کامبیز طالبی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

کامبیز طالبی

دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید

رساله های دکتری

  1. ارائه الگوی رشد کسب و کار مبتنی بر توسعه استعداد کارآفرین
    پریسا رسولیان هروی 1402
  2. ارائه مدل رفتار تیم های کارآفرینانه با رویکرد اثرسازانه (مورد مطالعه:کسب وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات شهر تهران )
    الهام هادی زاده 1402
  3. بکارگیری مدل نوآوری باز در توانمند سازی شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) برای همکاری استراتژیک با شرکت‌های بزرگ
    زهرا عابدینی مقانکی 1401
  4. مدل سازی فرآیند راه اندازی استارت اپ ها در شتاب دهنده های کسب و کار با رویکرد پویایی شناسی سیستم
    حمید شیخی ئیلانلو 1401
  5. طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان
    عامر دهقان نجم آبادی 1401
  6. ارائه مدل اسکیل آپ بر اساس دو بعد طراحی ساختار سازمانی و ترکیب تیمی در استارت آپ های فناورانه
    فائزه حنیف زاده 1401
  7. طراحی چارچوب انتخاب سبک مربیگری با رویکرد اقتضایی – مطالعه موردی: مدیران کسب و کار با رشد سریع
    ملیحه فرامرزی 1401
  8. طراحی مدل مربی گری جهت تغییر رفتار کارآفرینان نوپا در مراکز شتابدهی
    بهاره مافی 1400
  9. تبین مدل ذهنی و مکانیزم های شناختی موثر کارآفرینان در فرآیند تشخیص فرصت رشد،حوزه ی کسب و کارها با رشد بالا در ایران
    وحیده بام شاد 1400
  10. ارائه مدل مفهومی رشد شرکت های کوچک و متوسط در صنایع برق ایران بر اساس تئوری رفتار برنامه ریزی شده(TPB)
    اردلان تنباکوچیان 1399
  11. تبیین خروج کارآفرینانه با تاکید بر نقش شبکه­های اجتماعی
    نگار خسروی 1398
  12. ارائه مدل تکامل تیم کارآفرینانه – مورد مطالعه: کسب و کارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات
    مهدی علی زاده 1398
  13. نظریه ی کارآفرینی به عنوان فرآیند پیوند فرصت.رفتار رویکرد فراپارادایمی به نظریه پردازی
    رضا کهن هوش نژاد 1398
  14. طراحی پیش سازمان برای کسب و کار اینترنتی جدید با رویکرد طراحی پژوهشی
    سیدهادی فرح زادی 1398
  15. واکاوی فرایند شکل گیری استراتژی در کسب و کارهای مخاطره آمیز مبتنی بر فناوری پیشرفته: رویکرد علی - اثرسازی
    سمیه تقوائی 1397
  16. واکاوی فرایند رشد کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی نیمه آماده در ایران
    محلا زارع مهرجردی 1397
  17. پدیدارشناسی ماهیت فرصت های کارآفرینانه مبتنی بر تجارب زیسته کارآفرینان حوزه سلامت کشور
    روزا مهرابی 1397
  18. شناسایی شایستگی های عمومی عاملان توسعه خوشه های کسب و کار ایران
    هادی نوتاش 1397
  19. واکاوی رفتار بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد راههای ابتکاری و سوگیریهای شناختی (کارآفرینان نوپای کسب و کارهای نانو و بایو فناوری)
    پوریا نوری 1397
  20. طراحی مدل رشد کسب و کارهای خانگی زنان در ایران: مطالعه موردی حوزه صنایع دستی استان تهران
    میثم مدرسی 1396
  21. واکاوی فرایند تصمیم¬گیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران (حوزه نانو و زیست فناوری)
    مهدی زیودار 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تبیین الگوی استفاده از هوش مصنوعی مولد جهت افزایش عملکرد پرسنل خبره در کسب وکارهای فناورانه با رویکرد کاهش ترس ناشی از تغییرات تکنولوژیک (technostress)
    مانا شکریان 1403
  2. تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر تشخیص فرصت های کارآفرینی، کارآفرینان زن مهاجر در ایران
    علی احمد شریفی 1403
  3. شناسایی تاثیر گرایش های راهبردی یادگیری، کارآفرینانه و فناوری بر نوآوری مدل کسب و کار شرکت های هلدینگ فناپ: تبیین نقش میانجی توسعه قابلیت های پویا
    محمدرضا امینی 1403
