جهانگیر یدالهی فارسی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

جهانگیر یدالهی فارسی

دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید

رساله های دکتری

  1. طراحی مدل گیمیفیکیشن آموزشِ کارآفرینیِ مبتنی بر طراحی برای دانشجویان مهندسی
    یسری دائی چیان کروندی 1403
  2. ارائه مدل کارآفرینی شرکتی در صنایع معدنی ایران(مورد مطالعه صنعت آلومینیوم)
    حمیدرضا بادکوبه هزاوه 1402
  3. ارائه مدل رفتار تیم های کارآفرینانه با رویکرد اثرسازانه (مورد مطالعه:کسب وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران )
    الهام هادی زاده 1402
  4. طراحی چارچوب تسهیل گری مبتنی بر مربی گری برای ایده پردازی کارآفرینان بالقوه
    فاطمه السادات غفوریان 1401
  5. طراحی الگوی توسعه زیست بوم کارآفرینی روستایی( مورد مطالعه استان خراسان رضوی)
    جواد سخدری 1401
  6. تبیین اثرات گردشگری در توسعه کسب و کارهای روستایی (مطالعه موردی شهرستان همدان)
    ابراهیم فتحی نیا 1401
  7. واکاوی نهادی زیست بوم کارآفرینی دانشگاهی مورد مطالعه دانشگاه تهران
    رضا فریدزاده 1401
  8. واکاوی فرایند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار
    مهرداد عالی پور هریسی 1401
  9. طراحی چارچوب انتخاب سبک مربیگری با رویکرد اقتضایی – مطالعه موردی: مدیران کسب و کار با رشد سریع
    ملیحه فرامرزی 1401
  10. شناسایی پیشران های نواوری مدل کسب وکار در شرکت های اجتماعی
    شهاب دادگرنژاد 1401
  11. چارچوب شناسایی فرصت های کارآفرینی آینده در حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه تله مدیسین)
    مصطفی کشاورزترک 1400
  12. طراحی و تبیین مدل ارزیابی فرصت­های کارآفرینانه سازمانی در صنعت بانکداری ایران
    بهراد سیدزارع 1400
  13. پدیدارشناسی قابلیتهای شناختی و فراشناختی شناسایی و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی سازمانی در بخش سلامت
    محمود مرادی 1400
  14. مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های رقابت پذیر ایرانی ؛ بخش صنایع غذایی
    حامد نیک رفتار 1399
  15. تبیین تاثیر تفکر طراحی بر ذهنیت کارآفرینانه
    نسترن افشم 1399
  16. طراحی مدل زبانشناسی شناختی کارآفرینی بر مبنای فناوری پیشرفته
    نادر غنی زاده 1398
  17. طراحی مدل رفتار مورد انتظار سرمایه گذاران از کارآفرینان نوپا در فرآیند سرمایه گذاری
    میرمصطفی موسوی رضوی 1398
  18. ارائه چارچوب ایجاد اعتماد در پلتفرم های تامین مالی جمعی هواداران باشگاه های لیگ برتری ایران
    حمیدرضا حبیبی 1398
  19. مدل مفهومی توسعه قابلیت­های پویا در کسب و کارهای نوپا – مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
    طیبه عبدلی محمدابادی 1398
  20. تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه سازمانی در کشف فرصت­های ورود به بازار بین الملل
    مهدی لشگری 1398
  21. تحلیل وضعیت موجود و بررسی چالشهای روش تحقیق در پژوهشهای فرصتهای کارآفرینانه
    جمال صوفیه 1398
  22. مفهوم سازی تناسب مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت­ با اهداف انتفاعی کسب و کارهای خانوادگی
    علی اکبر آقاجانی افروزی 1398
  23. مفهوم سازی تناسب فرصت ، مدل کسب و کار و استراتژی برای بهره­برداری اثربخش فرصت­ها
    مریم عزیزی 1398
  24. واکاوی مدل تصمیم گیری در فرآیند ارزیابی و انتخاب شتاب دهنده ها با رویکرد تناسب اکولوژیکی
    ارمین خالقی فرقانی 1398
  25. طراحی مدل مفهومی بهره­برداری از فرصت­های کارآفرینی بین­الملل در شرکت­های کوچک و متوسط حوزه فناوری پیشرفته
    محمدامین کشمیری حق 1397
