Nader Seyyedamiri

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Nader Seyyedamiri

Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship

Master Theses

  1. تاثیر بکارگیری پلتفرم های دیجیتال بر رشد کسب و کارهای صنعت پوشاک
    محمدمهدی سیم چی 2024
  2. تاثیر مولفه های روابط فرا اجتماعی بر قصد خرید در کسب و کارهای پلتفرمی اقتصاد اشتراکی (مطالعه کسب و کارهای دیجیتال کارآفرینانه گردشگری)
    رایحه برقعی 2024
  3. خلق مشترک ارزش در پلتفرم های خرده فروشی با میانجیگری مولفه های تئوری کیفیت رابطه
    محمد فتوت شاهمرس 2024
  4. تاثیر مولفه های داستانسرایی دیجیتال بر آگاهی از برند با نقش میانجی محتوای تولیدشده توسط کاربران و طراحی بسته بندی خلاقانه (موردکاوی: استارتآپ بطری بازار)
    رامین عسکری 2024
  5. تبیین چارچوب مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در شرایط فشار زمانی مبتنی بر رویکرد بداهه‌پردازی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای پلتفرمی دیجیتال
    سروناز ابراهیمی 2024
  6. شناسایی تاثیر رفتار مشارکتی و شهروندی مشتریان دیجیتال استارتاپ‌های سفارش غذا بر ارزش پیشنهادی ادراک شده با نقش میانجی رضایت مشتریان و اعتماد.
    سارا کریمی 2024
  7. شناسایی تاثیر اثرسازی و علیت بر عملکرد بازاریابی با تعدیگری قابلیت های پویای بازاریابی (مورد مطالعه: کسب وکارهای مبتنی بر اپلیکیشن موبایلی)
    آرمین عبدالمحمدی 2024
  8. شناسایی تاثیر تعاملات فرا اجتماعی کاربران شبکه های اجتماعی بر بین المللی سازی کسب و کارهای استارت آپی، مورد مطالعه پلتفرم های ایران
    حسن اردستانی 2024
  9. شناسایی قابلیت‌های بازاریابی دیجیتالی موثر بر کاهش محدودیتهای خارج از شبکه بودن کسب‌وکارها برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان)
    مهدی زارع 2023
  10. شناسایی مولفه های اثرگذار بر توسعه اکوسیستم کارآفرینی دیجیتال در حوزه کسب وکارهای موبایلی خدمات سلامت
    ناهید مرادی امراله 2023
  11. شناسایی تأثیر ابعاد محتوای عاطفی و کارکردی تولیدشده مشتریان آنلاین بر عملکرد ارزش پیشنهادی ادراک شده (مطالعه موردی: صنایع خلاق _ بازی‌های رایانه‌ای)
    نرگس صرامی فروشانی 2023
  12. ارزیابی بکارگیری نقش هوش مصنوعی در ارتقا کارافرینی سازمانی (مطالعه موردی، سیستم بانکی)
    پژمان رازبان 2023
  13. طراحی مدل مفهومی تاثیر رویکرد داده‌باز بر شاخص‌های توسعه کسب و کارهای نوپای دیجیتال
    محبوبه نصیر 2023
  14. شناسایی تاثیر ابعاد تجربه مشتریان بر مولفه‌های ارزش پیشنهادی ادراک شده در کسب‌ و کارهای اقتصاد اشتراکی با نقش میانجی پرستیژ برند
    دانیال مصباحی 2023
  15. شناسایی عوامل یادگیری نوآوری در صنعت پوشاک ایرانی ـ اسلامی
    میترا قاصد 2023
  16. محرک های نفرت از برند و گسترش آن در بین مشتریان پلتفرم های استارتاپی موبایلی
    امیر بزرگی 2023
  17. تاثیر نوآوری ادراک شده مشتری بر هم‌آفرینی ارزش مشتری از طریق میانجی‌گری درگیرسازی مشتری، ارزش ادراک شده مشتری و تجربه مشتری (مطالعه موردی پلت‌فرم‌های VOD)
    الهه گیتی روان 2023
  18. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان سرویس های سفارش آنلاین غذا در دوران اپیدمی کرونا (مطالعه موردی اسنپ فود )
    مصطفی قمشی 2023
  19. شناسایی تاثیر مولفه های تجربه قیمتی مشتری بر درگیری ذهنی مشتریان برند خودروهای چینی در فروش آنلاین
    سید معین الدین مدنی 2023
  20. بررسی تأثیر بکارگیری بازاریابی مبتنی بر محتوا بر گرایش کارآفرینانه با توجه به نقش میانجی محتوا کاربرساز در شبکه های اجتماعی
    امین محمدابراهیم 2022
  21. شناسایی مولفه های اثربخشی تبلیغات غیرمستقیم با کمک گیمیفیکیشن در کسب و کارهای جدید و نوپا
    مهدیار قاسمی 2022
  22. شناسایی تاثیر ابعاد درگیری با برند توسط مشتریان آنلاین بر عملکرد هم‌نوآوری در خلق ایده خدمت جدید در کسب و کارهای اقتصاد اشتراکی (مورد مطالعه: اسنپ).
