بابک ضیاء

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/03

بابک ضیاء

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارزیابی تاثیر تکنولوژی بلاکچین بر بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط
    فرزاد رضاعلی 1403
  2. تاثیر قابلیت های گیمیفیکیشن اپلیکیشن های موبایلی کسب و کارهای خرده فروشی آنلاین در تغییر رفتار مصرف کنندگان دیجیتال (مورد مطالعه اپلیکیشن دیجی کالا)
    علی اسدی 1403
  3. بررسی تاثیر ادراک از ویژگی های بازار هدف با نقش تعدیلگر بهره برداری از فرصت ها بر عملکرد بازاریابی استارتاپ های پلتفرم حوزه تجارت الکترونیک شهر تهران
    امین نادرلویی 1403
  4. شناسایی چالش ها و سیاست های پیاده سازی کسب و کار الکترونیک در زمینه حمل و نقل جاده ای کالا
    عرفانه فتحیان 1403
  5. تبیین مدل نوآوری تکنولوژی کسب و کارهای بین المللی حوزه دارویی
    ستاره تنهائی 1403
  6. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی پلتفرم های دیجیتال ایرانی با رویکرد شبکه ای
    سمیه حسامی 1403
  7. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر نوآوری خدمات با رویکرد انتقال دانش در صنعت گردشگری. (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره در استان اصفهان)
    محمدرضا بلوری کاشانی 1403
  8. شناسایی عوامل موثر بر مقیاس پذیری کارآفرینی دیجیتال با رویکرد بین المللی سازی
    سیدمحمود میرصادقی 1403
  9. ارزیابی تاثیرات دیجیتالی سازی بر توسعه پایدار در مدیریت زنجیره تامین کسب وکارهای الکترونیکی در صنعت غذا
    علیرضا رجائی لک 1403
  10. تاثیرگرایش های استراتژیک کارآفرینانه و دیجیتالی سازی بر پایداری عملکرد شرکت های دانش بنیان
    سیده مهلا تهامی 1403
  11. موضوع پایان نامه: تاثیر ابعاد آمادگی دیجیتال بر عملکرد نوآوری دیجیتال با تعدیلگری نقش شایستگی دیجیتال کارکنان (مورد مطالعه: بیمه تجارت نو شهرستان تهران)
    جواد صادقی بالوئی 1403
  12. شناسایی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه برای توسعه محصولات جدید در بازار ایران (موردمطالعه: کسب وکار فناوری اطلاعات ایرانی)
    امیر محمودی 1403
  13. تاثیر دیجیتالی کردن سرمایه انسانی کارآفرینی بر عملکرد فردی و سازمانی ( مورد مطالعه شرکتهای فناور خدماتی محور شهر تهران )
    میلاد باقری 1402
  14. شناسایی چارچوب (مدل مفهومی) بین المللی شدن شرکت های دیر رو : مطالعه موردی صنعت بیمه
    عادل اژدری 1402
  15. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه پایدار در تولید و بسته بندی ادویه
    سالار لطفی 1402
  16. طراحی و استقرار استارتاپ استودیو مبتنی بر برند پنتر
    نازنین فخارنیا 1402
  17. تاثیر قابلیت های پویا بر توسعه کسب و کار با نقش میانجی ارائه خدمات جدید در صنعت مخابرات (مورد مطالعه: شرکت ارتباطات سیار ایران)
    علی جمشیدی 1402
  18. شناسایی تاثیر تعاملات فرا اجتماعی کاربران شبکه های اجتماعی بر بین المللی سازی کسب و کارهای استارت آپی، مورد مطالعه پلتفرم های ایران
    حسن اردستانی 1402
  19. واکاوی شکل گیری اشتیاق کارآفرینانه جمعی (یا تیمی) و تاثیر آن بر تصمیم به انجام چرخش استراتژیک در استارت آپ ها
    مهدی نبوی فرد 1402
  20. ارزیابی تاثیر گرایش های استراتژیک بر نوآوری مدل کسب وکار با تاکید بر نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در صنعت شوینده ایران
    حسین اسفندیاری 1402
  21. سنجش تاثیر استراتژی های رهبری کارآفرینانه بر رفتار کاری نوآورانه کارکنان شرکت های تجهیزات پزشکی استان تهران، با نقش تعدیلگری گرایش کارآفرینانه
    راضیه اقارب پرست 1402
  22. شناسایی و اعتبارسنجی مولفه های دیجیتال سازی در کسب و کارهای خلاق محور
    علی افتاده 1402
  23. تاثیر آموزش مربیگری بر عملکرد کارآفرینی درون سازمانی با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی (مورد مطالعه: تولید کننده های بازی های ویدئویی در ایران)
    امیربهمن امیریان فارسانی 1402
  24. طراحی چارچوب مفهومی شتابدهنده های نوآوری در صنعت ساختمان
