مهران رضوانی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

مهران رضوانی

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی

رساله های دکتری

  1. ارائه الگوی بین المللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط High Tech با رهیافت ترکیبی شبکه سازی و رقابت همکارانه
    راحله افراسیابی 1403
  2. طراحی چارچوب مفهومی اکوسیستم شهر کارآفرین مبتنی بر مبانی تئوری پیچیدگی
    محمد عین القضاه 1400
  3. ارائه الگوی بین المللی سازی پایدار در کسب و کارهای تکنولوژی محور
    ثمینه سلطانزاده 1400
  4. ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری
    پریسا نظامی 1400
  5. طراحی الگوی فرآیندی بین المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینانه (مورد کاوی دانشگاه های دولتی ایران)
    مهدی تاج پور 1400
  6. ارائه شاخص ارزیابی کیفیت افشا اختیاری
    خدیجه ربیعی 1399
  7. ارائه چارچوب بکارگیری استراتژی هم رقابتی در بین المللی سازی خوشه های صادراتی
    مهدی جعفرزاده 1399
  8. ارائه مدل رقابت‌پذیری منطقه‌ای مبتنی بر ساختار اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان
    علی ساسانی 1399
  9. تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه سازمانی در کشف فرصت­های ورود به بازار بین الملل
    مهدی لشگری 1398
  10. مفهوم¬پردازی بکارگیری بازاریابی کارآفرینانه در تامین مالی از فرشتگان کسب و کار
    عبداله احمدی کافشانی 1397
  11. تحلیل اکتشافی سازه یادگیری کارآفرینانه سازمانی در کسب و کارهای فعال و نوآور شبکه نمایش خانگی
    لیلا فنایی مرحمت 1397
  12. مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای خلاق هنری
    محمدتقی طغرایی 1396
  13. واکاوی فرایند نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در شرکت¬های صنعت کاشی و سرامیک ایران
    امیرمحمد کلابی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارائه چارچوب بین المللی سازی برای صادرات گیاهان دارویی و معطر
    پریا کریمی مولان 1403
  2. تدوین استرتژی راه اندازی کسب و کارهای پلتفرمی " مطالعه ی شرکت های خرده فروشی مستقر در شهر تهران"
    آتوسا ابراهیمی شاه آبادی 1402
  3. تبیین رابطه بین قواعد حکمرانی شرکتی، نوآوری و عملکرد در شرکت های تعاونی
    علی اکبر هادی پور 1402
  4. تاثیر شتاب دهنده‌های توسعه محصول جدید و مشارکت مشتریان بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانش بنیان هلدینگ دارویی گلرنگ
    فاطمه رفعتی الاشتی 1401
  5. اراِئه مدل پیش بینی بازار محصولات کشاورزی با رویکرد کشف فرصت های کارآفرینانه ) مورد مطالعه :پیاز ،سیب زمینی و گوجه فرنگی)
    سیدمحمدهادی شفائی 1401
  6. تبیین چارچوب مفهومی نوسازی استراتژیک بارویکرد قابلیتهای پویا(DC) درکسب و کارهای کوچک و متوسط داروئی
    حامد عربیان 1401
  7. ارایه ی الگوی موثر در ارتقای زنجیره ی ارزش فرانچایزینگ بین المللی کسب کارهای دارویی
    همایون جمشیدی 1401
  8. شناسایی تاثیر مدیریت پورتفلیوی شبکه بر دو سو توانی فراسازمانی بین المللی
    صبا علی آقائی 1401
  9. شناسایی و بررسی تاثیر قابلیت های پویا بر صادرات شرکت های کوچک و متوسط در درصنعت آرایشی و بهداشتی و دارویی
    امیرحسین ذوالفقاری پور 1401
  10. ارائه الگوی پویای عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان مهاجر، مطالعه موردی کارآفرینان مهاجر ایرانی در شهر تورنتو
    نیما موبد 1401
  11. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی (صنعت مواد غذایی).
