Mohammad Reza Zali

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Mohammad Reza Zali

Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship

P.H.D dissertations

  1. واکاوی فرایند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار
    مهرداد عالی پور هریسی 2022
  2. طراحی و تبیین الگوی فرایندی رفتار سازمانی کارآفرینانه کارکنان در شرکت های برق و الکترونیک ایران
    علی نیلی آرام 2022
  3. طراحی مدل فرآیند محوری جوانسازی سازمانی در شرکت­های نساجی کشور
    علیرضا بستانی 2021
  4. پدیدارشناسی قابلیتهای شناختی و فراشناختی شناسایی و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی سازمانی در بخش سلامت
    محمود مرادی 2021
  5. طراحی و تبیین مدل تقویت هوشیاری کارآفرینانه در کارآفرینان فناور مبتنی بر رویکردهای شناختی و معنوی
    زهره حسن نژادچاوشی 2020
  6. چارچوب مفهومي چند سطحي شكل گيري نوآوري فناورانه با رويكرد نهادي: در صنايع منتخب ايران
    فرهاد عباسی بخشکندی 2019
  7. طراحي و تببين الگوي اكوسيستم كارآفريني پايدار روستايي با رويكردمزيت نسبي مطالعه موردي مناطق روستايي پارسآباد
    علی غلامی 2018
  8. تحليل اكتشافي سازه يادگيري كارآفرينانه سازماني در كسب و كارهاي فعال و نوآور شبكه نمايش خانگي
    لیلا فنایی مرحمت 2018
  9. واكاوي رفتار بازاريابي كارآفرينانه با رويكرد راههاي ابتكاري و سوگيريهاي شناختي (كارآفرينان نوپاي كسب و كارهاي نانو و بايو فناوري)
    پوریا نوری 2018
  10. طراحي و اعتبار يابي چارچوب برنامه درسي آموزش كارآفريني در قلمرو رشته هاي كارشناسي علوم اجتماعي و رفتاري بر مبناي رويكرد شايستگي محور
    احمد ملکی پور 2018
  11. طراحي مقياس سنجش گرايش كارآفرينانه فناورانه و تبيين تاثير آن بر عملكرد (مورد مطالعه: موسسات پژوهش و فناوري دولتي در بخش انرژي ايران)
    علی خان آقا 2018
  12. طراحي وتبين الگوي دانشگاه يادگيرنده كشاورزي
    عنایت عباسی 2018
  13. طراحي مدل سياست­گذاري توسعه­ي كارآفريني در گردشگري ايران
    هادی ثنائی پور 2018
  14. واكاوي فرايند نوسازي استراتژيك كارآفرينانه در شركت¬هاي صنعت كاشي و سراميك ايران
    امیرمحمد کلابی 2018

Master Theses

  1. ارزیابی تاثیر انگیزه ها و شایستگی های کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای نوپا بر اساس داده های GEN2019 کشورهای من
    الهه جعفری 2024
  2. طراحی و استقرار استارتاپ استودیو مبتنی بر برند پنتر
    نازنین فخارنیا 2024
  3. تبیین تأثیر سن و شایستگی های کارآفرینانه بر بین المللی سازی کسب و کار زنان کارآفرین با در نظر گرفتن متغیر تعدیل گر هنجارهای اجتماعی و فرهنگی با استناد بر داده های GEM
    هانیه نوروزی 2024
  4. تاثير شاخص هاي محيط كسب و كار، رقابت پذيري و كارآفريني بر عملكرد مالي شركت هاي برتر دنيا
    مهدی خزائی 2023
  5. سنجش تاثیر استراتژی های رهبری کارآفرینانه بر رفتار کاری نوآورانه کارکنان شرکت های تجهیزات پزشکی استان تهران، با نقش تعدیلگری گرایش کارآفرینانه
    راضیه اقارب پرست 2023
  6. " ارزیابی تاثیر آسانی راه اندازی کسب و کار، چشم انداز کارآفرینانه و سرسختی کارآفرینانه بر درک فرصت های کارآفرینانه ناشی از کووید-19 توسط کارآفرینان نوپا براساس داده های 2020-2021 GEM ایران
