Jahangir Yadollahi Farsi

Professor

Update: 2024-12-04

Jahangir Yadollahi Farsi

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

P.H.D dissertations

  1. طراحی مدل گیمیفیکیشن آموزشِ کارآفرینیِ مبتنی بر طراحی برای دانشجویان مهندسی
    یسری دائی چیان کروندی 2024
  2. ارائه مدل کارآفرینی شرکتی در صنایع معدنی ایران(مورد مطالعه صنعت آلومینیوم)
    حمیدرضا بادکوبه هزاوه 2024
  3. ارائه مدل رفتار تیم های کارآفرینانه با رویکرد اثرسازانه (مورد مطالعه:کسب وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران )
    الهام هادی زاده 2023
  4. طراحی چارچوب تسهیل گری مبتنی بر مربی گری برای ایده پردازی کارآفرینان بالقوه
    فاطمه السادات غفوریان 2023
  5. طراحی الگوی توسعه زیست بوم کارآفرینی روستایی( مورد مطالعه استان خراسان رضوی)
    جواد سخدری 2022
  6. تبیین اثرات گردشگری در توسعه کسب و کارهای روستایی (مطالعه موردی شهرستان همدان)
    ابراهیم فتحی نیا 2022
  7. واکاوی نهادی زیست بوم کارآفرینی دانشگاهی مورد مطالعه دانشگاه تهران
    رضا فریدزاده 2022
  8. واکاوی فرایند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار
    مهرداد عالی پور هریسی 2022
  9. طراحی چارچوب انتخاب سبک مربیگری با رویکرد اقتضایی – مطالعه موردی: مدیران کسب و کار با رشد سریع
    ملیحه فرامرزی 2022
  10. شناسایی پیشران های نواوری مدل کسب وکار در شرکت های اجتماعی
    شهاب دادگرنژاد 2022
  11. چارچوب شناسایی فرصت های کارآفرینی آینده در حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه تله مدیسین)
    مصطفی کشاورزترک 2021
  12. طراحی و تبیین مدل ارزیابی فرصت­های کارآفرینانه سازمانی در صنعت بانکداری ایران
    بهراد سیدزارع 2021
  13. پدیدارشناسی قابلیتهای شناختی و فراشناختی شناسایی و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی سازمانی در بخش سلامت
    محمود مرادی 2021
  14. مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های رقابت پذیر ایرانی ؛ بخش صنایع غذایی
    حامد نیک رفتار 2020
  15. تبیین تاثیر تفکر طراحی بر ذهنیت کارآفرینانه
    نسترن افشم 2020
  16. طراحی مدل زبانشناسی شناختی کارآفرینی بر مبنای فناوری پیشرفته
    نادر غنی زاده 2020
  17. طراحی مدل رفتار مورد انتظار سرمایه گذاران از کارآفرینان نوپا در فرآیند سرمایه گذاری
    میرمصطفی موسوی رضوی 2020
  18. ارائه چارچوب ايجاد اعتماد در پلتفرم هاي تامين مالي جمعي هواداران باشگاه هاي ليگ برتري ايران
    حمیدرضا حبیبی 2019
  19. مدل مفهومي توسعه قابليت­هاي پويا در كسب و كارهاي نوپا – مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات
    طیبه عبدلی محمدابادی 2019
  20. تبيين نقش هوشياري كارآفرينانه سازماني در كشف فرصت­هاي ورود به بازار بين الملل
    مهدی لشگری 2019
  21. تحليل وضعيت موجود و بررسي چالشهاي روش تحقيق در پژوهشهاي فرصتهاي كارآفرينانه
    جمال صوفیه 2019
  22. مفهوم سازي تناسب مسئوليت پذيري اجتماعي شركت­ با اهداف انتفاعي كسب و كارهاي خانوادگي
    علی اکبر آقاجانی افروزی 2019
  23. مفهوم سازي تناسب فرصت ، مدل كسب و كار و استراتژي براي بهره­برداري اثربخش فرصت­ها
    مریم عزیزی 2019
  24. واكاوي مدل تصميم گيري در فرآيند ارزيابي و انتخاب شتاب دهنده ها با رويكرد تناسب اكولوژيكي
    ارمین خالقی فرقانی 2019
  25. طراحي مدل مفهومي بهره­برداري از فرصت­هاي كارآفريني بين­الملل در شركت­هاي كوچك و متوسط حوزه فناوري پيشرفته
    محمدامین کشمیری حق 2018