    پوریا رافت 1402
  25. شناسایی عوامل ارتقای کسب وکار های نوپا در صنایع بازیافت قطعات الکترونیکی با رویکرد کارافرینی سبز (مطالعه موردی: بازیافت پسماندهای الکترونیک در شهر تهران)
    نادیاالسادات حسینی 1402
  26. گرایش کارآفرینانه فردی و رهبری کارآفرینانه زنان، نقش مداخله گر سرمایه اجتماعی درون سازمانی
    سمیه حرفه گر 1402
  27. شناسایی عوامل شکل گیری قصد بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت مواد غذایی استان فارس
    علیرضا جوانمردی 1402
  28. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته ی بازاریابی کار آفرینانه در توسعه صنعت بهداشت دهان و دندان از دید مصرف کننده نهایی در شهر تهران
    امیر قدس 1402
  29. تاثیر نهادهای رسمی و غیررسمی بر بین المللی سازی در مراحل مختلف فرایند کارآفرینی (مورد مطالعه : کشورهای در حال توسعه)
    الهام گرمروداسفندیاری 1402
  30. شناسایی ابعاد پلتفرم آنلاین صادراتی موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه : صنعت لوازم خانگی)
    امیرحسین شمس الاحراری 1401
  31. تاثیر فعالیت کارآفرینانه بر رشد اقتصادی کشورهای منتخب با میانجی گری کیفیت نهادی بر اساس داده های GEM
    فائزه حیدری 1401
  32. شناسایی مولفه های بازاریابی آنلاین در بین المللی سازی کسب وکارهای دیجیتال زاد
    زهرا پورفخرایی 1401
  33. تدوین طرح کسب و کار ایران خبره (پلتفرم خوداشتغالی و دایرکتوری متخصصان)
    بهراد فراهانی 1401
  34. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش شبکه های اجتماعی توسط سازمان ها و تاثیر آن بر کارآفرینی شرکتی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
    سودابه عبدی 1401
  35. تاثیر گرایش کارآفرینانه بین المللی بر شدت بین المللی سازی کسب و کارها، با تعدیلگری تجربه‌ی کسب و کار، بر اساس داده های دیدهبان جهانی کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
    مجتبی صافی 1401
  36. بررسی تاثیر کیفیت نهادی بر عملکرد صادرات کسب و کارهای کارآفرینانه (مورد مطالعه : صادرکنندگان محصولات پروتئینی به عراق)
    مهسا صادقی 1401
  37. تاثیر ویژگی های کارآفرینان و منابع نهادی بر موفقیت کسب و کارهای بیمه ای با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه
    الناز جهانگیرزاده سوره 1401
  38. ارزیابی تاثیر شاخص های حاکمیت قانونی بر انگیزه های کارآفرینی نوپا مبتنی بر دیده بان جهانی (کارآفرینی و رقابت پذیری جهانی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا در سال های 2017 تا 2020)
    امیر تجددعلی زاده 1401
  39. تاثیر مسئولیت مضاعف بر رفتار نوآورانه شغلی کارآفرینان کسب و کارهای فناورانه با تاکید بر نقش میانجی بهزیستی ذهنی (مورد مطالعه: کسب و کارهای فناورانه مستقر در پارک علم و فناوری یزد)
    علی منتظری هدشی 1401
  40. تبیین چارچوب مفهومی نوسازی استراتژیک بارویکرد قابلیتهای پویا(DC) درکسب و کارهای کوچک و متوسط داروئی
    حامد عربیان 1401
  41. شناسایی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده موفقیت فینتکها در اکوسیستم بانکداری ایران
    صدیقه رنجبرمقدم 1401
  42. ارایه ی الگوی موثر در ارتقای زنجیره ی ارزش فرانچایزینگ بین المللی کسب کارهای دارویی
    همایون جمشیدی 1401
  43. ارائه الگوی پویای عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان مهاجر، مطالعه موردی کارآفرینان مهاجر ایرانی در شهر تورنتو
    نیما موبد 1401
  44. ارائه مدل طراحی محصول جدید مبتنی بر کیفیت فرآیند داده کاوی
    نسترن سادات رکنی معزیان 1401
  45. شناسایی تاثیر شبکه دانش آموختگان مدارس غیر انتفاعی بر توسعه استارت آپ ها مورد مطالعه مدرسه علوی
    محمد کرمی 1401
  46. ارائه الگوی تاثیر دیجیتالی‌سازی بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکار های کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)
    معصومه دارا 1400
  47. تبیین چارچوب مفهومی کسب وکارهای نوپای بین‌المللی در بستر شهرسازی تاکتیکی.