    الناز قدیری اوغانی 1400
  12. بررسی ااثر قالب تخفیف بر طرفداری از برند در اپلیکیشن‌های خرید آنلاین( مطالعه موردی اپلیکیشن خرید دیجی کالا)
    مهرشاد نظری 1400
  13. ارائه الگوی تاثیر دیجیتالی‌سازی بر بین‌المللی‌سازی کسب‌وکار های کوچک‌ومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)
    معصومه دارا 1400
  14. بررسی تاثیر رفتارهای عادت ساز در میزان فروش سایت های خرده فروشی: مطالعه موردی: دیجی کالا
    پیمان فرهی 1400
  15. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر بازی بر درگیری و نگرش مشتری نسبت به برند
    مصطفی واحدی 1400
  16. بررسی تاثیر نگرش ورزشی بر توجه بصری ، قصد خرید و هیجانات در هنگام خرید با روش ردیابی چشم
    مهدی ساکی فر 1400
  17. شناسایی مولفه های موثر بازاریابی اینفلوئنسری بر انگیزه مشارکت مشتریان در هم آفرینی برند در کسب و کارهای نوپا
    کتایون یزدانفر 1399
  18. سنجش اثرگذاری تبلیغات در بر توجه و قصد خرید مصرف کننده در سایت دیجی کالا با روش ردیابی چشم
    فرزانه خاوری 1399
  19. بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی
    یاسمین احمدیان 1399
  20. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه قدرت برند در کسب و کارهای خدمات گردشگری( مطالعه موردی : ایران ایر
    نسیم نصری 1399
  21. شناسایی مولفه های بحرانی موفقیت در زنجیره های تامین کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه صنایع دارویی تند مصرف
    مصطفی اکوان 1398
  22. بررسی تاثیر شخصیت برند بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و گرایش استفاده از برند با نقش میانجی وفاداری الکترونیک ، رضایت الکترونیک و اعتماد الکترونیک
    امیرحسین حسن نژاد 1398
  23. «بررسی تاثیر ابعاد شبکه سازی کارآفرینانه بر درجه بین المللی شدن کسب و کارها از طریق قابلیت های شبکه
    مریم دلاوری 1398
  24. تاثیر نوسانات نرخ ارز بر چرخه کسب و کارها (مورد مطالعه: تولید کنندگان طلا و جواهر در شهر تهران )
    امیررضا اذین 1398
  25. ارائه مدل رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط از مرحله نامنظم در فرایند بین المللی سازی
    جواد اسمعیلی 1398
  26. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد نواوری سازمانی در کسب و کارهای الکترونیک شهر تهران
    محمدرضا کریمی 1398
  27. شناسایی مشتریان بالقوه کسب و کارها با استفاده از ارزیابی مولفه های تاثیرگذار فعالیت کاربران بر روی شبکه های اجتمیاعی ( مطالعه موردی اینستاگرام )
    اراد مختاری 1398
  28. تاثیر فعالیتهای بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات(تحلیل مقایسه ای ایران و کانادا)
    سعید علی جانی 1398
  29. شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکه های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک مطالعه صنعت استارتاپهای گردشگری
    بهنام میرزایی 1398
  30. واکاوی معیارهای بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط
    علیرضا صفرقلی 1398
  31. بررسی تاثیر عوامل کلیدی موفقیت بر عملکرد بازاریابی کسب و کارهای صنایع غذایی ( کالاهای زود مصرف ) در زنجیره ارزش جهانی
    مهران عطا 1398
  32. توسعه چارچوب بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی برای شرکت های چند ملیتی
    ژینوس حجازی 1398
  33. بررسی تاثیر به کارگیری بازی انگاری بر برند سازی کسب و کارهای خدمت محور
    فرین یونسی 1398
  34. شناسایی شاخص های ارزیابی طرح های صنایع فناوری اطلاعات کارآفرینانه توسط سرمایه گذاران خطر پذیر
    محمود کنعانی 1397
  35. بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتریان / کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه در شبکه اجتماعی اینستاگرامو تلگرام )
    محمدحسین باقری 1397
  36. تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد برند کسب و کارهای کوچک و متوسط
    محمدجواد بانشی 1397
