Ali Davari

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Ali Davari

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

Master Theses

  1. تاثیر مولفه های روابط فرا اجتماعی بر قصد خرید در کسب و کارهای پلتفرمی اقتصاد اشتراکی (مطالعه کسب و کارهای دیجیتال کارآفرینانه گردشگری)
    رایحه برقعی 2024
  2. تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مشتریان پلتفرم های فروش آنالین محصوالت دیجیتال
    امین گودرزی 2024
  3. تاثیر تفکر طراحی بر عملکرد توسعه محصول جدید با تعدیلگری عدم اطمینان و تلاطم بازار در استارتاپ ها
    فرناز خدائی 2024
  4. تاثیر رفتار کارآفرینانه بر چرخش استراتژیک (PIVOT) مورد مطالعه: استارتاپ های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی
    امیرمحمد صبوری 2024
  5. بررسی تاثیر اشتیاق کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینانه با میانجی گری جهت گیری کارآفرینانه و نقش تعدیلگر تفکر خطی و غیر خطی( مورد مطالعه : بنیانگذاران شرکت های دانش بنیان(فناور) زیر نظر معاونت علمی ریاست جمهوری
    مسلم جهانبخش 2024
  6. تاثیر تصمیم گیری استراتژیک بر رشد کسب و کار با میانجیگری نوآوری مدل کسب و کار مورد مطالعه: صنعت گردشگری جزیره کیش
    حسین شهبازی 2024
  7. شناسایی مولفه های موثر بر عملکرد، ورود به بازار و انتخاب کانال صادراتی در کسب وکار های کوچک و‌ متوسط
    الهه قربانی 2024
  8. تعیین تاثیر راهبردهای تاب آوری انطباقی و برنامه ریزی شده بر عملکرد کسب و کارها با میانجی گری علیت و اثر سازی (مورد مطالعه : صنعت گردشگری)
    مونس مالکیان 2024
  9. شناسایی مدل کسب و کار سازگار با چرخش استراتژیک بزرگنمایی و کوچکنمایی مورد مطالعه کسب و کار های دیجیتال استان تهران
    احسان موسوی 2024
  10. تبیین تاثیر چرخش استراتژیک(pivot) بر روند مالی کسب و کار ها و استارتاپ های حوزه دیجیتال استان تهران
    رضوان خانجانی 2024
  11. شناسایی مولفه های مدل کسب وکار حوزه سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی ( با تاکید بر جریان درآمدی و ساختار هزینه)
    سیدعلیرضا ضیایی استرابادی 2024
  12. شناسایی تاثیر اثرسازی و علیت بر عملکرد بازاریابی با تعدیگری قابلیت های پویای بازاریابی (مورد مطالعه: کسب وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن موبایلی)
    آرمین عبدالمحمدی 2024
  13. تاثیر منطق علیت، اثرسازی و بریکولاژ بر عملکرد کسب و کار با میانجی گری نوآوری مدل کسب وکار (مورد مطالعه: کسب وکارهای نوپا حوزه سلامت آنلاین )
    کیانا نادری نیا 2023
  14. تاثیر رفتار کارافرینانه بر نوآوری کسب و کار در استارت اپ های استان فارس
    محمد صداقتی جهرمی 2023
  15. تاثیر بلاکچین بر نواوری مدل کسب کار، مورد مطالعه: کسب و کار های آنلاین حوضه رمز ارز
    محمدنوید سرداری پور 2023
  16. بررسی نقش اعتماد سرمایه‌گذاران بر عملکرد و توسعه کسب‌وکارهای کارآفرینان (مطالعه موردی: زنان کارآفرین تحصیلکرده دانشگاهی)
    مهشید رضائی 2023
  17. تاثیر دورکاری بر عملکرد کارکنان با میانجی گری استقلال و تعدیل گری دلبستگی شغلی و تاب آوری فردی در شرکت های فناوری اطلاعات
