کمال سخدری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/01

کمال سخدری

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی

رساله های دکتری

  1. ارائه مدل مقیاس افزایی استارتاپ های ایرانی
    بهزاد صادقی 1403
  2. ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
    صدف سرتیپی 1402
  3. معرفی چارچوب مفهومی هم تکاملی در اکوسیستم کسب و کار
    فرزانه بیات ترک 1402
  4. ‏ طراحی چارچوب نهادی توسعه کارآفرینی منطقه‌ای( مطالعه موردی: استان اردبیل)
    بهمن خداپناه 1401
  5. ارائه الگوی برنامه درسی کارافرینی برای دانش آموزان دوره اول متوسطه
    عباس احمدی مقیم 1401
  6. ارائه مدل اسکیل آپ بر اساس دو بعد طراحی ساختار سازمانی و ترکیب تیمی در استارت آپ های فناورانه
    فائزه حنیف زاده 1401
  7. طراحی الگوی نوآوری فرایندی باز در کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنایع غذایی ایران
    سعید نیری 1400
  8. طراحی مدل کارآفرینانه تجارت اجتماعی در شرکت­های نوپای آنلاین
    مصطفی شاه بوداغیان 1400
  9. مدل مفهومی توسعه قابلیت­های پویا در کسب و کارهای نوپا – مورد مطالعه: کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
    طیبه عبدلی محمدابادی 1398
  10. باز مفهوم پردازی هویت کارآفرینانه – رهیافتی انتقادی
    علی رستمیان 1398
  11. واکاوی مدل تصمیم گیری در فرآیند ارزیابی و انتخاب شتاب دهنده ها با رویکرد تناسب اکولوژیکی
    ارمین خالقی فرقانی 1398
  12. تبیین منطق کنش کارآفرینانه در شرایط عدم اطمینان نهادی
    نیلوفر سلاجقه 1398
  13. طراحی مدل دوسوتوانی سازمانی با رویکرد نوآوری باز
    مهناز نوبخت سرکندی 1398
  14. واکاوی فرایند شناسایی فرصت در فناوری­های همگرا (NB-IC-IB-NI) در ایران
    محمد هاشمی 1398
  15. طراحی چارچوب سیاست­های توسعه کارآفرینی مولد
    زینب ایینی 1397
  16. واکاوی کارآفرینی فناورانه در سازمان های بزرگ عمومی : تدوین نظریه ای داده بنیاد
    مهدی واحد وحدت کار 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی توانمندسازهای پایداری کسب و کار موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای نوپا
    زهرا فردی شیرایه 1403
  2. چارچوب مفهومی پلتفرم تامین مالی جمعی بر بستر بلاک چین برای پروژه های صادراتی
    امیرمهدی ادیب 1403
  3. شناسایی تاثیر باور جمعی فرصت در پیشرفت فرآیند ایجاد کسب و کار مخاطره پذیر جدید (مورد مطالعه: استارت اپ های مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران)
    محمدحسن حسینعلی قزوینی 1403
  4. شناسایی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه برای توسعه محصولات جدید در بازار ایران (موردمطالعه: کسب وکار فناوری اطلاعات ایرانی)
    امیر محمودی 1403
  5. طراحی و بهینه سازی سیستم پیشنهادات در پلتفرم های دیجیتال شرکت های بزرگ فعال در بازار اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر روش یادگیری ماشین
    امیرمحمد خاتمی 1403
  6. طراحی مدل کسب و کار دیجیتالی در حوزه سلامت روان با تاکید بر ارزش پیشنهادی ( مورد مطالعه : برنامه کاربردی جـآن)
    تانیا پنجه که جلائی 1402
  7. شناسایی چارچوب (مدل مفهومی) بین المللی شدن شرکت های دیر رو : مطالعه موردی صنعت بیمه
    عادل اژدری 1402
  8. شناسایی عوامل موثر بر هم آفرینی ارزش ترکیبی در کسب و کارهای اجتماعی
    رشید یادگاری قهدریجانی 1402
  9. سنجش تاتیر به زیستی (Wellbeing) در کارافرینان هیبرید در ایران بر عملکرد کسب وکار با استفاده از متغیر میانجی انگیزه ها ( با استناد به شاخص های GEM)
    محمدحسین شاکری 1402