  26. پديدارشناسي ماهيت فرصت هاي كارآفرينانه مبتني بر تجارب زيسته كارآفرينان حوزه سلامت كشور
    روزا مهرابی 2018
  27. پديدارشناسي الگوي شايستگي كارآفرينان فناور در خلق فرصت
    محمدصادق برادران خلخالی 2018
  28. مدل سازي ارزشيابي فرصت طي كنش كارآفرينانه در محيط فازي
    سیده الهه عادل رستخیز 2018
  29. فرايند خروج كارآفرينانه در كارآفرينان برتر ايران (مورد پژوهي كارآفرينان برتر با تجربه حداقل سه خروج
    مینا نجفیان 2018
  30. تبيين فرآيند ظهور فرصت هاي كارآفريني فناورانه در صنعت سلامت ايران
    بهروز جمالی 2018
  31. واكاوي فرايند نوسازي استراتژيك كارآفرينانه در شركت¬هاي صنعت كاشي و سراميك ايران
    امیرمحمد کلابی 2018
  32. ارائه الگوي مناسب كارآفريني فناورانه ( ) در شركتهاي دانش بنيان مستقردر پارك هاي علم و فناوري
    قاسم رمضانپور نرگسی 2018
  33. مدلسازي فضايي فرصتهاي كارآفريني با تاكيد بر گردشگري در نواحي روستايي شهرستان ورزقان
    حسین کریم زاده 2018
  34. مفهوم پردازي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي خلاق هنري
    محمدتقی طغرایی 2018
  35. نبيين نقش محيط نهادي و اقتصادي بر فرايند كارآفريني مولد با تاكيد بر فراواني منابع
    شاهین جوادی 2018
  36. طراحي الگوي سنجش قابليت هاي كار آفريني دانشگاهي مورد دانشگاه تهران
    سیدرسول حسینی 2018
  37. نقش توانمند سازي روستاييان در توسعه كارآفريني.نمونه موردي :بخش هاي زند وسامن شهرستان ملاير
    زهرا ترکاشوند 2018

Master Theses

  1. تاثیر ظرفیت جذب فردی در شکل گیری باور به فرصت های کارافرینی در شرکت های دانش بنیان
    الهه قبولی منکال پا 2024
  2. شناسایی مولفه های هوش فرهنگی موثر بر قصد کارآفرینانه مهاجرین ایرانی در کشورهای کانادا
    یکتا مهرپرور 2024
  3. مطالعه پدیدارشناسانه کنش کارآفرینانه بر اساس رویکرد روان درمانی اگزیستانسیال
    علی خادم الرضا 2024
  4. تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر تشخیص فرصت های کارآفرینی، کارآفرینان زن مهاجر در ایران
    علی احمد شریفی 2024
  5. تاثیر ویژگی های شخصیتی مرتبط کارآفرینان بر پایداری بازاریابی کارآفرینانه
    حسین سلطانی نژاد 2024
  6. مزیت نسبی فرصت کسب و کار در روابط چین و ایران
    شن ژانگ 2024
  7. سناریو پردازی فرصت های کارآفرینانه بخش کشاورزی نمونه موردی صنعت حشرات ایران
    عماد پورفتح اله 2024
  8. تاثیر مولفه های داستانسرایی دیجیتال بر آگاهی از برند با نقش میانجی محتوای تولیدشده توسط کاربران و طراحی بسته بندی خلاقانه (موردکاوی: استارتآپ بطری بازار)
    رامین عسکری 2024
  9. پیکربندی مولفه های سازمانی موثر بر عملکرد گردشگری سلامت با رویکرد کارآفرینی فناورانه
    افشین مقدسی 2023
  10. تاثیر مدیریت دانش و نوآوری و انتقال تکنولوژی بر عملکرد بین المللی شرکت های دارویی ایرانی
    کیارش دوستدارسنگری 2023
  11. بررسی نقش ابعاد دانش بازار در خلق ظرفیت نوآوری در سازمان
    مجتبی نوری 2023
  12. رابطه بین اشتیاق کارآفرینانه و رفتار نوآورانه کارکنان، نقش میانجی سرمایه روانشناختی و رهبری کارآفرینانه
    فاطمه اصغری آقمشهدی 2023
  13. ارزیابی بلوغ دیجیتال شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه صنایع الکترونیک، در پیاده سازی فاکتور های صنعت چهار ( مورد کاوی تولید کنندگان مدار چاپی)
    بابک پاک نهال 2023
  14. شناسایی عوامل موثر بر پیدایش اشتیاق کارآفرینانه در کارآفرینان منتخب کشور
    محمد خزائی 2023
  15. شناسايي راهبردهاي بهره برداري از فرصت هاي موجود در صنعت گردشگري