    هانا رضایی 2023
  7. تاثیر فرهنگ منتوری بر عملکرد کسب وکار با میانجی گری گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت های فناوری اطلاعات)
    ساحل جلالی نیا 2023
  8. ارزیابی کارایی ملی کارآفرینانه بر اساس اکو سیستم کارآفرینی کشورهای عضو GEM در بحران کووید-19 با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای
    محمد کریمی 2023
  9. شناسایی رابطه تمایل کارآفرینانه فردی با سوگیری‌های رفتاری مدیران صندوق‌های سرمایه‏گذاری و شرکت‌های سبد گردان بورس اوراق بهادار تهران
    علیرضا هادیان 2022
  10. تأثير رفتار كارآفرينانه بر رقابت پذيري شركت ها با نقش تعديل گري فرهنگ سازماني مورد مطالعه:كسب و كارهاي الكترونيكي بالاي سه سال فعاليت مستقر در تهران
    الهام محمدی بروجردی 2022
  11. بررسی تأثیر شایستگی های کارآفرینانه و فرهنگ ملی کارآفرینانه بر کارآفرینی نوپای فرصت گرای بهبود محور در کشورهای کارایی محورآسیایی منتخب برمبنای داده های برنامه GEM سال 2016
    فرشته مرادحسینی 2022
  12. ارزیابی تاثیر شایستگی های کارافرینانه بر انجام و توسعه کسب و کار در میان کارآفرینان ثبیت شده تحت شرایط کووید-19 با تاکید بر نقش تعدیل گری سرسختی کارآفرینانه براساس داده‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی 2020 ایران
    حسین نصیری 2022
  13. ارزیابی تاثیر شایستگی های کارافرینانه بر انجام و توسعه کسب و کار در میان کارآفرینان نوپا تحت شرایط کووید-19 براساس داده‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی 2020 ایران
    کیمیا قدیریان 2022
  14. ارزیابی تاثیر شایستگی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای تثبیت شده با تاکید بر نقش تعدیل کنندگی فرهنگ ملی در کشورهای ایران ، مراکش ، امارات ، مصر، و چین براساس داده های دیده بان جهانی کارافرینی در سال های 1016-2018
    علی بهادری یکتا 2021
  15. ارزیابی مقایسه ای خروجی های کارافرینی نوپا و کار افرینی سازمانی در کشورهای منتخب باتاکید بر نقش تعدیل گری شایستگی های کارافرینی بر اساس داده های 2015 دیده بان جهانی کار افرینی
    شیرین اصولی قره آغاجی 2020
  16. « تاثیر جو کارآفرینی سازمانی بر ایده های کارآفرینانه و گرایش کارآفرینانه با نقش تعدیل کنندگی سبک شناختی در بین کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان تهران
    بهزاد شیرکوند 2020
  17. بررسي تاثير شايستگي هاي كارآفرينانه بر ايفاي نقش هاي كارافرينان سازماني با تاكيد بر نقش تعديل گري خود پنداره سني بر اساس داده هاي ديده بان جهاني كارآفريني سال 2016و2017و2018 ايران
    فرناز حاجی قربانی 2019
  18. شناسايي استراتژي هاي كسب و كارهاي نوپا در برابر خلاء هاي نهادي اكوسيستم كارآفريني افغانستان
    علی اکبر کریمی 2019
  19. تحليل تاثير سن و خودپنداره سني كارآفرينانه كارآفرينان نوپاي زن و مرد با تاكيد بر نقش تعديل گري شايستگي هاي كارآفرينانه بر اساس داده هاي ديده بان جهاني كراآفريني 2016 ايران
    سعید حشمتی 2018
  20. تبيين عوامل فردي و اجتماعي موثر بر قصد كارآفرينانه در كشورها بر اساس داده­هاي برنامه GEM 2008
    مهدی ابراهیم 2018
