Narges Imanipour

Associate Professor

Update: 2024-11-21

Narges Imanipour

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

P.H.D dissertations

  1. مدلسازی فرآیندهای پس از شکست در کارآفرینان اقتصادی و اجتماعی با رویکرد اجتماعی-روانشناختی
    مرتضی هندیجانی فرد 2024
  2. ارایه الگوی تصمیم گیری برای توسعه مدل کسب و کار با رویکرد نوآوری اجتماعی
    فاطمه خراسان چی 2023
  3. مدل سازی فرآیند راه اندازی استارت اپ ها در شتاب دهنده های کسب و کار با رویکرد پویایی شناسی سیستم
    حمید شیخی ئیلانلو 2022
  4. تبیین خروج کارآفرینانه با تاکید بر نقش شبکه­های اجتماعی
    نگار خسروی 2020
  5. طراحي الگويي از تصاوير ذهني فرشتگان كسب و كار در فرايند تصميم به سرمايه گذاري روي ايده هاي جديد
    سیدعلیرضا هاشمی نکو 2019
  6. تبيين الگوي قصد كارآفرينانه در افراد فقير با استفاده از رويكرد قابليت­ها
    مسعود مرادی 2019
  7. الگوي مفهومي خلق كسب و كارهاي جديد مبتني بر مزيت­هاي منطقه­اي اكوسيستم كارآفرينانه
    محمدرضا دهقانی اشکذری 2019
  8. واكاوي رفتار بازاريابي كارآفرينانه با رويكرد راههاي ابتكاري و سوگيريهاي شناختي (كارآفرينان نوپاي كسب و كارهاي نانو و بايو فناوري)
    پوریا نوری 2018
  9. واكاوي فرايند تصميم¬گيري ايجاد كسب و كار جديد در صنايع فناور پيشرفته ايران (حوزه نانو و زيست فناوري)
    مهدی زیودار 2018

