Mohammad Reza Meigounpoory

Assistant Professor

Update: 2024-11-15

Mohammad Reza Meigounpoory

Faculty of Entrepreneurship / Technological Entrepreneurship

Master Theses

  1. طراحی و بهینه سازی سیستم پیشنهادات در پلتفرم های دیجیتال شرکت های بزرگ فعال در بازار اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر روش یادگیری ماشین
    امیرمحمد خاتمی 2024
  2. طراحی مدل توسعه اکوسیستم کسب وکارهای استارتآپی فناور در حوزه حمل ونقل جاده ای در وزارت راه و شهرسازی
    مریم السادات امینی 2024
  3. مدلسازی تاثیر الزامات مشتری در عملکرد توسعه و بهینه سازی محصول جدید در شرکتهای فناور حوزه تاکسی های اینترنتی با استفاده از شبکه‌های عصبی
    میلاد حسینی اصل 2024
  4. تناسب جریان های درآمدی با ارزش پیشنهادی مدل کسب و کار یک صرافی رمز ارز (مطالعه موردی صرافی بایننس)
    عماد باقری 2024
  5. شناسایی و بهینه سازی شاخص های کلیدی انتخاب سرمایه گذار تامین مالی جمعی پاداش محور برای استارتآپ های فناور در حوزه صنعت سرگرمی، مورد مطالعه پلتفرم ایندیگوگو
    نیما سیمیاری 2023
  6. طراحی سیستم پیشنهادات مبتنی بر شناسایی هوشمند الزامات مشتریان در پلتفرم فروشگاههای دیجیتال بر اساس تحلیل مروری با هدف بهینه سازی محصولات جدید(مطالعه موردی- محصولات موبایل در فروشگاه دیجیتال آمازون)
    عبداله مین باشی 2023
  7. طراحی مدل اکوسیستم کارافرینی فناورانه دانشگاهی، مورد مطالعه دانشکده ی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
    مصطفی استواری 2023
  8. تأثیر تغییرات اکوسیستم کارافرینی فناورانه و نوآوری‌باز درونسو بر عملکرد دوسوتوانی شرکت‌های تازه تأسیس فناوری محور : مورد مطالعه شرکت‌های فناور فعال در اکوسیستم دانشگاه تهران
    امیرحسین اعزازی 2023
  9. شناسایی و بهینه سازی شاخص های کلیدی عملکرد تامین مالی موفقیت آمیز در شرکت های فناور مبتنی بر پلتفرم های تامین مالی جمعی پاداش محور با مطالعه موردی پلتفرم فناورانه کیک استارتر
    پوریا اسلامی راد 2023
  10. تاثیر دوسوتوانی نواوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید و شرکتهای مبتنی بر فناوری های هوشمند
    علیرضا آقاکبیری ها 2023
  11. مدلسازی اکوسیستم کارآفرینی فناورانه مبتنی بر علم ژئوماتیک با استفاده از روشهای الگوریتم شبکه عصبی و رگرسیون
    فائزه سمیع فرد 2023
  12. بررسی اثر تحریم اقتصادی بر نظام ملی نوآوری فناورانه با استفاده از تحلیل سیستم های پویا
    سیدعلیرضا آذرسا 2022
  13. مدل سازي نظام نوآوري فناورانه مبتني بر فناوري هاي نوين با روش سيستم هاي پويا
    سیدمحمدحسین سیدی 2020
  14. طراحي مدل شكل گيري همكاري فناورانه بين شركت هاي نوين مبتني بر فناوري و شركت بزرگ به وسيله شتاب دهنده هاي سازماني
    مهدی نجاتی ساربان 2019
  15. ارائه چارچوب عوامل اثرگذار بر بين المللي شدن شركت هاي نوپاي مبتني بر فناوري هاي هوشمند صنعت 4»
    علیرضا شیردل 2019
  16. تحليل بازيگران درگير در فرايند راهبرد پردازي سطح شبكه كسب و كار مطالعه موردي تجهيرات پزشكي
    جبار ترکمن 2019
