محمد حسن مبارکی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/05

محمد حسن مبارکی

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی

رساله های دکتری

  1. پدیدارشناسی قابلیتهای شناختی و فراشناختی شناسایی و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی سازمانی در بخش سلامت
    محمود مرادی 1400
  2. طراحی الگوی فرآیندی بین المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینانه (مورد کاوی دانشگاه های دولتی ایران)
    مهدی تاج پور 1400
  3. طراحی مدل کارآفرینانه تجارت اجتماعی در شرکت­های نوپای آنلاین
    مصطفی شاه بوداغیان 1400
  4. طراحی مدل زبانشناسی شناختی کارآفرینی بر مبنای فناوری پیشرفته
    نادر غنی زاده 1398
  5. طراحی مدل رفتار مورد انتظار سرمایه گذاران از کارآفرینان نوپا در فرآیند سرمایه گذاری
    میرمصطفی موسوی رضوی 1398
  6. طراحی الگویی از تصاویر ذهنی فرشتگان کسب و کار در فرایند تصمیم به سرمایه گذاری روی ایده های جدید
    سیدعلیرضا هاشمی نکو 1398
  7. طراحی مدل مفهومی بهره­برداری از فرصت­های کارآفرینی بین­الملل در شرکت­های کوچک و متوسط حوزه فناوری پیشرفته
    محمدامین کشمیری حق 1397
  8. فرایند خروج کارآفرینانه در کارآفرینان برتر ایران (مورد پژوهی کارآفرینان برتر با تجربه حداقل سه خروج
    مینا نجفیان 1397
  9. مدل آینده پژوهی فردی- مورد کاوی: کارآفرینان سریالی پارک علم و فناوری شهر تهران
    سعید رضائی طرقی 1396
  10. مفهوم پردازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای خلاق هنری
    محمدتقی طغرایی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. عنوان پایاننامه (فارسی): عوامل موثر بر قصد مشارکت افراد در تامین مالی پروژه های کارآفرینانه به روش وام دهی نفر به نفر
    مهدی خضریان 1403
  2. تاثیر مربی پذیری و ذهن آگاهی بر رشد ذهنیت کارآفرینانه مدیران شرکت های علمی تحقیقاتی استان اصفهان
    محمود طلایی پاشیری 1403
  3. شناسایی عوامل موثر بر شکل گیری ذهنیت کارآفرینانه در سازمان ها از نگاه کارآفرینان برتر ایرانی
    فاطمه کاووسی راد 1403
  4. رابطه خودشیفتگی با قصد کارآفرینانه و تعدیل گری پیچیدگ ی محیطی کارآفرینانه در کسب و کارهای دیجیتال
    امیررضا مزینانی 1403
  5. شناسایی تاثیر کنش کارآفرینی اجتماعی بر بهبود کیفیت ذهنیت و رفتار کارآفرین
    سارا محمدی عدیمی 1402
  6. بررسی تاثیر برنامه های عملیاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر تقویت شمولیت (دامنه ادغام) اجتماعی زنان کارآفرین
    ملیکا اقالطیفی 1402
  7. شناسایی مولفه های ارزیابی فرصت های کارآفرینی فناورانه با رویکرد اسلامی
    پوریا حمزه لوحسین ابادی 1402
  8. ارزیابی تاثیر گرایش های استراتژیک بر نوآوری مدل کسب وکار با تاکید بر نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی کارآفرینانه در صنعت شوینده ایران
    حسین اسفندیاری 1402
  9. شناسایی ذهنیت رهبری کارآفرینانه کارآفرینان شرکت های فناورانه منتخب
    عرفان گیتی پسند 1402
  10. شناسایی عوامل ارتقای کسب وکار های نوپا در صنایع بازیافت قطعات الکترونیکی با رویکرد کارافرینی سبز (مطالعه موردی: بازیافت پسماندهای الکترونیک در شهر تهران)
    نادیاالسادات حسینی 1402
  11. شناسایی عوامل موثر بر ناعقلانیت در رفتار کارآفرینان با استفاده از رویکرد اقتصاد رفتاری (مطالعه موردی: استارت اپ های حوزه سلامت)
    محیا منزوی تبریزی 1402
  12. شناسایی عوامل موثر بر سرایت پذیری اشتیاق کارآفرینانه از طریق شبکه های اجتماعی
    راضیه فخرزاده 1401
  13. شناسایی عوامل موثر بر پیدایش اشتیاق کارآفرینانه در کارآفرینان منتخب کشور
    محمد خزایی 1401
