نرگس ایمانی پور

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/01

نرگس ایمانی پور

دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید

رساله های دکتری

  1. مدلسازی فرآیندهای پس از شکست در کارآفرینان اقتصادی و اجتماعی با رویکرد اجتماعی-روانشناختی
    مرتضی هندیجانی فرد 1403
  2. ارایه الگوی تصمیم گیری برای توسعه مدل کسب و کار با رویکرد نوآوری اجتماعی
    فاطمه خراسان چی 1402
  3. مدل سازی فرآیند راه اندازی استارت اپ ها در شتاب دهنده های کسب و کار با رویکرد پویایی شناسی سیستم
    حمید شیخی ئیلانلو 1401
  4. تبیین خروج کارآفرینانه با تاکید بر نقش شبکه­های اجتماعی
    نگار خسروی 1398
  5. طراحی الگویی از تصاویر ذهنی فرشتگان کسب و کار در فرایند تصمیم به سرمایه گذاری روی ایده های جدید
    سیدعلیرضا هاشمی نکو 1398
  6. تبیین الگوی قصد کارآفرینانه در افراد فقیر با استفاده از رویکرد قابلیت­ها
    مسعود مرادی 1398
  7. الگوی مفهومی خلق کسب و کارهای جدید مبتنی بر مزیت­های منطقه­ای اکوسیستم کارآفرینانه
    محمدرضا دهقانی اشکذری 1398
  8. واکاوی رفتار بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد راههای ابتکاری و سوگیریهای شناختی (کارآفرینان نوپای کسب و کارهای نانو و بایو فناوری)
    پوریا نوری 1397
  9. واکاوی فرایند تصمیم¬گیری ایجاد کسب و کار جدید در صنایع فناور پیشرفته ایران (حوزه نانو و زیست فناوری)
    مهدی زیودار 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی مولفه های گرایش کارآفرینی سبز درحوزه ی فناوری مورد مطالعه : شرکت آذین پلاست
    حسین شفیعی 1403
  2. بررسی نقش قابلیت تحلیل داده های بزرگ بر روی قابلیت بازاریابی کسب وکارهای کوچک و متوسط؛ با نقش میانجی گری مزیت رقابتی پایدار و چابکی سازمان و نقش تعدیل گری گرایش کارآفرینانه
    امیر فانی 1403
  3. تاثیر برند سازی کارفرما بر تصمیم گیری شغلی در نسل z در کسب و کارهای نوپا
    بهار زارع 1403
  4. اولویت بندی مولفه های نوآوری مدل کسب وکار چرخشی با توجه به استراتژی های کسب و کارچرخشی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره
    مهیار میرزاکاظم 1403
  5. تاثیر قابلیت تحلیل داده های بزرگ بر قابلیت بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط با تمرکز بر گرایش کارآفرینانه به عنوان متغیر تعدیلگر
    نادیا بهنیا 1403
  6. تاثیر توانمندسازی ادراک شده زنان در گرایش به کارآفرینی مورد مطالعه صنعت گردشگری
    مبارکه ساحلی 1403
  7. ارزیابی تاثیرات دیجیتالی سازی بر توسعه پایدار در مدیریت زنجیره تامین کسب وکارهای الکترونیکی در صنعت غذا
    علیرضا رجائی لک 1403
  8. تعیین تاثیر راهبردهای تاب آوری انطباقی و برنامه ریزی شده بر عملکرد کسب و کارها با میانجی گری علیت و اثر سازی (مورد مطالعه : صنعت گردشگری)
    مونس مالکیان 1402
  9. شناسایی مولفه های اثر گذار بر نوآوری مدل کسب و کارهای در صنعت مد و پوشاک
    نگین حاجی اقایی 1402
  10. طراحی مدل کسب و کار دیجیتالی در حوزه سلامت روان با تاکید بر ارزش پیشنهادی ( مورد مطالعه : برنامه کاربردی جـآن)
    تانیا پنجه که جلائی 1402
  11. تعیین تاثیر نفوذ خانوادگی بر نوآوری مدل کسب وکار دیجیتال با میانجیگری قابلیتهای پویا و تعدیل گری گرایش کارآفرینانه: بررسی شرکت های کوچک و متوسط استان تهران
    محمدمهدی اشتری 1402
