Mehran Rezvani

Professor

Update: 2024-12-04

Mehran Rezvani

Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی بین المللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط High Tech با رهیافت ترکیبی شبکه سازی و رقابت همکارانه
    راحله افراسیابی 2024
  2. طراحی چارچوب مفهومی اکوسیستم شهر کارآفرین مبتنی بر مبانی تئوری پیچیدگی
    محمد عین القضاة 2021
  3. ارائه الگوی بین المللی سازی پایدار در کسب و کارهای تکنولوژی محور
    ثمینه سلطانزاده 2021
  4. ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری
    پریسا نظامی 2021
  5. طراحی الگوی فرآیندی بین المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینانه (مورد کاوی دانشگاه های دولتی ایران)
    مهدی تاج پور 2021
  6. ارائه شاخص ارزیابی کیفیت افشا اختیاری
    خدیجه ربیعی 2020
  7. ارائه چارچوب بکارگیری استراتژی هم رقابتی در بین المللی سازی خوشه های صادراتی
    مهدی جعفرزاده 2020
  8. ارائه مدل رقابت‌پذیری منطقه‌ای مبتنی بر ساختار اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان
    علی ساسانی 2020
  9. تبيين نقش هوشياري كارآفرينانه سازماني در كشف فرصت­هاي ورود به بازار بين الملل
    مهدی لشگری 2019
  10. مفهوم¬پردازي بكارگيري بازاريابي كارآفرينانه در تامين مالي از فرشتگان كسب و كار
    عبداله احمدی کافشانی 2018
  11. تحليل اكتشافي سازه يادگيري كارآفرينانه سازماني در كسب و كارهاي فعال و نوآور شبكه نمايش خانگي
    لیلا فنایی مرحمت 2018
  12. مفهوم پردازي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي خلاق هنري
    محمدتقی طغرایی 2018
  13. واكاوي فرايند نوسازي استراتژيك كارآفرينانه در شركت¬هاي صنعت كاشي و سراميك ايران
    امیرمحمد کلابی 2018

Master Theses

  1. ارائه چارچوب بین المللی سازی برای صادرات گیاهان دارویی و معطر
    پریا کریمی مولان 2024
  2. تدوین استرتژی راه اندازی کسب و کارهای پلتفرمی " مطالعه ی شرکت های خرده فروشی مستقر در شهر تهران"
    آتوسا ابراهیمی شاه آبادی 2024
  3. تبیین رابطه بین قواعد حکمرانی شرکتی، نوآوری و عملکرد در شرکت های تعاونی
    علی اکبر هادی پور 2023
  4. تاثیر شتاب دهنده‌های توسعه محصول جدید و مشارکت مشتریان بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانش بنیان هلدینگ دارویی گلرنگ
    فاطمه رفعتی الاشتی 2023
  5. اراِئه مدل پیش بینی بازار محصولات کشاورزی با رویکرد کشف فرصت های کارآفرینانه ) مورد مطالعه :پیاز ،سیب زمینی و گوجه فرنگی)
    سیدمحمدهادی شفائی 2022
  6. تبیین چارچوب مفهومی نوسازی استراتژیک بارویکرد قابلیتهای پویا(DC) درکسب و کارهای کوچک و متوسط داروئی
    حامد عربیان 2022
  7. ارایه ی الگوی موثر در ارتقای زنجیره ی ارزش فرانچایزینگ بین المللی کسب کارهای دارویی
    همایون جمشیدی 2022
  8. شناسایی تاثیر مدیریت پورتفلیوی شبکه بر دو سو توانی فراسازمانی بین المللی
    صبا علی آقائی 2022
  9. شناسایی و بررسی تاثیر قابلیت های پویا بر صادرات شرکت های کوچک و متوسط در درصنعت آرایشی و بهداشتی و دارویی
    امیرحسین ذوالفقاری پور 2022
  10. ارائه الگوی پویای عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان مهاجر، مطالعه موردی کارآفرینان مهاجر ایرانی در شهر تورنتو
    نیما موبد 2022
  11. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی (صنعت مواد غذایی).
