Kambiz Talebi

Professor

Update: 2024-12-04

Kambiz Talebi

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی رشد کسب و کار مبتنی بر توسعه استعداد کارآفرین
    پریسا رسولیان هروی 2023
  2. ارائه مدل رفتار تیم های کارآفرینانه با رویکرد اثرسازانه (مورد مطالعه:کسب وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران )
    الهام هادی زاده 2023
  3. بکارگیری مدل نوآوری باز در توانمند سازی شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکت‌های بزرگ
    زهرا عابدینی مقانکی 2022
  4. مدل سازی فرآیند راه اندازی استارت اپ ها در شتاب دهنده های کسب و کار با رویکرد پویایی شناسی سیستم
    حمید شیخی ئیلانلو 2022
  5. طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان
    عامر دهقان نجم آبادی 2022
  6. ارائه مدل اسکیل آپ بر اساس دو بعد طراحی ساختار سازمانی و ترکیب تیمی در استارت آپ های فناورانه
    فائزه حنیف زاده 2022
  7. طراحی چارچوب انتخاب سبک مربیگری با رویکرد اقتضایی – مطالعه موردی: مدیران کسب و کار با رشد سریع
    ملیحه فرامرزی 2022
  8. طراحی مدل مربی گری جهت تغییر رفتار کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی
    بهاره مافی 2021
  9. تبین مدل ذهنی و مکانیزم های شناختی موثر کارآفرینان در فرآیند تشخیص فرصت رشد،حوزه ی کسب و کارها با رشد بالا در ایران
    وحیده بام شاد 2021
  10. ارائه مدل مفهومی رشد شرکت های کوچک و متوسط در صنایع برق ایران بر اساس تئوری رفتار برنامه ریزی شده(TPB)
    اردلان تنباکوچیان 2020
  11. تبیین خروج کارآفرینانه با تاکید بر نقش شبکه­های اجتماعی
    نگار خسروی 2020
  12. ارائه مدل تكامل تيم كارآفرينانه – مورد مطالعه: كسب و كارهاي فعال در صنعت فناوري اطلاعات
    مهدی علی زاده 2019
  13. نظريه ي كارآفريني به عنوان فرآيند پيوند فرصت.رفتار رويكرد فراپارادايمي به نظريه پردازي
    رضا کهن هوش نژاد 2019
  14. طراحي پيش سازمان براي كسب و كار اينترنتي جديد با رويكرد طراحي پژوهشي
    سیدهادی فرح زادی 2019
  15. واكاوي فرايند شكل گيري استراتژي در كسب و كارهاي مخاطره آميز مبتني بر فناوري پيشرفته: رويكرد علي - اثرسازي
    سمیه تقوائی 2019
  16. واكاوي فرايند رشد كسب و كارهاي فعال در صنايع غذايي نيمه آماده در ايران
    محلا زارع مهرجردی 2018
  17. پديدارشناسي ماهيت فرصت هاي كارآفرينانه مبتني بر تجارب زيسته كارآفرينان حوزه سلامت كشور
    روزا مهرابی 2018
  18. شناسايي شايستگي هاي عمومي عاملان توسعه خوشه هاي كسب و كار ايران
    هادی نوتاش 2018
  19. واكاوي رفتار بازاريابي كارآفرينانه با رويكرد راههاي ابتكاري و سوگيريهاي شناختي (كارآفرينان نوپاي كسب و كارهاي نانو و بايو فناوري)
    پوریا نوری 2018
  20. طراحي مدل رشد كسب و كارهاي خانگي زنان در ايران: مطالعه موردي حوزه صنايع دستي استان تهران
    میثم مدرسی 2018
  21. واكاوي فرايند تصميم¬گيري ايجاد كسب و كار جديد در صنايع فناور پيشرفته ايران (حوزه نانو و زيست فناوري)
    مهدی زیودار 2018

Master Theses

  1. تبیین الگوی استفاده از هوش مصنوعی مولد جهت افزایش عملکرد پرسنل خبره در کسب وکارهای فناورانه با رویکرد کاهش ترس ناشی از تغییرات تکنولوژیک (technostress)
    مانا شکریان 2024
  2. تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر تشخیص فرصت های کارآفرینی، کارآفرینان زن مهاجر در ایران
    علی احمد شریفی 2024
  3. شناسایی تاثیر گرایش های راهبردی یادگیری، کارآفرینانه و فناوری بر نوآوری مدل کسب و کار شرکت های هلدینگ فناپ: تبیین نقش میانجی توسعه قابلیت های پویا
    محمدرضا امینی 2024
  4. شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر در ارزش گذاری استارتاپ های سلامت
    احسان رفتاری 2024
