Mahmoud AhmadPour dariyani

Professor

Update: 2024-11-21

Mahmoud AhmadPour dariyani

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

P.H.D dissertations

  1. چارچوب مفهومی فرآیند دلبستگی کارآفرینان به ایده
    وجیهه وفائی 2024
  2. ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
    صدف سرتیپی 2023
  3. واکاوی الگوی توانمند سازی کارآفرینانه فقرا با رویکرد توسعه عدالت استحقاقی ( مورد مطالعه: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بانوان شهرداری تهران)
    امیرحسین شفیعیان 2023
  4. طراحی چارچوب تسهیل گری مبتنی بر مربی گری برای ایده پردازی کارآفرینان بالقوه
    فاطمه السادات غفوریان 2023
  5. طراحی و تبیین مدل ارزیابی فرصت­های کارآفرینانه سازمانی در صنعت بانکداری ایران
    بهراد سیدزارع 2021
  6. تحلیل جاذبه های گردشگری پزشکی و طراحی مدل بومی در ایران
    رضا رضائی 2020
  7. مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های رقابت پذیر ایرانی ؛ بخش صنایع غذایی
    حامد نیک رفتار 2020
  8. مدل مفهومي توسعه قابليت­هاي پويا در كسب و كارهاي نوپا – مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات
    طیبه عبدلی محمدابادی 2019
  9. تبيين دلايل التزام كارآفرينان به اخلاق كسب و كار
    مهرداد اقامحمدی 2019
  10. مفهوم سازي تناسب مسئوليت پذيري اجتماعي شركت­ با اهداف انتفاعي كسب و كارهاي خانوادگي
    علی اکبر آقاجانی افروزی 2019
  11. الگوي مفهومي خلق كسب و كارهاي جديد مبتني بر مزيت­هاي منطقه­اي اكوسيستم كارآفرينانه
    محمدرضا دهقانی اشکذری 2019
  12. فرايند شكل گيري سرمايه گذاري مخاطره پذير از منظر نهادي
    وحید قیصری 2019
  13. ارائه مدل بلوغ شركتهاي مادر براي تبديل شدن به ارائه دهنده راهكار
    مهران سلیمی 2018
  14. طراحي يك مدل تحليل پوششي داده ها شبكه اي براي ارزيابي كارآفريني استراتژيك بنگاه ها (مطالعه موردي: شركتهاي توليد كننده نرم افزار)
    سلطانعلی شهریاری 2018

