Seyed Sajadi

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Seyed Sajadi

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

P.H.D dissertations

  1. چارچوب مفهومی فرآیند دلبستگی کارآفرینان به ایده
    وجیهه وفائی 2024
  2. ارایه الگوی تصمیم گیری برای توسعه مدل کسب و کار با رویکرد نوآوری اجتماعی
    فاطمه خراسان چی 2023
  3. ارائه مدل ریاضی چندهدفه فازی برای برنامه ریزی تولید در زنجیره تامین حلقه بسته سبز در صنایع چندمحصولی - مورد مطالعه شرکت کفش شهپر ممتاز
    احسان سلمانی زارچی 2022
  4. مدل سازی فرآیند راه اندازی استارت اپ ها در شتاب دهنده های کسب و کار با رویکرد پویایی شناسی سیستم
    حمید شیخی ئیلانلو 2022
  5. ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
    نوید محمدی 2022
  6. ارائه مدل اسکیل آپ بر اساس دو بعد طراحی ساختار سازمانی و ترکیب تیمی در استارت آپ های فناورانه
    فائزه حنیف زاده 2022
  7. طراحی چارچوب مدل کسب و کار با رویکرد نوآوری استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت ICT
    بنفشه دستوریان جمنانی 2020
  8. تبیین خروج کارآفرینانه با تاکید بر نقش شبکه­های اجتماعی
    نگار خسروی 2020
  9. مدلسازي و ارائه روش حل تلفيقي تحليل پوششي داده ها و شبيه سازي براي مساله مكانيابي-تخصيص پايگاه هاي اورژانس
    احمد کمالی 2019
  10. طراحي پيش سازمان براي كسب و كار اينترنتي جديد با رويكرد طراحي پژوهشي
    سیدهادی فرح زادی 2019
  11. ارايه مدل چابكي زنجيره تأمين پايدار در صنعت آجر استان اصفهان
    فرهاد فرهادی 2019
  12. واكاوي فرايند رشد كسب و كارهاي فعال در صنايع غذايي نيمه آماده در ايران
    محلا زارع مهرجردی 2018
  13. 0ارايه يك مدل بهينه سازي مبتني بر شبيه سازي جهت انتخاب و تعيين توالي انجام پروژه هاي توسعه محصول جديد دفاعي
    صادق شهبازی 2018

Master Theses

  1. بررسی نقش قابلیت تحلیل داده های بزرگ بر روی قابلیت بازاریابی کسب وکارهای کوچک و متوسط؛ با نقش میانجی گری مزیت رقابتی پایدار و چابکی سازمان و نقش تعدیل گری گرایش کارآفرینانه
    امیر فانی 2024
  2. اولویت بندی مولفه های نوآوری مدل کسب وکار چرخشی با توجه به استراتژی های کسب و کارچرخشی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره
    مهیار میرزاکاظم 2024
  3. تاثیر قابلیت تحلیل داده های بزرگ بر قابلیت بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط با تمرکز بر گرایش کارآفرینانه به عنوان متغیر تعدیلگر
    نادیا بهنیا 2024
  4. ارزیابی تامین کنندگان پروژه ساخت وساز براساس ریسک های زنجیره تامین آن با رویکرد ترکیبی شبیه سازی گسسته پیشامد و تصمیم گیری چندمعیاره
    فاطمه مینائی 2024
  5. شناسايي و تحليل تاثير بكارگيري مولفه هاي استراتژي كارآفريني بر افزايش مزيت رقابتي منجر به رشد فروش مطالعه موردي :شركت هاي تامين كننده قطعات ساپكو
    الهه عظیمی 2024
  6. تعیین تاثیر نفوذ خانوادگی بر نوآوری مدل کسب وکار دیجیتال با میانجیگری قابلیتهای پویا و تعدیل گری گرایش کارآفرینانه: بررسی شرکت های کوچک و متوسط استان تهران
    محمدمهدی اشتری 2024
