چاپ کردن
پروفایل اساتید - ent- دانشکده کار آفرینی
Professor
Update: 2024-12-04
Mehran Rezvani
Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship
P.H.D dissertations
-
ارائه الگوی بین المللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط High Tech با رهیافت ترکیبی شبکه سازی و رقابت همکارانه
راحله افراسیابی 2024 -
طراحی چارچوب مفهومی اکوسیستم شهر کارآفرین مبتنی بر مبانی تئوری پیچیدگی
محمد عین القضاة 2021 -
ارائه الگوی بین المللی سازی پایدار در کسب و کارهای تکنولوژی محور
ثمینه سلطانزاده 2021 -
ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری
پریسا نظامی 2021 -
طراحی الگوی فرآیندی بین المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینانه (مورد کاوی دانشگاه های دولتی ایران)
مهدی تاج پور 2021 -
ارائه شاخص ارزیابی کیفیت افشا اختیاری
خدیجه ربیعی 2020 -
ارائه چارچوب بکارگیری استراتژی هم رقابتی در بین المللی سازی خوشه های صادراتی
مهدی جعفرزاده 2020 -
ارائه مدل رقابتپذیری منطقهای مبتنی بر ساختار اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان
علی ساسانی 2020 -
تبيين نقش هوشياري كارآفرينانه سازماني در كشف فرصتهاي ورود به بازار بين الملل
مهدی لشگری 2019 -
مفهوم¬پردازي بكارگيري بازاريابي كارآفرينانه در تامين مالي از فرشتگان كسب و كار
عبداله احمدی کافشانی 2018 -
تحليل اكتشافي سازه يادگيري كارآفرينانه سازماني در كسب و كارهاي فعال و نوآور شبكه نمايش خانگي
لیلا فنایی مرحمت 2018 -
مفهوم پردازي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي خلاق هنري
محمدتقی طغرایی 2018 -
واكاوي فرايند نوسازي استراتژيك كارآفرينانه در شركت¬هاي صنعت كاشي و سراميك ايران
امیرمحمد کلابی 2018
Master Theses
-
ارائه چارچوب بین المللی سازی برای صادرات گیاهان دارویی و معطر
پریا کریمی مولان 2024 -
تدوین استرتژی راه اندازی کسب و کارهای پلتفرمی " مطالعه ی شرکت های خرده فروشی مستقر در شهر تهران"
آتوسا ابراهیمی شاه آبادی 2024 -
تبیین رابطه بین قواعد حکمرانی شرکتی، نوآوری و عملکرد در شرکت های تعاونی
علی اکبر هادی پور 2023 -
تاثیر شتاب دهندههای توسعه محصول جدید و مشارکت مشتریان بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانش بنیان هلدینگ دارویی گلرنگ
فاطمه رفعتی الاشتی 2023 -
اراِئه مدل پیش بینی بازار محصولات کشاورزی با رویکرد کشف فرصت های کارآفرینانه ) مورد مطالعه :پیاز ،سیب زمینی و گوجه فرنگی)
سیدمحمدهادی شفائی 2022 -
تبیین چارچوب مفهومی نوسازی استراتژیک بارویکرد قابلیتهای پویا(DC) درکسب و کارهای کوچک و متوسط داروئی
حامد عربیان 2022 -
ارایه ی الگوی موثر در ارتقای زنجیره ی ارزش فرانچایزینگ بین المللی کسب کارهای دارویی
همایون جمشیدی 2022 -
شناسایی تاثیر مدیریت پورتفلیوی شبکه بر دو سو توانی فراسازمانی بین المللی
صبا علی آقائی 2022 -
شناسایی و بررسی تاثیر قابلیت های پویا بر صادرات شرکت های کوچک و متوسط در درصنعت آرایشی و بهداشتی و دارویی
امیرحسین ذوالفقاری پور 2022 -
ارائه الگوی پویای عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان مهاجر، مطالعه موردی کارآفرینان مهاجر ایرانی در شهر تورنتو
نیما موبد 2022 -
شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی (صنعت مواد غذایی).