  5. بررسی تاثیر عوامل موثر بر تصمیم به چرخش هوشمندانه استراتژیک بر موفقیت استارتاپ های حوزه تکنولوژی تهران با نقش تعدیلگری جهت گیری کارآفرینانه
    آناهیتا رفیعی 2024
  6. طراحی مدل پلتفرم(بستر) دیجیتال در بخش گردشگری سلامت ایران
    امیر جمشیدی 2024
  7. تبیین تاثیر چرخش استراتژیک(pivot) بر روند مالی کسب و کار ها و استارتاپ های حوزه دیجیتال استان تهران
    رضوان خانجانی 2024
  8. شناسایی مدل کسب و کار سازگار با چرخش استراتژیک بزرگنمایی و کوچکنمایی مورد مطالعه کسب و کار های دیجیتال استان تهران
    احسان موسوی 2024
  9. نقش مشارکت مشتری در عملکرد توسعه محصول جدید با نقش میانجی نوآوری محصول و نقش تعدیلگر قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های کلان
    معصومه سراج 2024
  10. شناسایی تاثیر شتاب دهنده ها بر رشد استارت آپ ها با تاثیر زمان به عنوان متغیر تعدیلگر. مورد مطالعه: صنایع منتخب نظیر گردشگری
    اتوسا باباخانی 2024
  11. سنجش تاتیر به زیستی (Wellbeing) در کارافرینان هیبرید در ایران بر عملکرد کسب وکار با استفاده از متغیر میانجی انگیزه ها ( با استناد به شاخص های GEM)
    محمدحسین شاکری 2024
  12. تبیین تأثیر سن و شایستگی های کارآفرینانه بر بین المللی سازی کسب و کار زنان کارآفرین با در نظر گرفتن متغیر تعدیل گر هنجارهای اجتماعی و فرهنگی با استناد بر داده های GEM
    هانیه نوروزی 2024
  13. تبیین تاثیر مسئولیت پذیری کسب و کارهای خانوادگی بر چرخش هوشمندانه هنگام ورود به بازارهای بین المللی
    پریا منیرزاده 2023
  14. طراحی چارچوب فرآیندی مدیریت تغییر استراتژیک کارآفرینانه با استفاده از کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات (ITIL)- نمونه موردی بانک سامان
    مرضیه عزیزی 2023
  15. واکاوی شکل گیری اشتیاق کارآفرینانه جمعی (یا تیمی) و تاثیر آن بر تصمیم به انجام چرخش استراتژیک در استارت آپ ها
    مهدی نبوی فرد 2023
  16. بررسی تاثیر خودمربی گری بر قصد کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی خلاقیت و تعدیل گری جنسیت و آموزش کارآفرینی
    نسترن کمیزی 2023
  17. شناسایی فرآیند شکل گیری استراتژی کارآفرینانه در استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات
    احسان بهشتی 2023
  18. تعیین عوامل موثر بر چرخش هوشمندانه (pivoting) جهت بکارگیری نوآوری در استارت‌آپ‌ها
    سروش رستگار 2023
  19. تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد شرکت های صنعتی با نقش میانجی گرایش پایداری زیست محیطی در ایران
    فائزه مؤمنی 2023
  20. عوامل موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه در راستای توسعه پایدار در شرکت های بازیافت
    گلناز حبیبی انبوهی 2023
  21. ارزیابی فرآیند رشد کسب و کار های زنان کارافرین با رویکرد بکارگیری استراتژی چرخشی در شرایط بحران کوید 19
    الهه مرادآبادی 2023
  22. بررسی تاثیر میانجی گری ذهنیت تفکر طراحی و انگیزه بر رابطه ی انسجام تیمی و عملکرد نوآورانه ی کارکنان
    ستاره شیرعلیان 2023
  23. شناسایی تاثیر عملکرد منتورها در تقویت رفتارکارآفرینانه(بعد استراتژی) تیم های استارتآپی مستقر در شتابدهنده شهر تهران
    محمد وحید خاقانی 2023
  24. بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی.
    فریبا آچاک 2022
  25. شناسایی و تحلیل فرآیند تغییر استراتژی بازاریابی در هتل های پنج ستاره بر عملکرد آن ها در دوران شیوع همه گیری کرونا و پس از آن عنوان انگلیسی:
    فاطمه نامی 2022
  26. بررسی تأثیر ذهن‌آگاهی در شناخت فرصت‌های کارآفرینی
    محمدامیر لطفی 2022
  27. طراحي بلوك‌هاي ارزش پيشنهادي و بخش‌بندي مشتري در مدل كسب و كار به جهت آماده‌سازي استارت‌آپ‌ها براي رسيدن به مرحله‌ي رشد انفجاري (scale up ) در صنعت ساختمان.