  17. ميزان تاثير عوامل اثر گذار بر برندسازي شركت هاي كوچك و متوسط فناور فعال در حوزه كشاورزي بر عملكرد آنها با در نظرگرفتن متغير تسهيلگر بازارگرايي و متغير واسطه هويت برند
    علیرضا نیکوکارلیسه رودی 2019
  18. تاثير بازارگرايي و برندگرايي و ظرفيت جذب بر بين المللي سازي شركت با در نظر گرفتن متغير ميانجي استراتژي محصول
    محمدرضا امیری دلویی 2019
  19. تاثير اخلاق كاري و مسئوليت اجتماعي بر وفاداري مشتريان خدمات بانكداري الكترونيك در شهر تهران نقش متغير ميانجي اعتماد و رضايت مشتري
    زینب مرادی 2018
  20. شناسايي ميزان تاثير فرايند طراحي خدمات جديد بر عملكرد شركت هاي فال در حوزه خدمات مطالعه موردي شركت هاي خدماتي معماري
    مریم شیخ الاسلامی 2018
  21. ارائه مدل نظري تاثير بازارگرايي و برندگرايي بر عملكرد فرايند توسعه محصول جديد شركت هاي فناور دارو با در نظر گرفتن متغير واسطه ارتباط بازار يابي يكپارچه
    ندا ناظری قادیکلایی 2018
  22. طراحي مدل كارآفريني فناورانه ملي مبتني بر اينترنت اشيا صنعتي IIOT در صنعت انرژي
    حامد ملکی 2018
  23. شناسايي عوامل تاثيرگذار در ايجاد اكوسيستم كارآفريني در فناوريهاي نوين
    علیرضا حسنی 2018
  24. تاثير فرايند توسعه خدمات جديد بر عملكرد شركتهاي فعال در حوزه انتقال تكنولوژي و خدمات مهندسي
    کاظم صادق نیاعمران 2018
  25. ارائه مدل مفهومي مديريت طراحي و توسعه خدمات جديد مبتني بر فرايند خدمات پس از فرو ش شركت هاي فعال در زمينه لوازم خانگي ( مطالعه موردي شركت ماديران )
    نغمه نیک سجل 2018
  26. طراحي مدلي پويا جهت بررسي تاثير ابعاد نوآوري بر فرايند توسعه محصول نوين در شركت هاي مبتني بر نانو فناوري
    فایزه کاویان 2018
  27. شناسايي ميزان تاثير استراتژي محصول در عملكرد فرايند توسعه محصولات جديد در شركت هاي فعال در حوزه فناوري پيشرفته
    حسین عیدی 2018
  28. ارائه مدل بومي فرايند طراحي محصول جديد در كسب و كارهاي فعال در صنعت غذاهاي فست فود ايران
    حنانه مجذوب 2018
  29. شناسايي عوامل موثر بر تجاري سازي فناوري مكاترونيك در شركت­هاي كوچك و متوسط: مطالعه موردي چندگانه
    مریم محمدخواه 2018
  30. مستند سازي فرايند طراحي و ساخت نمونه اوليه پيچ گوشتي هرزگرد جديد بر اساس مدل تركيبي سنتيل، پال و اولريچ
    علی اصغر شکوهی نیا 2018
  31. شناسايي ميزان تأثير مشاركت مشتريان در فرايند توسعه خدمات جديد (NSD) مورد مطالعه: بانك كشاورزي
    الهه صفاری 2018
  32. ارائه چارچوب مفهومي نوآوري خدمات-مورد مطالعه: بانك كشاورزي
    سیده مرضیه عظیمی 2018
  33. شناسايي عوامل موثر بر كيفيت خدمات مورد نياز مشتريان موبايل سلامت مطالعه موردي: كسب و كارهاي فعال در حوزه بهداشت و سلامت در تهران
    ایران دانه زن 2018
  34. اولويت بندي و ارزيابي مولفه هاي مديريت زنجيره تأمين كارآفرينانه موثر بر فرايند توسعه محصولات جديد در شركت هاي كارآفرين فعال در صنايع شوينده ايران
    مجتبی درگاهی مولان 2018
  35. شناسايي عوامل سازماني تأثيرگذار بر كارآفريني فناورانه سازماني (CTE) در شركت هاي بين المللي با قابليت رشد سريع
    محمدسجاد شکوهی بیدهندی 2018
  36. شناسايي مولفه هاي استراتژي محصول در فرايند توسعه محصول جديد شركت هاي فعال در حوزه نانو فناوري
