حسین صادقی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/03

حسین صادقی

دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. میانجیگری در حل وفصل اختلافات قراردادهای پیمانکاری
    فاطمه نوروزی مصرمی 1403
  2. نقش تمایز ارزش پیشنهادی مراکز پزشکی تخصصی بر میزان جذب و ماندگاری گردشگر در مشهد
    سیدمهدی اعتضادی 1403
  3. خسارات تاخیرتادیه دین ریالی و ارزی با تاکید بر آرای هیات عمومی دیوان عالی کشور
    سید عارف عبقری 1403
  4. سازو کار اثر گذاری ارزش تصویر برند بر وفاداری مشتری در کسب و کار های گردشگری
    زهرا شیرازی شاد 1403
  5. تاثیر دیجیتالی شدن آموزش بر عملکرد کسب و کار در مدارس هوانوردی
    سیدامیررضا محسنی رضوی 1403
  6. حقوق مصرف کنندگان در کسب و کارهای پلتفرمی با تاکید بر حریم خصوصی
    مهشیدالسادات عبداله زاده حسینی 1403
  7. طراحی الگوی تحول دیجیتال بر توسعه پایدار با رویکرد به فناوری های همگرا و چابکی کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازارهای نوظهور
    امیرحسین رحمانی سامانی 1403
  8. تاثیر انگیزه های روانی و شایستگی های کار آفرینی بر کنش کارآفرینان هیبریدی طبق داده های دیده بان جهانی کار آفرینی (GEM) ایران
    ریحانه سعیدزاده 1403
  9. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی پایدار گردشگری در استان گلستان
    مسعود شاهینی 1403
  10. نقش رفتار نوآورانه سازمانی بر برند سازی مقاصد گردشگری
    کیاندخت محمودی 1403
  11. تحلیل محتوای فیلم ها و سریال های کارآفرینی (مورد های مطالعه: فیلم های و سریالهای منتخب)
    نگین چائی پز 1403
  12. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی پلتفرم های دیجیتال ایرانی با رویکرد شبکه ای
    سمیه حسامی 1403
  13. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر نوآوری خدمات با رویکرد انتقال دانش در صنعت گردشگری. (مورد مطالعه: هتل های چهار و پنج ستاره در استان اصفهان)
    محمدرضا بلوری کاشانی 1403
  14. شناسایی تاثیر تسهیل قوانین و مقررات ورشکستگی بر فرآیند اقدام کارآفرینانه در باشگاه های حرفه ای فوتبال
    محمد خسروی 1403
  15. تاثیر تجربه فعالیت های بازاریابی گیمیفیکیشن بر قصد مشارکت و عشق به برند با نقش تعدیلگری ارزش های سودآور
    سیدآرش حسینیان 1403
  16. شناسایی تاثیر کنش کارآفرینانه، بر روی سوگیری های شناختی کارآفرینان (مورد مطالعه: کسب و کارهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
    سیده فائزه غمخواری 1403
  17. شناسایی نقش تحول دیجیتال شهرداری در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه شهرداری تهران)
    محمدحسن صبورنژاد 1403
  18. موضوع پایان نامه: تاثیر ابعاد آمادگی دیجیتال بر عملکرد نوآوری دیجیتال با تعدیلگری نقش شایستگی دیجیتال کارکنان (مورد مطالعه: بیمه تجارت نو شهرستان تهران)
    جواد صادقی بالوئی 1403
  19. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ذهنیت کارآفرینانه در سازمان ها از نگاه کارآفرینان برتر ایرانی
    فاطمه کاووسی راد 1403
  20. عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز سئو وب سایت در کارآفرینی دیجیتال. مطالعه موردی وب سایت های فروشگاهی
    ریحانه زینی نسب 1403
  21. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه پایدار در تولید و بسته بندی ادویه
    سالار لطفی 1402
  22. تاثیر قابلیت های پویا بر توسعه کسب و کار با نقش میانجی ارائه خدمات جدید در صنعت مخابرات (مورد مطالعه: شرکت ارتباطات سیار ایران)
    علی جمشیدی 1402