  26. پدیدارشناسی ماهیت فرصت های کارآفرینانه مبتنی بر تجارب زیسته کارآفرینان حوزه سلامت کشور
    روزا مهرابی 1397
  27. پدیدارشناسی الگوی شایستگی کارآفرینان فناور در خلق فرصت
    محمدصادق برادران خلخالی 1397
  28. مدل سازی ارزشیابی فرصت طی کنش کارآفرینانه در محیط فازی
    سیده الهه عادل رستخیز 1397
  29. فرایند خروج کارآفرینانه در کارآفرینان برتر ایران (مورد پژوهی کارآفرینان برتر با تجربه حداقل سه خروج
    مینا نجفیان 1397
  30. تبیین فرآیند ظهور فرصت های کارآفرینی فناورانه در صنعت سلامت ایران
    بهروز جمالی 1397
  31. واکاوی فرایند نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در شرکت¬های صنعت کاشی و سرامیک ایران
    امیرمحمد کلابی 1396
  32. ارائه الگوی مناسب کارآفرینی فناورانه ( ) در شرکتهای دانش بنیان مستقردر پارک های علم و فناوری
    قاسم رمضانپور نرگسی 1396
  33. مدلسازی فضایی فرصتهای کارآفرینی با تاکید بر گردشگری در نواحی روستایی شهرستان ورزقان
    حسین کریم زاده 1396
  34. مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای خلاق هنری
    محمدتقی طغرایی 1396
  35. نبیین نقش محیط نهادی و اقتصادی بر فرایند کارآفرینی مولد با تاکید بر فراوانی منابع
    شاهین جوادی 1396
  36. طراحی الگوی سنجش قابلیت های کار آفرینی دانشگاهی مورد دانشگاه تهران
    سیدرسول حسینی 1396
  37. نقش توانمند سازی روستاییان در توسعه کارآفرینی.نمونه موردی :بخش های زند وسامن شهرستان ملایر
    زهرا ترکاشوند 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر ظرفیت جذب فردی در شکل گیری باور به فرصت های کارافرینی در شرکت های دانش بنیان
    الهه قبولی منکال پا 1403
  2. شناسایی مولفه های هوش فرهنگی موثر بر قصد کارآفرینانه مهاجرین ایرانی در کشورهای کانادا
    یکتا مهرپرور 1403
  3. مطالعه پدیدارشناسانه کنش کارآفرینانه بر اساس رویکرد روان درمانی اگزیستانسیال
    علی خادم الرضا 1403
  4. تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر تشخیص فرصت های کارآفرینی، کارآفرینان زن مهاجر در ایران
    علی احمد شریفی 1403
  5. تاثیر ویژگی های شخصیتی مرتبط کارآفرینان بر پایداری بازاریابی کارآفرینانه
    حسین سلطانی نژاد 1403
  6. مزیت نسبی فرصت کسب و کار در روابط چین و ایران
    شن ژانگ 1403
  7. سناریو پردازی فرصت های کارآفرینانه بخش کشاورزی نمونه موردی صنعت حشرات ایران
    عماد پورفتح اله 1403
  8. تاثیر مولفه های داستانسرایی دیجیتال بر آگاهی از برند با نقش میانجی محتوای تولیدشده توسط کاربران و طراحی بسته بندی خلاقانه (موردکاوی: استارتآپ بطری بازار)
    رامین عسکری 1402
  9. پیکربندی مولفه های سازمانی موثر بر عملکرد گردشگری سلامت با رویکرد کارآفرینی فناورانه
    افشین مقدسی 1402
  10. تاثیر مدیریت دانش و نوآوری و انتقال تکنولوژی بر عملکرد بین المللی شرکت های دارویی ایرانی
    کیارش دوستدارسنگری 1402
  11. بررسی نقش ابعاد دانش بازار در خلق ظرفیت نوآوری در سازمان
    مجتبی نوری 1402
  12. رابطه بین اشتیاق کارآفرینانه و رفتار نوآورانه کارکنان، نقش میانجی سرمایه روانشناختی و رهبری کارآفرینانه
    فاطمه اصغری آقمشهدی 1402
  13. ارزیابی بلوغ دیجیتال شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه صنایع الکترونیک، در پیاده سازی فاکتور های صنعت چهار ( مورد کاوی تولید کنندگان مدار چاپی)
    بابک پاک نهال 1401
  14. شناسایی عوامل موثر بر پیدایش اشتیاق کارآفرینانه در کارآفرینان منتخب کشور
    محمد خزائی 1401
  15. شناسایی راهبردهای بهره برداری از فرصت های موجود در صنعت گردشگری
