Hossein Sadeghi

Associate Professor

Update: 2025-02-21

Hossein Sadeghi

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

Master Theses

  1. میانجیگری در حل وفصل اختلافات قراردادهای پیمانکاری
    فاطمه نوروزی مصرمی 2025
  2. نقش تمایز ارزش پیشنهادی مراکز پزشکی تخصصی بر میزان جذب و ماندگاری گردشگر در مشهد
    سیدمهدی اعتضادی 2025
  3. خسارات تاخیرتادیه دین ریالی و ارزی با تاکید بر آرای هیأت عمومی دیوان عالی کشور
    سید عارف عبقری 2025
  4. سازو کار اثر گذاری ارزش تصویر برند بر وفاداری مشتری در کسب و کار های گردشگری
    زهرا شیرازی شاد 2025
  5. تاثیر دیجیتالی شدن آموزش بر عملکرد کسب و کار در مدارس هوانوردی
    سیدامیررضا محسنی رضوی 2025
  6. حقوق مصرف کنندگان در کسب و کارهای پلتفرمی با تاکید بر حریم خصوصی
    مهشیدالسادات عبداله زاده حسینی 2025
  7. طراحی الگوی تحول دیجیتال بر توسعه پایدار با رویکرد به فناوری های همگرا و چابکی کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازارهای نوظهور
    امیرحسین رحمانی سامانی 2025
  8. تاثیر انگیزه های روانی و شایستگی های کار آفرینی بر کنش کارآفرینان هیبریدی طبق داده های دیده بان جهانی کار آفرینی (GEM) ایران
    ریحانه سعیدزاده 2024
  9. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی پایدار گردشگری در استان گلستان
    مسعود شاهینی 2024
  10. نقش رفتار نوآورانه سازمانی بر برند سازی مقاصد گردشگری
    کیاندخت محمودی 2024
  11. تحلیل محتوای فیلم ها و سریال های کارآفرینی (مورد های مطالعه: فیلم های و سریالهای منتخب)
    نگین چائی پز 2024
  12. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی پلتفرم های دیجیتال ایرانی با رویکرد شبکه ای
    سمیه حسامی 2024
  13. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر نوآوری خدمات با رویکرد انتقال دانش در صنعت گردشگری. (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره در استان اصفهان)
    محمدرضا بلوری کاشانی 2024
  14. شناسایی تاثیر تسهیل قوانین و مقررات ورشکستگی بر فرآیند اقدام کارآفرینانه در باشگاه های حرفه ای فوتبال
    محمد خسروی 2024
  15. تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی گیمیفیکیشن بر قصد مشارکت و عشق به برند با نقش تعدیلگری ارزش های سودآور
    سیدآرش حسینیان 2024
  16. شناسایی تاثیر کنش کارآفرینانه، بر روی سوگیری های شناختی کارآفرینان (مورد مطالعه: کسب و کارهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
    سیده فائزه غمخواری 2024
  17. شناسایی نقش تحول دیجیتال شهرداری در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه شهرداری تهران)
    محمدحسن صبورنژاد 2024
  18. موضوع پایان نامه: تاثیر ابعاد آمادگی دیجیتال بر عملکرد نوآوری دیجیتال با تعدیلگری نقش شایستگی دیجیتال کارکنان (مورد مطالعه: بیمه تجارت نو شهرستان تهران)
    جواد صادقی بالوئی 2024
  19. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ذهنیت کارآفرینانه در سازمان ها از نگاه کارآفرینان برتر ایرانی
    فاطمه کاووسی راد 2024
  20. عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز سئو وب سایت در کارآفرینی دیجیتال. مطالعه موردی وب سایت های فروشگاهی
    ریحانه زینی نسب 2024
  21. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه پایدار در تولید و بسته بندی ادویه
    سالار لطفی 2024