    محمدطه اعظم پور 1400
  48. طراحی مدل کسب و کار در حوزه آموزش مجازی رویدادهای حوزه بانکی کشور
    زهرا مجرد 1400
  49. تدوین مدل فرایندی استقرار شتابدهنده های شرکتی در ایران
    نازنین عابدیان 1400
  50. تاثیر نوآوری باز بر عملکرد کسب و کارها با نقش تعدیل گر عدم اطمینان محیطی( مورد مطالعه صنعت روشنایی)
    سینا دهقان 1399
  51. بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی
    یاسمین احمدیان 1399
  52. شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری انتخاب سهام کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازار فرابورس ایران
    مسعود صالحی 1399
  53. شناسایی عوامل موثر ناشی از ریشه های محلی در بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی
    مینا رضایی 1399
  54. شناسایی مولفه های بحرانی موفقیت در زنجیره های تامین کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه صنایع دارویی تند مصرف
    مصطفی اکوان 1398
  55. مدل ارزیابی فرصت های کارآفرینی اینترنت اشیا صنعتی
    محمدامین فرخ 1398
  56. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای نوپای الکترونیک مطالعه موردی شرکت اسنپ
    حامد کریمی سیاه اسطلخی 1398
  57. واکاوی معیارهای بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط
    علیرضا صفرقلی 1398
  58. شناسایی روش های ابتکاری در فرایند تجاری سازی ایده های کارآفرینانه مطالعه موردی کسب و کارهای الکترونیکی صنعت حمل و نقل
    محمد عزیزالهی 1398
  59. شناسایی راهکارهای پرورش هوش اخلاقی در کسب و کارهای کارآفرینانه صادر کننده
    محمدهادی زمانیان 1398
  60. بررسی تاثیر عوامل کلیدی موفقیت بر عملکرد بازاریابی کسب و کارهای صنایع غذایی ( کالاهای زود مصرف ) در زنجیره ارزش جهانی
    مهران عطا 1398
  61. شناسایی مولفه های موثر بر قیمت گذاری پویای محصولات / خدمات شرکت های فعال در صنعت اینترنت اشیا
    حسین خداداده 1398
  62. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بلاکچین در بازار سرمایه ایران (مطالعه موردی: شرکت‌های کارگزاری)
    محمدحسین اکرمی 1398
  63. تاثیر بازاریابی مخفی طنزآمیز در شبکه های اجتماعی مجازی بر اثر بخشی تبلیغات - مورد مطالعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
    محمدحسین ابراهیم زاده اصفهانی 1397
  64. تشخیص فرصت های کسب و کار در حوزه سلامت مورد پژوهی درمانگاه ها و بیمارستان های استان لرستان
    گودرز ازادبخت 1397
  65. ارائه الگوی آمیخته بازاریابی با رویکرد خلق ارزش مشترک مطالعه موردی کسب و کارهای سرویس گرا در صنعت فناوری اطلاعات
    علیرضا عموزاده 1397
  66. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط ( مطالعه موردی صنعت دارو)
    محبوبه هداوندخانی 1397
  67. ارزیابی تاثیر بازاریابی کارافرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در کسب و کارهای صنایع غذایی لبنی (مورد کاله )
    علی محبت طلب 1397
  68. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در فضای رایانش ابری
    پروین پرچمی همپا 1397
  69. شناسایی موانع نهادیبین لمللی شدن کسب و کار های کوچک و متوسط
    مجتبی سقایتی 1397
  70. شناسایی مهارت های تشخیص فرصت های کارآفرینانه
    محمدصادق جمشیدی اردشیری 1396
  71. شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی موتورهای جستجو در برندسازی الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی
    ایلر درقندیان 1396
  72. بررسی تاثیر سرمایه روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    مهدی غنی 1396
  73. شناسایی میزان تاثیر عوامل روانی بازاریابی از طریق تبلیغات پیام کوتاه بر رفتار خرید مشتری (آژانس های مسافرتی شهر تهران)
    المیرا راستی پور 1396
