Babak Ziyae

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Babak Ziyae

Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship

Master Theses

  1. تبیین مدل نوآوری تکنولوژی کسب و کارهای بین المللی حوزه دارویی
    ستاره تنهائی 2024
  2. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی پلتفرم های دیجیتال ایرانی با رویکرد شبکه ای
    سمیه حسامی 2024
  3. شناسایی عوامل موثر بر مقیاس پذیری کارآفرینی دیجیتال با رویکرد بین المللی سازی
    سیدمحمود میرصادقی 2024
  4. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر نوآوری خدمات با رویکرد انتقال دانش در صنعت گردشگری. (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره در استان اصفهان)
    محمدرضا بلوری کاشانی 2024
  5. ارزیابی تاثیرات دیجیتالی سازی بر توسعه پایدار در مدیریت زنجیره تامین کسب وکارهای الکترونیکی در صنعت غذا
    علیرضا رجائی لک 2024
  6. تاثیرگرایش های استراتژیک کارآفرینانه و دیجیتالی سازی بر پایداری عملکرد شرکت های دانش بنیان
    سیده مهلا تهامی 2024
  7. موضوع پایان نامه: تاثیر ابعاد آمادگی دیجیتال بر عملکرد نوآوری دیجیتال با تعدیلگری نقش شایستگی دیجیتال کارکنان (مورد مطالعه: بیمه تجارت نو شهرستان تهران)
    جواد صادقی بالوئی 2024
  8. شناسایی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه برای توسعه محصولات جدید در بازار ایران (موردمطالعه: کسب وکار فناوری اطلاعات ایرانی)
    امیر محمودی 2024
  9. تاثیر دیجیتالی کردن سرمایه انسانی کارآفرینی بر عملکرد فردی و سازمانی ( مورد مطالعه شرکتهای فناور خدماتی محور شهر تهران )
    میلاد باقری 2024
  10. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه پایدار در تولید و بسته بندی ادویه
    سالار لطفی 2024
  11. شناسایی چارچوب (مدل مفهومی) بین المللی شدن شرکت های دیر رو : مطالعه موردی صنعت بیمه
    عادل اژدری 2024
  12. طراحی و استقرار استارتاپ استودیو مبتنی بر برند پنتر
    نازنین فخارنیا 2024
  13. تاثیر قابلیت های پویا بر توسعه کسب و کار با نقش میانجی ارائه خدمات جدید در صنعت مخابرات (مورد مطالعه: شرکت ارتباطات سیار ایران)
    علی جمشیدی 2024
  14. شناسایی تاثیر تعاملات فرا اجتماعی کاربران شبکه های اجتماعی بر بین المللی سازی کسب و کارهای استارت آپی، مورد مطالعه پلتفرم های ایران
    حسن اردستانی 2024
  15. واکاوی شکل گیری اشتیاق کارآفرینانه جمعی (یا تیمی) و تاثیر آن بر تصمیم به انجام چرخش استراتژیک در استارت آپ ها
    مهدی نبوی فرد 2023
  16. ارزیابی تاثیر گرایش های استراتژیک بر نوآوری مدل کسب وکار با تاکید بر نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در صنعت شوینده ایران
    حسین اسفندیاری 2023
  17. شناسایی و اعتبارسنجی مولفه های دیجیتال سازی در کسب و کارهای خلاق محور
    علی افتاده 2023
  18. سنجش تاثیر استراتژی های رهبری کارآفرینانه بر رفتار کاری نوآورانه کارکنان شرکت های تجهیزات پزشکی استان تهران، با نقش تعدیلگری گرایش کارآفرینانه
    راضیه اقارب پرست 2023
  19. طراحی چارچوب مفهومی شتابدهنده های نوآوری در صنعت ساختمان
    پوریا رأفت 2023
  20. شناسایی عوامل ارتقای کسب وکار های نوپا در صنایع بازیافت قطعات الکترونیکی با رویکرد کارافرینی سبز (مطالعه موردی: بازیافت پسماندهای الکترونیک در شهر تهران)
    نادیاالسادات حسینی 2023
  21. تاثیر آموزش مربیگری بر عملکرد کارآفرینی درون سازمانی با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی (مورد مطالعه: تولید کننده های بازی های ویدئویی در ایران)
    امیربهمن امیریان فارسانی 2023