    هدیه هوشیار 2022
  16. طراحی مرکز رشد کار افرینی برای پردیس کیش دانشگاه تهران
    مهدی اقتصادی 2022
  17. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تاب آوری زنجیره تامین در صنعت شوینده ایران مورد مطالعاتی صنعت شوینده استان تهران
    شهریار فاتحی 2022
  18. بررسی عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان در بهره برداری از معادن سنگ های ساختمانی
    محمد پلارک 2022
  19. مدل مفهومي تناسب نظام هوش كسب و كار با اكوسيستم كارافريني جزيره كيش
    رسول نجارزاده 2022
  20. نقش عوامل موثر منابع انسانی درکارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان
    ناصر قاسمی 2022
  21. ارزیابی تاثیر شایستگی های کارافرینانه بر انجام و توسعه کسب و کار در میان کارآفرینان نوپا تحت شرایط کووید-19 براساس داده‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی 2020 ایران
    کیمیا قدیریان 2022
  22. ارزیابی تاثیر شایستگی های کارافرینانه بر انجام و توسعه کسب و کار در میان کارآفرینان ثبیت شده تحت شرایط کووید-19 با تاکید بر نقش تعدیل گری سرسختی کارآفرینانه براساس داده‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی 2020 ایران
    حسین نصیری 2022
  23. شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد
    محمد جهانی 2021
  24. فراترکیب ابعاد تاریک شخصیت کارآفرین و پیامدهای آن برای کسب و کار و جامعه با تمرکز بر جنبه های دیکتاتور مآبانه ی آن
    فرهاد فیضی 2021
  25. تاثیر احساسات بر تصمیم گیری کارافرینان
    دلجو زهرا 2021
  26. تحلیل روند مطالعات گردشگری پزشکی با رویکرد کارآفرینانه و شناسیایی جهت گیر مطالعات آینده
    صنم ارجمندی باسمنج 2021
  27. تأثیر به‌کارگیری نوآوری باز بر توسعه محصول (خدمات) جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) در صنایع غذایی استان تهران
    ارمغان سادات عبداللهی دمنه 2020
  28. طراحي اكوسيستم كارآفريني: مورد مطالعه مركز توسعه كارآفريني
    رعنا معینی 2019
  29. طراحي كمينه محصول پذيرفتني براي پيوند كارآفرينان ، سرمايه گذاران و سرمايه پذيران شهر تهران با رويكرد شهر هوشمند
    حسین قدسی زاده 2019
  30. شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در گردشگري عشايري ايران با رويكرد توسعه پايدار مورد مطالعه ايل بختياري
    آراد آل صفر 2019
  31. بررسي اثر شبكه سازي مبتني بر منطق اثر ساز بر وقوع سرنديپيتي ها در كسب و كارهاي بين المللي استان كرمان
    علی هوشمند 2019
  32. طراحي مدل كسب و كار براي مؤسسه آموزش كارآفريني (ويژه رشته هاي هنر و معماري)
    مهناز پوریز 2019
  33. تجزيه و تحليل فرصت هاي بازار موبايل در ايران
    گوان هایو ما 2019
  34. نقش شبكه در متناسب سازي ارزش پيشنهادي و ارزش مورد انتظار مشتري در تاكسي انلاين
    زهرا خدادادی 2018
  35. ارزيابي فرصتهاي كارآفرينانه در بازاريابي محصولات صنعت گياهان دارويي
    حانیه سادات حسینی 2018
  36. سنجش تاثير ترتيبات نهادي بر كارآفريني در كشورهاي در حال توسعه منتخب
    مهرناز پیلتن 2018
  37. تاثير گرايش كارآفرينانه بر عملكرد كسب و كارهاي متوسط و كوچك با استفاده از متغير ميانجي استراتژي كارافريني - مطالعه موردي صنعت پوشاك زنانه شهر تهران
    هانیه کاتبیان 2018
  38. عوامل موثر بر كارآفريني شركتي در بستر اكو سيستم كارآفرينانه مطالعه تطبيقي بين شركتهاي دولتي و خصوصي
    سعید علی عسگری 2018
  39. بررسي عوامل مرتبط با شهرت دانشگاهي در دانشگاه هاي دولتي شهر تهران
