Mohammad Hassan Mobaraki

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Mohammad Hassan Mobaraki

Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship

P.H.D dissertations

  1. پدیدارشناسی قابلیتهای شناختی و فراشناختی شناسایی و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی سازمانی در بخش سلامت
    محمود مرادی 2021
  2. طراحی الگوی فرآیندی بین المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینانه (مورد کاوی دانشگاه های دولتی ایران)
    مهدی تاج پور 2021
  3. طراحی مدل کارآفرینانه تجارت اجتماعی در شرکت­های نوپای آنلاین
    مصطفی شاه بوداغیان 2021
  4. طراحی مدل زبانشناسی شناختی کارآفرینی بر مبنای فناوری پیشرفته
    نادر غنی زاده 2020
  5. طراحی مدل رفتار مورد انتظار سرمایه گذاران از کارآفرینان نوپا در فرآیند سرمایه گذاری
    میرمصطفی موسوی رضوی 2020
  6. طراحي الگويي از تصاوير ذهني فرشتگان كسب و كار در فرايند تصميم به سرمايه گذاري روي ايده هاي جديد
    سیدعلیرضا هاشمی نکو 2019
  7. طراحي مدل مفهومي بهره­برداري از فرصت­هاي كارآفريني بين­الملل در شركت­هاي كوچك و متوسط حوزه فناوري پيشرفته
    محمدامین کشمیری حق 2018
  8. فرايند خروج كارآفرينانه در كارآفرينان برتر ايران (مورد پژوهي كارآفرينان برتر با تجربه حداقل سه خروج
    مینا نجفیان 2018
  9. مدل آينده پژوهي فردي- مورد كاوي: كارآفرينان سريالي پارك علم و فناوري شهر تهران
    سعید رضائی طرقی 2018
  10. مفهوم پردازي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي خلاق هنري
    محمدتقی طغرایی 2018

Master Theses

  1. فرایند بازسازی نظام باورهای مرتبط با کنش کارآفرینانه ی نو مادران در فضای کسب و کارهای الکترونیک
    زهرا قیافه داوودی 2024
  2. تبیین مدل نوآوری تکنولوژی کسب و کارهای بین المللی حوزه دارویی
    ستاره تنهائی 2024
  3. نقش رفتار نوآورانه سازمانی بر برند سازی مقاصد گردشگری
    کیاندخت محمودی 2024
  4. عوامل مؤثر بر قصد مشارکت افراد در تامین مالی پروژه های کارآفرینانه به روش وام دهی نفر به نفر
    مهدی خضریان 2024
  5. تاثیر مربی پذیری و ذهن آگاهی بر رشد ذهنیت کارآفرینانه مدیران شرکت های علمی تحقیقاتی استان اصفهان
    محمود طلایی پاشیری 2024
  6. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ذهنیت کارآفرینانه در سازمان ها از نگاه کارآفرینان برتر ایرانی
    فاطمه کاووسی راد 2024
  7. رابطه خودشیفتگی با قصد کارآفرینانه و تعدیل گری پیچیدگ ی محیطی کارآفرینانه در کسب و کارهای دیجیتال
    امیررضا مزینانی 2024
  8. شناسایی تاثیر کنش کارآفرینی اجتماعی بر بهبود کیفیت ذهنیت و رفتار کارآفرین
    سارا محمدی عدیمی 2024
  9. بررسی تاثیر برنامه های عملیاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر تقویت شمولیت (دامنه ادغام) اجتماعی زنان کارآفرین
    ملیکا اقالطیفی 2024
  10. شناسایی مولفه های ارزیابی فرصت های کارآفرینی فناورانه با رویکرد اسلامی
    پوریا حمزه لوحسین ابادی 2023
  11. شناسایی ذهنیت رهبری کارآفرینانه کارآفرینان شرکت های فناورانه منتخب
    عرفان گیتی پسند 2023
