علی داوری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

علی داوری

دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر مولفه های روابط فرا اجتماعی بر قصد خرید در کسب و کارهای پلتفرمی اقتصاد اشتراکی (مطالعه کسب و کارهای دیجیتال کارآفرینانه گردشگری)
    رایحه برقعی 1403
  2. تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مشتریان پلتفرم های فروش آنالین محصوالت دیجیتال
    امین گودرزی 1403
  3. تاثیر تفکر طراحی بر عملکرد توسعه محصول جدید با تعدیلگری عدم اطمینان و تلاطم بازار در استارتاپ ها
    فرناز خدائی 1403
  4. تاثیر رفتار کارآفرینانه بر چرخش استراتژیک (PIVOT) مورد مطالعه: استارتاپ های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی
    امیرمحمد صبوری 1403
  5. بررسی تاثیر اشتیاق کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینانه با میانجی گری جهت گیری کارآفرینانه و نقش تعدیلگر تفکر خطی و غیر خطی( مورد مطالعه : بنیانگذاران شرکت های دانش بنیان(فناور) زیر نظر معاونت علمی ریاست جمهوری
    مسلم جهانبخش 1403
  6. تاثیر تصمیم گیری استراتژیک بر رشد کسب و کار با میانجیگری نوآوری مدل کسب و کار مورد مطالعه: صنعت گردشگری جزیره کیش
    حسین شهبازی 1403
  7. شناسایی مولفه های موثر بر عملکرد، ورود به بازار و انتخاب کانال صادراتی در کسب وکار های کوچک و‌ متوسط
    الهه قربانی 1403
  8. تعیین تاثیر راهبردهای تاب آوری انطباقی و برنامه ریزی شده بر عملکرد کسب و کارها با میانجی گری علیت و اثر سازی (مورد مطالعه : صنعت گردشگری)
    مونس مالکیان 1402
  9. شناسایی مدل کسب و کار سازگار با چرخش استراتژیک بزرگنمایی و کوچکنمایی مورد مطالعه کسب و کار های دیجیتال استان تهران
    احسان موسوی 1402
  10. تبیین تاثیر چرخش استراتژیک(pivot) بر روند مالی کسب و کار ها و استارتاپ های حوزه دیجیتال استان تهران
    رضوان خانجانی 1402
  11. شناسایی مولفه های مدل کسب وکار حوزه سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی ( با تاکید بر جریان درآمدی و ساختار هزینه)
    سیدعلیرضا ضیایی استرابادی 1402
  12. شناسایی تاثیر اثرسازی و علیت بر عملکرد بازاریابی با تعدیگری قابلیت های پویای بازاریابی (مورد مطالعه: کسب وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن موبایلی)
    آرمین عبدالمحمدی 1402
  13. تاثیر منطق علیت، اثرسازی و بریکولاژ بر عملکرد کسب و کار با میانجی گری نوآوری مدل کسب وکار (مورد مطالعه: کسب وکارهای نوپا حوزه سلامت آنلاین )
    کیانا نادری نیا 1402
  14. تاثیر رفتار کارافرینانه بر نوآوری کسب و کار در استارت اپ های استان فارس
    محمد صداقتی جهرمی 1402
  15. تاثیر بلاکچین بر نواوری مدل کسب کار، مورد مطالعه: کسب و کار های آنلاین حوضه رمز ارز
    محمدنوید سرداری پور 1402
  16. بررسی نقش اعتماد سرمایه‌گذاران بر عملکرد و توسعه کسب‌وکارهای کارآفرینان (مطالعه موردی: زنان کارآفرین تحصیلکرده دانشگاهی)
    مهشید رضائی 1402
  17. تاثیر دورکاری بر عملکرد کارکنان با میانجی گری استقلال و تعدیل گری دلبستگی شغلی و تاب آوری فردی در شرکت های فناوری اطلاعات
    گلبو رجبی سیاه بومی 1402
  18. تاثیر نهادهای رسمی و غیررسمی بر بین المللی سازی در مراحل مختلف فرایند کارآفرینی (مورد مطالعه : کشورهای در حال توسعه)
    الهام گرمروداسفندیاری 1402
  19. طراحی الگوی هم آفرینی برای کسب و کارهای حوزه IOT مورد مطالعه سرویس آنلاین مشاوره پزشکی ایران
    فرزانه تقوی 1402
  20. تعیین عوامل موثر بر چرخش هوشمندانه (pivoting) جهت بکارگیری نوآوری در استارت‌آپ‌ها
    سروش رستگار 1402
  21. تاثیر عدم‌قطعیت و نوآوربودن پروژه در کارایی پروژه‌های صنعتی با میانجی‌گری منطق تصمیم‌گیری اثرسازی و علیت
    امیر علمی 1401