    سارا فلاحیان 2022
  23. شناسایی تاثیر احساسات منفی در میزان کاهش تخریب ارزش مشترک برند در بستر شبکه های اجتماعی (گردشگران غذایی داخلی)
    الهام قنبری 2022
  24. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه مبتنی بر اقتصاد اشتراکی برای اقامتگاه سالمندان
    سارا مفخمی 2022
  25. بررسی تاثیر همآفرینی ارزش و هوبت مکان بر عشق گردشگران به مقاصد گردشگری با نقش میانجی تصویر برند؛ مطالعه مقاصد گردشگری شهر شیراز
    الهام عزت آبادی پور 2022
  26. بررسی میزان تأثیر تبلیغات دیجیتال در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید کاربران شبکه های اجتماعی مورد مطالعه: شرکت های تبلیغاتی و تولید محتوا در شهر تهران
    امیرعلی شیخوند 2022
  27. بررسی تاثیر ابعاد گیمیفیکیشن بر درگیری مشتریان با فعالیت های مسئولیت اجتماعی و تجربه مشتری و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند
    ستاره علی بخشی 2022
  28. طراحی مدل کسب و کار سرای غذاهای تاریخی ایران در استان مازندران با تاکید بر ارزش پیشنهادی و مشتریان
    یاسمین ملائی 2022
  29. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و نوآوری فناورانه بر عملکرد کسب و کارهای تجارت الکترونیک خرده فروشی ایران
    امیررضا افروزی خسروشاهی 2022
  30. بررسی تاثیر نظرات، محتوای تولید شده، بر مزیت رقابتی بر درگیری در برند در کسب و کارهای کوچک اینستاگرام
    سمیه داداش زاده 2022
  31. بررسی تاثیر هم آفرینی مشتری بر ایده سازی نوآورانه در فرآیند توسعه محصول جدید
    احمد صارمی 2022
  32. بررسی عوامل عشق به نام تجاری مقاصد گردشگری در ایران و ترکیه بر اساس محتوای تولید شده گردشگران با رویکرد متن کاوی
    احسان زائری 2021
  33. بررسی ااثر قالب تخفیف بر طرفداری از برند در اپلیکیشن‌های خرید آنلاین( مطالعه موردی اپلیکیشن خرید دیجی کالا)
    مهرشاد نظری 2021
  34. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی مبتنی بر بازی بر درگیری و نگرش مشتری نسبت به برند
    مصطفی واحدی 2021
  35. شناسائی مولفه های اثرگذار بر بازاریابی دیجیتال در فروش داخلی و صادرات میگوی پرورشی
    محمد پولادی 2021
  36. تأثیر بازاریابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش به تبلیغ (مورد مطالعه : صنعت خرده فروشی های انلاین )
    عادل قائدی 2021
  37. شناسایی تأثیر بازاریابی چند حسی بر ادراک مصرف کنندگان از محصولات در فضای خرده فروشی
    معین عبدالمحمدسقا 2021
  38. شناسایی مولفه های رفتار پساسازگاری موثر بر رضایت مشتریان در کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات دیجیتال (مطالعه موردی شرکت شاتل)
    یگانه سادات حسینی سرشگی 2021
  39. شناسایی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای خانگی(مطالعه صنایع‌دستی خانگی مستقر در قم)
    سمیه سادات هاشمی نژاد 2021
  40. بررسی تاثیر نگرش ورزشی بر توجه بصری ، قصد خرید و هیجانات در هنگام خرید با روش ردیابی چشم
    مهدی ساکی فر 2021
  41. شناسایی عوامل موثر بررضایت و عدم رضایت گردشگران در مکان های گردشگری جدید با استفاده از متن کاوی
    علیرضا رنجبران 2021
  42. سنجش اثرگذاری تبلیغات در بر توجه و قصد خرید مصرف کننده در سایت دیجی کالا با روش ردیابی چشم