Master Theses

  1. شناسایی مولفه های گرایش کارآفرینی سبز درحوزه ی فناوری مورد مطالعه : شرکت آذین پلاست
    حسین شفیعی 2024
  2. بررسی نقش قابلیت تحلیل داده های بزرگ بر روی قابلیت بازاریابی کسب وکارهای کوچک و متوسط؛ با نقش میانجی گری مزیت رقابتی پایدار و چابکی سازمان و نقش تعدیل گری گرایش کارآفرینانه
    امیر فانی 2024
  3. تاثیر برند سازی کارفرما بر تصمیم گیری شغلی در نسل z در کسب و کارهای نوپا
    بهار زارع 2024
  4. اولویت بندی مولفه های نوآوری مدل کسب وکار چرخشی با توجه به استراتژی های کسب و کارچرخشی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره
    مهیار میرزاکاظم 2024
  5. تاثیر قابلیت تحلیل داده های بزرگ بر قابلیت بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط با تمرکز بر گرایش کارآفرینانه به عنوان متغیر تعدیلگر
    نادیا بهنیا 2024
  6. تاثیر توانمندسازی ادراک شده زنان در گرایش به کارآفرینی مورد مطالعه صنعت گردشگری
    مبارکه ساحلی 2024
  7. ارزیابی تاثیرات دیجیتالی سازی بر توسعه پایدار در مدیریت زنجیره تامین کسب وکارهای الکترونیکی در صنعت غذا
    علیرضا رجائی لک 2024
  8. تعیین تاثیر راهبردهای تاب آوری انطباقی و برنامه ریزی شده بر عملکرد کسب و کارها با میانجی گری علیت و اثر سازی (مورد مطالعه : صنعت گردشگری)
    مونس مالکیان 2024
  9. شناسایی مؤلفه های اثر گذار بر نوآوری مدل کسب و کارهای در صنعت مد و پوشاک
    نگین حاجی اقایی 2024
  10. طراحی مدل کسب و کار دیجیتالی در حوزه سلامت روان با تاکید بر ارزش پیشنهادی ( مورد مطالعه : برنامه کاربردی جـآن)
    تانیا پنجه که جلائی 2024
  11. تعیین تاثیر نفوذ خانوادگی بر نوآوری مدل کسب وکار دیجیتال با میانجیگری قابلیتهای پویا و تعدیل گری گرایش کارآفرینانه: بررسی شرکت های کوچک و متوسط استان تهران
    محمدمهدی اشتری 2024
  12. شناسایی تاثیر قابلیت های تجزیه و تحلیل کلان داده بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط
    صادق عبدی 2024
  13. شناسایی و تحلیل شایستگی های کارآفرینی پایدار زنان
    ملیحه چراغعلی 2024
  14. طراحی چارچوب فرآیندی مدیریت تغییر استراتژیک کارآفرینانه با استفاده از کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات (ITIL)- نمونه موردی بانک سامان
    مرضیه عزیزی 2023
  15. تبیین تاثیر مسئولیت پذیری کسب و کارهای خانوادگی بر چرخش هوشمندانه هنگام ورود به بازارهای بین المللی
    پریا منیرزاده 2023
  16. نقش استراتژی های اقتصاد چرخشی در مدل کسب و کار و دستیابی به اهداف توسعه پایدار
    متین شهیاد 2023
  17. تاثیر رهبری تحول گرا و نواوری پایدار بر عملکرد سازمان ( مورد مطالعه شهرداری تهران )
    فاطمه میردار 2023
  18. تبیین تاثیر هوشمندسازی کسب و کارهای نوپا بر موفقیت آن ها باتوجه به نقش تعدیلگری قابلیت های کلان داده و نقش میانجی قابلیت های نوآور
    کیمیا شریفی 2023
  19. تصمیم گیری رفتاری سرمایه‌گذاران در پلتفرم‌های تامین‌مالی مبتنی بر بلاکچین
    امیرحسین تیمورزاده نجار 2023
  20. تاثیر سازگاری شناختی بر تصمیم گیری مخاطره آمیز تیم های کارآفرینانه مستقر در مراکز رشد شهر تهران
    فاطمه پرهیزکار 2023
  21. مدل کسب و کار پایدار برای بانک پارسیان با تاکید بر ارزش پیشنهادی
    محمد صدرالدینی 2023
  22. تاثیر عدم‌قطعیت و نوآوربودن پروژه در کارایی پروژه‌های صنعتی با میانجی‌گری منطق تصمیم‌گیری اثرسازی و علیت
    امیر علمی 2023
  23. تاثیر نوآوری ادراک شده مشتری بر هم‌آفرینی ارزش مشتری از طریق میانجی‌گری درگیرسازی مشتری، ارزش ادراک شده مشتری و تجربه مشتری (مطالعه موردی پلت‌فرم‌های VOD)
    الهه گیتی روان 2023
  24. شناسائي و انتخاب استراتژي مناسب رشد بنگاه هاي كوچك و متوسط فعال در خوشه هاي صنعتي
    صغری عباسی بنی 2022
  25. مدلسازی فرایند مقیاس‌پذیری استارتاپ‌های پلتفرمی حوزه فناوری‌های پیشرفته )مطالعه موردی : استارتاپ تریبون)
    آرمان صفائی 2021
  26. تاثیر احساسات بر تصمیم گیری کارافرینان
    دلجو زهرا 2021
