Kamal Sakhdari

Associate Professor

Update: 2024-11-21

Kamal Sakhdari

Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship

P.H.D dissertations

  1. ارائه مدل مقیاس افزایی استارتاپ های ایرانی
    بهزاد صادقی 2024
  2. ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
    صدف سرتیپی 2023
  3. معرفی چارچوب مفهومی هم تکاملی در اکوسیستم کسب و کار
    فرزانه بیات ترک 2023
  4. ‏ طراحی چارچوب نهادی توسعه کارآفرینی منطقه‌ای( مطالعه موردی: استان اردبیل)
    بهمن خداپناه 2022
  5. ارائه الگوی برنامه درسی کارافرینی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه
    عباس احمدی مقیم 2022
  6. ارائه مدل اسکیل آپ بر اساس دو بعد طراحی ساختار سازمانی و ترکیب تیمی در استارت آپ های فناورانه
    فائزه حنیف زاده 2022
  7. طراحی الگوی نوآوری فرایندی باز در کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنایع غذایی ایران
    سعید نیری 2022
  8. طراحی مدل کارآفرینانه تجارت اجتماعی در شرکت­های نوپای آنلاین
    مصطفی شاه بوداغیان 2021
  9. مدل مفهومي توسعه قابليت­هاي پويا در كسب و كارهاي نوپا – مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات
    طیبه عبدلی محمدابادی 2019
  10. باز مفهوم پردازی هویت کارآفرینانه – رهیافتی انتقادی
    علی رستمیان 2019
  11. واكاوي مدل تصميم گيري در فرآيند ارزيابي و انتخاب شتاب دهنده ها با رويكرد تناسب اكولوژيكي
    ارمین خالقی فرقانی 2019
  12. تبيين منطق كنش كارآفرينانه در شرايط عدم اطمينان نهادي
    نیلوفر سلاجقه 2019
  13. طراحي مدل دوسوتواني سازماني با رويكرد نوآوري باز
    مهناز نوبخت سرکندی 2019
  14. واكاوي فرايند شناسايي فرصت در فناوري­هاي همگرا (NB-IC-IB-NI) در ايران
    محمد هاشمی 2019
  15. طراحي چارچوب سياست­هاي توسعه كارآفريني مولد
    زینب ایینی 2018
  16. واكاوي كارآفريني فناورانه در سازمان هاي بزرگ عمومي : تدوين نظريه اي داده بنياد
    مهدی واحد وحدت کار 2018

Master Theses

  1. شناسایی توانمندسازهای پایداری کسب و کار موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای نوپا
    زهرا فردی شیرایه 2024
  2. چارچوب مفهومی پلتفرم تأمین مالی جمعی بر بستر بلاک چین برای پروژه های صادراتی
    امیرمهدی ادیب 2024
  3. شناسایی تاثیر باور جمعی فرصت در پیشرفت فرآیند ایجاد کسب و کار مخاطره پذیر جدید (مورد مطالعه: استارت اپ های مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران)
    محمدحسن حسینعلی قزوینی 2024
  4. شناسایی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه برای توسعه محصولات جدید در بازار ایران (موردمطالعه: کسب وکار فناوری اطلاعات ایرانی)
    امیر محمودی 2024
  5. طراحی و بهینه سازی سیستم پیشنهادات در پلتفرم های دیجیتال شرکت های بزرگ فعال در بازار اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر روش یادگیری ماشین
    امیرمحمد خاتمی 2024
  6. طراحی مدل کسب و کار دیجیتالی در حوزه سلامت روان با تاکید بر ارزش پیشنهادی ( مورد مطالعه : برنامه کاربردی جـآن)
    تانیا پنجه که جلائی 2024
  7. شناسایی چارچوب (مدل مفهومی) بین المللی شدن شرکت های دیر رو : مطالعه موردی صنعت بیمه
    عادل اژدری 2024
  8. شناسایی عوامل مؤثر بر هم آفرینی ارزش ترکیبی در کسب و کارهای اجتماعی
    رشید یادگاری قهدریجانی 2024
  9. سنجش تاتیر به زیستی (Wellbeing) در کارافرینان هیبرید در ایران بر عملکرد کسب وکار با استفاده از متغیر میانجی انگیزه ها ( با استناد به شاخص های GEM)
    محمدحسین شاکری 2024