  7. شناسایی مولفه های مدل کسب وکار حوزه سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی ( با تاکید بر جریان درآمدی و ساختار هزینه)
    سیدعلیرضا ضیایی استرابادی 2024
  8. نقش مشارکت مشتری در عملکرد توسعه محصول جدید با نقش میانجی نوآوری محصول و نقش تعدیلگر قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های کلان
    معصومه سراج 2024
  9. شناسايي تأثير نوآوري زنجيره تأمين بر عملكرد سازماني كسب و كارهاي حوزه بهداشت و درمان
    مارال عباسی راد 2024
  10. تبیین تاثیر هوشمندسازی کسب و کارهای نوپا بر موفقیت آن ها باتوجه به نقش تعدیلگری قابلیت های کلان داده و نقش میانجی قابلیت های نوآور
    کیمیا شریفی 2023
  11. طراحی مدل کسب و کار مدارس هوانوردی با تمرکز بر ارزش پیشنهادی و بخش مشتریان
    محمدجواد منوچهرطیبی 2023
  12. تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد شرکت های صنعتی با نقش میانجی گرایش پایداری زیست محیطی در ایران
    فائزه مؤمنی 2023
  13. طراحی الگوی هم آفرینی برای کسب و کارهای حوزه IOT مورد مطالعه سرویس آنلاین مشاوره پزشکی ایران
    فرزانه تقوی 2023
  14. طراحی مدل کسب و کار پایدار تسهیلگران گردشگری سلامت در استان تهران
    محمد شیخی 2023
  15. پیش بینی رضایت مشتریان شرکت هواپیمایی با استفاده از رویکرد داده کاوی
    نیکو حسین پور 2023
  16. ارائه یک سیاست ابتکاری کنترل موجودی برای سیستم مستعد شکست با فرض جایگزینی محصولات با رویکرد بهینه سازی مبتنی بر شبیه سازی
    سارا سعیدآبادی 2023
  17. شناسایی تاثیر احساسات منفی در میزان کاهش تخریب ارزش مشترک برند در بستر شبکه های اجتماعی (گردشگران غذایی داخلی)
    الهام قنبری 2022
  18. بررسی تاثیر همآفرینی ارزش و هوبت مکان بر عشق گردشگران به مقاصد گردشگری با نقش میانجی تصویر برند؛ مطالعه مقاصد گردشگری شهر شیراز
    الهام عزت آبادی پور 2022
  19. طراحی مدل کسب و کار مشاوره سبک پوشش با رویکرد خلق ارزش
    امیرحسین بهمنی 2022
  20. بررسی عوامل موثر بر موفقیت تأمین مالی کارآفرینانه بر بستر بلاکچین در حوزه پزشکی(درمان) به روش ICO,IEO
    شایان رستمی عصرآبادی 2022
  21. بررسی نقش تنوع مدل کسب و کار در عملکرد صنایع نوشیدنی در دوران کرونا مورد مطالعه شرکت بهنوش ایران و شرکت زمزم ایران
    علی عبدی 2022
  22. تحلیل نیاز کاربرد فناوری ارتباطات اطلاعاتی (ICT) به عنوان یکی از مولفه های موثر بر کارآفرینی در بازاریابی رستوران های شهر تهران
    محمدرضا رئوفی 2022
  23. ارائه مدل طراحی محصول جدید مبتنی بر کیفیت فرآیند داده کاوی
    نسترن سادات رکنی معزیان 2022
  24. بررسی تاثیر نظرات، محتوای تولید شده، بر مزیت رقابتی بر درگیری در برند در کسب و کارهای کوچک اینستاگرام
    سمیه داداش زاده 2022
  25. بررسی عوامل عشق به نام تجاری مقاصد گردشگری در ایران و ترکیه بر اساس محتوای تولید شده گردشگران با رویکرد متن کاوی
    احسان زائری 2021
  26. شناسائی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای گردشگری نقش میانجی تجریه برند و مزایای رسانه های اجتماعی
    غزاله اسدی دماوندی 2021
  27. ارائه بررسی عملکرد رویکردهای اثرسازانه, علّی وتوامان در تصمیم گیری کار آفرینانه با استفاده از مدل سازی و شبیه سازی عاملی