  21. تبيين نقش رسانه ملي (تلويزيون) در توسعه كارآفريني در ايران
    مجتبی ناهید 2018
  22. بررسي نقش گرايش كارآفريني در عملكرد سازماني مديريت شعب بانك ملت شهر تهران
    محمود رشیدی 2018
  23. تبيين چارچوب رفتار كارافرينانه با استفاده از تكنيك داده كاوي در داده هاي ديده بان جهاني كارآفريني
    کتایون میرزایی اهرنجانی 2018
  24. بررسي تاثير رهبري كارافرينانه بر عملكرد فرودگاه هاي بين المللي ايران
    احسان باطبی 2018
  25. شناسايي و اولويت بندي فرصت هاي كارآفرينانه خدمات پرداخت همراه در ايران
    صابر خسروی 2018
  26. تاثير نقش هاي كارآفرينان سازماني بر عملكرد كسب و كار در كشورهاي منتخب بر اساس داده هاي GEM 2012
    محمدحسین معزالدین 2018
  27. تاثير گرايش كارآفرينانه و گرايش به فناوري بر موفقيت محصول جديد صادراتي
    علی سلطانی 2018
  28. ارزيابي تاثير عوامل سازماني بر قابليت پويا و عملكرد (مورد مطالعه: شركت­ صنايع مس شهيد باهنر كرمان)
    مرضیه ایلاقی حسینی 2018
  29. نقش دانش پيشين در تشخيص فرصت­هاي كارآفرينانه صنعت نانو تكنولوژي استان تهران
    علی حاجی زاده 2018
  30. مستند سازي فرايند طراحي و ساخت نمونه اوليه پيچ گوشتي هرزگرد جديد بر اساس مدل تركيبي سنتيل، پال و اولريچ
    علی اصغر شکوهی نیا 2018
  31. بررسي تاثير گرايش كارآفرينانه و مشتري مداري بر ايده هاي كارآفرينانه در بانك سينا
    سولماز اختیاری 2018
  32. نوسازي استراتژيك كسب و كارهاي تثبيت شده مورد مطالعه: نوسازي سيستم هاي اطلاعاتي شركت نيرو محركه
    پریسا اردین 2018
  33. شناسايي و اولويت بندي موانع ساختاري تحقق دانشگاه كارآفرين از ديدگاه اساتيد كميسيون علوم اجتماعي و رفتاري
    سیدتقی محمدی 2018
  34. بررسي تأثير فرهنگ سازماني بر عملكرد كسب و كار در شركت هاي كره اي و چيني فعال در ايران
    اون سول ای 2018
  35. طراحي الگوي داستان سرايي كارآفرينانه مورد مطالعه: تيم هاي كارآفرينانه فعال در مراكز شتابدهي آواتك و ديموند
    روزبه شاهرخی 2018
  36. شناسايي و اولويت بندي موانع كارآفريني سازماني در مراكز تجاري - تفريحي تهران
    سحر امیرانی 2018
  37. شناسايي عوامل موثر در طراحي فرايند خدمات جديد در حوزه¬ي هتلداري استان يزد
    محمد مختاری حسن اباد 2018
  38. تبين نقش ويژگيهاي شركت و صنعت در بقاي شركت هاي فعال صنايع تبديلي و تكميلي ايران
    مریم مسچی 2018
  39. طراحي و تبيين مدل رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط با رشد سريع در كشورهاي منتخب بر اساس داده هاي GEM 2012 ايران
    سپیده قطبی 2018
  40. طراحي مدل ارزيابي فرصت هاي كسب و كار در رشته فعاليت غذاهاي فوري در تهران
    سعید مصباح 2018
  41. تاثير كارآفريني سازماني بر نوآوري در كسب و كارهاي تثبيت شده در ايران بر اساس داده اي ديده بان جهاني كارآفريني
    محمدرضا الحق 2018
  42. شناسايي فرآيندهاي ياددهي-يادگيري اثربخش براي آموزش كارآفرينان نوپا در دانشكده كارآفريني
    وجیهه وفایی 2018
  43. تبيين نقش شبكه هاي اجتماعي بر شايستگي هاي كارآفرينانه كارآفرينان نوپا، تثبيت شده و بالقوه (بر مبناي داده هاي 2010 ايران و دانمارك)
    لیدا سررشته داری 2018
