محمدرضا زالی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/13

محمدرضا زالی

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی

رساله های دکتری

  1. واکاوی فرایند کارآفرینی مبتنی بر برندسازی مورد مطالعه برند پنتر در صنعت نوشت افزار
    مهرداد عالی پور هریسی 1401
  2. طراحی و تبیین الگوی فرایندی رفتار سازمانی کارآفرینانه کارکنان در شرکت های برق و الکترونیک ایران
    علی نیلی آرام 1401
  3. طراحی مدل فرآیند محوری جوانسازی سازمانی در شرکت­های نساجی کشور
    علیرضا بستانی 1400
  4. پدیدارشناسی قابلیتهای شناختی و فراشناختی شناسایی و بهره برداری از فرصتهای کارآفرینی سازمانی در بخش سلامت
    محمود مرادی 1400
  5. طراحی و تبیین مدل تقویت هوشیاری کارآفرینانه در کارآفرینان فناور مبتنی بر رویکردهای شناختی و معنوی
    زهره حسن نژادچاوشی 1399
  6. چارچوب مفهومی چند سطحی شکل گیری نوآوری فناورانه با رویکرد نهادی: در صنایع منتخب ایران
    فرهاد عباسی بخشکندی 1398
  7. طراحی و تببین الگوی اکوسیستم کارآفرینی پایدار روستایی با رویکردمزیت نسبی مطالعه موردی مناطق روستایی پارسآباد
    علی غلامی 1397
  8. تحلیل اکتشافی سازه یادگیری کارآفرینانه سازمانی در کسب و کارهای فعال و نوآور شبکه نمایش خانگی
    لیلا فنایی مرحمت 1397
  9. واکاوی رفتار بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد راههای ابتکاری و سوگیریهای شناختی (کارآفرینان نوپای کسب و کارهای نانو و بایو فناوری)
    پوریا نوری 1397
  10. طراحی و اعتبار یابی چارچوب برنامه درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشته های کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری بر مبنای رویکرد شایستگی محور
    احمد ملکی پور 1397
  11. طراحی مقیاس سنجش گرایش کارآفرینانه فناورانه و تبیین تاثیر آن بر عملکرد (مورد مطالعه: موسسات پژوهش و فناوری دولتی در بخش انرژی ایران)
    علی خان آقا 1396
  12. طراحی وتبین الگوی دانشگاه یادگیرنده کشاورزی
    عنایت عباسی 1396
  13. طراحی مدل سیاست­گذاری توسعه­ی کارآفرینی در گردشگری ایران
    هادی ثنائی پور 1396
  14. واکاوی فرایند نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در شرکت¬های صنعت کاشی و سرامیک ایران
    امیرمحمد کلابی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارزیابی تاثیر انگیزه ها و شایستگی های کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای نوپا بر اساس داده های GEN2019 کشورهای من
    الهه جعفری 1402
  2. طراحی و استقرار استارتاپ استودیو مبتنی بر برند پنتر
    نازنین فخارنیا 1402
  3. تبیین تاثیر سن و شایستگی های کارآفرینانه بر بین المللی سازی کسب و کار زنان کارآفرین با در نظر گرفتن متغیر تعدیل گر هنجارهای اجتماعی و فرهنگی با استناد بر داده های GEM
    هانیه نوروزی 1402
  4. تاثیر شاخص های محیط کسب و کار، رقابت پذیری و کارآفرینی بر عملکرد مالی شرکت های برتر دنیا
    مهدی خزائی 1402
  5. سنجش تاثیر استراتژی های رهبری کارآفرینانه بر رفتار کاری نوآورانه کارکنان شرکت های تجهیزات پزشکی استان تهران، با نقش تعدیلگری گرایش کارآفرینانه
    راضیه اقارب پرست 1402
  6. " ارزیابی تاثیر آسانی راه اندازی کسب و کار، چشم انداز کارآفرینانه و سرسختی کارآفرینانه بر درک فرصت های کارآفرینانه ناشی از کووید-19 توسط کارآفرینان نوپا براساس داده های 2020-2021 GEM ایران
    هانا رضایی 1402
  7. تاثیر فرهنگ منتوری بر عملکرد کسب وکار با میانجی گری گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت های فناوری اطلاعات)
    ساحل جلالی نیا 1402
  8. ارزیابی کارایی ملی کارآفرینانه بر اساس اکو سیستم کارآفرینی کشورهای عضو GEM در بحران کووید-19 با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای
    محمد کریمی 1402
  9. شناسایی رابطه تمایل کارآفرینانه فردی با سوگیری‌های رفتاری مدیران صندوق‌های سرمایه‏گذاری و شرکت‌های سبد گردان بورس اوراق بهادار تهران