الناز قدیری اوغانی 2022 -
بررسی ااثر قالب تخفیف بر طرفداری از برند در اپلیکیشنهای خرید آنلاین( مطالعه موردی اپلیکیشن خرید دیجی کالا)
مهرشاد نظری 2021 -
ارائه الگوی تاثیر دیجیتالیسازی بر بینالمللیسازی کسبوکار های کوچکومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)
معصومه دارا 2021 -
بررسی تاثیر رفتارهای عادت ساز در میزان فروش سایت های خرده فروشی: مطالعه موردی: دیجی کالا
پیمان فرهی 2021 -
شناسایی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر بازی بر درگیری و نگرش مشتری نسبت به برند
مصطفی واحدی 2021 -
بررسی تاثیر نگرش ورزشی بر توجه بصری ، قصد خرید و هیجانات در هنگام خرید با روش ردیابی چشم
مهدی ساکی فر 2021 -
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی اینفلوئنسری بر انگیزه مشارکت مشتریان در هم آفرینی برند در کسب و کارهای نوپا
کتایون یزدانفر 2021 -
سنجش اثرگذاری تبلیغات در بر توجه و قصد خرید مصرف کننده در سایت دیجی کالا با روش ردیابی چشم
فرزانه خاوری 2021 -
بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تأثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی
یاسمین احمدیان 2020 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه قدرت برند در کسب و کارهای خدمات گردشگری( مطالعه موردی : ایران ایر
نسیم نصری 2020 -
شناسایی مولفه های بحرانی موفقیت در زنجیره های تامین کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه صنایع دارویی تند مصرف
مصطفی اکوان 2020 -
بررسی تاثیر شخصیت برند بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و گرایش استفاده از برند با نقش میانجی وفاداری الکترونیک ، رضایت الکترونیک و اعتماد الکترونیک
امیرحسین حسن نژاد 2020 -
«بررسی تاثیر ابعاد شبکه سازی کارآفرینانه بر درجه بین المللی شدن کسب و کارها از طریق قابلیت های شبکه
مریم دلاوری 2020 -
تاثير نوسانات نرخ ارز بر چرخه كسب و كارها (مورد مطالعه: توليد كنندگان طلا و جواهر در شهر تهران )
امیررضا اذین 2019 -
ارائه مدل رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط از مرحله نامنظم در فرايند بين المللي سازي
جواد اسمعیلی 2019 -
بررسي تاثير يادگيري سازماني بر عملكرد نواوري سازماني در كسب و كارهاي الكترونيك شهر تهران
محمدرضا کریمی 2019 -
شناسايي مشتريان بالقوه كسب و كارها با استفاده از ارزيابي مولفه هاي تاثيرگذار فعاليت كاربران بر روي شبكه هاي اجتمياعي ( مطالعه موردي اينستاگرام )
اراد مختاری 2019 -
تاثير فعاليتهاي بازاريابي ديجيتال بر عملكرد كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات(تحليل مقايسه اي ايران و كانادا)
سعید علی جانی 2019 -
شناسايي تاثير بازاريابي كلامي الكترونيك در شبكه هاي اجتماعي بر خلق ارزش مشترك مطالعه صنعت استارتاپهاي گردشگري
بهنام میرزایی 2019 -
واكاوي معيارهاي بين المللي سازي كسب و كارهاي كوچك و متوسط
علیرضا صفرقلی 2019 -
بررسي تاثير عوامل كليدي موفقيت بر عملكرد بازاريابي كسب و كارهاي صنايع غذايي ( كالاهاي زود مصرف ) در زنجيره ارزش جهاني
مهران عطا 2019 -
توسعه چارچوب بازاريابي استراتژيك رسانه هاي اجتماعي براي شركت هاي چند مليتي