    عمار ایلخانی 2018
  40. شناسايي فرصتهاي كسب وكار جديد در نوسازي سيستمهاي مالي دولت (مطالعه موردي :خزانه داري الكترونيكي )
    مهتاب پیوست 2018
  41. شناسايي و اولويت بندي فرصت هاي كارآفريني در بخش توليدات دامي مطالعه موردي: شهرستان سنقر از استان كرمانشاه
    مهدی ثالثی 2018
  42. تأثير باور به فرصت در قصد كارآفرينانه كارآفرينان فناور محور شهر تهران
    صالح حسین پناهی 2018
  43. مدل مفهومي كارآفريني دانشگاهي براي توسعه اقتصاد دانش بنيان
    علی میرزائی 2018
  44. تحليل روند تحقيقات فرصت هاي كارآفريني
    سالار قلیزاده 2018
  45. ارزيابي اثر برنامه هاي دانشكده كارآفريني بر خلق ثروت مطالعه موردي: دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران
    فرانک پرکمی 2018
  46. شناسايي آميخته بازاريابي كارآفرينانه در بنگاههاي كارآفرين صنايع غذايي كشور
    امیرمحمد کلابی 2018
  47. طراحي سامانه ارزيابي عملكرد تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي (مطالعه موردي پرديس دانشكده هاي فني ‏دانشگاه تهران)‏
    هادی زارع 2018
  48. ‏شناسايي عوامل موثر بر فرآيند تجاري سازي نتايج تحقيقات در دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي
    آرش معمار مشرفی 2018
  49. مدل كسب و كار مناسب براي تجاري سازي دستاوردهاي فناوري نانو
    رضا داودی 2018
  50. تبيين راهبردهاي كارآفريني اجتماعي مبتني بر فناوري اطلاعات در شهر تهران (زنان سرپرست خانوار تحت نظارت شهرداري ‏تهران)‏
    گلنار عارفی 2018
  51. طراحي مدل مفهومي كارآفريني سازماني فناورانه - مطاله موردي: فناوري مخابراتي مترو تهران
    محمدصادق برادران خلخالی 2018
  52. شناسايي عوامل موثر بر انتقال فناوري تحقيقات دانشگاهي در زمينه زيست فناوري
    زهرا امینی 2018
  53. شناسايي عوامل مؤثر بر رضايت امتياز گيرنده در فرايند واگذاري حق امتياز (فرانچايزينگ): (مطالعه موردي: شعبات زنجيره اي توليد بستني)
    محبوبه شیدائی اردستانی 2018
  54. شناسايي الزامات و پيش نيازهاي تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي در حوزه صنعت گاز
    یعقوب زاهدی انباردان 2018
  55. نقش مديريت دانش در تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي در صنعت گاز ايران، بخش تجهزات
    محمدصادق صالحی 2018
  56. نقش زمينه صنعت در بهره برداري از فرصت هاي كسب و كار در صنعت گردشگري كلان شهر مشهد
    مهدی جعفرنژاد 2018
  57. شناسايي و مولفه هاي شناختي تاثيرگذار در تشخيص فرصت كارآفرينان منتخب استان تهران
    بهاره صبور 2018
  58. موانع و راهكارهاي تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي – مطالعه موردي ربات سورنا
    علی شیخان 2018
  59. شناسايي فرايند شكل گيري باورهاي فرصت در كارآفرينان
    عبداله احمدی کافشانی 2018
  60. شناسايي عوامل موثر بر شكل گيري اتحاد هاي استراتزيك در فرايند انتقال تكنولوزي دانشگاهي
    ثمینه سلطان زاده 2018
  61. تاثير پياده سازي مديريت كيفيت فراگير تي كيو ام بر عملكرد كسبو كارهاي كوچك و متوسط
    علیرضا نوذر 2018
  62. طراحي مدل ارزيابي فرصت هاي كسب و كار در رشته فعاليت غذاهاي فوري در تهران
    سعید مصباح 2018
  63. شناسايي جهت گيري پژوهش هاي فرصت هاي كارآفريني بين المللي در متون كارآفريني
    سیدمحمدحسن شریعتمداری 2018
  64. شناسايي استراتزي هاي برندسازي شركت هاي فعال در كشور- بازار نوظهور عراق
    مجتبی صفی پوررشوانلو 2018
  65. شناسايي عوامل حياتي موفقيت بهره برداري از فرصت هاي كارآفريني بر حسب رنجيره ارزش صنعت توليد نرم افزار