    علیرضا هادیان 1401
  10. تاثیر رفتار کارآفرینانه بر رقابت پذیری شرکت ها با نقش تعدیل گری فرهنگ سازمانی مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی بالای سه سال فعالیت مستقر در تهران
    الهام محمدی بروجردی 1401
  11. بررسی تاثیر شایستگی های کارآفرینانه و فرهنگ ملی کارآفرینانه بر کارآفرینی نوپای فرصت گرای بهبود محور در کشورهای کارایی محورآسیایی منتخب برمبنای داده های برنامه GEM سال 2016
    فرشته مرادحسینی 1401
  12. ارزیابی تاثیر شایستگی های کارافرینانه بر انجام و توسعه کسب و کار در میان کارآفرینان ثبیت شده تحت شرایط کووید-19 با تاکید بر نقش تعدیل گری سرسختی کارآفرینانه براساس داده‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی 2020 ایران
    حسین نصیری 1401
  13. ارزیابی تاثیر شایستگی های کارافرینانه بر انجام و توسعه کسب و کار در میان کارآفرینان نوپا تحت شرایط کووید-19 براساس داده‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی 2020 ایران
    کیمیا قدیریان 1401
  14. ارزیابی تاثیر شایستگی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای تثبیت شده با تاکید بر نقش تعدیل کنندگی فرهنگ ملی در کشورهای ایران ، مراکش ، امارات ، مصر، و چین براساس داده های دیده بان جهانی کارافرینی در سال های 1016-2018
    علی بهادری یکتا 1399
  15. ارزیابی مقایسه ای خروجی های کارافرینی نوپا و کار افرینی سازمانی در کشورهای منتخب باتاکید بر نقش تعدیل گری شایستگی های کارافرینی بر اساس داده های 2015 دیده بان جهانی کار افرینی
    شیرین اصولی قره آغاجی 1399
  16. « تاثیر جو کارآفرینی سازمانی بر ایده های کارآفرینانه و گرایش کارآفرینانه با نقش تعدیل کنندگی سبک شناختی در بین کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان تهران
    بهزاد شیرکوند 1398
  17. بررسی تاثیر شایستگی های کارآفرینانه بر ایفای نقش های کارافرینان سازمانی با تاکید بر نقش تعدیل گری خود پنداره سنی بر اساس داده های دیده بان جهانی کارآفرینی سال 2016و2017و2018 ایران
    فرناز حاجی قربانی 1397
  18. شناسایی استراتژی های کسب و کارهای نوپا در برابر خلاء های نهادی اکوسیستم کارآفرینی افغانستان
    علی اکبر کریمی 1397
  19. تحلیل تاثیر سن و خودپنداره سنی کارآفرینانه کارآفرینان نوپای زن و مرد با تاکید بر نقش تعدیل گری شایستگی های کارآفرینانه بر اساس داده های دیده بان جهانی کراآفرینی 2016 ایران
    سعید حشمتی 1397
  20. تبیین عوامل فردی و اجتماعی موثر بر قصد کارآفرینانه در کشورها بر اساس داده­های برنامه GEM 2008
    مهدی ابراهیم 1396
  21. تبیین نقش رسانه ملی (تلویزیون) در توسعه کارآفرینی در ایران
    مجتبی ناهید 1396
  22. بررسی نقش گرایش کارآفرینی در عملکرد سازمانی مدیریت شعب بانک ملت شهر تهران
    محمود رشیدی 1396
  23. تبیین چارچوب رفتار کارافرینانه با استفاده از تکنیک داده کاوی در داده های دیده بان جهانی کارآفرینی
    کتایون میرزایی اهرنجانی 1396
  24. بررسی تاثیر رهبری کارافرینانه بر عملکرد فرودگاه های بین المللی ایران
    احسان باطبی 1396
  25. شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه خدمات پرداخت همراه در ایران
    صابر خسروی 1396
  26. تاثیر نقش های کارآفرینان سازمانی بر عملکرد کسب و کار در کشورهای منتخب بر اساس داده های GEM 2012
    محمدحسین معزالدین 1396
  27. تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش به فناوری بر موفقیت محصول جدید صادراتی
    علی سلطانی 1396
  28. ارزیابی تاثیر عوامل سازمانی بر قابلیت پویا و عملکرد (مورد مطالعه: شرکت­ صنایع مس شهید باهنر کرمان)
    مرضیه ایلاقی حسینی 1396
  29. نقش دانش پیشین در تشخیص فرصت­های کارآفرینانه صنعت نانو تکنولوژی استان تهران
    علی حاجی زاده 1396
  30. مستند سازی فرایند طراحی و ساخت نمونه اولیه پیچ گوشتی هرزگرد جدید بر اساس مدل ترکیبی سنتیل، پال و اولریچ
    علی اصغر شکوهی نیا 1396