  4. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در ارزش گذاری استارتاپ های سلامت
    احسان رفتاری 1403
  5. بررسی تاثیر عوامل موثر بر تصمیم به چرخش هوشمندانه استراتژیک بر موفقیت استارتاپ های حوزه تکنولوژی تهران با نقش تعدیلگری جهت گیری کارآفرینانه
    آناهیتا رفیعی 1402
  6. طراحی مدل پلتفرم(بستر) دیجیتال در بخش گردشگری سلامت ایران
    امیر جمشیدی 1402
  7. تبیین تاثیر چرخش استراتژیک(pivot) بر روند مالی کسب و کار ها و استارتاپ های حوزه دیجیتال استان تهران
    رضوان خانجانی 1402
  8. شناسایی مدل کسب و کار سازگار با چرخش استراتژیک بزرگنمایی و کوچکنمایی مورد مطالعه کسب و کار های دیجیتال استان تهران
    احسان موسوی 1402
  9. نقش مشارکت مشتری در عملکرد توسعه محصول جدید با نقش میانجی نوآوری محصول و نقش تعدیلگر قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های کلان
    معصومه سراج 1402
  10. شناسایی تاثیر شتاب دهنده ها بر رشد استارت آپ ها با تاثیر زمان به عنوان متغیر تعدیلگر. مورد مطالعه: صنایع منتخب نظیر گردشگری
    اتوسا باباخانی 1402
  11. سنجش تاتیر به زیستی (Wellbeing) در کارافرینان هیبرید در ایران بر عملکرد کسب وکار با استفاده از متغیر میانجی انگیزه ها ( با استناد به شاخص های GEM)
    محمدحسین شاکری 1402
  12. تبیین تاثیر سن و شایستگی های کارآفرینانه بر بین المللی سازی کسب و کار زنان کارآفرین با در نظر گرفتن متغیر تعدیل گر هنجارهای اجتماعی و فرهنگی با استناد بر داده های GEM
    هانیه نوروزی 1402
  13. تبیین تاثیر مسئولیت پذیری کسب و کارهای خانوادگی بر چرخش هوشمندانه هنگام ورود به بازارهای بین المللی
    پریا منیرزاده 1402
  14. طراحی چارچوب فرآیندی مدیریت تغییر استراتژیک کارآفرینانه با استفاده از کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات (ITIL)- نمونه موردی بانک سامان
    مرضیه عزیزی 1402
  15. واکاوی شکل گیری اشتیاق کارآفرینانه جمعی (یا تیمی) و تاثیر آن بر تصمیم به انجام چرخش استراتژیک در استارت آپ ها
    مهدی نبوی فرد 1402
  16. بررسی تاثیر خودمربی گری بر قصد کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی خلاقیت و تعدیل گری جنسیت و آموزش کارآفرینی
    نسترن کمیزی 1402
  17. شناسایی فرآیند شکل گیری استراتژی کارآفرینانه در استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات
    احسان بهشتی 1402
  18. تعیین عوامل موثر بر چرخش هوشمندانه (pivoting) جهت بکارگیری نوآوری در استارت‌آپ‌ها
    سروش رستگار 1402
  19. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد شرکت های صنعتی با نقش میانجی گرایش پایداری زیست محیطی در ایران
    فائزه مومنی 1402
  20. عوامل موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه در راستای توسعه پایدار در شرکت های بازیافت
    گلناز حبیبی انبوهی 1402
  21. ارزیابی فرآیند رشد کسب و کار های زنان کارافرین با رویکرد بکارگیری استراتژی چرخشی در شرایط بحران کوید 19
    الهه مرادآبادی 1401
  22. بررسی تاثیر میانجی گری ذهنیت تفکر طراحی و انگیزه بر رابطه ی انسجام تیمی و عملکرد نوآورانه ی کارکنان
    ستاره شیرعلیان 1401
  23. شناسایی تاثیر عملکرد منتورها در تقویت رفتارکارآفرینانه(بعد استراتژی) تیم های استارتآپی مستقر در شتابدهنده شهر تهران
    محمد وحید خاقانی 1401
  24. بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی.
    فریبا آچاک 1401
  25. شناسایی و تحلیل فرآیند تغییر استراتژی بازاریابی در هتل های پنج ستاره بر عملکرد آن ها در دوران شیوع همه گیری کرونا و پس از آن عنوان انگلیسی:
    فاطمه نامی 1401
  26. بررسی تاثیر ذهن‌آگاهی در شناخت فرصت‌های کارآفرینی
    محمدامیر لطفی 1401
  27. طراحی بلوک‌های ارزش پیشنهادی و بخش‌بندی مشتری در مدل کسب و کار به جهت آماده‌سازی استارت‌آپ‌ها برای رسیدن به مرحله‌ی رشد انفجاری (scale up ) در صنعت ساختمان.
