Hossein Sadeghi

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Hossein Sadeghi

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

Master Theses

  1. تاثیر انگیزه های روانی و شایستگی های کار آفرینی بر کنش کارآفرینان هیبریدی طبق داده های دیده بان جهانی کار آفرینی (GEM) ایران
    ریحانه سعیدزاده 2024
  2. نقش رفتار نوآورانه سازمانی بر برند سازی مقاصد گردشگری
    کیاندخت محمودی 2024
  3. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی پایدار گردشگری در استان گلستان
    مسعود شاهینی 2024
  4. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی پلتفرم های دیجیتال ایرانی با رویکرد شبکه ای
    سمیه حسامی 2024
  5. تحلیل محتوای فیلم ها و سریال های کارآفرینی (مورد های مطالعه : فیلم های و سریال هایمنتخب)
    نگین چائی پز 2024
  6. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر نوآوری خدمات با رویکرد انتقال دانش در صنعت گردشگری. (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره در استان اصفهان)
    محمدرضا بلوری کاشانی 2024
  7. شناسایی تاثیر تسهیل قوانین و مقررات ورشکستگی بر فرآیند اقدام کارآفرینانه در باشگاه های حرفه ای فوتبال
    محمد خسروی 2024
  8. تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی گیمیفیکیشن بر قصد مشارکت و عشق به برند با نقش تعدیلگری ارزش های سودآور
    سیدآرش حسینیان 2024
  9. شناسایی تاثیر کنش کارآفرینانه، بر روی سوگیری های شناختی کارآفرینان (مورد مطالعه: کسب و کارهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
    سیده فائزه غمخواری 2024
  10. شناسایی نقش تحول دیجیتال شهرداری در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه شهرداری تهران)
    محمدحسن صبورنژاد 2024
  11. موضوع پایان نامه: تاثیر ابعاد آمادگی دیجیتال بر عملکرد نوآوری دیجیتال با تعدیلگری نقش شایستگی دیجیتال کارکنان (مورد مطالعه: بیمه تجارت نو شهرستان تهران)
    جواد صادقی بالوئی 2024
  12. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ذهنیت کارآفرینانه در سازمان ها از نگاه کارآفرینان برتر ایرانی
    فاطمه کاووسی راد 2024
  13. عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز سئو وب سایت در کارآفرینی دیجیتال. مطالعه موردی وب سایت های فروشگاهی
    ریحانه زینی نسب 2024
  14. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه پایدار در تولید و بسته بندی ادویه
    سالار لطفی 2024
  15. تاثیر قابلیت های پویا بر توسعه کسب و کار با نقش میانجی ارائه خدمات جدید در صنعت مخابرات (مورد مطالعه: شرکت ارتباطات سیار ایران)
    علی جمشیدی 2024
  16. طراحی اکوسیستم کارآفرینانه صنعت گردشگری منطقه ای با رویکرد اقتصاد چرخشی (مطالعه موردی: استان لرستان)
    علی متولی 2024
  17. طراحی مدل اکوسیستم کارافرینی فناورانه دانشگاهی، مورد مطالعه دانشکده ی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
    مصطفی استواری 2023
  18. تاثیر آموزش مربیگری بر عملکرد کارآفرینی درون سازمانی با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی (مورد مطالعه: تولید کننده های بازی های ویدئویی در ایران)
    امیربهمن امیریان فارسانی 2023
  19. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته ی بازاریابی کار آفرینانه در توسعه صنعت بهداشت دهان و دندان از دید مصرف کننده نهایی در شهر تهران
    امیر قدس 2023
  20. شناسایی نقش قوانین کار ایران بر توسعه کارآفرینی
    سبا قمبری همدانی 2023
  21. بهبود عملکرد تامین مالی جمعی مبتنی بر سهام در ایران
    امیرعلی معزی 2023
  22. شناسایی میزان تاثیر محرکهای نوآوری مدل کسب و کار در بحران کرونا بر عملکرد کسب و کار
    سرور فزوه 2023
  23. شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی گردشگری روستایی در شهرستان شاهرود با تمرکز بر تحقق اقامتگاه های بومگردی ( مورد مطالعه : هفت روستای مقصد گردشگری شهرستان شاهرود )
    ندا رییسی 2022
  24. اقدامات نوآورانه کسب و کارهای گردشگری برای بقا در شرایط نامطمئن
    رستم رستمیان 2022
  25. ارائه چارچوبی برای انتقال نوآوری از واحدهای توسعه نوآوری به واحدهای کسب و کار
    هدیه اعتمادمقدم 2022
  26. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش شبکه های اجتماعی توسط سازمان ها و تاثیر آن بر کارآفرینی شرکتی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
    سودابه عبدی 2022
  27. تاثیر گرایش کارآفرینانه بین المللی بر شدت بین المللی سازی کسب و کارها، با تعدیلگری تجربه‌ی کسب و کار، بر اساس داده های دیدهبان جهانی کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
    مجتبی صافی 2022