  12. ارزیابی تاثیر گرایش های استراتژیک بر نوآوری مدل کسب وکار با تاکید بر نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در صنعت شوینده ایران
    حسین اسفندیاری 2023
  13. شناسایی عوامل ارتقای کسب وکار های نوپا در صنایع بازیافت قطعات الکترونیکی با رویکرد کارافرینی سبز (مطالعه موردی: بازیافت پسماندهای الکترونیک در شهر تهران)
    نادیاالسادات حسینی 2023
  14. شناسایی عوامل موثر بر ناعقلانیت در رفتار کارآفرینان با استفاده از رویکرد اقتصاد رفتاری (مطالعه موردی: استارت اپ های حوزه سلامت)
    محیا منزوی تبریزی 2023
  15. شناسایی عوامل موثر بر سرایت پذیری اشتیاق کارآفرینانه از طریق شبکه های اجتماعی
    راضیه فخرزاده 2023
  16. شناسایی عوامل موثر بر پیدایش اشتیاق کارآفرینانه در کارآفرینان منتخب کشور
    محمد خزائی 2023
  17. شناسایی تاثیر رهبری کارافرینانه بر پایداری سازمانی همزمان با شیوع ویروس کووید 19 (مطالعه موردی: مراکز اموزش کنکور شهرستان اصفهان)
    سهیلا محمودی مهریزی 2022
  18. بررسی تاثیر رفتارهای عادت ساز در میزان فروش سایت های خرده فروشی: مطالعه موردی: دیجی کالا
    پیمان فرهی 2021
  19. شناسایی نگرش کارآفرینانه کارآفرینان صنعت موسیقی
    آیسان محمدی اولقی 2021
  20. شناسایی تاثیر آموزش های کارآفرینی بر تقویت نگرش نسبت به مسئولیت اجتماعی دانشجویان. مورد مطالعه: (دانشکده ی کارآفرینی دانشگاه تهران)
    مهدیه جعفری 2021
  21. طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تأکید بر بلوک های مالی و ارزش پیشنهادی
    سیدحسن رنجبران 2021
  22. شناسایی و ارائه الگوی ماهیت رفتار کارافرینان منتخب حوزه کسب و کار الکترونیک
    نکو ارضی 2021
  23. شناسایی عوامل موثر بر ارتقای سواد مالی کارافرینان در چارچوب اقتصاد رفتاری
    محمدسعید جواهریان 2021
  24. شناسایی الگوی ذهنی کارآفرینان در نقش ایجاد کننده ارزش اجتماعی
    مهرناز فراهانی 2020
  25. « تاثیر جو کارآفرینی سازمانی بر ایده های کارآفرینانه و گرایش کارآفرینانه با نقش تعدیل کنندگی سبک شناختی در بین کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان تهران
    بهزاد شیرکوند 2020
  26. بررسي اثر شبكه سازي مبتني بر منطق اثر ساز بر وقوع سرنديپيتي ها در كسب و كارهاي بين المللي استان كرمان
    علی هوشمند 2019
  27. تبيين نقش عوامل موثر بر آمادگي سازمان ها جهت تحقق مسئوليت اجتماعي و تاثير آن بر مزيت رقابتي
    نگار نوروزی 2019
  28. شناسايي تاثير دوسوتواني رفتار اكتشافي و بهره برداري در تيم موسس بر پيشرفت فرايند ايجاد كسب و كار نوپا با ميانجيگري مزيت رقابتي ايده مورد مطالعه پارك هاي علم و فناوري و شتاب دهنده هاي شهر تهران
    سیماسادات سجادی جاغرق 2019
  29. شناسايي راهكارهاي پرورش هوش اخلاقي در كسب و كارهاي كارآفرينانه صادر كننده
    محمدهادی زمانیان 2019
  30. تبيين اثر پذيري از عناصر گيميفيكيشن به عنوان يك ابزار كارآفرينانه و اثر گذار بر نگرش مخاطبين با رويكرد عصب شناسي شناختي
    امیرحسین زاهدی 2019
  31. شناسايي تاثير خودشفقت ورزي و هوش معنوي بر يادگيري از شكست در كارآفرينان ايراني با نقش ميانجي اندوه كارآفرينانه ( مورد مطالعه استارتاپ هاي مبتني بر فناوري اطلاعات
