محمدرضا میگون پوری

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/05

محمدرضا میگون پوری

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی در فناوری

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. طراحی و بهینه سازی سیستم پیشنهادات در پلتفرم های دیجیتال شرکت های بزرگ فعال در بازار اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر روش یادگیری ماشین
    امیرمحمد خاتمی 1403
  2. طراحی مدل توسعه اکوسیستم کسب وکارهای استارتآپی فناور در حوزه حمل ونقل جاده ای در وزارت راه و شهرسازی
    مریم السادات امینی 1402
  3. مدلسازی تاثیر الزامات مشتری در عملکرد توسعه و بهینه سازی محصول جدید در شرکتهای فناور حوزه تاکسی های اینترنتی با استفاده از شبکه‌های عصبی
    میلاد حسینی اصل 1402
  4. تناسب جریان های درآمدی با ارزش پیشنهادی مدل کسب و کار یک صرافی رمز ارز (مطالعه موردی صرافی بایننس)
    عماد باقری 1402
  5. طراحی سیستم پیشنهادات مبتنی بر شناسایی هوشمند الزامات مشتریان در پلتفرم فروشگاههای دیجیتال بر اساس تحلیل مروری با هدف بهینه سازی محصولات جدید(مطالعه موردی- محصولات موبایل در فروشگاه دیجیتال آمازون)
    عبداله مین باشی 1402
  6. شناسایی و بهینه سازی شاخص های کلیدی انتخاب سرمایه گذار تامین مالی جمعی پاداش محور برای استارتآپ های فناور در حوزه صنعت سرگرمی، مورد مطالعه پلتفرم ایندیگوگو
    نیما سیمیاری 1402
  7. طراحی مدل اکوسیستم کارافرینی فناورانه دانشگاهی، مورد مطالعه دانشکده ی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
    مصطفی استواری 1402
  8. تاثیر تغییرات اکوسیستم کارافرینی فناورانه و نوآوری‌باز درونسو بر عملکرد دوسوتوانی شرکت‌های تازه تاسیس فناوری محور : مورد مطالعه شرکت‌های فناور فعال در اکوسیستم دانشگاه تهران
    امیرحسین اعزازی 1402
  9. شناسایی و بهینه سازی شاخص های کلیدی عملکرد تامین مالی موفقیت آمیز در شرکت های فناور مبتنی بر پلتفرم های تامین مالی جمعی پاداش محور با مطالعه موردی پلتفرم فناورانه کیک استارتر
    پوریا اسلامی راد 1402
  10. تاثیر دوسوتوانی نواوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید و شرکتهای مبتنی بر فناوری های هوشمند
    علیرضا اقاکبیری ها 1402
  11. مدلسازی اکوسیستم کارآفرینی فناورانه مبتنی بر علم ژئوماتیک با استفاده از روشهای الگوریتم شبکه عصبی و رگرسیون
    فائزه سمیع فرد 1401
  12. بررسی اثر تحریم اقتصادی بر نظام ملی نوآوری فناورانه با استفاده از تحلیل سیستم های پویا
    سیدعلیرضا اذرسا 1401
  13. مدل سازی نظام نوآوری فناورانه مبتنی بر فناوری های نوین با روش سیستم های پویا
    سیدمحمدحسین سیدی 1399
  14. طراحی مدل شکل گیری همکاری فناورانه بین شرکت های نوین مبتنی بر فناوری و شرکت بزرگ به وسیله شتاب دهنده های سازمانی
    مهدی نجاتی ساربان 1398
  15. ارائه چارچوب عوامل اثرگذار بر بین المللی شدن شرکت های نوپای مبتنی بر فناوری های هوشمند صنعت 4»
    علیرضا شیردل 1398
  16. تحلیل بازیگران درگیر در فرایند راهبرد پردازی سطح شبکه کسب و کار مطالعه موردی تجهیرات پزشکی
    جبار ترکمن 1398