    گلبو رجبی سیاه بومی 2023
  18. تاثیر نهادهای رسمی و غیررسمی بر بین المللی سازی در مراحل مختلف فرایند کارآفرینی (مورد مطالعه : کشورهای در حال توسعه)
    الهام گرمروداسفندیاری 2023
  19. طراحی الگوی هم آفرینی برای کسب و کارهای حوزه IOT مورد مطالعه سرویس آنلاین مشاوره پزشکی ایران
    فرزانه تقوی 2023
  20. تعیین عوامل موثر بر چرخش هوشمندانه (pivoting) جهت بکارگیری نوآوری در استارت‌آپ‌ها
    سروش رستگار 2023
  21. تاثیر عدم‌قطعیت و نوآوربودن پروژه در کارایی پروژه‌های صنعتی با میانجی‌گری منطق تصمیم‌گیری اثرسازی و علیت
    امیر علمی 2023
  22. ارزیابی فرآیند رشد کسب و کار های زنان کارافرین با رویکرد بکارگیری استراتژی چرخشی در شرایط بحران کوید 19
    الهه مرادآبادی 2023
  23. شناسایی موانع تجاری سازی محصولات استارت های دانش بنیان در حوزه انرژی
    هوشنگ قبله ای 2023
  24. طراحی مدل بانکداری باز مورد مطالعه بانک مسکن
    علی شیروان پرزور 2023
  25. تأثیر کرونا بر انتظارات گردشگران از کیفیت خدمات ارائه شده گردشگری
    زهرا جمشیدی 2023
  26. بررسی نگرش مردم ایران نسبت به گردشگران خارجی و تاثیر آن بر انتخاب سیاست‌گذاری کارآفرینی و بازاریابی گردشگری
    سمیه حسنی 2023
  27. چالش های تامین مالی در تکامل شرکت های استارتاپی حوزه نفت، گاز و انرژی
    فروغ کلوانی 2023
  28. عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری در استان مازندران:با تاکید بر شهرستان بهشهر
    سیدعلی حسینی خلیلی 2022
  29. شناسایی استراتژی های مدیریت استعداد در شرکتهای فناور محور در شرایط بحران(پس از ویروس کووید-19)
    امیرحسین جهاندیده 2022
  30. طراحي بلوك‌هاي ارزش پيشنهادي و بخش‌بندي مشتري در مدل كسب و كار به جهت آماده‌سازي استارت‌آپ‌ها براي رسيدن به مرحله‌ي رشد انفجاري (scale up ) در صنعت ساختمان.
    امیررضا فاضلی 2022
  31. "بررسی تاثیر عوامل موثر بر قصد تداوم استفاده از خدمات خانه های اشتراکی مورد مطالعه: خانه های اشتراکی در استان مازنداران
    میثم شهبازی پیرلوجه 2022
  32. شناسایی و تحلیل عوامل دیرکرد خروج کسب و کار از مرحله نوپا(start-up) به ورود به مرحله مقیاس پذیری(scale-up)
    علیرضا مظفر 2022
  33. شایستگی های منابع انسانی مستقر در شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
    علیرضا هدایت خوزانی 2022
  34. بررسی تاثیر استفاده از منابع نامشهود در ایجاد ارزش پیشنهادی و مدل در آمدی در مدل کسب و کار نوآورانه در استارتاپ‌های نرم افزاری
    سیدمحمدمهدی بالغ صفت 2022
  35. بررسی نقش تنوع مدل کسب و کار در عملکرد صنایع نوشیدنی در دوران کرونا مورد مطالعه شرکت بهنوش ایران و شرکت زمزم ایران
    علی عبدی 2022
  36. شناسایی عوامل سازمانی موثر بر دوسو توانی سازمانی کسب و کارهای خانوادگی در ایران - موردمطالعه صنایع منتخب
    سهند صمدی 2022
  37. بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران شبکه های اجتماعی مورد مطالعه: شرکت های تبلیغاتی و تولید محتوا در شهر تهران
    امیرعلی شیخوند 2022
  38. شناسایی عوامل اقتصادی موثر بر توسعه فعالیتهای کارآفرینانه در صنعت پوشاک ایران
