محمود احمد پورداریانی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/05

محمود احمد پورداریانی

دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید

رساله های دکتری

  1. چارچوب مفهومی فرآیند دلبستگی کارآفرینان به ایده
    وجیهه وفائی 1403
  2. ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
    صدف سرتیپی 1402
  3. واکاوی الگوی توانمند سازی کارآفرینانه فقرا با رویکرد توسعه عدالت استحقاقی ( مورد مطالعه: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بانوان شهرداری تهران)
    امیرحسین شفیعیان 1402
  4. طراحی چارچوب تسهیل گری مبتنی بر مربی گری برای ایده پردازی کارآفرینان بالقوه
    فاطمه السادات غفوریان 1401
  5. طراحی و تبیین مدل ارزیابی فرصت­های کارآفرینانه سازمانی در صنعت بانکداری ایران
    بهراد سیدزارع 1400
  6. تحلیل جاذبه های گردشگری پزشکی و طراحی مدل بومی در ایران
    رضا رضائی 1399
  7. مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های رقابت پذیر ایرانی ؛ بخش صنایع غذایی
    حامد نیک رفتار 1399
  8. مدل مفهومی توسعه قابلیت­های پویا در کسب و کارهای نوپا – مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
    طیبه عبدلی محمدابادی 1398
  9. تبیین دلایل التزام کارآفرینان به اخلاق کسب و کار
    مهرداد اقامحمدی 1398
  10. مفهوم سازی تناسب مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت­ با اهداف انتفاعی کسب و کارهای خانوادگی
    علی اکبر آقاجانی افروزی 1398
  11. الگوی مفهومی خلق کسب و کارهای جدید مبتنی بر مزیت­های منطقه­ای اکوسیستم کارآفرینانه
    محمدرضا دهقانی اشکذری 1398
  12. فرایند شکل گیری سرمایه گذاری مخاطره پذیر از منظر نهادی
    وحید قیصری 1398
  13. ارائه مدل بلوغ شرکتهای مادر برای تبدیل شدن به ارائه دهنده راهکار
    مهران سلیمی 1396
  14. طراحی یک مدل تحلیل پوششی داده ها شبکه ای برای ارزیابی کارآفرینی استراتژیک بنگاه ها (مطالعه موردی: شرکتهای تولید کننده نرم افزار)
    سلطانعلی شهریاری 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های تاب آوری در بقای کارافرینان سریالی
    محمدرضا بابک 1403
  2. تبیین چارچوب مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در شرایط فشار زمانی مبتنی بر رویکرد بداهه‌پردازی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای پلتفرمی دیجیتال
    سروناز ابراهیمی 1402
  3. ارائه چارچوب آمادگی سازمانی برای استفاده از سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) در جهت توسعه کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
    محسن عابدان زاد 1402
  4. شناسایی و تحلیل مدل درآمدی کسب‌وکار در کسب‌وکارهای نوین فناوری بیمه مبتنی بر تقاضا
    سیدمحسن خاتمی 1402
  5. طراحی و سنجش تاثیر یک بازی جدی بر سوگیری شناختی در تصمیم گیری های کارافرینان
    حسام الدین صنعتی مقدم 1402
  6. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان سرویس های سفارش آنلاین غذا در دوران اپیدمی کرونا (مطالعه موردی اسنپ فود )
    مصطفی قمشی 1401
  7. شناسایی تاثیر رهبری کارافرینانه بر پایداری سازمانی همزمان با شیوع ویروس کووید 19 (مطالعه موردی: مراکز اموزش کنکور شهرستان اصفهان)
    سهیلا محمودی مهریزی 1401
  8. بررسی تاثیر بکارگیری بازاریابی مبتنی بر محتوا بر گرایش کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی محتوا کاربرساز در شبکه های اجتماعی
    امین محمدابراهیم 1401
  9. تاثیر توانمندسازان بیرونی بر کسب و کار جدید در اکوسیستم دیجیتال استان تهران
    فرزاد احمدی 1401
  10. شناسائی مولفه های اثرگذار بر بازاریابی دیجیتال در فروش داخلی و صادرات میگوی پرورشی
    محمد پولادی 1400
  11. ارائه مدل کارآفرینی فناورانه مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری ایران
    محمدسینا خودکار 1400
  12. شناسایی تاثیر مولفه های قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد کسب وکارهای اجتماعی( مورد مطالعه خیریه های استان تهران )
