چاپ کردن
پروفایل اساتید - ent- دانشکده کار آفرینی
استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/14
مهران رضوانی
دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی
رساله های دکتری
-
ارائه الگوی بین المللی شدن شرکتهای کوچک و متوسط High Tech با رهیافت ترکیبی شبکه سازی و رقابت همکارانه
راحله افراسیابی 1403 -
طراحی چارچوب مفهومی اکوسیستم شهر کارآفرین مبتنی بر مبانی تئوری پیچیدگی
محمد عین القضاه 1400 -
ارائه الگوی بین المللی سازی پایدار در کسب و کارهای تکنولوژی محور
ثمینه سلطانزاده 1400 -
ارائه مدل شهرت رسانه ای کانال های پیام رسان خبری
پریسا نظامی 1400 -
طراحی الگوی فرآیندی بین المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینانه (مورد کاوی دانشگاه های دولتی ایران)
مهدی تاج پور 1400 -
ارائه شاخص ارزیابی کیفیت افشا اختیاری
خدیجه ربیعی 1399 -
ارائه چارچوب بکارگیری استراتژی هم رقابتی در بین المللی سازی خوشه های صادراتی
مهدی جعفرزاده 1399 -
ارائه مدل رقابتپذیری منطقهای مبتنی بر ساختار اکوسیستم کارآفرینی دانش بنیان
علی ساسانی 1399 -
تبیین نقش هوشیاری کارآفرینانه سازمانی در کشف فرصتهای ورود به بازار بین الملل
مهدی لشگری 1398 -
مفهوم¬پردازی بکارگیری بازاریابی کارآفرینانه در تامین مالی از فرشتگان کسب و کار
عبداله احمدی کافشانی 1397 -
تحلیل اکتشافی سازه یادگیری کارآفرینانه سازمانی در کسب و کارهای فعال و نوآور شبکه نمایش خانگی
لیلا فنایی مرحمت 1397 -
مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای خلاق هنری
محمدتقی طغرایی 1396 -
واکاوی فرایند نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در شرکت¬های صنعت کاشی و سرامیک ایران
امیرمحمد کلابی 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
ارائه چارچوب بین المللی سازی برای صادرات گیاهان دارویی و معطر
پریا کریمی مولان 1403 -
تدوین استرتژی راه اندازی کسب و کارهای پلتفرمی " مطالعه ی شرکت های خرده فروشی مستقر در شهر تهران"
آتوسا ابراهیمی شاه آبادی 1402 -
تبیین رابطه بین قواعد حکمرانی شرکتی، نوآوری و عملکرد در شرکت های تعاونی
علی اکبر هادی پور 1402 -
تاثیر شتاب دهندههای توسعه محصول جدید و مشارکت مشتریان بر عملکرد توسعه محصول جدید در شرکتهای دانش بنیان هلدینگ دارویی گلرنگ
فاطمه رفعتی الاشتی 1401 -
اراِئه مدل پیش بینی بازار محصولات کشاورزی با رویکرد کشف فرصت های کارآفرینانه ) مورد مطالعه :پیاز ،سیب زمینی و گوجه فرنگی)
سیدمحمدهادی شفائی 1401 -
تبیین چارچوب مفهومی نوسازی استراتژیک بارویکرد قابلیتهای پویا(DC) درکسب و کارهای کوچک و متوسط داروئی
حامد عربیان 1401 -
ارایه ی الگوی موثر در ارتقای زنجیره ی ارزش فرانچایزینگ بین المللی کسب کارهای دارویی
همایون جمشیدی 1401 -
شناسایی تاثیر مدیریت پورتفلیوی شبکه بر دو سو توانی فراسازمانی بین المللی
صبا علی آقائی 1401 -
شناسایی و بررسی تاثیر قابلیت های پویا بر صادرات شرکت های کوچک و متوسط در درصنعت آرایشی و بهداشتی و دارویی
امیرحسین ذوالفقاری پور 1401 -
ارائه الگوی پویای عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینان مهاجر، مطالعه موردی کارآفرینان مهاجر ایرانی در شهر تورنتو
نیما موبد 1401 -
شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی (صنعت مواد غذایی).