  27. شناسایی و اولویت بندی عناصر کلیدی در مدل کسب و کار برای ایجاد ارزش در اینترنت اشیاء حوزه ارتباطات و اطلاعات
    الهام پوست فروشان 2021
  28. تاثیر نوآوری در مدلهای کسب و کار B2B بر عملکرد کسب و کار مورد مطالعه شرکتهای توزیع کننده محصولات ای تی در ایران
    یونس صبوری 2021
  29. شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی در کسب و کارها
    امیر علی بنایی 2020
  30. طراحی و راه اندازی کسب و کار جدید با رویکرد تفکر طراحی مورد مطالعه شتاب دهنده بانا
    مونا ناصری 2020
  31. بررسی تاثیر گرایش کارافرینانه بر اثربخشی تصمیمات استراتژی کارافرینان در شرکت های دانش بنیان شهر تهران
    مصطفی کرمانی 2020
  32. «شناسایی و اولویت بندی عوامل نوآوری زیست محیطی با استفاده از رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و گسترش کارکرد کیفیت(مطالعه موردی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان تولیدی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان)
    آریانا شاهین 2020
  33. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پذيرش خدمت جديد مطالعه موردي پذيرش نسخه هاي به نگام شده برنامكهاي اپليكيش اندرويد
    سودابه هراتی زاده 2019
  34. تحليل عوامل موثر بر موفقيت فرآيندهاي توسعه محصولات جديد مبتني بر اپليكيشن‌هاي تلفن‌هاي هوشمند
    نسترن علیمردانی ناغانی 2019
  35. بررسي رابطه ميان مديريت پروزه كارآفرينانه و كاهش نرخ ميرايي ايده ها در فرايند توسعه محصول جديد در كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات
    سیدامیرحسین طاهرزاده 2019
  36. بررسي تاثير گرايش كارآفرينانه بر رشد كسب و كارهاي نوپا با نقش ميانجي كاربرد بكه هاي اجتماعي آنلاين
    سیدامیر موسوی راد 2018
  37. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت زوج هاي كارآفرين در بخش خدماتي شهر تهران
    مریم سعیدیان 2018
  38. واكاوي استراتژيهاي بازگشت در كسب و كارهاي كوچك و مكتوسط از منظر نواوري مدل كسب و كار
    علیرضا جهاندیده 2018
  39. شناسايي عوامل موثر بر راهبرد محصول در فرايند توسعه محصول جديد مورد مطالعه: صنعت زيور آلات بدلي
    زهرا سوری 2018
  40. رتبه بندي شركت هاي نوپاي خارج شده از شتاب دهنده ها با رويكرد تحليل پوششي داده ها
    نیلوفر قطب الدینی بنادکی 2018
  41. تأثير شيوه هاي تأمين مالي بر ترجيحات استراتژي خروج كارآفرينان در كسب و كارهاي نوپاي فعال در حوزه IT در تهران
    سیدعباسعلی حسینی 2018
  42. تبيين ساز و كارهاي نظارتي مورد استفاده در شركتهاي سرمايه پذير
    انیتا علاقه بند 2018
  43. نقش تصميم گيري هاي اثر ساز در موفقيت كارآفرينان اينترنتي مورد مطالعه كارافرينان اينترنتي نوپاي ايراني و كانادايي
    شروین اسپهبد 2018
  44. شناسايي تركيب مناسب شيوه­هاي تدريس درس طراحي و تدوين كسب و كار در دوره كارشناسي ارشد كارآفريني
    منصوره کیانی فلاورجانی 2018
  45. شناسايي معيارهاي ارزيابي اثر بر ذينفعان در موسسات كارآفرين اجتماعي
    نرگس لاله 2018
  46. ارائه الگوي حمايتي شتاب دهنده ها از شكل گيري كسب و كارهاي نوپاي اجتماعي با رويكرد منبع محور
    ایدین سلام زاده 2018
  47. شناسايي نقش سرمايه اجتماعي بر تشخيص فرصت كارآفرينان (مطالعه موردي: شركتهاي صنايع پوشاك (نساجي) تهران
    فیروزه ساجدنیا 2018
  48. نقش فرنجايزينگ بين المللي بر رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنايع مواد غذايي
    عباس حاجی فتحعلی 2018
  49. نقش عوامل موثر بر رشد كسب و كارهاي دانش بنيان با ميانجيگري نوآوري مورد مطالعه: شركت هاي مستقر در مراكز رشد شهر تهران
    سیدوحید موسوی مجد 2018
  50. شناسايي راه هاي ابتكاري تصميم­گيري كارآفرينان در ارزيابي فرصت
    شیرانا محلوجی 2018
  51. ارزيابي اثربخشي دوره آموزش مجازي مديريت كارآفريني دانشگاه تهران
    سوده قوامی 2018
  52. موانع استقرار پايدار سيستم مديريت كيفيت در كسب و كارهاي كوچك و متوسط ايران
    صفا شریف عسکری 2018
  53. شناسايي عوامل اثرگذار بر سوگيري­هاي تصميم­گيري كارآفرينان
