Ali Mobini Dehkordi

Professor

Update: 2024-12-04

Ali Mobini Dehkordi

Faculty of Entrepreneurship / Technological Entrepreneurship

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی بین المللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط High Tech با رهیافت ترکیبی شبکه سازی و رقابت همکارانه
    راحله افراسیابی 2024
  2. معرفی چارچوب مفهومی هم تکاملی در اکوسیستم کسب و کار
    فرزانه بیات ترک 2023
  3. طراحی چارچوب و مراتب خلق تئوری استراتژی کسب و کار با رویکرد ترکیبی
    محبوبه وهابی ابیانه 2023
  4. طراحی مدل یادگیری نوآورانه کسب و کارهای نوپا برای گذار از شکاف بازار (مطالعه موردی صنعت فناوری اطلاعات)
    پوریا گلدسته 2023
  5. چارچوب شناسایی فرصت های کارآفرینی آینده در حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه تله مدیسین)
    مصطفی کشاورزترک 2021
  6. ارائه الگوی بین المللی سازی پایدار در کسب و کارهای تکنولوژی محور
    ثمینه سلطانزاده 2021
  7. طراحی چارچوب هوشمندی نوآوری در کسب و کارهای فناورانه با رویکرد خلق مشترک ارزش
    نیلوفر نوبری 2021
  8. طراحی و تبیین مدل تقویت هوشیاری کارآفرینانه در کارآفرینان فناور مبتنی بر رویکردهای شناختی و معنوی
    زهره حسن نژادچاوشی 2020
  9. تبیین تاثیر تفکر طراحی بر ذهنیت کارآفرینانه
    نسترن افشم 2020
  10. ارائه مدل رقابت‌پذیری منطقه‌ای مبتنی بر ساختار اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان
    علی ساسانی 2020
  11. طراحی مدل زبانشناسی شناختی کارآفرینی بر مبنای فناوری پیشرفته
    نادر غنی زاده 2020
  12. مدل سازی ساختاری تفسیری هزینه های مبادله در انتقال فناوری در شبکه متخصصین مقیم
    عباس نوری زاده 2020
  13. طراحی مدل اکوسیستم کارآفرینی فناورانه مبتنی بر دانشگاه
    محمدمهدی پوربصیر 2020
  14. واكاوي مدل تصميم گيري در فرآيند ارزيابي و انتخاب شتاب دهنده ها با رويكرد تناسب اكولوژيكي
    ارمین خالقی فرقانی 2019
  15. تحليل وضعيت موجود و بررسي چالشهاي روش تحقيق در پژوهشهاي فرصتهاي كارآفرينانه
    جمال صوفیه 2019
  16. تبيين منطق كنش كارآفرينانه در شرايط عدم اطمينان نهادي
    نیلوفر سلاجقه 2019
  17. بررسي فرآيند بين المللي سازي بنگاه هاي دانش بنيان جديد در ايران با رويكرد طراحي
    علی مرجوی 2019
  18. واكاوي فرايند شناسايي فرصت در فناوري­هاي همگرا (NB-IC-IB-NI) در ايران
    محمد هاشمی 2019
  19. طراحي چارچوب سياست­هاي توسعه كارآفريني مولد
    زینب ایینی 2018
  20. طراحي مدل مفهومي بهره­برداري از فرصت­هاي كارآفريني بين­الملل در شركت­هاي كوچك و متوسط حوزه فناوري پيشرفته
    محمدامین کشمیری حق 2018
  21. طراحي چارچوب اكوسيستم كارآفريني فناوري پيشرفته
    امیرمهدی میثمی 2018
  22. طراحي مدل مفهومي همكاري بنگاه­هاي جديد فناوري نانو و شركت­هاي صنعتي در فرايند توسعه محصول جديد
    محمدعلی بحرینی زارچ 2018
  23. طراحي مدلي براي نوآوري فراگير
    فیروزه کرمانشاه 2018
  24. مدل سازي ارزشيابي فرصت طي كنش كارآفرينانه در محيط فازي
    سیده الهه عادل رستخیز 2018
  25. تبيين فرآيند ظهور فرصت هاي كارآفريني فناورانه در صنعت سلامت ايران
    بهروز جمالی 2018
  26. طراحي مقياس سنجش گرايش كارآفرينانه فناورانه و تبيين تاثير آن بر عملكرد (مورد مطالعه: موسسات پژوهش و فناوري دولتي در بخش انرژي ايران)
    علی خان آقا 2018