الناز قدیری اوغانی 1400 -
بررسی ااثر قالب تخفیف بر طرفداری از برند در اپلیکیشنهای خرید آنلاین( مطالعه موردی اپلیکیشن خرید دیجی کالا)
مهرشاد نظری 1400 -
ارائه الگوی تاثیر دیجیتالیسازی بر بینالمللیسازی کسبوکار های کوچکومتوسط (مورد مطالعه: شرکت های صنعت داروسازی)
معصومه دارا 1400 -
بررسی تاثیر رفتارهای عادت ساز در میزان فروش سایت های خرده فروشی: مطالعه موردی: دیجی کالا
پیمان فرهی 1400 -
شناسایی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر بازی بر درگیری و نگرش مشتری نسبت به برند
مصطفی واحدی 1400 -
بررسی تاثیر نگرش ورزشی بر توجه بصری ، قصد خرید و هیجانات در هنگام خرید با روش ردیابی چشم
مهدی ساکی فر 1400 -
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی اینفلوئنسری بر انگیزه مشارکت مشتریان در هم آفرینی برند در کسب و کارهای نوپا
کتایون یزدانفر 1399 -
سنجش اثرگذاری تبلیغات در بر توجه و قصد خرید مصرف کننده در سایت دیجی کالا با روش ردیابی چشم
فرزانه خاوری 1399 -
بررسی عوامل موثر بر انتقال دانش و تاثیر آن بر عملکرد نوآوری اتحادهای استراتژیک بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسط دارویی
یاسمین احمدیان 1399 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه قدرت برند در کسب و کارهای خدمات گردشگری( مطالعه موردی : ایران ایر
نسیم نصری 1399 -
شناسایی مولفه های بحرانی موفقیت در زنجیره های تامین کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه صنایع دارویی تند مصرف
مصطفی اکوان 1398 -
بررسی تاثیر شخصیت برند بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و گرایش استفاده از برند با نقش میانجی وفاداری الکترونیک ، رضایت الکترونیک و اعتماد الکترونیک
امیرحسین حسن نژاد 1398 -
«بررسی تاثیر ابعاد شبکه سازی کارآفرینانه بر درجه بین المللی شدن کسب و کارها از طریق قابلیت های شبکه
مریم دلاوری 1398 -
تاثیر نوسانات نرخ ارز بر چرخه کسب و کارها (مورد مطالعه: تولید کنندگان طلا و جواهر در شهر تهران )
امیررضا اذین 1398 -
ارائه مدل رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط از مرحله نامنظم در فرایند بین المللی سازی
جواد اسمعیلی 1398 -
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد نواوری سازمانی در کسب و کارهای الکترونیک شهر تهران
محمدرضا کریمی 1398 -
شناسایی مشتریان بالقوه کسب و کارها با استفاده از ارزیابی مولفه های تاثیرگذار فعالیت کاربران بر روی شبکه های اجتمیاعی ( مطالعه موردی اینستاگرام )
اراد مختاری 1398 -
تاثیر فعالیتهای بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات(تحلیل مقایسه ای ایران و کانادا)
سعید علی جانی 1398 -
شناسایی تاثیر بازاریابی کلامی الکترونیک در شبکه های اجتماعی بر خلق ارزش مشترک مطالعه صنعت استارتاپهای گردشگری
بهنام میرزایی 1398 -
واکاوی معیارهای بین المللی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط
علیرضا صفرقلی 1398 -
بررسی تاثیر عوامل کلیدی موفقیت بر عملکرد بازاریابی کسب و کارهای صنایع غذایی ( کالاهای زود مصرف ) در زنجیره ارزش جهانی
مهران عطا 1398 -
توسعه چارچوب بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی برای شرکت های چند ملیتی
ژینوس حجازی 1398 -
بررسی تاثیر به کارگیری بازی انگاری بر برند سازی کسب و کارهای خدمت محور
فرین یونسی 1398 -
شناسایی شاخص های ارزیابی طرح های صنایع فناوری اطلاعات کارآفرینانه توسط سرمایه گذاران خطر پذیر
محمود کنعانی 1397 -
بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتریان / کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی ( مورد مطالعه در شبکه اجتماعی اینستاگرامو تلگرام )
محمدحسین باقری 1397 -
تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد برند کسب و کارهای کوچک و متوسط