  14. شناسایی تاثیر رهبری کارافرینانه بر پایداری سازمانی همزمان با شیوع ویروس کووید 19 (مطالعه موردی: مراکز اموزش کنکور شهرستان اصفهان)
    سهیلا محمودی مهریزی 1401
  15. بررسی تاثیر رفتارهای عادت ساز در میزان فروش سایت های خرده فروشی: مطالعه موردی: دیجی کالا
    پیمان فرهی 1400
  16. شناسایی نگرش کارآفرینانه کارآفرینان صنعت موسیقی
    ایسان محمدی اولقی 1400
  17. شناسایی تاثیر آموزش های کارآفرینی بر تقویت نگرش نسبت به مسئولیت اجتماعی دانشجویان. مورد مطالعه: (دانشکده ی کارآفرینی دانشگاه تهران)
    مهدیه جعفری 1400
  18. شناسایی و ارائه الگوی ماهیت رفتار کارافرینان منتخب حوزه کسب و کار الکترونیک
    نکو ارضی 1400
  19. طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تاکید بر بلوک های مالی و ارزش پیشنهادی
    سیدحسن رنجبران 1400
  20. شناسایی عوامل موثر بر ارتقای سواد مالی کارافرینان در چارچوب اقتصاد رفتاری
    محمدسعید جواهریان 1400
  21. شناسایی الگوی ذهنی کارآفرینان در نقش ایجاد کننده ارزش اجتماعی
    مهرناز فراهانی 1399
  22. « تاثیر جو کارآفرینی سازمانی بر ایده های کارآفرینانه و گرایش کارآفرینانه با نقش تعدیل کنندگی سبک شناختی در بین کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان تهران
    بهزاد شیرکوند 1398
  23. تبیین نقش عوامل موثر بر آمادگی سازمان ها جهت تحقق مسئولیت اجتماعی و تاثیر آن بر مزیت رقابتی
    نگار نوروزی 1398
  24. بررسی اثر شبکه سازی مبتنی بر منطق اثر ساز بر وقوع سرندیپیتی ها در کسب و کارهای بین المللی استان کرمان
    علی هوشمند 1398
  25. شناسایی تاثیر دوسوتوانی رفتار اکتشافی و بهره برداری در تیم موسس بر پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار نوپا با میانجیگری مزیت رقابتی ایده مورد مطالعه پارک های علم و فناوری و شتاب دهنده های شهر تهران
    سیماسادات سجادی جاغرق 1398
  26. شناسایی راهکارهای پرورش هوش اخلاقی در کسب و کارهای کارآفرینانه صادر کننده
    محمدهادی زمانیان 1398
  27. تبیین اثر پذیری از عناصر گیمیفیکیشن به عنوان یک ابزار کارآفرینانه و اثر گذار بر نگرش مخاطبین با رویکرد عصب شناسی شناختی
    امیرحسین زاهدی 1398
  28. تاثی گیمیفیکیشن فعالیت های شغلی بر شاخص های رفتار سازمانی استارتاپ های مبتنی بر فناوری اطلاعات
    سعیده فدوی 1398
  29. شناسایی تاثیر خودشفقت ورزی و هوش معنوی بر یادگیری از شکست در کارآفرینان ایرانی با نقش میانجی اندوه کارآفرینانه ( مورد مطالعه استارتاپ های مبتنی بر فناوری اطلاعات
    مریم پورعیدیان 1398
  30. تشخیص فرصت های کسب و کار در حوزه سلامت مورد پژوهی درمانگاه ها و بیمارستان های استان لرستان
    گودرز ازادبخت 1397
  31. تحلیل تاثیر سن و خودپنداره سنی کارآفرینانه کارآفرینان نوپای زن و مرد با تاکید بر نقش تعدیل گری شایستگی های کارآفرینانه بر اساس داده های دیده بان جهانی کراآفرینی 2016 ایران
    سعید حشمتی 1397
  32. تاثیر شایستگی های کارآفرینانه اعضای تیم های کارآفرین بر عملکرد تیم ها
    مرضیه نظرنژادبجستان 1397
  33. ارزیابی عوامل موثر بر قصد سرمایه گذاری حامیان در تامین مالی جمعی
    محسن پوربصیر 1397
  34. بررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی و شناختی کارکنان بر دو سو توانی زمینه ای فردی
    حسن عابدینی 1397
  35. تاثیر ارتباطات نهادی عملکرد کسب و کارهای جدید ارائه مدل میانجی - تعدیل گر
    منا رضایی 1397
  36. تاثیر هوش هیجانی و معنوی در خلاقیت و عملکرد کارآفرینان نوپا، مورد مطالعه:صاحبان کسب و کارهای کوچک محصولات چوبی در شهر تهران
    حمیدرضا جعفرپور 1396
  37. شناسایی تاثیر سرمایه فکری بر نوآوری واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان
    محیا معبودی 1396
  38. شناسایی تاثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمت جدید (مطالعه موردی: بانک قرض الحسنه رسالت)
    الهام ایران نژاد پاریزی 1396
  39. تبیین نقش هوش معنوی کارآفرینان در اشتیاق کارآفرینانه
    ارمین خالقی فرقانی 1396
  40. شناسایی ابتکارات مدیران برای ایجاد هماهنگی در فضای دولت الکترونیک (مورد پژوهی: مدیران فرمانداری پاکدشت)
    مینا محور 1396
  41. تاثیر هوش معنوی و هوش هیجانی بر روی نوآوری و عملکرد کارکنان صنایع هوایی
    علی شهبازی 1396
  42. شناسایی تاثیر اردوی جهادی بر تقویت نگرش کارآفرینانه و شکل گیری هویت شغلی در نوجوانان
    منیژه محمدزکی 1396
  43. تاثیر بازاریابی کلامی بر خط بر قصد خرید مشتریان در شبکه های اجتماعی مجازی
    مرتضی فرزادمهاجری 1396
  44. شناسایی مولفه های ارتباط صنعت و دانشگاه با رویکرد تجاری سازی نتایج تحقیقات در بین مطالعات انجام شده در ایران
    سمانه اسدی آقبلاغ 1396
  45. بررسی نقش هوش هیجانی کارآفرینان بر مدیریت تعارض در مراکز رشد شهرداری منطقه 15
    پگاه سماواتی 1396
  46. بررسی تاثیر سرمایه انسانی کارآفرین بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط با نقش تعدلیگری شبکه کارآفرینانه
    فاطمه مانا زارعی 1396
  47. ارزیابی تاثیر سرمایه انسانی بر بین المللی شدن کسب و کارها کوچک و متوسط
    علی رضا فروتن 1396
  48. نقش شبکه های تخصصی بر نوآوری محصول در صنایع پیشرفته
    احسان شریف احمدیان 1396
  49. برنامه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری پزشکی
    رها معظمی گودرزی 1396
  50. تاثیر هوش معنوی بر پیچیدگی شناختی کارآفرینان فناوری اطلاعات با نقش تعدیل سبک شناختی مطالعه موردی: شهرک های علمی تحقیقاتی استان تهران
    صالح قبه 1396
  51. شناسایی فرصت های کسب و کار گردشگری سلامت الکترونیک در شهر تهران
    خدیجه خزعلی 1396
  52. مطالعه زندگی مرحوم میر مصطفی عالی نسب و تعیین چگونگی نگرش ایشان به کارآفرینی
    سیدعلیرضا حیدریه 1396
  53. بررسی تاثیر تیپ های شخصیتی شانزده گانه MBTI در بازاریابی الکترونیکی اسنپ
    عطیه اسکندری 1396
  54. شناسایی و اولویت بندی مولفه های بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای نوپای (مورد مطالعه بامزی نت)
    حامد محمدزاده تبریزی 1396
  55. شناسایی عوامل موثر بر فرصت های صادرات مجدد از مناطق آزاد تجاری ایران به کشورهای همسایه مورد مطالعه: منطقه آزاد چابهار - کشور افغانستان
    علیرضا رضایی 1396
  56. نقش مدیریتی و منابع در بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت خودرو سازی
    امیر حسنی 1396
  57. شناسایی عوامل انگیزشی فردی موثر در تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی
    حمیدرضا حسامی 1396
  58. شناسایی تاثیر رسانه بر قصد کارافرینانه در کارآفرینان نوپا
    مهدی کاظمی 1396
  59. بررسی موانع ایجاد نگرش کارآفرینانه در دانش آموختگان رشته علوم انسانی دبیرستان­های شهر تهران
    غلامعباس خوشبوئی 1396
  60. ارائه چهارچوبی برای مهندسی مجدد با رویکرد نوآوری شرکت های پتروشیمی (مطالعه موردی: پتروشیمی امیرکبیر)
    سید محسن حسینی 1396
  61. نقش خوش بینی در موفقیت کارآفرینان. (مطالعه موردی: کارآفرینان برتر سال 1389‏)
    جعفر نصیری خلیلی 1396
  62. تبیین تاثیر عوامل شخصیتی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران
    حسین ایمنی فر 1396
  63. شناسایی شایستگی های موثر کارآفرینان بر تجاری سازی تکنولوژی (مطالعه موردی کسب و کارهای نانو فناور)
    مرضیه خلیل زاده سلماسی 1396