    امیررضا فاضلی 2022
  28. واکاوی نقش رفتارهای کارآفرینانه تیمی در استارت آپ ها بر مرحله شکل گیری رشد (اسکیل آپ)
    المیرا پوررحیم 2022
  29. بررسی اثر فعالیت های تفکر طراحی بر رفتار نوآورانه کارکنان با تاکید بر نقش میانجی جو نوآورانه و خودکارآمدی خلاق
    الهام رشیدی رنجبر 2022
  30. شناسایی و تحلیل عوامل دیرکرد خروج کسب و کار از مرحله نوپا(start-up) به ورود به مرحله مقیاس پذیری(scale-up)
    علیرضا مظفر 2022
  31. ارزیابی تاثیر ویژگی های تیم کارآفرینانه بر عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش تعدیل گری رهبری کارآفرینانه
    عالیه عبدالمحمدی 2022
  32. تاثیر ترکیب تیم کارآفرینانه بر شناسایی فرصت های تحول دیجیتال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
    رضا باقری برمس 2022
  33. بررسی تاثیر استفاده از منابع نامشهود در ایجاد ارزش پیشنهادی و مدل در آمدی در مدل کسب و کار نوآورانه در استارتاپ‌های نرم افزاری
    سیدمحمدمهدی بالغ صفت 2022
  34. شناسایی فرصت‌های کسب و کاری در حوزه اماکن اقامتی مبتنی بر رویکرد اقتصاد مشارکتی ( مورد مطالعه: شهر قزوین)
    فرشته صابر 2022
  35. واکاوی تاثیر ترس از شکست کارآفرینانه بر آرمان ها و نگرش کارآفرینانه با تاکید بر نقش تعدیلگر نگرش های جنسیتی
    شهاب همایونی 2022
  36. مدلسازی فرایند مقیاس‌پذیری استارتاپ‌های پلتفرمی حوزه فناوری‌های پیشرفته )مطالعه موردی : استارتاپ تریبون)
    آرمان صفائی 2021
  37. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر رشد کسب و کارهای دانش بنیان استان تهران
    محمدصادق مسچی 2021
  38. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر رشد شرکت های دانش بنیان شهر تهران با نقش تعدیل گری سن شرکت
    زینب معظمی 2021
  39. تأثیر سبک های رهبری بر گرایش به ایجاد ارزش مشترک در شرکت های کوچک و متوسط منتخب در استان تهران
    محمد حسن زاده 2021
  40. ارائه چارچوب مفهومی تبیین نقش شتاب دهنده های شرکتی در توسعه اکوسیستم کارآفرینی ایران (مورد مطالعه شتاب دهنده شرکتی سریر)
    الهام گلستانی 2021
  41. تاثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش متغیر میانجی پویایی گروه
    سبا حیدرآبادیان 2021
  42. واکاوی پدیده شکست در شرکت های نوپای شتابدهی شده در شتابدهنده های ایرانی
    مسعود حمیدزاده 2021
  43. شناسایی رابطه هویت برند-تصویر برند در رسانه ی اجتماعی اینستاگرام
    مژگان صحرائی 2021
  44. طراحی ساختار مناسب شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکارهای حوزه IT در استان مرکزی
    کیمیا فوقی 2021
  45. تأثیر به‌کارگیری نوآوری باز بر توسعه محصول (خدمات) جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) در صنایع غذایی استان تهران
    ارمغان سادات عبداللهی دمنه 2020
  46. اثرات سیاست های انتقال تکنولوژی در توسعه صنعت خودرو در ایران
    مهرداد شیخی 2020
  47. تأثیر رهبری کارآفرینانه بر نوآوری در محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
    پژمان شرف دین 2020
  48. ارائه الگوی مشارکت ذی نفعان در آموزش کسب و کار و کارآفرینی
    میسا اسماعیلی 2020
  49. مدلسازي رشد استارتاپ هاي ناب با استفاده از رويكرد سيستم دايناميك مطالعه موردي استارتاپ استادبانك
    زهرا جمشیدی 2019
  50. مدلسازي و ارزيابي فرايندهاي توسعه محصول جديد در زنجيره هاي تامين كارآفرينانه
    محمدامین منصورخاکی 2019
  51. طراحي مدل كسب و كار با تاكيد بر ارزش پيشنهادي و بخش بندي مشتريان مبتني بر زنجيره تامين كارآفرينانه : مطالعه موردي صنعت ادويه در شهر تهران
    علی عندلیب 2019
  52. شناسايي و تحليل عوامل موثر (عوامل رفتاري و مديريتي) در اتخاذ استراتژي كارآفرينانه جهت ورود و توسعه تجارت بين المللي توسط شركت هاي كوچك و متوسط
    ابراهیم هدایت 2019
  53. طراحي مدل كسب و كار و كارهاي فين تك در صنعت باكداري (مورد مطالعه بانك پاسارگااد)