  37. ارزیابی تاثیر بازاریابی کارافرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در کسب و کارهای صنایع غذایی لبنی (مورد کاله )
    علی محبت طلب 1397
  38. بررسی تاثیر ابعاد فرهنگی هافستد بر فرایند بین المللی سازی ایرانی در تصمیم گیری حالت ورود به بازار روسیه مطالعه موردی شرکتهای کوچک ومتوسط حوزه صنایع غذایی
    منا عطاریانی 1397
  39. نوسازی استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی حمل بار سبک شهری - مطالعه موردی شهر تهران
    محمد پوربازرگان 1397
  40. شناسایی موانع نهادیبین لمللی شدن کسب و کار های کوچک و متوسط
    مجتبی سقایتی 1397
  41. شناسایی عوامل موثر بر فعالیت مصرف کننده در شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید با نقش تعدیل گر سبک زندگی - مورد مطالعه اینستاگرام
    زهرا فولادی 1397
  42. اثر بکارگیری استراتژی کارآفرینیانه بر عملکرد کسب و کارها، مطالعه موردی شرکتهای داروسازی ایران
    سمیه پرهیزکارماوردیانی 1397
  43. ارائه مدل برندسازی کارآفرینانه برای محصولات لوکس در صنعت مد
    گلدانه ترکمنی اذر 1396
  44. ارزیابی آمادگی صادرات و ارائه برنامه عملیاتی آمادگی صادرات مطالعه موردی: شرکت کاشی مرجان
    سحر اسدی آقبلاغ 1396
  45. تاثیر بازاریابی کلامی بر خط بر قصد خرید مشتریان در شبکه های اجتماعی مجازی
    مرتضی فرزادمهاجری 1396
  46. مطالعه امکان سنجی تولید کریستال در شرکت رف
    میلاد عباسی 1396
  47. شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی سازمانی در مراکز تجاری - تفریحی تهران
    سحر امیرانی 1396
  48. بررسی میزان تاثیر تبلیغات ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران اپلیکیشن های آموزشی موبایلی
    آزاده اسدی دماوندی 1396
  49. بررسی تاثیر ابزارهای ارتباطی بازاریابی آن لاین در جذب بازدید کننده از سایت های b2c مطالعه مورد: دیجی کالا
    علی اصغر ابراهیمی 1396
  50. تاثیر عوامل موثر بر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و پذیرش تکنولوژی تلفن همراه در کسب و کارهای نوپای الکترونیک
    فرزین شیخ الائمه 1396
  51. شناسایی و اولویت بندی شیوه های مناسب یاددهی کارآفرینی با رویکرد آموزش از طریق تفریحات سالم
    غزاله نفری 1396
  52. شناسایی استراتژی¬های برندسازی در چرخه¬ی عمر محصولات کسب و کارهای الکترونیک
    هدی حسنی 1396
  53. طراحی مدل برندسازی مکان مراکز خرید نوظهور بر مبنای فرصت¬های کسب و کار – مورد مطالعه: مراکز خرید استان تهران
    سروش هاشمی 1396
  54. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد ادراک جهانی بودن از برند در شرکتهای کوچک و متوسط
    سروش محمدابراهیم 1396
  55. شناسایی تاثیر نگرش مشتریان بر قصد خرید مجدد از برندهای الکترونیک در فروشگاه¬های اینترنتی نوظهور – مورد مطالعه: شیرین خونه
    سیدمهدی عبدالغفوریان 1396
  56. شناسایی مولفه های اسلامی بودن کسب و کارها در چهار بعد شناخت، باور، اخلاق و عملکرد با تاکید بر کسب و کارهای الکترونیکی
    نیوشا جلالی زاده 1396
  57. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت پروژه های کارآفرینانه
    ساحره الفت پور 1396
  58. شناسایی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر آمیخته بازاریابی در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری
    سائره اسماعیل زاده آهندانی 1396
  59. شناسایی نقش ابعاد مدیریت جهادی در بهبود عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه
    مرضیه رضائی 1396
  60. شناسایی جهت گیری پژوهش های فرصت های کارآفرینی بین المللی در متون کارآفرینی
    سیدمحمدحسن شریعتمداری 1396
  61. شناسایی چالش های بازارگرایی تولید کنندگان سیمان مبتنی بر الزاماات نوآوری سازمانی؛ مطالعه موردی: شرکت سیمان آبیک
    سید محمد ایمان علوی 1396
  62. رتبه بندی گزینه های خلق ارزش مبتنی بر کارآفرینی سازمانی در بانکداری مجازی
    ریحانه ربیـعی مهر 1396
  63. نقش فرنجایزینگ بین المللی بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع مواد غذایی
    عباس حاجی فتحعلی 1396