  10. شناسایی قابلیت‌های بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسب‌وکارها برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان)
    مهدی زارع 2023
  11. شناسایی تاثیر ویژگیهای استراتژی نوآوری بر عملکرد کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: صنعت رنگ و مواد شیمیایی شهر تهران)
    سارا امید 2023
  12. شناسایی تاثیر شایستگی بین فرهنگی تیمی بر عملکرد بین المللی کسب و کار های جدید (مورد مطالعه: کسب و کارهای دانش بنیان استان تهران)
    محمدباقر آزادبخت 2023
  13. تاثیر چابکی فکری بر نوآوری عملکرد با میانجیگری رهبری کارآفرینانه تیم ( مورد مطالعه : شرکت های دانش بنیان استان تهران )
    علی فرامرزی 2023
  14. ارائه چارچوب ارزش گذاری شرکت های نوپا در حوزه فین تک مستقر در مراکز شتاب دهنده کسب و کار در استان تهران
    فاطمه اسلامی 2023
  15. تاثیر دوسوتوانی نواوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید و شرکتهای مبتنی بر فناوری های هوشمند
    علیرضا آقاکبیری ها 2023
  16. شناسائی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کارآفرینی سازمانی تبیین نقش تعدیل گرهای سازمانی - مورد مطالعه کسب و کارهای گروه خودروسازی شرکت سایپا
    فرهاد خامی زاده 2023
  17. طراحی مجدد سیستم اعتبارسنجی نیروی انسانی در کاله با رویکرد تفکر طراحی
    احترام راعی 2023
  18. شناسایی عوامل موثر بر سرایت پذیری اشتیاق کارآفرینانه از طریق شبکه های اجتماعی
    راضیه فخرزاده 2023
  19. تاثیر برنامه های وفاداری مشتری طراحی شده بر مبنای رشد ضربتی در افزایش مقیاس استارتاپ ها
    محمدحسین مجیدی 2023
  20. شناسایی ابعاد پلتفرم آنلاین صادراتی موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه : صنعت لوازم خانگی)
    امیرحسین شمس الاحراری 2023
  21. شناسایی مولفه های بازاریابی آنلاین در بین المللی سازی کسب وکارهای دیجیتال زاد
    زهرا پورفخرایی 2022
  22. ارائه چارچوبی برای انتقال نوآوری از واحدهای توسعه نوآوری به واحدهای کسب و کار
    هدیه اعتمادمقدم 2022
  23. ریخت شناسی تاثیر نحوه توزیع حقوق صاحبان سهام بر عملکرد تیم‌های کارآفرینی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    مهدی نوروزی 2022
  24. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کارآفرینان بازگشته
    فاطمه محمدی کاهه 2022
  25. شناسایی عوامل موثر بر تأمین مالی موفق شرکت های نوپای دانش بنیان در نظام بانکی ( مورد مطالعه : شرکت های نوپای تأمین مالی شده در بانک های منتخب شهر تهران )
    زینب مرادپور 2022
  26. شناسایی عوامل تیمی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه درحوزه فناوری های مالی (مورد مطالعه: فین تک های شهر تهران)
    مریم صاحبی 2022
  27. ارائه مدل سنجش بلوغ دوسوتوانی سازمانی در شرکتهای ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شرکت داتین)
    سیاوش دخانچی اول 2022
  28. طراحی مدل کسب و کار ارائه خدمات بانکی بر مبنای بانکداری اجتماعی با تمرکز بر دو جز ارزش پیشنهادی و مشتریان
    محبوبه صالحی 2022
  29. شناسایی عوامل سازمانی موثر بر دوسو توانی سازمانی کسب و کارهای خانوادگی در ایران - موردمطالعه صنایع منتخب
    سهند صمدی 2022
  30. شناسایی تاثیر مدیریت پورتفلیوی شبکه بر دو سو توانی فراسازمانی بین المللی
    صبا علی آقائی 2022
  31. شناسائی تاثیر چابکی سازمانی بر دوسوتوانی سازمانی در شرکت های مبتنی بر فناوری
    نسیم خدمتلو 2021
  32. تاثیر الگوی رفتاری اکتشافی مدیران در بازار های بین‌المللی بر کارآفرینی سازمانی
    امیر رحیمی پورانارکی 2021
  33. طراحی ارزش پیشنهادی کسب و کار نوپای بسته بندی هوشمند مبتنی بر تفکر طراحی.