  22. گرایش کارآفرینانه فردی و رهبری کارآفرینانه زنان، نقش مداخله گر سرمایه اجتماعی درون سازمانی
    سمیه حرفه گر 2023
  23. شناسایی عوامل شکل گیری قصد بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت مواد غذایی استان فارس
    علیرضا جوانمردی 2023
  24. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته ی بازاریابی کار آفرینانه در توسعه صنعت بهداشت دهان و دندان از دید مصرف کننده نهایی در شهر تهران
    امیر قدس 2023
  25. تاثیر نهادهای رسمی و غیررسمی بر بین المللی سازی در مراحل مختلف فرایند کارآفرینی (مورد مطالعه : کشورهای در حال توسعه)
    الهام گرمروداسفندیاری 2023
  26. شناسایی ابعاد پلتفرم آنلاین صادراتی موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه : صنعت لوازم خانگی)
    امیرحسین شمس الاحراری 2023
  27. تأثیر فعالیت کارآفرینانه بر رشد اقتصادی کشورهای منتخب با میانجی گری کیفیت نهادی بر اساس داده های GEM
    فائزه حیدری 2022
  28. شناسایی مولفه های بازاریابی آنلاین در بین المللی سازی کسب وکارهای دیجیتال زاد
    زهرا پورفخرایی 2022
  29. تدوین طرح کسب و کار ایران خبره (پلتفرم خوداشتغالی و دایرکتوری متخصصان)
    بهراد فراهانی 2022
  30. تاثیر گرایش کارآفرینانه بین المللی بر شدت بین المللی سازی کسب و کارها، با تعدیلگری تجربه‌ی کسب و کار، بر اساس داده های دیدهبان جهانی کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
    مجتبی صافی 2022
  31. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش شبکه های اجتماعی توسط سازمان ها و تاثیر آن بر کارآفرینی شرکتی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
    سودابه عبدی 2022
  32. تاثیر ویژگی های کارآفرینان و منابع نهادی بر موفقیت کسب و کارهای بیمه ای با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه
    الناز جهانگیرزاده سوره 2022
  33. ارزیابی تاثیر شاخص های حاکمیت قانونی بر انگیزه های کارآفرینی نوپا مبتنی بر دیده بان جهانی (کارآفرینی و رقابت پذیری جهانی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا در سال های 2017 تا 2020)
    امیر تجددعلی زاده 2022
  34. تأثیر مسئولیت مضاعف بر رفتار نوآورانه شغلی کارآفرینان کسب و کارهای فناورانه با تاکید بر نقش میانجی بهزیستی ذهنی (مورد مطالعه: کسب و کارهای فناورانه مستقر در پارک علم و فناوری یزد)
    علی منتظری هدشی 2022
  35. تبیین چارچوب مفهومی نوسازی استراتژیک بارویکرد قابلیتهای پویا(DC) درکسب و کارهای کوچک و متوسط داروئی
    حامد عربیان 2022
  36. شناسایی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده موفقیت فینتکها در اکوسیستم بانکداری ایران
    صدیقه رنجبرمقدم 2022
  37. ارایه ی الگوی موثر در ارتقای زنجیره ی ارزش فرانچایزینگ بین المللی کسب کارهای دارویی
    همایون جمشیدی 2022
  38. ارائه الگوی پویای عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان مهاجر، مطالعه موردی کارآفرینان مهاجر ایرانی در شهر تورنتو
    نیما موبد 2022
  39. شناسایی تاثیر شبکه دانش آموختگان مدارس غیر انتفاعی بر توسعه استارت آپ ها مورد مطالعه مدرسه علوی
    محمد کرمی 2022
  40. ارائه مدل طراحی محصول جدید مبتنی بر کیفیت فرآیند داده کاوی
    نسترن سادات رکنی معزیان 2022
  41. ارائه الگوی تاثیر دیجیتالی‌سازی بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکار های کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)
    معصومه دارا 2021
  42. تبیین چارچوب مفهومی کسب وکارهای نوپای بین‌المللی در بستر شهرسازی تاکتیکی.