    هدیه هوشیار 1401
  16. طراحی مرکز رشد کار افرینی برای پردیس کیش دانشگاه تهران
    مهدی اقتصادی 1401
  17. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تاب آوری زنجیره تامین در صنعت شوینده ایران مورد مطالعاتی صنعت شوینده استان تهران
    شهریار فاتحی 1401
  18. بررسی عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان در بهره برداری از معادن سنگ های ساختمانی
    محمد پلارک 1401
  19. مدل مفهومی تناسب نظام هوش کسب و کار با اکوسیستم کارافرینی جزیره کیش
    رسول نجارزاده 1401
  20. نقش عوامل موثر منابع انسانی درکارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان
    ناصر قاسمی 1401
  21. ارزیابی تاثیر شایستگی های کارافرینانه بر انجام و توسعه کسب و کار در میان کارآفرینان نوپا تحت شرایط کووید-19 براساس داده‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی 2020 ایران
    کیمیا قدیریان 1401
  22. ارزیابی تاثیر شایستگی های کارافرینانه بر انجام و توسعه کسب و کار در میان کارآفرینان ثبیت شده تحت شرایط کووید-19 با تاکید بر نقش تعدیل گری سرسختی کارآفرینانه براساس داده‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی 2020 ایران
    حسین نصیری 1401
  23. شناسایی شایستگی‌های کارآفرینانه معلمان مدارس سمپاد
    محمد جهانی 1400
  24. فراترکیب ابعاد تاریک شخصیت کارآفرین و پیامدهای آن برای کسب و کار و جامعه با تمرکز بر جنبه های دیکتاتور مآبانه ی آن
    فرهاد فیضی 1400
  25. تاثیر احساسات بر تصمیم گیری کارافرینان
    دلجو زهرا 1400
  26. تحلیل روند مطالعات گردشگری پزشکی با رویکرد کارآفرینانه و شناسیایی جهت گیر مطالعات آینده
    صنم ارجمندی باسمنج 1400
  27. تاثیر به‌کارگیری نوآوری باز بر توسعه محصول (خدمات) جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) در صنایع غذایی استان تهران
    ارمغان سادات عبداللهی دمنه 1399
  28. طراحی اکوسیستم کارآفرینی: مورد مطالعه مرکز توسعه کارآفرینی
    رعنا معینی 1398
  29. طراحی کمینه محصول پذیرفتنی برای پیوند کارآفرینان ، سرمایه گذاران و سرمایه پذیران شهر تهران با رویکرد شهر هوشمند
    حسین قدسی زاده 1398
  30. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در گردشگری عشایری ایران با رویکرد توسعه پایدار مورد مطالعه ایل بختیاری
    آراد آل صفر 1398
  31. بررسی اثر شبکه سازی مبتنی بر منطق اثر ساز بر وقوع سرندیپیتی ها در کسب و کارهای بین المللی استان کرمان
    علی هوشمند 1398
  32. طراحی مدل کسب و کار برای موسسه آموزش کارآفرینی (ویژه رشته های هنر و معماری)
    مهناز پوریز 1398
  33. تجزیه و تحلیل فرصت های بازار موبایل در ایران
    گوان هایو ما 1398
  34. نقش شبکه در متناسب سازی ارزش پیشنهادی و ارزش مورد انتظار مشتری در تاکسی انلاین
    زهرا خدادادی 1397
  35. ارزیابی فرصتهای کارآفرینانه در بازاریابی محصولات صنعت گیاهان دارویی
    حانیه سادات حسینی 1397
  36. سنجش تاثیر ترتیبات نهادی بر کارآفرینی در کشورهای در حال توسعه منتخب
    مهرناز پیلتن 1397
  37. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای متوسط و کوچک با استفاده از متغیر میانجی استراتژی کارافرینی - مطالعه موردی صنعت پوشاک زنانه شهر تهران
    هانیه کاتبیان 1397
  38. عوامل موثر بر کارآفرینی شرکتی در بستر اکو سیستم کارآفرینانه مطالعه تطبیقی بین شرکتهای دولتی و خصوصی
    سعید علی عسگری 1397
  39. بررسی عوامل مرتبط با شهرت دانشگاهی در دانشگاه های دولتی شهر تهران
    عمار ایلخانی 1396