Master Theses

  1. طراحی مدل تصمیم گیری چند شاخصه فازی در تحلیل ریسک مالی و تأمین مالی شرکتهای استارتاپی مبتنی بر فناوری اطلاعات
    محمدمصطفی بد 2024
  2. تبیین الگوی استفاده از هوش مصنوعی مولد جهت افزایش عملکرد پرسنل خبره در کسب وکارهای فناورانه با رویکرد کاهش ترس ناشی از تغییرات تکنولوژیک (technostress)
    مانا شکریان 2024
  3. ارزیابی تاثیر رویکرد استارتاپ ناب بر رفتار کاری نوآورانه با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر مربیگری کسب و کار در میان کارآفرینان
    محمد شکرانی 2024
  4. ارزیابی تأثیر آموزش کارآفرینی بر نگرش کارآفرینانه مدیران محصول شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات شهر تهران: نقش میانجی سرمایه روانشناختی
    میلاد ناظری 2024
  5. شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های تاب آوری در بقای کارافرینان سریالی
    محمدرضا بابک 2024
  6. ارائه چارچوب آمادگی سازمانی برای استفاده از سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) در جهت توسعه کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
    محسن عابدان زاد 2024
  7. تبیین چارچوب مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در شرایط فشار زمانی مبتنی بر رویکرد بداهه‌پردازی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای پلتفرمی دیجیتال
    سروناز ابراهیمی 2024
  8. شناسایی و تحلیل مدل درآمدی کسب‌وکار در کسب‌وکارهای نوین فناوری بیمه مبتنی بر تقاضا
    سیدمحسن خاتمی 2023
  9. طراحی و سنجش تاثیر یک بازی جدی بر سوگیری شناختی در تصمیم گیری های کارافرینان
    حسام الدین صنعتی مقدم 2023
  10. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان سرویس های سفارش آنلاین غذا در دوران اپیدمی کرونا (مطالعه موردی اسنپ فود )
    مصطفی قمشی 2023
  11. شناسایی تاثیر رهبری کارافرینانه بر پایداری سازمانی همزمان با شیوع ویروس کووید 19 (مطالعه موردی: مراکز اموزش کنکور شهرستان اصفهان)
    سهیلا محمودی مهریزی 2022
  12. بررسی تأثیر بکارگیری بازاریابی مبتنی بر محتوا بر گرایش کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی محتوا کاربرساز در شبکه های اجتماعی
    امین محمدابراهیم 2022
  13. تاثیر توانمندسازان بیرونی بر کسب و کار جدید در اکوسیستم دیجیتال استان تهران
    فرزاد احمدی 2022
  14. شناسائی مولفه های اثرگذار بر بازاریابی دیجیتال در فروش داخلی و صادرات میگوی پرورشی
    محمد پولادی 2021
  15. ارائه مدل کارآفرینی فناورانه مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری ایران
    محمدسینا خودکار 2021
  16. شناسایی تاثیر مولفه های قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد کسب وکارهای اجتماعی( مورد مطالعه خیریه های استان تهران )
    سپیده مهدی خانی 2021
  17. تدوین طرح کسب و کار راه اندازی شرکت خدمات گردشگری سلامت با تمرکز بر پتانسیل های موجود در استان مازندران
    سیده مرسده سلیمانیان 2020
  18. شناسایی چارچوب مشاوره موثر در کسب و کارهای نوپا
    هما طالب رجبی 2020
  19. شناسايي فرصت هاي كسب و كار در نظام بانكي كشور مبتني بر ارزهاي رمز نگاري شده
    امیرحسین رییسیان ملادهی 2019
  20. مقايسه تطبيقي مدل كسب و كارهاي استارت آپ هاي آنلاين فروش محصولات هنري موفق جهان با ايران مطالعه موردي آرتنت و پدل ايت آرتيبيشن و آرت استور
    ارشاد علی عسگری 2019
  21. شناسايي موانع نوآوري در روش هاي ارتباطات بازاريابي يكپارچه در بنگاههاي توليدي كوچك و متوسط