    مریم پورعیدیان 2019
  32. تاثي گيميفيكيشن فعاليت هاي شغلي بر شاخص هاي رفتار سازماني استارتاپ هاي مبتني بر فناوري اطلاعات
    سعیده فدوی 2019
  33. تشخيص فرصت هاي كسب و كار در حوزه سلامت مورد پژوهي درمانگاه ها و بيمارستان هاي استان لرستان
    گودرز ازادبخت 2019
  34. تحليل تاثير سن و خودپنداره سني كارآفرينانه كارآفرينان نوپاي زن و مرد با تاكيد بر نقش تعديل گري شايستگي هاي كارآفرينانه بر اساس داده هاي ديده بان جهاني كراآفريني 2016 ايران
    سعید حشمتی 2018
  35. تاثير شايستگي هاي كارآفرينانه اعضاي تيم هاي كارآفرين بر عملكرد تيم ها
    مرضیه نظرنژادبجستان 2018
  36. ارزيابي عوامل موثر بر قصد سرمايه گذاري حاميان در تامين مالي جمعي
    محسن پوربصیر 2018
  37. بررسي تاثير ويژگيهاي شخصيتي و شناختي كاركنان بر دو سو تواني زمينه اي فردي
    حسن عابدینی 2018
  38. تاثير ارتباطات نهادي عملكرد كسب و كارهاي جديد ارائه مدل ميانجي - تعديل گر
    منا رضایی 2018
  39. شناسايي تاثير سرمايه فكري بر نوآوري واحدهاي مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تحصيلات تكميلي علوم پايه زنجان
    محیا معبودی 2018
  40. شناسايي تاثير بازاريابي حسي بر توسعه خدمت جديد (مطالعه موردي: بانك قرض الحسنه رسالت)
    الهام ایران نژاد پاریزی 2018
  41. تبيين نقش هوش معنوي كارآفرينان در اشتياق كارآفرينانه
    ارمین خالقی فرقانی 2018
  42. شناسايي ابتكارات مديران براي ايجاد هماهنگي در فضاي دولت الكترونيك (مورد پژوهي: مديران فرمانداري پاكدشت)
    مینا محور 2018
  43. تاثير هوش معنوي و هوش هيجاني بر روي نوآوري و عملكرد كاركنان صنايع هوايي
    علی شهبازی 2018
  44. تأثير بازاريابي كلامي بر خط بر قصد خريد مشتريان در شبكه هاي اجتماعي مجازي
    مرتضی فرزادمهاجری 2018
  45. شناسايي مولفه هاي ارتباط صنعت و دانشگاه با رويكرد تجاري سازي نتايج تحقيقات در بين مطالعات انجام شده در ايران
    سمانه اسدی آقبلاغ 2018
  46. بررسي نقش هوش هيجاني كارآفرينان بر مديريت تعارض در مراكز رشد شهرداري منطقه 15
    پگاه سماواتی 2018
  47. بررسي تأثير سرمايه انساني كارآفرين بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط با نقش تعدليگري شبكه كارآفرينانه
    فاطمه مانا زارعی 2018
  48. ارزيابي تأثير سرمايه انساني بر بين المللي شدن كسب و كارها كوچك و متوسط
    علی رضا فروتن 2018
  49. نقش شبكه هاي تخصصي بر نوآوري محصول در صنايع پيشرفته
    احسان شریف احمدیان 2018
  50. شناسايي فرصت هاي كسب و كار گردشگري سلامت الكترونيك در شهر تهران
    خدیجه خزعلی 2018
  51. شناسايي عوامل موثر بر فرصت هاي صادرات مجدد از مناطق آزاد تجاري ايران به كشورهاي همسايه مورد مطالعه: منطقه آزاد چابهار - كشور افغانستان
    علیرضا رضایی 2018
  52. شناسايي نقش صنعت اكوتوريسم در توسعه فرصتهاي كارآفرينانه (مطالعه موردي: جزيره قشم)
    مونا فرهی 2018
  53. برنامه بازاريابي الكترونيك در صنعت گردشگري پزشكي
    رها معظمی گودرزی 2018
  54. رزيابي اثربخشي رسانه هاي همگاني در اشاعه ي فرهنگ كارآفريني (مورد پژوهي: رسانه هاي مكتوب استان كرمانشاه)
