سید مجتبی سجادی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

سید مجتبی سجادی

دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید

رساله های دکتری

  1. چارچوب مفهومی فرآیند دلبستگی کارآفرینان به ایده
    وجیهه وفائی 1403
  2. ارایه الگوی تصمیم گیری برای توسعه مدل کسب و کار با رویکرد نوآوری اجتماعی
    فاطمه خراسان چی 1402
  3. ارائه مدل ریاضی چندهدفه فازی برای برنامه ریزی تولید در زنجیره تامین حلقه بسته سبز در صنایع چندمحصولی - مورد مطالعه شرکت کفش شهپر ممتاز
    احسان سلمانی زارچی 1401
  4. مدل سازی فرآیند راه اندازی استارت اپ ها در شتاب دهنده های کسب و کار با رویکرد پویایی شناسی سیستم
    حمید شیخی ئیلانلو 1401
  5. ارائه رویکرد داده محور برای پیش بینی موفقیت استارتاپ ها
    نوید محمدی 1401
  6. ارائه مدل اسکیل آپ بر اساس دو بعد طراحی ساختار سازمانی و ترکیب تیمی در استارت آپ های فناورانه
    فائزه حنیف زاده 1401
  7. طراحی چارچوب مدل کسب و کار با رویکرد نوآوری استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت ICT
    بنفشه دستوریان جمنانی 1399
  8. تبیین خروج کارآفرینانه با تاکید بر نقش شبکه­های اجتماعی
    نگار خسروی 1398
  9. مدلسازی و ارائه روش حل تلفیقی تحلیل پوششی داده ها و شبیه سازی برای مساله مکانیابی-تخصیص پایگاه های اورژانس
    احمد کمالی 1398
  10. طراحی پیش سازمان برای کسب و کار اینترنتی جدید با رویکرد طراحی پژوهشی
    سیدهادی فرح زادی 1398
  11. ارایه مدل چابکی زنجیره تامین پایدار در صنعت آجر استان اصفهان
    فرهاد فرهادی 1398
  12. واکاوی فرایند رشد کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی نیمه آماده در ایران
    محلا زارع مهرجردی 1397
  13. 0ارایه یک مدل بهینه سازی مبتنی بر شبیه سازی جهت انتخاب و تعیین توالی انجام پروژه های توسعه محصول جدید دفاعی
    صادق شهبازی 1397

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی نقش قابلیت تحلیل داده های بزرگ بر روی قابلیت بازاریابی کسب وکارهای کوچک و متوسط؛ با نقش میانجی گری مزیت رقابتی پایدار و چابکی سازمان و نقش تعدیل گری گرایش کارآفرینانه
    امیر فانی 1403
  2. اولویت بندی مولفه های نوآوری مدل کسب وکار چرخشی با توجه به استراتژی های کسب و کارچرخشی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره
    مهیار میرزاکاظم 1403
  3. تاثیر قابلیت تحلیل داده های بزرگ بر قابلیت بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط با تمرکز بر گرایش کارآفرینانه به عنوان متغیر تعدیلگر
    نادیا بهنیا 1403
  4. ارزیابی تامین کنندگان پروژه ساخت وساز براساس ریسک های زنجیره تامین آن با رویکرد ترکیبی شبیه سازی گسسته پیشامد و تصمیم گیری چندمعیاره
    فاطمه مینائی 1403
  5. شناسایی و تحلیل تاثیر بکارگیری مولفه های استراتژی کارآفرینی بر افزایش مزیت رقابتی منجر به رشد فروش مطالعه موردی :شرکت های تامین کننده قطعات ساپکو
    الهه عظیمی 1403
  6. تعیین تاثیر نفوذ خانوادگی بر نوآوری مدل کسب وکار دیجیتال با میانجیگری قابلیتهای پویا و تعدیل گری گرایش کارآفرینانه: بررسی شرکت های کوچک و متوسط استان تهران
    محمدمهدی اشتری 1402