    امیررضا فاضلی 1401
  28. واکاوی نقش رفتارهای کارآفرینانه تیمی در استارت آپ ها بر مرحله شکل گیری رشد (اسکیل آپ)
    المیرا پوررحیم 1401
  29. بررسی اثر فعالیت های تفکر طراحی بر رفتار نوآورانه کارکنان با تاکید بر نقش میانجی جو نوآورانه و خودکارآمدی خلاق
    الهام رشیدی رنجبر 1401
  30. شناسایی و تحلیل عوامل دیرکرد خروج کسب و کار از مرحله نوپا(start-up) به ورود به مرحله مقیاس پذیری(scale-up)
    علیرضا مظفر 1401
  31. ارزیابی تاثیر ویژگی های تیم کارآفرینانه بر عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش تعدیل گری رهبری کارآفرینانه
    عالیه عبدالمحمدی 1401
  32. تاثیر ترکیب تیم کارآفرینانه بر شناسایی فرصت های تحول دیجیتال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
    رضا باقری برمس 1401
  33. بررسی تاثیر استفاده از منابع نامشهود در ایجاد ارزش پیشنهادی و مدل در آمدی در مدل کسب و کار نوآورانه در استارتاپ‌های نرم افزاری
    سیدمحمدمهدی بالغ صفت 1401
  34. شناسایی فرصت‌های کسب و کاری در حوزه اماکن اقامتی مبتنی بر رویکرد اقتصاد مشارکتی ( مورد مطالعه: شهر قزوین)
    فرشته صابر 1401
  35. واکاوی تاثیر ترس از شکست کارآفرینانه بر آرمان ها و نگرش کارآفرینانه با تاکید بر نقش تعدیلگر نگرش های جنسیتی
    شهاب همایونی 1401
  36. مدلسازی فرایند مقیاس‌پذیری استارتاپ‌های پلتفرمی حوزه فناوری‌های پیشرفته )مطالعه موردی : استارتاپ تریبون)
    آرمان صفائی 1400
  37. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر رشد کسب و کارهای دانش بنیان استان تهران
    محمدصادق مسچی 1400
  38. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر رشد شرکت های دانش بنیان شهر تهران با نقش تعدیل گری سن شرکت
    زینب معظمی 1400
  39. تاثیر سبک های رهبری بر گرایش به ایجاد ارزش مشترک در شرکت های کوچک و متوسط منتخب در استان تهران
    محمد حسن زاده 1400
  40. ارائه چارچوب مفهومی تبیین نقش شتاب دهنده های شرکتی در توسعه اکوسیستم کارآفرینی ایران (مورد مطالعه شتاب دهنده شرکتی سریر)
    الهام گلستانی 1400
  41. تاثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش متغیر میانجی پویایی گروه
    سبا حیدرآبادیان 1400
  42. واکاوی پدیده شکست در شرکت های نوپای شتابدهی شده در شتابدهنده های ایرانی
    مسعود حمیدزاده 1400
  43. شناسایی رابطه هویت برند-تصویر برند در رسانه ی اجتماعی اینستاگرام
    مژگان صحرائی 1399
  44. طراحی ساختار مناسب شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکارهای حوزه IT در استان مرکزی
    کیمیا فوقی 1399
  45. تاثیر به‌کارگیری نوآوری باز بر توسعه محصول (خدمات) جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) در صنایع غذایی استان تهران
    ارمغان سادات عبداللهی دمنه 1399
  46. اثرات سیاست های انتقال تکنولوژی در توسعه صنعت خودرو در ایران
    مهرداد شیخی 1399
  47. تاثیر رهبری کارآفرینانه بر نوآوری در محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
    پژمان شرف دین 1399
  48. ارائه الگوی مشارکت ذی نفعان در آموزش کسب و کار و کارآفرینی
    میسا اسماعیلی 1399
  49. مدلسازی رشد استارتاپ های ناب با استفاده از رویکرد سیستم داینامیک مطالعه موردی استارتاپ استادبانک
    زهرا جمشیدی 1398
  50. مدلسازی و ارزیابی فرایندهای توسعه محصول جدید در زنجیره های تامین کارآفرینانه
    محمدامین منصورخاکی 1398
  51. طراحی مدل کسب و کار با تاکید بر ارزش پیشنهادی و بخش بندی مشتریان مبتنی بر زنجیره تامین کارآفرینانه : مطالعه موردی صنعت ادویه در شهر تهران
    علی عندلیب 1398
  52. شناسایی و تحلیل عوامل موثر (عوامل رفتاری و مدیریتی) در اتخاذ استراتژی کارآفرینانه جهت ورود و توسعه تجارت بین المللی توسط شرکت های کوچک و متوسط
    ابراهیم هدایت 1398
  53. طراحی مدل کسب و کار و کارهای فین تک در صنعت باکداری (مورد مطالعه بانک پاسارگااد)
    راحله شهرابی فراهانی 1397