    سینا شهبازی 2021
  28. ): بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک و سرمایه ی اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت زنجیره تامین پایدار در شرکت های کوچک و متوسط در کشور ایران
    فائزه حاجیان 2021
  29. توسعه فرایند مدیریت پروژه های طراحی و توسعه محصول جدید با ملاحظه شاخص های پایداری (مطالعه موردی)
    زهرا شیرین آبادی 2021
  30. بررسی رویکرد اثرسازی و رفتارهای علّی در شرکت های نوپا با نگرش پویایی سیستم ها
    سپهر لطفی 2021
  31. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر رشد کسب و کارهای دانش بنیان استان تهران
    محمدصادق مسچی 2021
  32. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر رشد شرکت های دانش بنیان شهر تهران با نقش تعدیل گری سن شرکت
    زینب معظمی 2021
  33. واکاوی پدیده شکست در شرکت های نوپای شتابدهی شده در شتابدهنده های ایرانی
    مسعود حمیدزاده 2021
  34. تاثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش متغیر میانجی پویایی گروه
    سبا حیدرآبادیان 2021
  35. شناسایی راهبردهای سرمایه انسانی در شرکت های دانش بنیان در محیط های ناپایدار با میانجی گری گرایش کارآفرینانه
    سحر علی پوردستجردانی 2021
  36. تدوین مدل فرایندی استقرار شتابدهنده های شرکتی در ایران
    نازنین عابدیان 2021
  37. شناسایی و الویت بندی راهکارهای بهبود فرآیندهای کسب و کار با ترکیب شبیه سازی ، تصمیم گیری چندشاخصه و طراحی آزمایش ها (مورد مطالعه اداره کل خدمات آموشی)
    فائزه زارعی 2021
  38. بررسی تاثیر سرمایه کارآفرینانه بر گرایش کارآفرینانه با نقش متغییر تعدیل گر یادگیری سازمانی (مورد مطالعه :صاحبان و سرمایه گذاران کسب و کارهای نوآفرین (استارتاپ ها))
    احسان آقاسیان 2021
  39. مسئله زمانبندی اتاق عمل در حالت یکپارچه بر اساس شبیه سازی داده محور تحت عدم قطعیت
    محمدعلی کیوانی پور 2021
  40. تاثیر کاربرد فناوری های نوین در بازاریابی گردشگری پزشکی ایران مطالعه مورردی شهر تهران
    فاطمه فیلم 2021
  41. تبیین عوامل موثر بر سرعت توسعه خدمت جدید با نقش تعدیلگر تشویق رهبر برای خلاقیت مورد مطالعه: بیمه سایبری
    مهتاب تدین 2021
  42. طراحی مدل فرآیندی پروژه وار سازی سازمانی(projectification) به منظور توسعه اقدامات کارآفرینانه سازمانی
    رضا صبوری نژاد 2021
  43. بهینه سازی زنجیره تامین سبز صنایع غذایی با استفاده از رویکرد شبیه سازی و بهینه سازی مبتنی بر شبیه سازی (مورد مطالعه: شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش)
    نیکتا باباخانی 2020
  44. ارائه مدل ریاضی چند هدفه برای زنجیره تأمین همگرا با در نظر گرفتن تولید با کسری قطعات با استفاده از رویکرد ترکیبی بهینه‌سازی استوار و بهینه‌سازی مبتنی بر شبیه‌سازی
    آفرین آقائی 2020
  45. پیکربندی زنجیره تامین به منظور طراحی تئوری نقطه ی محدود کننده زیست محیطی(EHPP) برای توسعه ی محصول جدید با رویکرد شبیه سازی ترکیبی
    رضا بهنام فر 2020
  46. طراحی مدل زنجیره تامین سه سطحی تحت قراردادها با رویکرد بهینه سازی مبتنی برشبیه سازی
    مرضیه جلال کمالی 2020
  47. تاثیر آموزش بازاریابی کارآفرینانه از طریق بازی وارسازی بر قصد کارآفرینانه شرکت کنندگان