ژینوس حجازی 2019 -
بررسي تاثير به كارگيري بازي انگاري بر برند سازي كسب و كارهاي خدمت محور
فرین یونسی 2019 -
شناسايي شاخص هاي ارزيابي طرح هاي صنايع فناوري اطلاعات كارآفرينانه توسط سرمايه گذاران خطر پذير
محمود کنعانی 2018 -
بررسي تاثير تبليغات كلامي الكترونيك بر قصد خريد مشتريان / كاربران ايراني در شبكه هاي اجتماعي ( مورد مطالعه در شبكه اجتماعي اينستاگرامو تلگرام )
محمدحسین باقری 2018 -
تاثير ابعاد بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد برند كسب و كارهاي كوچك و متوسط
محمدجواد بانشی 2018 -
ارزيابي تاثير بازاريابي كارافرينانه بر ارزش ويژه برند مشتري محور در كسب و كارهاي صنايع غذايي لبني (مورد كاله )
علی محبت طلب 2018 -
بررسي تاثير ابعاد فرهنگي هافستد بر فرايند بين المللي سازي ايراني در تصميم گيري حالت ورود به بازار روسيه مطالعه موردي شركتهاي كوچك ومتوسط حوزه صنايع غذايي
منا عطاریانی 2018 -
نوسازي استراتژيك سيستمهاي اطلاعاتي حمل بار سبك شهري - مطالعه موردي شهر تهران
محمد پوربازرگان 2018 -
شناسايي موانع نهاديبين لمللي شدن كسب و كار هاي كوچك و متوسط
مجتبی سقایتی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر فعاليت مصرف كننده در شبكه هاي اجتماعي و تاثير آن بر قصد خريد با نقش تعديل گر سبك زندگي - مورد مطالعه اينستاگرام
زهرا فولادی 2018 -
اثر بكارگيري استراتژي كارآفرينيانه بر عملكرد كسب و كارها، مطالعه موردي شركتهاي داروسازي ايران
سمیه پرهیزکارماوردیانی 2018 -
ارائه مدل برندسازي كارآفرينانه براي محصولات لوكس در صنعت مد
گلدانه ترکمنی اذر 2018 -
ارزيابي آمادگي صادرات و ارائه برنامه عملياتي آمادگي صادرات مطالعه موردي: شركت كاشي مرجان
سحر اسدی آقبلاغ 2018 -
تأثير بازاريابي كلامي بر خط بر قصد خريد مشتريان در شبكه هاي اجتماعي مجازي
مرتضی فرزادمهاجری 2018 -
مطالعه امكان سنجي توليد كريستال در شركت رف
میلاد عباسی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي موانع كارآفريني سازماني در مراكز تجاري - تفريحي تهران
سحر امیرانی 2018 -
بررسي ميزان تأثير تبليغات ويروسي در شبكه هاي اجتماعي بر قصد خريد كاربران اپليكيشن هاي آموزشي موبايلي
آزاده اسدی دماوندی 2018 -
بررسي تأثير ابزارهاي ارتباطي بازاريابي آن لاين در جذب بازديد كننده از سايت هاي b2c مطالعه مورد: ديجي كالا
علی اصغر ابراهیمی 2018 -
تأثير عوامل موثر بر نگرش مشتريان نسبت به تبليغات و پذيرش تكنولوژي تلفن همراه در كسب و كارهاي نوپاي الكترونيك
فرزین شیخ الائمه 2018 -
شناسايي و اولويت بندي شيوه هاي مناسب ياددهي كارآفريني با رويكرد آموزش از طريق تفريحات سالم
غزاله نفری 2018 -
شناسايي استراتژي¬هاي برندسازي در چرخه¬ي عمر محصولات كسب و كارهاي الكترونيك
هدی حسنی 2018 -
طراحي مدل برندسازي مكان مراكز خريد نوظهور بر مبناي فرصت¬هاي كسب و كار – مورد مطالعه: مراكز خريد استان تهران
سروش هاشمی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر ايجاد ادراك جهاني بودن از برند در شركتهاي كوچك و متوسط
سروش محمدابراهیم 2018 -
شناسايي تاثير نگرش مشتريان بر قصد خريد مجدد از برندهاي الكترونيك در فروشگاه¬هاي اينترنتي نوظهور – مورد مطالعه: شيرين خونه