  31. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه و مشتری مداری بر ایده های کارآفرینانه در بانک سینا
    سولماز اختیاری 1396
  32. نوسازی استراتژیک کسب و کارهای تثبیت شده مورد مطالعه: نوسازی سیستم های اطلاعاتی شرکت نیرو محرکه
    پریسا اردین 1396
  33. شناسایی و اولویت بندی موانع ساختاری تحقق دانشگاه کارآفرین از دیدگاه اساتید کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری
    سیدتقی محمدی 1396
  34. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملکرد کسب و کار در شرکت های کره ای و چینی فعال در ایران
    اون سول ای 1396
  35. طراحی الگوی داستان سرایی کارآفرینانه مورد مطالعه: تیم های کارآفرینانه فعال در مراکز شتابدهی آواتک و دیموند
    روزبه شاهرخی 1396
  36. شناسایی و اولویت بندی موانع کارآفرینی سازمانی در مراکز تجاری - تفریحی تهران
    سحر امیرانی 1396
  37. شناسایی عوامل موثر در طراحی فرایند خدمات جدید در حوزه¬ی هتلداری استان یزد
    محمد مختاری حسن اباد 1396
  38. تبین نقش ویژگیهای شرکت و صنعت در بقای شرکت های فعال صنایع تبدیلی و تکمیلی ایران
    مریم مسچی 1396
  39. طراحی و تبیین مدل رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط با رشد سریع در کشورهای منتخب بر اساس داده های GEM 2012 ایران
    سپیده قطبی 1396
  40. طراحی مدل ارزیابی فرصت های کسب و کار در رشته فعالیت غذاهای فوری در تهران
    سعید مصباح 1396
  41. تاثیر کارآفرینی سازمانی بر نوآوری در کسب و کارهای تثبیت شده در ایران بر اساس داده ای دیده بان جهانی کارآفرینی
    محمدرضا الحق 1396
  42. شناسایی فرآیندهای یاددهی-یادگیری اثربخش برای آموزش کارآفرینان نوپا در دانشکده کارآفرینی
    وجیهه وفایی 1396
  43. تبیین نقش شبکه های اجتماعی بر شایستگی های کارآفرینانه کارآفرینان نوپا، تثبیت شده و بالقوه (بر مبنای داده های 2010 ایران و دانمارک)
    لیدا سررشته داری 1396
  44. اثر آموزش کارآفرینی برقصد کارآفرینانه دانشجویان آموزشکده عالی فنی و حرفه­ای دخترانه هفده شهریور کرج
    وجیهه باقرصاد 1396
  45. تبیین نقش شبکه اجتماعی در نوآوری کسب و کارهای تثبیت شده بر اساس داده های دیده بان جهانی کارآفرینی GEM 2010 ایران
    نستوه نوچیان 1396
  46. اثربخشی بکارگیری نوروفیدبک در توسعه ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه دانش­آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
    نرگس رحمتی 1396
  47. تبیین نقش رهبری کارآفرینانه در عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در زمینه­ی فناوری نانو در تهران
    نسیم لطفی عمران 1396
  48. تبیین تاثیر مدیریت کارآفرینانه در عملکرد موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی
    شراره میرچی 1396
  49. تبیین تاثیر هوش بر ایدههای کارآفرینانه کارآفرینان پارکهای علم و فناوری شهر تهران
    حمید توکل پناه علی 1396
  50. ارزیابی کارآیی ملی کارآفرینانه در کشورهای عضو GEM با رویکرد تحلیل پوششی داده ها (DEA)
    نرگس وفایی 1396
  51. تحلیل تاثیر شایستگی ها و هنجارهای اجتماعی کارآفرینانه بر انگیزه کارآفرینانه بر اساس داده های GEM 2012 ایران
    حسن خلیلی 1396
  52. تاثیر سرمایه انسانی بر قصد کارآفرینانه : مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران
    فریبا محمدی 1396
  53. ارزیابی نقش هم موضوعی در کیفیت شهود کارآفرینان سریالی مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    مریم میرزایی 1396
  54. تبیین نقش تعاملات اجتماعی در پایداری تیم کارآفرین در کسب و کارهای نانوتکنولوژی تثبیت شده در ایران
    سیدمصطفی قاسمی زاده 1396
  55. تاثیر فرهنگ ملی بر انگیزه کارآفرینانه در کشور های منتخب آسیا بر اساس داده های 2011 GEM
    پریسا محمدی 1396
  56. تبیین تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران
    حسین طیبی سودکلایی 1396
