علی مبینی دهکردی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/26

علی مبینی دهکردی

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی در فناوری

رساله های دکتری

  1. معرفی چارچوب مفهومی هم تکاملی در اکوسیستم کسب و کار
    فرزانه بیات ترک 1402
  2. طراحی چارچوب و مراتب خلق تئوری استراتژی کسب و کار با رویکرد ترکیبی
    محبوبه وهابی ابیانه 1402
  3. طراحی مدل یادگیری نوآورانه کسب و کارهای نوپا برای گذار از شکاف بازار (مطالعه موردی صنعت فناوری اطلاعات)
    پوریا گلدسته 1402
  4. چارچوب شناسایی فرصت های کارآفرینی آینده در حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه تله مدیسین)
    مصطفی کشاورزترک 1400
  5. ارائه الگوی بین المللی سازی پایدار در کسب و کارهای تکنولوژی محور
    ثمینه سلطان زاده 1400
  6. طراحی چارچوب هوشمندی نوآوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش
    نیلوفر نوبری 1400
  7. طراحی و تبیین مدل تقویت هوشیاری کارآفرینانه در کارآفرینان فناور مبتنی بر رویکردهای شناختی و معنوی
    زهره حسن نژادچاوشی 1399
  8. تبیین تاثیر تفکر طراحی بر ذهنیت کارآفرینانه
    نسترن افشم 1399
  9. ارائه مدل رقابت‌پذیری منطقه‌ای مبتنی بر ساختار اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان
    علی ساسانی 1399
  10. طراحی مدل زبانشناسی شناختی کارآفرینی بر مبنای فناوری پیشرفته
    نادر غنی زاده 1398
  11. مدل سازی ساختاری تفسیری هزینه های مبادله در انتقال فناوری در شبکه متخصصین مقیم
    عباس نوری زاده 1398
  12. طراحی مدل اکوسیستم کارآفرینی فناورانه مبتنی بر دانشگاه
    محمدمهدی پوربصیر 1398
  13. تحلیل وضعیت موجود و بررسی چالشهای روش تحقیق در پژوهشهای فرصتهای کارآفرینانه
    جمال صوفیه 1398
  14. تبیین منطق کنش کارآفرینانه در شرایط عدم اطمینان نهادی
    نیلوفر سلاجقه 1398
  15. واکاوی مدل تصمیم گیری در فرآیند ارزیابی و انتخاب شتاب دهنده ها با رویکرد تناسب اکولوژیکی
    ارمین خالقی فرقانی 1398
  16. بررسی فرآیند بین المللی سازی بنگاه های دانش بنیان جدید در ایران با رویکرد طراحی
    علی مرجوی 1398
  17. واکاوی فرایند شناسایی فرصت در فناوری­های همگرا (NB-IC-IB-NI) در ایران
    محمد هاشمی 1398
  18. طراحی مدل مفهومی بهره­برداری از فرصت­های کارآفرینی بین­الملل در شرکت­های کوچک و متوسط حوزه فناوری پیشرفته
    محمدامین کشمیری حق 1397
  19. طراحی چارچوب سیاست­های توسعه کارآفرینی مولد
    زینب ایینی 1397
  20. طراحی چارچوب اکوسیستم کارآفرینی فناوری پیشرفته
    امیرمهدی میثمی 1397
  21. طراحی مدل مفهومی همکاری بنگاه­های جدید فناوری نانو و شرکت­های صنعتی در فرایند توسعه محصول جدید
    محمدعلی بحرینی زارچ 1397
  22. طراحی مدلی برای نوآوری فراگیر
    فیروزه کرمانشاه 1397
  23. مدل سازی ارزشیابی فرصت طی کنش کارآفرینانه در محیط فازی
    سیده الهه عادل رستخیز 1397
  24. تبیین فرآیند ظهور فرصت های کارآفرینی فناورانه در صنعت سلامت ایران
    بهروز جمالی 1397
  25. طراحی مقیاس سنجش گرایش کارآفرینانه فناورانه و تبیین تاثیر آن بر عملکرد (مورد مطالعه: موسسات پژوهش و فناوری دولتی در بخش انرژی ایران)
    علی خان آقا 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. خلق مشترک ارزش در پلتفرم های خرده فروشی با میانجیگری مولفه های تئوری کیفیت رابطه
    محمد فتوت شاهمرس 1403
  2. تدوین استرتژی راه اندازی کسب و کارهای پلتفرمی " مطالعه ی شرکت های خرده فروشی مستقر در شهر تهران"
    آتوسا ابراهیمی شاه ابادی 1402