  74. شناسایی تاثیر سرمایه شناختی بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان زنجان) عنوان دفاع شده: بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (شعبه حوزه غرب بانک کشاورزی شهر تهران)
    مژگان سعیدیون 1396
  75. طراحی الگوی سرامدی برند در کسب و کارهای نوظهور در صنعت بانکداری ایران
    ارش متقی 1396
  76. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر فرایند تصمیم خرید مصرف کنندگان در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
    پرستو مینائی 1396
  77. بررسی تاثیر سرمایه های روان شناختی بر اشتیاق کارآفرینانه مطالعه موردی: کارآفرینان مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    الهام هادی زاده 1396
  78. بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد صادراتی با توجه به اثر تعدیل گر شهرت سازمانی و شبکه اجتماعی کسب و کار مورد مطالعه: شرکت های برتر صادراتی صنایع غذایی استان تهران و البرز در 10 سال اخیر
    زینب سادات نبوی 1396
  79. دیده بانی روندهای فناوری اطلاعات و تحلیل اثرات احتمالی آنها بر کسب و کارهای فعال در صنعت بانکداری در ایران
    مصطفی کشاورزترک 1396
  80. بررسی عوامل سازمانی و محیطی موثر بر پویش محیطی و نقش آن در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان مطالعه موردی: شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی
    حامد کیخواه نژاد 1396
  81. طراحی مدل دانشگاه کارآفرین با رویکرد بین المللی سازی – مورد مطالعه: دانشگاه تهران
    شیوا وثوقی 1396
  82. شناسایی فرایند بکارگیری پیچیدگی شناختی در تصمیم گیری ابتکاری کارآفرینان برتر ایرانی حوزه کسب و کارهای الکترونیک
    افروز فرهادزارع 1396
  83. بررسی عوامل موثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها و تاثیر دوسوتوانی بر عملکرد
    فاطمه جوهریان زاده 1396
  84. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر زنجیره تامین کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت زعفران ایران
    رضا صادقی 1396
  85. طراحی مدل بین المللی سازی شرکت بیمه ملت با رویکرد توسعه خدمت جدید مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت
    نیلوفر توکلی نبوی 1396
  86. تاثیر هوش معنوی بر پیچیدگی شناختی کارآفرینان فناوری اطلاعات با نقش تعدیل سبک شناختی مطالعه موردی: شهرک های علمی تحقیقاتی استان تهران
    صالح قبه 1396
  87. طراحی شبکه همکاری بین سازمانی در صنعت رسانه مورد مطالعه: شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان
    سیدمحمدعلی شریعت زاده 1396
  88. ارائه مدل برندسازی کارآفرینانه برای کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه: کسب و کارهای فعال در حوزه صادرات زعفران در استان خراسان
    عالیه نامور 1396
  89. طراحی چارچوب شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه صنایع دارویی مطالعه موردی: شرکت های دارویی استان تهران
    الهه بیاتی 1396
  90. شناسایی عوامل موثر بر شدت بین المللی سازی کسب و کارهای نوپای جهانی مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    فرگل سادات منصوری 1396
  91. شناسایی عوامل موثر بر برندسازی کارآفرینانه بین المللی در گردشگری پزشکی مورد مطالعه: بیمارستان های خصوصی شهر تهران
    رضوان باقری 1396
  92. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری مورد مطالعه: حوزه توریسم ولایت بامیان افغانستان
    طالب حسین کریمی 1396
  93. شناسایی و اولویت بندی مولفه های بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای نوپای (مورد مطالعه بامزی نت)
    حامد محمدزاده تبریزی 1396
  94. تاثیر شایستگی های کارآفرینانه بر نوآوری مورد مطالعه: باشگاه های حرفه ای ورزشی
    محمد نوید 1396
  95. شناسایی فرصت­های کارآفرینانه در دانشگاه مبتنی بر همکاری سازمانی بین دانشکده کارآفرینی و پردیس دانشکده­های فنی دانشگاه تهران
    الناز داوری 1396