  54. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجی کاربرد بکه های اجتماعی آنلاین
    سیدامیر موسوی راد 1397
  55. تاثیر یادگیری تجربی بر تصمیم گیری انتخاب استراتژی های خرج کارآفرینان
    زهرا سلیمان زاده کلهرودی 1397
  56. شناسایی جایگاه رویکرد اثر سازانه در تصمیم گیری واحدهای اتکائی - مورد مطالعه شرکت های بیمه منتخب در شهر تهران
    سپیده غفاری 1397
  57. ارائه مدل کارآفرینی راهبردیمبتنی بر رویکرد نوآوری باز برای کسب و کارهای جدید
    سیدمحسن حسینی 1397
  58. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای متوسط و کوچک با استفاده از متغیر میانجی استراتژی کارافرینی - مطالعه موردی صنعت پوشاک زنانه شهر تهران
    هانیه کاتبیان 1397
  59. تاثیر خلاقیت کارکنان و تسهیم دانش در استراتژی رشد کسب و کارهای کارآفرینانه
    پگاه فتحی 1397
  60. شناسایی عوامل موثر بر توسعه ی قدرت برند در خدمت مشتریان - مطالعه موردی کرمان خودرو
    آصف شفیعی 1397
  61. شناسایی عوامل موثر بر جانشین پروری در کسب و کارهای خانوادگی صنایع غذایی منتخب
    هانیه طالبی 1397
  62. تاثیر شبکه­های کارآفرینی بر رشد کسب و کار
    نرگس باستانی 1396
  63. شناسایی و انتخاب استراتژی مناسب رشد بنگاه­های کوچک و متوسط فعال در خوشه­های صنعتی
    صغری عباسی بنی 1396
  64. شناسایی موانع نوآوری محصول در صنایع غذایی، مطالعه موردی شرکت کاله
    شیواسادات حکاک برنجی 1396
  65. شناسایی موانع اداری در مرحله ورود و رشد SMEها: بخش صنعت استان گلستان
    بیژن مقدم 1396
  66. شناسایی نقش تفکر اثرسازانه و علمی بر سطح نواوری د رکسب و کارهای مراکز رشد و ژارک های علم و فناوری
    سید فرهنگ محسنی مفیدی 1396
  67. شناسایی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنایع چاپ
    سینا سمیعی 1396
  68. شناسایی تاثیر نهادینگی رابطه ای از طریق اعتماد بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و وتوسط نوظهور و در مرحله رشد اولیه فعال در صنعت فناوری اطلاعات
    فاطمه سادات شه مهر 1396
  69. شناسایی و اولویت بندی فرصت¬های کارآفرینانه در حوزه کشاورزی مبتنی بر فناوری سنجش از دور
    مجید احمدی میاب 1396
  70. چگونگی پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی با رویکرد استراتژیک در SMEها
    محمدفرید قبا 1396
  71. نقش عوامل موثر بر رشد کسب و کارهای دانش بنیان با میانجیگری نوآوری مورد مطالعه: شرکت های مستقر در مراکز رشد شهر تهران
    سیدوحید موسوی مجد 1396
  72. شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر انتخاب استراتژی های خروج کارآفرینانه در کسب وکارهای موفق
    محمدسعید محقق نیشابوری 1396
  73. شناسایی و بررسی تاثیر اشتیاق به رشد مدیران بر رشد کسب و کار در چهارچوب تئوری رفتار برنامه ریزی شده مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط تولید کننده صادراتی منتخب استان تهران
    فائزه حنیف زاده 1396
  74. شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی بنگاه های کسب و کار خرد و کوچک دانش بنیان
    فیروزه طبیب زاده 1396
  75. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات دارویی
    شایقه عاشوری زاده 1396
  76. جایگاه یابی شبکه سازی کارآفرینانه در شکل گیری بنگاه­های جهانی زاد
    یاور متین 1396
  77. شناسایی و تحلیل استراتزیهای کارآفرینانه د رحوزه منابع کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی منتخب
    کیهان اسدی سی سخت 1396
  78. طراحی یک الگوی برندسازی برای کسب و کارهای خانگی با تمرکز بر امور تغذیه ای - عنوان دفاع شده: طراحی الگوی برندسازی برای کسب و کارهای خانگی با تمرکز بر امور تغذیه ای
    فاطمه فضلی 1396
  79. شناسایی فرایند برندسازی شخصی برای کارآفرینان
    صبا علی پور 1396
  80. شناسایی و تحلیل مدل کسب و کار مناسب شرکتهای خدمات پس از فروش خود رو
    سعید تخته چیان 1396
  81. شناسایی و تحجلیل مدل کسب و کار مناسب و شرکتهای اموزشی
    مسعود محمدی 1396