  57. مستند سازی تصویری تاثیر ویژگی­های شخصیتی، تجربیات فردی و زمینه­ی خانوادگی بر موفقیت کارآفرینان (مطالعه موردی سرکار خانم خیال عبداله زاده،‌ کارآفرین برتر ملی)
    محسن احمدی 1396
  58. بررسی تاثیر ویژگی های ایده کسب و کار بر پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار جدید مورد مطالعه: شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    حمید خورشیدی 1396
  59. شناسایی نقش های حمایتی دولت در توسعه کسب و کارهای گردشگری طبیعت
    سمیه فاتحی فشتمی 1396
  60. تدوین مدل شایستگیهای کارآفرینانه در شناسایی فرصت ها ، مطالعه موردی شرکت پگاه تهران
    مینا طاهری 1396
  61. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد مورد مطالعه: شعب بانک اقتصاد نوین در شهر تهران
    محمد پورصادقی 1396
  62. شناسایی و اولویت بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده تسهیم دانش در میان کارآفرینان نوپا مورد مطالعه: کافه کارآفرینی ایران
    نسرین پریشن 1396
  63. شناسایی موانع و راهکارهای توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکت کارت ‏هوشمند ایران خودرو
    علیرضا قاجار 1396
  64. تبیین نقش گرایش کارآفرینانه در کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران
    فاطمه مرادی 1396
  65. نقش سرمایه¬های روانشناختی، اجتماعی و انسانی در فرایند تشخیص فرصت های کارآفرینانه - مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد فنی مهندسی دانشگاههای دولتی شهر تهران
    اعظم کی منش 1396
  66. ارزیابی پذیرش مشتریان از سیستم پرداخت همراه برای تعیین امکان وجود فرصت های کارآفرینی
    مهتاب برازنده ویرثق 1396
  67. شناسایی و الویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت ساختمان استان آذربایجان شرقی
    عادل پیری 1396
  68. سنجش تاثیر محیط نهادی بر پدیده­ی کارآفرینی در کشورهای عضو دیده­بان جهانی کارآفرینی
    محمدمهدی معماریانی 1396
  69. تبیین نقش تجربه پیشین کارآفرینی در قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه تهران
    ازاده شهپری یان 1396
  70. شناسایی عوامل ساختاری موثر بر توسعه کارآفرینی دانشگاهی - مورد: دانشگاه جامع علمی-کاربردی
    سیدمرتضی باقری فرد 1396
  71. ارزیابی مقایسه ای ادراکات، گرایش ها و فعالیت های کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد مازندران و دانشگاه مازندران
    فریدون صادقی 1396
  72. طراحی چارچوب مفهومی انتخاب کسب و کارهای نوپای کارآفرینانه برتر دانشجویی
    محسن انصاری 1396
  73. شناسایی عوامل پیش برنده کارآفرینی سازمانی مبتنی بر تغییر فناوری در دیوان محاسبات کشور
    سیدداریوش رضابیگی 1396
  74. تحلیل شبکه دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران مورد مطالعه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    ناهید نصیرزاده ونهری 1396
  75. تاثیر اشتیاق کارآفرینانه بر رهبری کارآفرینانه با تاکید بر نقش تعدیل گری هوش معنوی مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری استان تهران
    مریم خرم دل 1396
  76. شناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در صنعت ماء الشعیر ایران
    فرزانه همتیان 1396
  77. بررسی موانع و راهکارهای ساختاری توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکت ملی پتروشیمی ایران
    شیما آقا‌ئی 1396
  78. نقش شبکه اجتماعی در عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران و دانمارک با استفاده از داده­های GEM
    مینا نجفیان 1396
  79. بررسی تاثیر قابلیت نوآوری و گرایش کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای بیمه خصوصی در ایران (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی کارآفرین و پاسارگاد)
    سلیمه عبدالوهاب 1396
  80. رده بندی کارآفرینان تی ای آی در اقتصادهای عضو دیده بان جهانی کارآفرینی با استفاده از تکنیک های داده کاوی و داده های دیده بان جهانی کارافرینی 2005-2011
    یاشار زرگری زنوز 1396