  40. شناسایی فرصتهای کسب وکار جدید در نوسازی سیستمهای مالی دولت (مطالعه موردی :خزانه داری الکترونیکی )
    مهتاب پیوست 1396
  41. شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینی در بخش تولیدات دامی مطالعه موردی: شهرستان سنقر از استان کرمانشاه
    مهدی ثالثی 1396
  42. تاثیر باور به فرصت در قصد کارآفرینانه کارآفرینان فناور محور شهر تهران
    صالح حسین پناهی 1396
  43. مدل مفهومی کارآفرینی دانشگاهی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان
    علی میرزائی 1396
  44. تحلیل روند تحقیقات فرصت های کارآفرینی
    سالار قلیزاده 1396
  45. ارزیابی اثر برنامه های دانشکده کارآفرینی بر خلق ثروت مطالعه موردی: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    فرانک پرکمی 1396
  46. شناسایی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در بنگاههای کارآفرین صنایع غذایی کشور
    امیرمحمد کلابی 1396
  47. طراحی سامانه ارزیابی عملکرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی (مطالعه موردی پردیس دانشکده های فنی ‏دانشگاه تهران)‏
    هادی زارع 1396
  48. ‏شناسایی عوامل موثر بر فرآیند تجاری سازی نتایج تحقیقات در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
    آرش معمار مشرفی 1396
  49. مدل کسب و کار مناسب برای تجاری سازی دستاوردهای فناوری نانو
    رضا داودی 1396
  50. تبیین راهبردهای کارآفرینی اجتماعی مبتنی بر فناوری اطلاعات در شهر تهران (زنان سرپرست خانوار تحت نظارت شهرداری ‏تهران)‏
    گلنار عارفی 1396
  51. طراحی مدل مفهومی کارآفرینی سازمانی فناورانه - مطاله موردی: فناوری مخابراتی مترو تهران
    محمدصادق برادران خلخالی 1396
  52. شناسایی عوامل موثر بر انتقال فناوری تحقیقات دانشگاهی در زمینه زیست فناوری
    زهرا امینی 1396
  53. شناسایی عوامل موثر بر رضایت امتیاز گیرنده در فرایند واگذاری حق امتیاز (فرانچایزینگ): (مطالعه موردی: شعبات زنجیره ای تولید بستنی)
    محبوبه شیدائی اردستانی 1396
  54. شناسایی الزامات و پیش نیازهای تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه صنعت گاز
    یعقوب زاهدی انباردان 1396
  55. نقش مدیریت دانش در تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در صنعت گاز ایران، بخش تجهزات
    محمدصادق صالحی 1396
  56. نقش زمینه صنعت در بهره برداری از فرصت های کسب و کار در صنعت گردشگری کلان شهر مشهد
    مهدی جعفرنژاد 1396
  57. شناسایی و مولفه های شناختی تاثیرگذار در تشخیص فرصت کارآفرینان منتخب استان تهران
    بهاره صبور 1396
  58. موانع و راهکارهای تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی – مطالعه موردی ربات سورنا
    علی شیخان 1396
  59. شناسایی فرایند شکل گیری باورهای فرصت در کارآفرینان
    عبداله احمدی کافشانی 1396
  60. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری اتحاد های استراتزیک در فرایند انتقال تکنولوزی دانشگاهی
    ثمینه سلطان زاده 1396
  61. تاثیر پیاده سازی مدیریت کیفیت فراگیر تی کیو ام بر عملکرد کسبو کارهای کوچک و متوسط
    علیرضا نوذر 1396
  62. طراحی مدل ارزیابی فرصت های کسب و کار در رشته فعالیت غذاهای فوری در تهران
    سعید مصباح 1396
  63. شناسایی جهت گیری پژوهش های فرصت های کارآفرینی بین المللی در متون کارآفرینی
    سیدمحمدحسن شریعتمداری 1396
  64. شناسایی استراتزی های برندسازی شرکت های فعال در کشور- بازار نوظهور عراق
    مجتبی صفی پوررشوانلو 1396
  65. شناسایی عوامل حیاتی موفقیت بهره برداری از فرصت های کارآفرینی بر حسب رنجیره ارزش صنعت تولید نرم افزار
    مهدی لشگری 1396
