر ابعاد گیمیفیکیشن بر درگیری مشتریان با فعالیت های مسئولیت اجتماعی و تجربه مشتری و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند
    ستاره علی بخشی 1401
  28. طراحی مدل کسب و کار سرای غذاهای تاریخی ایران در استان مازندران با تاکید بر ارزش پیشنهادی و مشتریان
    یاسمین ملائی 1401
  29. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و نوآوری فناورانه بر عملکرد کسب و کارهای تجارت الکترونیک خرده فروشی ایران
    امیررضا افروزی خسروشاهی 1400
  30. بررسی تاثیر نظرات، محتوای تولید شده، بر مزیت رقابتی بر درگیری در برند در کسب و کارهای کوچک اینستاگرام
    سمیه داداش زاده 1400
  31. بررسی تاثیر هم آفرینی مشتری بر ایده سازی نوآورانه در فرآیند توسعه محصول جدید
    احمد صارمی 1400
  32. بررسی عوامل عشق به نام تجاری مقاصد گردشگری در ایران و ترکیه بر اساس محتوای تولید شده گردشگران با رویکرد متن کاوی
    احسان زائری 1400
  33. بررسی ااثر قالب تخفیف بر طرفداری از برند در اپلیکیشن‌های خرید آنلاین( مطالعه موردی اپلیکیشن خرید دیجی کالا)
    مهرشاد نظری 1400
  34. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر بازی بر درگیری و نگرش مشتری نسبت به برند
    مصطفی واحدی 1400
  35. شناسائی مولفه های اثرگذار بر بازاریابی دیجیتال در فروش داخلی و صادرات میگوی پرورشی
    محمد پولادی 1400
  36. تاثیر بازاریابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش به تبلیغ (مورد مطالعه : صنعت خرده فروشی های انلاین )
    عادل قائدی 1400
  37. شناسایی تاثیر بازاریابی چند حسی بر ادراک مصرف کنندگان از محصولات در فضای خرده فروشی
    معین عبدالمحمدسقا 1400
  38. شناسایی مولفه های رفتار پساسازگاری موثر بر رضایت مشتریان در کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات دیجیتال (مطالعه موردی شرکت شاتل)
    یگانه سادات حسینی سرشگی 1400
  39. شناسایی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای خانگی(مطالعه صنایع‌دستی خانگی مستقر در قم)
    سمیه سادات هاشمی نژاد 1400
  40. بررسی تاثیر نگرش ورزشی بر توجه بصری ، قصد خرید و هیجانات در هنگام خرید با روش ردیابی چشم
    مهدی ساکی فر 1400
  41. شناسایی عوامل موثر بررضایت و عدم رضایت گردشگران در مکان های گردشگری جدید با استفاده از متن کاوی
    علیرضا رنجبران 1400
  42. سنجش اثرگذاری تبلیغات در بر توجه و قصد خرید مصرف کننده در سایت دیجی کالا با روش ردیابی چشم
    فرزانه خاوری 1399
  43. شناسایی مولفه های موثر بازاریابی اینفلوئنسری بر انگیزه مشارکت مشتریان در هم آفرینی برند در کسب و کارهای نوپا
    کتایون یزدانفر 1399
  44. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری و عدم وفاداری گردشگران در اقامت های بوم گردی با استفاده از متن کاوی
    محمدجواد شبانکاره 1399
  45. مکان یابی کسب و کار خوراک و غذا استفاده از روش های تحلیلی بازاریابی مکان محور
    سحر شیروانی 1399
  46. بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر توسعه محصول جدید کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات
    امین شالی کاران 1399
  47. شناسایی عوامل موثر ناشی از ریشه های محلی در بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی
    مینا رضایی 1399
  48. تاثیر عوامل روانشناختی مصرف کننده موبایل بر قصد خرید
    محمد بیطرفان قمی 1399
  49. بررسی عوامل تعیین کننده گرایش رفتاری و رفتار استفاده مصرف کننده در پذیرش و استفاده از اپلیکیشن های خرید
    نرگس صادقیلر 1399
  50. شناسایی آمیخته رسانه ای درجهت جلب توجه گردشگران چینی برای ورودبه ایران(موردمطالعه شرکت خدمات گردشگری نیهاپرشیا)
    مهدی حاجی 1399
  51. نوآوری سازمانی در مدیریت بحران مبتنی بر سیستم های IT