  10. شناسایی قابلیت‌های بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسب‌وکارها برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان)
    مهدی زارع 1402
  11. شناسایی تاثیر ویژگیهای استراتژی نوآوری بر عملکرد کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: صنعت رنگ و مواد شیمیایی شهر تهران)
    سارا امید 1402
  12. شناسایی تاثیر شایستگی بین فرهنگی تیمی بر عملکرد بین المللی کسب و کار های جدید (مورد مطالعه: کسب و کارهای دانش بنیان استان تهران)
    محمدباقر آزادبخت 1402
  13. تاثیر چابکی فکری بر نوآوری عملکرد با میانجیگری رهبری کارآفرینانه تیم ( مورد مطالعه : شرکت های دانش بنیان استان تهران )
    علی فرامرزی 1402
  14. ارائه چارچوب ارزش گذاری شرکت های نوپا در حوزه فین تک مستقر در مراکز شتاب دهنده کسب و کار در استان تهران
    فاطمه اسلامی 1402
  15. تاثیر دوسوتوانی نواوری فناورانه بر عملکرد توسعه محصول جدید و شرکتهای مبتنی بر فناوری های هوشمند
    علیرضا آقاکبیری ها 1402
  16. شناسائی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کارآفرینی سازمانی تبیین نقش تعدیل گرهای سازمانی - مورد مطالعه کسب و کارهای گروه خودروسازی شرکت سایپا
    فرهاد خامی زاده 1402
  17. طراحی مجدد سیستم اعتبارسنجی نیروی انسانی در کاله با رویکرد تفکر طراحی
    احترام راعی 1402
  18. شناسایی عوامل موثر بر سرایت پذیری اشتیاق کارآفرینانه از طریق شبکه های اجتماعی
    راضیه فخرزاده 1401
  19. تاثیر برنامه های وفاداری مشتری طراحی شده بر مبنای رشد ضربتی در افزایش مقیاس استارتاپ ها
    محمدحسین مجیدی 1401
  20. شناسایی ابعاد پلتفرم آنلاین صادراتی موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه : صنعت لوازم خانگی)
    امیرحسین شمس الاحراری 1401
  21. شناسایی مولفه های بازاریابی آنلاین در بین المللی سازی کسب وکارهای دیجیتال زاد
    زهرا پورفخرایی 1401
  22. ارائه چارچوبی برای انتقال نوآوری از واحدهای توسعه نوآوری به واحدهای کسب و کار
    هدیه اعتمادمقدم 1401
  23. ریخت شناسی تاثیر نحوه توزیع حقوق صاحبان سهام بر عملکرد تیم‌های کارآفرینی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    مهدی نوروزی 1401
  24. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کارآفرینان بازگشته
    فاطمه محمدی کاهه 1401
  25. شناسایی عوامل موثر بر تامین مالی موفق شرکت های نوپای دانش بنیان در نظام بانکی ( مورد مطالعه : شرکت های نوپای تامین مالی شده در بانک های منتخب شهر تهران )
    زینب مرادپور 1401
  26. شناسایی عوامل تیمی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه درحوزه فناوری های مالی (مورد مطالعه: فین تک های شهر تهران)
    مریم صاحبی 1401
  27. ارائه مدل سنجش بلوغ دوسوتوانی سازمانی در شرکتهای ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شرکت داتین)
    سیاوش دخانچی اول 1401
  28. طراحی مدل کسب و کار ارائه خدمات بانکی بر مبنای بانکداری اجتماعی با تمرکز بر دو جز ارزش پیشنهادی و مشتریان
    محبوبه صالحی 1401
  29. شناسایی عوامل سازمانی موثر بر دوسو توانی سازمانی کسب و کارهای خانوادگی در ایران - موردمطالعه صنایع منتخب
    سهند صمدی 1401
  30. شناسایی تاثیر مدیریت پورتفلیوی شبکه بر دو سو توانی فراسازمانی بین المللی
    صبا علی آقائی 1401
  31. شناسائی تاثیر چابکی سازمانی بر دوسوتوانی سازمانی در شرکت های مبتنی بر فناوری
    نسیم خدمتلو 1400
  32. تاثیر الگوی رفتاری اکتشافی مدیران در بازار های بین‌المللی بر کارآفرینی سازمانی
    امیر رحیمی پورانارکی 1400
  33. طراحی ارزش پیشنهادی کسب و کار نوپای بسته بندی هوشمند مبتنی بر تفکر طراحی.