  82. شناسایی مختصات تفکر راهبردی کارآفرینانه در راستای رشد بنگاه های صنعت گردشگری
    پریسا رسولیان هروی 1396
  83. الویت بندی رایج ترین شیوه های تامین مالی خود راه انداز کسب و کارهای نوپای فعال در حوزه IT
    امیر محب علی 1396
  84. مدلسازی فرآیند خروج انگیزشی صندوق هایحمایتی و سرمایه گذاری مخاطره پذیر بر شرکتهای کارآفرین سهامی در ایران
    مهدی کنعانی 1396
  85. شناسایی عوامل محیطی اثرگذار بر شکل گیری خوشه های کسب و کار (مطالعه موردی کسب و کارهای نانو فناور)
    اسماعیل بیگی هرچگانی 1396
  86. شناسایی تاثیر عوامل موثر بر شکل گیری اتحادهای استراتژیک بین الملل بر عملکرد بنگاه های صنعتی (صنعت پتروشیمی)
    فرزانه بیات ترک 1396
  87. تجزیه و تحلیل و شناخت عوامل اصلی موفقیت ‏‎(CSF)‎‏ راه اندازی کسب و کار در صنعت پتروشیمی ایران
    مجید عقلایی 1396
  88. طراحی چارچوب مفهومی ممیزی فناوری در اختلاط­ها و پیاده سازی آن در بنیاد مستضعفان
    امیرمهدی میثمی 1396
  89. شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط بخش کشاورزی با تاکید بر نقش میانجیگری مدیریت دانش
    وحید زند 1396
  90. شناسایی عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان (مقطع دوم و سوم متوسطه منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران)
    سما لشکری 1396
  91. شناسایی فرصت­ها در صنعت خدمات پس از فروش خودرو و ارائه راهکارهای بهره برداری از این فرصت­ها (مورد مطالعه: حوزه خدمات پس از فروش شرکت سایپا)
    سیروان زبیری 1396
  92. عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) در کسب و کارهای کوچک و متوسط
    سیاوش رضازاده 1396
  93. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی های توسعه محصولات جدید برای بازارهای بین المللی در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران: مورد صنایع غذایی
    رمضان جعفری نجف ابادی 1396
  94. طراحی مدل مفهومی عوامل موثر بر اکتساب فناوری در صنعت زغال سنگ
    میلاد صدرخانلو 1396
  95. بررسی رابطه میان گرایش کارآفرینانه­ی شعب بانک­های خصوصی و عملکرد شعب (مطالعه موردی: بانک­های خصوصی تهران در سال 1390)
    رضا همایی 1396
  96. شناسایی و تحلیل مولفه ها و روابط تشکیل دهنده مدل کسب و کار شرکتهای زایشی در صنعت لوازم خانگی ( مورد مطالعه : پارس خزر )
    مسعود اقوامی 1396
  97. شناسایی و تاثیر ویژگی­های کارآفرین و بنگاه بر روی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط منتخب در گیلان
    فهیمه بابائی نژادرودبنه 1396
  98. طراحی مدل سنجش بلوغ خوشه های صنعتی مورد کاوی خوشه های کاشی و نساجی استان یزد
    سیدمحمدعلی عظیمی 1396
  99. ارزیابی عوامل فردی موثر بر شکل گیری استراتژی گسترش بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت پوشاک
    مینا قبادی 1396
  100. بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر رشد کسب و کار –مطالعه موردی: صنایع غذایی شهر تهران و گرگان
    مهیا تازیکه 1396
  101. نقش تفکر کارآفرینانه بر استراتژی رشد کسب و کارهای صنایع کاشی و سرامیک استان یزد
    وحید قیصری 1396
  102. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه و استراتژی بر عملکرد شرکتهای تولید کننده قطعات خودرو در استان تهران
    بابک کارامدهوتک 1396
  103. موانع استقرار پایدار سیستم مدیریت کیفیت در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران
    صفا شریف عسکری 1396
  104. تبیین نقش رهبری کارآفرینانه در عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در زمینه­ی فناوری نانو در تهران
    نسیم لطفی عمران 1396
  105. شناسایی تاثیر استفاده از شبکه اجتماعی مجازی بر بازاریابی کارآفرینانه
    مهناز بهراد 1396
  106. تاثیر دوره های آموزشی طراحی پارچه بر نوآوری کارکنان در طراحی محصولات نساجی بنگاه های کوچک و متوسط صنایع نساجی یزد
    بهاره زرگران یزد 1396