    فرزانه خاوری 2021
  43. شناسایی مولفه های موثر بازاریابی اینفلوئنسری بر انگیزه مشارکت مشتریان در هم آفرینی برند در کسب و کارهای نوپا
    کتایون یزدانفر 2021
  44. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری و عدم وفاداری گردشگران در اقامت های بوم گردی با استفاده از متن کاوی
    محمدجواد شبانکاره 2020
  45. مکان یابی کسب و کار خوراک و غذا استفاده از روش های تحلیلی بازاریابی مکان محور
    سحر شیروانی 2020
  46. بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر توسعه محصول جدید کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت فناوری اطلاعات
    امین شالی کاران 2020
  47. شناسايي عوامل موثر ناشي از ريشه هاي محلي در بين المللي سازي كسب و كارهاي خانوادگي
    مینا رضایی 2020
  48. تأثیر عوامل روانشناختی مصرف کننده موبایل بر قصد خرید
    محمد بیطرفان قمی 2020
  49. بررسی عوامل تعیین کننده گرایش رفتاری و رفتار استفاده مصرف کننده در پذیرش و استفاده از اپلیکیشن های خرید
    نرگس صادقیلر 2020
  50. شناسایی آمیخته رسانه ای درجهت جلب توجه گردشگران چینی برای ورودبه ایران(موردمطالعه شرکت خدمات گردشگری نیهاپرشیا)
    مهدی حاجی 2020
  51. نوآوری سازمانی در مدیریت بحران مبتنی بر سیستم های IT
    نگین حمیدپور 2020
  52. شناسایی هم آفرینی کاربران بر ایجاد نوآوری گردشگری در ایران (مورد مطالعه : متن کاوی پایگاه تریپ ادوایزر)
    نعیمه صالحی دولابی 2020
  53. شناسایی مولفه های نوآوری مدل کسب و کار با رویکرد اقتصاد اشتراکی در حوزه کارآفرینی زنان
    شیوا کوشکی 2020
  54. بررسی نقش همبستگی احساسی ایرانیان نسبت به گردشگران خارجی در حمایت از توسعه کارآفرینی گردشگری در ایران
    الناز طالبی کلخوران 2020
  55. بررسی تاثیر شخصیت برند بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک و گرایش استفاده از برند با نقش میانجی وفاداری الکترونیک ، رضایت الکترونیک و اعتماد الکترونیک
    امیرحسین حسن نژاد 2020
  56. اجرای کمپین های دیجیتال با رویکرد CPA
    محمد شکوری 2020
  57. شناسايي و تاثير مولفه هاي مديريت قيمت گذاري بر قابليت پويا در كسب و كارهاي ديجيتال (مورد مطالعه :خرده فروشي هاي آنلاين)
    مجید صدری منش 2019
  58. شناسايي مشتريان بالقوه كسب و كارها با استفاده از ارزيابي مولفه هاي تاثيرگذار فعاليت كاربران بر روي شبكه هاي اجتمياعي ( مطالعه موردي اينستاگرام )
    اراد مختاری 2019
  59. تاثير فعاليتهاي بازاريابي ديجيتال بر عملكرد كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات(تحليل مقايسه اي ايران و كانادا)
    سعید علی جانی 2019
  60. شناسايي عوامل كليدي موثر بر موفقيت تامين مالي جمعي
    محمدحسین قمری 2019
  61. شناسايي تاثير بازاريابي كلامي الكترونيك در شبكه هاي اجتماعي بر خلق ارزش مشترك مطالعه صنعت استارتاپهاي گردشگري
    بهنام میرزایی 2019
  62. بررسي عوامل موثر بر خلق ارزش مشترك توسط استار تاپ ها در بستر اقتصاد اشتراكي
    سمیرا رکنی 2019
  63. شناسايي تاثير بكارگيري گيميفيكشن بر درگيري مشتريان بانكداري الكترونيكي مطالعه موردي دانشجويان دانشگاه تهران