    نگین حمیدپور 1399
  52. شناسایی هم آفرینی کاربران بر ایجاد نوآوری گردشگری در ایران (مورد مطالعه : متن کاوی پایگاه تریپ ادوایزر)
    نعیمه صالحی دولابی 1399
  53. شناسایی مولفه های نوآوری مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد اشتراکی در حوزه کارآفرینی زنان
    شیوا کوشکی 1398
  54. بررسی نقش همبستگی احساسی ایرانیان نسبت به گردشگران خارجی در حمایت از توسعه کارآفرینی گردشگری در ایران
    الناز طالبی کلخوران 1398
  55. بررسی تاثیر شخصیت برند بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و گرایش استفاده از برند با نقش میانجی وفاداری الکترونیک ، رضایت الکترونیک و اعتماد الکترونیک
    امیرحسین حسن نژاد 1398
  56. اجرای کمپین های دیجیتال با رویکرد CPA
    محمد شکوری 1398
  57. شناسایی و تاثیر مولفه های مدیریت قیمت گذاری بر قابلیت پویا در کسب و کارهای دیجیتال (مورد مطالعه :خرده فروشی های آنلاین)
    مجید صدری منش 1398
  58. شناسایی مشتریان بالقوه کسب و کارها با استفاده از ارزیابی مولفه های تاثیرگذار فعالیت کاربران بر روی شبکه های اجتمیاعی ( مطالعه موردی اینستاگرام )
    اراد مختاری 1398
  59. تاثیر فعالیتهای بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات(تحلیل مقایسه ای ایران و کانادا)
    سعید علی جانی 1398
  60. شناسایی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت تامین مالی جمعی
    محمدحسین قمری 1398
  61. شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکه های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک مطالعه صنعت استارتاپهای گردشگری
    بهنام میرزایی 1398
  62. بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک توسط استار تاپ ها در بستر اقتصاد اشتراکی
    سمیرا رکنی 1398
  63. شناسایی تاثیر بکارگیری گیمیفیکشن بر درگیری مشتریان بانکداری الکترونیکی مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران
    حمید براتی جوزان 1398
  64. بررسی اثر درگیری مشتری بر ارائه دیدگاه در بازار آنلاین
    مهسا گودرزی علی اکبری 1398
  65. شناسایی موانع نهادی توسعه کارآفرینی در صنعت پرداخت الکترونیکی
    سالار گران سرشت 1398
  66. تاثی گیمیفیکیشن فعالیت های شغلی بر شاخص های رفتار سازمانی استارتاپ های مبتنی بر فناوری اطلاعات
    سعیده فدوی 1398
  67. توسعه چارچوب بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی برای شرکت های چند ملیتی
    ژینوس حجازی 1398
  68. شناسایی مولفه های موثر بر قیمت گذاری پویای محصولات / خدمات شرکت های فعال در صنعت اینترنت اشیا
    حسین خداداده 1398
  69. بررسی تاثیر به کارگیری بازی انگاری بر برند سازی کسب و کارهای خدمت محور
    فرین یونسی 1398
  70. شناسایی و تاثیر مولفه های تعامل و جذابیت در رسانه های اجتماعی بر مبادرت مصرف کنندگان ( مطالعه یکی از برندهای ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام )
    مجید محمدی 1398
  71. مفهوم پردازی بکارگیری رسانه اجتماعی و تاثیر آن بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات)
    ازاده کرباسی زاده 1398
  72. شناسایی ویژگی های موثربرجذب گردشگراروپایی ورودی به ایران درکسب وکاروکارهای الکترونیکی گردشگری
    ایمان الله دادی 1397
  73. تاثیر بازارگرایی داخلی بر تایید برند
    میثم اشعرئین 1397
  74. بررسی اثرهم آفرینی ارزش برمیزان رضایتمندی گردشگران ورودی شرکت کننده درتورهای غذای ایران
    سعیده سلطانی 1397
  75. شناسایی واولویت بندی عوامل موثربرویروسی شدن پیامهای تبلیغاتی موسسات گردشگری استان البرزدرشبکه های اجتماعی(اینستاگرام وتلگرام)
    مریم احمدی 1397
  76. شناسایی تاثیر بازاریابی محتوا از طریق رسانه های اجتماعی بر روی ابعاد ارزش ویژه برند ( با تاکید بر محتوی تولید شده )