    حمیدرضا بیات 2021
  34. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت تأمین مالی کسب و کارهای نوپا از طریق عرضه اولیه سکه
    محمد بیگدلی 2021
  35. تأثیر سبک های رهبری بر گرایش به ایجاد ارزش مشترک در شرکت های کوچک و متوسط منتخب در استان تهران
    محمد حسن زاده 2021
  36. ارائه مدل کارآفرینی فناورانه مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری ایران
    محمدسینا خودکار 2021
  37. ارایه مدل توانمند سازی کارافرینانه ی زنان سرپرست خانوار در موسسات خیریه
    سمیه محجوب 2021
  38. شناسائی تاثیر مکانیسم های ادغام بر دوسوتوانی سازمانی مورد مطالعه : صنایع غذایی استان مازندارن
    سیدحسن مصطفوی نیاکی 2021
  39. ارزیابی تاثیر شایستگی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای تثبیت شده با تاکید بر نقش تعدیل کنندگی فرهنگ ملی در کشورهای ایران ، مراکش ، امارات ، مصر، و چین براساس داده های دیده بان جهانی کارافرینی در سال های 1016-2018
    علی بهادری یکتا 2021
  40. تبیین نقش شایستگیهای کارآفرینانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی
    ریحانه میرزائی پوئینک 2021
  41. شناسایی رابطه هویت برند-تصویر برند در رسانه ی اجتماعی اینستاگرام
    مژگان صحرائی 2021
  42. شناسایی تاثیر پویایی های محیطی، قابلیت های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی دو سو توانی نواوری
    محمدعلی نواب 2021
  43. طراحی مدل فرآیندی پروژه وار سازی سازمانی(projectification) به منظور توسعه اقدامات کارآفرینانه سازمانی
    رضا صبوری نژاد 2021
  44. طراحی و راه اندازی کسب و کار جدید با رویکرد تفکر طراحی مورد مطالعه شتاب دهنده بانا
    مونا ناصری 2020
  45. ارزیابی مقایسه ای خروجی های کارافرینی نوپا و کار افرینی سازمانی در کشورهای منتخب باتاکید بر نقش تعدیل گری شایستگی های کارافرینی بر اساس داده های 2015 دیده بان جهانی کار افرینی
    شیرین اصولی قره آغاجی 2020
  46. «بررسی تاثیر ابعاد شبکه سازی کارآفرینانه بر درجه بین المللی شدن کسب و کارها از طریق قابلیت های شبکه
    مریم دلاوری 2020
  47. شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در گردشگري عشايري ايران با رويكرد توسعه پايدار مورد مطالعه ايل بختياري
    آراد آل صفر 2019
  48. شناسايي فرصت هاي كسب و كار در نظام بانكي كشور مبتني بر ارزهاي رمز نگاري شده
    امیرحسین رییسیان ملادهی 2019
  49. ارائه مدل مفهومي رفتاري ايجاد كسب و كارهاي آنلاين خانگي موففق در ايران مورد مطالعه صنايع منتخب
    ارزو اشتری نخعی 2019
  50. شناسايي عوامل موثر بر توسعه كسب و كارهاي نوپاي الكترونيك مطالعه موردي شركت اسنپ
    حامد کریمی سیاه اسطلخی 2019
  51. استراتژي هاي غلبه بر مشكل خارجي بودن براي بنگاه هاي اقتصادي كمتر توسعه يافته در ورود به بازارهاي اقتصادي هاي توسعه يافته