  44. اثر آموزش كارآفريني برقصد كارآفرينانه دانشجويان آموزشكده عالي فني و حرفه­اي دخترانه هفده شهريور كرج
    وجیهه باقرصاد 2018
  45. تبيين نقش شبكه اجتماعي در نوآوري كسب و كارهاي تثبيت شده بر اساس داده هاي ديده بان جهاني كارآفريني GEM 2010 ايران
    نستوه نوچیان 2018
  46. اثربخشي بكارگيري نوروفيدبك در توسعه ويژگيهاي شخصيتي كارآفرينانه دانش­آموزان مقطع ابتدايي شهر تهران
    نرگس رحمتی 2018
  47. تبيين نقش رهبري كارآفرينانه در عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط فعال در زمينه­ي فناوري نانو در تهران
    نسیم لطفی عمران 2018
  48. تبيين تاثير مديريت كارآفرينانه در عملكرد موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي
    شراره میرچی 2018
  49. تبيين تاثير هوش بر ايدههاي كارآفرينانه كارآفرينان پاركهاي علم و فناوري شهر تهران
    حمید توکل پناه علی 2018
  50. ارزيابي كارآيي ملي كارآفرينانه در كشورهاي عضو GEM با رويكرد تحليل پوششي داده ها (DEA)
    نرگس وفایی 2018
  51. تحليل تاثير شايستگي ها و هنجارهاي اجتماعي كارآفرينانه بر انگيزه كارآفرينانه بر اساس داده هاي GEM 2012 ايران
    حسن خلیلی 2018
  52. تاثير سرمايه انساني بر قصد كارآفرينانه : مطالعه موردي دانشجويان كارشناسي ارشد دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه تهران
    فریبا محمدی 2018
  53. ارزيابي نقش هم موضوعي در كيفيت شهود كارآفرينان سريالي مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    مریم میرزایی 2018
  54. تبيين نقش تعاملات اجتماعي در پايداري تيم كارآفرين در كسب و كارهاي نانوتكنولوژي تثبيت شده در ايران
    سیدمصطفی قاسمی زاده 2018
  55. تأثير فرهنگ ملي بر انگيزه كارآفرينانه در كشور هاي منتخب آسيا بر اساس داده هاي 2011 GEM
    پریسا محمدی 2018
  56. تبيين تاثير گرايش كارآفرينانه بر عملكرد شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران
    حسین طیبی سودکلایی 2018
  57. مستند سازي تصويري تاثير ويژگي­هاي شخصيتي، تجربيات فردي و زمينه­ي خانوادگي بر موفقيت كارآفرينان (مطالعه موردي سركار خانم خيال عبداله زاده،‌ كارآفرين برتر ملي)
    محسن احمدی 2018
  58. بررسي تأثير ويژگي هاي ايده كسب و كار بر پيشرفت فرايند ايجاد كسب و كار جديد مورد مطالعه: شركت هاي مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    حمید خورشیدی 2018
  59. شناسايي نقش هاي حمايتي دولت در توسعه كسب و كارهاي گردشگري طبيعت
    سمیه فاتحی فشتمی 2018
  60. تدوين مدل شايستگيهاي كارآفرينانه در شناسايي فرصت ها ، مطالعه موردي شركت پگاه تهران
    مینا طاهری 2018
  61. بررسي تأثير فرهنگ سازماني و گرايش كارآفرينانه بر عملكرد مورد مطالعه: شعب بانك اقتصاد نوين در شهر تهران
    محمد پورصادقی 2018
  62. شناسايي و اولويت بندي عوامل پيش برنده و بازدارنده تسهيم دانش در ميان كارآفرينان نوپا مورد مطالعه: كافه كارآفريني ايران
    نسرین پریشن 2018
  63. شناسايي موانع و راهكارهاي توسعه كارآفريني سازماني در شركت كارت ‏هوشمند ايران خودرو
    علیرضا قاجار 2018
  64. تبيين نقش گرايش كارآفرينانه در كارآفريني دانشگاهي در دانشگاه تهران
    فاطمه مرادی 2018