  17. میزان تاثیر عوامل اثر گذار بر برندسازی شرکت های کوچک و متوسط فناور فعال در حوزه کشاورزی بر عملکرد آنها با در نظرگرفتن متغیر تسهیلگر بازارگرایی و متغیر واسطه هویت برند
    علیرضا نیکوکارلیسه رودی 1398
  18. تاثیر بازارگرایی و برندگرایی و ظرفیت جذب بر بین المللی سازی شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی استراتژی محصول
    محمدرضا امیری دلویی 1397
  19. تاثیر اخلاق کاری و مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک در شهر تهران نقش متغیر میانجی اعتماد و رضایت مشتری
    زینب مرادی 1397
  20. ارائه مدل نظری تاثیر بازارگرایی و برندگرایی بر عملکرد فرایند توسعه محصول جدید شرکت های فناور دارو با در نظر گرفتن متغیر واسطه ارتباط بازار یابی یکپارچه
    ندا ناظری قادیکلایی 1397
  21. شناسایی میزان تاثیر فرایند طراحی خدمات جدید بر عملکرد شرکت های فال در حوزه خدمات مطالعه موردی شرکت های خدماتی معماری
    مریم شیخ الاسلامی 1397
  22. طراحی مدل کارآفرینی فناورانه ملی مبتنی بر اینترنت اشیا صنعتی IIOT در صنعت انرژی
    حامد ملکی 1397
  23. شناسایی عوامل تاثیرگذار در ایجاد اکوسیستم کارآفرینی در فناوریهای نوین
    علیرضا حسنی 1397
  24. تاثیر فرایند توسعه خدمات جدید بر عملکرد شرکتهای فعال در حوزه انتقال تکنولوژی و خدمات مهندسی
    کاظم صادق نیاعمران 1397
  25. طراحی مدلی پویا جهت بررسی تاثیر ابعاد نوآوری بر فرایند توسعه محصول نوین در شرکت های مبتنی بر نانو فناوری
    فایزه کاویان 1397
  26. ارائه مدل مفهومی مدیریت طراحی و توسعه خدمات جدید مبتنی بر فرایند خدمات پس از فرو ش شرکت های فعال در زمینه لوازم خانگی ( مطالعه موردی شرکت مادیران )
    نغمه نیک سجل 1397
  27. شناسایی میزان تاثیر استراتژی محصول در عملکرد فرایند توسعه محصولات جدید در شرکت های فعال در حوزه فناوری پیشرفته
    حسین عیدی 1397
  28. ارائه مدل بومی فرایند طراحی محصول جدید در کسب و کارهای فعال در صنعت غذاهای فست فود ایران
    حنانه مجذوب 1397
  29. شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه اکوتوریسم (مطالعه موردی: استان مازندران)
    احسان رجبی 1396
  30. شناسایی عوامل موثر در طراحی فرایند خدمات جدید در حوزه¬ی هتلداری استان یزد
    محمد مختاری حسن اباد 1396
  31. ارائه مدل نظری عوامل تاثیرگذار در ایجاد اکوسیستم کارآفرینی فناورانه پردیس فنی دانشگاه تهران
    زهرا سهیلی پور 1396
  32. شناسایی عوامل موثر بر کارکرد فعالیت های کارآفرینانه در شکل گیری سیستم نوآوری فناورانه در صنعت انرژی خورشیدی
    عطیه سادات چایی چیان 1396
  33. شناسایی و اولویت بندی شیوه های مناسب یاددهی کارآفرینی با رویکرد آموزش از طریق تفریحات سالم
    غزاله نفری 1396
  34. عوامل موثر بر انتخاب استراتژی­های تجازی سازی تحقیقات دانشگاهی صنعت گاز ایران (بخش تجهیزات)
    سیدمحمد عالمزاده 1396
  35. شناسایی الزامات و پیش نیازهای تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت گاز
    یعقوب زاهدی انباردان 1396
  36. شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی موفقیت تاثیرگذار در فرایند توسعه محصول جدبد در شرکت های فناور فعال در حوزه صنعت نرم افزار ایران
    ساناز نبویان 1396