    شاهین حاجی پورفرشباف 2019
  52. ارائه مدل رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط از مرحله نامنظم در فرايند بين المللي سازي
    جواد اسمعیلی 2019
  53. شناسايي عوامل تاثيرگذار بر خلق محتواي ايجاد شده توسط كاربران رسانه هاي اجتماعي در بخش كسب و كارهاي خدماتي مورد مطالعه كافه و كافي شاپ ها
    امیرمحمد ادیبی 2019
  54. شناسايي تاثير دوسوتواني رفتار اكتشافي و بهره برداري در تيم موسس بر پيشرفت فرايند ايجاد كسب و كار نوپا با ميانجيگري مزيت رقابتي ايده مورد مطالعه پارك هاي علم و فناوري و شتاب دهنده هاي شهر تهران
    سیماسادات سجادی جاغرق 2019
  55. شناسايي عوامل موثر بر اصالت برند كسب و كارهاي نوپا در رسانه هاي اجتماعي
    شایان فولادی 2019
  56. ارائه مدل برند پايدار براي كسب و كارهاي اكوتوريسم ايران
    سوگل جمال زاده 2019
  57. طراحي مدل كارآفريني سازماني در سازمان هاي دارايي محور مطالعه موردي اداره كل ساختمان و تاسيسات راه آهن جمهوري اسلامي ايران
    احسان سلیمی 2019
  58. شناسايي تاثير خودشفقت ورزي و هوش معنوي بر يادگيري از شكست در كارآفرينان ايراني با نقش ميانجي اندوه كارآفرينانه ( مورد مطالعه استارتاپ هاي مبتني بر فناوري اطلاعات
    مریم پورعیدیان 2019
  59. بررسي تاثير شايستگي هاي كارآفرينانه بر ايفاي نقش هاي كارافرينان سازماني با تاكيد بر نقش تعديل گري خود پنداره سني بر اساس داده هاي ديده بان جهاني كارآفريني سال 2016و2017و2018 ايران
    فرناز حاجی قربانی 2019
  60. شناسايي استراتژي هاي كسب و كارهاي نوپا در برابر خلاء هاي نهادي اكوسيستم كارآفريني افغانستان
    علی اکبر کریمی 2019
  61. استراتژي كارافرينان ايران در مديريت عدم اطمينان نهادي مورد مطالعه كارآفرينان موفق
    سیما قاسمی کلپاشا 2018
  62. بررسي تاثير سبك هاي كنترل ( راهبري ) بر عملكرد كسب و كارهاي درون سازماني در ايران
    محمدحسین مروی 2018
  63. تاثير ويژگي هاي شاگردي بر اثر بخشي مرشدي در محيط هاي آموزشي
    مهرداد افشاری 2018
  64. تحليل عوامل فردي موثر (وابسته به عامل) بر سرعت شكل گيري كسب و كار جديد (مطالعه موردي كسب و كارهاي نوپا در صنايع منتخب ايران)
    هانیه دهقانی زنگنه 2018
  65. تاثير ابعاد بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد برند كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    محمدجواد بانشی 2018
  66. ارائه مدل براي فرايند نوآوري در كسب و كارهاي صنايع دستي و سوغات
    مریم انیسی 2018
  67. ارائه مدل كارآفريني راهبرديمبتني بر رويكرد نوآوري باز براي كسب و كارهاي جديد
    سیدمحسن حسینی 2018
  68. بررسي تاثير گستردگي و عمق دانش بر عملكرد شركت هاي دانش بنيان تبيين نقش تعديل گري پويايي محيطي
    فاطمه مظفری فر 2018
  69. شناسايي عوامل قانوني موثر بر كارآفريني در حوزه توريسم پزشكي در ايران
    لیلا متولی 2018