  3. طراحی اکوسیستم کارآفرینانه صنعت گردشگری منطقه ای با رویکرد اقتصاد چرخشی (مطالعه موردی: استان لرستان)
    علی متولی 1402
  4. واکاوی سیاست های توسعه پارک های علم وفناوری (مورد کاوی؛ پارک دانشگاه تهران وسه پارک از کشورهای آلمان ،فرانسه و ترکیه
    محمد مغانلو 1402
  5. چابک سازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب و کارهای نوپا
    میثم عظیمیان 1402
  6. استراتژی دیجیتالی کردن حمل و نقل بار جاده ایی ایران و ارزیابی اثرات اجتمائی و اقتصادی آن در کشور
    محمد میرزائی منش 1402
  7. نقش تکنولوژی‌های دیجیتالی بر شدت بین المللی سازی شرکت‌های فناور
    مهدی ازاد 1402
  8. ارائه چارچوب مفهومی شتابدهنده کسب و کار های اجتماعی با محوریت مسجد
    بهزاد کشاورزهدایتی 1400
  9. شناسایی راهبردهای نهادی مزیت ساز در کسب و کار های پیشگام
    محمدرضا همتی 1399
  10. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر رشد استارتاپ ها در ایران
    کوروش باحجب نصرتی 1398
  11. «شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اتحاد استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (صنعت گردشگری استان یزد)
    تورج باستانی اله ابادی 1398
  12. شناسایی تاثیر اتحادهای بازاریابی بین المللی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی
    محمدحامد سعیدپور 1398
  13. طراحی استراتژی آموزش های ارتقای نوآوری فناورانه با رویکرد خلق ارزش مشترک مورد مطالعه بانک ملت
    بابک مهدی زاده میاندهی 1398
  14. شناسایی عوامل موفقیت استارتاپ های فناوارنه با رویکرد تفکر طراحی مطالعه موردی کسب و کارهای اینترنتی حوزه خدماتی شهر تهران
    محمدامین ورقایی 1398
  15. مدل ارزیابی فرصت های کارآفرینی اینترنت اشیا صنعتی
    محمدامین فرخ 1398
  16. طراحی مدل کسب و کار گردشگری مهیج با رویکرد اکوتوریسم مورد مطالعه دریاچه سدکارون 4 و رود کارون منطقه مشایخ
    یاسر مهدیان دهکردی 1398
  17. تحلیل بازیگران درگیر در فرایند راهبرد پردازی سطح شبکه کسب و کار مطالعه موردی تجهیرات پزشکی
    جبار ترکمن 1398
  18. بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینانه بین المللی با عملکرد شرکت های نوپا، نقش متغیر تعدیلگر ارتباطات بریجینگ در بازارهای بین المللی
    مینو سادات ظهیرالدینی 1398
  19. شناخت متغیرهای تاثیرگذار بر مسیر آینده کسب و کارها در صنعت it
    مهسا عسگری 1398
  20. شناسایی و اولویت بندی نشانگرهای عملکردی اصلی کسب و کارهای اینترنتی فروشگاهی مبتنی بر تجارت الکترونیک بر اساس تحلیل کلان داده های استخراجی از تحلیل گر گوگل آنالیتیکس
    مصطفی غضنفری 1398
  21. شناسایی نقش نوآوری در عملکرد کسب و کارهای فناورانه
    سمانه ورشوچیان 1398
  22. بررسی تاثیر ابعاد فرهنگی هافستد بر فرایند بین المللی سازی ایرانی در تصمیم گیری حالت ورود به بازار روسیه مطالعه موردی شرکتهای کوچک ومتوسط حوزه صنایع غذایی
    منا عطاریانی 1397
  23. تدوین استراتژی هم افزایی در شرکت های چند کسب و کار
    امیر حاجی زاده کندرود 1397
  24. شناسایی و سنجش ابعاد قابلیت های صادراتی شرکت های فناور محور
    مریم امینی 1396
  25. تبین فرایند خلق مشترک ارزش در مرحله طراحی محصول جدید، مورد مطالعه: شرکت های توسعه دهنده نرم افزار
    بیتا باغستانی 1396
  26. شناسایی فرصت های مبتنی بر رایانش ابری در صنعت IT
    فیروزه علی بخشی 1396
  27. عوامل موفقیت دفاتر انتقال فناوری جهت تجاری سازی نتایج پژوهش های دانشگاهی
    مریم ظهوری زنگنه 1396
  28. شناسایی پنجره فرصت های فناوری آموزشی با مطالعه پیشران های آینده
    سیداحمد علوی 1396