    امین علی نژادکردمحله 2020
  48. تأثیر ویژگی های تیمی و تعاملات اجتماعی تیم کارآفرین بر موفقیت استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات
    فاطمه سادات سیدعلیخانی 2020
  49. طراحي مدل كسب و كار در پلتفرم هاي چندوجهي گردشگري
    نیما حق شناس 2019
  50. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پذيرش خدمت جديد مطالعه موردي پذيرش نسخه هاي به نگام شده برنامكهاي اپليكيش اندرويد
    سودابه هراتی زاده 2019
  51. مدلسازي رشد استارتاپ هاي ناب با استفاده از رويكرد سيستم دايناميك مطالعه موردي استارتاپ استادبانك
    زهرا جمشیدی 2019
  52. تاثير توسعه محصول جديد بر رضايت مشتريان مطالعه موردي توليدكنندگان لوازم خانگي
    نسرین رضائی 2019
  53. تحليل عوامل موثر بر موفقيت فرآيندهاي توسعه محصولات جديد مبتني بر اپليكيشن‌هاي تلفن‌هاي هوشمند
    نسترن علیمردانی ناغانی 2019
  54. مدلسازي و ارزيابي فرايندهاي توسعه محصول جديد در زنجيره هاي تامين كارآفرينانه
    محمدامین منصورخاکی 2019
  55. برنامه ريزي توليد تحت بازده تصادفي و ظرفيت متغير
    مهرنوش محمدی 2019
  56. بررسي رابطه ميان مديريت پروزه كارآفرينانه و كاهش نرخ ميرايي ايده ها در فرايند توسعه محصول جديد در كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات
    سیدامیرحسین طاهرزاده 2019
  57. بررسي نقش مداخله گر ظرفيت جذب بر اثر جمع سپاري بر روي عملكرد استراتژي نوآوري باز.
    علی باقری 2019
  58. مدلسازي و ارزيابي بين مولفه هاي سرمايه فكري، كارآفريني سازماني، تاب آوري سازماني و مديريت دانش بر اساس رويكرد تركيبي مدل سازي ساختاري تفسيري و مدل سازي معادلات ساختاري
    علی باقریان کناری 2019
  59. طراحي مدل كارآفريني سازماني در سازمان هاي دارايي محور مطالعه موردي اداره كل ساختمان و تاسيسات راه آهن جمهوري اسلامي ايران
    احسان سلیمی 2019
  60. طراحي مدل كسب و كار با تاكيد بر ارزش پيشنهادي و بخش بندي مشتريان مبتني بر زنجيره تامين كارآفرينانه : مطالعه موردي صنعت ادويه در شهر تهران
    علی عندلیب 2019
  61. شناسايي و تحليل عوامل موثر (عوامل رفتاري و مديريتي) در اتخاذ استراتژي كارآفرينانه جهت ورود و توسعه تجارت بين المللي توسط شركت هاي كوچك و متوسط
    ابراهیم هدایت 2019
  62. تاثير بازارگرايي داخلي بر تاييد برند
    میثم اشعرئین 2019
  63. شناسايي قابليتهاي سيستم هاي اطلاعاتي در توسعه خوشه هاي صنعتي
    علی آخوندی اقدم 2018
  64. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر توسعه كارآفريني پايدار در صنعت گردشگري استان يزد
    مریم جلالی 2018
  65. تحليل عوامل فردي موثر (وابسته به عامل) بر سرعت شكل گيري كسب و كار جديد (مطالعه موردي كسب و كارهاي نوپا در صنايع منتخب ايران)
    هانیه دهقانی زنگنه 2018
  66. طراحي مدل شبيه سازي فرايند هاي توسعه محصول جديد به منظور ارزيابي شاخص هاي عملكردي كسب و كار
    عاطفه نیرابادی 2018
  67. شناسايي و ارزيابي شاخصي هاي اثر بخشي كانالهاي ارتباطي بازار ديجيتال در ايران
    منیژه ایزدی 2018