    حمید براتی جوزان 2019
  64. بررسي اثر درگيري مشتري بر ارائه ديدگاه در بازار آنلاين
    مهسا گودرزی علی اکبری 2019
  65. شناسايي موانع نهادي توسعه كارآفريني در صنعت پرداخت الكترونيكي
    سالار گران سرشت 2019
  66. تاثي گيميفيكيشن فعاليت هاي شغلي بر شاخص هاي رفتار سازماني استارتاپ هاي مبتني بر فناوري اطلاعات
    سعیده فدوی 2019
  67. توسعه چارچوب بازاريابي استراتژيك رسانه هاي اجتماعي براي شركت هاي چند مليتي
    ژینوس حجازی 2019
  68. شناسايي مولفه هاي موثر بر قيمت گذاري پوياي محصولات / خدمات شركت هاي فعال در صنعت اينترنت اشيا
    حسین خداداده 2019
  69. بررسي تاثير به كارگيري بازي انگاري بر برند سازي كسب و كارهاي خدمت محور
    فرین یونسی 2019
  70. شناسايي و تاثير مولفه هاي تعامل و جذابيت در رسانه هاي اجتماعي بر مبادرت مصرف كنندگان ( مطالعه يكي از برندهاي ايراني در شبكه اجتماعي اينستاگرام )
    مجید محمدی 2019
  71. مفهوم پردازي بكارگيري رسانه اجتماعي و تاثير آن بر گرايش كارآفرينانه (مورد مطالعه: كسب و كارهاي حوزه فناوري اطلاعات)
    ازاده کرباسی زاده 2019
  72. شناسايي ويژگي هاي موثربرجذب گردشگراروپايي ورودي به ايران دركسب وكاروكارهاي الكترونيكي گردشگري
    ایمان الله دادی 2019
  73. تاثير بازارگرايي داخلي بر تاييد برند
    میثم اشعرئین 2019
  74. بررسي اثرهم آفريني ارزش برميزان رضايتمندي گردشگران ورودي شركت كننده درتورهاي غذاي ايران
    سعیده سلطانی 2019
  75. شناسايي واولويت بندي عوامل موثربرويروسي شدن پيامهاي تبليغاتي موسسات گردشگري استان البرزدرشبكه هاي اجتماعي(اينستاگرام وتلگرام)
    مریم احمدی 2018
  76. شناسايي تاثير بازاريابي محتوا از طريق رسانه هاي اجتماعي بر روي ابعاد ارزش ويژه برند ( با تاكيد بر محتوي توليد شده )
    محمدصادق اسلمی 2018
  77. ارائه الگوي آميخته بازاريابي با رويكرد خلق ارزش مشترك مطالعه موردي كسب و كارهاي سرويس گرا در صنعت فناوري اطلاعات
    علیرضا عموزاده 2018
  78. تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد ، سنجش نقش ميانجي تمايل به يادگيري و نقش تعديل گر رفتار رهبري تحول گرا مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط مبتني بر فناوري اطلاعات سطح تهران
    جواد هنرورترشیزی 2018
  79. طراحي مدل كسب و كار شركت ارائه دهنده خدمات گردشگري و رفاهي به باشگاه مشتريان بانك ها ( با تاكيد بر دو بلوك ارزش پيشنهادي و بخش هاي مشتريان )
    آنیتا شاه پوری 2018
  80. ارائه چارچوبي براي توسعه كسب و كارهاي خانوادگي با بهره گيري از رويكرد قابليتهاي پويا
    مریم رفیعی 2018
  81. تدوين برنامه استراتژيك بازاريابي كارآفرينانه سايت گردشگري(مورد مطالعه سايت گردشگري ايراني علي بابا)
    کیمیا بیدارفکر 2018
  82. طراحي فرآيند نوآوري مدل هاي كسب و كار براي كسب و كار الكترونيك مطالعه موردي(خرده فروشي هاي آنلاين)
    امیرعلی حمدی اذر 2018
  83. شناسايي ابعاد هوشياري كارآفريني اثر گذار در تشخيص فرصت هاي كار افريني (مطالعه موردي شركت بيمه تجارت)
    کیمیا خلیلی 2018
  84. بررسي اثر بخشي عوامل رسانه اي ، محتوايي و زماني بر مشهور كردن محتواي بارگذاري شده در رسانه ي اجتماعي اينستاگرام توسط برندها در صفحه ي طرفداران برند