  96. تدوین طرح راه اندازی شرکت خدمات گردشگری سلامت (گردشگران خارجی)
    مرضیه طهماسبی 1396
  97. تحلیل تطبیقی عوامل شکست و موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی
    رز رفیعی مزینان 1396
  98. شناسایی میران تاثیر پذیرش فناوری های نوآورانه موبایل بر رفتار خرید مشتری (باشگاه فوتبال پرسپولیس)
    محمود شیری 1396
  99. بررسی تاثیر ساختار شبکه تامین بر نوآوری مورد مطالعه: زنجیره تامین شرکت ایران خودرو
    الناز مقامی 1396
  100. تبیین تاثیر مدیریت دانش مشتری بر نوآوری محصول کسب و کارهای الکترونیکی شهر تهران
    فهیمه زارعی 1396
  101. طراحی مدل کسب وکار سلامت الکترونیکی ویژه سالمندان با تاکید بر بلوک های ارزش پیشنهادی و زیر ساخت ها
    شقایق نادری بنی 1396
  102. شناسایی عوامل موثر بر توسعه زیرساخت هتلداری شهر یزد جهت توسعه پایدار گردشگری
    وحید محمودی میرهاشم 1396
  103. شناسایی تاثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (E-CRM) بر رضایت مشتریان مورد مطالعه: کسب و کارهای الکترونیکی منتخب در شهر تهران
    بابک ناصحی 1396
  104. شناسایی و ارزیابی تاثیر قابلیت های نوآوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکت هژیر صنعت
    احسان حسن قاجار 1396
  105. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد سازمانی بررسی موردی: شعب بانک ملت کرمان
    احمد خسروی زرندی 1396
  106. ارزیابی آمادگی صادرات و ارائه برنامه عملیاتی آمادگی صادرات مطالعه موردی: شرکت کاشی مرجان
    سحر اسدی آقبلاغ 1396
  107. شناسایی تاثیر سرمایه فکری برنوآوری فرایندی پروژه های انتشاراتی (مورد مطالعه :تهران)
    رضا فرامرزپور 1396
  108. تحلیل عوامل تاثیرگذار بر سرعت بین المللی شدن شرکت های نوپا در صنعت نانو تکنولوژی
    بابک جلال زاده مقدم شهری 1396
  109. طراحی مدل استقرار نوآوری باز در فرایند توسعه محصول جدید شرکت ها
    شکیب پارسی 1396
  110. مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی الکترونیکی کارآفرینانه در فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
    زهرا محور 1396
  111. شناسایی فرصت های بالقوه در اتقاء مدل های کسب و کار صنعت بازی های رایانه ای موبایل با تمرکز بر ابعاد ارزش پیشنهادی و مشتریان
    عبدالرضا اکرمی 1396
  112. تبیین تاثیر حفره های ساختاری بر اثر بخشی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه مورد مطالعه: پردیس های علوم رفتاری و فنی دانشگاه تهران
    سیدوحید هوشیارسیداحمدی 1396
  113. طراحی الگوی داستان سرایی کارآفرینانه مورد مطالعه: تیم های کارآفرینانه فعال در مراکز شتابدهی آواتک و دیموند
    روزبه شاهرخی 1396
  114. ارزیابی کسب و کارهای الکترونیکی B2C خرده فروشی برتر ایران و مقایسه آن¬ها با برترین¬های جهان با رویکرد رابط کاربری
    حسام کرامتی نیارق 1396
  115. شناسایی عوامل قانونی تسهیل گر توسعه صادرات کارآفرینان
    منصور خزائی 1396
  116. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت فعالیت های بازاریابی و فروش شرکت های مواد غذایی در زنجیره ارزش جهانی
    غزاله سروری 1396
  117. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه گردشگری در استان اربیل اقلیم کردستان عراق
    کامران حسن حسین 1396
  118. شناسایی راه های غلبه کسب و کارهای کوچک و متوسط بر محدودیت خارج از شبکه بودن برای ورود به بازار بین الملل مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان
    ساجده کلامی 1396
  119. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن آموزش کارآفرینی
    ازاده اکبری دستجرده 1396
  120. طراحی مدل فرایندی شتاب دهنده های کسب و کارهای نوپای حوزه IT
    پروانه حیدری 1396
  121. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت صادرات میوه مطالعه موردی: کشت و صنعت مغان
    بهمن خداپناه 1396