  66. شناسایی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت فرایند کارآفرینی فناورانه در سازمان های کوچک و متوسط فعال در حوزه انرژی خورشیدی
    سارا راد 1396
  67. شناسایی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه­ی مدیریت شهری تهران - بر اساس نظرسنجی از خبرگان
    محمدامین بابایی 1396
  68. نقش برند سازی مشترک در موفقیت خدمت جدید در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
    نفیسه سعیدی آرانی 1396
  69. نقش یادگیری تجربی در شناسایی فرصت های کسب و کار مطالعه موردی: صنایع غذایی استان سیستان و بلوچستان
    فهیمه رضائی 1396
  70. شناسایی فرصت های بالقوه در اتقاء مدل های کسب و کار صنعت بازی های رایانه ای موبایل با تمرکز بر ابعاد ارزش پیشنهادی و مشتریان
    عبدالرضا اکرمی 1396
  71. تاثیر هوشیاری کارآفرینانه بر تشخیص فرصت با نقش تعدیلگر شبکه اجتماعی مورد مطالعه: کارآفرینان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    سمیه زندی 1396
  72. ارزیابی تاثیر سرمایه انسانی بر بین المللی شدن کسب و کارها کوچک و متوسط
    علی رضا فروتن 1396
  73. شناسایی تاثیر اتحاد استراتژیک بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط در صنعت قطعه سازان خودرو
    حمیده میری اصل 1396
  74. شناسایی مولفه های ارزش پیشنهادی به منظور راه اندازی موسسه آموزشی (مدرسه والیبال)
    مریم ملک محمدی 1396
  75. شناسایی و تحلیل عوامل محیطی موثر بر شکل گیری شرکت های شتاب دهنده با رویکرد خلق و بهره برداری فرصت های تجاری سازی در حوزه ICT
    سیده زهرا علوی 1396
  76. نقش آموزش (دانش، نگرش، مهارت) و فراشناخت بر قصد کارآفرینانه دانشجویان رشته های نوظهور و متعارف دانشگاه های تهران
    مینا مشیری 1396
  77. 1389/10/25
    افسانه مرادی 1396
  78. طراحی نظام ارزیابی اثربخشی استراتژی­های انتقال فناوری در بنگاه های کوچک و متوسط صنعت حفاری ایران
    محمدرضا زمانی کوچصفهانی 1396
  79. بررسی تاثیر مجموعه ایده کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی پردیس های فنی و علوم رفتاری دانشگاه تهران
    رویا مولایی 1396
  80. تدوین مدل شایستگیهای کارآفرینانه در شناسایی فرصت ها ، مطالعه موردی شرکت پگاه تهران
    مینا طاهری 1396
  81. نقش بازاریابی تجربی در بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی در صنعت اسباب بازی ایران
    مرتضی شجاعی اصل 1396
  82. شناسایی راه های ابتکاری تصمیم­گیری کارآفرینان در ارزیابی فرصت
    شیرانا محلوجی 1396
  83. شناسایی موانع و مشکلات رشد کسب و کار در صنعت تولید قطعات بدنه خودرو در استان تهران
    احمدرضا تکبیری 1396
  84. ارزیابی اثربخشی دوره آموزش مجازی مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران
    سوده قوامی 1396
  85. شناسایی عوامل ساختاری پیش برنده و بازدارنده رشد کسب و کارهای بازرگانی بین المللی در ایران
    علی جاندوست 1396
  86. تاثیر نگرش کارآفرینانه مدیران بر عوامل موثر در انطباق کاربران با سیستم¬های ‏IT (مطالعه موردی بانک سپه)‏
    نعیمه سادات ایزدی اونجی 1396
  87. کارآفرینی و توسعه اقتصادی از نگاه شومپیتر، کرزنر و نورث
    زهره حسن نژادچاووشی 1396
  88. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و شکست کسب وکارهای اینترنتی در ایران
    مریم سادات فاطمی حسن‌آبادی 1396
  89. ارزیابی رهبری فرصت جو در دانشگاه الزهرا (س)
    سیده پروین آیتی 1396
  90. شناسایی عوامل ساختاری موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی - مورد: دانشگاه جامع علمی-کاربردی
    سیدمرتضی باقری فرد 1396