  12. شناسایی تاثیر قابلیت های تجزیه و تحلیل کلان داده بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط
    صادق عبدی 1402
  13. شناسایی و تحلیل شایستگی های کارآفرینی پایدار زنان
    ملیحه چراغعلی 1402
  14. طراحی چارچوب فرآیندی مدیریت تغییر استراتژیک کارآفرینانه با استفاده از کتابخانه زیربنایی فناوری اطلاعات (ITIL)- نمونه موردی بانک سامان
    مرضیه عزیزی 1402
  15. تبیین تاثیر مسئولیت پذیری کسب و کارهای خانوادگی بر چرخش هوشمندانه هنگام ورود به بازارهای بین المللی
    پریا منیرزاده 1402
  16. نقش استراتژی های اقتصاد چرخشی در مدل کسب و کار و دستیابی به اهداف توسعه پایدار
    متین شهیاد 1402
  17. تاثیر رهبری تحول گرا و نواوری پایدار بر عملکرد سازمان ( مورد مطالعه شهرداری تهران )
    فاطمه میردار 1402
  18. تبیین تاثیر هوشمندسازی کسب و کارهای نوپا بر موفقیت آن ها باتوجه به نقش تعدیلگری قابلیت های کلان داده و نقش میانجی قابلیت های نوآور
    کیمیا شریفی 1402
  19. تصمیم گیری رفتاری سرمایه‌گذاران در پلتفرم‌های تامین‌مالی مبتنی بر بلاکچین
    امیرحسین تیمورزاده نجار 1402
  20. تاثیر سازگاری شناختی بر تصمیم گیری مخاطره آمیز تیم های کارآفرینانه مستقر در مراکز رشد شهر تهران
    فاطمه پرهیزکار 1402
  21. مدل کسب و کار پایدار برای بانک پارسیان با تاکید بر ارزش پیشنهادی
    محمد صدرالدینی 1402
  22. تاثیر عدم‌قطعیت و نوآوربودن پروژه در کارایی پروژه‌های صنعتی با میانجی‌گری منطق تصمیم‌گیری اثرسازی و علیت
    امیر علمی 1401
  23. تاثیر نوآوری ادراک شده مشتری بر هم‌آفرینی ارزش مشتری از طریق میانجی‌گری درگیرسازی مشتری، ارزش ادراک شده مشتری و تجربه مشتری (مطالعه موردی پلت‌فرم‌های VOD)
    الهه گیتی روان 1401
  24. شناسائی و انتخاب استراتژی مناسب رشد بنگاه های کوچک و متوسط فعال در خوشه های صنعتی
    صغری عباسی بنی 1401
  25. مدلسازی فرایند مقیاس‌پذیری استارتاپ‌های پلتفرمی حوزه فناوری‌های پیشرفته )مطالعه موردی : استارتاپ تریبون)
    آرمان صفائی 1400
  26. تاثیر احساسات بر تصمیم گیری کارافرینان
    دلجو زهرا 1400
  27. شناسایی و اولویت بندی عناصر کلیدی در مدل کسب و کار برای ایجاد ارزش در اینترنت اشیاء حوزه ارتباطات و اطلاعات
    الهام پوست فروشان 1400
  28. تاثیر نوآوری در مدلهای کسب و کار B2B بر عملکرد کسب و کار مورد مطالعه شرکتهای توزیع کننده محصولات ای تی در ایران
    یونس صبوری 1399
  29. شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری اخلاقی در کسب و کارها
    امیر علی بنایی 1399
  30. طراحی و راه اندازی کسب و کار جدید با رویکرد تفکر طراحی مورد مطالعه شتاب دهنده بانا
    مونا ناصری 1399
  31. بررسی تاثیر گرایش کارافرینانه بر اثربخشی تصمیمات استراتژی کارافرینان در شرکت های دانش بنیان شهر تهران
    مصطفی کرمانی 1398
  32. «شناسایی و اولویت بندی عوامل نوآوری زیست محیطی با استفاده از رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و گسترش کارکرد کیفیت(مطالعه موردی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان تولیدی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان)
    آریانا شاهین 1398
  33. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش خدمت جدید مطالعه موردی پذیرش نسخه های به نگام شده برنامکهای اپلیکیش اندروید
    سودابه هراتی زاده 1398
  34. تحلیل عوامل موثر بر موفقیت فرآیندهای توسعه محصولات جدید مبتنی بر اپلیکیشن‌های تلفن‌های هوشمند