    راحله شهرابی فراهانی 2018
  54. بررسي تاثير گرايش كارآفرينانه بر رشد كسب و كارهاي نوپا با نقش ميانجي كاربرد بكه هاي اجتماعي آنلاين
    سیدامیر موسوی راد 2018
  55. تاثير يادگيري تجربي بر تصميم گيري انتخاب استراتژي هاي خرج كارآفرينان
    زهرا سلیمان زاده کلهرودی 2018
  56. شناسايي جايگاه رويكرد اثر سازانه در تصميم گيري واحدهاي اتكائي - مورد مطالعه شركت هاي بيمه منتخب در شهر تهران
    سپیده غفاری 2018
  57. ارائه مدل كارآفريني راهبرديمبتني بر رويكرد نوآوري باز براي كسب و كارهاي جديد
    سیدمحسن حسینی 2018
  58. تاثير گرايش كارآفرينانه بر عملكرد كسب و كارهاي متوسط و كوچك با استفاده از متغير ميانجي استراتژي كارافريني - مطالعه موردي صنعت پوشاك زنانه شهر تهران
    هانیه کاتبیان 2018
  59. تاثير خلاقيت كاركنان و تسهيم دانش در استراتژي رشد كسب و كارهاي كارآفرينانه
    پگاه فتحی 2018
  60. شناسايي عوامل موثر بر توسعه ي قدرت برند در خدمت مشتريان - مطالعه موردي كرمان خودرو
    آصف شفیعی 2018
  61. شناسايي عوامل موثر بر جانشين پروري در كسب و كارهاي خانوادگي صنايع غذايي منتخب
    هانیه طالبی 2018
  62. تاثير شبكه­هاي كارآفريني بر رشد كسب و كار
    نرگس باستانی 2018
  63. شناسایی و انتخاب استراتژی مناسب رشد بنگاه­های کوچک و متوسط فعال در خوشه­های صنعتی
    صغری عباسی بنی 2018
  64. شناسايي موانع نوآوري محصول در صنايع غذايي، مطالعه موردي شركت كاله
    شیواسادات حکاک برنجی 2018
  65. شناسايي موانع اداري در مرحله ورود و رشد SMEها: بخش صنعت استان گلستان
    بیژن مقدم 2018
  66. شناسايي نقش تفكر اثرسازانه و علمي بر سطح نواوري د ركسب و كارهاي مراكز رشد و ژارك هاي علم و فناوري
    سید فرهنگ محسنی مفیدی 2018
  67. شناسايي عوامل كليدي موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد در صنايع چاپ
    سینا سمیعی 2018
  68. شناسايي تاثير نهادينگي رابطه اي از طريق اعتماد بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و وتوسط نوظهور و در مرحله رشد اوليه فعال در صنعت فناوري اطلاعات
    فاطمه سادات شه مهر 2018
  69. شناسايي و اولويت بندي فرصت¬هاي كارآفرينانه در حوزه كشاورزي مبتني بر فناوري سنجش از دور
    مجید احمدی میاب 2018
  70. چگونگي پياده سازي مسئوليت اجتماعي شركتي با رويكرد استراتژيك در SMEها
    محمدفرید قبا 2018
  71. نقش عوامل موثر بر رشد كسب و كارهاي دانش بنيان با ميانجيگري نوآوري مورد مطالعه: شركت هاي مستقر در مراكز رشد شهر تهران
    سیدوحید موسوی مجد 2018
  72. شناسايي و تحليل عوامل موثر بر انتخاب استراتژي هاي خروج كارآفرينانه در كسب وكارهاي موفق
    محمدسعید محقق نیشابوری 2018
  73. شناسايي و بررسي تأثير اشتياق به رشد مديران بر رشد كسب و كار در چهارچوب تئوري رفتار برنامه ريزي شده مطالعه موردي: شركت هاي كوچك و متوسط توليد كننده صادراتي منتخب استان تهران
    فائزه حنیف زاده 2018
  74. شناسايي عوامل موثر بر نوآوري سازماني بنگاه هاي كسب و كار خرد و كوچك دانش بنيان
    فیروزه طبیب زاده 2018
  75. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي خدمات دارويي
    شایقه عاشوری زاده 2018
  76. جايگاه يابي شبكه سازي كارآفرينانه در شكل گيري بنگاه­هاي جهاني زاد
    یاور متین 2018
  77. شناسايي و تحليل استراتزيهاي كارآفرينانه د رحوزه منابع كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي منتخب
    کیهان اسدی سی سخت 2018
  78. طراحي يك الگوي برندسازي براي كسب و كارهاي خانگي با تمركز بر امور تغذيه اي - عنوان دفاع شده: طراحي الگوي برندسازي براي كسب و كارهاي خانگي با تمركز بر امور تغذيه اي
    فاطمه فضلی 2018
  79. شناسايي فرايند برندسازي شخصي براي كارآفرينان
    صبا علی پور 2018
  80. شناسايي و تحليل مدل كسب و كار مناسب شركتهاي خدمات پس از فروش خود رو
    سعید تخته چیان 2018
  81. شناسايي و تحجليل مدل كسب و كار مناسب و شركتهاي اموزشي