محمدجواد بانشی 1397 -
ارزیابی تاثیر بازاریابی کارافرینانه بر ارزش ویژه برند مشتری محور در کسب و کارهای صنایع غذایی لبنی (مورد کاله )
علی محبت طلب 1397 -
بررسی تاثیر ابعاد فرهنگی هافستد بر فرایند بین المللی سازی ایرانی در تصمیم گیری حالت ورود به بازار روسیه مطالعه موردی شرکتهای کوچک ومتوسط حوزه صنایع غذایی
منا عطاریانی 1397 -
نوسازی استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی حمل بار سبک شهری - مطالعه موردی شهر تهران
محمد پوربازرگان 1397 -
شناسایی موانع نهادیبین لمللی شدن کسب و کار های کوچک و متوسط
مجتبی سقایتی 1397 -
شناسایی عوامل موثر بر فعالیت مصرف کننده در شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر قصد خرید با نقش تعدیل گر سبک زندگی - مورد مطالعه اینستاگرام
زهرا فولادی 1397 -
اثر بکارگیری استراتژی کارآفرینیانه بر عملکرد کسب و کارها، مطالعه موردی شرکتهای داروسازی ایران
سمیه پرهیزکارماوردیانی 1397 -
ارائه مدل برندسازی کارآفرینانه برای محصولات لوکس در صنعت مد
گلدانه ترکمنی اذر 1396 -
ارزیابی آمادگی صادرات و ارائه برنامه عملیاتی آمادگی صادرات مطالعه موردی: شرکت کاشی مرجان
سحر اسدی آقبلاغ 1396 -
تاثیر بازاریابی کلامی بر خط بر قصد خرید مشتریان در شبکه های اجتماعی مجازی
مرتضی فرزادمهاجری 1396 -
مطالعه امکان سنجی تولید کریستال در شرکت رف
میلاد عباسی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی سازمانی در مراکز تجاری - تفریحی تهران
سحر امیرانی 1396 -
بررسی میزان تاثیر تبلیغات ویروسی در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران اپلیکیشن های آموزشی موبایلی
آزاده اسدی دماوندی 1396 -
بررسی تاثیر ابزارهای ارتباطی بازاریابی آن لاین در جذب بازدید کننده از سایت های b2c مطالعه مورد: دیجی کالا
علی اصغر ابراهیمی 1396 -
تاثیر عوامل موثر بر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و پذیرش تکنولوژی تلفن همراه در کسب و کارهای نوپای الکترونیک
فرزین شیخ الائمه 1396 -
شناسایی و اولویت بندی شیوه های مناسب یاددهی کارآفرینی با رویکرد آموزش از طریق تفریحات سالم
غزاله نفری 1396 -
شناسایی استراتژی¬های برندسازی در چرخه¬ی عمر محصولات کسب و کارهای الکترونیک
هدی حسنی 1396 -
طراحی مدل برندسازی مکان مراکز خرید نوظهور بر مبنای فرصت¬های کسب و کار – مورد مطالعه: مراکز خرید استان تهران
سروش هاشمی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد ادراک جهانی بودن از برند در شرکتهای کوچک و متوسط
سروش محمدابراهیم 1396 -
شناسایی تاثیر نگرش مشتریان بر قصد خرید مجدد از برندهای الکترونیک در فروشگاه¬های اینترنتی نوظهور – مورد مطالعه: شیرین خونه
سیدمهدی عبدالغفوریان 1396 -
شناسایی مولفه های اسلامی بودن کسب و کارها در چهار بعد شناخت، باور، اخلاق و عملکرد با تاکید بر کسب و کارهای الکترونیکی
نیوشا جلالی زاده 1396 -
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت پروژه های کارآفرینانه
ساحره الفت پور 1396 -
شناسایی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر آمیخته بازاریابی در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری
سائره اسماعیل زاده آهندانی 1396 -
شناسایی نقش ابعاد مدیریت جهادی در بهبود عملکرد کسب و کارهای کارآفرینانه
مرضیه رضائی 1396 -
شناسایی جهت گیری پژوهش های فرصت های کارآفرینی بین المللی در متون کارآفرینی
سیدمحمدحسن شریعتمداری 1396 -
شناسایی چالش های بازارگرایی تولید کنندگان سیمان مبتنی بر الزاماات نوآوری سازمانی؛ مطالعه موردی: شرکت سیمان آبیک
سید محمد ایمان علوی 1396 -
رتبه بندی گزینه های خلق ارزش مبتنی بر کارآفرینی سازمانی در بانکداری مجازی
ریحانه ربیـعی مهر 1396 -
نقش فرنجایزینگ بین المللی بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع مواد غذایی
