اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

 

ضمن خیر مقدم و تبریک به پذیرفته شدگان آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، لطفا برای ثبت نام مراحل زیر را به صورت کامل انجام دهید.
ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی):
 از روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۶ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ به سامانه reg.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و همه مراحل را تکمیل نمایند.
ثبت نام حضوری:
با توجه به برنامه زمان بندی که در آخرین مرحله ثبت نام غیر حضوری به شما داده می شود، با مدارک زیر به دانشکده کارآفرینی واقع در خیابان کارگر شمالی، نبش خیابان شانزدهم (فرشی مقدم) مراجعه نمایید. حضور دانشجو در ثبت نام حضوری ضروری است.
1- اصل شناسنامه
2- اصل کارت ملی
3- اصل کارت پایان خدمت
4- اصل مدرک لیسانس (فارغ التحصیلان قبل از سال 1403 باید گواهی موقت یا دانشنامه داشته باشند. و فارغ التحصیلان سال 1403 باید فرم گواهی معدل با درج تاریخ فارغ  التحصیلی ارائه دهند.)
ثبت نام حضوری دانشجویان دوره های روزانه و نوبت دوم روز یکشنبه 25 شهریور و دانشجویان دوره آموزشهای الکترونیکی (مجازی) روز دوشنبه 26 شهریور انجام می شود. پذیرفته شدگان رشته کارآفرینی در پردیسهای خودگران باید برای ثبت نام حضوری به پردیس مربوطه مراجعه کنند.


لازم به ذکر است که ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق سهمیه استعدادهای درخشان نیز به همین طریق و در بازه مذکور صورت خواهد گرفت، لذا ضروری است این دسته از پذیرفته شدگان نیز مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه اقدام نمایند.