    شهناز فتاحی 2018
  55. تبيين تاثير عوامل شخصيتي بر قصد كارآفرينانه دانشجويان كارشناسي ارشد پرديس دانشكده هاي فني دانشگاه تهران
    حسین ایمنی فر 2018
  56. شناسايي تاثير رسانه بر قصد كارافرينانه در كارآفرينان نوپا
    مهدی کاظمی 2018
  57. تاثير هوش هيجاني و معنوي در خلاقيت و عملكرد كارآفرينان نوپا، مورد مطالعه:صاحبان كسب و كارهاي كوچك محصولات چوبي در شهر تهران
    حمیدرضا جعفرپور 2018
  58. نقش بازاريابي تجربي در بهره برداري از فرصتهاي كارآفريني در صنعت اسباب بازي ايران
    مرتضی شجاعی اصل 2018
  59. بررسي تأثير گرايش كارآفرينانه و آمادگي الكترونيك بر عملكرد سازماني بررسي موردي: شعب بانك ملت كرمان
    احمد خسروی زرندی 2018
  60. تأثير هوشياري كارآفرينانه بر تشخيص فرصت با نقش تعديلگر شبكه اجتماعي مورد مطالعه: كارآفرينان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    سمیه زندی 2018
  61. شناخت نقش نگرش كارآفرينانه در ارايه خدمات در سالن­هاي سينما، مطالعه موردي: سالن­هاي سينما در منطقه 6 شهر تهران
    محمدرضا پری نوش 2018
  62. شناسايي عوامل موثر سازماني بر نوآوري در خدمات (مطالعه موردي وزارت كار و امور اجتماعي)
    فاطمه محبی فر 2018
  63. ارزيابي نقش روش آموزش كارآفريني سخنران مهمان بر قصد كارآفرينانه دانشجويان
    هومان حیدری 2018
  64. طراحي مدل مفهومي بكارگيري ظرفيت هاي وزارت آموزش و پرورش در توسعه نگرش كارآفريني
    فرشته شکیبائیان 2018
  65. شناسايي عوامل موثر بر تصويرپردازي ذهني مخاطبان در فضاهاي مجازي دانشگاهي (مورد مطالعه : وب سايت دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران)
    شایا اوابی بیشه 2018
  66. بررسي تأثير تيپ هاي شخصيتي شانزده گانه MBTI در بازاريابي الكترونيكي اسنپ
    عطیه اسکندری 2018
  67. شناسايي روش هاي ابتكاري صادرات محصولات پتروشيمي ايران مطالعه موردي: كشور چين
    دلارا احمدزاده 2018
  68. ‏نقش كارآفريني سازماني در ارتقاي رضايت مشتريان (مطالعه موردي: بانك صادرات تهران)‏
    پریناز رستمی عصرآبادی 2018
  69. بررسي تاثير قابليت نوآوري و گرايش كارآفرينانه بر عملكرد شركتهاي بيمه خصوصي در ايران (مطالعه موردي: شركتهاي بيمه خصوصي كارآفرين و پاسارگاد)
    سلیمه عبدالوهاب 2018
  70. شناسايي موانع كارآفريني سازماني در شركت بيمه ملت
    کتایون ساعتی 2018
  71. شناسايي و تبيين نقش نوآوري خدمات بر عملكرد گمركات استان تهران (مطالعه موردي: گمرك فرودگاه امام خميني ره)
    حسن نصیری خلیلی 2018
  72. مستندسازي تجارب ايده يابي، طراحي و پياده سازي بازار مجازي غذا در شهر تهران
    مسعود باقری 2018
  73. شناسايي موانع كارآفريني دانشگاهي در دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان
    سید غلامرضا موسوی 2018
  74. شناسايي عوامل بازدارنده و پيش برنده رفتاري توسعه كارآفريني سازماني در سازمان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران
    رومینا دهناد 2018
  75. شناسايي موانع محيطي كارآفريني اجتماعي در سازمانها و موسسات خيريه استان تهران
    مجید دارستانی فراهانی 2018
  76. شناسايي تاثير انگيزه هاي زنان كارآفرين ايراني بر رشد كسب و كارهاي آنان