    مهسا امیری هزاوه 2018
  37. ارائه مدل نظري فرايند توسعه و تجاري سازي محصول جديد در شركت هاي high tech صنعت الكترونيك ايران
    بهرام نجفی ملاباشی 2018
  38. شناسايي عوامل تاثير گذار بر شكل گيري شبكه هاي مجازي ايده (بانك مجازي ايده)
    بهرام رضا امیری 2018
  39. عوامل موثر بر انتخاب استراتژي­هاي تجازي سازي تحقيقات دانشگاهي صنعت گاز ايران (بخش تجهيزات)
    سیدمحمد عالمزاده 2018
  40. شناسايي عوامل موثر بر توسعه خدمت جديد در حوزه كسب و كارهاي مشاورين املاك تهران (مورد مطالعه: شركت­هاي دلتا،‌ راگا، شار و بزرگ وليعصر)
    سیامک باران دوست 2018
  41. شناسايي عوامل موثر بر فرايند توسعه محصول جديد : مطالعه موردي صنعت سوسيس و كالباس
    ملیکا راستی پور 2018
  42. شناسايي عوامل موثر بر كارآفريني فناورانه در شركت¬هاي كوچك و متوسط نانو فناور فعال در صنايع غذايي ايران – مورد مطالعه: شركت¬هاي نانو فناور صنايع غذايي
    مونا الهیاری 2018
  43. شناسايي عوامل كليدي موفقيت كارآفريني فناورانه سازماني در شركتهاي نانو فناور فعال ايران - مورد مطالعه: كرديدور فناوري نانو
    رضا وظیفه دولت آبادی 2018
  44. شناسايي الزامات و پيش نيازهاي تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي در حوزه صنعت گاز
    یعقوب زاهدی انباردان 2018
  45. ‏شناسايي عوامل موثر بر فرآيند تجاري سازي نتايج تحقيقات در دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي
    آرش معمار مشرفی 2018
  46. طراحي فرايند تجاري سازي محصول جديد در شركت هاي فناور فعال در حوزه ابزار آلات مكانيكي
    اصغر ساعد 2018
  47. شناسايي عوامل موثر بر راهبرد محصول در فرايند توسعه محصول جديد مورد مطالعه: صنعت زيور آلات بدلي
    زهرا سوری 2018
  48. شناسايي ميزان تأثير سرمايه فكري بر توسعه محصول جديد در شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت نانو فناوري
    محمدجواد متقی 2018
  49. مستندسازي فرايند طراحي و ساخت نمونه اوليه آب بند لاستيكي جهت كنترل ميزان خروجي آب در سيستم آبياري غرقابي بر اساس مدل اولريش
    جمال زمانیان 2018
  50. شناسايي و اولويت بندي شيوه هاي مناسب ياددهي كارآفريني با رويكرد آموزش از طريق تفريحات سالم
    غزاله نفری 2018
  51. شناسایی نقش سازمانهای میانجی در نظام نوآوری ملی ایران
    حنانه مجذوب 2018
  52. بررسي تاثير توانمندي هاي نوآوري فناورانه بر عملكرد توسعه محصول جديد (مقايسه در دو حوزه شركت هاي فعال در حوزه انرژي هاي تجديد پذير و فناوري اطلاعات و ارتباطات
    پریا ریوفی 2018
  53. ارائه مدل نظري عوامل تأثيرگذار در ايجاد اكوسيستم كارآفريني فناورانه پرديس فني دانشگاه تهران
    زهرا سهیلی پور 2018
  54. شناسايي تاثير عوامل سازماني و محيطي بر كارآفريني فناورانه سازماني و عملكرد شركت هاي مبتني بر فناوري هاي پيشرفته مورد مطالعه: شركت هاي نانو فناور مستقر در پارك هاي علم و فناوري تهران
    سمیه محمودی مطلق 2018
  55. بررسي تأثير رابطه بين رويكرد اثرسازي و عملكرد كسب و كارهاي نوپا با نقش تعديل گر ويژگي هاي ايده و عامل
    حامد پیری 2018
  56. بررسي عوامل كليدي موفقيت بازاريابي شركتهاي دانش بنيان مستقر در پاركهاي علم و فناوري استان تهران