  23. طراحی اکوسیستم کارآفرینانه صنعت گردشگری منطقه ای با رویکرد اقتصاد چرخشی (مطالعه موردی: استان لرستان)
    علی متولی 1402
  24. تاثیر آموزش مربیگری بر عملکرد کارآفرینی درون سازمانی با نقش میانجی گرایش به کارآفرینی (مورد مطالعه: تولید کننده های بازی های ویدئویی در ایران)
    امیربهمن امیریان فارسانی 1402
  25. طراحی مدل اکوسیستم کارافرینی فناورانه دانشگاهی، مورد مطالعه دانشکده ی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
    مصطفی استواری 1402
  26. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته ی بازاریابی کار آفرینانه در توسعه صنعت بهداشت دهان و دندان از دید مصرف کننده نهایی در شهر تهران
    امیر قدس 1402
  27. شناسایی نقش قوانین کار ایران بر توسعه کارآفرینی
    سبا قمبری همدانی 1402
  28. بهبود عملکرد تامین مالی جمعی مبتنی بر سهام در ایران
    امیرعلی معزی 1401
  29. شناسایی میزان تاثیر محرکهای نوآوری مدل کسب و کار در بحران کرونا بر عملکرد کسب و کار
    سرور فزوه 1401
  30. شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی گردشگری روستایی در شهرستان شاهرود با تمرکز بر تحقق اقامتگاه های بومگردی ( مورد مطالعه : هفت روستای مقصد گردشگری شهرستان شاهرود )
    ندا رییسی 1401
  31. اقدامات نوآورانه کسب و کارهای گردشگری برای بقا در شرایط نامطمئن
    رستم رستمیان 1401
  32. ارائه چارچوبی برای انتقال نوآوری از واحدهای توسعه نوآوری به واحدهای کسب و کار
    هدیه اعتمادمقدم 1401
  33. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش شبکه های اجتماعی توسط سازمان ها و تاثیر آن بر کارآفرینی شرکتی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
    سودابه عبدی 1401
  34. تاثیر گرایش کارآفرینانه بین المللی بر شدت بین المللی سازی کسب و کارها، با تعدیلگری تجربه‌ی کسب و کار، بر اساس داده های دیدهبان جهانی کارآفرینی در کشورهای منتخب منا
    مجتبی صافی 1401
  35. طراحی مدل کسب و کار برای موسسه مشاوره حقوقی کسب وکار
    محیا حافظی منشادی 1401
  36. تاثیر ویژگی های کارآفرینان و منابع نهادی بر موفقیت کسب و کارهای بیمه ای با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه
    الناز جهانگیرزاده سوره 1401
  37. ارزیابی تاثیر شاخص های حاکمیت قانونی بر انگیزه های کارآفرینی نوپا مبتنی بر دیده بان جهانی (کارآفرینی و رقابت پذیری جهانی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا در سال های 2017 تا 2020)
    امیر تجددعلی زاده 1401
  38. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای جدید در ایران
    محمد سبک روح 1401
  39. تاثیر مسئولیت مضاعف بر رفتار نوآورانه شغلی کارآفرینان کسب و کارهای فناورانه با تاکید بر نقش میانجی بهزیستی ذهنی (مورد مطالعه: کسب و کارهای فناورانه مستقر در پارک علم و فناوری یزد)
    علی منتظری هدشی 1401
  40. بررسی انتظار تحول در ارائه خدمات هتل ها پس از شیوع کرونا ویروس از دیدگاه گردشگران با استفاده از مدل سروکوال
    محمدحسین رنجبرمطلق 1401
  41. نقش فناوری های نوین ارتباطی _اطلاعاتی بر توسعه پایدار مقاصد گردشگری سلامت (مورد مطالعه : استان قزوین)
    الهه مظفری 1401
  42. عوامل موثر بر قصدهای کارآفرینانه در کارآفرینی پایدار
    علی روستائی 1400
  43. شناسایی عوامل کلیدی در جذب مشتریان حوزه گردشگری سلامت مطالعه موردی هتل های پنج ستاره بندر عباس
    مهتاب سادات مشکات 1400
  44. تبیین چارچوب مفهومی کسب وکارهای نوپای بین‌المللی در بستر شهرسازی تاکتیکی.