    محبوبه والی نژاد 2018
  77. تحليل محتواي نهج­البلاغه با رويكرد ويژگي¬هاي شخصيتي كارآفرينانه
    علیرضا واعظ جوادی 2018
  78. بررسي رابطه بين هوش هيجاني و رفتار كارآفرينانه ي مديران بانك سامان شهر تهران
    فاطمه افقهی 2018
  79. نقش سبك شناختي در رابطه بين ابعاد دينداري اسلامي و قصد كارآفرينانه در دانشجويان رشته كارآفريني دانشگاه تهران
    زهرا هدایتی 2018
  80. تأثير هوش معنوي بر پيچيدگي شناختي كارآفرينان فناوري اطلاعات با نقش تعديل سبك شناختي مطالعه موردي: شهرك هاي علمي تحقيقاتي استان تهران
    صالح قبه 2018
  81. ارزيابي آمادگي ساختاري در شركت خودروسازي سايپا براي انجام فعاليتهاي كارآفرينانه ‏
    فتح الله محمدی 2018
  82. ارزيابي نقش كارآفريني سازماني در عملكرد سازماني (مطالعه موردي: شركت هولدينگ كسب و صنعت بين المللي ري)
    مهدی کریمی 2018
  83. شناسايي تاثير سرمايه شناختي بر عملكرد سازماني با تاكيد بر نقش ميانجي نوآوري در فناوري اطلاعات (مورد مطالعه: شعب بانك ملت استان زنجان) عنوان دفاع شده: بررسي تاثير سرمايه روان شناختي بر عملكرد سازماني با تاكيد بر نقش ميانجي نوآوري در فناوري اطلاعات (شعبه حوزه غرب بانك كشاورزي شهر تهران)
    مژگان سعیدیون 2018
  84. تبيين نقش پيچيدگي شناختي در رويكرد تصميم گيري ابتكاري كارآفرينان برتر ايراني
    روزا مهرابی 2018
  85. شناسايي عوامل پيش برنده كارآفريني سازماني مبتني بر تغيير فناوري در ديوان محاسبات كشور
    سیدداریوش رضابیگی 2018
  86. شناسايي فرصت­هاي كارآفرينانه در دانشگاه مبتني بر همكاري سازماني بين دانشكده كارآفريني و پرديس دانشكده­هاي فني دانشگاه تهران
    الناز داوری 2018
  87. بررسي نقش الگوي شخصيتي بر تفكر اثرسازانه كارآفرينان استارتاپ هاي ايراني مستقر در شتاب دهنده ها
    سروش رحیمیان 2018
  88. تبيين نقش تجربه پيشين كارآفريني در قصد كارآفرينانه دانشجويان كارشناسي ارشد دانشگاه تهران
    ازاده شهپری یان 2018
  89. شناسايي تاثير عوامل فردي كارآفرينان بر تصميم گيري ابتكاري در حوزه فروش و بازاريابي (مورد مطالعه: پارك علم و فناوري دانشگاه تهران) عنوان دفاع شده: شناسايي تاثير عوامل فردي بر تصميم گيري ابتكاري كارآفرينان در حوزه فروش و بازاريابي (مورد مطالعه: پارك علم و فناوري دانشگاه تهران)
    بابک جوادی 2018
  90. بررسي تأثير سرمايه هاي روان شناختي بر اشتياق كارآفرينانه مطالعه موردي: كارآفرينان مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    الهام هادی زاده 2018
  91. تأثير بكارگيري بازاريابي محتوايي بر قصد بازديد مجدد وب سايت در كسب و كارهاي نوظهور اينترنتي مورد مطالعه: وب سايت يكتا كتاب
    سیده فاطمه میرطاهری 2018
  92. شناسايي فرايند بكارگيري پيچيدگي شناختي در تصميم گيري ابتكاري كارآفرينان برتر ايراني حوزه كسب و كارهاي الكترونيك
    افروز فرهادزارع 2018
  93. بررسي تاثير مجموعه ايده كارآفرينانه بر قصد كارآفرينانه دانشجويان كارشناسي پرديس هاي فني و علوم رفتاري دانشگاه تهران
    رویا مولایی 2018
  94. مستند سازي تصويري تاثير ويژگي­هاي شخصيتي، تجربيات فردي و زمينه­ي خانوادگي بر موفقيت كارآفرينان (مطالعه موردي سركار خانم خيال عبداله زاده،‌ كارآفرين برتر ملي)