  107. شناسایی تاثیر رصد فناوری بر قابلیت کارآفرینی فناورانه در شرکت های مبتنی بر فناوری اطلاعات با استفاده از نگاشت شناختی فازی
    سهیلا محمدزاده کاردر 1396
  108. شناسایی و رتبه بندی مولفه­های بازاریابی نوآورانه در شرکت­های کوچک و متوسط تکنولوژی محور - مطالعه موردی: صنعت نانو استان تهران
    سعید توکلیان 1396
  109. عوامل موثر در رشد بنگاههای صنعتی کوچک و متوسط تولید کننده پوشاک با مالکیت مدیران و کارآفرینان زن در استان ‏تهران
    سیما معین الدین 1396
  110. شناسایی میزان تاثیر شیوه پردازش اطلاعات بر سبک تصمیم گیری کارآفرینان
    فریبا لطفی زاده 1396
  111. شناسایی وضعیت و راهکارهای دستیابی به کارآفرینی پایدار در بنگاه¬های کوچک و متوسط ایران؛ مطالعه موردی صنایع غذایی
    علی رمضانی 1396
  112. شناسایی چالش­های مدیریت منابع انسانی در 3 حوزه جذب،‌ توسعه و نگهداشت در کسب و کارهای کوچک کارآفرین در صنایع پیشرفته
    عباس نوری زاده 1396
  113. سنجش تفکر استراتژیک در کارآفرینان نوپا و در حال رشد (تثبیت کننده) در کسب و کارهای فعال صنایع غذایی استان تهران
    الهه کیانی هرچگانی 1396
  114. شناسایی عوامل موثر بر اتخاذ نوع استراتژی خروج کارآفرینانه مطالعه موردی کسب و کار الکترونیکی
    زینب دریجانی 1396
  115. شناسایی و تحلیل تاثیر بکارگیری مولفه های استراتژی کارآفرینی بر افزایش مزیت رقابتی منجر به رشد فروش مطالعه موردی: شرکت های تامین کننده قطعات ساپکو
    الهه عظیمی 1396
  116. تاثیر شیوه های تامین مالی بر ترجیحات استراتژی خروج کارآفرینان در کسب و کارهای نوپای فعال در حوزه IT در تهران
    سیدعباسعلی حسینی 1396
  117. نقش توسعه محصولات/خدمات جدید در بین المللی شدن ‏SMEها در صنایع غذایی ایران ‏
    مهران تاج الدین 1396
  118. شناخت موانع پذیرش و توسعه تجارت الکترونیکی در کسب و کارهای متوسط و کوچک در ایران (مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط طرف قرارداد با شرکت پرداخت الکترونیک بانک سامان از سال 1388-1385
    حمیدرضا اسمعیل خو 1396
  119. شناسایی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری با تمرکز بهبود عملکرد خدماتی شرکت های زایشی (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
    عباس عمرانی 1396
  120. تبیین تاثیر کارکردهای اجرایی بر هوشیاری کارآفرینانه کارآفرینان پارکهای علم و فناوری شهر تهران
    سمیه تقوائی کارمزدی 1396
  121. شناسایی و تحلیل عوامل درونی موثر بر جذب و بکارگیری فناوری اطلاعات در شرکتهای متوسط صنایع غذایی
    محمدامین کشمیری حق 1396
  122. تاثیر فرهنگ نوآوری سازمانی بر استراتژی توسعه محصول جدید
    اصغر امیری 1396
  123. تاثیر ائتلاف استراتژیک کارآفرینانه بر عملکرد زنجیره تامین صنایع خودرو سازی استان تهران
    ارش رضازاده 1396
  124. طراحی مدل کسب و کار شرکت­های مبتنی بر فناوری نوین صنعت فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شرکت فناپ)
    محمدهادی علی پورمطلق 1396
  125. شناسایی سبک مدیریتی مناسب در فرایند تجاری سازی فناوری در صنعت روغن نباتی ایران
    مهسا ابراهیم زاده 1396
  126. شناسایی نقش گرایش کارآفرینانه شرکت های سرمایه گذاری تهران بر عملکرد آنها
    حامد اوچانی 1396
  127. شناسایی و مقایسه تاثیر ابعاد پنج گانه شخصیت بر تشخیص فرصت کارآفرینی در کارآفرینان و غیر کارآفرینان
    حشمت اله بهارلوئی بردشاهی 1396
  128. شناسایی میزان تاثیر سرمایه فکری بر شکل گیری ایده های کارآفرینانه مطالعه موردی: در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    مجید پوربرزگر 1396
  129. ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی در حوزه اپلیکیشن های موبایل
    مجید رشیدی ورنکشی 1396
  130. مقایسه بین تصمیم گیری کارآفرینان و سایرین از نقطه نظر اثرات فریمینگ
    امیر امامی 1396
  131. تبیین نقش تیم کارآفرینانه در عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    مهدی علی زاده 1396
  132. شناسایی موانع محیطی کلان در کسب و کارهای تولید مسکن استان کردستان
