پروفایل اساتید - ent- دانشکده کار آفرینی
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/01
کمال سخدری
دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی
رساله های دکتری
-
ارائه مدل مقیاس افزایی استارتاپ های ایرانی
بهزاد صادقی 1403 -
ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
صدف سرتیپی 1402 -
معرفی چارچوب مفهومی هم تکاملی در اکوسیستم کسب و کار
فرزانه بیات ترک 1402 -
طراحی چارچوب نهادی توسعه کارآفرینی منطقهای( مطالعه موردی: استان اردبیل)
بهمن خداپناه 1401 -
ارائه الگوی برنامه درسی کارافرینی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه
عباس احمدی مقیم 1401 -
ارائه مدل اسکیل آپ بر اساس دو بعد طراحی ساختار سازمانی و ترکیب تیمی در استارت آپ های فناورانه
فائزه حنیف زاده 1401 -
طراحی الگوی نوآوری فرایندی باز در کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنایع غذایی ایران
سعید نیری 1400 -
طراحی مدل کارآفرینانه تجارت اجتماعی در شرکتهای نوپای آنلاین
مصطفی شاه بوداغیان 1400 -
مدل مفهومی توسعه قابلیتهای پویا در کسب و کارهای نوپا – مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
طیبه عبدلی محمدابادی 1398 -
باز مفهوم پردازی هویت کارآفرینانه – رهیافتی انتقادی
علی رستمیان 1398 -
واکاوی مدل تصمیم گیری در فرآیند ارزیابی و انتخاب شتاب دهنده ها با رویکرد تناسب اکولوژیکی
ارمین خالقی فرقانی 1398 -
تبیین منطق کنش کارآفرینانه در شرایط عدم اطمینان نهادی
نیلوفر سلاجقه 1398 -
طراحی مدل دوسوتوانی سازمانی با رویکرد نوآوری باز
مهناز نوبخت سرکندی 1398 -
واکاوی فرایند شناسایی فرصت در فناوریهای همگرا (NB-IC-IB-NI) در ایران
محمد هاشمی 1398 -
طراحی چارچوب سیاستهای توسعه کارآفرینی مولد
زینب ایینی 1397 -
واکاوی کارآفرینی فناورانه در سازمان های بزرگ عمومی : تدوین نظریه ای داده بنیاد
مهدی واحد وحدت کار 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
شناسایی توانمندسازهای پایداری کسب و کار موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای نوپا
زهرا فردی شیرایه 1403 -
چارچوب مفهومی پلتفرم تامین مالی جمعی بر بستر بلاک چین برای پروژه های صادراتی
امیرمهدی ادیب 1403 -
شناسایی تاثیر باور جمعی فرصت در پیشرفت فرآیند ایجاد کسب و کار مخاطره پذیر جدید (مورد مطالعه: استارت اپ های مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران)
محمدحسن حسینعلی قزوینی 1403 -
شناسایی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه برای توسعه محصولات جدید در بازار ایران (موردمطالعه: کسب وکار فناوری اطلاعات ایرانی)
امیر محمودی 1403 -
طراحی و بهینه سازی سیستم پیشنهادات در پلتفرم های دیجیتال شرکت های بزرگ فعال در بازار اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر روش یادگیری ماشین
امیرمحمد خاتمی 1403 -
طراحی مدل کسب و کار دیجیتالی در حوزه سلامت روان با تاکید بر ارزش پیشنهادی ( مورد مطالعه : برنامه کاربردی جـآن)
تانیا پنجه که جلائی 1402 -
شناسایی چارچوب (مدل مفهومی) بین المللی شدن شرکت های دیر رو : مطالعه موردی صنعت بیمه
عادل اژدری 1402 -
شناسایی عوامل موثر بر هم آفرینی ارزش ترکیبی در کسب و کارهای اجتماعی
رشید یادگاری قهدریجانی 1402 -
سنجش تاتیر به زیستی (Wellbeing) در کارافرینان هیبرید در ایران بر عملکرد کسب وکار با استفاده از متغیر میانجی انگیزه ها ( با استناد به شاخص های GEM)
محمدحسین شاکری 1402 -