    علیرضا کفیلی 2018
  85. ارائه چارچوبي براي شناسايي فرصت هاي كارآفريني درصنعت گردشگري تندرستي درجمهوري اسلامي ايران
    زهرا رحمانی 2018
  86. شناسايي ريسك هاي ادارك شده مصرف كنندگان پيش از خريد محصولات غذايي توليده شده در كسب و كار
    سیداحسان فرج اله حسینی 2018
  87. بررسي تاثير تبليغات كلامي الكترونيك بر قصد خريد مشتريان / كاربران ايراني در شبكه هاي اجتماعي ( مورد مطالعه در شبكه اجتماعي اينستاگرامو تلگرام )
    محمدحسین باقری 2018
  88. شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری به برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
    رضا مروی 2018
  89. شناسايي عوامل موثر عشق به برند بر وفاداري برند مصرف كنندگان شركت هاي كوچك و متوسط ( مطالعه موردي اسنپ)
    رضا مروی 2018
  90. شناسايي و ارزيابي شاخصي هاي اثر بخشي كانالهاي ارتباطي بازار ديجيتال در ايران
    منیژه ایزدی 2018
  91. نقش شبكه در متناسب سازي ارزش پيشنهادي و ارزش مورد انتظار مشتري در تاكسي انلاين
    زهرا خدادادی 2018
  92. ارزيابي فرصتهاي كارآفرينانه در بازاريابي محصولات صنعت گياهان دارويي
    حانیه سادات حسینی 2018
  93. بررسي عوامل موثر بر رضايت و وفاداري مشتريان در كسب اطلاعات مرتبط با محصولات يا خدمات در سامانه هاي نقد و بررسي
    میثم بهربر 2018
  94. شناسايي فرصتهاي كارآفريني در فضاي رايانش ابري
    پروین پرچمی همپا 2018
  95. شناسايي عوامل موثر بر توسعه ي قدرت برند در خدمت مشتريان - مطالعه موردي كرمان خودرو
    آصف شفیعی 2018
  96. تاثير نوآوري محصول ب تصميم خريد با ميانجي گري برند سازي مورد مطالعه (شركت هاي نو پا ي خدمات ارزش افزوده ارتباطات )
    رضا راهنما 2018
  97. شناسايي مولفه هاي اثر بخش بودن بازاريابي موبايلي با رويكرد گيميفيكيشن
    مهشاد اینانلو 2018
  98. تأثير قابليت هاي بازاريابي الكترونيكي بر عملكرد كسب و كارهاي گردشگري
    سمیرا سلطانیه 2018
  99. تدوين استراتژي شركت ملي ساختمان با استفاده از رويكرد اقيانوس آبي
    علی اصیلی 2018
  100. بررسي ارتباط بين متغيرهاي رفتار خريد آنلاين در بازار خرده فروشي ديجيتال ايران در شركت ديجي كالا:پيمايشي در دانشگاه تهران
    محمدکاظم نژاددهباشی 2018
  101. بررسي عوامل موثر بر ارزيابي مصرف كنندگان از توسعه برند و قصد خريد كالاي جديد(مطالعه موردي: برند محصولات غذايي اتكا «جوانه»)
    سعید طارمی 2018
  102. بررسي عوامل نگرشي موثر بر اقدام خريد اينترنتي پوشاك در شهر تهران
    مهرداد شیرازی 2018
  103. بررسي روابط ميان مولفه هاي رايانش ابري در زنجيره تامين صنعت خودرو (مطالعه: ايران خودرو)
    ندا محسنی افشار 2018
  104. بررسي اثر سرمايه فكري،نوآوري و استراتژي هاي سازماني بر عملكرد سازمان، موردكاوي شركت بيمه ملت
    یسنا کلاه کج 2018
  105. شناسايي عوامل مؤثر بر تجاري‌سازي ايده‌هاي محصولات جديد در راستاي كسب مزيت رقابتي با رويكرد بازارگرايي، مورد مطالعاتي: صنعت نرم‌افزار (شركت همكاران سيستم)
    سمیرا مهاجری 2018
  106. شناسايي عوامل موثردربكارگيري بازاريابي الكترونيك توسط شركتهاي خدمات مسافرتي موردمطالعه( دفاترخدمات مسافرتي(تهران)برگزاركننده تورهاي ورودي به كشور)