    حمیدرضا بیات 1400
  34. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت تامین مالی کسب و کارهای نوپا از طریق عرضه اولیه سکه
    محمد بیگدلی 1400
  35. تاثیر سبک های رهبری بر گرایش به ایجاد ارزش مشترک در شرکت های کوچک و متوسط منتخب در استان تهران
    محمد حسن زاده 1400
  36. ارائه مدل کارآفرینی فناورانه مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت بانکداری ایران
    محمدسینا خودکار 1400
  37. ارایه مدل توانمند سازی کارافرینانه ی زنان سرپرست خانوار در موسسات خیریه
    سمیه محجوب 1400
  38. شناسائی تاثیر مکانیسم های ادغام بر دوسوتوانی سازمانی مورد مطالعه : صنایع غذایی استان مازندارن
    سیدحسن مصطفوی نیاکی 1399
  39. ارزیابی تاثیر شایستگی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای تثبیت شده با تاکید بر نقش تعدیل کنندگی فرهنگ ملی در کشورهای ایران ، مراکش ، امارات ، مصر، و چین براساس داده های دیده بان جهانی کارافرینی در سال های 1016-2018
    علی بهادری یکتا 1399
  40. تبیین نقش شایستگیهای کارآفرینانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی
    ریحانه میرزائی پوئینک 1399
  41. شناسایی رابطه هویت برند-تصویر برند در رسانه ی اجتماعی اینستاگرام
    مژگان صحرائی 1399
  42. شناسایی تاثیر پویایی های محیطی، قابلیت های مدیریت دانش و فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با توجه به نقش میانجی دو سو توانی نواوری
    محمدعلی نواب 1399
  43. طراحی مدل فرآیندی پروژه وار سازی سازمانی(projectification) به منظور توسعه اقدامات کارآفرینانه سازمانی
    رضا صبوری نژاد 1399
  44. طراحی و راه اندازی کسب و کار جدید با رویکرد تفکر طراحی مورد مطالعه شتاب دهنده بانا
    مونا ناصری 1399
  45. ارزیابی مقایسه ای خروجی های کارافرینی نوپا و کار افرینی سازمانی در کشورهای منتخب باتاکید بر نقش تعدیل گری شایستگی های کارافرینی بر اساس داده های 2015 دیده بان جهانی کار افرینی
    شیرین اصولی قره آغاجی 1399
  46. «بررسی تاثیر ابعاد شبکه سازی کارآفرینانه بر درجه بین المللی شدن کسب و کارها از طریق قابلیت های شبکه
    مریم دلاوری 1398
  47. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در گردشگری عشایری ایران با رویکرد توسعه پایدار مورد مطالعه ایل بختیاری
    آراد آل صفر 1398
  48. شناسایی فرصت های کسب و کار در نظام بانکی کشور مبتنی بر ارزهای رمز نگاری شده
    امیرحسین رییسیان ملادهی 1398
  49. ارائه مدل مفهومی رفتاری ایجاد کسب و کارهای آنلاین خانگی موففق در ایران مورد مطالعه صنایع منتخب
    ارزو اشتری نخعی 1398
  50. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای نوپای الکترونیک مطالعه موردی شرکت اسنپ
    حامد کریمی سیاه اسطلخی 1398
  51. استراتژی های غلبه بر مشکل خارجی بودن برای بنگاه های اقتصادی کمتر توسعه یافته در ورود به بازارهای اقتصادی های توسعه یافته
    شاهین حاجی پورفرشباف 1398
  52. ارائه مدل رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط از مرحله نامنظم در فرایند بین المللی سازی
    جواد اسمعیلی 1398
  53. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر خلق محتوای ایجاد شده توسط کاربران رسانه های اجتماعی در بخش کسب و کارهای خدماتی مورد مطالعه کافه و کافی شاپ ها
    امیرمحمد ادیبی 1398
  54. شناسایی تاثیر دوسوتوانی رفتار اکتشافی و بهره برداری در تیم موسس بر پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار نوپا با میانجیگری مزیت رقابتی ایده مورد مطالعه پارک های علم و فناوری و شتاب دهنده های شهر تهران
    سیماسادات سجادی جاغرق 1398
  55. شناسایی عوامل موثر بر اصالت برند کسب و کارهای نوپا در رسانه های اجتماعی
    شایان فولادی 1398
  56. ارائه مدل برند پایدار برای کسب و کارهای اکوتوریسم ایران
    سوگل جمال زاده 1398