عباس حاجی فتحعلی 1396 -
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش به فناوری بر موفقیت محصول جدید صادراتی
علی سلطانی 1396 -
نقش برند سازی مشترک در موفقیت خدمت جدید در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)
نفیسه سعیدی آرانی 1396 -
شناسایی و تدوین استراتژ¬ی¬های بازاریابی برای تامین مالی شرکت¬های مرحله رشد صنعت غذایی استان تهران
پریسا فتایی 1396 -
تبیین تاثیر مدیریت دانش مشتری بر نوآوری محصول کسب و کارهای الکترونیکی شهر تهران
فهیمه زارعی 1396 -
شناسایی تاثیر مولفه¬های بازاریابی محتوا در شبکه¬های اجتماعی بر نگرش مصرف کننده به قصد خرید
اذرنوش ضیایی 1396 -
بررسی تاثیر روندهای آینده بر مهارت های مورد نیاز کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات
رویا عباسی نیارکی 1396 -
شناسایی مولفههای تاثیرگذار بر تقاضای خدمات بیمه عمر به کمک متدلوژی پویایی شناسایی سیستم (مورد مطالعه شرکتهای خصوصی بیمه)
بهناز مصطفوی 1396 -
تاثیر گرایش کارافرینانه بر بلوغ کسب و کار الکترونیک
محسن یوسفی پارسا 1396 -
شناسایی میزان تاثیر مشارکت مشتریان در فرایند توسعه خدمات جدید (NSD) مورد مطالعه: بانک کشاورزی
الهه صفاری 1396 -
شناسایی و تحلیل نقش بیمه در مدیریت ریسک و توسعه سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوین کشاورزی (مطالعه موردی: کشت گلخانهای در استان تهران)
محسن آذری اغویه 1396 -
بخش بندی بازار برای کسب و کارهای حوزه طبیعت گردی مورد مطالعه: شهرستان شاهرود
یاسر محمدی 1396 -
ارائه مدل وفادار سازی مشتریان در سازمانهای نوظهور مبتنی بر شبکه های عصبی مصنوعی، مورد مطالعه: بانکها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی شهر تهران
کورش تنهاپور 1396 -
شناسایی الگوی برندسازی کارآفرینی در شرکت های کوچک و متوسط
زینب رستگارمقدم 1396 -
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد کسب و کار در شرکت های کره ای و چینی فعال در ایران
اون سول ای 1396 -
بررسی عوامل موثر بر برندسازی عاطفی الکترونیکی در کسب و کارهای نوظهور – مطالعه موردی: فروشگاه شیرین خونه
شیوا بابایی زهراییان 1396 -
طراحی نظام ارزیابی و اولویت بندی تامین کنندگان بین المللی در زنجیره تامین کارآفرینانه
فهیمه لطفی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر مدیریت دانش مشتری در دفاتر خدمات عمومی پیشخوان دولت
حمید عبدی 1396 -
طراحی الگوی برندسازی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت مبلمان (اداری و منزل مدرن)
سارا جعفری 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بین المللی شدن زود هنگام شرکت های نوظهور بین المللی در صنعت غذای حلال
نازنین پروانه 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر شدت بین المللی سازی کسب و کارهای نوپای جهانی مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
فرگل سادات منصوری 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر برندسازی کارآفرینانه بین المللی در گردشگری پزشکی مورد مطالعه: بیمارستان های خصوصی شهر تهران
رضوان باقری 1396 -
ارائه الگوی عوامل موثر بر ایجاد تصویر برند د رکسب و کارهای کوچک و متوسط
ابراهیم زمانی 1396 -
طراحی الگوی توسعه خدمات جدید در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : بانک های قرض الحسنه)
ضحی هوبه فکر 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتری محصولات دیجیتال
شبنم خسروانی زنگنه 1396 -
طراحی استراتژی¬های فروش متنوع از طریق بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده – مورد مطالعه: شرکت بیمه حافظ
نورالهدی سادات اسدی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی موتورهای جستجو در برندسازی الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی
ایلر درقندیان 1396 -
