پروفایل اساتید - ent- دانشکده کار آفرینی
Associate Professor
Update: 2024-11-21
Kamal Sakhdari
Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship
P.H.D dissertations
-
ارائه مدل مقیاس افزایی استارتاپ های ایرانی
بهزاد صادقی 2024 -
ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
صدف سرتیپی 2023 -
معرفی چارچوب مفهومی هم تکاملی در اکوسیستم کسب و کار
فرزانه بیات ترک 2023 -
طراحی چارچوب نهادی توسعه کارآفرینی منطقهای( مطالعه موردی: استان اردبیل)
بهمن خداپناه 2022 -
ارائه الگوی برنامه درسی کارافرینی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه
عباس احمدی مقیم 2022 -
ارائه مدل اسکیل آپ بر اساس دو بعد طراحی ساختار سازمانی و ترکیب تیمی در استارت آپ های فناورانه
فائزه حنیف زاده 2022 -
طراحی الگوی نوآوری فرایندی باز در کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنایع غذایی ایران
سعید نیری 2022 -
طراحی مدل کارآفرینانه تجارت اجتماعی در شرکتهای نوپای آنلاین
مصطفی شاه بوداغیان 2021 -
مدل مفهومي توسعه قابليتهاي پويا در كسب و كارهاي نوپا – مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات
طیبه عبدلی محمدابادی 2019 -
باز مفهوم پردازی هویت کارآفرینانه – رهیافتی انتقادی
علی رستمیان 2019 -
واكاوي مدل تصميم گيري در فرآيند ارزيابي و انتخاب شتاب دهنده ها با رويكرد تناسب اكولوژيكي
ارمین خالقی فرقانی 2019 -
تبيين منطق كنش كارآفرينانه در شرايط عدم اطمينان نهادي
نیلوفر سلاجقه 2019 -
طراحي مدل دوسوتواني سازماني با رويكرد نوآوري باز
مهناز نوبخت سرکندی 2019 -
واكاوي فرايند شناسايي فرصت در فناوريهاي همگرا (NB-IC-IB-NI) در ايران
محمد هاشمی 2019 -
طراحي چارچوب سياستهاي توسعه كارآفريني مولد
زینب ایینی 2018 -
واكاوي كارآفريني فناورانه در سازمان هاي بزرگ عمومي : تدوين نظريه اي داده بنياد
مهدی واحد وحدت کار 2018
Master Theses
-
شناسایی توانمندسازهای پایداری کسب و کار موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای نوپا
زهرا فردی شیرایه 2024 -
چارچوب مفهومی پلتفرم تأمین مالی جمعی بر بستر بلاک چین برای پروژه های صادراتی
امیرمهدی ادیب 2024 -
شناسایی تاثیر باور جمعی فرصت در پیشرفت فرآیند ایجاد کسب و کار مخاطره پذیر جدید (مورد مطالعه: استارت اپ های مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران)
محمدحسن حسینعلی قزوینی 2024 -
شناسایی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه برای توسعه محصولات جدید در بازار ایران (موردمطالعه: کسب وکار فناوری اطلاعات ایرانی)
امیر محمودی 2024 -
طراحی و بهینه سازی سیستم پیشنهادات در پلتفرم های دیجیتال شرکت های بزرگ فعال در بازار اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر روش یادگیری ماشین
امیرمحمد خاتمی 2024 -
طراحی مدل کسب و کار دیجیتالی در حوزه سلامت روان با تاکید بر ارزش پیشنهادی ( مورد مطالعه : برنامه کاربردی جـآن)
تانیا پنجه که جلائی 2024 -
شناسایی چارچوب (مدل مفهومی) بین المللی شدن شرکت های دیر رو : مطالعه موردی صنعت بیمه
عادل اژدری 2024 -
شناسایی عوامل مؤثر بر هم آفرینی ارزش ترکیبی در کسب و کارهای اجتماعی
رشید یادگاری قهدریجانی 2024 -
سنجش تاتیر به زیستی (Wellbeing) در کارافرینان هیبرید در ایران بر عملکرد کسب وکار با استفاده از متغیر میانجی انگیزه ها ( با استناد به شاخص های GEM)
محمدحسین شاکری 2024 -