  57. طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در سازمان های دارایی محور مطالعه موردی اداره کل ساختمان و تاسیسات راه آهن جمهوری اسلامی ایران
    احسان سلیمی 1398
  58. شناسایی تاثیر خودشفقت ورزی و هوش معنوی بر یادگیری از شکست در کارآفرینان ایرانی با نقش میانجی اندوه کارآفرینانه ( مورد مطالعه استارتاپ های مبتنی بر فناوری اطلاعات
    مریم پورعیدیان 1398
  59. بررسی تاثیر شایستگی های کارآفرینانه بر ایفای نقش های کارافرینان سازمانی با تاکید بر نقش تعدیل گری خود پنداره سنی بر اساس داده های دیده بان جهانی کارآفرینی سال 2016و2017و2018 ایران
    فرناز حاجی قربانی 1397
  60. شناسایی استراتژی های کسب و کارهای نوپا در برابر خلاء های نهادی اکوسیستم کارآفرینی افغانستان
    علی اکبر کریمی 1397
  61. استراتژی کارافرینان ایران در مدیریت عدم اطمینان نهادی مورد مطالعه کارآفرینان موفق
    سیما قاسمی کلپاشا 1397
  62. بررسی تاثیر سبک های کنترل ( راهبری ) بر عملکرد کسب و کارهای درون سازمانی در ایران
    محمدحسین مروی 1397
  63. تاثیر ویژگی های شاگردی بر اثر بخشی مرشدی در محیط های آموزشی
    مهرداد افشاری 1397
  64. تحلیل عوامل فردی موثر (وابسته به عامل) بر سرعت شکل گیری کسب و کار جدید (مطالعه موردی کسب و کارهای نوپا در صنایع منتخب ایران)
    هانیه دهقانی زنگنه 1397
  65. تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد برند کسب و کارهای کوچک و متوسط
    محمدجواد بانشی 1397
  66. ارائه مدل برای فرایند نوآوری در کسب و کارهای صنایع دستی و سوغات
    مریم انیسی 1397
  67. ارائه مدل کارآفرینی راهبردیمبتنی بر رویکرد نوآوری باز برای کسب و کارهای جدید
    سیدمحسن حسینی 1397
  68. بررسی تاثیر گستردگی و عمق دانش بر عملکرد شرکت های دانش بنیان تبیین نقش تعدیل گری پویایی محیطی
    فاطمه مظفری فر 1397
  69. شناسایی عوامل قانونی موثر بر کارآفرینی در حوزه توریسم پزشکی در ایران
    لیلا متولی 1397
  70. بررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی و شناختی کارکنان بر دو سو توانی زمینه ای فردی
    حسن عابدینی 1397
  71. تاثیر ارتباطات نهادی عملکرد کسب و کارهای جدید ارائه مدل میانجی - تعدیل گر
    منا رضایی 1397
  72. بررسی تاثیر بری کلاژ بر عملکرد کسب و کار های نوپا با توجه به نقش تعدیل گر گرایش کارافرینانه و شبکه اجتماعی
    هاجر سعیدی پور 1397
  73. طراحی اکوسیستم کارآفرینانه در کسب و کارهای نانو در شهر تهران
    محمدرضا هدایتی 1396
  74. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد ادراک جهانی بودن از برند در شرکتهای کوچک و متوسط
    سروش محمدابراهیم 1396
  75. تاثیر آموزش فوق برنامه کارآفرینی بر روی روحیه کارآفرینی دانشجویان رشته کارآفرینی دانشگاه¬های دولتی تهران
    سهیلا علایی کرهرودی 1396
  76. شناسایی و تحلیل نقش الگوی رفتاری توسعه مشتری در پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار
    بهزاد صادقی 1396
  77. بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر رشد کسب و کار –مطالعه موردی: صنایع غذایی شهر تهران و گرگان
    مهیا تازیکه 1396
  78. شناسایی و اولویت بندی سیاست های دولت برای توسعه مسئولیت اجتماعی شرکتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی کشور
    پریا الهامی 1396
  79. مدل کارآفرینی اثربخش در توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکت مپنا بویلر
    محمدعلی ولی زاده 1396
  80. تاثیر عوامل نهادی بر گرایش بین المللی کارآفرینان نوپا در کشور های در حال توسعه
    شیما صنیعی 1396
  81. طراحی ارزش های پیشنهادی جدید در اکوسیستم خدمات هوایی با رویکرد برهان برتری خدمات
    سیدمحمدمهدی حامی 1396
  82. بررسی عوامل موثر بر دوسوتوانی سازمانی فرنچایزرها و تاثیر دوسوتوانی بر عملکرد
    فاطمه جوهریان زاده 1396
  83. آسیب شناسی روش های ارزش گذاری دانش فنی در مرحله تجاری در ایران
    امیر باران دوست 1396