Master Theses

  1. خلق مشترک ارزش در پلتفرم های خرده فروشی با میانجیگری مولفه های تئوری کیفیت رابطه
    محمد فتوت شاهمرس 2024
  2. تدوین استرتژی راه اندازی کسب و کارهای پلتفرمی " مطالعه ی شرکت های خرده فروشی مستقر در شهر تهران"
    آتوسا ابراهیمی شاه آبادی 2024
  3. طراحی اکوسیستم کارآفرینانه صنعت گردشگری منطقه ای با رویکرد اقتصاد چرخشی (مطالعه موردی: استان لرستان)
    علی متولی 2024
  4. واکاوی سیاست های توسعه پارک های علم وفناوری (مورد کاوی؛ پارک دانشگاه تهران وسه پارک از کشورهای آلمان ،فرانسه و ترکیه
    محمد مغانلو 2023
  5. چابک سازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب و کارهای نوپا
    میثم عظیمیان 2023
  6. استراتژی دیجیتالی کردن حمل و نقل بار جاده ایی ایران و ارزیابی اثرات اجتمائی و اقتصادی آن در کشور
    محمد میرزائی منش 2023
  7. نقش تکنولوژی‌های دیجیتالی بر شدت بین المللی سازی شرکت‌های فناور
    مهدی آزاد 2023
  8. ارائه چارچوب مفهومی شتابدهنده کسب و کار های اجتماعی با محوریت مسجد
    بهزاد کشاورزهدایتی 2021
  9. شناسايي راهبردهاي نهادي مزيت ساز در كسب و كار هاي پيشگام
    محمدرضا همتی 2020
  10. بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر رشد استارتاپ ها در ایران
    کوروش باحجب نصرتی 2020
  11. «شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اتحاد استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (صنعت گردشگری استان یزد)
    تورج باستانی اله آبادی 2020
  12. شناسایی تاثیر اتحادهای بازاریابی بین المللی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی
    محمدحامد سعیدپور 2020
  13. طراحي استراتژي آموزش هاي ارتقاي نوآوري فناورانه با رويكرد خلق ارزش مشترك مورد مطالعه بانك ملت
    بابک مهدی زاده میاندهی 2019
  14. شناسايي عوامل موفقيت استارتاپ هاي فناوارنه با رويكرد تفكر طراحي مطالعه موردي كسب و كارهاي اينترنتي حوزه خدماتي شهر تهران
    محمدامین ورقایی 2019
  15. مدل ارزيابي فرصت هاي كارآفريني اينترنت اشيا صنعتي
    محمدامین فرخ 2019
  16. بررسي رابطه بين گرايش كارآفرينانه بين المللي با عملكرد شركت هاي نوپا، نقش متغير تعديلگر ارتباطات بريجينگ در بازارهاي بين المللي
    مینو سادات ظهیرالدینی 2019
  17. طراحي مدل كسب و كار گردشگري مهيج با رويكرد اكوتوريسم مورد مطالعه درياچه سدكارون 4 و رود كارون منطقه مشايخ
    یاسر مهدیان دهکردی 2019
  18. تحليل بازيگران درگير در فرايند راهبرد پردازي سطح شبكه كسب و كار مطالعه موردي تجهيرات پزشكي
    جبار ترکمن 2019
  19. شناخت متغيرهاي تاثيرگذار بر مسير آينده كسب و كارها در صنعت it
    مهسا عسگری 2019
  20. شناسايي و اولويت بندي نشانگرهاي عملكردي اصلي كسب و كارهاي اينترنتي فروشگاهي مبتني بر تجارت الكترونيك بر اساس تحليل كلان داده هاي استخراجي از تحليل گر گوگل آناليتيكس
    مصطفی غضنفری 2019
  21. شناسايي نقش نوآوري در عملكرد كسب و كارهاي فناورانه
    سمانه ورشوچیان 2019
  22. بررسي تاثير ابعاد فرهنگي هافستد بر فرايند بين المللي سازي ايراني در تصميم گيري حالت ورود به بازار روسيه مطالعه موردي شركتهاي كوچك ومتوسط حوزه صنايع غذايي
    منا عطاریانی 2018
  23. تدوين استراتژي هم افزايي در شركت هاي چند كسب و كار
    امیر حاجی زاده کندرود 2018
  24. شناسايي ميزان تاثير استراتژي­هاي نوآوري بر عملكرد در سانا
    نسترن افشم 2018
  25. تحليل زنجيره ارزش در صنعت طلاي استان تهران
    نوید اصلانکوهی 2018
  26. بررسي تأثير گرايش كارآفرينانه بر بين المللي سازي شركت هاي موجود در صنعت شيشه و بلور