شناسایی قابلیتهای بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسبوکارها برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان)
مهدی زارع 2023 -
شناسایی تاثیر ویژگیهای استراتژی نوآوری بر عملکرد کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: صنعت رنگ و مواد شیمیایی شهر تهران)
سارا امید 2023 -
شناسایی تاثیر شایستگی بین فرهنگی تیمی بر عملکرد بین المللی کسب و کار های جدید (مورد مطالعه: کسب و کارهای دانش بنیان استان تهران)
محمدباقر آزادبخت 2023 -
تاثیر چابکی فکری بر نوآوری عملکرد با میانجیگری رهبری کارآفرینانه تیم ( مورد مطالعه : شرکت های دانش بنیان استان تهران )
علی فرامرزی 2023 -
ارائه چارچوب ارزش گذاری شرکت های نوپا در حوزه فین تک مستقر در مراکز شتاب دهنده کسب و کار در استان تهران
فاطمه اسلامی 2023 -
تاثیر دوسوتوانی نواوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید و شرکتهای مبتنی بر فناوری های هوشمند
علیرضا آقاکبیری ها 2023 -
شناسائی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کارآفرینی سازمانی تبیین نقش تعدیل گرهای سازمانی - مورد مطالعه کسب و کارهای گروه خودروسازی شرکت سایپا
فرهاد خامی زاده 2023 -
طراحی مجدد سیستم اعتبارسنجی نیروی انسانی در کاله با رویکرد تفکر طراحی
احترام راعی 2023 -
شناسایی عوامل موثر بر سرایت پذیری اشتیاق کارآفرینانه از طریق شبکه های اجتماعی
راضیه فخرزاده 2023 -
تاثیر برنامه های وفاداری مشتری طراحی شده بر مبنای رشد ضربتی در افزایش مقیاس استارتاپ ها
محمدحسین مجیدی 2023 -
شناسایی ابعاد پلتفرم آنلاین صادراتی موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه : صنعت لوازم خانگی)
امیرحسین شمس الاحراری 2023 -
شناسایی مولفه های بازاریابی آنلاین در بین المللی سازی کسب وکارهای دیجیتال زاد
زهرا پورفخرایی 2022 -
ارائه چارچوبی برای انتقال نوآوری از واحدهای توسعه نوآوری به واحدهای کسب و کار
هدیه اعتمادمقدم 2022 -
ریخت شناسی تاثیر نحوه توزیع حقوق صاحبان سهام بر عملکرد تیمهای کارآفرینی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
مهدی نوروزی 2022 -
شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کارآفرینان بازگشته
فاطمه محمدی کاهه 2022 -
شناسایی عوامل موثر بر تأمین مالی موفق شرکت های نوپای دانش بنیان در نظام بانکی ( مورد مطالعه : شرکت های نوپای تأمین مالی شده در بانک های منتخب شهر تهران )
زینب مرادپور 2022 -
شناسایی عوامل تیمی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه درحوزه فناوری های مالی (مورد مطالعه: فین تک های شهر تهران)
مریم صاحبی 2022 -
ارائه مدل سنجش بلوغ دوسوتوانی سازمانی در شرکتهای ارائهدهنده راهکارهای فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شرکت داتین)
سیاوش دخانچی اول 2022 -
طراحی مدل کسب و کار ارائه خدمات بانکی بر مبنای بانکداری اجتماعی با تمرکز بر دو جز ارزش پیشنهادی و مشتریان
محبوبه صالحی 2022 -
شناسایی عوامل سازمانی موثر بر دوسو توانی سازمانی کسب و کارهای خانوادگی در ایران - موردمطالعه صنایع منتخب
سهند صمدی 2022 -
شناسایی تاثیر مدیریت پورتفلیوی شبکه بر دو سو توانی فراسازمانی بین المللی
صبا علی آقائی 2022 -
شناسائی تاثیر چابکی سازمانی بر دوسوتوانی سازمانی در شرکت های مبتنی بر فناوری
نسیم خدمتلو 2021 -
تاثیر الگوی رفتاری اکتشافی مدیران در بازار های بینالمللی بر کارآفرینی سازمانی
امیر رحیمی پورانارکی 2021 -
طراحی ارزش پیشنهادی کسب و کار نوپای بسته بندی هوشمند مبتنی بر تفکر طراحی.