  64. تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش به فناوری بر موفقیت محصول جدید صادراتی
    علی سلطانی 1396
  65. نقش برند سازی مشترک در موفقیت خدمت جدید در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
    نفیسه سعیدی آرانی 1396
  66. شناسایی و تدوین استراتژ¬ی¬های بازاریابی برای تامین مالی شرکت¬های مرحله رشد صنعت غذایی استان تهران
    پریسا فتایی 1396
  67. تبیین تاثیر مدیریت دانش مشتری بر نوآوری محصول کسب و کارهای الکترونیکی شهر تهران
    فهیمه زارعی 1396
  68. شناسایی تاثیر مولفه¬های بازاریابی محتوا در شبکه¬های اجتماعی بر نگرش مصرف کننده به قصد خرید
    اذرنوش ضیایی 1396
  69. بررسی تاثیر روندهای آینده بر مهارت های مورد نیاز کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
    رویا عباسی نیارکی 1396
  70. شناسایی مولفه­های تاثیرگذار بر تقاضای خدمات بیمه عمر به کمک متدلوژی پویایی شناسایی سیستم (مورد مطالعه شرکت­های خصوصی بیمه)
    بهناز مصطفوی 1396
  71. تاثیر گرایش کارافرینانه بر بلوغ کسب و کار الکترونیک
    محسن یوسفی پارسا 1396
  72. شناسایی میزان تاثیر مشارکت مشتریان در فرایند توسعه خدمات جدید (NSD) مورد مطالعه: بانک کشاورزی
    الهه صفاری 1396
  73. شناسایی و تحلیل نقش بیمه در مدیریت ریسک و توسعه سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوین کشاورزی (مطالعه موردی: کشت گلخانه­ای در استان تهران)
    محسن آذری اغویه 1396
  74. بخش بندی بازار برای کسب و کارهای حوزه طبیعت گردی مورد مطالعه: شهرستان شاهرود
    یاسر محمدی 1396
  75. ارائه مدل وفادار سازی مشتریان در سازمانهای نوظهور مبتنی بر شبکه های عصبی مصنوعی، مورد مطالعه: بانکها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی شهر تهران
    کورش تنهاپور 1396
  76. شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینی در شرکت های کوچک و متوسط
    زینب رستگارمقدم 1396
  77. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد کسب و کار در شرکت های کره ای و چینی فعال در ایران
    اون سول ای 1396
  78. بررسی عوامل موثر بر برندسازی عاطفی الکترونیکی در کسب و کارهای نوظهور – مطالعه موردی: فروشگاه شیرین خونه
    شیوا بابایی زهراییان 1396
  79. طراحی نظام ارزیابی و اولویت بندی تامین کنندگان بین المللی در زنجیره تامین کارآفرینانه
    فهیمه لطفی 1396
  80. شناسایی عوامل موثر بر مدیریت دانش مشتری در دفاتر خدمات عمومی پیشخوان دولت
    حمید عبدی 1396
  81. طراحی الگوی برندسازی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت مبلمان (اداری و منزل مدرن)
    سارا جعفری 1396
  82. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بین المللی شدن زود هنگام شرکت های نوظهور بین المللی در صنعت غذای حلال
    نازنین پروانه 1396
  83. شناسایی عوامل موثر بر شدت بین المللی سازی کسب و کارهای نوپای جهانی مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    فرگل سادات منصوری 1396
  84. شناسایی عوامل موثر بر برندسازی کارآفرینانه بین المللی در گردشگری پزشکی مورد مطالعه: بیمارستان های خصوصی شهر تهران
    رضوان باقری 1396
  85. ارائه الگوی عوامل موثر بر ایجاد تصویر برند د رکسب و کارهای کوچک و متوسط
    ابراهیم زمانی 1396
  86. طراحی الگوی توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : بانک های قرض الحسنه)
    ضحی هوبه فکر 1396
  87. بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتری محصولات دیجیتال
    شبنم خسروانی زنگنه 1396
  88. طراحی استراتژی¬های فروش متنوع از طریق بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده – مورد مطالعه: شرکت بیمه حافظ
    نورالهدی سادات اسدی 1396
  89. شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی موتورهای جستجو در برندسازی الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی
    ایلر درقندیان 1396
  90. طراحی مدل مفهومی کارآفرینی سازمانی فناورانه - مطاله موردی: فناوری مخابراتی مترو تهران