    محمدصادق اسلمی 1397
  77. ارائه الگوی آمیخته بازاریابی با رویکرد خلق ارزش مشترک مطالعه موردی کسب و کارهای سرویس گرا در صنعت فناوری اطلاعات
    علیرضا عموزاده 1397
  78. تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد ، سنجش نقش میانجی تمایل به یادگیری و نقش تعدیل گر رفتار رهبری تحول گرا مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری اطلاعات سطح تهران
    جواد هنرورترشیزی 1397
  79. طراحی مدل کسب و کار شرکت ارائه دهنده خدمات گردشگری و رفاهی به باشگاه مشتریان بانک ها ( با تاکید بر دو بلوک ارزش پیشنهادی و بخش های مشتریان )
    آنیتا شاه پوری 1397
  80. ارائه چارچوبی برای توسعه کسب و کارهای خانوادگی با بهره گیری از رویکرد قابلیتهای پویا
    مریم رفیعی 1397
  81. تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی کارآفرینانه سایت گردشگری(مورد مطالعه سایت گردشگری ایرانی علی بابا)
    کیمیا بیدارفکر 1397
  82. طراحی فرآیند نوآوری مدل های کسب و کار برای کسب و کار الکترونیک مطالعه موردی(خرده فروشی های آنلاین)
    امیرعلی حمدی اذر 1397
  83. شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینی اثر گذار در تشخیص فرصت های کار افرینی (مطالعه موردی شرکت بیمه تجارت)
    کیمیا خلیلی 1397
  84. بررسی اثر بخشی عوامل رسانه ای ، محتوایی و زمانی بر مشهور کردن محتوای بارگذاری شده در رسانه ی اجتماعی اینستاگرام توسط برندها در صفحه ی طرفداران برند
    علیرضا کفیلی 1397
  85. ارائه چارچوبی برای شناسایی فرصت های کارآفرینی درصنعت گردشگری تندرستی درجمهوری اسلامی ایران
    زهرا رحمانی 1397
  86. شناسایی ریسک های ادارک شده مصرف کنندگان پیش از خرید محصولات غذایی تولیده شده در کسب و کار
    سیداحسان فرج اله حسینی 1397
  87. بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتریان / کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه در شبکه اجتماعی اینستاگرامو تلگرام )
    محمدحسین باقری 1397
  88. شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری به برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
    رضا مروی 1397
  89. شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
    رضا مروی 1397
  90. شناسایی و ارزیابی شاخصی های اثر بخشی کانالهای ارتباطی بازار دیجیتال در ایران
    منیژه ایزدی 1397
  91. نقش شبکه در متناسب سازی ارزش پیشنهادی و ارزش مورد انتظار مشتری در تاکسی انلاین
    زهرا خدادادی 1397
  92. ارزیابی فرصتهای کارآفرینانه در بازاریابی محصولات صنعت گیاهان دارویی
    حانیه سادات حسینی 1397
  93. بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در کسب اطلاعات مرتبط با محصولات یا خدمات در سامانه های نقد و بررسی
    میثم بهربر 1397
  94. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در فضای رایانش ابری
    پروین پرچمی همپا 1397
  95. شناسایی عوامل موثر بر توسعه ی قدرت برند در خدمت مشتریان - مطالعه موردی کرمان خودرو
    آصف شفیعی 1397
  96. تاثیر نوآوری محصول ب تصمیم خرید با میانجی گری برند سازی مورد مطالعه (شرکت های نو پا ی خدمات ارزش افزوده ارتباطات )
    رضا راهنما 1397
  97. شناسایی مولفه های اثر بخش بودن بازاریابی موبایلی با رویکرد گیمیفیکیشن
    مهشاد اینانلو 1396
  98. تاثیر قابلیت های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری
    سمیرا سلطانیه 1396
  99. تدوین استراتژی شرکت ملی ساختمان با استفاده از رویکرد اقیانوس آبی
    علی اصیلی 1396
  100. بررسی ارتباط بین متغیرهای رفتار خرید آنلاین در بازار خرده فروشی دیجیتال ایران در شرکت دیجی کالا:پیمایشی در دانشگاه تهران
    محمدکاظم نژاددهباشی 1396