  7. شناسایی مولفه های مدل کسب وکار حوزه سلامت مبتنی بر هوش مصنوعی ( با تاکید بر جریان درآمدی و ساختار هزینه)
    سیدعلیرضا ضیایی استرابادی 1402
  8. نقش مشارکت مشتری در عملکرد توسعه محصول جدید با نقش میانجی نوآوری محصول و نقش تعدیلگر قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های کلان
    معصومه سراج 1402
  9. شناسایی تاثیر نوآوری زنجیره تامین بر عملکرد سازمانی کسب و کارهای حوزه بهداشت و درمان
    مارال عباسی راد 1402
  10. تبیین تاثیر هوشمندسازی کسب و کارهای نوپا بر موفقیت آن ها باتوجه به نقش تعدیلگری قابلیت های کلان داده و نقش میانجی قابلیت های نوآور
    کیمیا شریفی 1402
  11. طراحی مدل کسب و کار مدارس هوانوردی با تمرکز بر ارزش پیشنهادی و بخش مشتریان
    محمدجواد منوچهرطیبی 1402
  12. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد شرکت های صنعتی با نقش میانجی گرایش پایداری زیست محیطی در ایران
    فائزه مومنی 1402
  13. طراحی الگوی هم آفرینی برای کسب و کارهای حوزه IOT مورد مطالعه سرویس آنلاین مشاوره پزشکی ایران
    فرزانه تقوی 1402
  14. طراحی مدل کسب و کار پایدار تسهیلگران گردشگری سلامت در استان تهران
    محمد شیخی 1401
  15. پیش بینی رضایت مشتریان شرکت هواپیمایی با استفاده از رویکرد داده کاوی
    نیکو حسین پور 1401
  16. ارائه یک سیاست ابتکاری کنترل موجودی برای سیستم مستعد شکست با فرض جایگزینی محصولات با رویکرد بهینه سازی مبتنی بر شبیه سازی
    سارا سعیدآبادی 1401
  17. شناسایی تاثیر احساسات منفی در میزان کاهش تخریب ارزش مشترک برند در بستر شبکه های اجتماعی (گردشگران غذایی داخلی)
    الهام قنبری 1401
  18. بررسی تاثیر همآفرینی ارزش و هوبت مکان بر عشق گردشگران به مقاصد گردشگری با نقش میانجی تصویر برند؛ مطالعه مقاصد گردشگری شهر شیراز
    الهام عزت آبادی پور 1401
  19. طراحی مدل کسب و کار مشاوره سبک پوشش با رویکرد خلق ارزش
    امیرحسین بهمنی 1401
  20. بررسی عوامل موثر بر موفقیت تامین مالی کارآفرینانه بر بستر بلاکچین در حوزه پزشکی(درمان) به روش ICO,IEO
    شایان رستمی عصرآبادی 1401
  21. بررسی نقش تنوع مدل کسب و کار در عملکرد صنایع نوشیدنی در دوران کرونا مورد مطالعه شرکت بهنوش ایران و شرکت زمزم ایران
    علی عبدی 1401
  22. تحلیل نیاز کاربرد فناوری ارتباطات اطلاعاتی (ICT) به عنوان یکی از مولفه های موثر بر کارآفرینی در بازاریابی رستوران های شهر تهران
    محمدرضا رئوفی 1401
  23. ارائه مدل طراحی محصول جدید مبتنی بر کیفیت فرآیند داده کاوی
    نسترن سادات رکنی معزیان 1401
  24. بررسی تاثیر نظرات، محتوای تولید شده، بر مزیت رقابتی بر درگیری در برند در کسب و کارهای کوچک اینستاگرام
    سمیه داداش زاده 1400
  25. بررسی عوامل عشق به نام تجاری مقاصد گردشگری در ایران و ترکیه بر اساس محتوای تولید شده گردشگران با رویکرد متن کاوی
    احسان زائری 1400
  26. شناسائی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای گردشگری نقش میانجی تجریه برند و مزایای رسانه های اجتماعی
    غزاله اسدی دماوندی 1400
  27. ارائه بررسی عملکرد رویکردهای اثرسازانه, علّی وتوامان در تصمیم گیری کار آفرینانه با استفاده از مدل سازی و شبیه سازی عاملی
    سینا شهبازی 1400