    نسرین پزشکی 2022
  39. تبیین چارچوب راهبردی تیم های استارتاپی برای رسیدن به سطح قابل قبول از رشد (اسکیل آپ) مورد مطالعه: استارتاپ های ارائه کننده خدمات نرم افزاری در شهر تهران
    مطهره السادات هاشمی اونجی 2022
  40. شناسایی عوامل تاب آوری کسب وکارها در صنعت گردشگری در شرایط همه گیری(مورد مطالعه آژانس های مسافرتی غرب تهران)
    نکیسا ولی پور 2021
  41. ارائه بررسی عملکرد رویکردهای اثرسازانه, علّی وتوامان در تصمیم گیری کار آفرینانه با استفاده از مدل سازی و شبیه سازی عاملی
    سینا شهبازی 2021
  42. تاثیر تصمیم گیری کارآفرینانه مبتنی بر رویکرد علی و اثرسازی، بر عملکرد کسب و کار- موردمطالعه شرکت های حوزه IT
    دانیال حسین زاده نیک 2021
  43. بررسی رویکرد اثرسازی و رفتارهای علّی در شرکت های نوپا با نگرش پویایی سیستم ها
    سپهر لطفی 2021
  44. شناسایی تاثیر مولفه های قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد کسب وکارهای اجتماعی( مورد مطالعه خیریه های استان تهران )
    سپیده مهدی خانی 2021
  45. بررسی تاثیر سرمایه کارآفرینانه بر گرایش کارآفرینانه با نقش متغییر تعدیل گر یادگیری سازمانی (مورد مطالعه :صاحبان و سرمایه گذاران کسب و کارهای نوآفرین (استارتاپ ها))
    احسان آقاسیان 2021
  46. بررسی تاثیر ادراکات کارآفرینانه بر خروج از کسب و کار در کارآفرینان نوپا
    معصومه مترصد 2021
  47. تاثیر نوآوری در مدلهای کسب و کار B2B بر عملکرد کسب و کار مورد مطالعه شرکتهای توزیع کننده محصولات ای تی در ایران
    یونس صبوری 2021
  48. شناسایی تاثیر پویایی های محیطی، قابلیت های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی دو سو توانی نواوری
    محمدعلی نواب 2021
  49. شناسایی تاثیر عوامل شبکه ای بر عملکرد کسب و کارهای دانش بنیان مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    سروش عبدالملکی 2020
  50. شناسایی عوامل موثر بر راه اندازی استارت آپ های حوزه صنایع دستی در ایران(مورد مطالعه صنعت سفال استان همدان)
    اعظم زارعی 2020
  51. بررسی عوامل موثر بر شکل گیری خوشه های نوآوری
    علیرضا جعفر 2020
  52. بررسی تاثیر گرایش کارافرینانه بر اثربخشی تصمیمات استراتژی کارافرینان در شرکت های دانش بنیان شهر تهران
    مصطفی کرمانی 2020
  53. ارائه مدل کسب و کار پرورش و نگهداری حیوانات خانگی (مورد مطالعه : کلینیک های دامپزشکی
    مهرداد عباسی مزرعه شاهی 2020
  54. ارائه مدل توسعه خدمات جديد مبتني بر متدهاي تفكر طراحي و مفاهيم نوآوري خدمات مطالعه موردي موسسات آموزشي و خدماتي حوزه كودك
    علی دایمی 2019
  55. ارائه مدل مفهومي رفتاري ايجاد كسب و كارهاي آنلاين خانگي موففق در ايران مورد مطالعه صنايع منتخب
    ارزو اشتری نخعی 2019
  56. ميزان تاثيرگذاي استراتژي بازاريابي بر عملكرد صادرات مطالعه موردي شركت هاي روي زنجان
    امید پویان فرد 2019
  57. شناسايي شاخص هاي ارزيابي طرح هاي صنايع فناوري اطلاعات كارآفرينانه توسط سرمايه گذاران خطر پذير
    محمود کنعانی 2018
  58. شناسايي تاثير بازاريابي محتوا از طريق رسانه هاي اجتماعي بر روي ابعاد ارزش ويژه برند ( با تاكيد بر محتوي توليد شده )