    علیرضا نانکلی 2018
  27. تاثير بهره گيري از هوش استراتژيك در عملكرد رقابتي-مطالعه در صنعت بانكداري
    نیلوفر نوبری 2018
  28. شناسايي و سنجش ابعاد قابليت هاي صادراتي شركت هاي فناور محور
    مریم امینی 2018
  29. تبين فرايند خلق مشترك ارزش در مرحله طراحي محصول جديد، مورد مطالعه: شركت هاي توسعه دهنده نرم افزار
    بیتا باغستانی 2018
  30. طراحي الگوي توسعه خوشه هاي صنعتي در صنايع پايين دستي پتروشيمي ايران
    محمد متقی 2018
  31. شناسايي فرابند شكل گيري بصيرت كارآفرينانه در تشخيص فرصت مورد: كارآفرينان برتر استان تهران و البرز
    علی ساسانی 2018
  32. شناسايي سر ريزهاي دانش موثر بر نوآوري هاي كارآفرينانه مطالعه شركت هاي بيوتكنولوژي محور مورد حمايت مراكز رشد
    نیلوفر مسروری 2018
  33. بررسي تأثير روندهاي آينده بر مهارت هاي مورد نياز كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات
    رؤیا عباسی نیارکی 2018
  34. ارزيابي تاثير فرايندهاي يادگيري بر نوآوري استراتژيك (مورد مطالعه: شركت ملي نفت ايران)
    شهاب احمدی 2018
  35. ارزيابي مدل هاي انتقال فناوري در صنايع بالا دستي نفت و ارائه­ي چارچوب انتخاب مناسب ترين مدل كاربردي در ايران ( مورد مطالعه :شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجري )
    محمد پیران 2018
  36. تبيين كاركردهاي بازاريابي ويروسي در موفقيت خدمت جديد در بيمه­هاي عمر و زندگي
    مرضیه رضامندپارسائی 2018
  37. ارائه مدل مفهومي تجاري سازي فناوري مورد مطالعه: شركت صنايع استيل البرز
    معصومه هادی 2018
  38. بررسي استراتژي كارآفرينانه بر عملكرد فروش سازمان هاي فناوري محور مطالعه موردي: حوزه صنعت مواد غذايي ايران
    سیدمیثم میرهاشمی روته 2018
  39. طراحي الگوي برندسازي براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت مبلمان (اداري و منزل مدرن)
    سارا جعفری 2018
  40. شناسايي فرصت هاي مبتني بر رايانش ابري در صنعت IT
    فیروزه علی بخشی 2018
  41. ديده باني روندهاي فناوري اطلاعات و تحليل اثرات احتمالي آنها بر كسب و كارهاي فعال در صنعت بانكداري در ايران
    مصطفی کشاورزترک 2018
  42. عوامل موثر بر انتخاب استراتژي­هاي تجازي سازي تحقيقات دانشگاهي صنعت گاز ايران (بخش تجهيزات)
    سیدمحمد عالمزاده 2018
  43. تاثير سياست­هاي حمايتي مالي بر رشد شركت­هاي زايشي (مطالعه موردي: شركت­هاي زايشي منفرد پارك­هاي علم و فناوري شهر تهران)
    عباس زندی 2018
  44. شناسايي عوامل تاثيرگذار بر رضايت مندي مشتري در كسب و كارهاي الكترونيكي بانكداري مطالعه موردي بانك سامان
    فرشته عبدالهی 2018
  45. طراحي مدل راه اندازي كسب و كارهاي الكترونيكي در حوزه خريد و فروش اينترنتي (روابط بنگاه- مشتري) در استان تهران
    راضیه طهماسبی 2018
  46. ارائه روشي مبتني بر بازي وارسازي براي بازاريابي شركت هاي فناور كوچك و متوسط
    فاطمه مصلایی پوریزدی 2018
  47. بررسي تناسب انگيزه كارآفريني و تحصيل دانشجويان دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران
    سمانه صالحی سیاوشانی 2018
  48. شناسايي ميزان تاثير تبليغات خلاقانه بر ارزش ويژه برند در صنعت بانكداري خصوصي
    مجید نصیری طولی 2018
  49. بررسي تأثير قابليت هاي پويا بر ايجاد مزيت رقابتي شركت هاي ساختماني شهر تهران
    محبوبه وهابی ابیانه 2018
  50. تبيين نقش هوش معنوي كارآفرينان در اشتياق كارآفرينانه
    ارمین خالقی فرقانی 2018
  51. شناسايي معيارهاي ارزيابي فرصت­هاي فناورانه بانكداري نوين (مورد پژوهي بانك سامان)
    مرضیه باقری چیزه 2018