    مهدی لشگری 2018
  66. شناسايي عوامل كليدي موثر بر موفقيت فرايند كارآفريني فناورانه در سازمان هاي كوچك و متوسط فعال در حوزه انرژي خورشيدي
    سارا راد 2018
  67. شناسايي فرصتهاي كارآفرينانه در حوزه­ي مديريت شهري تهران - بر اساس نظرسنجي از خبرگان
    محمدامین بابایی 2018
  68. نقش برند سازي مشترك در موفقيت خدمت جديد در صنعت بانكداري (مورد مطالعه: بانك رفاه كارگران)
    نفیسه سعیدی آرانی 2018
  69. نقش يادگيري تجربي در شناسايي فرصت هاي كسب و كار مطالعه موردي: صنايع غذايي استان سيستان و بلوچستان
    فهیمه رضائی 2018
  70. شناسايي فرصت هاي بالقوه در اتقاء مدل هاي كسب و كار صنعت بازي هاي رايانه اي موبايل با تمركز بر ابعاد ارزش پيشنهادي و مشتريان
    عبدالرضا اکرمی 2018
  71. تأثير هوشياري كارآفرينانه بر تشخيص فرصت با نقش تعديلگر شبكه اجتماعي مورد مطالعه: كارآفرينان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    سمیه زندی 2018
  72. ارزيابي تأثير سرمايه انساني بر بين المللي شدن كسب و كارها كوچك و متوسط
    علی رضا فروتن 2018
  73. شناسايي تأثير اتحاد استراتژيك بر عملكرد بنگاه هاي كوچك و متوسط در صنعت قطعه سازان خودرو
    حمیده میری اصل 2018
  74. شناسايي مولفه هاي ارزش پيشنهادي به منظور راه اندازي موسسه آموزشي (مدرسه واليبال)
    مریم ملک محمدی 2018
  75. شناسايي و تحليل عوامل محيطي موثر بر شكل گيري شركت هاي شتاب دهنده با رويكرد خلق و بهره برداري فرصت هاي تجاري سازي در حوزه ICT
    سیده زهرا علوی 2018
  76. نقش آموزش (دانش، نگرش، مهارت) و فراشناخت بر قصد كارآفرينانه دانشجويان رشته هاي نوظهور و متعارف دانشگاه هاي تهران
    مینا مشیری 2018
  77. 1389/10/25
    افسانه مرادی 2018
  78. طراحي نظام ارزيابي اثربخشي استراتژي­هاي انتقال فناوري در بنگاه هاي كوچك و متوسط صنعت حفاري ايران
    محمدرضا زمانی کوچصفهانی 2018
  79. بررسي تاثير مجموعه ايده كارآفرينانه بر قصد كارآفرينانه دانشجويان كارشناسي پرديس هاي فني و علوم رفتاري دانشگاه تهران
    رویا مولایی 2018
  80. تدوين مدل شايستگيهاي كارآفرينانه در شناسايي فرصت ها ، مطالعه موردي شركت پگاه تهران
    مینا طاهری 2018
  81. نقش بازاريابي تجربي در بهره برداري از فرصتهاي كارآفريني در صنعت اسباب بازي ايران
    مرتضی شجاعی اصل 2018
  82. شناسايي راه هاي ابتكاري تصميم­گيري كارآفرينان در ارزيابي فرصت
    شیرانا محلوجی 2018
  83. شناسايي موانع و مشكلات رشد كسب و كار در صنعت توليد قطعات بدنه خودرو در استان تهران
    احمدرضا تکبیری 2018
  84. ارزيابي اثربخشي دوره آموزش مجازي مديريت كارآفريني دانشگاه تهران
    سوده قوامی 2018
  85. شناسايي عوامل ساختاري پيش برنده و بازدارنده رشد كسب و كارهاي بازرگاني بين المللي در ايران
    علی جاندوست 2018
  86. تاثير نگرش كارآفرينانه مديران بر عوامل موثر در انطباق كاربران با سيستم¬هاي ‏IT (مطالعه موردي بانك سپه)‏
    نعیمه سادات ایزدی اونجی 2018
  87. كارآفريني و توسعه اقتصادي از نگاه شومپيتر، كرزنر و نورث
    زهره حسن نژادچاووشی 2018
  88. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و شكست كسب وكارهاي اينترنتي در ايران
    مریم سادات فاطمی حسن‌آبادی 2018
  89. ارزيابي رهبري فرصت جو در دانشگاه الزهرا (س)
    سیده پروین آیتی 2018
  90. شناسايي عوامل ساختاري موثر بر توسعه كارآفريني دانشگاهي - مورد: دانشگاه جامع علمي-كاربردي
    سیدمرتضی باقری فرد 2018
  91. شناسايي فرصتهاي كارآفرينانه در مراقبت هاي پزشكي از راه دور بيماران ديابتي در ايران