  68. تحليل تاثير گرايش كارآفرينانه بر چابكي زنجيره تامين شركت هاي كوچك و متوسط صنعت عسل و صنايع وابسته ( مورد مطالعه صنعت عسل و صنايع فعال در استان فارس )
    ارش پردل 2018
  69. طراحي مدلي مبتني بر بهره مندي از بازي جهت افزايش موفقيت شركت هاي نوپاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات
    علیرضا توکلی 2018
  70. سياست هاي ارتقا زنجيره ارزش صنعت گل محمدي در ايران
    سجاد علی زاده کوثرریزی 2018
  71. شناسايي راه حل هاي ابتكاري در زنجيره تامين ميوه با استفاده از روش –سيستمي از سيستم ها عنوان دفاع شده: شناسايي روش هاي ابتكاري در زنجيره تأمين ميوه با استفاده از روش سيستمي از سيستم ها
    داود مرادی 2018
  72. شناسايي تاثير مولفه هاي مديريت زنجيره تامين SCM بر عملكرد توسعه محصول جديد NPDP در شركت¬هاي فعال صنايع غذايي ايران – مطالعه موردي: شركت¬هاي كارآفرين فعال در صنايع لبني استان¬هاي تهران و فارس
    ابراهیم میرزائی 2018
  73. شناسايي عوامل موثر بر كيفيت خدمات مورد نياز مشتريان موبايل سلامت مطالعه موردي: كسب و كارهاي فعال در حوزه بهداشت و سلامت در تهران
    ایران دانه زن 2018
  74. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر پياده سازي ساز و كارهاي نوآورانه شفافيت و قابليت رديابي زنجيره تأمين در صنايع غذايي مطالعه موردي: صنايع ليني و پروتئيني استان تهران
    فرزانه ازادنیا 2018
  75. بررسي تاثير گرايش هاي راهبردي بر عملكرد شعب بانك ملي و پاسارگاد استان آذربايجان شرقي
    نینا باقری 2018
  76. تاثير نوآوري ارائه خدمات برعملكرد كسب وكارهاي ورزشي مطالعه موردي :هوشمند سازي سالن هاي ورزشي
    امین بایرامی 2018
  77. شناسايي و بررسي تأثير اشتياق به رشد مديران بر رشد كسب و كار در چهارچوب تئوري رفتار برنامه ريزي شده مطالعه موردي: شركت هاي كوچك و متوسط توليد كننده صادراتي منتخب استان تهران
    فائزه حنیف زاده 2018
  78. طراحي مدل كسب و كار براي تبديل بناهاي تاريخي به اقامت گاه هاي سنتي با تمركز بر ارزش پيشنهادي با رويكرد توسعه گردشگري مورد مطالعه : شهر دزفول
    سیده سارا پورمرشد 2018
  79. طراحي الگوي برند سازي براي كسب و كارهاي حوزه كودك با محوريت اسباب بازي
    مهدی صفری یزد 2018
  80. نقش شبكه هاي تخصصي بر نوآوري محصول در صنايع پيشرفته
    احسان شریف احمدیان 2018
  81. شناسايي مختصات تفكر راهبردي كارآفرينانه در راستاي رشد بنگاه هاي صنعت گردشگري
    پریسا رسولیان هروی 2018
  82. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر توسعه گردشگري تندرستي در ايران
    منا میردامادیان 2018
  83. طراحي ارزش هاي پيشنهادي جديد در اكوسيستم خدمات هوايي با رويكرد برهان برتري خدمات
    سیدمحمدمهدی حامی 2018
  84. شناسايي و ارزيابي استراتژي كارآفرينانه رشد صادرات شركت صنايع غذايي خوراكي
    مریم داودی 2018
  85. رتبه بندي شركت هاي نوپاي خارج شده از شتاب دهنده ها با رويكرد تحليل پوششي داده ها
    نیلوفر قطب الدینی بنادکی 2018
  86. طراحي مدل فرايندي شتاب دهنده هاي كسب و كارهاي نوپاي حوزه IT
    پروانه حیدری 2018
  87. طراحي الگوي اجراي موفق پروژه هاي توسعه محصول جديد با رويكرد كارآفرينانه مطالعه موردي: شركت هاي فعال در صنعت الكترونيك و مخابرات ايران
    علیرضا احمدابادی 2018