    محمدصادق اسلمی 2018
  59. طراحي مدل كسب و كار و كارهاي فين تك در صنعت باكداري (مورد مطالعه بانك پاسارگااد)
    راحله شهرابی فراهانی 2018
  60. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر توسعه كارآفريني پايدار در صنعت گردشگري استان يزد
    مریم جلالی 2018
  61. شناسايي چالشهاي جانشين پروري در كسب و كارهاي خانوادگي
    فرشته یعقوب زاده قمی 2018
  62. شناسايي عوامل موثر بر توسعه ي قدرت برند در خدمت مشتريان - مطالعه موردي كرمان خودرو
    آصف شفیعی 2018
  63. شناسايي عوامل موثر بر جانشين پروري در كسب و كارهاي خانوادگي صنايع غذايي منتخب
    هانیه طالبی 2018
  64. شناسايي و ارزيابي فرصت هاي كارآفريني در زنجيره تامين خوشه گياهان دارويي - مورد مطالعه استان البرز
    مهسا اسدی 2018
  65. شناسايي عوامل موثر بر فعاليت مصرف كننده در شبكه هاي اجتماعي و تاثير آن بر قصد خريد با نقش تعديل گر سبك زندگي - مورد مطالعه اينستاگرام
    زهرا فولادی 2018
  66. تحليل تاثير گرايش كارآفرينانه بر چابكي زنجيره تامين شركت هاي كوچك و متوسط صنعت عسل و صنايع وابسته ( مورد مطالعه صنعت عسل و صنايع فعال در استان فارس )
    ارش پردل 2018
  67. واكاوي استراتژيهاي بازگشت در كسب و كارهاي كوچك و مكتوسط از منظر نواوري مدل كسب و كار
    علیرضا جهاندیده 2018
  68. شناسایی راهبردهای بهره برداری از فرصت های موجود در صنعت گردشگری
    هدیه هوشیار 2018
  69. شناسايي تاثير عوامل نهادي و دروني بر بروندادهاي كارآفريني دانشگاهي (مالعه موردي: دانشگاه تهران)
    سحر طاهرخانی 2018
  70. تاثير مديريت دانش بر نگرش نوآورانه بانك­ها (مطالعه موردي: بانك ملي شهر تهران)
    علیرضا محمدی گرفمی 2018
  71. شناسايي و تحليل مدل كسب و كار مناسب شركتهاي خدمات پس از فروش خود رو
    سعید تخته چیان 2018
  72. شناسايي و تاثير ويژگي­هاي كارآفرين و بنگاه بر روي موفقيت كسب و كارهاي كوچك و متوسط منتخب در گيلان
    فهیمه بابائی نژادرودبنه 2018
  73. شناسايي و تحليل تأثير مديريت سرمايه هاي فكري بر چابكي سازماني مطالعه موردي: كاركنان كوچك و متوسط حوزه ICT در صنعت بانكداري
    سیده رویا رضاییان دهشتران 2018
  74. طراحي الگوي توسعه خدمات جديد در صنعت بانكداري (مطالعه موردي : بانك هاي قرض الحسنه)
    ضحی هوبه فکر 2018
  75. ارزيابي تاثير فرايندهاي يادگيري بر نوآوري استراتژيك (مورد مطالعه: شركت ملي نفت ايران)
    شهاب احمدی 2018
  76. طراحي مدل كسب و كار در حوزه املاك مورد مطالعه: سايت سه نبش
    محمدحسن رضائی نیا 2018
  77. ارزيابي عوامل موثر بر تاب آوري شركت¬هاي كوچك و متوسط - مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو
    محمد جلالی 2018
  78. شناسايي تأثير عوامل موثر بر موفقيت كسب و كارهاي خانگي روستايي
    مهشید شاکری 2018
  79. شناسايي و اولويت بندي سياست هاي دولت براي ايجاد كسب و كارهاي كوچك و متوسط مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات
    زهرا داورپناه فخر 2018
  80. طراحي سيستم¬هاي پايه منابع انساني براي سازمانهاي مجازي-مورد مطالعه: شركت الكترو كوير
    مینا زواره زادگان 2018