    سالار ارزیده 2018
  92. شناسايي عوامل نهادي موثر بر كارآفريني دانشگاهي - مورد دانشگاه تهران
    میثم مدرسی 2018
  93. شناسايي شايستگي هاي سازماني اثرگذار بر موفقيت كسب و كارهاي الكترونيكي (بنگاه-مشتري) در شهر تهران
    محسن برزگر خلیلی 2018
  94. شناسايي نقش پروژه رده بندي تامين كنندگان (TIERING) در عملكرد شركتهاي كوچك و متوسط در صنعت قطعه سازي ايران خودرو
    محسن اسدی 2018
  95. شناسايي عوامل موثر بر نوآوري در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت توليد قطعات خودرو در استان تهران
    شهریار طهماسبی 2018
  96. شناسايي و اولويت بندي عوامل كلان محيطي تأثيرگذار بر عملكرد شركت ها: مطالعه موردي شركت هاي حمل و نقل ريلي بار
    سیاوش قنبرنژادمغانلو 2018
  97. ارزيابي پذيرش مشتريان از سيستم پرداخت همراه براي تعيين امكان وجود فرصت هاي كارآفريني
    مهتاب برازنده ویرثق 2018
  98. نوسازي استراتژيك سيستم هاي يكپارچه فناوري اطلاعات مطالعه موردي: مديريت بحران شركت آبفاي تهران
    احمد جمشیدی 2018
  99. نقش دانش و تجربه قبلي كارآفرين در كشف فرصت ها در صنعت فناوري اطلاعات IT
    ندا وقاری 2018
  100. ناسايي عوامل كليدي موفقيت فرايند توسعه محصول جديد در صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات : مطالعه موردي شركتهاي كارآفرين حوزه الكترونيك و كامپيوتر
    محسن محمدی جوزانی 2018
  101. طراحي چارچوب ارزيابي فرصتهاي كارآفرينانه در كسب و كارهاي فعال صنعت غذايي (گياهي) ارگانيك
    مژده اسدالهی شاد 2018
  102. شناسايي و طراحي ركن رابط مشتري در مدل كسب و كار دانشگاه كارآفرين مطالعه موردي دانشگاه تهران
    جعفر ادینه 2018
  103. شناسايي تاثير روند خصوصي سازي بر توسعه محيط كارآفرينانه در استان تهران
    رفیعه رازبانی 2018
  104. شناسايي منابع و روش­هاي يادگيري كارآفرينان در فرايند تشخيص فرصت­هاي كارآفريني اجتماعي
    رضوان صابر 2018
  105. شناسايي ابعاد قابليت كارآفريني فناورانه در شركت پتروشيمي شازند
    مهناز نوبخت سرکندی 2018
  106. شناسايي ميزان تأثير سرمايه هاي كارآفرينانه بر تشخيص فرصت با در نظر گرفتن متغير تعديلگر جنسيت
    معصومه احمدی 2018
  107. شناسايي چالشهاي جانشين پروري در كسب و كارهاي خانوادكي (مطالعه موردي: صنعت مواد غذايي در استان تهران)
    سحر یزدان فر 2018
  108. شناسايي فرصتهاي كارآفريني اجتماعي مبتني بر نانوفناوري در حوزه كاهش آلودگي آب
    معصومه شاهوردی 2018
  109. شناسايي فرصت هاي كارآفريني در مناطق صفر مرزي استان سيستان و بلوچستان
    حامد زراعت کن 2018
  110. شناسايي تاثير نگرش مشتريان بر قصد خريد مجدد از برندهاي الكترونيك در فروشگاه¬هاي اينترنتي نوظهور – مورد مطالعه: شيرين خونه
    سیدمهدی عبدالغفوریان 2018
  111. شناسايي مهارت هاي تشخيص فرصت هاي كارآفرينانه
    محمدصادق جمشیدی اردشیری 2018
  112. طراحي چارچوب ارزيابي نوآوري در محصول (مطالعه موردي محصولات مكانيكي)
    فروغ نعمت الهی 2018
  113. نقش شايستگي هاي اصلي سازمان مادر در فرآيند شكل گيري يك شركت زايشي
    محمدرضا شرع پسند 2018
  114. شناسايي عوامل موثر بر كارآفريني دانشگاهي در دانشگاه جامع علمي-كاربردي
    ابراهیم علی آبادی 2018
  115. شناسايي عوامل موثر بر بهره وري مراكز انتقال فناوري
    ژیلا جعفری نیا 2018
  116. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر تشخيص فرصتهاي كارآفريني اجتماعي
    زهرا عابدینی مقانکی 2018
  117. عوامل موثر در رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط در صنعت رنگ و پوششهاي خودرويي در ايران