    مسعود محمدی 2018
  82. شناسايي مختصات تفكر راهبردي كارآفرينانه در راستاي رشد بنگاه هاي صنعت گردشگري
    پریسا رسولیان هروی 2018
  83. الويت بندي رايج ترين شيوه هاي تأمين مالي خود راه انداز كسب و كارهاي نوپاي فعال در حوزه IT
    امیر محب علی 2018
  84. مدلسازي فرآيند خروج انگيزشي صندوق هايحمايتي و سرمايه گذاري مخاطره پذير بر شركتهاي كارآفرين سهامي در ايران
    مهدی کنعانی 2018
  85. شناسايي عوامل محيطي اثرگذار بر شكل گيري خوشه هاي كسب و كار (مطالعه موردي كسب و كارهاي نانو فناور)
    اسماعیل بیگی هرچگانی 2018
  86. شناسايي تأثير عوامل موثر بر شكل گيري اتحادهاي استراتژيك بين الملل بر عملكرد بنگاه هاي صنعتي (صنعت پتروشيمي)
    فرزانه بیات ترک 2018
  87. تجزيه و تحليل و شناخت عوامل اصلي موفقيت ‏‎(CSF)‎‏ راه اندازي كسب و كار در صنعت پتروشيمي ايران
    مجید عقلایی 2018
  88. طراحي چارچوب مفهومي مميزي فناوري در اختلاط­ها و پياده سازي آن در بنياد مستضعفان
    امیرمهدی میثمی 2018
  89. شناسايي تاثير فناوري اطلاعات بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط بخش كشاورزي با تاكيد بر نقش ميانجيگري مديريت دانش
    وحید زند 2018
  90. شناسايي عوامل اثرگذار بر نگرش كارآفرينانه دانش آموزان (مقطع دوم و سوم متوسطه منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران)
    سما لشکری 2018
  91. شناسايي فرصت­ها در صنعت خدمات پس از فروش خودرو و ارائه راهكارهاي بهره برداري از اين فرصت­ها (مورد مطالعه: حوزه خدمات پس از فروش شركت سايپا)
    سیروان زبیری 2018
  92. عوامل موثر بر پياده سازي مديريت فرايند كسب و كار (BPM) در كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    سیاوش رضازاده 2018
  93. شناسايي عوامل موثر بر انتخاب استراتژي هاي توسعه محصولات جديد براي بازارهاي بين المللي در كسب و كارهاي كوچك و متوسط ايران: مورد صنايع غذايي
    رمضان جعفری نجف ابادی 2018
  94. طراحي مدل مفهومي عوامل موثر بر اكتساب فناوري در صنعت زغال سنگ
    میلاد صدرخانلو 2018
  95. بررسي رابطه ميان گرايش كارآفرينانه­ي شعب بانك­هاي خصوصي و عملكرد شعب (مطالعه موردي: بانك­هاي خصوصي تهران در سال 1390)
    رضا همایی 2018
  96. شناسايي و تحليل مولفه ها و روابط تشكيل دهنده مدل كسب و كار شركتهاي زايشي در صنعت لوازم خانگي ( مورد مطالعه : پارس خزر )
    مسعود اقوامی 2018
  97. شناسايي و تاثير ويژگي­هاي كارآفرين و بنگاه بر روي موفقيت كسب و كارهاي كوچك و متوسط منتخب در گيلان
    فهیمه بابائی نژادرودبنه 2018
  98. طراحي مدل سنجش بلوغ خوشه هاي صنعتي مورد كاوي خوشه هاي كاشي و نساجي استان يزد
    سیدمحمدعلی عظیمی 2018
  99. ارزيابي عوامل فردي موثر بر شكل گيري استراتژي گسترش بازار كسب و كارهاي كوچك و متوسط فعال در صنعت پوشاك
    مینا قبادی 2018
  100. بررسي تاثير كارآفريني استراتژيك بر رشد كسب و كار –مطالعه موردي: صنايع غذايي شهر تهران و گرگان
    مهیا تازیکه 2018
  101. نقش تفكر كارآفرينانه بر استراتژي رشد كسب و كارهاي صنايع كاشي و سراميك استان يزد
    وحید قیصری 2018
  102. بررسي تاثير گرايش كارآفرينانه و استراتژي بر عملكرد شركتهاي توليد كننده قطعات خودرو در استان تهران
    بابک کارامدهوتک 2018
  103. موانع استقرار پايدار سيستم مديريت كيفيت در كسب و كارهاي كوچك و متوسط ايران
    صفا شریف عسکری 2018
  104. تبيين نقش رهبري كارآفرينانه در عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط فعال در زمينه­ي فناوري نانو در تهران
    نسیم لطفی عمران 2018
  105. شناسايي تاثير استفاده از شبكه اجتماعي مجازي بر بازاريابي كارآفرينانه
    مهناز بهراد 2018
  106. تأثير دوره هاي آموزشي طراحي پارچه بر نوآوري كاركنان در طراحي محصولات نساجي بنگاه هاي كوچك و متوسط صنايع نساجي يزد
    بهاره زرگران یزد 2018