  37. مستند سازی فرایند طراحی و ساخت نمونه اولیه پیچ گوشتی هرزگرد جدید بر اساس مدل ترکیبی سنتیل، پال و اولریچ
    علی اصغر شکوهی نیا 1396
  38. شناسایی مولفه های استراتژی محصول در فرایند توسعه محصول جدید شرکت های فعال در حوزه نانو فناوری
    مهسا امیری هزاوه 1396
  39. شناسایی نقش سازمانهای میانجی در نظام نوآوری ملی ایران
    حنانه مجذوب 1396
  40. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت فرایند توسعه محصول جدید در شرکتهای فناور فعال در حوزه انرژیهای تجدیدپذیر (بیواتانول)
    راضیه پورعباسی شیراز 1396
  41. شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات مورد نیاز مشتریان موبایل سلامت مطالعه موردی: کسب و کارهای فعال در حوزه بهداشت و سلامت در تهران
    ایران دانه زن 1396
  42. ارائه مدل نظری فرایند توسعه و تجاری سازی محصول جدید در شرکت های high tech صنعت الکترونیک ایران
    بهرام نجفی ملاباشی 1396
  43. شناسایی و ارزیابی مولفه­های موثر در طراحی زنجیره­ی تامین کارآفرینانه بر فرایند توسعه محصول جدید در شرکت­های فناور فعال در صنعت گاز ایران
    وجیهه حیدری جونی 1396
  44. شناسایی و ارزیابی تاثیر قابلیت های نوآوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت هژیر صنعت
    احسان حسن قاجار 1396
  45. مستندسازی فرایند طراحی و ساخت نمونه اولیه آب بند لاستیکی جهت کنترل میزان خروجی آب در سیستم آبیاری غرقابی بر اساس مدل اولریش
    جمال زمانیان 1396
  46. بررسی تاثیر توانمندی های نوآوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید (مقایسه در دو حوزه شرکت های فعال در حوزه انرژی های تجدید پذیر و فناوری اطلاعات و ارتباطات
    پریا ریوفی 1396
  47. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت فرایند توسعه فرایند توسعه محصول جدید در شرکت های دانش بنیان فناور کوچک و متوسط فعال در حوزه زیست دارو در ایران
    حامد حسنعلی 1396
  48. ناسایی عوامل کلیدی موفقیت فرایند توسعه محصول جدید در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات : مطالعه موردی شرکتهای کارآفرین حوزه الکترونیک و کامپیوتر
    محسن محمدی جوزانی 1396
  49. بررسی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری استان تهران
    علیرضا محمدی انار 1396
  50. شناسایی روش های بازاریابی و فروش محصولات شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    محمد علی جعفری 1396
  51. تحلیل مولفه­های موثر بر فعالیت­های کارآفرینی در نظام نوآوری تکنولوژیکی انرژی های تجدیدپذیر - مطالعه موردی: صنعت باد ایران
    حامی یوسفدهی 1396
  52. شناسایی عوامل موثر بر فرایند تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی دانشجویان پردیس فنی دانشگاه تهران در حوزه صنعت گاز (مطالعه موردی: بخش مهندسی و توسعه تجهیزات)
    بهنام خوجم لی 1396
  53. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب استراتزی های تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی د رحوزه نانو فناوری در ایران
    اسماعیل کلانتری 1396
  54. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه خدمت جدید در موسسات آموزش عالی خصوصی ایران ( مطالعه موردی موسسات آموزش عالی آزاد تهران)
    محمدمهدی پوربصیر 1396