    محمد شریفی 2018
  118. شناسايي مولفه­هاي دوسوتواني كارآفريني دانشگاهي مطالعه موردي پرديس دانشكده هاي فني دانشگاه تهران
    فاطمه کاوه 2018
  119. بررسي آگاهي از كار آفريني در بين دانشجويان كارشناسي رشته هاي روان شناسي و علوم تربيتي در سال تحصيلي 85-84 و طراحي الگوي برنامه آموزشي
    رضا میرعرب رضی 2018
  120. شناسايي رابطه سرريز دانش بر عملكرد نوآورانه كسب و كارهاي دانش بنيان
    حسام صالحی بنادکی 2018
  121. تأثير دو سوتواني زمينه اي بر توسعه كارآفريني و عملكرد نسبي هلدينگ هاي كشور مطالعه موردي: استان هاي تهران و خراسان رضوي
    ساسان رستم نژاد 2018
  122. تاثير راهبرد هاي برندينگ مشترك بر ارزش برند محصول كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    محمد خسروی 2018
  123. تشخيص فرصت در حوزه صادرات كالاهاي تجاري وارداتي (صادرات مجدد) بر اساس مطالعه تطبيقي كشورهاي هنگ كنگ و سنگاپور
    سعید رفعتی 2018
  124. بررسي تأثير شبكه هاي اجتماعي مجازي بر افزايش گردشگري ورزشي در هواداران باشگاه هاي فوتبال مطالعه موردي: باشگاه فوتبال اورنج كانتي بلوز آمريكا
    پیام حقانی 2018
  125. طراحي مدل مفهومي كارآفريني سازماني فناورانه مبتني بر آينده پژوهي، مطالعه موردي: بكارگيري سيستم هاي هوشمند حمل و نقل در سازمان شهرداري تهران
    مهدی واحدوحدتکار 2018
  126. شناسايي عوامل موثر بر تجاري سازي خدمات نوين بانكي در بانك صادرات ايران
    صدیقه تقی زاده 2018
  127. بررسي تأثير سرمايه انساني كارآفرين بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط با نقش تعدليگري شبكه كارآفرينانه
    فاطمه مانا زارعی 2018
  128. تحليل روند موانع توسعه كسب و كارهاي كوچك و متوسط در استان مركزي
    ریحانه گودرزی 2018
  129. تاثير گرايش كارآفرينانه ،گرايش بازار و گرايش يادگيري برعملكرد شركتهاي حوزه آي سي تي (مطالعه موردي :شركتهاي توليد كننده نرم افزار در سطح تهران )
    شانلی مومنی 2018
  130. طراحي فرآيند مناسب تجاري سازي محصولات جديد لبني
    مهناز خدایی جوپاری 2018
  131. بررسي رابطه كاربرد هماهنگ استراتژيهاي مديريت دانش و اثر بخشي سازماني شركت در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان و پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    زینب ایزدیان 2018
  132. شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتژي تجاري سازي تحقيقات در حوزه بيوتكنولوژِي در ايران
    زهرا کلاتهایی 2018
  133. نظر سنجي از خبرگان در خصوص شناسايي فرصت هاي كسب و كار گردشگري ورزشي ايران
    فهیمه جوادی 2018
  134. تبيين نقش گرايش كارآفرينانه در كارآفريني دانشگاهي در دانشگاه تهران
    فاطمه مرادی 2018
  135. شناسايي عوامل مؤثر بر رقابت مندي خوشه هاي صنعتي: مطالعه موردي خوشه مبلمان تهران
    غلامرضا شامی زاده 2018
  136. شناسايي عوامل فردي موثر بر تشخيص فرصت­هاي كارآفريني در حوزه سلامت عمومي
    جواد سخدری 2018
  137. طراحي الگوي ارزيابي كارآفريني در بيمه هاي زندگي
    ولی اله نظمی شرامین 2018
  138. شناسايي و اولويت بندي فرصتهاي كارآفرينانه در صنعت ماء الشعير ايران
    فرزانه همتیان 2018
  139. ارائه مدلارزيابي فناوري هاي دانشگاهي با رويكرد تجاري در پروزه هاي نانو فناوري
    محمد احمدی 2018
  140. شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتزي هاي تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي د رحوزه نانو فناوري در ايران
    اسماعیل کلانتری 2018