سیدمهدی عبدالغفوریان 2018 -
شناسايي مولفه هاي اسلامي بودن كسب و كارها در چهار بعد شناخت، باور، اخلاق و عملكرد با تاكيد بر كسب و كارهاي الكترونيكي
نیوشا جلالی زاده 2018 -
شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر موفقيت مديريت پروژه هاي كارآفرينانه
ساحره الفت پور 2018 -
شناسايي مولفه هاي بازاريابي اسلامي مبتني بر آميخته بازاريابي در كسب و كارهاي الكترونيك از ديدگاه مشتري
سائره اسماعیل زاده آهندانی 2018 -
شناسايي نقش ابعاد مديريت جهادي در بهبود عملكرد كسب و كارهاي كارآفرينانه
مرضیه رضائی 2018 -
شناسايي جهت گيري پژوهش هاي فرصت هاي كارآفريني بين المللي در متون كارآفريني
سیدمحمدحسن شریعتمداری 2018 -
شناسايي چالش هاي بازارگرايي توليد كنندگان سيمان مبتني بر الزاماات نوآوري سازماني؛ مطالعه موردي: شركت سيمان آبيك
سید محمد ایمان علوی 2018 -
رتبه بندي گزينه هاي خلق ارزش مبتني بر كارآفريني سازماني در بانكداري مجازي
ریحانه ربیـعی مهر 2018 -
نقش فرنجايزينگ بين المللي بر رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع مواد غذايي
عباس حاجی فتحعلی 2018 -
تاثير گرايش كارآفرينانه و گرايش به فناوري بر موفقيت محصول جديد صادراتي
علی سلطانی 2018 -
نقش برند سازي مشترك در موفقيت خدمت جديد در صنعت بانكداري (مورد مطالعه: بانك رفاه كارگران)
نفیسه سعیدی آرانی 2018 -
شناسايي و تدوين استراتژ¬ي¬هاي بازاريابي براي تامين مالي شركت¬هاي مرحله رشد صنعت غذايي استان تهران
پریسا فتایی 2018 -
تبيين تأثير مديريت دانش مشتري بر نوآوري محصول كسب و كارهاي الكترونيكي شهر تهران
فهیمه زارعی 2018 -
شناسايي تاثير مولفه¬هاي بازاريابي محتوا در شبكه¬هاي اجتماعي بر نگرش مصرف كننده به قصد خريد
اذرنوش ضیایی 2018 -
بررسي تأثير روندهاي آينده بر مهارت هاي مورد نياز كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات
رؤیا عباسی نیارکی 2018 -
شناسايي مولفههاي تاثيرگذار بر تقاضاي خدمات بيمه عمر به كمك متدلوژي پويايي شناسايي سيستم (مورد مطالعه شركتهاي خصوصي بيمه)
بهناز مصطفوی 2018 -
تاثير گرايش كارافرينانه بر بلوغ كسب و كار الكترونيك
محسن یوسفی پارسا 2018 -
شناسايي ميزان تأثير مشاركت مشتريان در فرايند توسعه خدمات جديد (NSD) مورد مطالعه: بانك كشاورزي
الهه صفاری 2018 -
شناسايي و تحليل نقش بيمه در مديريت ريسك و توسعه سرمايه گذاري در كسب و كارهاي نوين كشاورزي (مطالعه موردي: كشت گلخانهاي در استان تهران)
محسن آذری اغویه 2018 -
بخش بندي بازار براي كسب و كارهاي حوزه طبيعت گردي مورد مطالعه: شهرستان شاهرود
یاسر محمدی 2018 -
ارائه مدل وفادار سازي مشتريان در سازمانهاي نوظهور مبتني بر شبكه هاي عصبي مصنوعي، مورد مطالعه: بانكها و موسسات مالي و اعتباري خصوصي شهر تهران
کورش تنهاپور 2018 -
شناسايي الگوي برندسازي كارآفريني در شركت هاي كوچك و متوسط
زینب رستگارمقدم 2018 -
بررسي تأثير فرهنگ سازماني بر عملكرد كسب و كار در شركت هاي كره اي و چيني فعال در ايران
اون سول ای 2018 -
بررسي عوامل موثر بر برندسازي عاطفي الكترونيكي در كسب و كارهاي نوظهور – مطالعه موردي: فروشگاه شيرين خونه
شیوا بابایی زهراییان 2018 -