    محمدطه اعظم پور 2021
  43. طراحی مدل کسب و کار در حوزه آموزش مجازی رویدادهای حوزه بانکی کشور
    زهرا مجرد 2021
  44. تدوین مدل فرایندی استقرار شتابدهنده های شرکتی در ایران
    نازنین عابدیان 2021
  45. تاثیر نوآوری باز بر عملکرد کسب و کارها با نقش تعدیل گر عدم اطمینان محیطی( مورد مطالعه صنعت روشنایی)
    سینا دهقان 2020
  46. بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تأثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی
    یاسمین احمدیان 2020
  47. شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری انتخاب سهام کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازار فرابورس ایران
    مسعود صالحی 2020
  48. شناسايي عوامل موثر ناشي از ريشه هاي محلي در بين المللي سازي كسب و كارهاي خانوادگي
    مینا رضایی 2020
  49. شناسایی مولفه های بحرانی موفقیت در زنجیره های تامین کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه صنایع دارویی تند مصرف
    مصطفی اکوان 2020
  50. شناسايي عوامل موثر بر توسعه كسب و كارهاي نوپاي الكترونيك مطالعه موردي شركت اسنپ
    حامد کریمی سیاه اسطلخی 2019
  51. مدل ارزيابي فرصت هاي كارآفريني اينترنت اشيا صنعتي
    محمدامین فرخ 2019
  52. واكاوي معيارهاي بين المللي سازي كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    علیرضا صفرقلی 2019
  53. شناسايي روش هاي ابتكاري در فرايند تجاري سازي ايده هاي كارآفرينانه مطالعه موردي كسب و كارهاي الكترونيكي صنعت حمل و نقل
    محمد عزیزالهی 2019
  54. شناسايي راهكارهاي پرورش هوش اخلاقي در كسب و كارهاي كارآفرينانه صادر كننده
    محمدهادی زمانیان 2019
  55. بررسي تاثير عوامل كليدي موفقيت بر عملكرد بازاريابي كسب و كارهاي صنايع غذايي ( كالاهاي زود مصرف ) در زنجيره ارزش جهاني
    مهران عطا 2019
  56. بررسی تاثیر کیفیت نهادی ب عملکرد صادرات کسب و گارهای کارافرینانه (مورد مطالعه صادر کنندگان محصولات پروتینی بهعراق)
    مهسا صادقی 2019
  57. شناسايي مولفه هاي موثر بر قيمت گذاري پوياي محصولات / خدمات شركت هاي فعال در صنعت اينترنت اشيا
    حسین خداداده 2019
  58. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت بلاكچين در بازار سرمايه ايران (مطالعه موردي: شركت‌هاي كارگزاري)
    محمدحسین اکرمی 2019
  59. تشخيص فرصت هاي كسب و كار در حوزه سلامت مورد پژوهي درمانگاه ها و بيمارستان هاي استان لرستان
    گودرز ازادبخت 2019
  60. تاثير بازاريابي مخفي طنزآميز در شبكه هاي اجتماعي مجازي بر اثر بخشي تبليغات - مورد مطالعه كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات
    محمدحسین ابراهیم زاده اصفهانی 2019
  61. ارائه الگوي آميخته بازاريابي با رويكرد خلق ارزش مشترك مطالعه موردي كسب و كارهاي سرويس گرا در صنعت فناوري اطلاعات
    علیرضا عموزاده 2018
  62. شناسايي عوامل موثر بر بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط ( مطالعه موردي صنعت دارو)
    محبوبه هداوندخانی 2018
  63. ارزيابي تاثير بازاريابي كارافرينانه بر ارزش ويژه برند مشتري محور در كسب و كارهاي صنايع غذايي لبني (مورد كاله )
    علی محبت طلب 2018
  64. شناسايي فرصتهاي كارآفريني در فضاي رايانش ابري
    پروین پرچمی همپا 2018
  65. شناسايي موانع نهاديبين لمللي شدن كسب و كار هاي كوچك و متوسط
    مجتبی سقایتی 2018
  66. شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي نوپاي (مورد مطالعه بامزي نت)
    حامد محمدزاده تبریزی 2018
  67. بررسي تاثير سرمايه روانشناختي بر قصد كارآفرينانه دانشجويان (مورد مطالعه: دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران)
    مهدی غنی 2018
  68. شناسايي فرصت­هاي كارآفرينانه در دانشگاه مبتني بر همكاري سازماني بين دانشكده كارآفريني و پرديس دانشكده­هاي فني دانشگاه تهران
    الناز داوری 2018