    سیدعلی اصغر شفاعت 2018
  22. برنامه ريزي درسي تلفيقي كارآفريني براي دانش اموزان دوره متوسطه دو
    مطهره رضوانی 2018
  23. شناسايي جايگاه رويكرد اثر سازانه در تصميم گيري واحدهاي اتكائي - مورد مطالعه شركت هاي بيمه منتخب در شهر تهران
    سپیده غفاری 2018
  24. تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد كسب و كارهاي الكترونيكي حوزه فروش محصولات ديجيتال شهر تهران
    حمید رضائی 2018
  25. شناسايي الگوي توسعه كارآفريني اجتماعي در موسسات خيريه شهر تهران
    فاطمه بازیار 2018
  26. ‏ شناخت قابليت هاي كارآفريني در بين مديران دانشگاه آزاد اسلامي ‏
    سیدمهدی اورعی میرزمانی 2018
  27. تهيه مدل كسب و كار و ارائه طرح كسب وكار فرآوري سنگهاي قيمتي و نيمه قيمتي در ايران
    عباسعلی ایروانی 2018
  28. ارزيابي گرايش كارآفرينانه سازماني در شركت ايران خودرو
    هومن فروزانفر 2018
  29. عوامل موثر بر توسعه كارآفريني در تعاوني هاي كشاورزي (مطالعه استان تهران)
    عبدالرحمن چراغعلی 2018
  30. شناسايي فرصت­هاي كارآفرينانه در دفاتر خدمات الكترونيك شهرداري تهران
    سید حمید مرتضوی 2018
  31. شناسايي و تبيين نقش سرمايه اجتماعي بر شكل گيري كسب و كارهاي خانگي
    کریم آزاد 2018
  32. شناسايي فرصتهاي كارآفريني در صنعت بيوتكنولوژي غذايي در ايران
    هادی صنعتی 2018
  33. تحليل و ژياده سازي سيستم هوشمند حمل و نقل درون شهري و ثبت تجارب به دست امده
    محمد مهدی لیاقت 2018
  34. شناسايي الگوي يادگيري كارآفرينان حوزه خدمات شهري با توجه به رويكرد سيستمي
    زهرا کیانی فیض ابادی 2018
  35. ارزيابي عامل دروندادي دانشجويان در فرايند آموزش كارآفريني ( مورد مطالعه : دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران)
    محمد سجادی 2018
  36. شناسايي فرصت­هاي كارآفريني در صنعت خرما در استان فارس
    حامد شادمان 2018
  37. شناسايي فرصتهاي كارآفرينانه در گردشگري پزشكي شهر مشهد
    ارشام اتقیائی 2018
  38. شناسايي تأثير ابعاد مديريت ارتباط با مشتري الكترونيكي (E-CRM) بر رضايت مشتريان مورد مطالعه: كسب و كارهاي الكترونيكي منتخب در شهر تهران
    بابک ناصحی 2018
  39. توسعه خدمات جديد بيمه اي از طريق خلق مشترك ارزش مطالعه موردي: بيمه دانا
    مرتضی سلیمی 2018
  40. بررسي تأثير عوامل روانشناختي تبليغات ويروسي بر رفتار خريد مشتريان خدمات ديجيتال مطالعه موردي: شركت تهران اينترنت سامانه #780
    هومن وجگانی 2018
  41. بررسي تأثير تجربه وب بر قصد خريد بر خط در فروشگاه اينترنتي فينال
    وحید قنبری زاده 2018
  42. مطالعه امكان سنجي توليد كريستال در شركت رف
    میلاد عباسی 2018
  43. تأثير مسئوليت اجتماعي شركتي بر توان برند در گروه خودروسازي كرمان (كرمان خودرو) با ميانجي گري ارزش ويژه برند
    مسعود ابراهیم نیا 2018
  44. شناسايي نقش BP در موفقيت كارآفرينانه SME ها در دو استان خراسان رضوي و جنوبي (در دو گروه صنايع غذايي و شيميايي) و مقايسه نتايج به دست آمده
    مریم ظریف پور حسینعلی یزدی 2018
  45. شناسايي فرصت¬هاي كارآفريني گردشگري تندرستي شهر تهران با استفاده از مدل نيروهاي 5 رقابتي پورتر
    پگاه ارجمند 2018
  46. بررسي تأثير فرهنگ سازماني و گرايش كارآفرينانه بر عملكرد مورد مطالعه: شعب بانك اقتصاد نوين در شهر تهران
    محمد پورصادقی 2018
  47. شناسايي و تحليل تأثير مديريت سرمايه هاي فكري بر چابكي سازماني مطالعه موردي: كاركنان كوچك و متوسط حوزه ICT در صنعت بانكداري
