طیبه نیک رفتار

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/03

طیبه نیک رفتار

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی در فناوری

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. سازو کار اثر گذاری ارزش تصویر برند بر وفاداری مشتری در کسب و کار های گردشگری
    زهرا شیرازی شاد 1403
  2. شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های پویای کسب و کار خانوادگی در حوزه گردشگری
    پرستو ستایش مهر 1403
  3. عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز سئو وب سایت در کارآفرینی دیجیتال. مطالعه موردی وب سایت های فروشگاهی
    ریحانه زینی نسب 1403
  4. شناسایی مولفه های اثر گذار بر نوآوری مدل کسب و کارهای در صنعت مد و پوشاک
    نگین حاجی آقائی 1402
  5. شناسایی عوامل شکل گیری قصد بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت مواد غذایی استان فارس
    علیرضا جوانمردی 1402
  6. تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران و قصد سفر آنان
    مژگان شفیعی 1401
  7. اقدامات نوآورانه کسب و کارهای گردشگری برای بقا در شرایط نامطمئن
    رستم رستمیان 1401
  8. بررسی تاثیر شایستگی های کارآفرینانه و فرهنگ ملی کارآفرینانه بر کارآفرینی نوپای فرصت گرای بهبود محور در کشورهای کارایی محورآسیایی منتخب برمبنای داده های برنامه GEM سال 2016
    فرشته مرادحسینی 1401
  9. شناسایی عوامل موثر بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری با توجه به خدمات ارائه شده در اقامتگاه های بوم گردی شهرستان ساری
    حامد گلی 1401
  10. عوامل موثر بر قصدهای کارآفرینانه در کارآفرینی پایدار
    علی روستائی 1400
  11. شناسایی تاثیر آموزش های کارآفرینی بر تقویت نگرش نسبت به مسئولیت اجتماعی دانشجویان. مورد مطالعه: (دانشکده ی کارآفرینی دانشگاه تهران)
    مهدیه جعفری 1400
  12. شناسایی الگوی ذهنی کارآفرینان در نقش ایجاد کننده ارزش اجتماعی
    مهرناز فراهانی 1399
  13. شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری انتخاب سهام کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازار فرابورس ایران
    مسعود صالحی 1399
  14. تبیین تاثیر شبکه های اجتماعی کسب و کار در بازارگرایی با نقش میانجیگری رفتار استراتژیک ( مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه فناوری اطلاعات شهر کابل )
    مریم محمدی 1397
  15. شناسایی الگوهای ذهنی ذینفعان پیرامون گردشگری پایدار در بندرعباس
    الهام جعفرپور 1397
  16. ارائه مدل برای فرایند نوآوری در کسب و کارهای صنایع دستی و سوغات
    مریم انیسی 1397
  17. تاثیر فرایند توسعه خدمات جدید بر عملکرد شرکتهای فعال در حوزه انتقال تکنولوژی و خدمات مهندسی
    کاظم صادق نیاعمران 1397
  18. شناسایی میزان تاثیر استراتژی محصول در عملکرد فرایند توسعه محصولات جدید در شرکت های فعال در حوزه فناوری پیشرفته
    حسین عیدی 1397
  19. تاثیر عوامل موثر بر نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و پذیرش تکنولوژی تلفن همراه در کسب و کارهای نوپای الکترونیک
    فرزین شیخ الائمه 1396
  20. شناسایی فرصتهای کارآفرینانه در گردشگری پزشکی شهر مشهد
    ارشام اتقیائی 1396
  21. فرآیند شکل گیری اقدامات نوآورانه در گردشگری پزشکی الگوی برگرفته از نظریه برخاسته از داده ها
    نازنین فلاحتی 1396
  22. شناسایی الگوهای ذهنی مدرسین الکترونیکی دانشگاه تهران در مورد نقش یاد دهنده: پژوهشی بر مبنای روش کیو(Q)
    زهرا عباسعلی 1396
  23. شناسایی تاثیر ابعاد نوآوری بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط
    فاطمه سعیدی آرانی 1396
  24. تاثیر گرایش کارآفرینانه ،گرایش بازار و گرایش یادگیری برعملکرد شرکتهای حوزه آی سی تی (مطالعه موردی :شرکتهای تولید کننده نرم افزار در سطح تهران )
    شانلی مومنی 1396
  25. شناسایی تاثیر اردوی جهادی بر تقویت نگرش کارآفرینانه و شکل گیری هویت شغلی در نوجوانان
    منیژه محمدزکی 1396
  26. شناسایی تاثیر هوشمندی رقابتی مزیت رقابتی پایدار در نمایندگی های بیمه مطالعه موردی: نمایندگی های بیمه پاسارگاد
    فرزانه اکبری 1396
  27. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر برند مقصد با توجه به مصرف غذاهای محلی مطالعه موردی: استان گیلان
    الهه کریمی زاده 1396
  28. مستندسازی پیاده سازی مدل کسب و کار سایت چی چی نت
    امنه قائدرحمتی 1396
  29. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری خلاق در شهر تهران
    فرنوش کاوه اهنگر 1396
  30. شناسایی و طبقه بندی انواع نوآوری در گردشگری موردمطالعه: شهرک توریستی نمک آبرود
    سمن ناز گلچوبیان 1396
  31. عوامل فردی موثر بر شناسایی فرصت های کارآفرینانه کسب و کارهای موجود در نمایشگاه بین المللی شهر شیراز
    الهه حسینی 1396
  32. شناسایی عوامل موثر بر رقابت پذیری کسب و کارهای خوشه سنگ بری
    حسین آقاله 1396
  33. شناسایی فرست های کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای گردشگری روستایی مورد مطالعه: روستاهای استان البرز
    زهرا نصرتی فر 1396
  34. تاثیر قابلیت های بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری
    سمیرا سلطانیه 1396
  35. طراحی مدل کسب و کار برای تبدیل بناهای تاریخی به اقامت گاه های سنتی با تمرکز بر ارزش پیشنهادی با رویکرد توسعه گردشگری مورد مطالعه : شهر دزفول
    سیده سارا پورمرشد 1396
  36. تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت نساجی شهرستان یزد
    محمدحسین عرب نیا 1396