  55. شناسایی عوامل موثر بر فرایند یادگیری توسعه خدمت جدید در بانکها-مطالعه موردی کارکنان ادارات مرکزی بانک صادرات ایران
    مسعود پیامی 1396
  56. شناسایی کارکردها و راهکارهای بازاریابی شبکه ای در بازاریابی محصولات جدید مبتنی بر فناوری های پیشرفته در بنگاههای خرد (مورد مطالعه: دستمال های نظافتی میکروفیبر نانو سیلور)
    رامین حدادی 1396
  57. شناسایی عوامل تاثیر گذار بر شکل گیری شبکه های مجازی ایده (بانک مجازی ایده)
    بهرام رضا امیری 1396
  58. شناسایی و ارزیابی میزان تاثیر مولفه های زنجیره تامین کارآفرینانه و توسعه محصول جدید بر عملکرد شرکت ها-مورد مطالعه: صنایع نوشیدنی شهر تهران
    فرزانه عسگری 1396
  59. شناسایی میزان تاثیر سرمایه فکری بر توسعه محصول جدید در شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت نانو فناوری
    محمدجواد متقی 1396
  60. شناسایی تاثیر عوامل سازمانی و محیطی بر کارآفرینی فناورانه سازمانی و عملکرد شرکت های مبتنی بر فناوری های پیشرفته مورد مطالعه: شرکت های نانو فناور مستقر در پارک های علم و فناوری تهران
    سمیه محمودی مطلق 1396
  61. شناسایی میزان تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت های فعال در حوزه‌ی ICT
    نجمه روح الهی 1396
  62. تحلیل روندهای در حال ظهور در زمینه خدمات مشاوره تغذیه به بیماران دیابتی در راستای شناسایی فرصتهای کارآفرینانه
    پدرام یزدانی 1396
  63. شناسایی عوامل سازمانی کلیدی موثر بر فرایند کارآفرینی فناورانه در شرکت های فعال در حوزه صنعت نفت
    شراره جلیلی ارومیه 1396
  64. شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر معیارهای ارزیابی خرید مشتریان در مرحله توسعه مفهوم فرایند طراحی محصول جدید(مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط پوشاک بانوان در شهر تهران)
    مرجان صادقی هونجانی 1396
  65. شناسایی تاثیر مولفه های مدیریت زنجیره تامین SCM بر عملکرد توسعه محصول جدید NPDP در شرکت¬های فعال صنایع غذایی ایران – مطالعه موردی: شرکت¬های کارآفرین فعال در صنایع لبنی استان¬های تهران و فارس
    ابراهیم میرزائی 1396
  66. بررسی تاثیر رابطه بین رویکرد اثرسازی و عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش تعدیل گر ویژگی های ایده و عامل
    حامد پیری 1396
  67. شناسایی مولفه های اثرگذار بر کارکرد فعالیت های کارآفرینانه شکل دهنده سیستم نوآورانه د رانرژی های تجدیپذیر
    الهه میگون پوری 1396
  68. ‏شناسایی عوامل موثر بر فرآیند تجاری سازی نتایج تحقیقات در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
    آرش معمار مشرفی 1396
  69. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی تجاری سازی تحقیقات در حوزه بیوتکنولوژِی در ایران
    زهرا کلاتهایی 1396
  70. شناسایی عوامل موفقیت ایجاد شرکتهای زایشی فناورانه در وزارت دفاع
    قاسم فولادی 1396
  71. شناسایی وضع موجود روندهای موثرکارآفرینی در صنعت صیادی (مطالعه موردی: بنادر صیادی استان گیلان)
    عباس کاسپور 1396
  72. طراحی نظام ارزیابی اثربخشی استراتژی­های انتقال فناوری در بنگاه های کوچک و متوسط صنعت حفاری ایران
    محمدرضا زمانی کوچصفهانی 1396