  22. ارزیابی فرآیند رشد کسب و کار های زنان کارافرین با رویکرد بکارگیری استراتژی چرخشی در شرایط بحران کوید 19
    الهه مرادآبادی 1401
  23. شناسایی موانع تجاری سازی محصولات استارت های دانش بنیان در حوزه انرژی
    هوشنگ قبله ای 1401
  24. طراحی مدل بانکداری باز مورد مطالعه بانک مسکن
    علی شیروان پرزور 1401
  25. تاثیر کرونا بر انتظارات گردشگران از کیفیت خدمات ارائه شده گردشگری
    زهرا جمشیدی 1401
  26. بررسی نگرش مردم ایران نسبت به گردشگران خارجی و تاثیر آن بر انتخاب سیاست‌گذاری کارآفرینی و بازاریابی گردشگری
    سمیه حسنی 1401
  27. چالش های تامین مالی در تکامل شرکت های استارتاپی حوزه نفت، گاز و انرژی
    فروغ کلوانی 1401
  28. عوامل موثر بر انتخاب مقصد گردشگری در استان مازندران:با تاکید بر شهرستان بهشهر
    سیدعلی حسینی خلیلی 1401
  29. شناسایی استراتژی های مدیریت استعداد در شرکتهای فناور محور در شرایط بحران(پس از ویروس کووید-19)
    امیرحسین جهاندیده 1401
  30. طراحی بلوک‌های ارزش پیشنهادی و بخش‌بندی مشتری در مدل کسب و کار به جهت آماده‌سازی استارت‌آپ‌ها برای رسیدن به مرحله‌ی رشد انفجاری (scale up ) در صنعت ساختمان.
    امیررضا فاضلی 1401
  31. "بررسی تاثیر عوامل موثر بر قصد تداوم استفاده از خدمات خانه های اشتراکی مورد مطالعه: خانه های اشتراکی در استان مازنداران
    میثم شهبازی پیرلوجه 1401
  32. شناسایی و تحلیل عوامل دیرکرد خروج کسب و کار از مرحله نوپا(start-up) به ورود به مرحله مقیاس پذیری(scale-up)
    علیرضا مظفر 1401
  33. شایستگی های منابع انسانی مستقر در شرکت های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
    علیرضا هدایت خوزانی 1401
  34. بررسی تاثیر استفاده از منابع نامشهود در ایجاد ارزش پیشنهادی و مدل در آمدی در مدل کسب و کار نوآورانه در استارتاپ‌های نرم افزاری
    سیدمحمدمهدی بالغ صفت 1401
  35. بررسی نقش تنوع مدل کسب و کار در عملکرد صنایع نوشیدنی در دوران کرونا مورد مطالعه شرکت بهنوش ایران و شرکت زمزم ایران
    علی عبدی 1401
  36. شناسایی عوامل سازمانی موثر بر دوسو توانی سازمانی کسب و کارهای خانوادگی در ایران - موردمطالعه صنایع منتخب
    سهند صمدی 1401
  37. بررسی میزان تاثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران شبکه های اجتماعی مورد مطالعه: شرکت های تبلیغاتی و تولید محتوا در شهر تهران
    امیرعلی شیخوند 1401
  38. شناسایی عوامل اقتصادی موثر بر توسعه فعالیتهای کارآفرینانه در صنعت پوشاک ایران
    نسرین پزشکی 1401
  39. تبیین چارچوب راهبردی تیم های استارتاپی برای رسیدن به سطح قابل قبول از رشد (اسکیل آپ) مورد مطالعه: استارتاپ های ارائه کننده خدمات نرم افزاری در شهر تهران
    مطهره السادات هاشمی اونجی 1400
  40. شناسایی عوامل تاب آوری کسب وکارها در صنعت گردشگری در شرایط همه گیری(مورد مطالعه آژانس های مسافرتی غرب تهران)
    نکیسا ولی پور 1400
  41. ارائه بررسی عملکرد رویکردهای اثرسازانه, علّی وتوامان در تصمیم گیری کار آفرینانه با استفاده از مدل سازی و شبیه سازی عاملی
    سینا شهبازی 1400
  42. تاثیر تصمیم گیری کارآفرینانه مبتنی بر رویکرد علی و اثرسازی، بر عملکرد کسب و کار- موردمطالعه شرکت های حوزه IT
    دانیال حسین زاده نیک 1400
  43. بررسی رویکرد اثرسازی و رفتارهای علّی در شرکت های نوپا با نگرش پویایی سیستم ها
    سپهر لطفی 1400
  44. شناسایی تاثیر مولفه های قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد کسب وکارهای اجتماعی( مورد مطالعه خیریه های استان تهران )
    سپیده مهدی خانی 1400
  45. بررسی تاثیر سرمایه کارآفرینانه بر گرایش کارآفرینانه با نقش متغییر تعدیل گر یادگیری سازمانی (مورد مطالعه :صاحبان و سرمایه گذاران کسب و کارهای نوآفرین (استارتاپ ها))
    احسان آقاسیان 1399