طراحي نظام ارزيابي و اولويت بندي تأمين كنندگان بين المللي در زنجيره تأمين كارآفرينانه
فهیمه لطفی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر مديريت دانش مشتري در دفاتر خدمات عمومي پيشخوان دولت
حمید عبدی 2018 -
طراحي الگوي برندسازي براي كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت مبلمان (اداري و منزل مدرن)
سارا جعفری 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بين المللي شدن زود هنگام شركت هاي نوظهور بين المللي در صنعت غذاي حلال
نازنین پروانه 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر شدت بين المللي سازي كسب و كارهاي نوپاي جهاني مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
فرگل سادات منصوری 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر برندسازي كارآفرينانه بين المللي در گردشگري پزشكي مورد مطالعه: بيمارستان هاي خصوصي شهر تهران
رضوان باقری 2018 -
ارائه الگوي عوامل موثر بر ايجاد تصوير برند د ركسب و كارهاي كوچك و متوسط
ابراهیم زمانی 2018 -
طراحي الگوي توسعه خدمات جديد در صنعت بانكداري (مطالعه موردي : بانك هاي قرض الحسنه)
ضحی هوبه فکر 2018 -
بررسي تأثير تبليغات كلامي الكترونيك بر قصد خريد مشتري محصولات ديجيتال
شبنم خسروانی زنگنه 2018 -
طراحي استراتژي¬هاي فروش متنوع از طريق بازاريابي مبتني بر پايگاه داده – مورد مطالعه: شركت بيمه حافظ
نورالهدی سادات اسدی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي استراتژي هاي بازاريابي موتورهاي جستجو در برندسازي الكترونيكي كسب و كارهاي اينترنتي
ایلر درقندیان 2018 -
طراحي مدل مفهومي كارآفريني سازماني فناورانه - مطاله موردي: فناوري مخابراتي مترو تهران
محمدصادق برادران خلخالی 2018 -
شناسايي روش هاي بازاريابي و فروش محصولات شركت هاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
محمد علی جعفری 2018 -
نگاشت (جايگاه يابي) سرمايه اجتماعي در ارتقا نوآوري فعاليتهاي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي
محمدتقی طغرایی 2018 -
جايگاه يابي شبكه سازي كارآفرينانه در شكل گيري بنگاههاي جهاني زاد
یاور متین 2018 -
ارائه مدل تاثير بازاريابي ويروسي بر ارتقاي ارزش ويژه برند مشتري محور
کیان دخت کیایی 2018 -
شناسايي كاركرد ترفيع كارآفرينانه در ارتقاي فروش خدمات بيمه عمر و سرمايه گذاري (مطالعه موردي تبليغات كلامي در شركتهاي بيمه خصوصي)
زینب یزدان پناه 2018 -
تشخيص فرصت در حوزه صادرات كالاهاي تجاري وارداتي (صادرات مجدد) بر اساس مطالعه تطبيقي كشورهاي هنگ كنگ و سنگاپور
سعید رفعتی 2018 -
شناسايي كاركردها و راهكارهاي بازاريابي شبكه اي در بازاريابي محصولات جديد مبتني بر فناوري هاي پيشرفته در بنگاههاي خرد (مورد مطالعه: دستمال هاي نظافتي ميكروفيبر نانو سيلور)
رامین حدادی 2018 -
ارزيابي فرصتهاي كارآفرينانه در گردشگري دفاع مقدس (مورد مطالعه: بخش رفاهي پشتيباني استان خوزستان)
مجید لطفی حقیقت 2018 -
طراحي مدل كسب و كار الكترونيك صنعت بانكداري
محمد اصلاحی 2018 -
شناسايي روشهاي يادگيري كارشناسان و مديران فروش وبازرايابي در كسب و كارهاي با رشد سريع
ملیحه فرامرزی 2018 -