  28. ): بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک و سرمایه ی اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مدیریت زنجیره تامین پایدار در شرکت های کوچک و متوسط در کشور ایران
    فائزه حاجیان 1400
  29. توسعه فرایند مدیریت پروژه های طراحی و توسعه محصول جدید با ملاحظه شاخص های پایداری (مطالعه موردی)
    زهرا شیرین آبادی 1400
  30. بررسی رویکرد اثرسازی و رفتارهای علّی در شرکت های نوپا با نگرش پویایی سیستم ها
    سپهر لطفی 1400
  31. بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر رشد کسب و کارهای دانش بنیان استان تهران
    محمدصادق مسچی 1400
  32. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر رشد شرکت های دانش بنیان شهر تهران با نقش تعدیل گری سن شرکت
    زینب معظمی 1400
  33. واکاوی پدیده شکست در شرکت های نوپای شتابدهی شده در شتابدهنده های ایرانی
    مسعود حمیدزاده 1400
  34. تاثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه با نقش متغیر میانجی پویایی گروه
    سبا حیدرآبادیان 1400
  35. شناسایی راهبردهای سرمایه انسانی در شرکت های دانش بنیان در محیط های ناپایدار با میانجی گری گرایش کارآفرینانه
    سحر علی پوردستجردانی 1400
  36. تدوین مدل فرایندی استقرار شتابدهنده های شرکتی در ایران
    نازنین عابدیان 1400
  37. شناسایی و الویت بندی راهکارهای بهبود فرآیندهای کسب و کار با ترکیب شبیه سازی ، تصمیم گیری چندشاخصه و طراحی آزمایش ها (مورد مطالعه اداره کل خدمات آموشی)
    فائزه زارعی 1399
  38. بررسی تاثیر سرمایه کارآفرینانه بر گرایش کارآفرینانه با نقش متغییر تعدیل گر یادگیری سازمانی (مورد مطالعه :صاحبان و سرمایه گذاران کسب و کارهای نوآفرین (استارتاپ ها))
    احسان آقاسیان 1399
  39. مسئله زمانبندی اتاق عمل در حالت یکپارچه بر اساس شبیه سازی داده محور تحت عدم قطعیت
    محمدعلی کیوانی پور 1399
  40. تاثیر کاربرد فناوری های نوین در بازاریابی گردشگری پزشکی ایران مطالعه مورردی شهر تهران
    فاطمه فیلم 1399
  41. تبیین عوامل موثر بر سرعت توسعه خدمت جدید با نقش تعدیلگر تشویق رهبر برای خلاقیت مورد مطالعه: بیمه سایبری
    مهتاب تدین 1399
  42. طراحی مدل فرآیندی پروژه وار سازی سازمانی(projectification) به منظور توسعه اقدامات کارآفرینانه سازمانی
    رضا صبوری نژاد 1399
  43. بهینه سازی زنجیره تامین سبز صنایع غذایی با استفاده از رویکرد شبیه سازی و بهینه سازی مبتنی بر شبیه سازی (مورد مطالعه: شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش)
    نیکتا باباخانی 1399
  44. ارائه مدل ریاضی چند هدفه برای زنجیره تامین همگرا با در نظر گرفتن تولید با کسری قطعات با استفاده از رویکرد ترکیبی بهینه‌سازی استوار و بهینه‌سازی مبتنی بر شبیه‌سازی
    آفرین آقائی 1399
  45. پیکربندی زنجیره تامین به منظور طراحی تئوری نقطه ی محدود کننده زیست محیطی(EHPP) برای توسعه ی محصول جدید با رویکرد شبیه سازی ترکیبی
    رضا بهنام فر 1399
  46. طراحی مدل زنجیره تامین سه سطحی تحت قراردادها با رویکرد بهینه سازی مبتنی برشبیه سازی
    مرضیه جلال کمالی 1399
  47. تاثیر آموزش بازاریابی کارآفرینانه از طریق بازی وارسازی بر قصد کارآفرینانه شرکت کنندگان