    الناز قدیری اوغانی 2022
  12. بررسی ااثر قالب تخفیف بر طرفداری از برند در اپلیکیشن‌های خرید آنلاین( مطالعه موردی اپلیکیشن خرید دیجی کالا)
    مهرشاد نظری 2021
  13. ارائه الگوی تاثیر دیجیتالی‌سازی بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکار های کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)
    معصومه دارا 2021
  14. بررسی تاثیر رفتارهای عادت ساز در میزان فروش سایت های خرده فروشی: مطالعه موردی: دیجی کالا
    پیمان فرهی 2021
  15. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر بازی بر درگیری و نگرش مشتری نسبت به برند
    مصطفی واحدی 2021
  16. بررسی تاثیر نگرش ورزشی بر توجه بصری ، قصد خرید و هیجانات در هنگام خرید با روش ردیابی چشم
    مهدی ساکی فر 2021
  17. شناسایی مولفه های موثر بازاریابی اینفلوئنسری بر انگیزه مشارکت مشتریان در هم آفرینی برند در کسب و کارهای نوپا
    کتایون یزدانفر 2021
  18. سنجش اثرگذاری تبلیغات در بر توجه و قصد خرید مصرف کننده در سایت دیجی کالا با روش ردیابی چشم
    فرزانه خاوری 2021
  19. بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تأثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی
    یاسمین احمدیان 2020
  20. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه قدرت برند در کسب و کارهای خدمات گردشگری( مطالعه موردی : ایران ایر
    نسیم نصری 2020
  21. شناسایی مولفه های بحرانی موفقیت در زنجیره های تامین کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه صنایع دارویی تند مصرف
    مصطفی اکوان 2020
  22. بررسی تاثیر شخصیت برند بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و گرایش استفاده از برند با نقش میانجی وفاداری الکترونیک ، رضایت الکترونیک و اعتماد الکترونیک
    امیرحسین حسن نژاد 2020
  23. «بررسی تاثیر ابعاد شبکه سازی کارآفرینانه بر درجه بین المللی شدن کسب و کارها از طریق قابلیت های شبکه
    مریم دلاوری 2020
  24. تاثير نوسانات نرخ ارز بر چرخه كسب و كارها (مورد مطالعه: توليد كنندگان طلا و جواهر در شهر تهران )
    امیررضا اذین 2019
  25. ارائه مدل رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط از مرحله نامنظم در فرايند بين المللي سازي
    جواد اسمعیلی 2019
  26. بررسي تاثير يادگيري سازماني بر عملكرد نواوري سازماني در كسب و كارهاي الكترونيك شهر تهران
    محمدرضا کریمی 2019
  27. شناسايي مشتريان بالقوه كسب و كارها با استفاده از ارزيابي مولفه هاي تاثيرگذار فعاليت كاربران بر روي شبكه هاي اجتمياعي ( مطالعه موردي اينستاگرام )
    اراد مختاری 2019
  28. تاثير فعاليتهاي بازاريابي ديجيتال بر عملكرد كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات(تحليل مقايسه اي ايران و كانادا)
    سعید علی جانی 2019
  29. شناسايي تاثير بازاريابي كلامي الكترونيك در شبكه هاي اجتماعي بر خلق ارزش مشترك مطالعه صنعت استارتاپهاي گردشگري
    بهنام میرزایی 2019
  30. واكاوي معيارهاي بين المللي سازي كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    علیرضا صفرقلی 2019
  31. بررسي تاثير عوامل كليدي موفقيت بر عملكرد بازاريابي كسب و كارهاي صنايع غذايي ( كالاهاي زود مصرف ) در زنجيره ارزش جهاني
    مهران عطا 2019
  32. توسعه چارچوب بازاريابي استراتژيك رسانه هاي اجتماعي براي شركت هاي چند مليتي