  91. شناسایی فرصتهای کارآفرینانه در مراقبت های پزشکی از راه دور بیماران دیابتی در ایران
    سالار ارزیده 1396
  92. شناسایی عوامل نهادی موثر بر کارآفرینی دانشگاهی - مورد دانشگاه تهران
    میثم مدرسی 1396
  93. شناسایی شایستگی های سازمانی اثرگذار بر موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی (بنگاه-مشتری) در شهر تهران
    محسن برزگر خلیلی 1396
  94. شناسایی نقش پروژه رده بندی تامین کنندگان (TIERING) در عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت قطعه سازی ایران خودرو
    محسن اسدی 1396
  95. شناسایی عوامل موثر بر نوآوری در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت تولید قطعات خودرو در استان تهران
    شهریار طهماسبی 1396
  96. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلان محیطی تاثیرگذار بر عملکرد شرکت ها: مطالعه موردی شرکت های حمل و نقل ریلی بار
    سیاوش قنبرنژادمغانلو 1396
  97. ارزیابی پذیرش مشتریان از سیستم پرداخت همراه برای تعیین امکان وجود فرصت های کارآفرینی
    مهتاب برازنده ویرثق 1396
  98. نوسازی استراتژیک سیستم های یکپارچه فناوری اطلاعات مطالعه موردی: مدیریت بحران شرکت آبفای تهران
    احمد جمشیدی 1396
  99. نقش دانش و تجربه قبلی کارآفرین در کشف فرصت ها در صنعت فناوری اطلاعات IT
    ندا وقاری 1396
  100. ناسایی عوامل کلیدی موفقیت فرایند توسعه محصول جدید در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات : مطالعه موردی شرکتهای کارآفرین حوزه الکترونیک و کامپیوتر
    محسن محمدی جوزانی 1396
  101. طراحی چارچوب ارزیابی فرصتهای کارآفرینانه در کسب و کارهای فعال صنعت غذایی (گیاهی) ارگانیک
    مژده اسدالهی شاد 1396
  102. شناسایی و طراحی رکن رابط مشتری در مدل کسب و کار دانشگاه کارآفرین مطالعه موردی دانشگاه تهران
    جعفر ادینه 1396
  103. شناسایی تاثیر روند خصوصی سازی بر توسعه محیط کارآفرینانه در استان تهران
    رفیعه رازبانی 1396
  104. شناسایی منابع و روش­های یادگیری کارآفرینان در فرایند تشخیص فرصت­های کارآفرینی اجتماعی
    رضوان صابر 1396
  105. شناسایی ابعاد قابلیت کارآفرینی فناورانه در شرکت پتروشیمی شازند
    مهناز نوبخت سرکندی 1396
  106. شناسایی میزان تاثیر سرمایه های کارآفرینانه بر تشخیص فرصت با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر جنسیت
    معصومه احمدی 1396
  107. شناسایی چالشهای جانشین پروری در کسب و کارهای خانوادکی (مطالعه موردی: صنعت مواد غذایی در استان تهران)
    سحر یزدان فر 1396
  108. شناسایی فرصتهای کارآفرینی اجتماعی مبتنی بر نانوفناوری در حوزه کاهش آلودگی آب
    معصومه شاهوردی 1396
  109. شناسایی فرصت های کارآفرینی در مناطق صفر مرزی استان سیستان و بلوچستان
    حامد زراعت کن 1396
  110. شناسایی تاثیر نگرش مشتریان بر قصد خرید مجدد از برندهای الکترونیک در فروشگاه¬های اینترنتی نوظهور – مورد مطالعه: شیرین خونه
    سیدمهدی عبدالغفوریان 1396
  111. شناسایی مهارت های تشخیص فرصت های کارآفرینانه
    محمدصادق جمشیدی اردشیری 1396
  112. طراحی چارچوب ارزیابی نوآوری در محصول (مطالعه موردی محصولات مکانیکی)
    فروغ نعمت الهی 1396
  113. نقش شایستگی های اصلی سازمان مادر در فرآیند شکل گیری یک شرکت زایشی
    محمدرضا شرع پسند 1396
  114. شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی
    ابراهیم علی آبادی 1396
  115. شناسایی عوامل موثر بر بهره وری مراکز انتقال فناوری
    ژیلا جعفری نیا 1396
  116. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر تشخیص فرصتهای کارآفرینی اجتماعی