شناسایی قابلیتهای بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسبوکارها برای ورود به بازارهای بینالمللی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان)
مهدی زارع 1402 -
شناسایی تاثیر ویژگیهای استراتژی نوآوری بر عملکرد کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: صنعت رنگ و مواد شیمیایی شهر تهران)
سارا امید 1402 -
شناسایی تاثیر شایستگی بین فرهنگی تیمی بر عملکرد بین المللی کسب و کار های جدید (مورد مطالعه: کسب و کارهای دانش بنیان استان تهران)
محمدباقر آزادبخت 1402 -
تاثیر چابکی فکری بر نوآوری عملکرد با میانجیگری رهبری کارآفرینانه تیم ( مورد مطالعه : شرکت های دانش بنیان استان تهران )
علی فرامرزی 1402 -
ارائه چارچوب ارزش گذاری شرکت های نوپا در حوزه فین تک مستقر در مراکز شتاب دهنده کسب و کار در استان تهران
فاطمه اسلامی 1402 -
تاثیر دوسوتوانی نواوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید و شرکتهای مبتنی بر فناوری های هوشمند
علیرضا آقاکبیری ها 1402 -
شناسائی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کارآفرینی سازمانی تبیین نقش تعدیل گرهای سازمانی - مورد مطالعه کسب و کارهای گروه خودروسازی شرکت سایپا
فرهاد خامی زاده 1402 -
طراحی مجدد سیستم اعتبارسنجی نیروی انسانی در کاله با رویکرد تفکر طراحی
احترام راعی 1402 -
شناسایی عوامل موثر بر سرایت پذیری اشتیاق کارآفرینانه از طریق شبکه های اجتماعی
راضیه فخرزاده 1401 -
تاثیر برنامه های وفاداری مشتری طراحی شده بر مبنای رشد ضربتی در افزایش مقیاس استارتاپ ها
محمدحسین مجیدی 1401 -
شناسایی ابعاد پلتفرم آنلاین صادراتی موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه : صنعت لوازم خانگی)
امیرحسین شمس الاحراری 1401 -
شناسایی مولفه های بازاریابی آنلاین در بین المللی سازی کسب وکارهای دیجیتال زاد
زهرا پورفخرایی 1401 -
ارائه چارچوبی برای انتقال نوآوری از واحدهای توسعه نوآوری به واحدهای کسب و کار
هدیه اعتمادمقدم 1401 -
ریخت شناسی تاثیر نحوه توزیع حقوق صاحبان سهام بر عملکرد تیمهای کارآفرینی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
مهدی نوروزی 1401 -
شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کارآفرینان بازگشته
فاطمه محمدی کاهه 1401 -
شناسایی عوامل موثر بر تامین مالی موفق شرکت های نوپای دانش بنیان در نظام بانکی ( مورد مطالعه : شرکت های نوپای تامین مالی شده در بانک های منتخب شهر تهران )
زینب مرادپور 1401 -
شناسایی عوامل تیمی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه درحوزه فناوری های مالی (مورد مطالعه: فین تک های شهر تهران)
مریم صاحبی 1401 -
ارائه مدل سنجش بلوغ دوسوتوانی سازمانی در شرکتهای ارائهدهنده راهکارهای فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شرکت داتین)
سیاوش دخانچی اول 1401 -
طراحی مدل کسب و کار ارائه خدمات بانکی بر مبنای بانکداری اجتماعی با تمرکز بر دو جز ارزش پیشنهادی و مشتریان
محبوبه صالحی 1401 -
شناسایی عوامل سازمانی موثر بر دوسو توانی سازمانی کسب و کارهای خانوادگی در ایران - موردمطالعه صنایع منتخب
سهند صمدی 1401 -
شناسایی تاثیر مدیریت پورتفلیوی شبکه بر دو سو توانی فراسازمانی بین المللی
صبا علی آقائی 1401 -
شناسائی تاثیر چابکی سازمانی بر دوسوتوانی سازمانی در شرکت های مبتنی بر فناوری
نسیم خدمتلو 1400 -
تاثیر الگوی رفتاری اکتشافی مدیران در بازار های بینالمللی بر کارآفرینی سازمانی
امیر رحیمی پورانارکی 1400 -
طراحی ارزش پیشنهادی کسب و کار نوپای بسته بندی هوشمند مبتنی بر تفکر طراحی.
