به گزارش واحد روابط بین الملل دانشکده کارآفرینی به اطلاع می‌رساند پیرو ابلاغ وزارت عتف مبنی بر ارائه درخواست ارز، خواهشمند است جهت ارائه هرگونه درخواست، متقاضیان مدارک خود را که شامل:

  1. اسکن رنگی صفحه اول ودوم شناسنامه
  2. کارت ملی
  3. پاسپورت
  4. شماره شبا
  5. شماره تلفن همراه به نام خود فرد
  6. حکم کارگزینی
  7. دعوتنامه
  8. ویزا
  9. فرم تکمیل شده مربوطه بسته به نوع درخواست (در پیوست)
  10. چکیده مقاله
  11. فاکتور هزینه ثبت نام (برای متقاضیان شرکت در کنفرانس)

می‌باشد، به بخش بین الملل واحد ارائه نمایند سپس مشاور محترم بین الملل نامه‌ای با قید رونوشت به متقاضی جهت پیگیری طبق نمونه درخواست ارز (پیوست) تهیه و ارسال می‌نماید. پیگیری امور مربوط به امضای رئیس محترم دانشگاه و معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه توسط عضو محترم هیأت علمی انجام خواهد شد و در نهایت مستندات و مدارک توسط متقاضی به وزارت عتف تحویل داده خواهد شد وپس از دریافت کد ناخدا و پرداخت کارمزد، نامه معرفی به بانک عامل به متقاضی داده خواهد شد. شایان ذکر است روند معرفی ارز دو ماه پیش از اعزام به مأموریت انجام می‌شود (به درخواست‌های نزدیک بازه زمانی اعزام پاسخی داده نخواهد شد).

همچنین ترتیبی اتخاذ می‌شود تا با رعایت موارد فوق، مدارک به صورت کامل و بدون نقص جهت طی نمودن مراحل دریافت ارز، از متقاضیان دریافت شود. بدیهی است فقدان هر کدام از مدارک ذکر شده روند درخواست ارز را با مشکل مواجه نموده و این معاونت مسئولیتی بابت تأخیر در پرداخت ارز به دلیل عدم پیگیری متقاضی و یا نقصان مدارک ارسالی توسط ایشان نخواهد داشت.