  107. شناسايي تأثير رصد فناوري بر قابليت كارآفريني فناورانه در شركت هاي مبتني بر فناوري اطلاعات با استفاده از نگاشت شناختي فازي
    سهیلا محمدزاده کاردر 2018
  108. شناسايي و رتبه بندي مولفه­هاي بازاريابي نوآورانه در شركت­هاي كوچك و متوسط تكنولوژي محور - مطالعه موردي: صنعت نانو استان تهران
    سعید توکلیان 2018
  109. عوامل موثر در رشد بنگاههاي صنعتي كوچك و متوسط توليد كننده پوشاك با مالكيت مديران و كارآفرينان زن در استان ‏تهران
    سیما معین الدین 2018
  110. شناسايي ميزان تاثير شيوه پردازش اطلاعات بر سبك تصميم گيري كارآفرينان
    فریبا لطفی زاده 2018
  111. شناسايي وضعيت و راهكارهاي دستيابي به كارآفريني پايدار در بنگاه¬هاي كوچك و متوسط ايران؛ مطالعه موردي صنايع غذايي
    علی رمضانی 2018
  112. شناسايي چالش­هاي مديريت منابع انساني در 3 حوزه جذب،‌ توسعه و نگهداشت در كسب و كارهاي كوچك كارآفرين در صنايع پيشرفته
    عباس نوری زاده 2018
  113. سنجش تفكر استراتژيك در كارآفرينان نوپا و در حال رشد (تثبيت كننده) در كسب و كارهاي فعال صنايع غذايي استان تهران
    الهه کیانی هرچگانی 2018
  114. شناسايي عوامل موثر بر اتخاذ نوع استراتژي خروج كارآفرينانه مطالعه موردي كسب و كار الكترونيكي
    زینب دریجانی 2018
  115. شناسايي و تحليل تأثير بكارگيري مولفه هاي استراتژي كارآفريني بر افزايش مزيت رقابتي منجر به رشد فروش مطالعه موردي: شركت هاي تأمين كننده قطعات ساپكو
    الهه عظیمی 2018
  116. تأثير شيوه هاي تأمين مالي بر ترجيحات استراتژي خروج كارآفرينان در كسب و كارهاي نوپاي فعال در حوزه IT در تهران
    سیدعباسعلی حسینی 2018
  117. نقش توسعه محصولات/خدمات جديد در بين المللي شدن ‏SMEها در صنايع غذايي ايران ‏
    مهران تاج الدین 2018
  118. شناخت موانع پذيرش و توسعه تجارت الكترونيكي در كسب و كارهاي متوسط و كوچك در ايران (مطالعه موردي: شركتهاي كوچك و متوسط طرف قرارداد با شركت پرداخت الكترونيك بانك سامان از سال 1388-1385
    حمیدرضا اسمعیل خو 2018
  119. شناسايي ابعاد مديريت ارتباط با مشتري با تمركز بهبود عملكرد خدماتي شركت هاي زايشي (مطالعه موردي شركت ايساكو)
    عباس عمرانی 2018
  120. تبيين تاثير كاركردهاي اجرايي بر هوشياري كارآفرينانه كارآفرينان پاركهاي علم و فناوري شهر تهران
    سمیه تقوائی کارمزدی 2018
  121. شناسايي و تحليل عوامل دروني موثر بر جذب و بكارگيري فناوري اطلاعات در شركتهاي متوسط صنايع غذايي
    محمدامین کشمیری حق 2018
  122. تاثير فرهنگ نوآوري سازماني بر استراتژي توسعه محصول جديد
    اصغر امیری 2018
  123. تاثير ائتلاف استراتژيك كارآفرينانه بر عملكرد زنجيره تامين صنايع خودرو سازي استان تهران
    ارش رضازاده 2018
  124. طراحي مدل كسب و كار شركت­هاي مبتني بر فناوري نوين صنعت فناوري اطلاعات (مطالعه موردي شركت فناپ)
    محمدهادی علی پورمطلق 2018
  125. شناسايي سبك مديريتي مناسب در فرايند تجاري سازي فناوري در صنعت روغن نباتي ايران
    مهسا ابراهیم زاده 2018
  126. شناسايي نقش گرايش كارآفرينانه شركت هاي سرمايه گذاري تهران بر عملكرد آنها
    حامد اوچانی 2018
  127. شناسايي و مقايسه تاثير ابعاد پنج گانه شخصيت بر تشخيص فرصت كارآفريني در كارآفرينان و غير كارآفرينان
    حشمت اله بهارلوئی بردشاهی 2018
  128. شناسايي ميزان تأثير سرمايه فكري بر شكل گيري ايده هاي كارآفرينانه مطالعه موردي: در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    مجید پوربرزگر 2018
  129. ارزيابي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان در كسب و كارهاي الكترونيكي در حوزه اپليكيشن هاي موبايل
    مجید رشیدی ورنکشی 2018
  130. مقايسه بين تصميم گيري كارآفرينان و سايرين از نقطه نظر اثرات فريمينگ
    امیر امامی 2018
  131. تبيين نقش تيم كارآفرينانه در عملكرد كسب و كارهاي مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    مهدی علی زاده 2018
  132. شناسايي موانع محيطي كلان در كسب و كارهاي توليد مسكن استان كردستان