    سپیده مهدی خانی 1400
  13. تدوین طرح کسب و کار راه¬اندازی شرکت خدمات گردشگری سلامت با تمرکز بر پتانسیل های موجود در استان مازندران
    سیده مرسده سلیمانیان 1398
  14. شناسایی چارچوب مشاوره موثر در کسب و کارهای نوپا
    هما طالب رجبی 1398
  15. مقایسه تطبیقی مدل کسب و کارهای استارت آپ های آنلاین فروش محصولات هنری موفق جهان با ایران مطالعه موردی آرتنت و پدل ایت آرتیبیشن و آرت استور
    ارشاد علی عسگری 1398
  16. شناسایی فرصت های کسب و کار در نظام بانکی کشور مبتنی بر ارزهای رمز نگاری شده
    امیرحسین رییسیان ملادهی 1398
  17. شناسایی موانع نوآوری در روش های ارتباطات بازاریابی یکپارچه در بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط
    سیدعلی اصغر شفاعت 1397
  18. برنامه ریزی درسی تلفیقی کارآفرینی برای دانش اموزان دوره متوسطه دو
    مطهره رضوانی 1397
  19. شناسایی جایگاه رویکرد اثر سازانه در تصمیم گیری واحدهای اتکائی - مورد مطالعه شرکت های بیمه منتخب در شهر تهران
    سپیده غفاری 1397
  20. تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای الکترونیکی حوزه فروش محصولات دیجیتال شهر تهران
    حمید رضائی 1397
  21. شناسایی فرصت­های کارآفرینانه در دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری تهران
    سید حمید مرتضوی 1396
  22. شناسایی و تبیین نقش سرمایه اجتماعی بر شکل گیری کسب و کارهای خانگی
    کریم آزاد 1396
  23. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در صنعت بیوتکنولوژی غذایی در ایران
    هادی صنعتی 1396
  24. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر بلوغ کسب وکار الکترونیک: مطالعه موردی کسب و کارهای فناوری اطلاعات در شهر تهران
    کاروان جافی 1396
  25. تحلیل و ژیاده سازی سیستم هوشمند حمل و نقل درون شهری و ثبت تجارب به دست امده
    محمد مهدی لیاقت 1396
  26. شناسایی الگوی یادگیری کارآفرینان حوزه خدمات شهری با توجه به رویکرد سیستمی
    زهرا کیانی فیض ابادی 1396
  27. ارزیابی عامل دروندادی دانشجویان در فرایند آموزش کارآفرینی ( مورد مطالعه : دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    محمد سجادی 1396
  28. شناسایی فرصت­های کارآفرینی در صنعت خرما در استان فارس
    حامد شادمان 1396
  29. شناسایی فرصتهای کارآفرینانه در گردشگری پزشکی شهر مشهد
    ارشام اتقیائی 1396
  30. شناسایی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: کسب و کارهای الکترونیکی منتخب در شهر تهران
    بابک ناصحی 1396
  31. توسعه خدمات جدید بیمه ای از طریق خلق مشترک ارزش مطالعه موردی: بیمه دانا
    مرتضی سلیمی 1396
  32. تاثیر شبکه های حرفه ای کسب و کار بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در حوزه صنایع غذایی شهر تهران
    سعید کیایی 1396
  33. بررسی تاثیر عوامل روانشناختی تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مشتریان خدمات دیجیتال مطالعه موردی: شرکت تهران اینترنت سامانه #780
    هومن وجگانی 1396
  34. بررسی تاثیر تجربه وب بر قصد خرید بر خط در فروشگاه اینترنتی فینال
    وحید قنبری زاده 1396
  35. طراحی مدل گیمیفیکیشن برای کسب و کارهای نوپای آنلاین
    طناز مشایخی 1396
  36. مطالعه امکان سنجی تولید کریستال در شرکت رف
    میلاد عباسی 1396
  37. بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی کارآفرینان مراکز درمانی و بازتوانی معتادان به منظور ارتقاء سطح کیفی کارکنان در این مراکز در شهر تهران
    نفیسه افشارتربتی 1396
  38. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات دارویی
    شایقه عاشوری زاده 1396
  39. بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر اثربخشی فرایند توسعه محصول شرکت های فناورانه (حوزه فناوری اطلاعات شهر تهران)
    لادن تجربه کار 1396
  40. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر توان برند در گروه خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) با میانجی گری ارزش ویژه برند
    مسعود ابراهیم نیا 1396