  101. بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مصرف کنندگان از توسعه برند و قصد خرید کالای جدید(مطالعه موردی: برند محصولات غذایی اتکا «جوانه»)
    سعید طارمی 1396
  102. بررسی عوامل نگرشی موثر بر اقدام خرید اینترنتی پوشاک در شهر تهران
    مهرداد شیرازی 1396
  103. بررسی روابط میان مولفه های رایانش ابری در زنجیره تامین صنعت خودرو (مطالعه: ایران خودرو)
    ندا محسنی افشار 1396
  104. بررسی اثر سرمایه فکری،نوآوری و استراتژی های سازمانی بر عملکرد سازمان، موردکاوی شرکت بیمه ملت
    یسنا کلاه کج 1396
  105. شناسایی عوامل موثر بر تجاری‌سازی ایده‌های محصولات جدید در راستای کسب مزیت رقابتی با رویکرد بازارگرایی، مورد مطالعاتی: صنعت نرم‌افزار (شرکت همکاران سیستم)
    سمیرا مهاجری 1396
  106. شناسایی عوامل موثردربکارگیری بازاریابی الکترونیک توسط شرکتهای خدمات مسافرتی موردمطالعه( دفاترخدمات مسافرتی(تهران)برگزارکننده تورهای ورودی به کشور)
    سیدحسن موسوی خادم 1396
  107. طراحی مدل مفهومی سرمایه گذاری خطرپذیر استراتژیک برند مورد مطالعه: شرکت های سرمایه گذار خطرپذیر فعال در حوزه تجارت الکترونیک
    مرضیه انصاری چهارسوقی 1396
  108. بررسی و تبیین استراتژی های بهینه قیمت گذاری محصولات سخت افزاری شبکه
    مرجان ایمانقلی زاده 1396
  109. نقش برند سازی بر ایجاد یک تصویر ماندگار از شهر اصفهان در بین توریست ها
    شقایق امیرجاوید 1396
  110. شناسایی تاثیر هوشمندی رقابتی مزیت رقابتی پایدار در نمایندگی های بیمه مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پاسارگاد
    فرزانه اکبری 1396
  111. بررسی تاثیر توسعه برند بر شخصیت برند در صنعت لبنیات(مورد مطالعه: شرکت کاله)
    منیژه رستمی 1396
  112. بررسی ابعاد بازار یابی کار آفرینانه بربهبود انواع عملکرد کسب و کارهای کوچک ومتوسط صنایع غذایی استان تهران
    ژاله بهادری کوسجی راد 1396
  113. شناسایی و بررسی پیشایندها و پیامدهای سرمایه فکری
    مرضیه نصیری موصلو 1396
  114. شناسایی مولفه های شخصیتی خلق کنندگان آثارتبلیغاتی درتولیدتبلیغات خلاق درصنعت گردشگری(مطالعه موردی آژانس های تبلیغات گردشگری تهران)
    نیلوفر رضائی 1396
  115. شناسایی تاثیر هوشمندی رقابتی بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار در شرکت بیمه ایران
    مهجبین چالاک 1396
  116. بررسی مولفه های تعامل مشتری با برند و تاثیرات آن بر وفاداری با نقش متغیر تعدیلگر درگیری رده ی محصول
    سمانه اورعی 1396
  117. تاثیر عشق به برند،شخصیت برند، و تصویر برند بر روی تبلیغات دهان به دهان در حوزه محصولات مد و برند در مصرف کنندگان جوان تهرانی
    سیدمحسن رهبرنیا 1396
  118. بررسی تاثیر عکس های گرفته شده توسط گردشگران بر طرز فکر گردشگران بالقوه خارجی
    پریسا سعادت آبادی نسب 1396
  119. تاثیر شبکه های اجتماعی بر احساسات، کیفیت ارتباط برند و دانش برند (مطالعه موردی: هتل های تهران)
    بنفشه السّادات نصیحت کن 1396
  120. بررسی تاثیر تبلیغات خلاق در عملکرد کسب و کارهای(کوچک و متوسط) کارآفرین حوزه صنایع غذایی
    سلیمه السادات خسروی 1396
  121. شناسایی تاثیر مولفه¬های بازاریابی محتوا در شبکه¬های اجتماعی بر نگرش مصرف کننده به قصد خرید
    اذرنوش ضیایی 1396
  122. بررسی مولفه های تشکیل دهنده قیمت گذاری لذت جویانه در رضایت مشتریان در صنعت مد و پوشاک مانتوهای لوکس زنانه
    زهرا جانبازفوتمی 1396
  123. شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه گردشگری سلامت مطالعه موردی استان تهران
    علیرضا رجائیان 1396
  124. شناسایی عوامل موثردرجذابیت واستفاده ازاپلیکیشن های موبایلی درجذب گردشگران درخریدمحصولات گردشگری
    هنگامه قنواتی 1396
  125. بررسی تاثیرابزارهای ترفیعی الکترونیکی برارتقای تصویربرندمقصد(مطالعه ی موردی گردشگران بین المللی شهرتهران)