  52. ارائه چارچوب مفهومي نقش كارآفريني فناورانه در تحقق مولفه هاي سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي
    نسیم باقری نجف اباد 2018
  53. شناسايي پنجره فرصت هاي فناوري آموزشي با مطالعه پيشران هاي آينده
    سیداحمد علوی 2018
  54. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي صنعت بيمه (مطالعه موردي بيمه حافظ)
    محبوبه نوری 2018
  55. شناسايي شايستگي هاي كارآفرينانه مديران كسب و كارهاي گردشگري
    شیما کیانی فر 2018
  56. بررسي تأثير تجربه وب بر قصد خريد بر خط در فروشگاه اينترنتي فينال
    وحید قنبری زاده 2018
  57. طراحي مدل كسب و كار نوآورانه B2C در شركت­هاي پخش-مطالعه موردي: شركت گلرنگ پخش
    فاطمه فروزان 2018
  58. تاثير صنعت بيمه در توسعه فعاليت­هاي كارآفريني – مطالعه موردي: شركت بيمه ملت
    علی زین ساز 2018
  59. تحليل كلان روندهاي اثرگذار بر كسب و كارهاي آينده – مورد مطالعه: كسب و كارهاي فناوري محور ايران
    محمدهادی خزاعی صحنه 2018
  60. شناسايي عوامل موثر بر سرعت جهاني شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط در حوزه فناوري اطلاعات (IT)
    سجاد محمدی 2018
  61. شناسايي موانع بكارگيري بيمه هاي الكترونيك در صنعت بيمه كشور با رويكرد توسعه خدمت جديد
    زهرا سهامی 2018
  62. شناسايي ميزان تاثير مديريت دانش مشتري بر عملكرد توسعه محصول جديد در شركت هاي فعال در حوزه‌ي ICT
    نجمه روح الهی 2018
  63. شناسايي تأثير بكارگيري فرايندهاي مديريت دانش بر قابليت كارآفريني فناورانه در شركت هاي فناور با رويكرد منطق فازي
    سیدرضا جلالی 2018
  64. طراحي چارچوب مفهومي مميزي فناوري در اختلاط­ها و پياده سازي آن در بنياد مستضعفان
    امیرمهدی میثمی 2018
  65. تاثير شايستگي هاي محوري براي ايجاد مزيت رقابتي (مطالعه موردي : شركت خدمات انفورماتيك راهبر) عنوان دفاع شده: تاثير شايستگي هاي محوري بر ايجاد مزيت رقابتي (مطالعه موردي : شركت خدمات انفورماتيك راهبر)
    مهسا آثاری فر 2018
  66. تاثير گرايش كارآفرينانه بر ظرفيت نوآوري، استراتژي و عملكرد سازماني (مطالعه موردي: بانك كشاورزي)
    علیرضا یزدان پناهی 2018
  67. شناسايي عوامل موثر بر خلق مشترك در فرايند توسعه محصول جديد – مطالعه موردي: شركتهاي فناوري محور
    شهریار ذره پرورمقدم 2018
  68. شناسايي و ارزيابي مولفه هاي موثر بر انتقال فناوري موفق در حوزه نانو فناوري مورد شركت هاي فعال در حوزه نانو فناوري در استان تهران
    لیلا مهرابی فیروزاباد 2018
  69. شناسايي و اولويت بندي موانع توسعه كارآفريني در صنعت بيمه مطالعه موردي: بيمه مركزي
    ندا اسدی طاهری 2018
  70. شناسايي تحليلي عوامل موثر بر راه اندازي شركت هاي خرد و كوچك با فناوري پيشرفته در حوزه نانو فناوري و ارائه مدل مفهومي كارآفريني فناورانه
    حمید شیخی ییلانلو 2018
  71. شناسايي و تدوين استراتژ¬ي¬هاي بازاريابي براي تامين مالي شركت¬هاي مرحله رشد صنعت غذايي استان تهران
    پریسا فتایی 2018
  72. شناسايي تأثير قابليت هاي پويا بر اتخاذ و موفقيت استراتژي هاي بين المللي سازي مطالعه موردي: شركت كاشي مرجان
    نگار امین شکروی 2018
  73. طراحي الگوي تشخيص فرصت هاي كار مفيد در فرايندهاي سازمان هاي فناوري محور - مطالعه موردي: فرايند فارغ التحصيلي دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران
    علیرضا مظلومین 2018
  74. عوامل موفقيت دفاتر انتقال فناوري جهت تجاري سازي نتايج پژوهش هاي دانشگاهي
    مریم ظهوری زنگنه 2018
  75. ارائه مدل نظري فرايند توسعه و تجاري سازي محصول جديد در شركت هاي high tech صنعت الكترونيك ايران
    بهرام نجفی ملاباشی 2018