    نسترن علیمردانی ناغانی 1398
  35. بررسی رابطه میان مدیریت پروزه کارآفرینانه و کاهش نرخ میرایی ایده ها در فرایند توسعه محصول جدید در کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
    سیدامیرحسین طاهرزاده 1398
  36. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کارهای نوپا با نقش میانجی کاربرد بکه های اجتماعی آنلاین
    سیدامیر موسوی راد 1397
  37. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت زوج های کارآفرین در بخش خدماتی شهر تهران
    مریم سعیدیان 1397
  38. واکاوی استراتژیهای بازگشت در کسب و کارهای کوچک و مکتوسط از منظر نواوری مدل کسب و کار
    علیرضا جهاندیده 1397
  39. شناسایی عوامل موثر بر راهبرد محصول در فرایند توسعه محصول جدید مورد مطالعه: صنعت زیور آلات بدلی
    زهرا سوری 1396
  40. رتبه بندی شرکت های نوپای خارج شده از شتاب دهنده ها با رویکرد تحلیل پوششی داده ها
    نیلوفر قطب الدینی بنادکی 1396
  41. تاثیر شیوه های تامین مالی بر ترجیحات استراتژی خروج کارآفرینان در کسب و کارهای نوپای فعال در حوزه IT در تهران
    سیدعباسعلی حسینی 1396
  42. تبیین ساز و کارهای نظارتی مورد استفاده در شرکتهای سرمایه پذیر
    انیتا علاقه بند 1396
  43. نقش تصمیم گیری های اثر ساز در موفقیت کارآفرینان اینترنتی مورد مطالعه کارافرینان اینترنتی نوپای ایرانی و کانادایی
    شروین اسپهبد 1396
  44. شناسایی ترکیب مناسب شیوه­های تدریس درس طراحی و تدوین کسب و کار در دوره کارشناسی ارشد کارآفرینی
    منصوره کیانی فلاورجانی 1396
  45. شناسایی معیارهای ارزیابی اثر بر ذینفعان در موسسات کارآفرین اجتماعی
    نرگس لاله 1396
  46. ارائه الگوی حمایتی شتاب دهنده ها از شکل گیری کسب و کارهای نوپای اجتماعی با رویکرد منبع محور
    ایدین سلام زاده 1396
  47. شناسایی نقش سرمایه اجتماعی بر تشخیص فرصت کارآفرینان (مطالعه موردی: شرکتهای صنایع پوشاک (نساجی) تهران
    فیروزه ساجدنیا 1396
  48. نقش فرنجایزینگ بین المللی بر رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع مواد غذایی
    عباس حاجی فتحعلی 1396
  49. نقش عوامل موثر بر رشد کسب و کارهای دانش بنیان با میانجیگری نوآوری مورد مطالعه: شرکت های مستقر در مراکز رشد شهر تهران
    سیدوحید موسوی مجد 1396
  50. شناسایی راه های ابتکاری تصمیم­گیری کارآفرینان در ارزیابی فرصت
    شیرانا محلوجی 1396
  51. ارزیابی اثربخشی دوره آموزش مجازی مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران
    سوده قوامی 1396
  52. موانع استقرار پایدار سیستم مدیریت کیفیت در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران
    صفا شریف عسکری 1396
  53. شناسایی عوامل اثرگذار بر سوگیری­های تصمیم­گیری کارآفرینان
    پوریا نوری 1396
  54. عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) در کسب و کارهای کوچک و متوسط
    سیاوش رضازاده 1396
  55. شناسایی مولفه­های تصمیم گیری موثر بر انتخاب روش انتقال تکنولوژی در صنعت برق ایران
    اعظم هوشنگی 1396
  56. تبیین فرایند جمع سپاری در سازمان های کارآفرین اجتماعی
    الهام رضاقلی زاده 1396
  57. نقش اختیار حقیقی در مدیریت ریسک کسب و کارهای الکترونیک مطالعه موردی: پروژه خزانه داری الکترونیک
    راشین حاتمی 1396
  58. شناسایی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه بر اساس داده های پیمایش دیده بان جهانی کارآفرینی 2008 تا 2011