  141. شناسايي عوامل سازماني كليدي موثر بر فرايند كارآفريني فناورانه در شركت هاي فعال در حوزه صنعت نفت
    شراره جلیلی ارومیه 2018
  142. شناسايي فرابند شكل گيري بصيرت كارآفرينانه در تشخيص فرصت مورد: كارآفرينان برتر استان تهران و البرز
    علی ساسانی 2018
  143. شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موثر بر موفقيت توسعه خدمت جديد در موسسات آموزش عالي خصوصي ايران ( مطالعه موردي موسسات آموزش عالي آزاد تهران)
    محمدمهدی پوربصیر 2018
  144. شناسايي روش هاي ابتكاري كارآفرينان در شروع مجدد كسب و كار
    شیرین شریعتی ارانی 2018
  145. ارزيابي مدل هاي انتقال فناوري در صنايع بالا دستي نفت و ارائه­ي چارچوب انتخاب مناسب ترين مدل كاربردي در ايران ( مورد مطالعه :شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجري )
    محمد پیران 2018
  146. شناسايي و اولويت بندي روندهاي محيطي موثر بر توسعه كسب و كارهاي گازهاي صنعتي ايران در راستاي شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه
    مجید پروازی 2018
  147. شناسايي و اولويت بندي فرصت هاي كارآفرينانه خدمات پرداخت همراه در ايران
    صابر خسروی 2018
  148. شناسايي شايستگي هاي كارآفرينانه مورد نياز دانش آموختگان كارشناسي ارشد برنامه ريزي آموزشي و ارائه راهكارهايي براي بهبود آن
    شیوا دلوچی 2018
  149. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر فرصت هاي كارآفريني در گردشگري با رويكرد بين الملل مطالعه موردي: منطقه ويژه اقتصادي مهران
    علی حسن بابائیان 2018
  150. شناسايي مولفه هاي مدل كسب و كار الكترونيك خدمات مشاوره آنلاين طب سنتي مبتني بر گياهان دارويي
    نرگس جواهری طهرانی 2018
  151. تدوين استراتژي توسعه تحقيقات كارآفريني در ايران
    سید علیرضا طیرانی 2018
  152. طراحي مدل كسب و كار نوآورانه در دهكده سلامت
    علی صاعدی 2018
  153. تاثير آموزشهاي تشخيص فرصت بر قصد كارآفرينانه دانشجويان پرستاري ‏
    محمود مرادی 2018
  154. تحليل تصميم گيري كارآفرينانه بر اساس رويكرد اختيار حقيقي
    آرش سلیمانی دهج 2018
  155. نقش اجتناب از عدم اطمينان بر كارآفريني سازماني در شركت ساپكو
    فرشته قلی پور 2018
  156. شناسايي تغييرات در فرصت هاي اشتغال در اثر طرح­هاي سدسازي كشور - مورد: سدكارون 4
    داود زارع 2018
  157. نقش فعاليتهاي كارآفرينانه در صنعت گردشگري شهر همدان
    ریحان سروش مقدم 2018
  158. ارائه الگوي حمايتي شتاب دهنده ها از شكل گيري كسب و كارهاي نوپاي اجتماعي با رويكرد منبع محور
    ایدین سلام زاده 2018
  159. طراحي مدل كسب و كار براي موسسه هاي آموزشي شطرنج
    فاطمه پناهی شیخ شبانی 2018
  160. شناسايي عوامل موثر بر توسعه خدمت جديد در كسب و كارهاي حوزه مشاوره تغذيه
    عالیه سادات هاشمی 2018
  161. تاثير بلوغ فرايندي بر عملكرد شركت­هاي انشعابي دانشگاهي، موردي مطالعه: دانشگاه تهران
    مریم عزیزی 2018
  162. شناسايي عوامل موثر بر رقابت پذيري كسب و كارهاي خوشه سنگ بري
    حسین آقاله 2018
  163. شناسايي و اولوليت بندي عوامل موثر بر پذيرش بانكداري اينترنتي توسط كسب و كارهاي كوچك و متوسط در ايران
    نازنین شقاقی 2018
  164. شناسايي موانع تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي در حوزه فناوري نانو - مطالعه موردي: دانشگاه هاي اصفهان
    نازنین کرباسیان 2018
  165. عوامل فردي موثر بر شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه كسب و كارهاي موجود در نمايشگاه بين المللي شهر شيراز
    الهه حسینی 2018