    زهرا عابدینی مقانکی 1396
  117. عوامل موثر در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت رنگ و پوششهای خودرویی در ایران
    محمد شریفی 1396
  118. شناسایی مولفه­های دوسوتوانی کارآفرینی دانشگاهی مطالعه موردی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران
    فاطمه کاوه 1396
  119. بررسی آگاهی از کار آفرینی در بین دانشجویان کارشناسی رشته های روان شناسی و علوم تربیتی در سال تحصیلی 85-84 و طراحی الگوی برنامه آموزشی
    رضا میرعرب رضی 1396
  120. شناسایی رابطه سرریز دانش بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای دانش بنیان
    حسام صالحی بنادکی 1396
  121. تاثیر دو سوتوانی زمینه ای بر توسعه کارآفرینی و عملکرد نسبی هلدینگ های کشور مطالعه موردی: استان های تهران و خراسان رضوی
    ساسان رستم نژاد 1396
  122. تاثیر راهبرد های برندینگ مشترک بر ارزش برند محصول کسب و کارهای کوچک و متوسط
    محمد خسروی 1396
  123. تشخیص فرصت در حوزه صادرات کالاهای تجاری وارداتی (صادرات مجدد) بر اساس مطالعه تطبیقی کشورهای هنگ کنگ و سنگاپور
    سعید رفعتی 1396
  124. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر افزایش گردشگری ورزشی در هواداران باشگاه های فوتبال مطالعه موردی: باشگاه فوتبال اورنج کانتی بلوز آمریکا
    پیام حقانی 1396
  125. طراحی مدل مفهومی کارآفرینی سازمانی فناورانه مبتنی بر آینده پژوهی، مطالعه موردی: بکارگیری سیستم های هوشمند حمل و نقل در سازمان شهرداری تهران
    مهدی واحدوحدتکار 1396
  126. شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی خدمات نوین بانکی در بانک صادرات ایران
    صدیقه تقی زاده 1396
  127. بررسی تاثیر سرمایه انسانی کارآفرین بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط با نقش تعدلیگری شبکه کارآفرینانه
    فاطمه مانا زارعی 1396
  128. تحلیل روند موانع توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در استان مرکزی
    ریحانه گودرزی 1396
  129. تاثیر گرایش کارآفرینانه ،گرایش بازار و گرایش یادگیری برعملکرد شرکتهای حوزه آی سی تی (مطالعه موردی :شرکتهای تولید کننده نرم افزار در سطح تهران )
    شانلی مومنی 1396
  130. طراحی فرآیند مناسب تجاری سازی محصولات جدید لبنی
    مهناز خدایی جوپاری 1396
  131. بررسی رابطه کاربرد هماهنگ استراتژیهای مدیریت دانش و اثر بخشی سازمانی شرکت در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    زینب ایزدیان 1396
  132. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی تجاری سازی تحقیقات در حوزه بیوتکنولوژِی در ایران
    زهرا کلاتهایی 1396
  133. نظر سنجی از خبرگان در خصوص شناسایی فرصت های کسب و کار گردشگری ورزشی ایران
    فهیمه جوادی 1396
  134. تبیین نقش گرایش کارآفرینانه در کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران
    فاطمه مرادی 1396
  135. شناسایی عوامل موثر بر رقابت مندی خوشه های صنعتی: مطالعه موردی خوشه مبلمان تهران
    غلامرضا شامی زاده 1396
  136. شناسایی عوامل فردی موثر بر تشخیص فرصت­های کارآفرینی در حوزه سلامت عمومی
    جواد سخدری 1396
  137. طراحی الگوی ارزیابی کارآفرینی در بیمه های زندگی
    ولی اله نظمی شرامین 1396
  138. شناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در صنعت ماء الشعیر ایران
    فرزانه همتیان 1396
  139. ارائه مدلارزیابی فناوری های دانشگاهی با رویکرد تجاری در پروزه های نانو فناوری
    محمد احمدی 1396