  22. تاثیر قابلیت های پویا بر توسعه کسب و کار با نقش میانجی ارائه خدمات جدید در صنعت مخابرات (مورد مطالعه: شرکت ارتباطات سیار ایران)
    علی جمشیدی 2024
  23. طراحی اکوسیستم کارآفرینانه صنعت گردشگری منطقه ای با رویکرد اقتصاد چرخشی (مطالعه موردی: استان لرستان)
    علی متولی 2024
  24. تاثیر آموزش مربیگری بر عملکرد کارآفرینی درون سازمانی با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی (مورد مطالعه: تولید کننده های بازی های ویدئویی در ایران)
    امیربهمن امیریان فارسانی 2023
  25. طراحی مدل اکوسیستم کارافرینی فناورانه دانشگاهی، مورد مطالعه دانشکده ی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
    مصطفی استواری 2023
  26. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته ی بازاریابی کار آفرینانه در توسعه صنعت بهداشت دهان و دندان از دید مصرف کننده نهایی در شهر تهران
    امیر قدس 2023
  27. شناسایی نقش قوانین کار ایران بر توسعه کارآفرینی
    سبا قمبری همدانی 2023
  28. بهبود عملکرد تامین مالی جمعی مبتنی بر سهام در ایران
    امیرعلی معزی 2023
  29. شناسایی میزان تاثیر محرکهای نوآوری مدل کسب و کار در بحران کرونا بر عملکرد کسب و کار
    سرور فزوه 2023
  30. شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی گردشگری روستایی در شهرستان شاهرود با تمرکز بر تحقق اقامتگاه های بومگردی ( مورد مطالعه : هفت روستای مقصد گردشگری شهرستان شاهرود )
    ندا رییسی 2022
  31. اقدامات نوآورانه کسب و کارهای گردشگری برای بقا در شرایط نامطمئن
    رستم رستمیان 2022
  32. ارائه چارچوبی برای انتقال نوآوری از واحدهای توسعه نوآوری به واحدهای کسب و کار
    هدیه اعتمادمقدم 2022
  33. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش شبکه های اجتماعی توسط سازمان ها و تاثیر آن بر کارآفرینی شرکتی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
    سودابه عبدی 2022
  34. تاثیر گرایش کارآفرینانه بین المللی بر شدت بین المللی سازی کسب و کارها، با تعدیلگری تجربه‌ی کسب و کار، بر اساس داده های دیدهبان جهانی کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
    مجتبی صافی 2022
  35. طراحی مدل کسب و کار برای مؤسسه مشاوره حقوقی کسب وکار
    محیا حافظی منشادی 2022
  36. تاثیر ویژگی های کارآفرینان و منابع نهادی بر موفقیت کسب و کارهای بیمه ای با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه
    الناز جهانگیرزاده سوره 2022
  37. ارزیابی تاثیر شاخص های حاکمیت قانونی بر انگیزه های کارآفرینی نوپا مبتنی بر دیده بان جهانی (کارآفرینی و رقابت پذیری جهانی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا در سال های 2017 تا 2020)
    امیر تجددعلی زاده 2022
  38. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای جدید در ایران
    محمد سبک روح 2022
  39. تأثیر مسئولیت مضاعف بر رفتار نوآورانه شغلی کارآفرینان کسب و کارهای فناورانه با تاکید بر نقش میانجی بهزیستی ذهنی (مورد مطالعه: کسب و کارهای فناورانه مستقر در پارک علم و فناوری یزد)
    علی منتظری هدشی 2022
  40. بررسی انتظار تحول در ارائه خدمات هتل ها پس از شیوع کرونا ویروس از دیدگاه گردشگران با استفاده از مدل سروکوال
    محمدحسین رنجبرمطلق 2022
  41. نقش فناوری های نوین ارتباطی _اطلاعاتی بر توسعه پایدار مقاصد گردشگری سلامت (مورد مطالعه : استان قزوین)
    الهه مظفری 2022
  42. عوامل موثر بر قصدهای کارآفرینانه در کارآفرینی پایدار
    علی روستائی 2021