    سیدحسن موسوی خادم 2018
  107. طراحي مدل مفهومي سرمايه گذاري خطرپذير استراتژيك برند مورد مطالعه: شركت هاي سرمايه گذار خطرپذير فعال در حوزه تجارت الكترونيك
    مرضیه انصاری چهارسوقی 2018
  108. بررسي و تبيين استراتژي هاي بهينه قيمت گذاري محصولات سخت افزاري شبكه
    مرجان ایمانقلی زاده 2018
  109. نقش برند سازي بر ايجاد يك تصوير ماندگار از شهر اصفهان در بين توريست ها
    شقایق امیرجاوید 2018
  110. شناسايي تأثير هوشمندي رقابتي مزيت رقابتي پايدار در نمايندگي هاي بيمه مطالعه موردي: نمايندگي هاي بيمه پاسارگاد
    فرزانه اکبری 2018
  111. بررسي تاثير توسعه برند بر شخصيت برند در صنعت لبنيات(مورد مطالعه: شركت كاله)
    منیژه رستمی 2018
  112. بررسي ابعاد بازار يابي كار آفرينانه بربهبود انواع عملكرد كسب و كارهاي كوچك ومتوسط صنايع غذايي استان تهران
    ژاله بهادری کوسجی راد 2018
  113. شناسايي و بررسي پيشايندها و پيامدهاي سرمايه فكري
    مرضیه نصیری موصلو 2018
  114. شناسايي مولفه هاي شخصيتي خلق كنندگان آثارتبليغاتي درتوليدتبليغات خلاق درصنعت گردشگري(مطالعه موردي آژانس هاي تبليغات گردشگري تهران)
    نیلوفر رضائی 2018
  115. شناسايي تاثير هوشمندي رقابتي بر ايجاد مزيت رقابتي پايدار در شركت بيمه ايران
    مهجبین چالاک 2018
  116. بررسي مولفه هاي تعامل مشتري با برند و تاثيرات آن بر وفاداري با نقش متغير تعديلگر درگيري رده ي محصول
    سمانه اورعی 2018
  117. تاثير عشق به برند،شخصيت برند، و تصوير برند بر روي تبليغات دهان به دهان در حوزه محصولات مد و برند در مصرف كنندگان جوان تهراني
    سیدمحسن رهبرنیا 2018
  118. بررسي تاثير عكس هاي گرفته شده توسط گردشگران بر طرز فكر گردشگران بالقوه خارجي
    پریسا سعادت آبادی نسب 2018
  119. تأثير شبكه هاي اجتماعي بر احساسات، كيفيت ارتباط برند و دانش برند (مطالعه موردي: هتل هاي تهران)
    بنفشه السّادات نصیحت کن 2018
  120. بررسي تاثير تبليغات خلاق در عملكرد كسب و كارهاي(كوچك و متوسط) كارآفرين حوزه صنايع غذايي
    سلیمه السادات خسروی 2018
  121. شناسايي تاثير مولفه¬هاي بازاريابي محتوا در شبكه¬هاي اجتماعي بر نگرش مصرف كننده به قصد خريد
    اذرنوش ضیایی 2018
  122. بررسي مولفه هاي تشكيل دهنده قيمت گذاري لذت جويانه در رضايت مشتريان در صنعت مد و پوشاك مانتوهاي لوكس زنانه
    زهرا جانبازفوتمی 2018
  123. شناسايي عوامل نهادي موثر بر بهره برداري از فرصت هاي كارآفرينانه گردشگري سلامت مطالعه موردي استان تهران
    علیرضا رجائیان 2018
  124. شناسايي عوامل موثردرجذابيت واستفاده ازاپليكيشن هاي موبايلي درجذب گردشگران درخريدمحصولات گردشگري
    هنگامه قنواتی 2018
  125. بررسي تاثيرابزارهاي ترفيعي الكترونيكي برارتقاي تصويربرندمقصد(مطالعه ي موردي گردشگران بين المللي شهرتهران)
    آلاء خسروانی 2018
  126. بررسي تأثير مهارت هاي كارآفرينان بر وفاداري مشتري با نقش تعديل گري خودكارآمدي كارآفرينانه مورد مطالعه: صنعت گردشگري شهر تهران
    سمیرا صحت 2018
  127. بررسي تأثير بازاريابي محتوا بر اثربخشي فرايند توسعه محصول شركت هاي فناورانه (حوزه فناوري اطلاعات شهر تهران)
    لادن تجربه کار 2018