  46. بررسی تاثیر ادراکات کارآفرینانه بر خروج از کسب و کار در کارآفرینان نوپا
    معصومه مترصد 1399
  47. تاثیر نوآوری در مدلهای کسب و کار B2B بر عملکرد کسب و کار مورد مطالعه شرکتهای توزیع کننده محصولات ای تی در ایران
    یونس صبوری 1399
  48. شناسایی تاثیر پویایی های محیطی، قابلیت های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی دو سو توانی نواوری
    محمدعلی نواب 1399
  49. شناسایی تاثیر عوامل شبکه ای بر عملکرد کسب و کارهای دانش بنیان مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    سروش عبدالملکی 1399
  50. شناسایی عوامل موثر بر راه اندازی استارت آپ های حوزه صنایع دستی در ایران(مورد مطالعه صنعت سفال استان همدان)
    اعظم زارعی 1399
  51. بررسی عوامل موثر بر شکل گیری خوشه های نوآوری
    علیرضا جعفر 1398
  52. بررسی تاثیر گرایش کارافرینانه بر اثربخشی تصمیمات استراتژی کارافرینان در شرکت های دانش بنیان شهر تهران
    مصطفی کرمانی 1398
  53. ارائه مدل کسب و کار پرورش و نگهداری حیوانات خانگی (مورد مطالعه : کلینیک های دامپزشکی
    مهرداد عباسی مزرعه شاهی 1398
  54. ارائه مدل توسعه خدمات جدید مبتنی بر متدهای تفکر طراحی و مفاهیم نوآوری خدمات مطالعه موردی موسسات آموزشی و خدماتی حوزه کودک
    علی دایمی 1398
  55. ارائه مدل مفهومی رفتاری ایجاد کسب و کارهای آنلاین خانگی موففق در ایران مورد مطالعه صنایع منتخب
    ارزو اشتری نخعی 1398
  56. میزان تاثیرگذای استراتژی بازاریابی بر عملکرد صادرات مطالعه موردی شرکت های روی زنجان
    امید پویان فرد 1398
  57. شناسایی شاخص های ارزیابی طرح های صنایع فناوری اطلاعات کارآفرینانه توسط سرمایه گذاران خطر پذیر
    محمود کنعانی 1397
  58. شناسایی تاثیر بازاریابی محتوا از طریق رسانه های اجتماعی بر روی ابعاد ارزش ویژه برند ( با تاکید بر محتوی تولید شده )
    محمدصادق اسلمی 1397
  59. طراحی مدل کسب و کار و کارهای فین تک در صنعت باکداری (مورد مطالعه بانک پاسارگااد)
    راحله شهرابی فراهانی 1397
  60. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی پایدار در صنعت گردشگری استان یزد
    مریم جلالی 1397
  61. شناسایی چالشهای جانشین پروری در کسب و کارهای خانوادگی
    فرشته یعقوب زاده قمی 1397
  62. شناسایی عوامل موثر بر توسعه ی قدرت برند در خدمت مشتریان - مطالعه موردی کرمان خودرو
    آصف شفیعی 1397
  63. شناسایی عوامل موثر بر جانشین پروری در کسب و کارهای خانوادگی صنایع غذایی منتخب
    هانیه طالبی 1397
  64. شناسایی و ارزیابی فرصت های کارآفرینی در زنجیره تامین خوشه گیاهان دارویی - مورد مطالعه استان البرز
    مهسا اسدی 1397
  65. شناسایی عوامل موثر بر فعالیت مصرف کننده در شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید با نقش تعدیل گر سبک زندگی - مورد مطالعه اینستاگرام
    زهرا فولادی 1397
  66. تحلیل تاثیر گرایش کارآفرینانه بر چابکی زنجیره تامین شرکت های کوچک و متوسط صنعت عسل و صنایع وابسته ( مورد مطالعه صنعت عسل و صنایع فعال در استان فارس )
    ارش پردل 1397
  67. واکاوی استراتژیهای بازگشت در کسب و کارهای کوچک و مکتوسط از منظر نواوری مدل کسب و کار
    علیرضا جهاندیده 1397
  68. شناسایی راهبردهای بهره برداری از فرصت های موجود در صنعت گردشگری
    هدیه هوشیار 1396
  69. شناسایی تاثیر عوامل نهادی و درونی بر بروندادهای کارآفرینی دانشگاهی (مالعه موردی: دانشگاه تهران)
    سحر طاهرخانی 1396
  70. تاثیر مدیریت دانش بر نگرش نوآورانه بانک­ها (مطالعه موردی: بانک ملی شهر تهران)
    علیرضا محمدی گرفمی 1396
  71. شناسایی و تحلیل مدل کسب و کار مناسب شرکتهای خدمات پس از فروش خود رو
    سعید تخته چیان 1396
  72. شناسایی و تاثیر ویژگی­های کارآفرین و بنگاه بر روی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط منتخب در گیلان