  64. شناسایی عوامل موثر سازمانی بر نوآوری در خدمات (مطالعه موردی وزارت کار و امور اجتماعی)
    فاطمه محبی فر 1396
  65. تبیین نقش انگیزش کارآفرینانه در پایداری و رشد کسب و کارها در شرکت­های شهرک صنعتی بوشهر
    زهرا خزاعی 1396
  66. شناسایی میزان تاثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی بر آمادگی های کارآفرینی در نوجوانان
    آرزو عباسیان چوری 1396
  67. طراحی مدل آموزش مبتنی بر شایستگی­های کارآفرینانه در سازمان (مطالعه موردی شرکت ساپکو)
    سیدمحمدحسین میرمجیدی 1396
  68. شناسایی نقش گرایش کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری شهر شیراز
    محمدسجاد نصیری شوریجه 1396
  69. رابطه بین تعهد سازمانی و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان حوزه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار و امور اجتماعی)
    فاطمه شهرابی فراهانی 1396
  70. تاثیر جو سازمانی بر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه کارکنان در محیط های دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه الزهرا)
    زهرا گیاهی 1396
  71. ارزیابی کارآمدی سامانه الکترونیکی فرایندهای اداری و ارتباط آن با افزایش کارآفرینی درون سازمانی (مطالعه موردی: ستاد دانشکاه تهران)
    فاطمه وفایی 1396
  72. شناخت نقش نگرش کارآفرینانه در ارایه خدمات در سالن­های سینما، مطالعه موردی: سالن­های سینما در منطقه 6 شهر تهران
    محمدرضا پری نوش 1396
  73. ارزیابی نقش کارآفرینی سازمانی در عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت هولدینگ کسب و صنعت بین المللی ری)
    مهدی کریمی 1396
  74. ارزیابی گرایش کارآفرینانه در شرکت ملی گاز ایران
    بهرام جعفری 1396
  75. شناسایی نقش صنعت اکوتوریسم در توسعه فرصتهای کارآفرینانه (مطالعه موردی: جزیره قشم)
    مونا فرهی 1396
  76. شناسایی چالش­های مدیریت منابع انسانی در 3 حوزه جذب،‌ توسعه و نگهداشت در کسب و کارهای کوچک کارآفرین در صنایع پیشرفته
    عباس نوری زاده 1396
  77. طراحی مدل مفهومی بکارگیری ظرفیت های وزارت آموزش و پرورش در توسعه نگرش کارآفرینی
    فرشته شکیبائیان 1396
  78. تحلیل محتوای تاثیر رویکرد کارآفرینانه­ی پادشاهان هخامنشی بر عملکرد حکومت هخامنشیان
    حمید صیدی چقاکبودی 1396
  79. شناسایی رایج ترین سوگیری¬های تصمیم گیری در رفتار بازاریابی بین الملل کارآفرینان
    المیرا شهریاری 1396
  80. شناسایی روش های ابتکاری صادرات محصولات پتروشیمی ایران مطالعه موردی: کشور چین
    دلارا احمدزاده 1396
  81. رزیابی اثربخشی رسانه های همگانی در اشاعه ی فرهنگ کارآفرینی (مورد پژوهی: رسانه های مکتوب استان کرمانشاه)
    شهناز فتاحی 1396
  82. شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در بیمارستان فیاض بخش
    ابوالفضل پسیانی 1396
  83. نقش سبک شناختی در رابطه بین ابعاد دینداری اسلامی و قصد کارآفرینانه در دانشجویان رشته کارآفرینی دانشگاه تهران
    زهرا هدایتی 1396
  84. شناسایی عوامل موثر بر تصویرپردازی ذهنی مخاطبان در فضاهای مجازی دانشگاهی (مورد مطالعه : وب سایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    شایا اوابی بیشه 1396
  85. نقش بازاریابی تجربی در بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی در صنعت اسباب بازی ایران
    مرتضی شجاعی اصل 1396
  86. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد سازمانی بررسی موردی: شعب بانک ملت کرمان
    احمد خسروی زرندی 1396
  87. تاثیر هوشیاری کارآفرینانه بر تشخیص فرصت با نقش تعدیلگر شبکه اجتماعی مورد مطالعه: کارآفرینان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    سمیه زندی 1396