  69. شناسايي ميزان تاثير عوامل رواني بازاريابي از طريق تبليغات پيام كوتاه بر رفتار خريد مشتري (آژانس هاي مسافرتي شهر تهران)
    المیرا راستی پور 2018
  70. طراحي الگوي سرامدي برند در كسب و كارهاي نوظهور در صنعت بانكداري ايران
    ارش متقی 2018
  71. شناسايي تأثير ابعاد مديريت ارتباط با مشتري الكترونيكي (E-CRM) بر رضايت مشتريان مورد مطالعه: كسب و كارهاي الكترونيكي منتخب در شهر تهران
    بابک ناصحی 2018
  72. بررسي تأثير گرايش كارآفرينانه و آمادگي الكترونيك بر عملكرد سازماني بررسي موردي: شعب بانك ملت كرمان
    احمد خسروی زرندی 2018
  73. بررسي تأثير بازاريابي چريكي بر فرايند تصميم خريد مصرف كنندگان در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي
    پرستو مینائی 2018
  74. تأثير شايستگي هاي كارآفرينانه بر نوآوري مورد مطالعه: باشگاه هاي حرفه اي ورزشي
    محمد نوید 2018
  75. تدوين طرح راه اندازي شركت خدمات گردشگري سلامت (گردشگران خارجي)
    مرضیه طهماسبی 2018
  76. تحليل تطبيقي عوامل شكست و موفقيت كسب و كارهاي الكترونيكي
    رز رفیعی مزینان 2018
  77. طراحی چارچوب شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه صنایع دارویی مطالعه موردی: شرکت های دارویی استان تهران
    الهه بیاتی 2018
  78. طراحي شبكه همكاري بين سازماني در صنعت رسانه مورد مطالعه: شبكه تلويزيوني كودك و نوجوان
    سیدمحمدعلی شریعت زاده 2018
  79. شناسايي ميران تاثير پذيرش فناوري هاي نوآورانه موبايل بر رفتار خريد مشتري (باشگاه فوتبال پرسپوليس)
    محمود شیری 2018
  80. بررسي تأثير ساختار شبكه تأمين بر نوآوري مورد مطالعه: زنجيره تأمين شركت ايران خودرو
    الناز مقامی 2018
  81. تبيين تأثير مديريت دانش مشتري بر نوآوري محصول كسب و كارهاي الكترونيكي شهر تهران
    فهیمه زارعی 2018
  82. شناسايي تاثير سرمايه شناختي بر عملكرد سازماني با تاكيد بر نقش ميانجي نوآوري در فناوري اطلاعات (مورد مطالعه: شعب بانك ملت استان زنجان) عنوان دفاع شده: بررسي تاثير سرمايه روان شناختي بر عملكرد سازماني با تاكيد بر نقش ميانجي نوآوري در فناوري اطلاعات (شعبه حوزه غرب بانك كشاورزي شهر تهران)
    مژگان سعیدیون 2018
  83. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر زنجيره تأمين كارآفرينانه در شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت زعفران ايران
    رضا صادقی 2018
  84. شناسايي عوامل موثر بر توسعه زيرساخت هتلداري شهر يزد جهت توسعه پايدار گردشگري
    وحید محمودی میرهاشم 2018
  85. شناسايي و ارزيابي تأثير قابليت هاي نوآوري فناورانه بر عملكرد توسعه محصول جديد در شركت هژير صنعت
    احسان حسن قاجار 2018
  86. طراحي مدل دانشگاه كارآفرين با رويكرد بين المللي سازي – مورد مطالعه: دانشگاه تهران
    شیوا وثوقی 2018
  87. شناسايي مهارت هاي تشخيص فرصت هاي كارآفرينانه
    محمدصادق جمشیدی اردشیری 2018
  88. ارزيابي آمادگي صادرات و ارائه برنامه عملياتي آمادگي صادرات مطالعه موردي: شركت كاشي مرجان
    سحر اسدی آقبلاغ 2018
  89. شناسايي تاثير سرمايه فكري برنوآوري فرايندي پروژه هاي انتشاراتي (مورد مطالعه :تهران)
    رضا فرامرزپور 2018
  90. بررسي تأثير سرمايه هاي روان شناختي بر اشتياق كارآفرينانه مطالعه موردي: كارآفرينان مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    الهام هادی زاده 2018
  91. ديده باني روندهاي فناوري اطلاعات و تحليل اثرات احتمالي آنها بر كسب و كارهاي فعال در صنعت بانكداري در ايران
    مصطفی کشاورزترک 2018
  92. تحليل عوامل تأثيرگذار بر سرعت بين المللي شدن شركت هاي نوپا در صنعت نانو تكنولوژي
    بابک جلال زاده مقدم شهری 2018
  93. طراحي مدل استقرار نوآوري باز در فرايند توسعه محصول جديد شركت ها
    شکیب پارسی 2018
  94. شناسايي فرايند بكارگيري پيچيدگي شناختي در تصميم گيري ابتكاري كارآفرينان برتر ايراني حوزه كسب و كارهاي الكترونيك