    محسن احمدی 2018
  95. ارزيابي تأثير سرمايه روانشناختي و اجتماعي بر اشتياق كارآفرينانه جمعي با تأكيد بر خودباوري كارآفرينانه مورد مطالعه: شركت دانش بنيان مهاد قدس
    هادی مسلمی امیرانی 2018
  96. شناسايي رايج ترين سو گيري هاي تصميم گيري در فرايند بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    شبنم آذرگل پاینده پوری 2018
  97. شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه در حوزه گردشگري در استان اربيل اقليم كردستان عراق
    کامران حسن حسین 2018
  98. نقش تصميم گيري هاي اثر ساز در موفقيت كارآفرينان اينترنتي مورد مطالعه كارافرينان اينترنتي نوپاي ايراني و كانادايي
    شروین اسپهبد 2018
  99. تحليل محتواي برنامه هاي توليدي سيماي استان قم با رويكرد توجه به ترويج رفتار كارآفرينانه (مورد پژوهي : برنامه هاي پر بيننده در سال 91 )
    سمیه نادری یگانه 2018
  100. ارزيابي گرايش كارآفرينانه در شركت ملي گاز ايران
    بهرام جعفری 2018
  101. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت طرح هاي خودكفايي و اشتغال زايي مددجويان كميته امداد امام خميني (ره) با ‏رويكرد كارآفريني اجتماعي
    یدالله کرمی 2018
  102. مطالعه تطبيقي نقش مديريت پيشگيري فشارهاي رواني بر بروز خلاقيت كاركنان كارآفرين و غير كارآفرين (مطالعه موردي: ‏كاركنان شركت ساپكو)‏
    اکرم گلابی 2018
  103. شناسايي چالش­هاي مديريت منابع انساني در 3 حوزه جذب،‌ توسعه و نگهداشت در كسب و كارهاي كوچك كارآفرين در صنايع پيشرفته
    عباس نوری زاده 2018
  104. تأثير اشتياق كارآفرينانه بر رهبري كارآفرينانه با تأكيد بر نقش تعديل گري هوش معنوي مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك هاي علم و فناوري استان تهران
    مریم خرم دل 2018
  105. شناسايي رايج ترين سوگيري¬هاي تصميم گيري در رفتار بازاريابي بين الملل كارآفرينان
    المیرا شهریاری 2018
  106. شناسايي ويژگيهاي شخصيتي، تجربيات فردي و تحصيلات بر موفقيت كارآفرينان در حوزه IT – مطالعه موردي: آقاي محسن فرمد
    زینت السادات لشکری 2018
  107. طراحي الگوي تشخيص فرصت هاي كار مفيد در فرايندهاي سازمان هاي فناوري محور - مطالعه موردي: فرايند فارغ التحصيلي دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران
    علیرضا مظلومین 2018
  108. شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي بازاريابي كارآفرينانه در كسب و كارهاي نوپاي (مورد مطالعه بامزي نت)
    حامد محمدزاده تبریزی 2018
  109. شناسايي و اولويت بندي فرصت هاي كارآفرينانه در بيمارستان فياض بخش
    ابوالفضل پسیانی 2018
  110. بررسي موانع ايجاد نگرش كارآفرينانه در دانش آموختگان رشته علوم انساني دبيرستان­هاي شهر تهران
    غلامعباس خوشبوئی 2018
  111. تحليل محتواي تاثير رويكرد كارآفرينانه­ي پادشاهان هخامنشي بر عملكرد حكومت هخامنشيان
    حمید صیدی چقاکبودی 2018
  112. تبيين عوامل موثر بر رفتار كارآفرينانه مديران مراكز تحقيقات در حوزه فناوريهاي نوين دانشگاه هاي علوم پزشكي تهران
    مهدی خیاطان 2018