    اصغر بسطامی 1396
  133. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در صادرات فرش دستباف ایران - مطالعه موردی: کشور آلمان
    زهرا شیخ رضایی 1396
  134. امکان سنجی تولید کیسه هوای راننده و سرنشین جلوی خودروهای سبک در ایران
    احسان ملائی 1396
  135. شناسایی کارکردهای مدیریت دانش در فرایند انتقال فناوری در سازمان­های دانش محور
    حسین گودرزی پور 1396
  136. شناسایی و تبیین نقش سرمایه اجتماعی بر شکل گیری کسب و کارهای خانگی
    کریم آزاد 1396
  137. تاثیر پیاده سازی مدیریت دانش در موفقیت شرکتهای کوچک و متوسط در صنعت IT
    احمدرضا مسرور 1396
  138. شناسایی نقش سرمایه اجتماعی بر تشخیص فرصت کارآفرینان (مطالعه موردی: شرکتهای صنایع پوشاک (نساجی) تهران
    فیروزه ساجدنیا 1396
  139. تدوین گروه شایستگیهای کارآفرینانه مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط استان تهران
    محمدجواد ثابت 1396
  140. شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینی در شرکت های کوچک و متوسط
    زینب رستگارمقدم 1396
  141. شناسایی عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک و متوسط قطعه سازان ‏خودرو (شرکتهای قطعه سازی فعال ایران خودرو)‏
    مهدی سلیمی ترکمانی 1396
  142. شناسایی روش¬های ابتکاری در بین¬المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط
    حسین خرمی 1396
  143. شناسایی راهبردهای نوآوری و تحول در نظام اداری دانشگاه­های علوم پزشکی با رویکرد مدیریت کارآفرینانه
    رضا دهقان 1396
  144. شناسایی منابع اطلاعاتی مورد نیاز رشد شرکت های کوچک و متوسط مرتبط با صنعت خودرو
    مریم مجتهدی 1396
  145. شناسایی ویژگیهای فردی مالک، موثر بر رشد کسب و کارهای خانوادگی
    آزاده شاه بابای آشتیانی 1396
  146. نقش اقدامهای رهبری در عملکرد اقتصادی کسب و کارهای خانوادگی
    مجید خاکپورمقدم 1396
  147. تدوین الگوی سیاست گذاری و برنامه ریزی بهبود کسب و کارهای کوچک و متوسط
    فرهاد راستی 1396
  148. تاثیر سرمایه اجتماعی بر عملکرد کسب وکارهای نوپای بیمه شهر تهران - مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه ملت
    میثم ساریان 1396
  149. شناسایی عوامل موثر بر شکل­گیری ساختار کارآفرینانه در بیمه ایران
    فاطمه هاشمی 1396
  150. شناسایی و اولویت بندی موانع پذیرش و بکارگیری تجارت الکترونیکی در کسب و کارهای اجتماعی (کارآفرینی اجتماعی)
    نغمه خلیلی شهانقی 1396
  151. نقش دانش مدیریت پروژه بر موفقیت توسعه محصول جدید در کسب و کارهای با اندازه متوسط
    عبدالمجید براهیمی 1396
  152. تبیین تاثیر هوش بر ایدههای کارآفرینانه کارآفرینان پارکهای علم و فناوری شهر تهران
    حمید توکل پناه علی 1396
  153. شناسایی تاثیر سرمایه فکری بر تشخیص فرصت های کارآفرینانه در شرکت های دانش بنیان مستقر در پاک علم و فناوری اقبال شهر یزد
    عامر دهقان نجم ابادی 1396
  154. تاثیر شایستگی های محوری برای ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی : شرکت خدمات انفورماتیک راهبر) عنوان دفاع شده: تاثیر شایستگی های محوری بر ایجاد مزیت رقابتی (مطالعه موردی : شرکت خدمات انفورماتیک راهبر)
    مهسا آثاری فر 1396
  155. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر عملکرد زنجیره تامین کسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی در حوزه مواد شوینده استان تهران
    مصطفی صدیقیان 1396
  156. شناسایی تاثیر ابعاد نوآوری بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط
    فاطمه سعیدی آرانی 1396
  157. شناسایی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه فعالیت¬های بازاریابی شرکت¬های کوچک و متوسط – مطالعه موردی: شرکت¬های تولید کننده ابزارهای صنعتی و قطعات مکانیکی استان تهران
    زینب فتح اله زاده خوئی 1396
  158. شناسایی تاثیر بهره گیری از مکانیزم های نوآوری باز بر قابلیت های کارآفرینی فناورانه مورد مطالعه: شرکت های با فناوری پیشرفته مستقر در پارک علم و فناوری شهر زنجان