  88. شناسايي عوامل كليدي موفقيت توسعه خدمات الكترونيكي در صنعت بيمه ايران
    اکرم اهنگرسله بنی 2018
  89. اولويت بندي و ارزيابي مولفه هاي مديريت زنجيره تأمين كارآفرينانه موثر بر فرايند توسعه محصولات جديد در شركت هاي كارآفرين فعال در صنايع شوينده ايران
    مجتبی درگاهی مولان 2018
  90. شناسايي ميزان تاثير سرمايه فكري بر شكل گيري ايده هاي كارآفرينانه مطالعه موردي در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    نیلوفر شعاعی 2018
  91. تأثير توسعه محصول / خدمت جديد بر مزيت رقابتي و عملكرد سازماني در صنعت هتل داري (بررسي موردي: هتل هاي منتخب آذربايجان شرقي، تهران، كيش)
    المیرا سلطان سنجری 2018
  92. طراحي شبكه يكپارچه تأمين مواد اوليه كسب و كارهاي حوزه رستوران، كترينگ و فست فود
    مصطفی صراحی 2018
  93. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر زنجيره تأمين كارآفرينانه در شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت زعفران ايران
    رضا صادقی 2018
  94. شناسايي و ارزيابي فرايندهاي تحقيق و توسعه در شركت هاي دانش بنيان (شركت هاي مستقر در شهرك علمي تحقيقاتي اصفهان)
    حمیدرضا شاکران 2018
  95. تأثير ابعاد استراتژي هاي كارآفرينانه بر رشد شركت هاي حوزه ICT با ميانجي گري فرصت ها و منابع
    بصیره مجیدی 2018
  96. طراحي مدل كسب و كار شركت هاي حمل و نقل و باربري دريايي با تاكيد بر ارزش هاي پيشنهادي مطالعه موردي: شركت هاي حمل و نقل دريايي بندر
    سحر نظران حسن کیاده 2018
  97. شناسايي تاثير سرمايه فكري برنوآوري فرايندي پروژه هاي انتشاراتي (مورد مطالعه :تهران)
    رضا فرامرزپور 2018
  98. شناسايي و تحليل عوامل موثر بر انتخاب استراتژي هاي خروج كارآفرينانه در كسب وكارهاي موفق
    محمدسعید محقق نیشابوری 2018
  99. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر موفقيت مديريت پروژه هاي كارآفرينانه
    ساحره الفت پور 2018
  100. شناسايي عوامل موثر بر فرايند توسعه محصول جديد : مطالعه موردي صنعت سوسيس و كالباس
    ملیکا راستی پور 2018
  101. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر عملكرد زنجيره تامين كسب و كارهاي كوچك و متوسط با استفاده از روش تحليل سلسله مراتبي در حوزه مواد شوينده استان تهران
    مصطفی صدیقیان 2018
  102. شناسايي تأثير تجربيات برتر مديريت زنجيره تأمين بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت پوشاك تهران
    سهیلا کشاورزرضائی 2018
  103. طراحي نظام ارزيابي و اولويت بندي تأمين كنندگان بين المللي در زنجيره تأمين كارآفرينانه
    فهیمه لطفی 2018
  104. شناسايي و ارزيابي مولفه­هاي موثر در طراحي زنجيره­ي تامين كارآفرينانه بر فرايند توسعه محصول جديد در شركت­هاي فناور فعال در صنعت گاز ايران
    وجیهه حیدری جونی 2018
  105. شناسايي و ارزيابي ميزان تاثير مولفه هاي زنجيره تامين كارآفرينانه و توسعه محصول جديد بر عملكرد شركت ها-مورد مطالعه: صنايع نوشيدني شهر تهران
    فرزانه عسگری 2018
  106. طراحي مدل رتبه بندي شركت هاي دانش بنيان از جنبه نوآوري با رويكرد تحليل پوششي داده مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    شقایق حبیبی 2018