  28. بررسي تأثير كيفيت نهادي بر عملكرد صادرات كسب و كارهاي كارآفرينانه (مورد مطالعه : صادركنندگان محصولات پروتئيني به عراق)
    مهسا صادقی 2022
  29. طراحی مدل کسب و کار برای مؤسسه مشاوره حقوقی کسب وکار
    محیا حافظی منشادی 2022
  30. تاثیر ویژگی های کارآفرینان و منابع نهادی بر موفقیت کسب و کارهای بیمه ای با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه
    الناز جهانگیرزاده سوره 2022
  31. ارزیابی تاثیر شاخص های حاکمیت قانونی بر انگیزه های کارآفرینی نوپا مبتنی بر دیده بان جهانی (کارآفرینی و رقابت پذیری جهانی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا در سال های 2017 تا 2020)
    امیر تجددعلی زاده 2022
  32. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای جدید در ایران
    محمد سبک روح 2022
  33. تأثیر مسئولیت مضاعف بر رفتار نوآورانه شغلی کارآفرینان کسب و کارهای فناورانه با تاکید بر نقش میانجی بهزیستی ذهنی (مورد مطالعه: کسب و کارهای فناورانه مستقر در پارک علم و فناوری یزد)
    علی منتظری هدشی 2022
  34. بررسی انتظار تحول در ارائه خدمات هتل ها پس از شیوع کرونا ویروس از دیدگاه گردشگران با استفاده از مدل سروکوال
    محمدحسین رنجبرمطلق 2022
  35. نقش فناوری های نوین ارتباطی _اطلاعاتی بر توسعه پایدار مقاصد گردشگری سلامت (مورد مطالعه : استان قزوین)
    الهه مظفری 2022
  36. عوامل موثر بر قصدهای کارآفرینانه در کارآفرینی پایدار
    علی روستائی 2021
  37. شناسایی عوامل کلیدی در جذب مشتریان حوزه گردشگری سلامت مطالعه موردی هتل های پنج ستاره بندر عباس
    مهتاب سادات مشکات 2021
  38. تبیین چارچوب مفهومی کسب وکارهای نوپای بین‌المللی در بستر شهرسازی تاکتیکی.
    محمدطه اعظم پور 2021
  39. شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری و توسعه کارآفرین هیبریدی
    احمد جلیلی 2021
  40. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات عکاسی
    میلاد برق تیاری 2021
  41. تبیین عوامل موثر بر سرعت توسعه خدمت جدید با نقش تعدیلگر تشویق رهبر برای خلاقیت مورد مطالعه: بیمه سایبری
    مهتاب تدین 2021
  42. تحليل عوامل نهادي رسمي موثر بر توسعه پايدار كارآفريني گردشگري با اثر ميانجي معماري پايدار در ايران
    محمدرضا اسقایی 2019
  43. ظرفيتها و چالشهاي حقوق تامين مالي تجاري‌سازي دستاوردهاي تحقيقاتي در حوزه فناوري
    نیما میرزانژادجویباری 2019
  44. نقش تسهيل كنندگي و بازدارندگي قوانين و مقررات شهرداري ها براي ايجاد كسب و كارهاي كارآفرينانه
    ابوالفضل فردوس 2019
  45. نقش قوانين مالياتي در عملكرد توليدكنندگان عسل
    مظفر حیدری 2019
  46. شناسايي ميزان تاثير فرايند طراحي خدمات جديد بر عملكرد شركت هاي فال در حوزه خدمات مطالعه موردي شركت هاي خدماتي معماري
    مریم شیخ الاسلامی 2018
  47. شناسايي الگوهاي ذهني ذينفعان پيرامون گردشگري پايدار در بندرعباس
    الهام جعفرپور 2018
  48. اجراي اجباري عين تعهد در حقوق ايران و كنوانسيون بيع بين المللي كالا
    خدایار خسروانی 2018
  49. بررسي موافقتنامه ضوابط تجاري سرمايه گذاري تجاري سازمان جهاني تجارت آثار الحاق در ايران به آن
    پانته آ رفیع زاده 2018
  50. شناسايي تاثير سرمايه فكري بر نوآوري تدريجي در شركت­هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    فاطمه حسن پور 2018
  51. مدت متعارف در حقوق قراردادها
    سمیه صفرزاده 2018
  52. شناسايي فرصت¬هاي كارآفريني گردشگري تندرستي شهر تهران با استفاده از مدل نيروهاي 5 رقابتي پورتر
    پگاه ارجمند 2018
  53. شناسايي و اولويت بندي موانع و حمايت هاي قانوني توسعه كسب و كار خانگي مورد مطالعه: كسب و كارهاي صنايع دستي شهر تهران
    سمیه مشهدالکوبه 2018
  54. شناسايي ميزان تأثير سرمايه فكري بر شكل گيري ايده هاي كارآفرينانه مطالعه موردي: در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    مجید پوربرزگر 2018
  55. شناسايي ميزان تأثير سرمايه فكري بر توسعه محصول جديد در شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت نانو فناوري
    محمدجواد متقی 2018
  56. شناسايي عوامل فردي موثر بر موفقيت كسب و كارهاي كارآفرينانه از ديدگاه اسلام
    شیما رحمانیان کوشککی 2018
  57. شناسايي نيازهاي آموزشي مديران كسب و كارهاي دانش¬بنيان در زمينه قواينن حقوقي – مطالعه موردي: كسب وكارهاي دانش¬بنيان مستقر در پارك¬ علم و فناوري دانشگاه تهران
    فاطمه حاجی زاده 2018
  58. شناسايي عوامل قانوني تسهيل گر توسعه صادرات كارآفرينان
    منصور خزائی 2018
  59. شناسايي و اولويت بندي چالش¬هاي پيش¬روي توسعه بازاريابي خدمات (صنعت مورد مطالعه بيمه ورزشي)
    نازنین حاجی حسینعلی 2018
  60. شناسايي مولفه هاي استراتژي محصول در فرايند توسعه محصول جديد شركت هاي فعال در حوزه نانو فناوري
    مهسا امیری هزاوه 2018