  29. شناسایی میزان تاثیر مدیریت دانش مشتری بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت های فعال در حوزه‌ی ICT
    نجمه روح الهی 1396
  30. ارائه مدل نظری فرایند توسعه و تجاری سازی محصول جدید در شرکت های high tech صنعت الکترونیک ایران
    بهرام نجفی ملاباشی 1396
  31. تبیین نقش هوش معنوی کارآفرینان در اشتیاق کارآفرینانه
    ارمین خالقی فرقانی 1396
  32. شناسایی عوامل موثر بر خلق مشترک در فرایند توسعه محصول جدید – مطالعه موردی: شرکتهای فناوری محور
    شهریار ذره پرورمقدم 1396
  33. تاثیر شایستگی های محوری برای ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی : شرکت خدمات انفورماتیک راهبر) عنوان دفاع شده: تاثیر شایستگی های محوری بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی : شرکت خدمات انفورماتیک راهبر)
    مهسا آثاری فر 1396
  34. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر ظرفیت نوآوری، استراتژی و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
    علیرضا یزدان پناهی 1396
  35. دیده بانی روندهای فناوری اطلاعات و تحلیل اثرات احتمالی آنها بر کسب و کارهای فعال در صنعت بانکداری در ایران
    مصطفی کشاورزترک 1396
  36. طراحی الگوی برندسازی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت مبلمان (اداری و منزل مدرن)
    سارا جعفری 1396
  37. عوامل موثر بر انتخاب استراتژی­های تجازی سازی تحقیقات دانشگاهی صنعت گاز ایران (بخش تجهیزات)
    سیدمحمد عالمزاده 1396
  38. تاثیر سیاست­های حمایتی مالی بر رشد شرکت­های زایشی (مطالعه موردی: شرکت­های زایشی منفرد پارک­های علم و فناوری شهر تهران)
    عباس زندی 1396
  39. ارزیابی مدل های انتقال فناوری در صنایع بالا دستی نفت و ارائه­ی چارچوب انتخاب مناسب ترین مدل کاربردی در ایران ( مورد مطالعه :شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجری )
    محمد پیران 1396
  40. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مندی مشتری در کسب و کارهای الکترونیکی بانکداری مطالعه موردی بانک سامان
    فرشته عبدالهی 1396
  41. شناسایی تحلیلی عوامل موثر بر راه اندازی شرکت های خرد و کوچک با فناوری پیشرفته در حوزه نانو فناوری و ارائه مدل مفهومی کارآفرینی فناورانه
    حمید شیخی ییلانلو 1396
  42. طراحی مدل راه اندازی کسب و کارهای الکترونیکی در حوزه خرید و فروش اینترنتی (روابط بنگاه- مشتری) در استان تهران
    راضیه طهماسبی 1396
  43. طراحی الگوی تشخیص فرصت های کار مفید در فرایندهای سازمان های فناوری محور - مطالعه موردی: فرایند فارغ التحصیلی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    علیرضا مظلومین 1396
  44. ارائه روشی مبتنی بر بازی وارسازی برای بازاریابی شرکت های فناور کوچک و متوسط
    فاطمه مصلایی پوریزدی 1396
  45. بررسی تناسب انگیزه کارآفرینی و تحصیل دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    سمانه صالحی سیاوشانی 1396
  46. شناسایی میزان تاثیر تبلیغات خلاقانه بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری خصوصی
    مجید نصیری طولی 1396
  47. شناسایی و تدوین استراتژ¬ی¬های بازاریابی برای تامین مالی شرکت¬های مرحله رشد صنعت غذایی استان تهران
    پریسا فتایی 1396
  48. تحلیل کلان روندهای اثرگذار بر کسب و کارهای آینده – مورد مطالعه: کسب و کارهای فناوری محور ایران
    محمدهادی خزاعی صحنه 1396
  49. شناسایی موانع بکارگیری بیمه های الکترونیک در صنعت بیمه کشور با رویکرد توسعه خدمت جدید
    زهرا سهامی 1396