    ژینوس حجازی 2019
  33. بررسي تاثير به كارگيري بازي انگاري بر برند سازي كسب و كارهاي خدمت محور
    فرین یونسی 2019
  34. شناسايي شاخص هاي ارزيابي طرح هاي صنايع فناوري اطلاعات كارآفرينانه توسط سرمايه گذاران خطر پذير
    محمود کنعانی 2018
  35. بررسي تاثير تبليغات كلامي الكترونيك بر قصد خريد مشتريان / كاربران ايراني در شبكه هاي اجتماعي ( مورد مطالعه در شبكه اجتماعي اينستاگرامو تلگرام )
    محمدحسین باقری 2018
  36. تاثير ابعاد بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد برند كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    محمدجواد بانشی 2018
  37. ارزيابي تاثير بازاريابي كارافرينانه بر ارزش ويژه برند مشتري محور در كسب و كارهاي صنايع غذايي لبني (مورد كاله )
    علی محبت طلب 2018
  38. بررسي تاثير ابعاد فرهنگي هافستد بر فرايند بين المللي سازي ايراني در تصميم گيري حالت ورود به بازار روسيه مطالعه موردي شركتهاي كوچك ومتوسط حوزه صنايع غذايي
    منا عطاریانی 2018
  39. نوسازي استراتژيك سيستمهاي اطلاعاتي حمل بار سبك شهري - مطالعه موردي شهر تهران
    محمد پوربازرگان 2018
  40. شناسايي موانع نهاديبين لمللي شدن كسب و كار هاي كوچك و متوسط
    مجتبی سقایتی 2018
  41. شناسايي عوامل موثر بر فعاليت مصرف كننده در شبكه هاي اجتماعي و تاثير آن بر قصد خريد با نقش تعديل گر سبك زندگي - مورد مطالعه اينستاگرام
    زهرا فولادی 2018
  42. اثر بكارگيري استراتژي كارآفرينيانه بر عملكرد كسب و كارها، مطالعه موردي شركتهاي داروسازي ايران
    سمیه پرهیزکارماوردیانی 2018
  43. ارائه مدل برندسازي كارآفرينانه براي محصولات لوكس در صنعت مد
    گلدانه ترکمنی اذر 2018
  44. ارزيابي آمادگي صادرات و ارائه برنامه عملياتي آمادگي صادرات مطالعه موردي: شركت كاشي مرجان
    سحر اسدی آقبلاغ 2018
  45. تأثير بازاريابي كلامي بر خط بر قصد خريد مشتريان در شبكه هاي اجتماعي مجازي
    مرتضی فرزادمهاجری 2018
  46. مطالعه امكان سنجي توليد كريستال در شركت رف
    میلاد عباسی 2018
  47. شناسايي و اولويت بندي موانع كارآفريني سازماني در مراكز تجاري - تفريحي تهران
    سحر امیرانی 2018
  48. بررسي ميزان تأثير تبليغات ويروسي در شبكه هاي اجتماعي بر قصد خريد كاربران اپليكيشن هاي آموزشي موبايلي
    آزاده اسدی دماوندی 2018
  49. بررسي تأثير ابزارهاي ارتباطي بازاريابي آن لاين در جذب بازديد كننده از سايت هاي b2c مطالعه مورد: ديجي كالا
    علی اصغر ابراهیمی 2018
  50. تأثير عوامل موثر بر نگرش مشتريان نسبت به تبليغات و پذيرش تكنولوژي تلفن همراه در كسب و كارهاي نوپاي الكترونيك
    فرزین شیخ الائمه 2018
  51. شناسايي و اولويت بندي شيوه هاي مناسب ياددهي كارآفريني با رويكرد آموزش از طريق تفريحات سالم
    غزاله نفری 2018
  52. شناسايي استراتژي¬هاي برندسازي در چرخه¬ي عمر محصولات كسب و كارهاي الكترونيك
    هدی حسنی 2018
  53. طراحي مدل برندسازي مكان مراكز خريد نوظهور بر مبناي فرصت¬هاي كسب و كار – مورد مطالعه: مراكز خريد استان تهران
    سروش هاشمی 2018
  54. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر ايجاد ادراك جهاني بودن از برند در شركتهاي كوچك و متوسط
    سروش محمدابراهیم 2018