    محمدصادق برادران خلخالی 1396
  91. شناسایی روش های بازاریابی و فروش محصولات شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    محمد علی جعفری 1396
  92. نگاشت (جایگاه یابی) سرمایه اجتماعی در ارتقا نوآوری فعالیتهای بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
    محمدتقی طغرایی 1396
  93. جایگاه یابی شبکه سازی کارآفرینانه در شکل گیری بنگاه­های جهانی زاد
    یاور متین 1396
  94. ارائه مدل تاثیر بازاریابی ویروسی بر ارتقای ارزش ویژه برند مشتری محور
    کیان دخت کیایی 1396
  95. شناسایی کارکرد ترفیع کارآفرینانه در ارتقای فروش خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری (مطالعه موردی تبلیغات کلامی در شرکتهای بیمه خصوصی)
    زینب یزدان پناه 1396
  96. تشخیص فرصت در حوزه صادرات کالاهای تجاری وارداتی (صادرات مجدد) بر اساس مطالعه تطبیقی کشورهای هنگ کنگ و سنگاپور
    سعید رفعتی 1396
  97. شناسایی کارکردها و راهکارهای بازاریابی شبکه ای در بازاریابی محصولات جدید مبتنی بر فناوری های پیشرفته در بنگاههای خرد (مورد مطالعه: دستمال های نظافتی میکروفیبر نانو سیلور)
    رامین حدادی 1396
  98. ارزیابی فرصتهای کارآفرینانه در گردشگری دفاع مقدس (مورد مطالعه: بخش رفاهی پشتیبانی استان خوزستان)
    مجید لطفی حقیقت 1396
  99. طراحی مدل کسب و کار الکترونیک صنعت بانکداری
    محمد اصلاحی 1396
  100. شناسایی روشهای یادگیری کارشناسان و مدیران فروش وبازرایابی در کسب و کارهای با رشد سریع
    ملیحه فرامرزی 1396
  101. تاثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب
    سیده فاطمه میرطاهری 1396
  102. شناسایی موانع بکارگیری بیمه های الکترونیک در صنعت بیمه کشور با رویکرد توسعه خدمت جدید
    زهرا سهامی 1396
  103. بررسی فرایند بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط بر اساس مدل اثرسازی (Effectuation) در صنعت مواد غذایی و خدمات فنی مهندسی استان تهران
    محمد سرائی زاده 1396
  104. شناسایی عوامل موثر بر شکست کارآفرینان در کسب و کارهای فن آوری اطلاعات مورد مطالعه: شرکت های فناوری اطلاعات مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    غزال سزاوارسیدی جندقی 1396
  105. بررسی تاثیر درک بازاریابی کارآفرینانه بر بکارگیری تبلیغات کلامی توسط مصرف کنندگان کسب و کارهای خدماتی آنلاین (مطالعه مصرف کنندگان اپلیکیشن اسنپ)
    عرفان محمدی عزیزآبادی 1396
  106. طراحی چارچوب شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه صنایع دارویی مطالعه موردی: شرکت های دارویی استان تهران
    الهه بیاتی 1396
  107. بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی چریکی بر فروش در بازار تلفن همراه تهران
    رضا طاهری زارع 1396
  108. شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر معیارهای ارزیابی خرید مشتریان در مرحله توسعه مفهوم فرایند طراحی محصول جدید(مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط پوشاک بانوان در شهر تهران)
    مرجان صادقی هونجانی 1396
  109. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه حافظ)
    محبوبه نوری 1396
  110. ارائه مدل برندسازی کارآفرینانه برای کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه: کسب و کارهای فعال در حوزه صادرات زعفران در استان خراسان
    عالیه نامور 1396
  111. شناسایی عوامل موثر بر فرصت های صادرات مجدد از مناطق آزاد تجاری ایران به کشورهای همسایه مورد مطالعه: منطقه آزاد چابهار - کشور افغانستان
    علیرضا رضایی 1396
  112. شناسایی موانع توزیع فیلم در شبکه ویدئوی خانگی و ارائه راه حل عملیانی با استفاده از روش حل خلاقانه مساله ( XTRIZ )(مطالعه موردی موسسه هنرنمای پارسیان)
    لیلا فنایی مرحمت 1396
  113. شناسایی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه فعالیت¬های بازاریابی شرکت¬های کوچک و متوسط – مطالعه موردی: شرکت¬های تولید کننده ابزارهای صنعتی و قطعات مکانیکی استان تهران
    زینب فتح اله زاده خوئی 1396