  140. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب استراتزی های تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی د رحوزه نانو فناوری در ایران
    اسماعیل کلانتری 1396
  141. شناسایی عوامل سازمانی کلیدی موثر بر فرایند کارآفرینی فناورانه در شرکت های فعال در حوزه صنعت نفت
    شراره جلیلی ارومیه 1396
  142. شناسایی فرابند شکل گیری بصیرت کارآفرینانه در تشخیص فرصت مورد: کارآفرینان برتر استان تهران و البرز
    علی ساسانی 1396
  143. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه خدمت جدید در موسسات آموزش عالی خصوصی ایران ( مطالعه موردی موسسات آموزش عالی آزاد تهران)
    محمدمهدی پوربصیر 1396
  144. شناسایی روش های ابتکاری کارآفرینان در شروع مجدد کسب و کار
    شیرین شریعتی ارانی 1396
  145. ارزیابی مدل های انتقال فناوری در صنایع بالا دستی نفت و ارائه­ی چارچوب انتخاب مناسب ترین مدل کاربردی در ایران ( مورد مطالعه :شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجری )
    محمد پیران 1396
  146. شناسایی و اولویت بندی روندهای محیطی موثر بر توسعه کسب و کارهای گازهای صنعتی ایران در راستای شناسایی فرصت های کارآفرینانه
    مجید پروازی 1396
  147. شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران
    صابر خسروی 1396
  148. شناسایی شایستگی های کارآفرینانه مورد نیاز دانش آموختگان کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
    شیوا دلوچی 1396
  149. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر فرصت های کارآفرینی در گردشگری با رویکرد بین الملل مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی مهران
    علی حسن بابائیان 1396
  150. شناسایی مولفه های مدل کسب و کار الکترونیک خدمات مشاوره آنلاین طب سنتی مبتنی بر گیاهان دارویی
    نرگس جواهری طهرانی 1396
  151. تدوین استراتژی توسعه تحقیقات کارآفرینی در ایران
    سید علیرضا طیرانی 1396
  152. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه در دهکده سلامت
    علی صاعدی 1396
  153. تاثیر آموزشهای تشخیص فرصت بر قصد کارآفرینانه دانشجویان پرستاری ‏
    محمود مرادی 1396
  154. تحلیل تصمیم گیری کارآفرینانه بر اساس رویکرد اختیار حقیقی
    آرش سلیمانی دهج 1396
  155. نقش اجتناب از عدم اطمینان بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ساپکو
    فرشته قلی پور 1396
  156. شناسایی تغییرات در فرصت های اشتغال در اثر طرح­های سدسازی کشور - مورد: سدکارون 4
    داود زارع 1396
  157. نقش فعالیتهای کارآفرینانه در صنعت گردشگری شهر همدان
    ریحان سروش مقدم 1396
  158. ارائه الگوی حمایتی شتاب دهنده ها از شکل گیری کسب و کارهای نوپای اجتماعی با رویکرد منبع محور
    ایدین سلام زاده 1396
  159. طراحی مدل کسب و کار برای موسسه های آموزشی شطرنج
    فاطمه پناهی شیخ شبانی 1396
  160. شناسایی عوامل موثر بر توسعه خدمت جدید در کسب و کارهای حوزه مشاوره تغذیه
    عالیه سادات هاشمی 1396
  161. تاثیر بلوغ فرایندی بر عملکرد شرکت­های انشعابی دانشگاهی، موردی مطالعه: دانشگاه تهران
    مریم عزیزی 1396
  162. شناسایی عوامل موثر بر رقابت پذیری کسب و کارهای خوشه سنگ بری
    حسین آقاله 1396
  163. شناسایی و اولولیت بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران
    نازنین شقاقی 1396
  164. شناسایی موانع تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در حوزه فناوری نانو - مطالعه موردی: دانشگاه های اصفهان
    نازنین کرباسیان 1396
  165. عوامل فردی موثر بر شناسایی فرصت های کارآفرینانه کسب و کارهای موجود در نمایشگاه بین المللی شهر شیراز
    الهه حسینی 1396