    امین علی نژادکردمحله 1398
  48. تاثیر ویژگی های تیمی و تعاملات اجتماعی تیم کارآفرین بر موفقیت استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات
    فاطمه سادات سیدعلیخانی 1398
  49. طراحی مدل کسب و کار در پلتفرم های چندوجهی گردشگری
    نیما حق شناس 1398
  50. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش خدمت جدید مطالعه موردی پذیرش نسخه های به نگام شده برنامکهای اپلیکیش اندروید
    سودابه هراتی زاده 1398
  51. مدلسازی رشد استارتاپ های ناب با استفاده از رویکرد سیستم داینامیک مطالعه موردی استارتاپ استادبانک
    زهرا جمشیدی 1398
  52. تاثیر توسعه محصول جدید بر رضایت مشتریان مطالعه موردی تولیدکنندگان لوازم خانگی
    نسرین رضائی 1398
  53. تحلیل عوامل موثر بر موفقیت فرآیندهای توسعه محصولات جدید مبتنی بر اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند
    نسترن علیمردانی ناغانی 1398
  54. مدلسازی و ارزیابی فرایندهای توسعه محصول جدید در زنجیره های تامین کارآفرینانه
    محمدامین منصورخاکی 1398
  55. برنامه ریزی تولید تحت بازده تصادفی و ظرفیت متغیر
    مهرنوش محمدی 1398
  56. بررسی رابطه میان مدیریت پروزه کارآفرینانه و کاهش نرخ میرایی ایده ها در فرایند توسعه محصول جدید در کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
    سیدامیرحسین طاهرزاده 1398
  57. بررسی نقش مداخله گر ظرفیت جذب بر اثر جمع سپاری بر روی عملکرد استراتژی نوآوری باز.
    علی باقری 1398
  58. مدلسازی و ارزیابی بین مولفه های سرمایه فکری، کارآفرینی سازمانی، تاب آوری سازمانی و مدیریت دانش بر اساس رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و مدل سازی معادلات ساختاری
    علی باقریان کناری 1398
  59. طراحی مدل کارآفرینی سازمانی در سازمان های دارایی محور مطالعه موردی اداره کل ساختمان و تاسیسات راه آهن جمهوری اسلامی ایران
    احسان سلیمی 1398
  60. طراحی مدل کسب و کار با تاکید بر ارزش پیشنهادی و بخش بندی مشتریان مبتنی بر زنجیره تامین کارآفرینانه : مطالعه موردی صنعت ادویه در شهر تهران
    علی عندلیب 1398
  61. شناسایی و تحلیل عوامل موثر (عوامل رفتاری و مدیریتی) در اتخاذ استراتژی کارآفرینانه جهت ورود و توسعه تجارت بین المللی توسط شرکت های کوچک و متوسط
    ابراهیم هدایت 1398
  62. تاثیر بازارگرایی داخلی بر تایید برند
    میثم اشعرئین 1397
  63. شناسایی قابلیتهای سیستم های اطلاعاتی در توسعه خوشه های صنعتی
    علی آخوندی اقدم 1397
  64. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی پایدار در صنعت گردشگری استان یزد
    مریم جلالی 1397
  65. تحلیل عوامل فردی موثر (وابسته به عامل) بر سرعت شکل گیری کسب و کار جدید (مطالعه موردی کسب و کارهای نوپا در صنایع منتخب ایران)
    هانیه دهقانی زنگنه 1397
  66. طراحی مدل شبیه سازی فرایند های توسعه محصول جدید به منظور ارزیابی شاخص های عملکردی کسب و کار
    عاطفه نیرابادی 1397
  67. شناسایی و ارزیابی شاخصی های اثر بخشی کانالهای ارتباطی بازار دیجیتال در ایران
    منیژه ایزدی 1397
  68. تحلیل تاثیر گرایش کارآفرینانه بر چابکی زنجیره تامین شرکت های کوچک و متوسط صنعت عسل و صنایع وابسته ( مورد مطالعه صنعت عسل و صنایع فعال در استان فارس )