حمیدرضا بیات 1400 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت تامین مالی کسب و کارهای نوپا از طریق عرضه اولیه سکه
محمد بیگدلی 1400 -
تاثیر سبک های رهبری بر گرایش به ایجاد ارزش مشترک در شرکت های کوچک و متوسط منتخب در استان تهران
محمد حسن زاده 1400 -
ارائه مدل کارآفرینی فناورانه مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری ایران
محمدسینا خودکار 1400 -
ارایه مدل توانمند سازی کارافرینانه ی زنان سرپرست خانوار در موسسات خیریه
سمیه محجوب 1400 -
شناسائی تاثیر مکانیسم های ادغام بر دوسوتوانی سازمانی مورد مطالعه : صنایع غذایی استان مازندارن
سیدحسن مصطفوی نیاکی 1399 -
ارزیابی تاثیر شایستگی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای تثبیت شده با تاکید بر نقش تعدیل کنندگی فرهنگ ملی در کشورهای ایران ، مراکش ، امارات ، مصر، و چین براساس داده های دیده بان جهانی کارافرینی در سال های 1016-2018
علی بهادری یکتا 1399 -
تبیین نقش شایستگیهای کارآفرینانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی
ریحانه میرزائی پوئینک 1399 -
شناسایی رابطه هویت برند-تصویر برند در رسانه ی اجتماعی اینستاگرام
مژگان صحرائی 1399 -
شناسایی تاثیر پویایی های محیطی، قابلیت های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی دو سو توانی نواوری
محمدعلی نواب 1399 -
طراحی مدل فرآیندی پروژه وار سازی سازمانی(projectification) به منظور توسعه اقدامات کارآفرینانه سازمانی
رضا صبوری نژاد 1399 -
طراحی و راه اندازی کسب و کار جدید با رویکرد تفکر طراحی مورد مطالعه شتاب دهنده بانا
مونا ناصری 1399 -
ارزیابی مقایسه ای خروجی های کارافرینی نوپا و کار افرینی سازمانی در کشورهای منتخب باتاکید بر نقش تعدیل گری شایستگی های کارافرینی بر اساس داده های 2015 دیده بان جهانی کار افرینی
شیرین اصولی قره آغاجی 1399 -
«بررسی تاثیر ابعاد شبکه سازی کارآفرینانه بر درجه بین المللی شدن کسب و کارها از طریق قابلیت های شبکه
مریم دلاوری 1398 -
شناسایی فرصت های کارآفرینانه در گردشگری عشایری ایران با رویکرد توسعه پایدار مورد مطالعه ایل بختیاری
آراد آل صفر 1398 -
شناسایی فرصت های کسب و کار در نظام بانکی کشور مبتنی بر ارزهای رمز نگاری شده
امیرحسین رییسیان ملادهی 1398 -
ارائه مدل مفهومی رفتاری ایجاد کسب و کارهای آنلاین خانگی موففق در ایران مورد مطالعه صنایع منتخب
ارزو اشتری نخعی 1398 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای نوپای الکترونیک مطالعه موردی شرکت اسنپ
حامد کریمی سیاه اسطلخی 1398 -
استراتژی های غلبه بر مشکل خارجی بودن برای بنگاه های اقتصادی کمتر توسعه یافته در ورود به بازارهای اقتصادی های توسعه یافته
شاهین حاجی پورفرشباف 1398 -
ارائه مدل رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط از مرحله نامنظم در فرایند بین المللی سازی
جواد اسمعیلی 1398 -
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر خلق محتوای ایجاد شده توسط کاربران رسانه های اجتماعی در بخش کسب و کارهای خدماتی مورد مطالعه کافه و کافی شاپ ها
امیرمحمد ادیبی 1398 -
شناسایی تاثیر دوسوتوانی رفتار اکتشافی و بهره برداری در تیم موسس بر پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار نوپا با میانجیگری مزیت رقابتی ایده مورد مطالعه پارک های علم و فناوری و شتاب دهنده های شهر تهران
سیماسادات سجادی جاغرق 1398 -
شناسایی عوامل موثر بر اصالت برند کسب و کارهای نوپا در رسانه های اجتماعی
شایان فولادی 1398 -
ارائه مدل برند پایدار برای کسب و کارهای اکوتوریسم ایران
سوگل جمال زاده 1398 -
طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در سازمان های دارایی محور مطالعه موردی اداره کل ساختمان و تاسیسات راه آهن جمهوری اسلامی ایران