    سیده رویا رضاییان دهشتران 2018
  48. شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه خود-خدماتي مسافر در صنعت هواپيمايي (مورد: هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران هما)
    مریم کورانی 2018
  49. مطالعه تطبيقي موانع اقدام و اكتساب در صنايع مواد غذايي و فناوري اطلاعات در ايران
    صالح سالاری 2018
  50. عوامل تأثيرگذار بر برندسازي توليد بدون كارخانه محصولات نساجي مورد مطالعه: كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت نساجي در بازار تهران
    مهدی یوسفی 2018
  51. طراحي مدل گيميفيكيشن براي كسب و كارهاي نوپاي آنلاين
    طناز مشایخی 2018
  52. بررسي تأثير بازاريابي محتوا بر اثربخشي فرايند توسعه محصول شركت هاي فناورانه (حوزه فناوري اطلاعات شهر تهران)
    لادن تجربه کار 2018
  53. تاثير گرايش كارآفرينانه بر بلوغ كسب وكار الكترونيك: مطالعه موردي كسب و كارهاي فناوري اطلاعات در شهر تهران
    کاروان جافی 2018
  54. شناخت مفاهيم موثر كسب و كار و كارآفريني در كتب تعليمات اجتماعي مقطع ابتدايي
    مهرنوش مطلبی عسگرآباد تپه 2018
  55. نقش آموزش مباني و اصول كارآفريني بر اشتياق كارآفرينانه (مطالعه موردي: شركت كنندگان در دوره­هاي آموزشي مهارت­هاي كسب و كار و كارآفريني موسسه كار و تامين اجتماعي شهر تهران)
    نفیسه تقوی 2018
  56. شناسايي شايستگيهاي كارآفرينانه ي مورد نياز مديران دانشگاهي
    احسان شفیع زاده 2018
  57. بررسي عوامل موثر بر توانمندسازي كارآفرينان مراكز درماني و بازتواني معتادان به منظور ارتقاء سطح كيفي كاركنان در اين مراكز در شهر تهران
    نفیسه افشارتربتی 2018
  58. تأثير كارآفريني استراتژيك بر ايجاد مزيت رقابتي مورد مطالعه: صنعت ساختمان
    علی اصغر علیخانی 2018
  59. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي خدمات دارويي
    شایقه عاشوری زاده 2018
  60. شناسايي نقش گرايش كارآفرينانه بر عملكرد صنعت هتلداري شهر شيراز
    محمدسجاد نصیری شوریجه 2018
  61. 1389/12/21
    لیلا مومنی 2018
  62. شناسايي موانع ساختاري تامبن مالي شركتهاي كوچك و متوسط در تهران
    سید شهریار بوذرجمهری 2018
  63. تأثير شبكه هاي حرفه اي كسب و كار بر توسعه كسب و كارهاي كوچك و متوسط فعال در حوزه صنايع غذايي شهر تهران
    سعید کیایی 2018
  64. عوامل موثر بر تشخيص فرصت در كسب و كارهاي خانوادگي- مطالعه موردي: صنعت چرم استان آذربايجان
    مهدی میزان پرست 2018
  65. شناسايي نقش تقليد كارآفرينانه بر ايجاد قابليت نوآوري سازماني (مطالعه موردي: بنگاه هاي منتخب توليدي-صنعتي بخش تعاون استان يزد)
    ملیحه زارع بیدکی 2018
  66. نقش فناوري هيدروپونيك در ايجاد فرصتهاي جديد در بخش كشاورزي
    رضا خزاعی 2018
  67. جبرگرايي، تقدير گرايي و نسبت آن با اخلاق كاري و نگرش كارآفرينان ايراني راجع به آنها
    سیدمهدی دیباج 2018
  68. تحليل و تبيين نگرش كارآفرينانه دانشجويان دانشكده كارآفريني
    شهین همتی 2018
  69. شناسايي فرصتهاي كارآفريني در صنعت شيلات استان بوشهر
    طیبه عبدلی محمد ابادی 2018
  70. شناسايي عوامل تعيين كننده خروج نيروهاي كليدي سازمان به منظور راه اندازي كسب و كارهاي مستقل (مطالعه موري: شركت مهاب قدس )
    آیناز نراقی 2018
  71. شناسايي ويژگي هاي فردي موثر بر توسعه كارآفريني اجتماعي در سازمان هاي خيريه در استان تهران
    زهرا بهروزآذر 2018
  72. تدوين استراتژي توسعه تحقيقات كارآفريني در ايران
    سید علیرضا طیرانی 2018