Tayebeh Nikraftar

Associate Professor

Update: 2025-02-21

Tayebeh Nikraftar

Faculty of Entrepreneurship / Technological Entrepreneurship

Master Theses

  1. سازو کار اثر گذاری ارزش تصویر برند بر وفاداری مشتری در کسب و کار های گردشگری
    زهرا شیرازی شاد 2025
  2. شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های پویای کسب و کار خانوادگی در حوزه گردشگری
    پرستو ستایش مهر 2025
  3. عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز سئو وب سایت در کارآفرینی دیجیتال. مطالعه موردی وب سایت های فروشگاهی
    ریحانه زینی نسب 2024
  4. شناسایی مؤلفه های اثر گذار بر نوآوری مدل کسب و کارهای در صنعت مد و پوشاک
    نگین حاجی آقائی 2024
  5. شناسایی عوامل شکل گیری قصد بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت مواد غذایی استان فارس
    علیرضا جوانمردی 2023
  6. تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران و قصد سفر آنان
    مژگان شفیعی 2023
  7. اقدامات نوآورانه کسب و کارهای گردشگری برای بقا در شرایط نامطمئن
    رستم رستمیان 2022
  8. بررسی تأثیر شایستگی های کارآفرینانه و فرهنگ ملی کارآفرینانه بر کارآفرینی نوپای فرصت گرای بهبود محور در کشورهای کارایی محورآسیایی منتخب برمبنای داده های برنامه GEM سال 2016
    فرشته مرادحسینی 2022
  9. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری با توجه به خدمات ارائه شده در اقامتگاه های بوم گردی شهرستان ساری
    حامد گلی 2022
  10. عوامل موثر بر قصدهای کارآفرینانه در کارآفرینی پایدار
    علی روستائی 2021
  11. شناسایی تاثیر آموزش های کارآفرینی بر تقویت نگرش نسبت به مسئولیت اجتماعی دانشجویان. مورد مطالعه: (دانشکده ی کارآفرینی دانشگاه تهران)
    مهدیه جعفری 2021
  12. شناسایی الگوی ذهنی کارآفرینان در نقش ایجاد کننده ارزش اجتماعی
    مهرناز فراهانی 2020
  13. شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری انتخاب سهام کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازار فرابورس ایران
    مسعود صالحی 2020
  14. تبيين تاثير شبكه هاي اجتماعي كسب و كار در بازارگرايي با نقش ميانجيگري رفتار استراتژيك ( مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط فعال در حوزه فناوري اطلاعات شهر كابل )
    مریم محمدی 2018
  15. شناسايي الگوهاي ذهني ذينفعان پيرامون گردشگري پايدار در بندرعباس
    الهام جعفرپور 2018
  16. ارائه مدل براي فرايند نوآوري در كسب و كارهاي صنايع دستي و سوغات
    مریم انیسی 2018
  17. تاثير فرايند توسعه خدمات جديد بر عملكرد شركتهاي فعال در حوزه انتقال تكنولوژي و خدمات مهندسي
    کاظم صادق نیاعمران 2018
  18. شناسايي ميزان تاثير استراتژي محصول در عملكرد فرايند توسعه محصولات جديد در شركت هاي فعال در حوزه فناوري پيشرفته
    حسین عیدی 2018
  19. تأثير عوامل موثر بر نگرش مشتريان نسبت به تبليغات و پذيرش تكنولوژي تلفن همراه در كسب و كارهاي نوپاي الكترونيك
    فرزین شیخ الائمه 2018
  20. شناسايي فرصتهاي كارآفرينانه در گردشگري پزشكي شهر مشهد
    ارشام اتقیائی 2018
  21. فرآيند شكل گيري اقدامات نوآورانه در گردشگري پزشكي الگوي برگرفته از نظريه برخاسته از داده ها
    نازنین فلاحتی 2018
  22. شناسايي الگوهاي ذهني مدرسين الكترونيكي دانشگاه تهران در مورد نقش ياد دهنده: پژوهشي بر مبناي روش كيو(Q)
    زهرا عباسعلی 2018
  23. شناسايي تاثير ابعاد نوآوري بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    فاطمه سعیدی آرانی 2018
  24. تاثير گرايش كارآفرينانه ،گرايش بازار و گرايش يادگيري برعملكرد شركتهاي حوزه آي سي تي (مطالعه موردي :شركتهاي توليد كننده نرم افزار در سطح تهران )
    شانلی مومنی 2018
  25. شناسايي تأثير اردوي جهادي بر تقويت نگرش كارآفرينانه و شكل گيري هويت شغلي در نوجوانان
    منیژه محمدزکی 2018
  26. شناسايي تأثير هوشمندي رقابتي مزيت رقابتي پايدار در نمايندگي هاي بيمه مطالعه موردي: نمايندگي هاي بيمه پاسارگاد
    فرزانه اکبری 2018
  27. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر برند مقصد با توجه به مصرف غذاهاي محلي مطالعه موردي: استان گيلان
    الهه کریمی زاده 2018
  28. مستندسازي پياده سازي مدل كسب و كار سايت چي چي نت
    امنه قائدرحمتی 2018
  29. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر گردشگري خلاق در شهر تهران
    فرنوش کاوه اهنگر 2018
  30. شناسايي و طبقه بندي انواع نوآوري در گردشگري موردمطالعه: شهرك توريستي نمك آبرود
    سمن ناز گلچوبیان 2018
  31. عوامل فردي موثر بر شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه كسب و كارهاي موجود در نمايشگاه بين المللي شهر شيراز
    الهه حسینی 2018
  32. شناسايي عوامل موثر بر رقابت پذيري كسب و كارهاي خوشه سنگ بري
    حسین آقاله 2018
  33. شناسايي فرست هاي كارآفريني در حوزه كسب و كارهاي گردشگري روستايي مورد مطالعه: روستاهاي استان البرز
    زهرا نصرتی فر 2018
  34. تأثير قابليت هاي بازاريابي الكترونيكي بر عملكرد كسب و كارهاي گردشگري
    سمیرا سلطانیه 2018
  35. طراحي مدل كسب و كار براي تبديل بناهاي تاريخي به اقامت گاه هاي سنتي با تمركز بر ارزش پيشنهادي با رويكرد توسعه گردشگري مورد مطالعه : شهر دزفول
    سیده سارا پورمرشد 2018
  36. تأثير انواع نوآوري بر عملكرد بازار كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت نساجي شهرستان يزد
    محمدحسین عرب نیا 2018