  65. نقش سرمايه¬هاي روانشناختي، اجتماعي و انساني در فرايند تشخيص فرصت هاي كارآفرينانه - مطالعه موردي: دانشجويان كارشناسي ارشد فني مهندسي دانشگاههاي دولتي شهر تهران
    اعظم کی منش 2018
  66. ارزيابي پذيرش مشتريان از سيستم پرداخت همراه براي تعيين امكان وجود فرصت هاي كارآفريني
    مهتاب برازنده ویرثق 2018
  67. شناسايي و الويت بندي فرصت هاي كارآفرينانه در صنعت ساختمان استان آذربايجان شرقي
    عادل پیری 2018
  68. سنجش تاثير محيط نهادي بر پديده­ي كارآفريني در كشورهاي عضو ديده­بان جهاني كارآفريني
    محمدمهدی معماریانی 2018
  69. تبيين نقش تجربه پيشين كارآفريني در قصد كارآفرينانه دانشجويان كارشناسي ارشد دانشگاه تهران
    ازاده شهپری یان 2018
  70. شناسايي عوامل ساختاري موثر بر توسعه كارآفريني دانشگاهي - مورد: دانشگاه جامع علمي-كاربردي
    سیدمرتضی باقری فرد 2018
  71. ارزيابي مقايسه اي ادراكات، گرايش ها و فعاليت هاي كارآفرينانه دانشجويان دانشگاه علمي كاربردي واحد مازندران و دانشگاه مازندران
    فریدون صادقی 2018
  72. طراحي چارچوب مفهومي انتخاب كسب و كارهاي نوپاي كارآفرينانه برتر دانشجويي
    محسن انصاری 2018
  73. شناسايي عوامل پيش برنده كارآفريني سازماني مبتني بر تغيير فناوري در ديوان محاسبات كشور
    سیدداریوش رضابیگی 2018
  74. تحليل شبكه دانشجويان و دانش آموختگان دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران مورد مطالعه دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران
    ناهید نصیرزاده ونهری 2018
  75. تأثير اشتياق كارآفرينانه بر رهبري كارآفرينانه با تأكيد بر نقش تعديل گري هوش معنوي مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك هاي علم و فناوري استان تهران
    مریم خرم دل 2018
  76. شناسايي و اولويت بندي فرصتهاي كارآفرينانه در صنعت ماء الشعير ايران
    فرزانه همتیان 2018
  77. بررسي موانع و راهكارهاي ساختاري توسعه كارآفريني سازماني در شركت ملي پتروشيمي ايران
    شیما آقا‌ئی 2018
  78. نقش شبكه اجتماعي در عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط در ايران و دانمارك با استفاده از داده­هاي GEM
    مینا نجفیان 2018
  79. بررسي تاثير قابليت نوآوري و گرايش كارآفرينانه بر عملكرد شركتهاي بيمه خصوصي در ايران (مطالعه موردي: شركتهاي بيمه خصوصي كارآفرين و پاسارگاد)
    سلیمه عبدالوهاب 2018
  80. رده بندي كارآفرينان تي اي آي در اقتصادهاي عضو ديده بان جهاني كارآفريني با استفاده از تكنيك هاي داده كاوي و داده هاي ديده بان جهاني كارافريني 2005-2011
    یاشار زرگری زنوز 2018
  81. بررسي تاثير بازارگرايي و گرايش به فناوري، بر موفقيت محصول جديد صادراتي درصنايع شيميايي استان تهران
    سهراب جافریان 2018
  82. ارزيابي تأثير سرمايه روانشناختي و اجتماعي بر اشتياق كارآفرينانه جمعي با تأكيد بر خودباوري كارآفرينانه مورد مطالعه: شركت دانش بنيان مهاد قدس
    هادی مسلمی امیرانی 2018
  83. نقش انواع شبكه هاي اجتماعي در انگيزه كارآفرينانه كارآفرينان كشورهاي MENA بر اساس داده­هاي GEM (2009-2011)
    صدف پژواک 2018
  84. تأثير توسعه محصول / خدمت جديد بر مزيت رقابتي و عملكرد سازماني در صنعت هتل داري (بررسي موردي: هتل هاي منتخب آذربايجان شرقي، تهران، كيش)