    اصغر بسطامی 2018
  133. شناسايي فرصتهاي كارآفريني در صادرات فرش دستباف ايران - مطالعه موردي: كشور آلمان
    زهرا شیخ رضایی 2018
  134. امكان سنجي توليد كيسه هواي راننده و سرنشين جلوي خودروهاي سبك در ايران
    احسان ملائی 2018
  135. شناسايي كاركردهاي مديريت دانش در فرايند انتقال فناوري در سازمان­هاي دانش محور
    حسین گودرزی پور 2018
  136. شناسايي و تبيين نقش سرمايه اجتماعي بر شكل گيري كسب و كارهاي خانگي
    کریم آزاد 2018
  137. تاثير پياده سازي مديريت دانش در موفقيت شركتهاي كوچك و متوسط در صنعت IT
    احمدرضا مسرور 2018
  138. شناسايي نقش سرمايه اجتماعي بر تشخيص فرصت كارآفرينان (مطالعه موردي: شركتهاي صنايع پوشاك (نساجي) تهران
    فیروزه ساجدنیا 2018
  139. تدوين گروه شايستگيهاي كارآفرينانه مديران كسب و كارهاي كوچك و متوسط استان تهران
    محمدجواد ثابت 2018
  140. شناسايي الگوي برندسازي كارآفريني در شركت هاي كوچك و متوسط
    زینب رستگارمقدم 2018
  141. شناسايي عوامل اساسي موفقيت در پياده سازي مديريت دانش در كسب و كارهاي كوچك و متوسط قطعه سازان ‏خودرو (شركتهاي قطعه سازي فعال ايران خودرو)‏
    مهدی سلیمی ترکمانی 2018
  142. شناسايي روش¬هاي ابتكاري در بين¬المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    حسین خرمی 2018
  143. شناسايي راهبردهاي نوآوري و تحول در نظام اداري دانشگاه­هاي علوم پزشكي با رويكرد مديريت كارآفرينانه
    رضا دهقان 2018
  144. شناسايي منابع اطلاعاتي مورد نياز رشد شركت هاي كوچك و متوسط مرتبط با صنعت خودرو
    مریم مجتهدی 2018
  145. شناسايي ويژگيهاي فردي مالك، موثر بر رشد كسب و كارهاي خانوادگي
    آزاده شاه بابای آشتیانی 2018
  146. نقش اقدامهاي رهبري در عملكرد اقتصادي كسب و كارهاي خانوادگي
    مجید خاکپورمقدم 2018
  147. تدوين الگوي سياست گذاري و برنامه ريزي بهبود كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    فرهاد راستی 2018
  148. تاثير سرمايه اجتماعي بر عملكرد كسب وكارهاي نوپاي بيمه شهر تهران - مطالعه موردي: نمايندگي هاي بيمه ملت
    میثم ساریان 2018
  149. شناسايي عوامل موثر بر شكل­گيري ساختار كارآفرينانه در بيمه ايران
    فاطمه هاشمی 2018
  150. شناسايي و اولويت بندي موانع پذيرش و بكارگيري تجارت الكترونيكي در كسب و كارهاي اجتماعي (كارآفريني اجتماعي)
    نغمه خلیلی شهانقی 2018
  151. نقش دانش مديريت پروژه بر موفقيت توسعه محصول جديد در كسب و كارهاي با اندازه متوسط
    عبدالمجید براهیمی 2018
  152. تبيين تاثير هوش بر ايدههاي كارآفرينانه كارآفرينان پاركهاي علم و فناوري شهر تهران
    حمید توکل پناه علی 2018
  153. شناسايي تاثير سرمايه فكري بر تشخيص فرصت هاي كارآفرينانه در شركت هاي دانش بنيان مستقر در پاك علم و فناوري اقبال شهر يزد
    عامر دهقان نجم ابادی 2018
  154. تاثير شايستگي هاي محوري براي ايجاد مزيت رقابتي (مطالعه موردي : شركت خدمات انفورماتيك راهبر) عنوان دفاع شده: تاثير شايستگي هاي محوري بر ايجاد مزيت رقابتي (مطالعه موردي : شركت خدمات انفورماتيك راهبر)
    مهسا آثاری فر 2018
  155. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر عملكرد زنجيره تامين كسب و كارهاي كوچك و متوسط با استفاده از روش تحليل سلسله مراتبي در حوزه مواد شوينده استان تهران
    مصطفی صدیقیان 2018
  156. شناسايي تاثير ابعاد نوآوري بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    فاطمه سعیدی آرانی 2018
  157. شناسايي تاثير ابعاد بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد نوآورانه فعاليت¬هاي بازاريابي شركت¬هاي كوچك و متوسط – مطالعه موردي: شركت¬هاي توليد كننده ابزارهاي صنعتي و قطعات مكانيكي استان تهران
    زینب فتح اله زاده خوئی 2018
  158. شناسايي تأثير بهره گيري از مكانيزم هاي نوآوري باز بر قابليت هاي كارآفريني فناورانه مورد مطالعه: شركت هاي با فناوري پيشرفته مستقر در پارك علم و فناوري شهر زنجان