    پوریا نوری 2018
  54. عوامل موثر بر پياده سازي مديريت فرايند كسب و كار (BPM) در كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    سیاوش رضازاده 2018
  55. شناسايي مولفه­هاي تصميم گيري موثر بر انتخاب روش انتقال تكنولوژي در صنعت برق ايران
    اعظم هوشنگی 2018
  56. تبيين فرايند جمع سپاري در سازمان هاي كارآفرين اجتماعي
    الهام رضاقلی زاده 2018
  57. نقش اختيار حقيقي در مديريت ريسك كسب و كارهاي الكترونيك مطالعه موردي: پروژه خزانه داري الكترونيك
    راشین حاتمی 2018
  58. شناسايي عوامل موثر بر خروج كارآفرينانه بر اساس داده هاي پيمايش ديده بان جهاني كارآفريني 2008 تا 2011
    بهاره فخر 2018
  59. طراحي مدل رتبه بندي شركت هاي دانش بنيان از جنبه نوآوري با رويكرد تحليل پوششي داده مورد مطالعه: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    شقایق حبیبی 2018
  60. تحليل تصميم گيري كارآفرينانه بر اساس رويكرد اختيار حقيقي
    آرش سلیمانی دهج 2018
  61. ارزيابي نظام آموزش الكترونيكي دانشگاه تهران با استاندارد ملي آموزش الكترونيكي ‏‎(ISIRI ‎‏10000‏‎)‎‏: مطالعه ‏موردي كارشناسي ارشد كارآفريني
    محمود اهرپورفیض نیا 2018
  62. تاثير عوامل شناختي بر تصميم به راه اندازي كسب و كار (مطالعه موردي: كارآفرينان زن استان تهران)
    صدیقه فرامرزی 2018
  63. شناسايي نقش سرريز دانش در توسعه كارآفريني سازماني شركتهاي توليد كننده محور خودرو نيسان
    رضا رنجبری 2018
  64. تعيين آميخته بازاريابي مطلوب در محصولات جديد لبني با استفاده از فرايند تحليلي سلسله مراتبي گروهي
    بیژن آل ابراهیم دهکردی 2018
  65. شناسايي عوامل موثر بر رشد كسب وكارهاي مطبوعاتي – قلمرو نشريات تخصصي تجاري گروه مديريت
    مهدی حسین نژادخلیل آباد 2018
  66. شناسايي و اولويت بندي موانع رشد كسب و كار هاي زنان كارآفرين ايران
    سارا ارزیده 2018
  67. نقش دانش مديريت پروژه بر موفقيت توسعه محصول جديد در كسب و كارهاي با اندازه متوسط
    عبدالمجید براهیمی 2018
  68. شناسايي نقش تفكر اثرسازانه و علمي بر سطح نواوري د ركسب و كارهاي مراكز رشد و ژارك هاي علم و فناوري
    سید فرهنگ محسنی مفیدی 2018
  69. شناسايي سوگيريهاي شناختي موثر بر فرايند تصميم گيري خريد در شركتهاي كوچك- مورد مطالعه: مشتريان شركت سپيدار سيستم آسيا
    سحر اکبرپور 2018
  70. كاركردهاي مديريت منابع انساني الكترونيكي در توسعه كارآفريني سازماني
    سعیده محمدپور 2018
  71. بررسي نقش الگوي شخصيتي بر تفكر اثرسازانه كارآفرينان استارتاپ هاي ايراني مستقر در شتاب دهنده ها
    سروش رحیمیان 2018
  72. مدلسازي فرآيند خروج انگيزشي صندوق هايحمايتي و سرمايه گذاري مخاطره پذير بر شركتهاي كارآفرين سهامي در ايران
    مهدی کنعانی 2018
  73. تاثير راهبرد هاي برندينگ مشترك بر ارزش برند محصول كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    محمد خسروی 2018
  74. تاثير سرمايه انساني بر قصد كارآفرينانه دانشجويان
    فاطمه اقامحمدی 2018
  75. شناسايي معيارهاي ارزيابي عملكرد در موسسه هاي كارآفرين اجتماعي با رويكرد كارت امتيازي متوازن
    زینب عوائدی 2018
  76. شناسايي تأثير استراتژي كارآفريني شركتي بر رشد شركت هاي دانش بنيان مطالعه موردي: شركت هاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري استان قزوين
    هدیه سلطانیه 2018
  77. تبيين نقش مهارت¬هاي كارآفريني در موفقيت كسب و كار با در نظر گرفتن دو متغير تعديلگر جنسيت و مرحله كسب و كار
    فخری السادات نوری 2018
  78. شناسايي معيارها و مراحل ارزيابي طرح ها توسعه سرمايه گذاران مخاطره پذير در ايران
    فاطمه شکوهی 2018
  79. سنجش تفكر استراتژيك در كارآفرينان نوپا و در حال رشد (تثبيت كننده) در كسب و كارهاي فعال صنايع غذايي استان تهران
    الهه کیانی هرچگانی 2018
  80. نقش درس مباني كارآفريني در قصد كارآفرينانه دانشجويان
    سعیده سعید بنادکی 2018
  81. نقش تفكر كارآفرينانه بر استراتژي رشد كسب و كارهاي صنايع كاشي و سراميك استان يزد
    وحید قیصری 2018