  41. شناسایی نقش BP در موفقیت کارآفرینانه SME ها در دو استان خراسان رضوی و جنوبی (در دو گروه صنایع غذایی و شیمیایی) و مقایسه نتایج به دست آمده
    مریم ظریف پور حسینعلی یزدی 1396
  42. شناسایی شایستگیهای کارآفرینانه ی مورد نیاز مدیران دانشگاهی
    احسان شفیع زاده 1396
  43. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین در شهر تهران
    محمد پورصادقی 1396
  44. شناسایی و تحلیل تاثیر مدیریت سرمایه های فکری بر چابکی سازمانی مطالعه موردی: کارکنان کوچک و متوسط حوزه ICT در صنعت بانکداری
    سیده رویا رضاییان دهشتران 1396
  45. مطالعه تطبیقی موانع اقدام و اکتساب در صنایع مواد غذایی و فناوری اطلاعات در ایران
    صالح سالاری 1396
  46. عوامل تاثیرگذار بر برندسازی تولید بدون کارخانه محصولات نساجی مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نساجی در بازار تهران
    مهدی یوسفی 1396
  47. شناسایی فرصت¬های کارآفرینی گردشگری تندرستی شهر تهران با استفاده از مدل نیروهای 5 رقابتی پورتر
    پگاه ارجمند 1396
  48. عوامل موثر بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای خانوادگی- مطالعه موردی: صنعت چرم استان آذربایجان
    مهدی میزان پرست 1396
  49. تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر ایجاد مزیت رقابتی مورد مطالعه: صنعت ساختمان
    علی اصغر علیخانی 1396
  50. شناسایی نقش گرایش کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری شهر شیراز
    محمدسجاد نصیری شوریجه 1396
  51. 1389/12/21
    لیلا مومنی 1396
  52. شناسایی نقش تقلید کارآفرینانه بر ایجاد قابلیت نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: بنگاه های منتخب تولیدی-صنعتی بخش تعاون استان یزد)
    ملیحه زارع بیدکی 1396
  53. نقش فناوری هیدروپونیک در ایجاد فرصتهای جدید در بخش کشاورزی
    رضا خزاعی 1396
  54. جبرگرایی، تقدیر گرایی و نسبت آن با اخلاق کاری و نگرش کارآفرینان ایرانی راجع به آنها
    سیدمهدی دیباج 1396
  55. تحلیل و تبیین نگرش کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کارآفرینی
    شهین همتی 1396
  56. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در صنعت شیلات استان بوشهر
    طیبه عبدلی محمد ابادی 1396
  57. شناسایی عوامل تعیین کننده خروج نیروهای کلیدی سازمان به منظور راه اندازی کسب و کارهای مستقل (مطالعه موری: شرکت مهاب قدس )
    آیناز نراقی 1396
  58. شناسایی ویژگی های فردی موثر بر توسعه کارآفرینی اجتماعی در سازمان های خیریه در استان تهران
    زهرا بهروزآذر 1396
  59. تدوین استراتژی توسعه تحقیقات کارآفرینی در ایران
    سید علیرضا طیرانی 1396
  60. شناسایی الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی در موسسات خیریه شهر تهران
    فاطمه بازیار 1396
  61. ‏ شناخت قابلیت های کارآفرینی در بین مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ‏
    سیدمهدی اورعی میرزمانی 1396
  62. تهیه مدل کسب و کار و ارائه طرح کسب وکار فرآوری سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی در ایران
    عباسعلی ایروانی 1396
  63. نقش آموزش مبانی و اصول کارآفرینی بر اشتیاق کارآفرینانه (مطالعه موردی: شرکت کنندگان در دوره­های آموزشی مهارت­های کسب و کار و کارآفرینی موسسه کار و تامین اجتماعی شهر تهران)
    نفیسه تقوی 1396
  64. ارزیابی گرایش کارآفرینانه سازمانی در شرکت ایران خودرو
    هومن فروزانفر 1396
  65. شناخت مفاهیم موثر کسب و کار و کارآفرینی در کتب تعلیمات اجتماعی مقطع ابتدایی
    مهرنوش مطلبی عسگرآباد تپه 1396
  66. عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در تعاونی های کشاورزی (مطالعه استان تهران)
    عبدالرحمن چراغعلی 1396
  67. شناسایی فرصت های کارآفرینانه خود-خدماتی مسافر در صنعت هواپیمایی (مورد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما)
    مریم کورانی 1396
  68. شناسایی موانع ساختاری تامبن مالی شرکتهای کوچک و متوسط در تهران
    سید شهریار بوذرجمهری 1396