  114. تاثیر سرمایه فکری، سرمایه اجتماعی و سرمایه روانشناختی بر نوآوری با نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی، در شرکت های دانش بنیان حوزه های تک مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    امیر یوسفی ملایری 1396
  115. شناسایی تاثیر کیفیت وب سایت بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق بازاریابی کلامی بر خط مورد مطالعه: فروشگاه شبکه اجتماعی فرهنگ و هنر تیوال
    نوشا صفاهانی لنگرودی 1396
  116. بررسی تاثیر عوامل روانشناختی تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مشتریان خدمات دیجیتال مطالعه موردی: شرکت تهران اینترنت سامانه #780
    هومن وجگانی 1396
  117. شناسایی و رتبه بندی مولفه­های بازاریابی نوآورانه در شرکت­های کوچک و متوسط تکنولوژی محور - مطالعه موردی: صنعت نانو استان تهران
    سعید توکلیان 1396
  118. مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی الکترونیکی کارآفرینانه در فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
    زهرا محور 1396
  119. مستند سازی شیوه­های ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط و ارائه الگو مورد مطالعه: صنعت پوشاک
    نرگس خرمشاهی 1396
  120. بررسی نقش استراتژی بازاریابی در توسعه صادرات محصولات شرکتهای کوچک و متوسط کاشی و سرامیک استانهای اصفهان و یزد
    منا مقیم 1396
  121. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر فرایند تصمیم خرید مصرف کنندگان در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
    پرستو مینائی 1396
  122. نگاشت آینده پژوهی در کارآفرینی - مورد مطالعه: متون نوآوری، فرصت و ورود به بازار
    سیدمجتبی حسینی 1396
  123. طراحی مدل مفهومی کارآفرینی سازمانی فناورانه مبتنی بر آینده پژوهی، مطالعه موردی: بکارگیری سیستم های هوشمند حمل و نقل در سازمان شهرداری تهران
    مهدی واحدوحدتکار 1396
  124. طراحی مدل کسب و کار شبکه های مجازی کسب و کار (مطالعه تطبیقی سایت های Yammer , Facebook , LinkedIn )
    کاوه رعدی 1396
  125. شناسایی استراتژی کارآفرینانه کسب و کارهای نوپا در ورود به بازارهای بین الملل (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک­های صنعتی استان مرکزی)
    یوسف قمری دهخوارقانی 1396
  126. طراحی مدل کسب و کار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تاکید بر نوآوری و بلوک مشتریان مطالعه موردی: بیمه حافظ
    راحله افراسیابی 1396
  127. عوامل تاثیرگذار بر برندسازی تولید بدون کارخانه محصولات نساجی مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نساجی در بازار تهران
    مهدی یوسفی 1396
  128. شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید در تجارت اجتماعی مورد مطالعه: محصولات پوشاک در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    فرزانه روشنایی 1396
  129. ارائه مدل تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ارتقای ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار تلفن همراه تهران
    محمدمهدی صمدزاده 1396
  130. طراحی رابط وب قابل اعتماد از طریق درک کاربر از امنیت و حفظ حریم خصوصی در کسب و کارهای کارآفرینانه الکترونیکی مورد مطالعه انجمن های آریرانگ فا، پت و مت و نو عروس
    نجمه موجودی 1396
  131. تاثیرات تامین مالی خود راه انداز بر عملکرد شرکت های نوپای نانویی شهر تهران
    صابر یوزباشی 1396
  132. تبیین کارکردهای بازاریابی ویروسی در موفقیت خدمت جدید در بیمه­های عمر و زندگی
    مرضیه رضامندپارسائی 1396
  133. تحلیل شبکه دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران مورد مطالعه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    ناهید نصیرزاده ونهری 1396
  134. طراحی مدل بین المللی سازی شرکت بیمه ملت با رویکرد توسعه خدمت جدید مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت
    نیلوفر توکلی نبوی 1396
  135. شناسایی رایج ترین سو گیری های تصمیم گیری در فرایند بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط
    شبنم آذرگل پاینده پوری 1396
  136. بررسی تاثیر مهارت های کارآفرینان بر وفاداری مشتری با نقش تعدیل گری خودکارآمدی کارآفرینانه مورد مطالعه: صنعت گردشگری شهر تهران
    سمیرا صحت 1396
  137. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت فعالیت های بازاریابی و فروش شرکت های مواد غذایی در زنجیره ارزش جهانی
    غزاله سروری 1396
  138. مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بین المللی شدن کسب و کارها در بازارهای نوظهور
    علی شیشه گر 1396
  139. طراحی مدل کسب وکار سلامت الکترونیکی ویژه سالمندان با تاکید بر بلوک های ارزش پیشنهادی و زیر ساخت ها
    شقایق نادری بنی 1396
  140. شناسایی تاثیر کارکردهای صنعت پست در توسعه کسب و کارهای اینترنتی
    عباس قربیان 1396
  141. شناسایی موانع تجاری سازی فناوری در صنعت خوراک داو، طیور و آبزیان
    پیمان ذوالفقاریان 1396
  142. مدلسازی به کارگیری و توسعه دستگاه­های خودپرداز مبتنی بر فرصت­های کسب و کار بانکی بر اساس متدلوژی پویایی­شناسی سیستم­ها
    فرشته حاجی اسفندیاری 1396
  143. شناسایی روش­های ورود به بازارهای نوظهور بین­المللی در شرکت­های کوچک و متوسط صنایع غذایی
    سیدمهدی موسوی نژاد 1396
  144. ارائه مدل کسب و کار الکترونیکی ماشین آلات صنعتی و پیاده سازی سایت مربوطه بر اساس مطالعه تطبیقی وب سایت­های حراجی منتخب
    احمد ستاک 1396
  145. شناخت تاثیر بازار بر رشد اقتصادی کسب و کارها: مطالعه موردی در صنایع تبدیلی کشاورزی استان کرمان
    علی جاویدی 1396
  146. شناسایی استراتزی های برندسازی شرکت های فعال در کشور- بازار نوظهور عراق
    مجتبی صفی پوررشوانلو 1396
  147. شناسایی ابعاد تداعی معانی برند ملی موثر بر جذب کارآموزان بین المللی در مرکز آیسک ایران
    کبری گودرزی 1396
  148. مدل یابی رابطه ماهیت موسسه و بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: موسسات آموزش عالی آزاد استان تهران
    مرتضی خزایی پول 1396
  149. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه B2C در شرکت­های پخش-مطالعه موردی: شرکت گلرنگ پخش
    فاطمه فروزان 1396
  150. بررسی تاثیر بازارگرایی و گرایش به فناوری، بر موفقیت محصول جدید صادراتی درصنایع شیمیایی استان تهران
    سهراب جافریان 1396
  151. شناسایی مولفه­های مفهومی استراتژی کارآفرینانه در چرخه عمر شرکت­های مبتنی بر فناوری­های نوین
    غلامرضا دشتی منش 1396
  152. آزمون مفهومی میزان تاثیر صحه گذاری شخصیت های معتبر ، بر پذیرش نوآوری توسط مشتریان باشگاه بانک ملت
    سیده نگین میرگتی 1396
  153. شناسایی معیارهای ارزیابی فرصت­های فناورانه بانکداری نوین (مورد پژوهی بانک سامان)
    مرضیه باقری چیزه 1396
  154. طراحی الگوی سرامدی برند در کسب و کارهای نوظهور در صنعت بانکداری ایران
    ارش متقی 1396
  155. شناسایی تاثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمت جدید (مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه رسالت)
    الهام ایران نژاد پاریزی 1396
  156. ارائه چارچوب مفهومی نوآوری خدمات-مورد مطالعه: بانک کشاورزی
    سیده مرضیه عظیمی 1396
  157. تحلیل زنجیره ارزش در صنعت طلای استان تهران
    نوید اصلانکوهی 1396
  158. شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری کسب و کارهای مخاطره آمیز نوپا توسط سرمایه گذاران مخاطره آمیز
    رضا بافکردوست آباد 1396
  159. بررسی تاثیر قابلیت های پویا بر ایجاد مزیت رقابتی شرکت های ساختمانی شهر تهران
    محبوبه وهابی ابیانه 1396
  160. تدوین طرح راه اندازی شرکت خدمات گردشگری سلامت (گردشگران خارجی)
    مرضیه طهماسبی 1396
  161. شناسایی تاثیر قابلیت های پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژی های بین المللی سازی مطالعه موردی: شرکت کاشی مرجان
    نگار امین شکروی 1396
  162. تحلیل عوامل تاثیرگذار بر سرعت بین المللی شدن شرکت های نوپا در صنعت نانو تکنولوژی
    بابک جلال زاده مقدم شهری 1396