  81. بررسی تاثیر بازارگرایی و گرایش به فناوری، بر موفقیت محصول جدید صادراتی درصنایع شیمیایی استان تهران
    سهراب جافریان 1396
  82. ارزیابی تاثیر سرمایه روانشناختی و اجتماعی بر اشتیاق کارآفرینانه جمعی با تاکید بر خودباوری کارآفرینانه مورد مطالعه: شرکت دانش بنیان مهاد قدس
    هادی مسلمی امیرانی 1396
  83. نقش انواع شبکه های اجتماعی در انگیزه کارآفرینانه کارآفرینان کشورهای MENA بر اساس داده­های GEM (2009-2011)
    صدف پژواک 1396
  84. تاثیر توسعه محصول / خدمت جدید بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری (بررسی موردی: هتل های منتخب آذربایجان شرقی، تهران، کیش)
    المیرا سلطان سنجری 1396
  85. طراحی مدل برندسازی مکان مراکز خرید نوظهور بر مبنای فرصت¬های کسب و کار – مورد مطالعه: مراکز خرید استان تهران
    سروش هاشمی 1396
  86. ارزیابی تاثیر مکانیزم های یادگیری سازمانی بر نوآوری در شرکت بهره برداری متروی تهران
    حمید رضا کریمی 1396
  87. ارزیابی نقش کارآفرینی سازمانی در عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت هولدینگ کسب و صنعت بین المللی ری)
    مهدی کریمی 1396
  88. تبیین نقش تیم کارآفرینانه در عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    مهدی علی زاده 1396
  89. شناسایی تاثیر جو کارآفرینی سازمانی بر گرایش کارآفرینانه در شرکت های بیمه (مورد مطالعه: استان تهران)
    پریا الوندی پور 1396
  90. تبیین تاثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه تهران
    ناهید محمدزاده پارچین 1396
  91. تبیین عوامل فرهنگ سازمانی موثر بر کارآفرینی سازمانی در کسب و کارهای خودروساز کشور (مطالعه موردی: شرکت سایپا) ‏
    سیامک حیدری 1396
  92. بررسی تاثیر شبکه های بین شرکتی بر نوآوری کسب و کارهای نوپا و تثبیت شده بر اساس داده های GEM 2012 در کشور ایران و دانمارک
    محیا بیات 1396
  93. ارزیابی نقش افزایش سیستم های روان- بدن در کیفیت شهود کارآفرینان سریالی مستقر در پارک های علم وفناوری شهر تهران
    سعید رضایی طرقی 1396
  94. شناسایی عوامل بازدارنده و پیش برنده رفتاری توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
    رومینا دهناد 1396
  95. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه و استراتژی بر عملکرد شرکتهای تولید کننده قطعات خودرو در استان تهران
    احمد رضا ذهبی 1396
  96. شناسایی موانع توزیع فیلم در شبکه ویدئوی خانگی و ارائه راه حل عملیانی با استفاده از روش حل خلاقانه مساله ( XTRIZ )(مطالعه موردی موسسه هنرنمای پارسیان)
    لیلا فنایی مرحمت 1396
  97. تاثیر شبکه اجتماعی و حمایت خانوادگی بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در ایران و دانمارک (با استفاده از داده­های GEM 2011)
    الهام کابلی 1396
  98. ارزیابی روان تنی تاثیر اشتیاق عمومی کارآفرینان بخش فناوری اطلاعات بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه در پارک علم و فناوری تهران
    فرزانه عبداله زاده 1396
  99. تاثیر سرمایه اجتماعی بر قصد کارآفرینانه : مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران
    راضیه پرنیان 1396
  100. تاثیر توانمند سازی روانشناختی بر ایفای نقش های کارآفرینی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و متوسط بر اساس داده های GEM 2011 ایران و دانمارک
    سحر رجایی 1396
  101. نقش اشتیاق جمعی کارآفرینان در رشد کسب و کارهای فعال در بورس ایران
    مائده گودرزی 1396
  102. نیاز سنجی آموزشی مهارت های کار آفرینی دانشجویان کارشناسی پردیس علوم رفتاری دانشگاه تهران
    صادق نظری خاکشور 1396
  103. بررسی روش های آموزش و ارائه روش اثربخش آموزش کارآفرینی برای دانشجویان مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران
    شادی ختائی 1396
  104. بررسی ارتباط بین مطلوبیت و امکان پذیری درک شده توسط دانشجویان با گرایش آنها به کارآفرینی
    هادی ابراهیمی خاکباز 1396