    فهیمه بابائی نژادرودبنه 1396
  73. شناسایی و تحلیل تاثیر مدیریت سرمایه های فکری بر چابکی سازمانی مطالعه موردی: کارکنان کوچک و متوسط حوزه ICT در صنعت بانکداری
    سیده رویا رضاییان دهشتران 1396
  74. طراحی الگوی توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : بانک های قرض الحسنه)
    ضحی هوبه فکر 1396
  75. ارزیابی تاثیر فرایندهای یادگیری بر نوآوری استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت ملی نفت ایران)
    شهاب احمدی 1396
  76. طراحی مدل کسب و کار در حوزه املاک مورد مطالعه: سایت سه نبش
    محمدحسن رضائی نیا 1396
  77. ارزیابی عوامل موثر بر تاب آوری شرکت¬های کوچک و متوسط - مورد مطالعه: قطعه سازان صنعت خودرو
    محمد جلالی 1396
  78. شناسایی تاثیر عوامل موثر بر موفقیت کسب و کارهای خانگی روستایی
    مهشید شاکری 1396
  79. شناسایی و اولویت بندی سیاست های دولت برای ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
    زهرا داورپناه فخر 1396
  80. طراحی سیستم¬های پایه منابع انسانی برای سازمانهای مجازی-مورد مطالعه: شرکت الکترو کویر
    مینا زواره زادگان 1396
  81. شناسایی استراتژی¬های برندسازی در چرخه¬ی عمر محصولات کسب و کارهای الکترونیک
    هدی حسنی 1396
  82. شناسایی فرصت¬ها و تهدیدهای کارآفرینی پایدار در کسب و کارهای کوچک و متوسط – مطالعه موردی: صنایع تبدیلی کشاورزی
    حمیدرضا پورحسینی 1396
  83. شناسایی و تحجلیل مدل کسب و کار مناسب و شرکتهای اموزشی
    مسعود محمدی 1396
  84. ارائه الگوی توسعه محصولات جدید در کاهش خطرات زیست محیطی بخش حفاری صنعت نفت ایران عنوان دفاع شده: شناسایی و تحلیل محصولات جدید کاهش دهنده خطرات زیست محیطی بخش حفاری صنعت نفت ایران
    حسین غفارزاده 1396
  85. شناسایی تاثیر عوامل اثرگذار بازاریابی نوآورانه بر عملکرد فروش شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت پوشاک شهر تهران
    علی حبیب زاده بخش 1396
  86. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط، (مطالعه موردی شرکت­های صادرکننده در حوزه ورزشی)
    ابوالفضل صولتی 1396
  87. شناسایی نقش هنر محیطی در جذب گردشگر مورد مطالعه استان هرمزگان، جزیره هرمز
    زهرا شیرازیان 1396
  88. شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید در تجارت اجتماعی مورد مطالعه: محصولات پوشاک در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    فرزانه روشنایی 1396
  89. شناسای عوامل موثر نوآوری باز در سازمانهای تحقیقاتی (مطالعه موردی سازمان فضایی ایران)
    حسن ابراهیمی 1396
  90. نیازسنجی شایستگیهای مشاوران کارآفرینی
    فاطمه حاتمی سعدابادی 1396
  91. شناسایی عوامل موثر بر توسعه خدمت جدید در حوزه کسب و کارهای مشاورین املاک تهران (مورد مطالعه: شرکت­های دلتا،‌ راگا، شار و بزرگ ولیعصر)
    سیامک باران دوست 1396
  92. تاثیر سرمایه اجتماعی بر تشخیص فرصت های کارآفرینانه مطالعه موردی: صنعت بیمه های عمر و زندگی
    الهه علی زاده اهدائی 1396
  93. طراحی رابط وب قابل اعتماد از طریق درک کاربر از امنیت و حفظ حریم خصوصی در کسب و کارهای کارآفرینانه الکترونیکی مورد مطالعه انجمن های آریرانگ فا، پت و مت و نو عروس
    نجمه موجودی 1396
  94. شناسایی و اولویت بندی سیاست های توسعه کارآفرینی بین المللی در بخش صنعت ایران
    محمود منوچهری آملی 1396
  95. شناسایی میزان تاثیر بازار یابی کارآفرینانه برعملکرد کسب و کارهای کوچک ومتوسط
    سینا احمدپورکاسگری 1396
  96. شناسایی تاثیر استراتژی کارآفرینی شرکتی بر رشد شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین
    هدیه سلطانیه 1396
  97. شناسایی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد شرکت فتاپ در شهر تهران
    نگار سادات تقوی 1396