    افروز فرهادزارع 2018
  95. بررسي عوامل موثر بر دوسوتواني سازماني فرنچايزرها و تأثير دوسوتواني بر عملكرد
    فاطمه جوهریان زاده 2018
  96. مفهوم پردازي آميخته بازاريابي الكترونيكي كارآفرينانه در فروشگاه هاي اينترنتي شهر تهران
    زهرا محور 2018
  97. شناسايي فرصت هاي بالقوه در اتقاء مدل هاي كسب و كار صنعت بازي هاي رايانه اي موبايل با تمركز بر ابعاد ارزش پيشنهادي و مشتريان
    عبدالرضا اکرمی 2018
  98. تبيين تأثير حفره هاي ساختاري بر اثر بخشي عملكرد اعضاي هيأت علمي دانشگاه مورد مطالعه: پرديس هاي علوم رفتاري و فني دانشگاه تهران
    سیدوحید هوشیارسیداحمدی 2018
  99. طراحي مدل بين المللي سازي شركت بيمه ملت با رويكرد توسعه خدمت جديد مطالعه موردي: شركت بيمه ملت
    نیلوفر توکلی نبوی 2018
  100. طراحي الگوي داستان سرايي كارآفرينانه مورد مطالعه: تيم هاي كارآفرينانه فعال در مراكز شتابدهي آواتك و ديموند
    روزبه شاهرخی 2018
  101. ارزيابي كسب و كارهاي الكترونيكي B2C خرده فروشي برتر ايران و مقايسه آن¬ها با برترين¬هاي جهان با رويكرد رابط كاربري
    حسام کرامتی نیارق 2018
  102. ارائه مدل برندسازي كارآفرينانه براي كسب و كارهاي بين المللي مورد مطالعه: كسب و كارهاي فعال در حوزه صادرات زعفران در استان خراسان
    عالیه نامور 2018
  103. شناسايي عوامل قانوني تسهيل گر توسعه صادرات كارآفرينان
    منصور خزائی 2018
  104. شناسايي عوامل موثر بر شدت بين المللي سازي كسب و كارهاي نوپاي جهاني مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    فرگل سادات منصوری 2018
  105. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت فعاليت هاي بازاريابي و فروش شركت هاي مواد غذايي در زنجيره ارزش جهاني
    غزاله سروری 2018
  106. شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در حوزه گردشگري در استان اربيل اقليم كردستان عراق
    کامران حسن حسین 2018
  107. شناسايي راه هاي غلبه كسب و كارهاي كوچك و متوسط بر محدوديت خارج از شبكه بودن براي ورود به بازار بين الملل مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان
    ساجده کلامی 2018
  108. شناسايي عوامل موثر بر برندسازي كارآفرينانه بين المللي در گردشگري پزشكي مورد مطالعه: بيمارستان هاي خصوصي شهر تهران
    رضوان باقری 2018
  109. شناسايي عوامل موثر بر بين المللي شدن آموزش كارآفريني
    ازاده اکبری دستجرده 2018
  110. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر توسعه كارآفريني گردشگري مورد مطالعه: حوزه توريسم ولايت باميان افغانستان
    طالب حسین کریمی 2018
  111. طراحي مدل كسب وكار سلامت الكترونيكي ويژه سالمندان با تأكيد بر بلوك هاي ارزش پيشنهادي و زير ساخت ها
    شقایق نادری بنی 2018
  112. شناسايي و اولويت بندي استراتژي هاي بازاريابي موتورهاي جستجو در برندسازي الكترونيكي كسب و كارهاي اينترنتي
    ایلر درقندیان 2018
  113. طراحي مدل فرايندي شتاب دهنده هاي كسب و كارهاي نوپاي حوزه IT
    پروانه حیدری 2018
  114. بررسي رابطه بين گرايش كارآفرينانه و عملكرد صادراتي با توجه به اثر تعديل گر شهرت سازماني و شبكه اجتماعي كسب و كار مورد مطالعه: شركت هاي برتر صادراتي صنايع غذايي استان تهران و البرز در 10 سال اخير
    زینب سادات نبوی 2018
  115. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت صادرات ميوه مطالعه موردي: كشت و صنعت مغان
    بهمن خداپناه 2018
  116. تأثير هوش معنوي بر پيچيدگي شناختي كارآفرينان فناوري اطلاعات با نقش تعديل سبك شناختي مطالعه موردي: شهرك هاي علمي تحقيقاتي استان تهران
    صالح قبه 2018
  117. بررسی عوامل سازمانی و محیطی موثر بر پویش محیطی و نقش آن در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان مطالعه موردی: شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی
    حامد کیخواه نژاد 2018