  73. نقش مدیریت دانش در تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در صنعت گاز ایران، بخش تجهزات
    محمدصادق صالحی 1396
  74. شناسایی سبک مدیریتی مناسب در فرایند تجاری سازی فناوری در صنعت روغن نباتی ایران
    مهسا ابراهیم زاده 1396
  75. نقش شبکه­های اجتماعی مجازی در تشخیص فرصت های کارآفرینانه
    سوده خداپرست 1396
  76. شناسایی و اولویت بندی عوامل درون سازمانی موثر بر موفقیت کسب و کار در فناوری های میکروبی در ایران
    علیرضا عظیمی 1396
  77. شناسایی فرصت های کارآفرینی در فناوری ساخت و تولید ایران
    مجید پورمسگری 1396
  78. شناسایی عوامل کلیدی موقیت فرایند توسعه محصول جدید در شرکتهای کوچک و متوسط زیست فناور در حوزه بیوتکنولوژی غذایی
    امنه کنعانی تکمه داش 1396
  79. شناسایی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان های کوچک و متوسط فعال در حوزه انرژی خورشیدی
    سارا راد 1396
  80. شناسایی عوامل موثر بر توسعه خدمت جدید در کسب و کارهای حوزه مشاوره تغذیه
    عالیه سادات هاشمی 1396
  81. شناسایی عوامل سازمانی تاثیرگذار بر کارآفرینی فناورانه سازمانی (CTE) در شرکت های بین المللی با قابلیت رشد سریع
    محمدسجاد شکوهی بیدهندی 1396
  82. شناسایی فرصتهای کارآفرینی کاربرد نانو موتد در حوزه صنعت متالوزی
    حمیدرضا پژوه 1396
  83. شناسایی عوامل موثر بر فرایند توسعه محصول جدید : مطالعه موردی صنعت سوسیس و کالباس
    ملیکا راستی پور 1396
  84. عوامل موثر بر فرایند توسعه محصول جدید در شرکت­های کوچک و متوسط فعال در صنعت بیوشیمی
    سارا یوسفی 1396
  85. شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی فناورانه در شرکت¬های کوچک و متوسط نانو فناور فعال در صنایع غذایی ایران – مورد مطالعه: شرکت¬های نانو فناور صنایع غذایی
    مونا الهیاری 1396
  86. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت کارآفرینی فناورانه سازمانی در شرکتهای نانو فناور فعال ایران - مورد مطالعه: کردیدور فناوری نانو
    رضا وظیفه دولت آبادی 1396
  87. شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی فناوری مکاترونیک در شرکت­های کوچک و متوسط: مطالعه موردی چندگانه
    مریم محمدخواه 1396
  88. شناسایی عوامل موثر بر راهبرد محصول در فرایند توسعه محصول جدید مورد مطالعه: صنعت زیور آلات بدلی
    زهرا سوری 1396
  89. شناسایی عوامل موثر بر توسعه خدمت جدید در حوزه کسب و کارهای مشاورین املاک تهران (مورد مطالعه: شرکت­های دلتا،‌ راگا، شار و بزرگ ولیعصر)
    سیامک باران دوست 1396
  90. شناسایی میزان تاثیر مشارکت مشتریان در فرایند توسعه خدمات جدید (NSD) مورد مطالعه: بانک کشاورزی
    الهه صفاری 1396
  91. ارائه چارچوب مفهومی نوآوری خدمات-مورد مطالعه: بانک کشاورزی
    سیده مرضیه عظیمی 1396
  92. طراحی فرایند تجاری سازی محصول جدید در شرکت های فناور فعال در حوزه ابزار آلات مکانیکی
    اصغر ساعد 1396
  93. اولویت بندی و ارزیابی مولفه های مدیریت زنجیره تامین کارآفرینانه موثر بر فرایند توسعه محصولات جدید در شرکت های کارآفرین فعال در صنایع شوینده ایران
    مجتبی درگاهی مولان 1396
  94. مستندسازی پیاده سازی مدل کسب و کار سایت چی چی نت
    امنه قائدرحمتی 1396