Tayebeh Nikraftar

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Tayebeh Nikraftar

Faculty of Entrepreneurship / Technological Entrepreneurship

Master Theses

  1. عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز سئو وب سایت در کارآفرینی دیجیتال. مطالعه موردی وب سایت های فروشگاهی
    ریحانه زینی نسب 2024
  2. شناسایی مؤلفه های اثر گذار بر نوآوری مدل کسب و کارهای در صنعت مد و پوشاک
    نگین حاجی اقایی 2024
  3. شناسایی عوامل شکل گیری قصد بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت مواد غذایی استان فارس
    علیرضا جوانمردی 2023
  4. بررسی تاثیر شایستگی های کارافرینانه و فرهنگ ملی کارافرینانه بر کارافرینی نوپای فرصت گرای بهبود محور در کشورهای کارایی محور آسیایی منتخب بر مبنای داده های برنامه GEM سال 2016
    فرشته مرادحسینی 2023
  5. تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران و قصد سفر آنان
    مژگان شفیعی 2023
  6. اقدامات نوآورانه کسب و کارهای گردشگری برای بقا در شرایط نامطمئن
    رستم رستمیان 2022
  7. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری با توجه به خدمات ارائه شده در اقامتگاه های بوم گردی شهرستان ساری
    حامد گلی 2022
  8. عوامل موثر بر قصدهای کارآفرینانه در کارآفرینی پایدار
    علی روستائی 2021
  9. شناسایی تاثیر آموزش های کارآفرینی بر تقویت نگرش نسبت به مسئولیت اجتماعی دانشجویان. مورد مطالعه: (دانشکده ی کارآفرینی دانشگاه تهران)
    مهدیه جعفری 2021
  10. شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری انتخاب سهام کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازار فرابورس ایران
    مسعود صالحی 2020
  11. شناسایی الگوی ذهنی کارآفرینان در نقش ایجاد کننده ارزش اجتماعی
    مهرناز فراهانی 2020
  12. تبيين تاثير شبكه هاي اجتماعي كسب و كار در بازارگرايي با نقش ميانجيگري رفتار استراتژيك ( مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط فعال در حوزه فناوري اطلاعات شهر كابل )
    مریم محمدی 2018
  13. ارائه مدل براي فرايند نوآوري در كسب و كارهاي صنايع دستي و سوغات
    مریم انیسی 2018
  14. شناسايي الگوهاي ذهني ذينفعان پيرامون گردشگري پايدار در بندرعباس
    الهام جعفرپور 2018
  15. تاثير فرايند توسعه خدمات جديد بر عملكرد شركتهاي فعال در حوزه انتقال تكنولوژي و خدمات مهندسي
    کاظم صادق نیاعمران 2018
  16. شناسايي ميزان تاثير استراتژي محصول در عملكرد فرايند توسعه محصولات جديد در شركت هاي فعال در حوزه فناوري پيشرفته
    حسین عیدی 2018
  17. تأثير عوامل موثر بر نگرش مشتريان نسبت به تبليغات و پذيرش تكنولوژي تلفن همراه در كسب و كارهاي نوپاي الكترونيك
    فرزین شیخ الائمه 2018
  18. شناسايي تأثير اردوي جهادي بر تقويت نگرش كارآفرينانه و شكل گيري هويت شغلي در نوجوانان
    منیژه محمدزکی 2018
  19. تأثير قابليت هاي بازاريابي الكترونيكي بر عملكرد كسب و كارهاي گردشگري
    سمیرا سلطانیه 2018
  20. شناسايي فرصتهاي كارآفرينانه در گردشگري پزشكي شهر مشهد
    ارشام اتقیائی 2018
  21. مستندسازي پياده سازي مدل كسب و كار سايت چي چي نت
    امنه قائدرحمتی 2018
  22. شناسايي فرست هاي كارآفريني در حوزه كسب و كارهاي گردشگري روستايي مورد مطالعه: روستاهاي استان البرز
    زهرا نصرتی فر 2018
  23. شناسايي و طبقه بندي انواع نوآوري در گردشگري موردمطالعه: شهرك توريستي نمك آبرود
    سمن ناز گلچوبیان 2018
  24. شناسايي تاثير ابعاد نوآوري بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    فاطمه سعیدی آرانی 2018
  25. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر گردشگري خلاق در شهر تهران
    فرنوش کاوه اهنگر 2018
  26. تاثير گرايش كارآفرينانه ،گرايش بازار و گرايش يادگيري برعملكرد شركتهاي حوزه آي سي تي (مطالعه موردي :شركتهاي توليد كننده نرم افزار در سطح تهران )
    شانلی مومنی 2018
  27. شناسايي تأثير هوشمندي رقابتي مزيت رقابتي پايدار در نمايندگي هاي بيمه مطالعه موردي: نمايندگي هاي بيمه پاسارگاد
    فرزانه اکبری 2018
  28. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر برند مقصد با توجه به مصرف غذاهاي محلي مطالعه موردي: استان گيلان
    الهه کریمی زاده 2018
  29. تأثير انواع نوآوري بر عملكرد بازار كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت نساجي شهرستان يزد
    محمدحسین عرب نیا 2018
  30. طراحي مدل كسب و كار براي تبديل بناهاي تاريخي به اقامت گاه هاي سنتي با تمركز بر ارزش پيشنهادي با رويكرد توسعه گردشگري مورد مطالعه : شهر دزفول
    سیده سارا پورمرشد 2018
  31. فرآيند شكل گيري اقدامات نوآورانه در گردشگري پزشكي الگوي برگرفته از نظريه برخاسته از داده ها
    نازنین فلاحتی 2018
  32. شناسايي الگوهاي ذهني مدرسين الكترونيكي دانشگاه تهران در مورد نقش ياد دهنده: پژوهشي بر مبناي روش كيو(Q)
    زهرا عباسعلی 2018
  33. عوامل فردي موثر بر شناسايي فرصت هاي كارآفرينانه كسب و كارهاي موجود در نمايشگاه بين المللي شهر شيراز
    الهه حسینی 2018
  34. شناسايي عوامل موثر بر رقابت پذيري كسب و كارهاي خوشه سنگ بري
    حسین آقاله 2018