    محمدرضا سیف اللهی 1396
  159. شناسایی تاثیر اتحاد استراتژیک بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط در صنعت قطعه سازان خودرو
    حمیده میری اصل 1396
  160. تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نساجی شهرستان یزد
    محمدحسین عرب نیا 1396
  161. شناسایی و ارزیابی استراتژی کارآفرینانه رشد صادرات شرکت صنایع غذایی خوراکی
    مریم داودی 1396
  162. طراحی مدل کسب و کار شرکت های حمل و نقل و باربری دریایی با تاکید بر ارزش های پیشنهادی مطالعه موردی: شرکت های حمل و نقل دریایی بندر
    سحر نظران حسن کیاده 1396
  163. شناسایی و اولویت بندی عوامل اکوسیستم کارآفرینی برای توسعه کسب و کارهای گردشگری
    داود بروستانی 1396
  164. بررسی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای خانگی در قزوین
    حمید سرپرست 1396
  165. شناسایی و تحلیل مدل کسب و کار مناسب نمایندگیهای مجاز خدمات پس از فروش خود رو
    سیدمسعود میرعارفین 1396
  166. شناسایی عوامل موثر بر شکست کسب و کارهای کوچک نوپا
    فهیمه زندی حاجی آبادی 1396
  167. شناسایی فرصتهای کارآفرینانه در صنعت بلند مرتبه سازی شهر تهران
    حسن کمالو 1396
  168. بررسی عوامل موثر در توسعه صادرات بنگاه­های کوچک و متوسط کاربر (مطالعه موردی: صنعت کفش)
    جواد جعفری قدوسی 1396
  169. شناسایی رابطه سرریز دانش بر عملکرد نوآورانه کسب و کارهای دانش بنیان
    حسام صالحی بنادکی 1396
  170. شناسایی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد شرکت فتاپ در شهر تهران
    نگار سادات تقوی 1396
  171. تاثیر رفتار(شبکه سازی اجتماعی) در کاهش موانع نوآوری کسب و کارهای کوچک و متوسط منتخب
    پیمان اژدری 1396
  172. شناسایی مولفه­های مفهومی استراتژی کارآفرینانه در چرخه عمر شرکت­های مبتنی بر فناوری­های نوین
    غلامرضا دشتی منش 1396
  173. ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر قابلیت پویا و عملکرد (مورد مطالعه: شرکت­ صنایع مس شهید باهنر کرمان)
    مرضیه ایلاقی حسینی 1396
  174. تاثیر ابعاد استراتژی های کارآفرینانه بر رشد شرکت های حوزه ICT با میانجی گری فرصت ها و منابع
    بصیره مجیدی 1396
  175. شناسایی و تحلیل تاثیر مهارت های کارآفرینانه بر رشد فروش الکترونیکی آفرینش های هنری
    مهسا محجوب 1396
  176. شناسایی و تحلیل عوامل محیطی موثر بر شکل گیری شرکت های شتاب دهنده با رویکرد خلق و بهره برداری فرصت های تجاری سازی در حوزه ICT
    سیده زهرا علوی 1396
  177. شناسایی مولفه های تکنولوژی اثرگذار بر کیفیت رقابتی در صنایع لبنی - مطالعه موردی شرکت فرآورده های لبنی و پروتئینی سحر (روزانه)
    انسیه محمدی دانیالی 1396
  178. طراحی مدل کسب و کار برای مرکز رشد مجازی خصوصی در ایران
    مریم عبدلی حسین آبادی 1396
  179. شناسایی عوامل موثر بر رضایت امتیاز گیرنده در فرایند واگذاری حق امتیاز (فرانچایزینگ): (مطالعه موردی: شعبات زنجیره ای تولید بستنی)
    محبوبه شیدائی اردستانی 1396
  180. ‏ شناسایی عوامل تاثیرگذار بر به کارگیری فنآوری اینترنت با قصد کسب و کار - مقایسه تطبیقی دو صنعت ‏کوچک
    سیدآرین عسکری رانکوه 1396
  181. عوامل حیاتی موفقیت پروژه های توسعه محصول جدید در شرکت های کوچک و متوسط
    رضا کچوئی 1396
  182. شناسایی راهکارهای توسعه صادرات قطعات خودرو در ایران با رویکرد کارآفرینانه (مورد مطالعه: صادرات قطعات خودرو با ‏استفاده از مدل جهت گیری کارآفرینانه)‏
    فرزاد معظمی 1396
  183. تاثیر نوآوری باز بر رفتار و عملکرد زنجیره تامین در صنعت گاز
    غلامعباس عربشاهی 1396
  184. شناسایی عوامل سازمانی موثر بر انتخاب روش کسب تکنولوژی - مطالعه شرکت­های قطعه­سازی خودرو در شهر تهران
    رضا حبیبی 1396
  185. ارزیابی مقایسه ای ادراکات، گرایش ها و فعالیت های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران و دانشگاه مازندران
    فریدون صادقی 1396