حمیدرضا بیات 2021 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت تأمین مالی کسب و کارهای نوپا از طریق عرضه اولیه سکه
محمد بیگدلی 2021 -
تأثیر سبک های رهبری بر گرایش به ایجاد ارزش مشترک در شرکت های کوچک و متوسط منتخب در استان تهران
محمد حسن زاده 2021 -
ارائه مدل کارآفرینی فناورانه مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری ایران
محمدسینا خودکار 2021 -
ارایه مدل توانمند سازی کارافرینانه ی زنان سرپرست خانوار در موسسات خیریه
سمیه محجوب 2021 -
شناسائی تاثیر مکانیسم های ادغام بر دوسوتوانی سازمانی مورد مطالعه : صنایع غذایی استان مازندارن
سیدحسن مصطفوی نیاکی 2021 -
ارزیابی تاثیر شایستگی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای تثبیت شده با تاکید بر نقش تعدیل کنندگی فرهنگ ملی در کشورهای ایران ، مراکش ، امارات ، مصر، و چین براساس داده های دیده بان جهانی کارافرینی در سال های 1016-2018
علی بهادری یکتا 2021 -
تبیین نقش شایستگیهای کارآفرینانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی
ریحانه میرزائی پوئینک 2021 -
شناسایی رابطه هویت برند-تصویر برند در رسانه ی اجتماعی اینستاگرام
مژگان صحرائی 2021 -
شناسایی تاثیر پویایی های محیطی، قابلیت های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی دو سو توانی نواوری
محمدعلی نواب 2021 -
طراحی مدل فرآیندی پروژه وار سازی سازمانی(projectification) به منظور توسعه اقدامات کارآفرینانه سازمانی
رضا صبوری نژاد 2021 -
طراحی و راه اندازی کسب و کار جدید با رویکرد تفکر طراحی مورد مطالعه شتاب دهنده بانا
مونا ناصری 2020 -
ارزیابی مقایسه ای خروجی های کارافرینی نوپا و کار افرینی سازمانی در کشورهای منتخب باتاکید بر نقش تعدیل گری شایستگی های کارافرینی بر اساس داده های 2015 دیده بان جهانی کار افرینی
شیرین اصولی قره آغاجی 2020 -
«بررسی تاثیر ابعاد شبکه سازی کارآفرینانه بر درجه بین المللی شدن کسب و کارها از طریق قابلیت های شبکه
مریم دلاوری 2020 -
شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در گردشگري عشايري ايران با رويكرد توسعه پايدار مورد مطالعه ايل بختياري
آراد آل صفر 2019 -
شناسايي فرصت هاي كسب و كار در نظام بانكي كشور مبتني بر ارزهاي رمز نگاري شده
امیرحسین رییسیان ملادهی 2019 -
ارائه مدل مفهومي رفتاري ايجاد كسب و كارهاي آنلاين خانگي موففق در ايران مورد مطالعه صنايع منتخب
ارزو اشتری نخعی 2019 -
شناسايي عوامل موثر بر توسعه كسب و كارهاي نوپاي الكترونيك مطالعه موردي شركت اسنپ
حامد کریمی سیاه اسطلخی 2019 -
استراتژي هاي غلبه بر مشكل خارجي بودن براي بنگاه هاي اقتصادي كمتر توسعه يافته در ورود به بازارهاي اقتصادي هاي توسعه يافته
شاهین حاجی پورفرشباف 2019 -
ارائه مدل رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط از مرحله نامنظم در فرايند بين المللي سازي
جواد اسمعیلی 2019 -
شناسايي عوامل تاثيرگذار بر خلق محتواي ايجاد شده توسط كاربران رسانه هاي اجتماعي در بخش كسب و كارهاي خدماتي مورد مطالعه كافه و كافي شاپ ها
امیرمحمد ادیبی 2019 -
شناسايي تاثير دوسوتواني رفتار اكتشافي و بهره برداري در تيم موسس بر پيشرفت فرايند ايجاد كسب و كار نوپا با ميانجيگري مزيت رقابتي ايده مورد مطالعه پارك هاي علم و فناوري و شتاب دهنده هاي شهر تهران
سیماسادات سجادی جاغرق 2019 -
شناسايي عوامل موثر بر اصالت برند كسب و كارهاي نوپا در رسانه هاي اجتماعي
شایان فولادی 2019 -
ارائه مدل برند پايدار براي كسب و كارهاي اكوتوريسم ايران
سوگل جمال زاده 2019 -
طراحي مدل كارآفريني سازماني در سازمان هاي دارايي محور مطالعه موردي اداره كل ساختمان و تاسيسات راه آهن جمهوري اسلامي ايران