تأثير بكارگيري بازاريابي محتوايي بر قصد بازديد مجدد وب سايت در كسب و كارهاي نوظهور اينترنتي مورد مطالعه: وب سايت يكتا كتاب
سیده فاطمه میرطاهری 2018 -
شناسايي موانع بكارگيري بيمه هاي الكترونيك در صنعت بيمه كشور با رويكرد توسعه خدمت جديد
زهرا سهامی 2018 -
بررسي فرايند بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط بر اساس مدل اثرسازي (Effectuation) در صنعت مواد غذايي و خدمات فني مهندسي استان تهران
محمد سرائی زاده 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر شكست كارآفرينان در كسب و كارهاي فن آوري اطلاعات مورد مطالعه: شركت هاي فناوري اطلاعات مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
غزال سزاوارسیدی جندقی 2018 -
بررسي تأثير درك بازاريابي كارآفرينانه بر بكارگيري تبليغات كلامي توسط مصرف كنندگان كسب و كارهاي خدماتي آنلاين (مطالعه مصرف كنندگان اپليكيشن اسنپ)
عرفان محمدی عزیزآبادی 2018 -
طراحی چارچوب شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه صنایع دارویی مطالعه موردی: شرکت های دارویی استان تهران
الهه بیاتی 2018 -
بررسي تاثير مولفه هاي بازاريابي چريكي بر فروش در بازار تلفن همراه تهران
رضا طاهری زارع 2018 -
شناسايي و تحليل عوامل موثر بر معيارهاي ارزيابي خريد مشتريان در مرحله توسعه مفهوم فرايند طراحي محصول جديد(مطالعه موردي : شركت هاي كوچك و متوسط پوشاك بانوان در شهر تهران)
مرجان صادقی هونجانی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي صنعت بيمه (مطالعه موردي بيمه حافظ)
محبوبه نوری 2018 -
ارائه مدل برندسازي كارآفرينانه براي كسب و كارهاي بين المللي مورد مطالعه: كسب و كارهاي فعال در حوزه صادرات زعفران در استان خراسان
عالیه نامور 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر فرصت هاي صادرات مجدد از مناطق آزاد تجاري ايران به كشورهاي همسايه مورد مطالعه: منطقه آزاد چابهار - كشور افغانستان
علیرضا رضایی 2018 -
شناسايي موانع توزيع فيلم در شبكه ويدئوي خانگي و ارائه راه حل عملياني با استفاده از روش حل خلاقانه مساله ( XTRIZ )(مطالعه موردي موسسه هنرنماي پارسيان)
لیلا فنایی مرحمت 2018 -
شناسايي تاثير ابعاد بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد نوآورانه فعاليت¬هاي بازاريابي شركت¬هاي كوچك و متوسط – مطالعه موردي: شركت¬هاي توليد كننده ابزارهاي صنعتي و قطعات مكانيكي استان تهران
زینب فتح اله زاده خوئی 2018 -
تأثير سرمايه فكري، سرمايه اجتماعي و سرمايه روانشناختي بر نوآوري با نقش تعديل گري فرهنگ سازماني، در شركت هاي دانش بنيان حوزه هاي تك مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
امیر یوسفی ملایری 2018 -
شناسايي تأثير كيفيت وب سايت بر قصد خريد مجدد مشتري از طريق بازاريابي كلامي بر خط مورد مطالعه: فروشگاه شبكه اجتماعي فرهنگ و هنر تيوال
نوشا صفاهانی لنگرودی 2018 -
بررسي تأثير عوامل روانشناختي تبليغات ويروسي بر رفتار خريد مشتريان خدمات ديجيتال مطالعه موردي: شركت تهران اينترنت سامانه #780
هومن وجگانی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي مولفههاي بازاريابي نوآورانه در شركتهاي كوچك و متوسط تكنولوژي محور - مطالعه موردي: صنعت نانو استان تهران
سعید توکلیان 2018 -