    بهاره فخر 1396
  59. طراحی مدل رتبه بندی شرکت های دانش بنیان از جنبه نوآوری با رویکرد تحلیل پوششی داده مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
    شقایق حبیبی 1396
  60. تحلیل تصمیم گیری کارآفرینانه بر اساس رویکرد اختیار حقیقی
    آرش سلیمانی دهج 1396
  61. ارزیابی نظام آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران با استاندارد ملی آموزش الکترونیکی ‏‎(ISIRI ‎‏10000‏‎)‎‏: مطالعه ‏موردی کارشناسی ارشد کارآفرینی
    محمود اهرپورفیض نیا 1396
  62. تاثیر عوامل شناختی بر تصمیم به راه اندازی کسب و کار (مطالعه موردی: کارآفرینان زن استان تهران)
    صدیقه فرامرزی 1396
  63. شناسایی نقش سرریز دانش در توسعه کارآفرینی سازمانی شرکتهای تولید کننده محور خودرو نیسان
    رضا رنجبری 1396
  64. تعیین آمیخته بازاریابی مطلوب در محصولات جدید لبنی با استفاده از فرایند تحلیلی سلسله مراتبی گروهی
    بیژن آل ابراهیم دهکردی 1396
  65. شناسایی عوامل موثر بر رشد کسب وکارهای مطبوعاتی – قلمرو نشریات تخصصی تجاری گروه مدیریت
    مهدی حسین نژادخلیل آباد 1396
  66. شناسایی و اولویت بندی موانع رشد کسب و کار های زنان کارآفرین ایران
    سارا ارزیده 1396
  67. نقش دانش مدیریت پروژه بر موفقیت توسعه محصول جدید در کسب و کارهای با اندازه متوسط
    عبدالمجید براهیمی 1396
  68. شناسایی نقش تفکر اثرسازانه و علمی بر سطح نواوری د رکسب و کارهای مراکز رشد و ژارک های علم و فناوری
    سید فرهنگ محسنی مفیدی 1396
  69. شناسایی سوگیریهای شناختی موثر بر فرایند تصمیم گیری خرید در شرکتهای کوچک- مورد مطالعه: مشتریان شرکت سپیدار سیستم آسیا
    سحر اکبرپور 1396
  70. کارکردهای مدیریت منابع انسانی الکترونیکی در توسعه کارآفرینی سازمانی
    سعیده محمدپور 1396
  71. بررسی نقش الگوی شخصیتی بر تفکر اثرسازانه کارآفرینان استارتاپ های ایرانی مستقر در شتاب دهنده ها
    سروش رحیمیان 1396
  72. مدلسازی فرآیند خروج انگیزشی صندوق هایحمایتی و سرمایه گذاری مخاطره پذیر بر شرکتهای کارآفرین سهامی در ایران
    مهدی کنعانی 1396
  73. تاثیر راهبرد های برندینگ مشترک بر ارزش برند محصول کسب و کارهای کوچک و متوسط
    محمد خسروی 1396
  74. تاثیر سرمایه انسانی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان
    فاطمه اقامحمدی 1396
  75. شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد در موسسه های کارآفرین اجتماعی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
    زینب عوائدی 1396
  76. شناسایی تاثیر استراتژی کارآفرینی شرکتی بر رشد شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین
    هدیه سلطانیه 1396
  77. تبیین نقش مهارت¬های کارآفرینی در موفقیت کسب و کار با در نظر گرفتن دو متغیر تعدیلگر جنسیت و مرحله کسب و کار
    فخری السادات نوری 1396
  78. شناسایی معیارها و مراحل ارزیابی طرح ها توسعه سرمایه گذاران مخاطره پذیر در ایران
    فاطمه شکوهی 1396
  79. سنجش تفکر استراتژیک در کارآفرینان نوپا و در حال رشد (تثبیت کننده) در کسب و کارهای فعال صنایع غذایی استان تهران
    الهه کیانی هرچگانی 1396
  80. نقش درس مبانی کارآفرینی در قصد کارآفرینانه دانشجویان
    سعیده سعید بنادکی 1396
  81. نقش تفکر کارآفرینانه بر استراتژی رشد کسب و کارهای صنایع کاشی و سرامیک استان یزد
    وحید قیصری 1396