طراحی مدل مفهومی کارآفرینی سازمانی فناورانه - مطاله موردی: فناوری مخابراتی مترو تهران
محمدصادق برادران خلخالی 1396 -
شناسایی روش های بازاریابی و فروش محصولات شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
محمد علی جعفری 1396 -
نگاشت (جایگاه یابی) سرمایه اجتماعی در ارتقا نوآوری فعالیتهای بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
محمدتقی طغرایی 1396 -
جایگاه یابی شبکه سازی کارآفرینانه در شکل گیری بنگاههای جهانی زاد
یاور متین 1396 -
ارائه مدل تاثیر بازاریابی ویروسی بر ارتقای ارزش ویژه برند مشتری محور
کیان دخت کیایی 1396 -
شناسایی کارکرد ترفیع کارآفرینانه در ارتقای فروش خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری (مطالعه موردی تبلیغات کلامی در شرکتهای بیمه خصوصی)
زینب یزدان پناه 1396 -
تشخیص فرصت در حوزه صادرات کالاهای تجاری وارداتی (صادرات مجدد) بر اساس مطالعه تطبیقی کشورهای هنگ کنگ و سنگاپور
سعید رفعتی 1396 -
شناسایی کارکردها و راهکارهای بازاریابی شبکه ای در بازاریابی محصولات جدید مبتنی بر فناوری های پیشرفته در بنگاههای خرد (مورد مطالعه: دستمال های نظافتی میکروفیبر نانو سیلور)
رامین حدادی 1396 -
ارزیابی فرصتهای کارآفرینانه در گردشگری دفاع مقدس (مورد مطالعه: بخش رفاهی پشتیبانی استان خوزستان)
مجید لطفی حقیقت 1396 -
طراحی مدل کسب و کار الکترونیک صنعت بانکداری
محمد اصلاحی 1396 -
شناسایی روشهای یادگیری کارشناسان و مدیران فروش وبازرایابی در کسب و کارهای با رشد سریع
ملیحه فرامرزی 1396 -
تاثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب
سیده فاطمه میرطاهری 1396 -
شناسایی موانع بکارگیری بیمه های الکترونیک در صنعت بیمه کشور با رویکرد توسعه خدمت جدید
زهرا سهامی 1396 -
بررسی فرایند بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط بر اساس مدل اثرسازی (Effectuation) در صنعت مواد غذایی و خدمات فنی مهندسی استان تهران
محمد سرائی زاده 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر شکست کارآفرینان در کسب و کارهای فن آوری اطلاعات مورد مطالعه: شرکت های فناوری اطلاعات مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
غزال سزاوارسیدی جندقی 1396 -
بررسی تاثیر درک بازاریابی کارآفرینانه بر بکارگیری تبلیغات کلامی توسط مصرف کنندگان کسب و کارهای خدماتی آنلاین (مطالعه مصرف کنندگان اپلیکیشن اسنپ)
عرفان محمدی عزیزآبادی 1396 -
طراحی چارچوب شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه صنایع دارویی مطالعه موردی: شرکت های دارویی استان تهران
الهه بیاتی 1396 -
بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی چریکی بر فروش در بازار تلفن همراه تهران
رضا طاهری زارع 1396 -
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر معیارهای ارزیابی خرید مشتریان در مرحله توسعه مفهوم فرایند طراحی محصول جدید(مطالعه موردی : شرکت های کوچک و متوسط پوشاک بانوان در شهر تهران)
مرجان صادقی هونجانی 1396 -
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی صنعت بیمه (مطالعه موردی بیمه حافظ)
محبوبه نوری 1396 -
ارائه مدل برندسازی کارآفرینانه برای کسب و کارهای بین المللی مورد مطالعه: کسب و کارهای فعال در حوزه صادرات زعفران در استان خراسان
عالیه نامور 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر فرصت های صادرات مجدد از مناطق آزاد تجاری ایران به کشورهای همسایه مورد مطالعه: منطقه آزاد چابهار - کشور افغانستان
علیرضا رضایی 1396 -
شناسایی موانع توزیع فیلم در شبکه ویدئوی خانگی و ارائه راه حل عملیانی با استفاده از روش حل خلاقانه مساله ( XTRIZ )(مطالعه موردی موسسه هنرنمای پارسیان)
لیلا فنایی مرحمت 1396 -