  70. بررسي تاثير ويژگيهاي شخصيتي و شناختي كاركنان بر دو سو تواني زمينه اي فردي
    حسن عابدینی 2018
  71. تاثير ارتباطات نهادي عملكرد كسب و كارهاي جديد ارائه مدل ميانجي - تعديل گر
    منا رضایی 2018
  72. بررسي تاثير بري كلاژ بر عملكرد كسب و كار هاي نوپا با توجه به نقش تعديل گر گرايش كارافرينانه و شبكه اجتماعي
    هاجر سعیدی پور 2018
  73. طراحي اكوسيستم كارآفرينانه در كسب و كارهاي نانو در شهر تهران
    محمدرضا هدایتی 2018
  74. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر ايجاد ادراك جهاني بودن از برند در شركتهاي كوچك و متوسط
    سروش محمدابراهیم 2018
  75. تاثير آموزش فوق برنامه كارآفريني بر روي روحيه كارآفريني دانشجويان رشته كارآفريني دانشگاه¬هاي دولتي تهران
    سهیلا علایی کرهرودی 2018
  76. شناسايي و تحليل نقش الگوي رفتاري توسعه مشتري در پيشرفت فرايند ايجاد كسب و كار
    بهزاد صادقی 2018
  77. بررسي تاثير كارآفريني استراتژيك بر رشد كسب و كار –مطالعه موردي: صنايع غذايي شهر تهران و گرگان
    مهیا تازیکه 2018
  78. شناسايي و اولويت بندي سياست هاي دولت براي توسعه مسئوليت اجتماعي شركتي در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي كشور
    پریا الهامی 2018
  79. مدل كارآفريني اثربخش در توسعه كارآفريني سازماني در شركت مپنا بويلر
    محمدعلی ولی زاده 2018
  80. تأثير عوامل نهادي بر گرايش بين المللي كارآفرينان نوپا در كشور هاي در حال توسعه
    شیما صنیعی 2018
  81. طراحي ارزش هاي پيشنهادي جديد در اكوسيستم خدمات هوايي با رويكرد برهان برتري خدمات
    سیدمحمدمهدی حامی 2018
  82. بررسي عوامل موثر بر دوسوتواني سازماني فرنچايزرها و تأثير دوسوتواني بر عملكرد
    فاطمه جوهریان زاده 2018
  83. آسيب شناسي روش هاي ارزش گذاري دانش فني در مرحله تجاري در ايران
    امیر باران دوست 2018
  84. ارزيابي تاثير فرهنگ مربي گري بر توسعه قابليت هاي كارآفرينانه كاركنان صنعت مترو
    مریم امیری ابدبوچالی 2018
  85. شناسايي عوامل موثر بر اتخاذ نوع استراتژي خروج كارآفرينانه مطالعه موردي كسب و كار الكترونيكي
    زینب دریجانی 2018
  86. تحليل روند تحقيقات فرصت هاي كارآفريني
    سالار قلیزاده 2018
  87. مفهوم پردازي گرايش كارآفرينانه بين المللي در بين المللي شدن كسب و كارها در بازارهاي نوظهور
    علی شیشه گر 2018
  88. شناسايي تاثير عوامل سازماني و محيطي بر كارآفريني فناورانه سازماني و عملكرد شركت هاي مبتني بر فناوري هاي پيشرفته مورد مطالعه: شركت هاي نانو فناور مستقر در پارك هاي علم و فناوري تهران
    سمیه محمودی مطلق 2018
  89. شناسايي فرصت هاي سرمايه گذاري زيرساختي به منظور توسعه كسب و كارهاي كشاورزي (بر مبناي رهيافت مشاركت عمومي خصوصي (PPP)
    هدا صفدری 2018
  90. تأثير دو سوتواني زمينه اي بر توسعه كارآفريني و عملكرد نسبي هلدينگ هاي كشور مطالعه موردي: استان هاي تهران و خراسان رضوي