    ارش پردل 1397
  69. طراحی مدلی مبتنی بر بهره مندی از بازی جهت افزایش موفقیت شرکت های نوپای فعال در حوزه فناوری اطلاعات
    علیرضا توکلی 1396
  70. سیاست های ارتقا زنجیره ارزش صنعت گل محمدی در ایران
    سجاد علی زاده کوثرریزی 1396
  71. شناسایی راه حل های ابتکاری در زنجیره تامین میوه با استفاده از روش –سیستمی از سیستم ها عنوان دفاع شده: شناسایی روش های ابتکاری در زنجیره تامین میوه با استفاده از روش سیستمی از سیستم ها
    داود مرادی 1396
  72. شناسایی تاثیر مولفه های مدیریت زنجیره تامین SCM بر عملکرد توسعه محصول جدید NPDP در شرکت¬های فعال صنایع غذایی ایران – مطالعه موردی: شرکت¬های کارآفرین فعال در صنایع لبنی استان¬های تهران و فارس
    ابراهیم میرزائی 1396
  73. شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات مورد نیاز مشتریان موبایل سلامت مطالعه موردی: کسب و کارهای فعال در حوزه بهداشت و سلامت در تهران
    ایران دانه زن 1396
  74. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر پیاده سازی ساز و کارهای نوآورانه شفافیت و قابلیت ردیابی زنجیره تامین در صنایع غذایی مطالعه موردی: صنایع لینی و پروتئینی استان تهران
    فرزانه ازادنیا 1396
  75. بررسی تاثیر گرایش های راهبردی بر عملکرد شعب بانک ملی و پاسارگاد استان آذربایجان شرقی
    نینا باقری 1396
  76. تاثیر نوآوری ارائه خدمات برعملکرد کسب وکارهای ورزشی مطالعه موردی :هوشمند سازی سالن های ورزشی
    امین بایرامی 1396
  77. شناسایی و بررسی تاثیر اشتیاق به رشد مدیران بر رشد کسب و کار در چهارچوب تئوری رفتار برنامه ریزی شده مطالعه موردی: شرکت های کوچک و متوسط تولید کننده صادراتی منتخب استان تهران
    فائزه حنیف زاده 1396
  78. طراحی مدل کسب و کار برای تبدیل بناهای تاریخی به اقامت گاه های سنتی با تمرکز بر ارزش پیشنهادی با رویکرد توسعه گردشگری مورد مطالعه : شهر دزفول
    سیده سارا پورمرشد 1396
  79. طراحی الگوی برند سازی برای کسب و کارهای حوزه کودک با محوریت اسباب بازی
    مهدی صفری یزد 1396
  80. نقش شبکه های تخصصی بر نوآوری محصول در صنایع پیشرفته
    احسان شریف احمدیان 1396
  81. شناسایی مختصات تفکر راهبردی کارآفرینانه در راستای رشد بنگاه های صنعت گردشگری
    پریسا رسولیان هروی 1396
  82. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر توسعه گردشگری تندرستی در ایران
    منا میردامادیان 1396
  83. طراحی ارزش های پیشنهادی جدید در اکوسیستم خدمات هوایی با رویکرد برهان برتری خدمات
    سیدمحمدمهدی حامی 1396
  84. شناسایی و ارزیابی استراتژی کارآفرینانه رشد صادرات شرکت صنایع غذایی خوراکی
    مریم داودی 1396
  85. رتبه بندی شرکت های نوپای خارج شده از شتاب دهنده ها با رویکرد تحلیل پوششی داده ها
    نیلوفر قطب الدینی بنادکی 1396
  86. طراحی مدل فرایندی شتاب دهنده های کسب و کارهای نوپای حوزه IT
    پروانه حیدری 1396
  87. طراحی الگوی اجرای موفق پروژه های توسعه محصول جدید با رویکرد کارآفرینانه مطالعه موردی: شرکت های فعال در صنعت الکترونیک و مخابرات ایران
    علیرضا احمدابادی 1396