    محمدرضا سیف اللهی 2018
  159. شناسايي تأثير اتحاد استراتژيك بر عملكرد بنگاه هاي كوچك و متوسط در صنعت قطعه سازان خودرو
    حمیده میری اصل 2018
  160. تأثير انواع نوآوري بر عملكرد بازار كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت نساجي شهرستان يزد
    محمدحسین عرب نیا 2018
  161. شناسايي و ارزيابي استراتژي كارآفرينانه رشد صادرات شركت صنايع غذايي خوراكي
    مریم داودی 2018
  162. طراحي مدل كسب و كار شركت هاي حمل و نقل و باربري دريايي با تاكيد بر ارزش هاي پيشنهادي مطالعه موردي: شركت هاي حمل و نقل دريايي بندر
    سحر نظران حسن کیاده 2018
  163. شناسايي و اولويت بندي عوامل اكوسيستم كارآفريني براي توسعه كسب و كارهاي گردشگري
    داود بروستانی 2018
  164. بررسي عوامل موثر بر عملكرد كسب و كارهاي خانگي در قزوين
    حمید سرپرست 2018
  165. شناسايي و تحليل مدل كسب و كار مناسب نمايندگيهاي مجاز خدمات پس از فروش خود رو
    سیدمسعود میرعارفین 2018
  166. شناسايي عوامل موثر بر شكست كسب و كارهاي كوچك نوپا
    فهیمه زندی حاجی آبادی 2018
  167. شناسايي فرصتهاي كارآفرينانه در صنعت بلند مرتبه سازي شهر تهران
    حسن کمالو 2018
  168. بررسي عوامل موثر در توسعه صادرات بنگاه­هاي كوچك و متوسط كاربر (مطالعه موردي: صنعت كفش)
    جواد جعفری قدوسی 2018
  169. شناسايي رابطه سرريز دانش بر عملكرد نوآورانه كسب و كارهاي دانش بنيان
    حسام صالحی بنادکی 2018
  170. شناسايي تاثير كارآفريني استراتژيك بر عملكرد شركت فتاپ در شهر تهران
    نگار سادات تقوی 2018
  171. تاثير رفتار(شبكه سازي اجتماعي) در كاهش موانع نوآوري كسب و كارهاي كوچك و متوسط منتخب
    پیمان اژدری 2018
  172. شناسايي مولفه­هاي مفهومي استراتژي كارآفرينانه در چرخه عمر شركت­هاي مبتني بر فناوري­هاي نوين
    غلامرضا دشتی منش 2018
  173. ارزيابي تاثير عوامل سازماني بر قابليت پويا و عملكرد (مورد مطالعه: شركت­ صنايع مس شهيد باهنر كرمان)
    مرضیه ایلاقی حسینی 2018
  174. تأثير ابعاد استراتژي هاي كارآفرينانه بر رشد شركت هاي حوزه ICT با ميانجي گري فرصت ها و منابع
    بصیره مجیدی 2018
  175. شناسايي و تحليل تأثير مهارت هاي كارآفرينانه بر رشد فروش الكترونيكي آفرينش هاي هنري
    مهسا محجوب 2018
  176. شناسايي و تحليل عوامل محيطي موثر بر شكل گيري شركت هاي شتاب دهنده با رويكرد خلق و بهره برداري فرصت هاي تجاري سازي در حوزه ICT
    سیده زهرا علوی 2018
  177. شناسايي مولفه هاي تكنولوژي اثرگذار بر كيفيت رقابتي در صنايع لبني - مطالعه موردي شركت فرآورده هاي لبني و پروتئيني سحر (روزانه)
    انسیه محمدی دانیالی 2018
  178. طراحي مدل كسب و كار براي مركز رشد مجازي خصوصي در ايران
    مریم عبدلی حسین آبادی 2018
  179. شناسايي عوامل مؤثر بر رضايت امتياز گيرنده در فرايند واگذاري حق امتياز (فرانچايزينگ): (مطالعه موردي: شعبات زنجيره اي توليد بستني)
    محبوبه شیدائی اردستانی 2018
  180. ‏ شناسايي عوامل تاثيرگذار بر به كارگيري فنآوري اينترنت با قصد كسب و كار - مقايسه تطبيقي دو صنعت ‏كوچك
    سیدآرین عسکری رانکوه 2018
  181. عوامل حياتي موفقيت پروژه هاي توسعه محصول جديد در شركت هاي كوچك و متوسط
    رضا کچوئی 2018
  182. شناسايي راهكارهاي توسعه صادرات قطعات خودرو در ايران با رويكرد كارآفرينانه (مورد مطالعه: صادرات قطعات خودرو با ‏استفاده از مدل جهت گيري كارآفرينانه)‏
    فرزاد معظمی 2018
  183. تاثير نوآوري باز بر رفتار و عملكرد زنجيره تأمين در صنعت گاز
    غلامعباس عربشاهی 2018
  184. شناسايي عوامل سازماني موثر بر انتخاب روش كسب تكنولوژي - مطالعه شركت­هاي قطعه­سازي خودرو در شهر تهران
    رضا حبیبی 2018
  185. ارزيابي مقايسه اي ادراكات، گرايش ها و فعاليت هاي كارآفرينانه دانشجويان دانشگاه علمي كاربردي واحد مازندران و دانشگاه مازندران
    فریدون صادقی 2018