احسان سلیمی 2019 -
شناسايي تاثير خودشفقت ورزي و هوش معنوي بر يادگيري از شكست در كارآفرينان ايراني با نقش ميانجي اندوه كارآفرينانه ( مورد مطالعه استارتاپ هاي مبتني بر فناوري اطلاعات
مریم پورعیدیان 2019 -
بررسي تاثير شايستگي هاي كارآفرينانه بر ايفاي نقش هاي كارافرينان سازماني با تاكيد بر نقش تعديل گري خود پنداره سني بر اساس داده هاي ديده بان جهاني كارآفريني سال 2016و2017و2018 ايران
فرناز حاجی قربانی 2019 -
شناسايي استراتژي هاي كسب و كارهاي نوپا در برابر خلاء هاي نهادي اكوسيستم كارآفريني افغانستان
علی اکبر کریمی 2019 -
استراتژي كارافرينان ايران در مديريت عدم اطمينان نهادي مورد مطالعه كارآفرينان موفق
سیما قاسمی کلپاشا 2018 -
بررسي تاثير سبك هاي كنترل ( راهبري ) بر عملكرد كسب و كارهاي درون سازماني در ايران
محمدحسین مروی 2018 -
تاثير ويژگي هاي شاگردي بر اثر بخشي مرشدي در محيط هاي آموزشي
مهرداد افشاری 2018 -
تحليل عوامل فردي موثر (وابسته به عامل) بر سرعت شكل گيري كسب و كار جديد (مطالعه موردي كسب و كارهاي نوپا در صنايع منتخب ايران)
هانیه دهقانی زنگنه 2018 -
تاثير ابعاد بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد برند كسب و كارهاي كوچك و متوسط
محمدجواد بانشی 2018 -
ارائه مدل براي فرايند نوآوري در كسب و كارهاي صنايع دستي و سوغات
مریم انیسی 2018 -
ارائه مدل كارآفريني راهبرديمبتني بر رويكرد نوآوري باز براي كسب و كارهاي جديد
سیدمحسن حسینی 2018 -
بررسي تاثير گستردگي و عمق دانش بر عملكرد شركت هاي دانش بنيان تبيين نقش تعديل گري پويايي محيطي
فاطمه مظفری فر 2018 -
شناسايي عوامل قانوني موثر بر كارآفريني در حوزه توريسم پزشكي در ايران
لیلا متولی 2018 -
بررسي تاثير ويژگيهاي شخصيتي و شناختي كاركنان بر دو سو تواني زمينه اي فردي
حسن عابدینی 2018 -
تاثير ارتباطات نهادي عملكرد كسب و كارهاي جديد ارائه مدل ميانجي - تعديل گر
منا رضایی 2018 -
بررسي تاثير بري كلاژ بر عملكرد كسب و كار هاي نوپا با توجه به نقش تعديل گر گرايش كارافرينانه و شبكه اجتماعي
هاجر سعیدی پور 2018 -
طراحي اكوسيستم كارآفرينانه در كسب و كارهاي نانو در شهر تهران
محمدرضا هدایتی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر ايجاد ادراك جهاني بودن از برند در شركتهاي كوچك و متوسط
سروش محمدابراهیم 2018 -
تاثير آموزش فوق برنامه كارآفريني بر روي روحيه كارآفريني دانشجويان رشته كارآفريني دانشگاه¬هاي دولتي تهران
سهیلا علایی کرهرودی 2018 -
شناسايي و تحليل نقش الگوي رفتاري توسعه مشتري در پيشرفت فرايند ايجاد كسب و كار
بهزاد صادقی 2018 -
بررسي تاثير كارآفريني استراتژيك بر رشد كسب و كار –مطالعه موردي: صنايع غذايي شهر تهران و گرگان
مهیا تازیکه 2018 -
شناسايي و اولويت بندي سياست هاي دولت براي توسعه مسئوليت اجتماعي شركتي در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي كشور
پریا الهامی 2018 -
مدل كارآفريني اثربخش در توسعه كارآفريني سازماني در شركت مپنا بويلر
محمدعلی ولی زاده 2018 -
تأثير عوامل نهادي بر گرايش بين المللي كارآفرينان نوپا در كشور هاي در حال توسعه
شیما صنیعی 2018 -
طراحي ارزش هاي پيشنهادي جديد در اكوسيستم خدمات هوايي با رويكرد برهان برتري خدمات
سیدمحمدمهدی حامی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر دوسوتواني سازماني فرنچايزرها و تأثير دوسوتواني بر عملكرد
فاطمه جوهریان زاده 2018 -
آسيب شناسي روش هاي ارزش گذاري دانش فني در مرحله تجاري در ايران
امیر باران دوست 2018 -
ارزيابي تاثير فرهنگ مربي گري بر توسعه قابليت هاي كارآفرينانه كاركنان صنعت مترو