    علیرضا محمدی انار 2018
  57. تحليل مولفه­هاي موثر بر فعاليت­هاي كارآفريني در نظام نوآوري تكنولوژيكي انرژي هاي تجديدپذير - مطالعه موردي: صنعت باد ايران
    حامی یوسفدهی 2018
  58. شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتزي هاي تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي د رحوزه نانو فناوري در ايران
    اسماعیل کلانتری 2018
  59. شناسايي روش هاي بازاريابي و فروش محصولات شركت هاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    محمد علی جعفری 2018
  60. شناسايي و ارزيابي مولفه­هاي موثر در طراحي زنجيره­ي تامين كارآفرينانه بر فرايند توسعه محصول جديد در شركت­هاي فناور فعال در صنعت گاز ايران
    وجیهه حیدری جونی 2018
  61. شناسايي كاركردها و راهكارهاي بازاريابي شبكه اي در بازاريابي محصولات جديد مبتني بر فناوري هاي پيشرفته در بنگاههاي خرد (مورد مطالعه: دستمال هاي نظافتي ميكروفيبر نانو سيلور)
    رامین حدادی 2018
  62. شناسايي مولفه هاي اثرگذار بر كاركرد فعاليت هاي كارآفرينانه شكل دهنده سيستم نوآورانه د رانرژي هاي تجديپذير
    الهه میگون پوری 2018
  63. شناسايي ميزان تاثير مديريت دانش مشتري بر عملكرد توسعه محصول جديد در شركت هاي فعال در حوزه‌ي ICT
    نجمه روح الهی 2018
  64. تحليل روندهاي در حال ظهور در زمينه خدمات مشاوره تغذيه به بيماران ديابتي در راستاي شناسايي فرصتهاي كارآفرينانه
    پدرام یزدانی 2018
  65. شناسايي عوامل سازماني كليدي موثر بر فرايند كارآفريني فناورانه در شركت هاي فعال در حوزه صنعت نفت
    شراره جلیلی ارومیه 2018
  66. شناسايي و تحليل عوامل موثر بر معيارهاي ارزيابي خريد مشتريان در مرحله توسعه مفهوم فرايند طراحي محصول جديد(مطالعه موردي : شركت هاي كوچك و متوسط پوشاك بانوان در شهر تهران)
    مرجان صادقی هونجانی 2018
  67. شناسايي تاثير مولفه هاي مديريت زنجيره تامين SCM بر عملكرد توسعه محصول جديد NPDP در شركت¬هاي فعال صنايع غذايي ايران – مطالعه موردي: شركت¬هاي كارآفرين فعال در صنايع لبني استان¬هاي تهران و فارس
    ابراهیم میرزائی 2018
  68. شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتژي تجاري سازي تحقيقات در حوزه بيوتكنولوژِي در ايران
    زهرا کلاتهایی 2018
  69. نقش شبكه­هاي اجتماعي مجازي در تشخيص فرصت هاي كارآفرينانه
    سوده خداپرست 2018
  70. شناسايي فرصتهاي كارآفريني كاربرد نانو موتد در حوزه صنعت متالوزي
    حمیدرضا پژوه 2018
  71. شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موثر بر موفقيت توسعه خدمت جديد در موسسات آموزش عالي خصوصي ايران ( مطالعه موردي موسسات آموزش عالي آزاد تهران)
    محمدمهدی پوربصیر 2018
  72. شناسايي فرصت هاي كارآفريني در فناوري ساخت و توليد ايران
    مجید پورمسگری 2018
  73. شناسايي عوامل كليدي موفقيت فرايند توسعه محصول جديد در شركتهاي فناور فعال در حوزه انرژيهاي تجديدپذير (بيواتانول)
    راضیه پورعباسی شیراز 2018
  74. شناسايي و اولويت بندي عوامل درون سازماني موثر بر موفقيت كسب و كار در فناوري هاي ميكروبي در ايران
    علیرضا عظیمی 2018