  55. شناسايي تاثير نگرش مشتريان بر قصد خريد مجدد از برندهاي الكترونيك در فروشگاه¬هاي اينترنتي نوظهور – مورد مطالعه: شيرين خونه
    سیدمهدی عبدالغفوریان 2018
  56. شناسايي مولفه هاي اسلامي بودن كسب و كارها در چهار بعد شناخت، باور، اخلاق و عملكرد با تاكيد بر كسب و كارهاي الكترونيكي
    نیوشا جلالی زاده 2018
  57. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر موفقيت مديريت پروژه هاي كارآفرينانه
    ساحره الفت پور 2018
  58. شناسايي مولفه هاي بازاريابي اسلامي مبتني بر آميخته بازاريابي در كسب و كارهاي الكترونيك از ديدگاه مشتري
    سائره اسماعیل زاده آهندانی 2018
  59. شناسايي نقش ابعاد مديريت جهادي در بهبود عملكرد كسب و كارهاي كارآفرينانه
    مرضیه رضائی 2018
  60. شناسايي جهت گيري پژوهش هاي فرصت هاي كارآفريني بين المللي در متون كارآفريني
    سیدمحمدحسن شریعتمداری 2018
  61. شناسايي چالش هاي بازارگرايي توليد كنندگان سيمان مبتني بر الزاماات نوآوري سازماني؛ مطالعه موردي: شركت سيمان آبيك
    سید محمد ایمان علوی 2018
  62. رتبه بندي گزينه هاي خلق ارزش مبتني بر كارآفريني سازماني در بانكداري مجازي
    ریحانه ربیـعی مهر 2018
  63. نقش فرنجايزينگ بين المللي بر رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع مواد غذايي
    عباس حاجی فتحعلی 2018
  64. تاثير گرايش كارآفرينانه و گرايش به فناوري بر موفقيت محصول جديد صادراتي
    علی سلطانی 2018
  65. نقش برند سازي مشترك در موفقيت خدمت جديد در صنعت بانكداري (مورد مطالعه: بانك رفاه كارگران)
    نفیسه سعیدی آرانی 2018
  66. شناسايي و تدوين استراتژ¬ي¬هاي بازاريابي براي تامين مالي شركت¬هاي مرحله رشد صنعت غذايي استان تهران
    پریسا فتایی 2018
  67. تبيين تأثير مديريت دانش مشتري بر نوآوري محصول كسب و كارهاي الكترونيكي شهر تهران
    فهیمه زارعی 2018
  68. شناسايي تاثير مولفه¬هاي بازاريابي محتوا در شبكه¬هاي اجتماعي بر نگرش مصرف كننده به قصد خريد
    اذرنوش ضیایی 2018
  69. بررسي تأثير روندهاي آينده بر مهارت هاي مورد نياز كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات
    رؤیا عباسی نیارکی 2018
  70. شناسايي مولفه­هاي تاثيرگذار بر تقاضاي خدمات بيمه عمر به كمك متدلوژي پويايي شناسايي سيستم (مورد مطالعه شركت­هاي خصوصي بيمه)
    بهناز مصطفوی 2018
  71. تاثير گرايش كارافرينانه بر بلوغ كسب و كار الكترونيك
    محسن یوسفی پارسا 2018
  72. شناسايي ميزان تأثير مشاركت مشتريان در فرايند توسعه خدمات جديد (NSD) مورد مطالعه: بانك كشاورزي
    الهه صفاری 2018
  73. شناسايي و تحليل نقش بيمه در مديريت ريسك و توسعه سرمايه گذاري در كسب و كارهاي نوين كشاورزي (مطالعه موردي: كشت گلخانه­اي در استان تهران)
    محسن آذری اغویه 2018
  74. بخش بندي بازار براي كسب و كارهاي حوزه طبيعت گردي مورد مطالعه: شهرستان شاهرود
    یاسر محمدی 2018
  75. ارائه مدل وفادار سازي مشتريان در سازمانهاي نوظهور مبتني بر شبكه هاي عصبي مصنوعي، مورد مطالعه: بانكها و موسسات مالي و اعتباري خصوصي شهر تهران
    کورش تنهاپور 2018
  76. شناسايي الگوي برندسازي كارآفريني در شركت هاي كوچك و متوسط
    زینب رستگارمقدم 2018
  77. بررسي تأثير فرهنگ سازماني بر عملكرد كسب و كار در شركت هاي كره اي و چيني فعال در ايران
    اون سول ای 2018
  78. بررسي عوامل موثر بر برندسازي عاطفي الكترونيكي در كسب و كارهاي نوظهور – مطالعه موردي: فروشگاه شيرين خونه