  81. شناسايي استراتژي¬هاي برندسازي در چرخه¬ي عمر محصولات كسب و كارهاي الكترونيك
    هدی حسنی 2018
  82. شناسايي فرصت¬ها و تهديدهاي كارآفريني پايدار در كسب و كارهاي كوچك و متوسط – مطالعه موردي: صنايع تبديلي كشاورزي
    حمیدرضا پورحسینی 2018
  83. شناسايي و تحجليل مدل كسب و كار مناسب و شركتهاي اموزشي
    مسعود محمدی 2018
  84. ارائه الگوي توسعه محصولات جديد در كاهش خطرات زيست محيطي بخش حفاري صنعت نفت ايران عنوان دفاع شده: شناسايي و تحليل محصولات جديد كاهش دهنده خطرات زيست محيطي بخش حفاري صنعت نفت ايران
    حسین غفارزاده 2018
  85. شناسايي تأثير عوامل اثرگذار بازاريابي نوآورانه بر عملكرد فروش شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت پوشاك شهر تهران
    علی حبیب زاده بخش 2018
  86. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر عملكرد صادراتي در كسب و كارهاي كوچك و متوسط، (مطالعه موردي شركت­هاي صادركننده در حوزه ورزشي)
    ابوالفضل صولتی 2018
  87. شناسايي نقش هنر محيطي در جذب گردشگر مورد مطالعه استان هرمزگان، جزيره هرمز
    زهرا شیرازیان 2018
  88. شناسايي عوامل موثر بر قصد خريد در تجارت اجتماعي مورد مطالعه: محصولات پوشاك در شبكه اجتماعي اينستاگرام
    فرزانه روشنایی 2018
  89. شناساي عوامل موثر نوآوري باز در سازمانهاي تحقيقاتي (مطالعه موردي سازمان فضايي ايران)
    حسن ابراهیمی 2018
  90. نيازسنجي شايستگيهاي مشاوران كارآفريني
    فاطمه حاتمی سعدابادی 2018
  91. شناسايي عوامل موثر بر توسعه خدمت جديد در حوزه كسب و كارهاي مشاورين املاك تهران (مورد مطالعه: شركت­هاي دلتا،‌ راگا، شار و بزرگ وليعصر)
    سیامک باران دوست 2018
  92. تأثير سرمايه اجتماعي بر تشخيص فرصت هاي كارآفرينانه مطالعه موردي: صنعت بيمه هاي عمر و زندگي
    الهه علی زاده اهدائی 2018
  93. طراحي رابط وب قابل اعتماد از طريق درك كاربر از امنيت و حفظ حريم خصوصي در كسب و كارهاي كارآفرينانه الكترونيكي مورد مطالعه انجمن هاي آريرانگ فا، پت و مت و نو عروس
    نجمه موجودی 2018
  94. شناسايي و اولويت بندي سياست هاي توسعه كارآفريني بين المللي در بخش صنعت ايران
    محمود منوچهری آملی 2018
  95. شناسايي ميزان تاثير بازار يابي كارآفرينانه برعملكرد كسب و كارهاي كوچك ومتوسط
    سینا احمدپورکاسگری 2018
  96. شناسايي تأثير استراتژي كارآفريني شركتي بر رشد شركت هاي دانش بنيان مطالعه موردي: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري استان قزوين
    هدیه سلطانیه 2018
  97. شناسايي تاثير كارآفريني استراتژيك بر عملكرد شركت فتاپ در شهر تهران
    نگار سادات تقوی 2018
  98. ارزيابي ميزان آمادگي شركت صنايع قطعات الكترونيك ايران
    سمیه اولادکاظمی 2018
  99. شناسايي دستاوردهاي يادگيري آموزش كارآفريني در دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران
    مهدی یگانه 2018
  100. تأثیر رفتار کارآفرینانه بر رقابت پذیری شرکت ها با نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی مورد مطالعه: کسب و کارهای الکترونیکی بالای سه سال فعالیت مستقر در تهران
    الهام محمدی بروجردی 2018