    ساسان رستم نژاد 2018
  91. بررسي رابطه بين گرايش كارآفرينانه و عملكرد صادراتي با توجه به اثر تعديل گر شهرت سازماني و شبكه اجتماعي كسب و كار مورد مطالعه: شركت هاي برتر صادراتي صنايع غذايي استان تهران و البرز در 10 سال اخير
    زینب سادات نبوی 2018
  92. عوامل موثر بر تشخيص فرصت در كسب و كارهاي خانوادگي- مطالعه موردي: صنعت چرم استان آذربايجان
    مهدی میزان پرست 2018
  93. بررسي تأثير رابطه بين رويكرد اثرسازي و عملكرد كسب و كارهاي نوپا با نقش تعديل گر ويژگي هاي ايده و عامل
    حامد پیری 2018
  94. شناسايي و بررسي عوامل فردي و سازماني موثر بر تبديل نوآوري پنهان به كارآفريني شركتي (تحول استراتژيك، نوآوري و شركت هاي جديد ملي و بين المللي)
    عرفان جلالی بیداخویدی 2018
  95. بررسی عوامل سازمانی و محیطی موثر بر پویش محیطی و نقش آن در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان مطالعه موردی: شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی
    حامد کیخواه نژاد 2018
  96. شناسايي و اولويت بندي عوامل شتاب دهنده سرعت پذيرش برنامه هاي كاربردي تلفن همراه با تمركز بر حوزه تفريح و سرگرمي
    سینا باغبانی یزدی 2018
  97. شناسايي تأثير عوامل موثر بر شكل گيري اتحادهاي استراتژيك بين الملل بر عملكرد بنگاه هاي صنعتي (صنعت پتروشيمي)
    فرزانه بیات ترک 2018
  98. بررسي فرايند بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط بر اساس مدل اثرسازي (Effectuation) در صنعت مواد غذايي و خدمات فني مهندسي استان تهران
    محمد سرائی زاده 2018
  99. شناسايي عوامل نهادي موثر بر بهره برداري از فرصت هاي كارآفرينانه گردشگري سلامت مطالعه موردي استان تهران
    علیرضا رجائیان 2018
  100. شناسايي راه هاي غلبه كسب و كارهاي كوچك و متوسط بر محدوديت خارج از شبكه بودن براي ورود به بازار بين الملل مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان
    ساجده کلامی 2018
  101. بررسي تأثير تاب آوري سازماني بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط مورد مطالعه: شركت هاي كوچك و متوسط توليد كننده نرم افزار در شهر تهران
    نگار نکویی 2018
  102. تأثير فرهنگ كارآفرينانه بر كارآفريني سازماني صنعت بانكداري(بخش ستادي بانك هاي پارسيان، ملت و كشاورزي
    سولماز محمدرفعتی 2018
  103. بررسي تأثير تيپ هاي شخصيتي شانزده گانه MBTI در بازاريابي الكترونيكي اسنپ
    عطیه اسکندری 2018
  104. ارائه فرايند جايگاه يابي برند مقصد گردشگري با استفاده از بازاريابي عصب پايه (Nuromarketing
    شیما ابن العلم 2018
  105. بررسي تأثير ويژگي هاي ايده كسب و كار بر پيشرفت فرايند ايجاد كسب و كار جديد مورد مطالعه: شركت هاي مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    حمید خورشیدی 2018
  106. شناسايي سياست هاي ايجاد كسب و كار در صنعت انرژي خورشيدي
    علی لطفی 2018