  75. شناسايي عوامل كليدي موقيت فرايند توسعه محصول جديد در شركتهاي كوچك و متوسط زيست فناور در حوزه بيوتكنولوژي غذايي
    امنه کنعانی تکمه داش 2018
  76. شناسايي و ارزيابي ميزان تاثير مولفه هاي زنجيره تامين كارآفرينانه و توسعه محصول جديد بر عملكرد شركت ها-مورد مطالعه: صنايع نوشيدني شهر تهران
    فرزانه عسگری 2018
  77. شناسايي عوامل موثر بر توسعه خدمت جديد در كسب و كارهاي حوزه مشاوره تغذيه
    عالیه سادات هاشمی 2018
  78. شناسايي و تحليل عوامل موثر بر توسعه اكوتوريسم (مطالعه موردي: استان مازندران)
    احسان رجبی 2018
  79. مستندسازي پياده سازي مدل كسب و كار سايت چي چي نت
    امنه قائدرحمتی 2018
  80. شناسايي و ارزيابي تأثير قابليت هاي نوآوري فناورانه بر عملكرد توسعه محصول جديد در شركت هژير صنعت
    احسان حسن قاجار 2018
  81. شناسايي عوامل موثر در طراحي فرايند خدمات جديد در حوزه¬ي هتلداري استان يزد
    محمد مختاری حسن اباد 2018
  82. شناسايي عوامل موثر بر كاركرد فعاليت هاي كارآفرينانه در شكل گيري سيستم نوآوري فناورانه در صنعت انرژي خورشيدي
    عطیه سادات چایی چیان 2018
  83. شناسايي عوامل موفقيت ايجاد شركتهاي زايشي فناورانه در وزارت دفاع
    قاسم فولادی 2018
  84. شناسايي وضع موجود روندهاي موثركارآفريني در صنعت صيادي (مطالعه موردي: بنادر صيادي استان گيلان)
    عباس کاسپور 2018
  85. طراحي نظام ارزيابي اثربخشي استراتژي­هاي انتقال فناوري در بنگاه هاي كوچك و متوسط صنعت حفاري ايران
    محمدرضا زمانی کوچصفهانی 2018
  86. شناسايي سبك مديريتي مناسب در فرايند تجاري سازي فناوري در صنعت روغن نباتي ايران
    مهسا ابراهیم زاده 2018
  87. نقش مديريت دانش در تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي در صنعت گاز ايران، بخش تجهزات
    محمدصادق صالحی 2018
  88. شناسايي عوامل موثر بر فرايند تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي دانشجويان پرديس فني دانشگاه تهران در حوزه صنعت گاز (مطالعه موردي: بخش مهندسي و توسعه تجهيزات)
    بهنام خوجم لی 2018
  89. شناسايي عوامل كليدي موفقيت فرايند توسعه فرايند توسعه محصول جديد در شركت هاي دانش بنيان فناور كوچك و متوسط فعال در حوزه زيست دارو در ايران
    حامد حسنعلی 2018
  90. شناسايي عوامل كليدي موثر بر موفقيت فرايند كارآفريني فناورانه در سازمان هاي كوچك و متوسط فعال در حوزه انرژي خورشيدي
    سارا راد 2018
  91. ناسايي عوامل كليدي موفقيت فرايند توسعه محصول جديد در صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات : مطالعه موردي شركتهاي كارآفرين حوزه الكترونيك و كامپيوتر
    محسن محمدی جوزانی 2018
  92. شناسايي عوامل موثر بر فرايند يادگيري توسعه خدمت جديد در بانكها-مطالعه موردي كاركنان ادارات مركزي بانك صادرات ايران
    مسعود پیامی 2018
  93. شناسايي و تحليل عوامل كليدي موفقيت تاثيرگذار در فرايند توسعه محصول جدبد در شركت هاي فناور فعال در حوزه صنعت نرم افزار ايران
    ساناز نبویان 2018
  94. عوامل موثر بر فرايند توسعه محصول جديد در شركت­هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت بيوشيمي
    سارا یوسفی 2018