  101. شناسايي و تحليل مدل كسب و كار مناسب نمايندگيهاي مجاز خدمات پس از فروش خود رو
    سیدمسعود میرعارفین 2018
  102. بررسي تأثير تاب آوري سازماني بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط مورد مطالعه: شركت هاي كوچك و متوسط توليد كننده نرم افزار در شهر تهران
    نگار نکویی 2018
  103. شناسايي و اولويت بندي عوامل اكوسيستم كارآفريني براي توسعه كسب و كارهاي گردشگري
    داود بروستانی 2018
  104. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بين المللي شدن زود هنگام شركت هاي نوظهور بين المللي در صنعت غذاي حلال
    نازنین پروانه 2018
  105. شناسايي ابعاد قابليت هاي نوآوري فناورانه موثر بر عملكرد شركت ها (شركت هاي تأمين كننده قطعات شركت سازه گستر سايپا)
    سارا کولانی 2018
  106. شناسايي تاثير سرمايه فكري بر تشخيص فرصت هاي كارآفرينانه در شركت هاي دانش بنيان مستقر در پاك علم و فناوري اقبال شهر يزد
    عامر دهقان نجم ابادی 2018
  107. ارزيابي تأثير آموزش هاي كارآفريني بر قابليت اشتغال دانش آموختگان رشته هاي فني- مهندسي مورد مطالعه: پرديس دانشكده هاي فني دانشگاه تهران – دانش آموختگان مقطع كارشناسي 1390 تا 1393
    فاطمه فرخی 2018
  108. تأثير موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي در توسعه كسب و كارهاي سنتي - مطالعه موردي: فروشگاه كفش پانيك
    امید جلالی 2018
  109. شناسايي عوامل موثر بر شكست كارآفرينان در كسب و كارهاي فن آوري اطلاعات مورد مطالعه: شركت هاي فناوري اطلاعات مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    غزال سزاوارسیدی جندقی 2018
  110. طراحي مدل كسب و كار نوآورانه (بررسي موردي بلوك مديريت زيرساخت شركت مهندسي و توسعه گاز ايران)
    تقی عباسی لو 2018
  111. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر توسعه گردشگري تندرستي در ايران
    منا میردامادیان 2018
  112. شناسايي و تحليل تأثير مهارت هاي كارآفرينانه بر رشد فروش الكترونيكي آفرينش هاي هنري
    مهسا محجوب 2018
  113. شناسايي ابعاد نوآوري زنجيره تأمين موثر بر عملكرد سازمان مورد كاوي: شركت هاي تأمين كننده قطعات شركت سازه گستر سايپا
    پروانه لطفی تکلدانی 2018
  114. طراحي مدل كسب و كار باشگاه مشتريان در صنعت بيمه با تأكيد بر نوآوري و بلوك مشتريان مطالعه موردي: بيمه حافظ
    راحله افراسیابی 2018
  115. بررسي تأثير ساختار شبكه تأمين بر نوآوري مورد مطالعه: زنجيره تأمين شركت ايران خودرو
    الناز مقامی 2018
  116. شناسايي تأثير تجربيات برتر مديريت زنجيره تأمين بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت پوشاك تهران
    سهیلا کشاورزرضائی 2018
  117. نقش دانش و تجربه قبلي كارآفرين در كشف فرصت ها در صنعت فناوري اطلاعات IT
    ندا وقاری 2018
  118. شناسايي تأثير سرمايه انساني در فرايند كارآفريني (تشخيص و بهره برداري از فرصت) مورد مطالعه: شركت هاي كوچك و متوسط صنعت IT داراي نماد اعتماد در شهر تهران
    رضا درعلی 2018
  119. تأثير گرايش كارآفرينانه بر عملكرد شركت هاي تهيه و توليد نهاده ها و ادوات كشاورزي با نقش تعديل گري گرايش به بازار
    آتنا جعفری 2018