مریم امیری ابدبوچالی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر اتخاذ نوع استراتژي خروج كارآفرينانه مطالعه موردي كسب و كار الكترونيكي
زینب دریجانی 2018 -
تحليل روند تحقيقات فرصت هاي كارآفريني
سالار قلیزاده 2018 -
مفهوم پردازي گرايش كارآفرينانه بين المللي در بين المللي شدن كسب و كارها در بازارهاي نوظهور
علی شیشه گر 2018 -
شناسايي تاثير عوامل سازماني و محيطي بر كارآفريني فناورانه سازماني و عملكرد شركت هاي مبتني بر فناوري هاي پيشرفته مورد مطالعه: شركت هاي نانو فناور مستقر در پارك هاي علم و فناوري تهران
سمیه محمودی مطلق 2018 -
شناسايي فرصت هاي سرمايه گذاري زيرساختي به منظور توسعه كسب و كارهاي كشاورزي (بر مبناي رهيافت مشاركت عمومي خصوصي (PPP)
هدا صفدری 2018 -
تأثير دو سوتواني زمينه اي بر توسعه كارآفريني و عملكرد نسبي هلدينگ هاي كشور مطالعه موردي: استان هاي تهران و خراسان رضوي
ساسان رستم نژاد 2018 -
بررسي رابطه بين گرايش كارآفرينانه و عملكرد صادراتي با توجه به اثر تعديل گر شهرت سازماني و شبكه اجتماعي كسب و كار مورد مطالعه: شركت هاي برتر صادراتي صنايع غذايي استان تهران و البرز در 10 سال اخير
زینب سادات نبوی 2018 -
عوامل موثر بر تشخيص فرصت در كسب و كارهاي خانوادگي- مطالعه موردي: صنعت چرم استان آذربايجان
مهدی میزان پرست 2018 -
بررسي تأثير رابطه بين رويكرد اثرسازي و عملكرد كسب و كارهاي نوپا با نقش تعديل گر ويژگي هاي ايده و عامل
حامد پیری 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل فردي و سازماني موثر بر تبديل نوآوري پنهان به كارآفريني شركتي (تحول استراتژيك، نوآوري و شركت هاي جديد ملي و بين المللي)
عرفان جلالی بیداخویدی 2018 -
بررسی عوامل سازمانی و محیطی موثر بر پویش محیطی و نقش آن در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان مطالعه موردی: شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی
حامد کیخواه نژاد 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل شتاب دهنده سرعت پذيرش برنامه هاي كاربردي تلفن همراه با تمركز بر حوزه تفريح و سرگرمي
سینا باغبانی یزدی 2018 -
شناسايي تأثير عوامل موثر بر شكل گيري اتحادهاي استراتژيك بين الملل بر عملكرد بنگاه هاي صنعتي (صنعت پتروشيمي)
فرزانه بیات ترک 2018 -
بررسي فرايند بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط بر اساس مدل اثرسازي (Effectuation) در صنعت مواد غذايي و خدمات فني مهندسي استان تهران
محمد سرائی زاده 2018 -
شناسايي عوامل نهادي موثر بر بهره برداري از فرصت هاي كارآفرينانه گردشگري سلامت مطالعه موردي استان تهران
علیرضا رجائیان 2018 -
شناسايي راه هاي غلبه كسب و كارهاي كوچك و متوسط بر محدوديت خارج از شبكه بودن براي ورود به بازار بين الملل مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان
ساجده کلامی 2018 -
بررسي تأثير تاب آوري سازماني بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط مورد مطالعه: شركت هاي كوچك و متوسط توليد كننده نرم افزار در شهر تهران
نگار نکویی 2018 -
تأثير فرهنگ كارآفرينانه بر كارآفريني سازماني صنعت بانكداري(بخش ستادي بانك هاي پارسيان، ملت و كشاورزي
سولماز محمدرفعتی 2018 -
بررسي تأثير تيپ هاي شخصيتي شانزده گانه MBTI در بازاريابي الكترونيكي اسنپ
عطیه اسکندری 2018 -
ارائه فرايند جايگاه يابي برند مقصد گردشگري با استفاده از بازاريابي عصب پايه (Nuromarketing
شیما ابن العلم 2018 -
بررسي تأثير ويژگي هاي ايده كسب و كار بر پيشرفت فرايند ايجاد كسب و كار جديد مورد مطالعه: شركت هاي مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
حمید خورشیدی 2018 -
شناسايي سياست هاي ايجاد كسب و كار در صنعت انرژي خورشيدي
علی لطفی 2018