    المیرا سلطان سنجری 2018
  85. طراحي مدل برندسازي مكان مراكز خريد نوظهور بر مبناي فرصت¬هاي كسب و كار – مورد مطالعه: مراكز خريد استان تهران
    سروش هاشمی 2018
  86. ارزيابي تأثير مكانيزم هاي يادگيري سازماني بر نوآوري در شركت بهره برداري متروي تهران
    حمید رضا کریمی 2018
  87. ارزيابي نقش كارآفريني سازماني در عملكرد سازماني (مطالعه موردي: شركت هولدينگ كسب و صنعت بين المللي ري)
    مهدی کریمی 2018
  88. تبيين نقش تيم كارآفرينانه در عملكرد كسب و كارهاي مستقر در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    مهدی علی زاده 2018
  89. شناسايي تاثير جو كارآفريني سازماني بر گرايش كارآفرينانه در شركت هاي بيمه (مورد مطالعه: استان تهران)
    پریا الوندی پور 2018
  90. تبيين تاثير فرهنگ سازماني كارآفرينانه بر كارآفريني دانشگاهي در دانشگاه تهران
    ناهید محمدزاده پارچین 2018
  91. تبيين عوامل فرهنگ سازماني موثر بر كارآفريني سازماني در كسب و كارهاي خودروساز كشور (مطالعه موردي: شركت سايپا) ‏
    سیامک حیدری 2018
  92. بررسي تاثير شبكه هاي بين شركتي بر نوآوري كسب و كارهاي نوپا و تثبيت شده بر اساس داده هاي GEM 2012 در كشور ايران و دانمارك
    محیا بیات 2018
  93. ارزيابي نقش افزايش سيستم هاي روان- بدن در كيفيت شهود كارآفرينان سريالي مستقر در پارك هاي علم وفناوري شهر تهران
    سعید رضایی طرقی 2018
  94. شناسايي عوامل بازدارنده و پيش برنده رفتاري توسعه كارآفريني سازماني در سازمان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران
    رومینا دهناد 2018
  95. بررسي تاثير گرايش كارآفرينانه و استراتژي بر عملكرد شركتهاي توليد كننده قطعات خودرو در استان تهران
    احمد رضا ذهبی 2018
  96. شناسايي موانع توزيع فيلم در شبكه ويدئوي خانگي و ارائه راه حل عملياني با استفاده از روش حل خلاقانه مساله ( XTRIZ )(مطالعه موردي موسسه هنرنماي پارسيان)
    لیلا فنایی مرحمت 2018
  97. تاثير شبكه اجتماعي و حمايت خانوادگي بر عملكرد كسب و كارهاي نوپا در ايران و دانمارك (با استفاده از داده­هاي GEM 2011)
    الهام کابلی 2018
  98. ارزيابي روان تني تاثير اشتياق عمومي كارآفرينان بخش فناوري اطلاعات بر بهره برداري از فرصت هاي كارآفرينانه در پارك علم و فناوري تهران
    فرزانه عبداله زاده 2018
  99. تاثير سرمايه اجتماعي بر قصد كارآفرينانه : مطالعه موردي دانشجويان كارشناسي ارشد دانشكده برق و كامپيوتر دانشگاه تهران
    راضیه پرنیان 2018
  100. تاثير توانمند سازي روانشناختي بر ايفاي نقش هاي كارآفريني سازماني در كسب و كارهاي كوچك و متوسط بر اساس داده هاي GEM 2011 ايران و دانمارك
    سحر رجایی 2018
  101. نقش اشتياق جمعي كارآفرينان در رشد كسب و كارهاي فعال در بورس ايران
    مائده گودرزی 2018
  102. نياز سنجي آموزشي مهارت هاي كار آفريني دانشجويان كارشناسي پرديس علوم رفتاري دانشگاه تهران
    صادق نظری خاکشور 2018
  103. بررسي روش هاي آموزش و ارائه روش اثربخش آموزش كارآفريني براي دانشجويان مديريت كارآفريني دانشگاه تهران
    شادی ختائی 2018
  104. بررسي ارتباط بين مطلوبيت و امكان پذيري درك شده توسط دانشجويان با گرايش آنها به كارآفريني
    هادی ابراهیمی خاکباز 2018