  98. ارزیابی میزان آمادگی شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران
    سمیه اولادکاظمی 1396
  99. شناسایی دستاوردهای یادگیری آموزش کارآفرینی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    مهدی یگانه 1396
  100. تاثیر رفتار کارآفرینانه بر رقابت پذیری شرکت ها با نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی مورد مطالعه: کسب و کارهای الکترونیکی بالای سه سال فعالیت مستقر در تهران
    الهام محمدی بروجردی 1396
  101. شناسایی و تحلیل مدل کسب و کار مناسب نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش خود رو
    سیدمسعود میرعارفین 1396
  102. بررسی تاثیر تاب آوری سازمانی بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط تولید کننده نرم افزار در شهر تهران
    نگار نکویی 1396
  103. شناسایی و اولویت بندی عوامل اکوسیستم کارآفرینی برای توسعه کسب و کارهای گردشگری
    داود بروستانی 1396
  104. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بین المللی شدن زود هنگام شرکت های نوظهور بین المللی در صنعت غذای حلال
    نازنین پروانه 1396
  105. شناسایی ابعاد قابلیت های نوآوری فناورانه موثر بر عملکرد شرکت ها (شرکت های تامین کننده قطعات شرکت سازه گستر سایپا)
    سارا کولانی 1396
  106. شناسایی تاثیر سرمایه فکری بر تشخیص فرصت های کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان مستقر در پاک علم و فناوری اقبال شهر یزد
    عامر دهقان نجم ابادی 1396
  107. ارزیابی تاثیر آموزش های کارآفرینی بر قابلیت اشتغال دانش آموختگان رشته های فنی- مهندسی مورد مطالعه: پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران – دانش آموختگان مقطع کارشناسی 1390 تا 1393
    فاطمه فرخی 1396
  108. تاثیر موفقیت کسب و کارهای اینترنتی در توسعه کسب و کارهای سنتی - مطالعه موردی: فروشگاه کفش پانیک
    امید جلالی 1396
  109. شناسایی عوامل موثر بر شکست کارآفرینان در کسب و کارهای فن آوری اطلاعات مورد مطالعه: شرکت های فناوری اطلاعات مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    غزال سزاوارسیدی جندقی 1396
  110. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه (بررسی موردی بلوک مدیریت زیرساخت شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران)
    تقی عباسی لو 1396
  111. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر توسعه گردشگری تندرستی در ایران
    منا میردامادیان 1396
  112. شناسایی و تحلیل تاثیر مهارت های کارآفرینانه بر رشد فروش الکترونیکی آفرینش های هنری
    مهسا محجوب 1396
  113. شناسایی ابعاد نوآوری زنجیره تامین موثر بر عملکرد سازمان مورد کاوی: شرکت های تامین کننده قطعات شرکت سازه گستر سایپا
    پروانه لطفی تکلدانی 1396
  114. طراحی مدل کسب و کار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تاکید بر نوآوری و بلوک مشتریان مطالعه موردی: بیمه حافظ
    راحله افراسیابی 1396
  115. بررسی تاثیر ساختار شبکه تامین بر نوآوری مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت ایران خودرو
    الناز مقامی 1396
  116. شناسایی تاثیر تجربیات برتر مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک تهران
    سهیلا کشاورزرضائی 1396
  117. نقش دانش و تجربه قبلی کارآفرین در کشف فرصت ها در صنعت فناوری اطلاعات IT
    ندا وقاری 1396
  118. شناسایی تاثیر سرمایه انسانی در فرایند کارآفرینی (تشخیص و بهره برداری از فرصت) مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنعت IT دارای نماد اعتماد در شهر تهران
    رضا درعلی 1396
  119. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد شرکت های تهیه و تولید نهاده ها و ادوات کشاورزی با نقش تعدیل گری گرایش به بازار
    آتنا جعفری 1396