    شیوا بابایی زهراییان 2018
  79. طراحي نظام ارزيابي و اولويت بندي تأمين كنندگان بين المللي در زنجيره تأمين كارآفرينانه
    فهیمه لطفی 2018
  80. شناسايي عوامل موثر بر مديريت دانش مشتري در دفاتر خدمات عمومي پيشخوان دولت
    حمید عبدی 2018
  81. طراحي الگوي برندسازي براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت مبلمان (اداري و منزل مدرن)
    سارا جعفری 2018
  82. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بين المللي شدن زود هنگام شركت هاي نوظهور بين المللي در صنعت غذاي حلال
    نازنین پروانه 2018
  83. شناسايي عوامل موثر بر شدت بين المللي سازي كسب و كارهاي نوپاي جهاني مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    فرگل سادات منصوری 2018
  84. شناسايي عوامل موثر بر برندسازي كارآفرينانه بين المللي در گردشگري پزشكي مورد مطالعه: بيمارستان هاي خصوصي شهر تهران
    رضوان باقری 2018
  85. ارائه الگوي عوامل موثر بر ايجاد تصوير برند د ركسب و كارهاي كوچك و متوسط
    ابراهیم زمانی 2018
  86. طراحي الگوي توسعه خدمات جديد در صنعت بانكداري (مطالعه موردي : بانك هاي قرض الحسنه)
    ضحی هوبه فکر 2018
  87. بررسي تأثير تبليغات كلامي الكترونيك بر قصد خريد مشتري محصولات ديجيتال
    شبنم خسروانی زنگنه 2018
  88. طراحي استراتژي¬هاي فروش متنوع از طريق بازاريابي مبتني بر پايگاه داده – مورد مطالعه: شركت بيمه حافظ
    نورالهدی سادات اسدی 2018
  89. شناسايي و اولويت بندي استراتژي هاي بازاريابي موتورهاي جستجو در برندسازي الكترونيكي كسب و كارهاي اينترنتي
    ایلر درقندیان 2018
  90. طراحي مدل مفهومي كارآفريني سازماني فناورانه - مطاله موردي: فناوري مخابراتي مترو تهران
    محمدصادق برادران خلخالی 2018
  91. شناسايي روش هاي بازاريابي و فروش محصولات شركت هاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    محمد علی جعفری 2018
  92. نگاشت (جايگاه يابي) سرمايه اجتماعي در ارتقا نوآوري فعاليتهاي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي
    محمدتقی طغرایی 2018
  93. جايگاه يابي شبكه سازي كارآفرينانه در شكل گيري بنگاه­هاي جهاني زاد
    یاور متین 2018
  94. ارائه مدل تاثير بازاريابي ويروسي بر ارتقاي ارزش ويژه برند مشتري محور
    کیان دخت کیایی 2018
  95. شناسايي كاركرد ترفيع كارآفرينانه در ارتقاي فروش خدمات بيمه عمر و سرمايه گذاري (مطالعه موردي تبليغات كلامي در شركتهاي بيمه خصوصي)
    زینب یزدان پناه 2018
  96. تشخيص فرصت در حوزه صادرات كالاهاي تجاري وارداتي (صادرات مجدد) بر اساس مطالعه تطبيقي كشورهاي هنگ كنگ و سنگاپور
    سعید رفعتی 2018
  97. شناسايي كاركردها و راهكارهاي بازاريابي شبكه اي در بازاريابي محصولات جديد مبتني بر فناوري هاي پيشرفته در بنگاههاي خرد (مورد مطالعه: دستمال هاي نظافتي ميكروفيبر نانو سيلور)
    رامین حدادی 2018
  98. ارزيابي فرصتهاي كارآفرينانه در گردشگري دفاع مقدس (مورد مطالعه: بخش رفاهي پشتيباني استان خوزستان)
    مجید لطفی حقیقت 2018
  99. طراحي مدل كسب و كار الكترونيك صنعت بانكداري
    محمد اصلاحی 2018
  100. شناسايي روشهاي يادگيري كارشناسان و مديران فروش وبازرايابي در كسب و كارهاي با رشد سريع
    ملیحه فرامرزی 2018