شناسایی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه فعالیت¬های بازاریابی شرکت¬های کوچک و متوسط – مطالعه موردی: شرکت¬های تولید کننده ابزارهای صنعتی و قطعات مکانیکی استان تهران
زینب فتح اله زاده خوئی 1396 -
تاثیر سرمایه فکری، سرمایه اجتماعی و سرمایه روانشناختی بر نوآوری با نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی، در شرکت های دانش بنیان حوزه های تک مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
امیر یوسفی ملایری 1396 -
شناسایی تاثیر کیفیت وب سایت بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق بازاریابی کلامی بر خط مورد مطالعه: فروشگاه شبکه اجتماعی فرهنگ و هنر تیوال
نوشا صفاهانی لنگرودی 1396 -
بررسی تاثیر عوامل روانشناختی تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مشتریان خدمات دیجیتال مطالعه موردی: شرکت تهران اینترنت سامانه #780
هومن وجگانی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی مولفههای بازاریابی نوآورانه در شرکتهای کوچک و متوسط تکنولوژی محور - مطالعه موردی: صنعت نانو استان تهران
سعید توکلیان 1396 -
مفهوم پردازی آمیخته بازاریابی الکترونیکی کارآفرینانه در فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
زهرا محور 1396 -
مستند سازی شیوههای ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط و ارائه الگو مورد مطالعه: صنعت پوشاک
نرگس خرمشاهی 1396 -
بررسی نقش استراتژی بازاریابی در توسعه صادرات محصولات شرکتهای کوچک و متوسط کاشی و سرامیک استانهای اصفهان و یزد
منا مقیم 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر فرایند تصمیم خرید مصرف کنندگان در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
پرستو مینائی 1396 -
نگاشت آینده پژوهی در کارآفرینی - مورد مطالعه: متون نوآوری، فرصت و ورود به بازار
سیدمجتبی حسینی 1396 -
طراحی مدل مفهومی کارآفرینی سازمانی فناورانه مبتنی بر آینده پژوهی، مطالعه موردی: بکارگیری سیستم های هوشمند حمل و نقل در سازمان شهرداری تهران
مهدی واحدوحدتکار 1396 -
طراحی مدل کسب و کار شبکه های مجازی کسب و کار (مطالعه تطبیقی سایت های Yammer , Facebook , LinkedIn )
کاوه رعدی 1396 -
شناسایی استراتژی کارآفرینانه کسب و کارهای نوپا در ورود به بازارهای بین الملل (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرکهای صنعتی استان مرکزی)
یوسف قمری دهخوارقانی 1396 -
طراحی مدل کسب و کار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تاکید بر نوآوری و بلوک مشتریان مطالعه موردی: بیمه حافظ
راحله افراسیابی 1396 -
عوامل تاثیرگذار بر برندسازی تولید بدون کارخانه محصولات نساجی مورد مطالعه: کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نساجی در بازار تهران
مهدی یوسفی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید در تجارت اجتماعی مورد مطالعه: محصولات پوشاک در شبکه اجتماعی اینستاگرام
فرزانه روشنایی 1396 -
ارائه مدل تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر ارتقای ارزش ویژه برند مشتری محور در بازار تلفن همراه تهران
محمدمهدی صمدزاده 1396 -
طراحی رابط وب قابل اعتماد از طریق درک کاربر از امنیت و حفظ حریم خصوصی در کسب و کارهای کارآفرینانه الکترونیکی مورد مطالعه انجمن های آریرانگ فا، پت و مت و نو عروس
نجمه موجودی 1396 -
تاثیرات تامین مالی خود راه انداز بر عملکرد شرکت های نوپای نانویی شهر تهران
صابر یوزباشی 1396 -
تبیین کارکردهای بازاریابی ویروسی در موفقیت خدمت جدید در بیمههای عمر و زندگی
مرضیه رضامندپارسائی 1396 -
تحلیل شبکه دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران مورد مطالعه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
ناهید نصیرزاده ونهری 1396 -
طراحی مدل بین المللی سازی شرکت بیمه ملت با رویکرد توسعه خدمت جدید مطالعه موردی: شرکت بیمه ملت
نیلوفر توکلی نبوی 1396 -