  88. شناسایی تاثیر انگیزه های زنان کارآفرین ایرانی بر رشد کسب و کارهای آنان
    محبوبه والی نژاد 1396
  89. ارزیابی نقش روش آموزش کارآفرینی سخنران مهمان بر قصد کارآفرینانه دانشجویان
    هومان حیدری 1396
  90. ارزیابی اخلاق حرفه ای در کارآفرینی، مطالعه موردی در میان کارآفرینان برتر شهر تهران در پنج سال اخیر: 1389-1384
    مهناز داعی 1396
  91. نقش اقدامهای رهبری در عملکرد اقتصادی کسب و کارهای خانوادگی
    مجید خاکپورمقدم 1396
  92. تحلیل محتوای برنامه های تولیدی سیمای استان قم با رویکرد توجه به ترویج رفتار کارآفرینانه (مورد پژوهی : برنامه های پر بیننده در سال 91 )
    سمیه نادری یگانه 1396
  93. شناسایی تاثیر سرمایه شناختی بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان زنجان) عنوان دفاع شده: بررسی تاثیر سرمایه روان شناختی بر عملکرد سازمانی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات (شعبه حوزه غرب بانک کشاورزی شهر تهران)
    مژگان سعیدیون 1396
  94. تاثیر اشتیاق کارآفرینانه بر رهبری کارآفرینانه با تاکید بر نقش تعدیل گری هوش معنوی مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری استان تهران
    مریم خرم دل 1396
  95. ‏نقش کارآفرینی سازمانی در ارتقای رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات تهران)‏
    پریناز رستمی عصرآبادی 1396
  96. مطالعه تطبیقی نقش مدیریت پیشگیری فشارهای روانی بر بروز خلاقیت کارکنان کارآفرین و غیر کارآفرین (مطالعه موردی: ‏کارکنان شرکت ساپکو)‏
    اکرم گلابی 1396
  97. بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رفتار کارآفرینانه ی مدیران بانک سامان شهر تهران
    فاطمه افقهی 1396
  98. بررسی تاثیر قابلیت نوآوری و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی کارآفرین و پاسارگاد)
    سلیمه عبدالوهاب 1396
  99. شناسایی موانع کارآفرینی سازمانی در شرکت بیمه ملت
    کتایون ساعتی 1396
  100. شناسایی و تبیین نقش نوآوری خدمات بر عملکرد گمرکات استان تهران (مطالعه موردی: گمرک فرودگاه امام خمینی ره)
    حسن نصیری خلیلی 1396
  101. مستندسازی تجارب ایده یابی، طراحی و پیاده سازی بازار مجازی غذا در شهر تهران
    مسعود باقری 1396
  102. طراحی مدل دانشگاه کارآفرین با رویکرد بین المللی سازی – مورد مطالعه: دانشگاه تهران
    شیوا وثوقی 1396
  103. تاثیر محیط درونی سازمان بر توسعه فرهنگ مربی گری در کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه: شرکت های ساختمانی
    آیلار حمزه زاده 1396
  104. شناسایی ویژگیهای شخصیتی، تجربیات فردی و تحصیلات بر موفقیت کارآفرینان در حوزه IT – مطالعه موردی: آقای محسن فرمد
    زینت السادات لشکری 1396
  105. طراحی الگوی تشخیص فرصت های کار مفید در فرایندهای سازمان های فناوری محور - مطالعه موردی: فرایند فارغ التحصیلی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    علیرضا مظلومین 1396
  106. تاثیر گرایشهای کارآفرینانه بر ایجاد مزیت رقابتی(مطالعه موردی : شرکت خودروسازی سایپا)
    نسا محمدعلیپور خانشیر 1396
  107. ارزیابی رهبری فرصت جو در دانشگاه الزهرا (س)
    سیده پروین آیتی 1396
  108. تحلیل محتوای نهج­البلاغه با رویکرد ویژگی¬های شخصیتی کارآفرینانه
    علیرضا واعظ جوادی 1396
  109. تبیین نقش پیچیدگی شناختی در رویکرد تصمیم گیری ابتکاری کارآفرینان برتر ایرانی
    روزا مهرابی 1396
  110. شناسایی عوامل پیش برنده کارآفرینی سازمانی مبتنی بر تغییر فناوری در دیوان محاسبات کشور
    سیدداریوش رضابیگی 1396
  111. شناسایی فرصت­های کارآفرینانه در دانشگاه مبتنی بر همکاری سازمانی بین دانشکده کارآفرینی و پردیس دانشکده­های فنی دانشگاه تهران