  88. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت توسعه خدمات الکترونیکی در صنعت بیمه ایران
    اکرم اهنگرسله بنی 1396
  89. اولویت بندی و ارزیابی مولفه های مدیریت زنجیره تامین کارآفرینانه موثر بر فرایند توسعه محصولات جدید در شرکت های کارآفرین فعال در صنایع شوینده ایران
    مجتبی درگاهی مولان 1396
  90. شناسایی میزان تاثیر سرمایه فکری بر شکل گیری ایده های کارآفرینانه مطالعه موردی در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    نیلوفر شعاعی 1396
  91. تاثیر توسعه محصول / خدمت جدید بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی در صنعت هتل داری (بررسی موردی: هتل های منتخب آذربایجان شرقی، تهران، کیش)
    المیرا سلطان سنجری 1396
  92. طراحی شبکه یکپارچه تامین مواد اولیه کسب و کارهای حوزه رستوران، کترینگ و فست فود
    مصطفی صراحی 1396
  93. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر زنجیره تامین کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت زعفران ایران
    رضا صادقی 1396
  94. شناسایی و ارزیابی فرایندهای تحقیق و توسعه در شرکت های دانش بنیان (شرکت های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان)
    حمیدرضا شاکران 1396
  95. تاثیر ابعاد استراتژی های کارآفرینانه بر رشد شرکت های حوزه ICT با میانجی گری فرصت ها و منابع
    بصیره مجیدی 1396
  96. طراحی مدل کسب و کار شرکت های حمل و نقل و باربری دریایی با تاکید بر ارزش های پیشنهادی مطالعه موردی: شرکت های حمل و نقل دریایی بندر
    سحر نظران حسن کیاده 1396
  97. شناسایی تاثیر سرمایه فکری برنوآوری فرایندی پروژه های انتشاراتی (مورد مطالعه :تهران)
    رضا فرامرزپور 1396
  98. شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر انتخاب استراتژی های خروج کارآفرینانه در کسب وکارهای موفق
    محمدسعید محقق نیشابوری 1396
  99. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت پروژه های کارآفرینانه
    ساحره الفت پور 1396
  100. شناسایی عوامل موثر بر فرایند توسعه محصول جدید : مطالعه موردی صنعت سوسیس و کالباس
    ملیکا راستی پور 1396
  101. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر عملکرد زنجیره تامین کسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی در حوزه مواد شوینده استان تهران
    مصطفی صدیقیان 1396
  102. شناسایی تاثیر تجربیات برتر مدیریت زنجیره تامین بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک تهران
    سهیلا کشاورزرضائی 1396
  103. طراحی نظام ارزیابی و اولویت بندی تامین کنندگان بین المللی در زنجیره تامین کارآفرینانه
    فهیمه لطفی 1396
  104. شناسایی و ارزیابی مولفه­های موثر در طراحی زنجیره­ی تامین کارآفرینانه بر فرایند توسعه محصول جدید در شرکت­های فناور فعال در صنعت گاز ایران
    وجیهه حیدری جونی 1396
  105. شناسایی و ارزیابی میزان تاثیر مولفه های زنجیره تامین کارآفرینانه و توسعه محصول جدید بر عملکرد شرکت ها-مورد مطالعه: صنایع نوشیدنی شهر تهران
    فرزانه عسگری 1396
  106. طراحی مدل رتبه بندی شرکت های دانش بنیان از جنبه نوآوری با رویکرد تحلیل پوششی داده مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    شقایق حبیبی 1396