  128. بررسي تأثير ابزارهاي ارتباطي بازاريابي آن لاين در جذب بازديد كننده از سايت هاي b2c مطالعه مورد: ديجي كالا
    علی اصغر ابراهیمی 2018
  129. بررسي تاثير ارزش تجربي بازهاي الكترونيكي بر ابعاد برند (مطالعه نوشيدني هاي سلامتي)
    افشین تنوری 2018
  130. تدوين استراتژي بازاريابي شركت هفت سنگ (ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه)
    سیده گلسا سیدمصطفوی 2018
  131. شناسايي تاثير ابعاد گرايش كارآفرينانه در برند سازيb 2b ها در صنايع غذايي (مطالعه موردي: شركت بدر)
    نسا عبدالهی 2018
  132. بررسي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان به برند در حوزه بيمه بدنه اتومبيل و مقايسه بين ميزان وفاداري مشتريان در برندهاي بيمه دولتي و خصوص
    احسان زورمند 2018
  133. بررسي تأثير درك بازاريابي كارآفرينانه بر بكارگيري تبليغات كلامي توسط مصرف كنندگان كسب و كارهاي خدماتي آنلاين (مطالعه مصرف كنندگان اپليكيشن اسنپ)
    عرفان محمدی عزیزآبادی 2018
  134. بررسي ميزان تأثير تبليغات ويروسي در شبكه هاي اجتماعي بر قصد خريد كاربران اپليكيشن هاي آموزشي موبايلي
    آزاده اسدی دماوندی 2018
  135. بررسي نوآوري پنهان و تاثير آن بر استراتژي هاي كارآفريني سازماني در صنعت IT
    زیبا گلشن 2018
  136. بررسي عوامل موثر بر جذابيت برند كارفرما و تاثير آن بر جذب نيروهاي نوآور در صنعت بيمه (مطالعه موردي شركت بيمه ايران )
    فاطمه ولی زادگان 2018
  137. تدوين چارچوبي جهت به كارگيري تئوري فازي در كارت امتيازي متوازن (BSC) به منظور ارزيابي استراتژي هاي سازمان (مطالعه موردي شركتت فنرلول ايران)
    محمد نوری محمد آنی 2018
  138. تاثير بلوغ صنعت در زنجيره ارزش كسب و كارهاي الكترونيك
    سیدارمین عقیلی 2018
  139. بررسي تاثير عناصر آميخته بازاريابي كارآفرينانه بر رفتار خريد مصرف كنندگان خدمات بيمه اي
    مهدی فتح الهی 2018
  140. بررسي و تبيين قيمت گذاري ارزشي براي بيمه عمر از ديدگاه بيمه گذاران با استفاده از مدل ون وستن درپ
    فرنوش حمیدیان 2018
  141. طراحي مدل گيميفيكيشن براي كسب و كارهاي نوپاي آنلاين
    طناز مشایخی 2018
  142. شناسايي تأثير بازارگرايي داخلي بر گرايش كارآفرينانه در شركت هاي ارائه دهنده خدمات اينترنت در تهران
    مرتضی هندیجانی فرد 2018
  143. بررسي اثرات تجارب بازيابي تعطيلات بر رضايت زندگي گردشگران (نمونه موردي: گردشگران ساكن مشهد به مقصد دبي)
    نادیا قندی 2018
  144. شناسايي و طبقه بندي انواع نوآوري در گردشگري موردمطالعه: شهرك توريستي نمك آبرود
    سمن ناز گلچوبیان 2018
  145. تأثير عوامل مؤثر بر خريد و عدم خريد محصولات الكترونيكي در فروشگاه‌هاي الكترونيكي شهر تهران
    پگاه سادات میررضایی 2018
  146. بررسي تاثيرادراكات گردشگران برقصدرفتاري گردشگران (مطالعه ي موردي گردشگران بين المللي تهران)
    حسین رفیعی 2018
  147. شناسايي و بررسي عوامل فردي و سازماني موثر بر تبديل نوآوري پنهان به كارآفريني شركتي (تحول استراتژيك، نوآوري و شركت هاي جديد ملي و بين المللي)
    عرفان جلالی بیداخویدی 2018
  148. بررسي تأثير هوشمندي كارآفرينانه بر اثربخشي استراتژي توسعه بازار با هدف كسب مزيت رقابتي در خرده فروشي هاي آنلاين
    احسان اسماعیل زاده 2018