احسان سلیمی 1398 -
شناسایی تاثیر خودشفقت ورزی و هوش معنوی بر یادگیری از شکست در کارآفرینان ایرانی با نقش میانجی اندوه کارآفرینانه ( مورد مطالعه استارتاپ های مبتنی بر فناوری اطلاعات
مریم پورعیدیان 1398 -
بررسی تاثیر شایستگی های کارآفرینانه بر ایفای نقش های کارافرینان سازمانی با تاکید بر نقش تعدیل گری خود پنداره سنی بر اساس داده های دیده بان جهانی کارآفرینی سال 2016و2017و2018 ایران
فرناز حاجی قربانی 1397 -
شناسایی استراتژی های کسب و کارهای نوپا در برابر خلاء های نهادی اکوسیستم کارآفرینی افغانستان
علی اکبر کریمی 1397 -
استراتژی کارافرینان ایران در مدیریت عدم اطمینان نهادی مورد مطالعه کارآفرینان موفق
سیما قاسمی کلپاشا 1397 -
بررسی تاثیر سبک های کنترل ( راهبری ) بر عملکرد کسب و کارهای درون سازمانی در ایران
محمدحسین مروی 1397 -
تاثیر ویژگی های شاگردی بر اثر بخشی مرشدی در محیط های آموزشی
مهرداد افشاری 1397 -
تحلیل عوامل فردی موثر (وابسته به عامل) بر سرعت شکل گیری کسب و کار جدید (مطالعه موردی کسب و کارهای نوپا در صنایع منتخب ایران)
هانیه دهقانی زنگنه 1397 -
تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد برند کسب و کارهای کوچک و متوسط
محمدجواد بانشی 1397 -
ارائه مدل برای فرایند نوآوری در کسب و کارهای صنایع دستی و سوغات
مریم انیسی 1397 -
ارائه مدل کارآفرینی راهبردیمبتنی بر رویکرد نوآوری باز برای کسب و کارهای جدید
سیدمحسن حسینی 1397 -
بررسی تاثیر گستردگی و عمق دانش بر عملکرد شرکت های دانش بنیان تبیین نقش تعدیل گری پویایی محیطی
فاطمه مظفری فر 1397 -
شناسایی عوامل قانونی موثر بر کارآفرینی در حوزه توریسم پزشکی در ایران
لیلا متولی 1397 -
بررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی و شناختی کارکنان بر دو سو توانی زمینه ای فردی
حسن عابدینی 1397 -
تاثیر ارتباطات نهادی عملکرد کسب و کارهای جدید ارائه مدل میانجی - تعدیل گر
منا رضایی 1397 -
بررسی تاثیر بری کلاژ بر عملکرد کسب و کار های نوپا با توجه به نقش تعدیل گر گرایش کارافرینانه و شبکه اجتماعی
هاجر سعیدی پور 1397 -
طراحی اکوسیستم کارآفرینانه در کسب و کارهای نانو در شهر تهران
محمدرضا هدایتی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد ادراک جهانی بودن از برند در شرکتهای کوچک و متوسط
سروش محمدابراهیم 1396 -
تاثیر آموزش فوق برنامه کارآفرینی بر روی روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته کارآفرینی دانشگاه¬های دولتی تهران
سهیلا علایی کرهرودی 1396 -
شناسایی و تحلیل نقش الگوی رفتاری توسعه مشتری در پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار
بهزاد صادقی 1396 -
بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر رشد کسب و کار –مطالعه موردی: صنایع غذایی شهر تهران و گرگان
مهیا تازیکه 1396 -
شناسایی و اولویت بندی سیاست های دولت برای توسعه مسئولیت اجتماعی شرکتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی کشور
پریا الهامی 1396 -
مدل کارآفرینی اثربخش در توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکت مپنا بویلر
محمدعلی ولی زاده 1396 -
تاثیر عوامل نهادی بر گرایش بین المللی کارآفرینان نوپا در کشور های در حال توسعه
شیما صنیعی 1396 -
طراحی ارزش های پیشنهادی جدید در اکوسیستم خدمات هوایی با رویکرد برهان برتری خدمات
سیدمحمدمهدی حامی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها و تاثیر دوسوتوانی بر عملکرد
فاطمه جوهریان زاده 1396 -
آسیب شناسی روش های ارزش گذاری دانش فنی در مرحله تجاری در ایران
امیر باران دوست 1396 -
ارزیابی تاثیر فرهنگ مربی گری بر توسعه قابلیت های کارآفرینانه کارکنان صنعت مترو