شناسایی رایج ترین سو گیری های تصمیم گیری در فرایند بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط
شبنم آذرگل پاینده پوری 1396 -
بررسی تاثیر مهارت های کارآفرینان بر وفاداری مشتری با نقش تعدیل گری خودکارآمدی کارآفرینانه مورد مطالعه: صنعت گردشگری شهر تهران
سمیرا صحت 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت فعالیت های بازاریابی و فروش شرکت های مواد غذایی در زنجیره ارزش جهانی
غزاله سروری 1396 -
مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بین المللی شدن کسب و کارها در بازارهای نوظهور
علی شیشه گر 1396 -
طراحی مدل کسب وکار سلامت الکترونیکی ویژه سالمندان با تاکید بر بلوک های ارزش پیشنهادی و زیر ساخت ها
شقایق نادری بنی 1396 -
شناسایی تاثیر کارکردهای صنعت پست در توسعه کسب و کارهای اینترنتی
عباس قربیان 1396 -
شناسایی موانع تجاری سازی فناوری در صنعت خوراک داو، طیور و آبزیان
پیمان ذوالفقاریان 1396 -
مدلسازی به کارگیری و توسعه دستگاههای خودپرداز مبتنی بر فرصتهای کسب و کار بانکی بر اساس متدلوژی پویاییشناسی سیستمها
فرشته حاجی اسفندیاری 1396 -
شناسایی روشهای ورود به بازارهای نوظهور بینالمللی در شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
سیدمهدی موسوی نژاد 1396 -
ارائه مدل کسب و کار الکترونیکی ماشین آلات صنعتی و پیاده سازی سایت مربوطه بر اساس مطالعه تطبیقی وب سایتهای حراجی منتخب
احمد ستاک 1396 -
شناخت تاثیر بازار بر رشد اقتصادی کسب و کارها: مطالعه موردی در صنایع تبدیلی کشاورزی استان کرمان
علی جاویدی 1396 -
شناسایی استراتزی های برندسازی شرکت های فعال در کشور- بازار نوظهور عراق
مجتبی صفی پوررشوانلو 1396 -
شناسایی ابعاد تداعی معانی برند ملی موثر بر جذب کارآموزان بین المللی در مرکز آیسک ایران
کبری گودرزی 1396 -
مدل یابی رابطه ماهیت موسسه و بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: موسسات آموزش عالی آزاد استان تهران
مرتضی خزایی پول 1396 -
طراحی مدل کسب و کار نوآورانه B2C در شرکتهای پخش-مطالعه موردی: شرکت گلرنگ پخش
فاطمه فروزان 1396 -
بررسی تاثیر بازارگرایی و گرایش به فناوری، بر موفقیت محصول جدید صادراتی درصنایع شیمیایی استان تهران
سهراب جافریان 1396 -
شناسایی مولفههای مفهومی استراتژی کارآفرینانه در چرخه عمر شرکتهای مبتنی بر فناوریهای نوین
غلامرضا دشتی منش 1396 -
آزمون مفهومی میزان تاثیر صحه گذاری شخصیت های معتبر ، بر پذیرش نوآوری توسط مشتریان باشگاه بانک ملت
سیده نگین میرگتی 1396 -
شناسایی معیارهای ارزیابی فرصتهای فناورانه بانکداری نوین (مورد پژوهی بانک سامان)
مرضیه باقری چیزه 1396 -
طراحی الگوی سرامدی برند در کسب و کارهای نوظهور در صنعت بانکداری ایران
ارش متقی 1396 -
شناسایی تاثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمت جدید (مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه رسالت)
الهام ایران نژاد پاریزی 1396 -
ارائه چارچوب مفهومی نوآوری خدمات-مورد مطالعه: بانک کشاورزی
سیده مرضیه عظیمی 1396 -
تحلیل زنجیره ارزش در صنعت طلای استان تهران
نوید اصلانکوهی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر ارزش گذاری کسب و کارهای مخاطره آمیز نوپا توسط سرمایه گذاران مخاطره آمیز
رضا بافکردوست آباد 1396 -
بررسی تاثیر قابلیت های پویا بر ایجاد مزیت رقابتی شرکت های ساختمانی شهر تهران
محبوبه وهابی ابیانه 1396 -
تدوین طرح راه اندازی شرکت خدمات گردشگری سلامت (گردشگران خارجی)
مرضیه طهماسبی 1396 -
شناسایی تاثیر قابلیت های پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژی های بین المللی سازی مطالعه موردی: شرکت کاشی مرجان
نگار امین شکروی 1396 -
تحلیل عوامل تاثیرگذار بر سرعت بین المللی شدن شرکت های نوپا در صنعت نانو تکنولوژی
بابک جلال زاده مقدم شهری 1396