  101. تأثير بكارگيري بازاريابي محتوايي بر قصد بازديد مجدد وب سايت در كسب و كارهاي نوظهور اينترنتي مورد مطالعه: وب سايت يكتا كتاب
    سیده فاطمه میرطاهری 2018
  102. شناسايي موانع بكارگيري بيمه هاي الكترونيك در صنعت بيمه كشور با رويكرد توسعه خدمت جديد
    زهرا سهامی 2018
  103. بررسي فرايند بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط بر اساس مدل اثرسازي (Effectuation) در صنعت مواد غذايي و خدمات فني مهندسي استان تهران
    محمد سرائی زاده 2018
  104. شناسايي عوامل موثر بر شكست كارآفرينان در كسب و كارهاي فن آوري اطلاعات مورد مطالعه: شركت هاي فناوري اطلاعات مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    غزال سزاوارسیدی جندقی 2018
  105. بررسي تأثير درك بازاريابي كارآفرينانه بر بكارگيري تبليغات كلامي توسط مصرف كنندگان كسب و كارهاي خدماتي آنلاين (مطالعه مصرف كنندگان اپليكيشن اسنپ)
    عرفان محمدی عزیزآبادی 2018
  106. طراحی چارچوب شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه صنایع دارویی مطالعه موردی: شرکت های دارویی استان تهران
    الهه بیاتی 2018
  107. بررسي تاثير مولفه هاي بازاريابي چريكي بر فروش در بازار تلفن همراه تهران
    رضا طاهری زارع 2018
  108. شناسايي و تحليل عوامل موثر بر معيارهاي ارزيابي خريد مشتريان در مرحله توسعه مفهوم فرايند طراحي محصول جديد(مطالعه موردي : شركت هاي كوچك و متوسط پوشاك بانوان در شهر تهران)
    مرجان صادقی هونجانی 2018
  109. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي صنعت بيمه (مطالعه موردي بيمه حافظ)
    محبوبه نوری 2018
  110. ارائه مدل برندسازي كارآفرينانه براي كسب و كارهاي بين المللي مورد مطالعه: كسب و كارهاي فعال در حوزه صادرات زعفران در استان خراسان
    عالیه نامور 2018
  111. شناسايي عوامل موثر بر فرصت هاي صادرات مجدد از مناطق آزاد تجاري ايران به كشورهاي همسايه مورد مطالعه: منطقه آزاد چابهار - كشور افغانستان
    علیرضا رضایی 2018
  112. شناسايي موانع توزيع فيلم در شبكه ويدئوي خانگي و ارائه راه حل عملياني با استفاده از روش حل خلاقانه مساله ( XTRIZ )(مطالعه موردي موسسه هنرنماي پارسيان)
    لیلا فنایی مرحمت 2018
  113. شناسايي تاثير ابعاد بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد نوآورانه فعاليت¬هاي بازاريابي شركت¬هاي كوچك و متوسط – مطالعه موردي: شركت¬هاي توليد كننده ابزارهاي صنعتي و قطعات مكانيكي استان تهران
    زینب فتح اله زاده خوئی 2018
  114. تأثير سرمايه فكري، سرمايه اجتماعي و سرمايه روانشناختي بر نوآوري با نقش تعديل گري فرهنگ سازماني، در شركت هاي دانش بنيان حوزه هاي تك مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    امیر یوسفی ملایری 2018
  115. شناسايي تأثير كيفيت وب سايت بر قصد خريد مجدد مشتري از طريق بازاريابي كلامي بر خط مورد مطالعه: فروشگاه شبكه اجتماعي فرهنگ و هنر تيوال
    نوشا صفاهانی لنگرودی 2018
  116. بررسي تأثير عوامل روانشناختي تبليغات ويروسي بر رفتار خريد مشتريان خدمات ديجيتال مطالعه موردي: شركت تهران اينترنت سامانه #780
    هومن وجگانی 2018
  117. شناسايي و رتبه بندي مولفه­هاي بازاريابي نوآورانه در شركت­هاي كوچك و متوسط تكنولوژي محور - مطالعه موردي: صنعت نانو استان تهران
    سعید توکلیان 2018