    محمدطه اعظم پور 1400
  45. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات عکاسی
    میلاد برق تیاری 1399
  46. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری و توسعه کارآفرین هیبریدی
    احمد جلیلی 1399
  47. تبیین عوامل موثر بر سرعت توسعه خدمت جدید با نقش تعدیلگر تشویق رهبر برای خلاقیت مورد مطالعه: بیمه سایبری
    مهتاب تدین 1399
  48. تحلیل عوامل نهادی رسمی موثر بر توسعه پایدار کارآفرینی گردشگری با اثر میانجی معماری پایدار در ایران
    محمدرضا اسقایی 1398
  49. ظرفیتها و چالشهای حقوق تامین مالی تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقاتی در حوزه فناوری
    نیما میرزانژادجویباری 1398
  50. نقش قوانین مالیاتی در عملکرد تولیدکنندگان عسل
    مظفر حیدری 1398
  51. بررسی تاثیر کیفیت نهادی ب عملکرد صادرات کسب و گارهای کارافرینانه (مورد مطالعه صادر کنندگان محصولات پروتینی بهعراق)
    مهسا صادقی 1398
  52. نقش تسهیل کنندگی و بازدارندگی قوانین و مقررات شهرداری ها برای ایجاد کسب و کارهای کارآفرینانه
    ابوالفضل فردوس 1398
  53. شناسایی میزان تاثیر فرایند طراحی خدمات جدید بر عملکرد شرکت های فال در حوزه خدمات مطالعه موردی شرکت های خدماتی معماری
    مریم شیخ الاسلامی 1397
  54. شناسایی الگوهای ذهنی ذینفعان پیرامون گردشگری پایدار در بندرعباس
    الهام جعفرپور 1397
  55. بررسی موافقتنامه ضوابط تجاری سرمایه گذاری تجاری سازمان جهانی تجارت آثار الحاق در ایران به آن
    پانته آ رفیع زاده 1396
  56. شناسایی و اولویت بندی موانع و حمایت های قانونی توسعه کسب و کار خانگی مورد مطالعه: کسب و کارهای صنایع دستی شهر تهران
    سمیه مشهدالکوبه 1396
  57. شناسایی میزان تاثیر سرمایه فکری بر شکل گیری ایده های کارآفرینانه مطالعه موردی: در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    مجید پوربرزگر 1396
  58. شناسایی مولفه های استراتژی محصول در فرایند توسعه محصول جدید شرکت های فعال در حوزه نانو فناوری
    مهسا امیری هزاوه 1396
  59. شناسایی عوامل فردی موثر بر موفقیت کسب و کارهای کارآفرینانه از دیدگاه اسلام
    شیما رحمانیان کوشککی 1396
  60. شناسایی تاثیر سرمایه فکری بر نوآوری تدریجی در شرکت­های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    فاطمه حسن پور 1396
  61. شناسایی و اولویت بندی چالش¬های پیش¬روی توسعه بازاریابی خدمات (صنعت مورد مطالعه بیمه ورزشی)
    نازنین حاجی حسینعلی 1396
  62. مدت متعارف در حقوق قراردادها
    سمیه صفرزاده 1396
  63. شناسایی فرصت¬های کارآفرینی گردشگری تندرستی شهر تهران با استفاده از مدل نیروهای 5 رقابتی پورتر
    پگاه ارجمند 1396
  64. شناسایی میزان تاثیر سرمایه فکری بر توسعه محصول جدید در شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت نانو فناوری
    محمدجواد متقی 1396
  65. اجرای اجباری عین تعهد در حقوق ایران و کنوانسیون بیع بین المللی کالا
    خدایار خسروانی 1396
  66. شناسایی نیازهای آموزشی مدیران کسب و کارهای دانش¬بنیان در زمینه قواینن حقوقی – مطالعه موردی: کسب وکارهای دانش¬بنیان مستقر در پارک¬ علم و فناوری دانشگاه تهران
    فاطمه حاجی زاده 1396
  67. شناسایی عوامل قانونی تسهیل گر توسعه صادرات کارآفرینان
    منصور خزائی 1396