مریم امیری ابدبوچالی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر اتخاذ نوع استراتژی خروج کارآفرینانه مطالعه موردی کسب و کار الکترونیکی
زینب دریجانی 1396 -
تحلیل روند تحقیقات فرصت های کارآفرینی
سالار قلیزاده 1396 -
مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بین المللی شدن کسب و کارها در بازارهای نوظهور
علی شیشه گر 1396 -
شناسایی تاثیر عوامل سازمانی و محیطی بر کارآفرینی فناورانه سازمانی و عملکرد شرکت های مبتنی بر فناوری های پیشرفته مورد مطالعه: شرکت های نانو فناور مستقر در پارک های علم و فناوری تهران
سمیه محمودی مطلق 1396 -
شناسایی فرصت های سرمایه گذاری زیرساختی به منظور توسعه کسب و کارهای کشاورزی (بر مبنای رهیافت مشارکت عمومی خصوصی (PPP)
هدا صفدری 1396 -
تاثیر دو سوتوانی زمینه ای بر توسعه کارآفرینی و عملکرد نسبی هلدینگ های کشور مطالعه موردی: استان های تهران و خراسان رضوی
ساسان رستم نژاد 1396 -
بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد صادراتی با توجه به اثر تعدیل گر شهرت سازمانی و شبکه اجتماعی کسب و کار مورد مطالعه: شرکت های برتر صادراتی صنایع غذایی استان تهران و البرز در 10 سال اخیر
زینب سادات نبوی 1396 -
عوامل موثر بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای خانوادگی- مطالعه موردی: صنعت چرم استان آذربایجان
مهدی میزان پرست 1396 -
بررسی تاثیر رابطه بین رویکرد اثرسازی و عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش تعدیل گر ویژگی های ایده و عامل
حامد پیری 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر تبدیل نوآوری پنهان به کارآفرینی شرکتی (تحول استراتژیک، نوآوری و شرکت های جدید ملی و بین المللی)
عرفان جلالی بیداخویدی 1396 -
بررسی عوامل سازمانی و محیطی موثر بر پویش محیطی و نقش آن در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان مطالعه موردی: شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی
حامد کیخواه نژاد 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل شتاب دهنده سرعت پذیرش برنامه های کاربردی تلفن همراه با تمرکز بر حوزه تفریح و سرگرمی
سینا باغبانی یزدی 1396 -
شناسایی تاثیر عوامل موثر بر شکل گیری اتحادهای استراتژیک بین الملل بر عملکرد بنگاه های صنعتی (صنعت پتروشیمی)
فرزانه بیات ترک 1396 -
بررسی فرایند بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط بر اساس مدل اثرسازی (Effectuation) در صنعت مواد غذایی و خدمات فنی مهندسی استان تهران
محمد سرائی زاده 1396 -
شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه گردشگری سلامت مطالعه موردی استان تهران
علیرضا رجائیان 1396 -
شناسایی راه های غلبه کسب و کارهای کوچک و متوسط بر محدودیت خارج از شبکه بودن برای ورود به بازار بین الملل مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان
ساجده کلامی 1396 -
بررسی تاثیر تاب آوری سازمانی بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط تولید کننده نرم افزار در شهر تهران
نگار نکویی 1396 -
تاثیر فرهنگ کارآفرینانه بر کارآفرینی سازمانی صنعت بانکداری(بخش ستادی بانک های پارسیان، ملت و کشاورزی
سولماز محمدرفعتی 1396 -
بررسی تاثیر تیپ های شخصیتی شانزده گانه MBTI در بازاریابی الکترونیکی اسنپ
عطیه اسکندری 1396 -
ارائه فرایند جایگاه یابی برند مقصد گردشگری با استفاده از بازاریابی عصب پایه (Nuromarketing
شیما ابن العلم 1396 -
بررسی تاثیر ویژگی های ایده کسب و کار بر پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار جدید مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
حمید خورشیدی 1396 -
شناسایی سیاست های ایجاد کسب و کار در صنعت انرژی خورشیدی
علی لطفی 1396