  43. شناسایی عوامل کلیدی در جذب مشتریان حوزه گردشگری سلامت مطالعه موردی هتل های پنج ستاره بندر عباس
    مهتاب سادات مشکات 2021
  44. تبیین چارچوب مفهومی کسب وکارهای نوپای بین‌المللی در بستر شهرسازی تاکتیکی.
    محمدطه اعظم پور 2021
  45. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات عکاسی
    میلاد برق تیاری 2021
  46. شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری و توسعه کارآفرین هیبریدی
    احمد جلیلی 2021
  47. تبیین عوامل موثر بر سرعت توسعه خدمت جدید با نقش تعدیلگر تشویق رهبر برای خلاقیت مورد مطالعه: بیمه سایبری
    مهتاب تدین 2021
  48. تحليل عوامل نهادي رسمي موثر بر توسعه پايدار كارآفريني گردشگري با اثر ميانجي معماري پايدار در ايران
    محمدرضا اسقایی 2019
  49. ظرفيتها و چالشهاي حقوق تامين مالي تجاري‌سازي دستاوردهاي تحقيقاتي در حوزه فناوري
    نیما میرزانژادجویباری 2019
  50. نقش قوانين مالياتي در عملكرد توليدكنندگان عسل
    مظفر حیدری 2019
  51. بررسی تاثیر کیفیت نهادی ب عملکرد صادرات کسب و گارهای کارافرینانه (مورد مطالعه صادر کنندگان محصولات پروتینی بهعراق)
    مهسا صادقی 2019
  52. نقش تسهيل كنندگي و بازدارندگي قوانين و مقررات شهرداري ها براي ايجاد كسب و كارهاي كارآفرينانه
    ابوالفضل فردوس 2019
  53. شناسايي ميزان تاثير فرايند طراحي خدمات جديد بر عملكرد شركت هاي فال در حوزه خدمات مطالعه موردي شركت هاي خدماتي معماري
    مریم شیخ الاسلامی 2018
  54. شناسايي الگوهاي ذهني ذينفعان پيرامون گردشگري پايدار در بندرعباس
    الهام جعفرپور 2018
  55. بررسي موافقتنامه ضوابط تجاري سرمايه گذاري تجاري سازمان جهاني تجارت آثار الحاق در ايران به آن
    پانته آ رفیع زاده 2018
  56. شناسايي و اولويت بندي موانع و حمايت هاي قانوني توسعه كسب و كار خانگي مورد مطالعه: كسب و كارهاي صنايع دستي شهر تهران
    سمیه مشهدالکوبه 2018
  57. شناسايي ميزان تأثير سرمايه فكري بر شكل گيري ايده هاي كارآفرينانه مطالعه موردي: در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    مجید پوربرزگر 2018
  58. شناسايي مولفه هاي استراتژي محصول در فرايند توسعه محصول جديد شركت هاي فعال در حوزه نانو فناوري
    مهسا امیری هزاوه 2018
  59. شناسايي عوامل فردي موثر بر موفقيت كسب و كارهاي كارآفرينانه از ديدگاه اسلام
    شیما رحمانیان کوشککی 2018
  60. شناسايي تاثير سرمايه فكري بر نوآوري تدريجي در شركت­هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    فاطمه حسن پور 2018
  61. شناسايي و اولويت بندي چالش¬هاي پيش¬روي توسعه بازاريابي خدمات (صنعت مورد مطالعه بيمه ورزشي)
    نازنین حاجی حسینعلی 2018
  62. مدت متعارف در حقوق قراردادها
    سمیه صفرزاده 2018
  63. شناسايي فرصت¬هاي كارآفريني گردشگري تندرستي شهر تهران با استفاده از مدل نيروهاي 5 رقابتي پورتر
    پگاه ارجمند 2018
  64. شناسايي ميزان تأثير سرمايه فكري بر توسعه محصول جديد در شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت نانو فناوري
    محمدجواد متقی 2018
  65. اجراي اجباري عين تعهد در حقوق ايران و كنوانسيون بيع بين المللي كالا
    خدایار خسروانی 2018
  66. شناسايي نيازهاي آموزشي مديران كسب و كارهاي دانش¬بنيان در زمينه قواينن حقوقي – مطالعه موردي: كسب وكارهاي دانش¬بنيان مستقر در پارك¬ علم و فناوري دانشگاه تهران
    فاطمه حاجی زاده 2018
  67. شناسايي عوامل قانوني تسهيل گر توسعه صادرات كارآفرينان
    منصور خزائی 2018