  118. مفهوم پردازي آميخته بازاريابي الكترونيكي كارآفرينانه در فروشگاه هاي اينترنتي شهر تهران
    زهرا محور 2018
  119. مستند سازي شيوه­هاي ترفيع در كسب و كارهاي كوچك و متوسط و ارائه الگو مورد مطالعه: صنعت پوشاك
    نرگس خرمشاهی 2018
  120. بررسي نقش استراتژي بازاريابي در توسعه صادرات محصولات شركتهاي كوچك و متوسط كاشي و سراميك استانهاي اصفهان و يزد
    منا مقیم 2018
  121. بررسي تأثير بازاريابي چريكي بر فرايند تصميم خريد مصرف كنندگان در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي
    پرستو مینائی 2018
  122. نگاشت آينده پژوهي در كارآفريني - مورد مطالعه: متون نوآوري، فرصت و ورود به بازار
    سیدمجتبی حسینی 2018
  123. طراحي مدل مفهومي كارآفريني سازماني فناورانه مبتني بر آينده پژوهي، مطالعه موردي: بكارگيري سيستم هاي هوشمند حمل و نقل در سازمان شهرداري تهران
    مهدی واحدوحدتکار 2018
  124. طراحي مدل كسب و كار شبكه هاي مجازي كسب و كار (مطالعه تطبيقي سايت هاي Yammer , Facebook , LinkedIn )
    کاوه رعدی 2018
  125. شناسايي استراتژي كارآفرينانه كسب و كارهاي نوپا در ورود به بازارهاي بين الملل (مورد مطالعه: شركتهاي مستقر در شهرك­هاي صنعتي استان مركزي)
    یوسف قمری دهخوارقانی 2018
  126. طراحي مدل كسب و كار باشگاه مشتريان در صنعت بيمه با تأكيد بر نوآوري و بلوك مشتريان مطالعه موردي: بيمه حافظ
    راحله افراسیابی 2018
  127. عوامل تأثيرگذار بر برندسازي توليد بدون كارخانه محصولات نساجي مورد مطالعه: كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت نساجي در بازار تهران
    مهدی یوسفی 2018
  128. شناسايي عوامل موثر بر قصد خريد در تجارت اجتماعي مورد مطالعه: محصولات پوشاك در شبكه اجتماعي اينستاگرام
    فرزانه روشنایی 2018
  129. ارائه مدل تأثير تبليغات دهان به دهان بر ارتقاي ارزش ويژه برند مشتري محور در بازار تلفن همراه تهران
    محمدمهدی صمدزاده 2018
  130. طراحي رابط وب قابل اعتماد از طريق درك كاربر از امنيت و حفظ حريم خصوصي در كسب و كارهاي كارآفرينانه الكترونيكي مورد مطالعه انجمن هاي آريرانگ فا، پت و مت و نو عروس
    نجمه موجودی 2018
  131. تأثيرات تأمين مالي خود راه انداز بر عملكرد شركت هاي نوپاي نانويي شهر تهران
    صابر یوزباشی 2018
  132. تبيين كاركردهاي بازاريابي ويروسي در موفقيت خدمت جديد در بيمه­هاي عمر و زندگي
    مرضیه رضامندپارسائی 2018
  133. تحليل شبكه دانشجويان و دانش آموختگان دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران مورد مطالعه دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران
    ناهید نصیرزاده ونهری 2018
  134. طراحي مدل بين المللي سازي شركت بيمه ملت با رويكرد توسعه خدمت جديد مطالعه موردي: شركت بيمه ملت
    نیلوفر توکلی نبوی 2018
  135. شناسايي رايج ترين سو گيري هاي تصميم گيري در فرايند بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    شبنم آذرگل پاینده پوری 2018
  136. بررسي تأثير مهارت هاي كارآفرينان بر وفاداري مشتري با نقش تعديل گري خودكارآمدي كارآفرينانه مورد مطالعه: صنعت گردشگري شهر تهران
    سمیرا صحت 2018
  137. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت فعاليت هاي بازاريابي و فروش شركت هاي مواد غذايي در زنجيره ارزش جهاني
    غزاله سروری 2018
  138. مفهوم پردازي گرايش كارآفرينانه بين المللي در بين المللي شدن كسب و كارها در بازارهاي نوظهور