  84. ارزیابی تاثیر فرهنگ مربی گری بر توسعه قابلیت های کارآفرینانه کارکنان صنعت مترو
    مریم امیری ابدبوچالی 1396
  85. شناسایی عوامل موثر بر اتخاذ نوع استراتژی خروج کارآفرینانه مطالعه موردی کسب و کار الکترونیکی
    زینب دریجانی 1396
  86. تحلیل روند تحقیقات فرصت های کارآفرینی
    سالار قلیزاده 1396
  87. مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بین المللی شدن کسب و کارها در بازارهای نوظهور
    علی شیشه گر 1396
  88. شناسایی تاثیر عوامل سازمانی و محیطی بر کارآفرینی فناورانه سازمانی و عملکرد شرکت های مبتنی بر فناوری های پیشرفته مورد مطالعه: شرکت های نانو فناور مستقر در پارک های علم و فناوری تهران
    سمیه محمودی مطلق 1396
  89. شناسایی فرصت های سرمایه گذاری زیرساختی به منظور توسعه کسب و کارهای کشاورزی (بر مبنای رهیافت مشارکت عمومی خصوصی (PPP)
    هدا صفدری 1396
  90. تاثیر دو سوتوانی زمینه ای بر توسعه کارآفرینی و عملکرد نسبی هلدینگ های کشور مطالعه موردی: استان های تهران و خراسان رضوی
    ساسان رستم نژاد 1396
  91. بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد صادراتی با توجه به اثر تعدیل گر شهرت سازمانی و شبکه اجتماعی کسب و کار مورد مطالعه: شرکت های برتر صادراتی صنایع غذایی استان تهران و البرز در 10 سال اخیر
    زینب سادات نبوی 1396
  92. عوامل موثر بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای خانوادگی- مطالعه موردی: صنعت چرم استان آذربایجان
    مهدی میزان پرست 1396
  93. بررسی تاثیر رابطه بین رویکرد اثرسازی و عملکرد کسب و کارهای نوپا با نقش تعدیل گر ویژگی های ایده و عامل
    حامد پیری 1396
  94. شناسایی و بررسی عوامل فردی و سازمانی موثر بر تبدیل نوآوری پنهان به کارآفرینی شرکتی (تحول استراتژیک، نوآوری و شرکت های جدید ملی و بین المللی)
    عرفان جلالی بیداخویدی 1396
  95. بررسی عوامل سازمانی و محیطی موثر بر پویش محیطی و نقش آن در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان مطالعه موردی: شرکت های فناور پارک علم و فناوری خراسان رضوی
    حامد کیخواه نژاد 1396
  96. شناسایی و اولویت بندی عوامل شتاب دهنده سرعت پذیرش برنامه های کاربردی تلفن همراه با تمرکز بر حوزه تفریح و سرگرمی
    سینا باغبانی یزدی 1396
  97. شناسایی تاثیر عوامل موثر بر شکل گیری اتحادهای استراتژیک بین الملل بر عملکرد بنگاه های صنعتی (صنعت پتروشیمی)
    فرزانه بیات ترک 1396
  98. بررسی فرایند بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط بر اساس مدل اثرسازی (Effectuation) در صنعت مواد غذایی و خدمات فنی مهندسی استان تهران
    محمد سرائی زاده 1396
  99. شناسایی عوامل نهادی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه گردشگری سلامت مطالعه موردی استان تهران
    علیرضا رجائیان 1396
  100. شناسایی راه های غلبه کسب و کارهای کوچک و متوسط بر محدودیت خارج از شبکه بودن برای ورود به بازار بین الملل مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان
    ساجده کلامی 1396
  101. بررسی تاثیر تاب آوری سازمانی بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط تولید کننده نرم افزار در شهر تهران
    نگار نکویی 1396
  102. تاثیر فرهنگ کارآفرینانه بر کارآفرینی سازمانی صنعت بانکداری(بخش ستادی بانک های پارسیان، ملت و کشاورزی
    سولماز محمدرفعتی 1396
  103. بررسی تاثیر تیپ های شخصیتی شانزده گانه MBTI در بازاریابی الکترونیکی اسنپ
    عطیه اسکندری 1396
  104. ارائه فرایند جایگاه یابی برند مقصد گردشگری با استفاده از بازاریابی عصب پایه (Nuromarketing
    شیما ابن العلم 1396
  105. بررسی تاثیر ویژگی های ایده کسب و کار بر پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار جدید مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    حمید خورشیدی 1396
  106. شناسایی سیاست های ایجاد کسب و کار در صنعت انرژی خورشیدی
    علی لطفی 1396