مفهوم پردازي آميخته بازاريابي الكترونيكي كارآفرينانه در فروشگاه هاي اينترنتي شهر تهران
زهرا محور 2018 -
مستند سازي شيوههاي ترفيع در كسب و كارهاي كوچك و متوسط و ارائه الگو مورد مطالعه: صنعت پوشاك
نرگس خرمشاهی 2018 -
بررسي نقش استراتژي بازاريابي در توسعه صادرات محصولات شركتهاي كوچك و متوسط كاشي و سراميك استانهاي اصفهان و يزد
منا مقیم 2018 -
بررسي تأثير بازاريابي چريكي بر فرايند تصميم خريد مصرف كنندگان در كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي
پرستو مینائی 2018 -
نگاشت آينده پژوهي در كارآفريني - مورد مطالعه: متون نوآوري، فرصت و ورود به بازار
سیدمجتبی حسینی 2018 -
طراحي مدل مفهومي كارآفريني سازماني فناورانه مبتني بر آينده پژوهي، مطالعه موردي: بكارگيري سيستم هاي هوشمند حمل و نقل در سازمان شهرداري تهران
مهدی واحدوحدتکار 2018 -
طراحي مدل كسب و كار شبكه هاي مجازي كسب و كار (مطالعه تطبيقي سايت هاي Yammer , Facebook , LinkedIn )
کاوه رعدی 2018 -
شناسايي استراتژي كارآفرينانه كسب و كارهاي نوپا در ورود به بازارهاي بين الملل (مورد مطالعه: شركتهاي مستقر در شهركهاي صنعتي استان مركزي)
یوسف قمری دهخوارقانی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار باشگاه مشتريان در صنعت بيمه با تأكيد بر نوآوري و بلوك مشتريان مطالعه موردي: بيمه حافظ
راحله افراسیابی 2018 -
عوامل تأثيرگذار بر برندسازي توليد بدون كارخانه محصولات نساجي مورد مطالعه: كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت نساجي در بازار تهران
مهدی یوسفی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر قصد خريد در تجارت اجتماعي مورد مطالعه: محصولات پوشاك در شبكه اجتماعي اينستاگرام
فرزانه روشنایی 2018 -
ارائه مدل تأثير تبليغات دهان به دهان بر ارتقاي ارزش ويژه برند مشتري محور در بازار تلفن همراه تهران
محمدمهدی صمدزاده 2018 -
طراحي رابط وب قابل اعتماد از طريق درك كاربر از امنيت و حفظ حريم خصوصي در كسب و كارهاي كارآفرينانه الكترونيكي مورد مطالعه انجمن هاي آريرانگ فا، پت و مت و نو عروس
نجمه موجودی 2018 -
تأثيرات تأمين مالي خود راه انداز بر عملكرد شركت هاي نوپاي نانويي شهر تهران
صابر یوزباشی 2018 -
تبيين كاركردهاي بازاريابي ويروسي در موفقيت خدمت جديد در بيمههاي عمر و زندگي
مرضیه رضامندپارسائی 2018 -
تحليل شبكه دانشجويان و دانش آموختگان دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران مورد مطالعه دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران
ناهید نصیرزاده ونهری 2018 -
طراحي مدل بين المللي سازي شركت بيمه ملت با رويكرد توسعه خدمت جديد مطالعه موردي: شركت بيمه ملت
نیلوفر توکلی نبوی 2018 -
شناسايي رايج ترين سو گيري هاي تصميم گيري در فرايند بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط
شبنم آذرگل پاینده پوری 2018 -
بررسي تأثير مهارت هاي كارآفرينان بر وفاداري مشتري با نقش تعديل گري خودكارآمدي كارآفرينانه مورد مطالعه: صنعت گردشگري شهر تهران
سمیرا صحت 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر موفقيت فعاليت هاي بازاريابي و فروش شركت هاي مواد غذايي در زنجيره ارزش جهاني