    علی شیشه گر 2018
  139. طراحي مدل كسب وكار سلامت الكترونيكي ويژه سالمندان با تأكيد بر بلوك هاي ارزش پيشنهادي و زير ساخت ها
    شقایق نادری بنی 2018
  140. شناسايي تاثير كاركردهاي صنعت پست در توسعه كسب و كارهاي اينترنتي
    عباس قربیان 2018
  141. شناسايي موانع تجاري سازي فناوري در صنعت خوراك داو، طيور و آبزيان
    پیمان ذوالفقاریان 2018
  142. مدلسازي به كارگيري و توسعه دستگاه­هاي خودپرداز مبتني بر فرصت­هاي كسب و كار بانكي بر اساس متدلوژي پويايي­شناسي سيستم­ها
    فرشته حاجی اسفندیاری 2018
  143. شناسايي روش­هاي ورود به بازارهاي نوظهور بين­المللي در شركت­هاي كوچك و متوسط صنايع غذايي
    سیدمهدی موسوی نژاد 2018
  144. ارائه مدل كسب و كار الكترونيكي ماشين آلات صنعتي و پياده سازي سايت مربوطه بر اساس مطالعه تطبيقي وب سايت­هاي حراجي منتخب
    احمد ستاک 2018
  145. شناخت تاثير بازار بر رشد اقتصادي كسب و كارها: مطالعه موردي در صنايع تبديلي كشاورزي استان كرمان
    علی جاویدی 2018
  146. شناسايي استراتزي هاي برندسازي شركت هاي فعال در كشور- بازار نوظهور عراق
    مجتبی صفی پوررشوانلو 2018
  147. شناسايي ابعاد تداعي معاني برند ملي موثر بر جذب كارآموزان بين المللي در مركز آيسك ايران
    کبری گودرزی 2018
  148. مدل يابي رابطه ماهيت موسسه و بازاريابي كارآفرينانه (مورد مطالعه: موسسات آموزش عالي آزاد استان تهران
    مرتضی خزایی پول 2018
  149. طراحي مدل كسب و كار نوآورانه B2C در شركت­هاي پخش-مطالعه موردي: شركت گلرنگ پخش
    فاطمه فروزان 2018
  150. بررسي تاثير بازارگرايي و گرايش به فناوري، بر موفقيت محصول جديد صادراتي درصنايع شيميايي استان تهران
    سهراب جافریان 2018
  151. شناسايي مولفه­هاي مفهومي استراتژي كارآفرينانه در چرخه عمر شركت­هاي مبتني بر فناوري­هاي نوين
    غلامرضا دشتی منش 2018
  152. آزمون مفهومي ميزان تاثير صحه گذاري شخصيت هاي معتبر ، بر پذيرش نوآوري توسط مشتريان باشگاه بانك ملت
    سیده نگین میرگتی 2018
  153. شناسايي معيارهاي ارزيابي فرصت­هاي فناورانه بانكداري نوين (مورد پژوهي بانك سامان)
    مرضیه باقری چیزه 2018
  154. طراحي الگوي سرامدي برند در كسب و كارهاي نوظهور در صنعت بانكداري ايران
    ارش متقی 2018
  155. شناسايي تاثير بازاريابي حسي بر توسعه خدمت جديد (مطالعه موردي: بانك قرض الحسنه رسالت)
    الهام ایران نژاد پاریزی 2018
  156. ارائه چارچوب مفهومي نوآوري خدمات-مورد مطالعه: بانك كشاورزي
    سیده مرضیه عظیمی 2018
  157. تحليل زنجيره ارزش در صنعت طلاي استان تهران
    نوید اصلانکوهی 2018
  158. شناسايي عوامل موثر بر ارزش گذاري كسب و كارهاي مخاطره آميز نوپا توسط سرمايه گذاران مخاطره آميز
    رضا بافکردوست آباد 2018
  159. بررسي تأثير قابليت هاي پويا بر ايجاد مزيت رقابتي شركت هاي ساختماني شهر تهران
    محبوبه وهابی ابیانه 2018
  160. تدوين طرح راه اندازي شركت خدمات گردشگري سلامت (گردشگران خارجي)
    مرضیه طهماسبی 2018
  161. شناسايي تأثير قابليت هاي پويا بر اتخاذ و موفقيت استراتژي هاي بين المللي سازي مطالعه موردي: شركت كاشي مرجان
    نگار امین شکروی 2018
  162. تحليل عوامل تأثيرگذار بر سرعت بين المللي شدن شركت هاي نوپا در صنعت نانو تكنولوژي
    بابک جلال زاده مقدم شهری 2018