    آلاء خسروانی 1396
  126. بررسی تاثیر مهارت های کارآفرینان بر وفاداری مشتری با نقش تعدیل گری خودکارآمدی کارآفرینانه مورد مطالعه: صنعت گردشگری شهر تهران
    سمیرا صحت 1396
  127. بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر اثربخشی فرایند توسعه محصول شرکت های فناورانه (حوزه فناوری اطلاعات شهر تهران)
    لادن تجربه کار 1396
  128. بررسی تاثیر ابزارهای ارتباطی بازاریابی آن لاین در جذب بازدید کننده از سایت های b2c مطالعه مورد: دیجی کالا
    علی اصغر ابراهیمی 1396
  129. بررسی تاثیر ارزش تجربی بازهای الکترونیکی بر ابعاد برند (مطالعه نوشیدنی های سلامتی)
    افشین تنوری 1396
  130. تدوین استراتژی بازاریابی شرکت هفت سنگ (ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه)
    سیده گلسا سیدمصطفوی 1396
  131. شناسایی تاثیر ابعاد گرایش کارآفرینانه در برند سازیb 2b ها در صنایع غذایی (مطالعه موردی: شرکت بدر)
    نسا عبدالهی 1396
  132. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به برند در حوزه بیمه بدنه اتومبیل و مقایسه بین میزان وفاداری مشتریان در برندهای بیمه دولتی و خصوص
    احسان زورمند 1396
  133. بررسی تاثیر درک بازاریابی کارآفرینانه بر بکارگیری تبلیغات کلامی توسط مصرف کنندگان کسب و کارهای خدماتی آنلاین (مطالعه مصرف کنندگان اپلیکیشن اسنپ)
    عرفان محمدی عزیزآبادی 1396
  134. بررسی میزان تاثیر تبلیغات ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران اپلیکیشن های آموزشی موبایلی
    آزاده اسدی دماوندی 1396
  135. بررسی نوآوری پنهان و تاثیر آن بر استراتژی های کارآفرینی سازمانی در صنعت IT
    زیبا گلشن 1396
  136. بررسی عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما و تاثیر آن بر جذب نیروهای نوآور در صنعت بیمه (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران )
    فاطمه ولی زادگان 1396
  137. تدوین چارچوبی جهت به کارگیری تئوری فازی در کارت امتیازی متوازن (BSC) به منظور ارزیابی استراتژی های سازمان (مطالعه موردی شرکتت فنرلول ایران)
    محمد نوری محمد آنی 1396
  138. تاثیر بلوغ صنعت در زنجیره ارزش کسب و کارهای الکترونیک
    سیدارمین عقیلی 1396
  139. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار خرید مصرف کنندگان خدمات بیمه ای
    مهدی فتح الهی 1396
  140. بررسی و تبیین قیمت گذاری ارزشی برای بیمه عمر از دیدگاه بیمه گذاران با استفاده از مدل ون وستن درپ
    فرنوش حمیدیان 1396
  141. طراحی مدل گیمیفیکیشن برای کسب و کارهای نوپای آنلاین
    طناز مشایخی 1396
  142. شناسایی تاثیر بازارگرایی داخلی بر گرایش کارآفرینانه در شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در تهران
    مرتضی هندیجانی فرد 1396
  143. بررسی اثرات تجارب بازیابی تعطیلات بر رضایت زندگی گردشگران (نمونه موردی: گردشگران ساکن مشهد به مقصد دبی)
    نادیا قندی 1396
  144. شناسایی و طبقه بندی انواع نوآوری در گردشگری موردمطالعه: شهرک توریستی نمک آبرود
    سمن ناز گلچوبیان 1396
  145. تاثیر عوامل موثر بر خرید و عدم خرید محصولات الکترونیکی در فروشگاه‌های الکترونیکی شهر تهران
    پگاه سادات میررضایی 1396
  146. بررسی تاثیرادراکات گردشگران برقصدرفتاری گردشگران (مطالعه ی موردی گردشگران بین المللی تهران)
    حسین رفیعی 1396
  147. شناسایی و بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر تبدیل نوآوری پنهان به کارآفرینی شرکتی (تحول استراتژیک، نوآوری و شرکت های جدید ملی و بین المللی)
    عرفان جلالی بیداخویدی 1396
  148. بررسی تاثیر هوشمندی کارآفرینانه بر اثربخشی استراتژی توسعه بازار با هدف کسب مزیت رقابتی در خرده فروشی های آنلاین
    احسان اسماعیل زاده 1396