  50. شناسایی تاثیر بکارگیری فرایندهای مدیریت دانش بر قابلیت کارآفرینی فناورانه در شرکت های فناور با رویکرد منطق فازی
    سیدرضا جلالی 1396
  51. شناسایی معیارهای ارزیابی فرصت­های فناورانه بانکداری نوین (مورد پژوهی بانک سامان)
    مرضیه باقری چیزه 1396
  52. ارائه چارچوب مفهومی نقش کارآفرینی فناورانه در تحقق مولفه های سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی
    نسیم باقری نجف اباد 1396
  53. بررسی تاثیر قابلیت های پویا بر ایجاد مزیت رقابتی شرکت های ساختمانی شهر تهران
    محبوبه وهابی ابیانه 1396
  54. طراحی الگوی توسعه خوشه های صنعتی در صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران
    محمد متقی 1396
  55. طراحی چارچوب مفهومی ممیزی فناوری در اختلاط­ها و پیاده سازی آن در بنیاد مستضعفان
    امیرمهدی میثمی 1396
  56. شناسایی سر ریزهای دانش موثر بر نوآوری های کارآفرینانه مطالعه شرکت های بیوتکنولوژی محور مورد حمایت مراکز رشد
    نیلوفر مسروری 1396
  57. بررسی تاثیر روندهای آینده بر مهارت های مورد نیاز کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
    رویا عباسی نیارکی 1396
  58. شناسایی میزان تاثیر استراتژی­های نوآوری بر عملکرد در سانا
    نسترن افشم 1396
  59. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه B2C در شرکت­های پخش-مطالعه موردی: شرکت گلرنگ پخش
    فاطمه فروزان 1396
  60. ارزیابی تاثیر فرایندهای یادگیری بر نوآوری استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت ملی نفت ایران)
    شهاب احمدی 1396
  61. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه حافظ)
    محبوبه نوری 1396
  62. تحلیل زنجیره ارزش در صنعت طلای استان تهران
    نوید اصلانکوهی 1396
  63. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر بین المللی سازی شرکت های موجود در صنعت شیشه و بلور
    علیرضا نانکلی 1396
  64. شناسایی فرابند شکل گیری بصیرت کارآفرینانه در تشخیص فرصت مورد: کارآفرینان برتر استان تهران و البرز
    علی ساسانی 1396
  65. تاثیر بهره گیری از هوش استراتژیک در عملکرد رقابتی-مطالعه در صنعت بانکداری
    نیلوفر نوبری 1396
  66. تاثیر صنعت بیمه در توسعه فعالیت­های کارآفرینی – مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت
    علی زین ساز 1396
  67. تبیین کارکردهای بازاریابی ویروسی در موفقیت خدمت جدید در بیمه­های عمر و زندگی
    مرضیه رضامندپارسائی 1396
  68. شناسایی و ارزیابی مولفه های موثر بر انتقال فناوری موفق در حوزه نانو فناوری مورد شرکت های فعال در حوزه نانو فناوری در استان تهران
    لیلا مهرابی فیروزاباد 1396
  69. شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه کارآفرینی در صنعت بیمه مطالعه موردی: بیمه مرکزی
    ندا اسدی طاهری 1396
  70. شناسایی شایستگی های کارآفرینانه مدیران کسب و کارهای گردشگری
    شیما کیانی فر 1396
  71. بررسی تاثیر تجربه وب بر قصد خرید بر خط در فروشگاه اینترنتی فینال
    وحید قنبری زاده 1396
  72. شناسایی تاثیر قابلیت های پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژی های بین المللی سازی مطالعه موردی: شرکت کاشی مرجان
    نگار امین شکروی 1396
  73. بررسی استراتژی کارآفرینانه بر عملکرد فروش سازمان های فناوری محور مطالعه موردی: حوزه صنعت مواد غذایی ایران
    سیدمیثم میرهاشمی روته 1396
  74. شناسایی عوامل موثر بر سرعت جهانی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه فناوری اطلاعات (IT)
    سجاد محمدی 1396
  75. ارائه مدل مفهومی تجاری سازی فناوری مورد مطالعه: شرکت صنایع استیل البرز
    معصومه هادی 1396