    الناز داوری 1396
  112. ارزیابی آمادگی ساختاری در شرکت خودروسازی سایپا برای انجام فعالیتهای کارآفرینانه ‏
    فتح الله محمدی 1396
  113. شناسایی موانع محیطی کارآفرینی اجتماعی در سازمانها و موسسات خیریه استان تهران
    مجید دارستانی فراهانی 1396
  114. شناسایی عوامل بازدارنده و پیش برنده رفتاری توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
    رومینا دهناد 1396
  115. بررسی نقش الگوی شخصیتی بر تفکر اثرسازانه کارآفرینان استارتاپ های ایرانی مستقر در شتاب دهنده ها
    سروش رحیمیان 1396
  116. تبیین نقش تجربه پیشین کارآفرینی در قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه تهران
    ازاده شهپری یان 1396
  117. شناسایی تاثیر عوامل فردی کارآفرینان بر تصمیم گیری ابتکاری در حوزه فروش و بازاریابی (مورد مطالعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) عنوان دفاع شده: شناسایی تاثیر عوامل فردی بر تصمیم گیری ابتکاری کارآفرینان در حوزه فروش و بازاریابی (مورد مطالعه: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
    بابک جوادی 1396
  118. بررسی تاثیر سرمایه های روان شناختی بر اشتیاق کارآفرینانه مطالعه موردی: کارآفرینان مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    الهام هادی زاده 1396
  119. تاثیر بکارگیری بازاریابی محتوایی بر قصد بازدید مجدد وب سایت در کسب و کارهای نوظهور اینترنتی مورد مطالعه: وب سایت یکتا کتاب
    سیده فاطمه میرطاهری 1396
  120. شناسایی فرایند بکارگیری پیچیدگی شناختی در تصمیم گیری ابتکاری کارآفرینان برتر ایرانی حوزه کسب و کارهای الکترونیک
    افروز فرهادزارع 1396
  121. شناسایی موانع کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
    سید غلامرضا موسوی 1396
  122. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت طرح های خودکفایی و اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با ‏رویکرد کارآفرینی اجتماعی
    یدالله کرمی 1396
  123. بررسی تاثیر مجموعه ایده کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی پردیس های فنی و علوم رفتاری دانشگاه تهران
    رویا مولایی 1396
  124. مستند سازی تصویری تاثیر ویژگی­های شخصیتی، تجربیات فردی و زمینه­ی خانوادگی بر موفقیت کارآفرینان (مطالعه موردی سرکار خانم خیال عبداله زاده،‌ کارآفرین برتر ملی)
    محسن احمدی 1396
  125. ارزیابی تاثیر سرمایه روانشناختی و اجتماعی بر اشتیاق کارآفرینانه جمعی با تاکید بر خودباوری کارآفرینانه مورد مطالعه: شرکت دانش بنیان مهاد قدس
    هادی مسلمی امیرانی 1396
  126. شناسایی رایج ترین سو گیری های تصمیم گیری در فرایند بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط
    شبنم آذرگل پاینده پوری 1396
  127. شناسایی فرصت های کارآفرینانه در حوزه گردشگری در استان اربیل اقلیم کردستان عراق
    کامران حسن حسین 1396
  128. تاثیر نگرش کارآفرینانه اجتماعی بر قصد کارآفرینی اجتماعی داوطلبان فعال موسسات اجتماعی شهر شیراز
    عبدالرضا صدق امیز 1396
  129. شناسایی روش های ابتکاری کارآفرینان در شروع مجدد کسب و کار
    شیرین شریعتی ارانی 1396
  130. بررسی تاثیر سرمایه روانشناختی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان (مورد مطالعه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    مهدی غنی 1396
  131. نقش تصمیم گیری های اثر ساز در موفقیت کارآفرینان اینترنتی مورد مطالعه کارافرینان اینترنتی نوپای ایرانی و کانادایی
    شروین اسپهبد 1396
  132. تبیین عوامل موثر بر رفتار کارآفرینانه مدیران مراکز تحقیقات در حوزه فناوریهای نوین دانشگاه های علوم پزشکی تهران
    مهدی خیاطان 1396