غزاله سروری 2018 -
مفهوم پردازي گرايش كارآفرينانه بين المللي در بين المللي شدن كسب و كارها در بازارهاي نوظهور
علی شیشه گر 2018 -
طراحي مدل كسب وكار سلامت الكترونيكي ويژه سالمندان با تأكيد بر بلوك هاي ارزش پيشنهادي و زير ساخت ها
شقایق نادری بنی 2018 -
شناسايي تاثير كاركردهاي صنعت پست در توسعه كسب و كارهاي اينترنتي
عباس قربیان 2018 -
شناسايي موانع تجاري سازي فناوري در صنعت خوراك داو، طيور و آبزيان
پیمان ذوالفقاریان 2018 -
مدلسازي به كارگيري و توسعه دستگاههاي خودپرداز مبتني بر فرصتهاي كسب و كار بانكي بر اساس متدلوژي پوياييشناسي سيستمها
فرشته حاجی اسفندیاری 2018 -
شناسايي روشهاي ورود به بازارهاي نوظهور بينالمللي در شركتهاي كوچك و متوسط صنايع غذايي
سیدمهدی موسوی نژاد 2018 -
ارائه مدل كسب و كار الكترونيكي ماشين آلات صنعتي و پياده سازي سايت مربوطه بر اساس مطالعه تطبيقي وب سايتهاي حراجي منتخب
احمد ستاک 2018 -
شناخت تاثير بازار بر رشد اقتصادي كسب و كارها: مطالعه موردي در صنايع تبديلي كشاورزي استان كرمان
علی جاویدی 2018 -
شناسايي استراتزي هاي برندسازي شركت هاي فعال در كشور- بازار نوظهور عراق
مجتبی صفی پوررشوانلو 2018 -
شناسايي ابعاد تداعي معاني برند ملي موثر بر جذب كارآموزان بين المللي در مركز آيسك ايران
کبری گودرزی 2018 -
مدل يابي رابطه ماهيت موسسه و بازاريابي كارآفرينانه (مورد مطالعه: موسسات آموزش عالي آزاد استان تهران
مرتضی خزایی پول 2018 -
طراحي مدل كسب و كار نوآورانه B2C در شركتهاي پخش-مطالعه موردي: شركت گلرنگ پخش
فاطمه فروزان 2018 -
بررسي تاثير بازارگرايي و گرايش به فناوري، بر موفقيت محصول جديد صادراتي درصنايع شيميايي استان تهران
سهراب جافریان 2018 -
شناسايي مولفههاي مفهومي استراتژي كارآفرينانه در چرخه عمر شركتهاي مبتني بر فناوريهاي نوين
غلامرضا دشتی منش 2018 -
آزمون مفهومي ميزان تاثير صحه گذاري شخصيت هاي معتبر ، بر پذيرش نوآوري توسط مشتريان باشگاه بانك ملت
سیده نگین میرگتی 2018 -
شناسايي معيارهاي ارزيابي فرصتهاي فناورانه بانكداري نوين (مورد پژوهي بانك سامان)
مرضیه باقری چیزه 2018 -
طراحي الگوي سرامدي برند در كسب و كارهاي نوظهور در صنعت بانكداري ايران
ارش متقی 2018 -
شناسايي تاثير بازاريابي حسي بر توسعه خدمت جديد (مطالعه موردي: بانك قرض الحسنه رسالت)
الهام ایران نژاد پاریزی 2018 -
ارائه چارچوب مفهومي نوآوري خدمات-مورد مطالعه: بانك كشاورزي
سیده مرضیه عظیمی 2018 -
تحليل زنجيره ارزش در صنعت طلاي استان تهران
نوید اصلانکوهی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر ارزش گذاري كسب و كارهاي مخاطره آميز نوپا توسط سرمايه گذاران مخاطره آميز
رضا بافکردوست آباد 2018 -
بررسي تأثير قابليت هاي پويا بر ايجاد مزيت رقابتي شركت هاي ساختماني شهر تهران
محبوبه وهابی ابیانه 2018 -
تدوين طرح راه اندازي شركت خدمات گردشگري سلامت (گردشگران خارجي)
مرضیه طهماسبی 2018 -
شناسايي تأثير قابليت هاي پويا بر اتخاذ و موفقيت استراتژي هاي بين المللي سازي مطالعه موردي: شركت كاشي مرجان
نگار امین شکروی 2018 -
تحليل عوامل تأثيرگذار بر سرعت بين المللي شدن شركت هاي نوپا در صنعت نانو تكنولوژي
بابک جلال زاده مقدم شهری 2018