  113. شناسايي تأثير اردوي جهادي بر تقويت نگرش كارآفرينانه و شكل گيري هويت شغلي در نوجوانان
    منیژه محمدزکی 2018
  114. طراحي مدل دانشگاه كارآفرين با رويكرد بين المللي سازي – مورد مطالعه: دانشگاه تهران
    شیوا وثوقی 2018
  115. تأثير محيط دروني سازمان بر توسعه فرهنگ مربي گري در كسب و كارهاي كوچك و متوسط مورد مطالعه: شركت هاي ساختماني
    آیلار حمزه زاده 2018
  116. مطالعه زندگي مرحوم مير مصطفي عالي نسب و تعيين چگونگي نگرش ايشان به كارآفريني
    سیدعلیرضا حیدریه 2018
  117. شناسايي روش هاي ابتكاري كارآفرينان در شروع مجدد كسب و كار
    شیرین شریعتی ارانی 2018
  118. ارزيابي رهبري فرصت جو در دانشگاه الزهرا (س)
    سیده پروین آیتی 2018
  119. تاثير گرايشهاي كارآفرينانه بر ايجاد مزيت رقابتي(مطالعه موردي : شركت خودروسازي سايپا)
    نسا محمدعلیپور خانشیر 2018
  120. نقش اقدامهاي رهبري در عملكرد اقتصادي كسب و كارهاي خانوادگي
    مجید خاکپورمقدم 2018
  121. ارزيابي اخلاق حرفه اي در كارآفريني، مطالعه موردي در ميان كارآفرينان برتر شهر تهران در پنج سال اخير: 1389-1384
    مهناز داعی 2018
  122. ارزيابي كارآمدي سامانه الكترونيكي فرايندهاي اداري و ارتباط آن با افزايش كارآفريني درون سازماني (مطالعه موردي: ستاد دانشكاه تهران)
    فاطمه وفایی 2018
  123. تاثير جو سازماني بر ويژگيهاي شخصيتي كارآفرينانه كاركنان در محيط هاي دانشگاهي (مطالعه موردي: دانشگاه الزهرا)
    زهرا گیاهی 2018
  124. رابطه بين تعهد سازماني و كارآفريني سازماني (مطالعه موردي: كاركنان حوزه معاونت توسعه كارآفريني و اشتغال وزارت كار و امور اجتماعي)
    فاطمه شهرابی فراهانی 2018
  125. شناسايي نقش گرايش كارآفرينانه بر عملكرد صنعت هتلداري شهر شيراز
    محمدسجاد نصیری شوریجه 2018
  126. طراحي مدل آموزش مبتني بر شايستگي­هاي كارآفرينانه در سازمان (مطالعه موردي شركت ساپكو)
    سیدمحمدحسین میرمجیدی 2018
  127. شناسايي ميزان تاثير عوامل فرهنگي و اجتماعي بر آمادگي هاي كارآفريني در نوجوانان
    آرزو عباسیان چوری 2018
  128. تبيين نقش انگيزش كارآفرينانه در پايداري و رشد كسب و كارها در شركت­هاي شهرك صنعتي بوشهر
    زهرا خزاعی 2018
  129. شناسايي شايستگي هاي موثر كارآفرينان بر تجاري سازي تكنولوژي (مطالعه موردي كسب و كارهاي نانو فناور)
    مرضیه خلیل زاده سلماسی 2018
  130. نقش خوش بيني در موفقيت كارآفرينان. (مطالعه موردي: كارآفرينان برتر سال 1389‏)
    جعفر نصیری خلیلی 2018
  131. ارائه چهارچوبي براي مهندسي مجدد با رويكرد نوآوري شركت هاي پتروشيمي (مطالعه موردي: پتروشيمي اميركبير)
    سید محسن حسینی 2018
  132. شناسايي عوامل انگيزشي فردي موثر در تجاري سازي تحقيقات دانشگاهي
    حمیدرضا حسامی 2018
  133. نقش مديريتي و منابع در بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت خودرو سازي
    امیر حسنی 2018
  134. تاثير نگرش كارآفرينانه اجتماعي بر قصد كارآفريني اجتماعي داوطلبان فعال موسسات اجتماعي شهر شيراز
    عبدالرضا صدق امیز 2018
  135. بررسي تاثير سرمايه روانشناختي بر قصد كارآفرينانه دانشجويان (مورد مطالعه: دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران)
    مهدی غنی 2018