Hamid Padash Zive

Associate Professor

Update: 2024-11-15

Hamid Padash Zive

Faculty of Entrepreneurship / Organizational Entrepreneurship

Master Theses

  1. چارچوب مفهومی پلتفرم تأمین مالی جمعی بر بستر بلاک چین برای پروژه های صادراتی
    امیرمهدی ادیب 2024
  2. رابطه خودشیفتگی با قصد کارآفرینانه و تعدیل گری پیچیدگ ی محیطی کارآفرینانه در کسب و کارهای دیجیتال
    امیررضا مزینانی 2024
  3. ارائه چارچوب آمادگی سازمانی برای استفاده از سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) در جهت توسعه کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
    محسن عابدان زاد 2024
  4. شناسایی تاثیر رفتار مشارکتی و شهروندی مشتریان دیجیتال استارتاپ‌های سفارش غذا بر ارزش پیشنهادی ادراک شده با نقش میانجی رضایت مشتریان و اعتماد.
    سارا کریمی 2024
  5. تبیین رابطه بین قواعد حکمرانی شرکتی، نوآوری و عملکرد در شرکت های تعاونی
    علی اکبر هادی پور 2023
  6. شناسایی تأثیر ابعاد محتوای عاطفی و کارکردی تولیدشده مشتریان آنلاین بر عملکرد ارزش پیشنهادی ادراک شده (مطالعه موردی: صنایع خلاق _ بازی‌های رایانه‌ای)
    نرگس صرامی فروشانی 2023
  7. ارزیابی بکارگیری نقش هوش مصنوعی در ارتقا کارافرینی سازمانی (مطالعه موردی، سیستم بانکی)
    پژمان رازبان 2023
  8. شناسایی عوامل موثر بر ناعقلانیت در رفتار کارآفرینان با استفاده از رویکرد اقتصاد رفتاری (مطالعه موردی: استارت اپ های حوزه سلامت)
    محیا منزوی تبریزی 2023
  9. طراحی مدل کسب و کار اجتماعی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
    حسین اکرمی آرانی 2023
  10. ارائه چارچوب بکارگیری فناوری های نوین در بهبود فرایندهای سازمانی(مورد مطالعه : فناوری بلاک چین)
    جابر مسلم خانی 2022
  11. تأثیر فعالیت کارآفرینانه بر رشد اقتصادی کشورهای منتخب با میانجی گری کیفیت نهادی بر اساس داده های GEM
    فائزه حیدری 2022
  12. اراِئه مدل پیش بینی بازار محصولات کشاورزی با رویکرد کشف فرصت های کارآفرینانه ) مورد مطالعه :پیاز ،سیب زمینی و گوجه فرنگی)
    سیدمحمدهادی شفائی 2022
  13. (Food Valley) در ایران امکان سنجی راه اندازی و استقرار دره غذا
    علی شفیعی بافتی 2022
  14. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کارآفرینان بازگشته
    فاطمه محمدی کاهه 2022
  15. شناسايي موانع رشد و استقرار پايدار شركت‌هاي دانش بنيان مستقر در مراكز رشد شهر تهران
    فائزه دهبیدی پور 2022
  16. توسعه مدل کسب و کار در "کارآفرینی پایدار" و نقش آن در عملکرد (مورد مطالعه: شرکتهای بورسی)
    محسن آخوندی 2022
  17. طراحی مدل کسب و کار مشاوره سبک پوشش با رویکرد خلق ارزش
    امیرحسین بهمنی 2022
  18. طراحی مدل کسب و کار ارائه خدمات بانکی بر مبنای بانکداری اجتماعی با تمرکز بر دو جز ارزش پیشنهادی و مشتریان
    محبوبه صالحی 2022
  19. شناسایی فرصت‌های کسب و کاری در حوزه اماکن اقامتی مبتنی بر رویکرد اقتصاد مشارکتی ( مورد مطالعه: شهر قزوین)
    فرشته صابر 2022
  20. شناسایی عوامل موثر بر نقش تکنولوژی های بلاکچین در آینده کسب و کارهای نوپا در صنعت مالی
    الهه قلیمرادی اسفندآباد 2022
  21. تاثیر الگوی رفتاری اکتشافی مدیران در بازار های بین‌المللی بر کارآفرینی سازمانی
    امیر رحیمی پورانارکی 2021
  22. طراحی مدل کسب و کار تولید کیف دستدوز لوکس
    میترا کمانکش 2021
  23. فراترکیب ابعاد تاریک شخصیت کارآفرین و پیامدهای آن برای کسب و کار و جامعه با تمرکز بر جنبه های دیکتاتور مآبانه ی آن
    فرهاد فیضی 2021
  24. طراحی ارزش پیشنهادی کسب و کار نوپای بسته بندی هوشمند مبتنی بر تفکر طراحی.
    حمیدرضا بیات 2021
  25. ارائه چارچوب مفهومی تبیین نقش شتاب دهنده های شرکتی در توسعه اکوسیستم کارآفرینی ایران (مورد مطالعه شتاب دهنده شرکتی سریر)
    الهام گلستانی 2021
  26. شناسایی عوامل موثر بر ارتقای سواد مالی کارافرینان در چارچوب اقتصاد رفتاری
    محمدسعید جواهریان 2021
  27. ارائه الگوی تامین مالی نوآورانه در بانک‌های توسعه‌ای (مطالعه موردی : بانک توسعه صادرات ایران)
    ملیحه عسگرزاده افشاری 2021
  28. اثرات سیاست های انتقال تکنولوژی در توسعه صنعت خودرو در ایران
    مهرداد شیخی 2020
  29. تاثير نوسانات نرخ ارز بر چرخه كسب و كارها (مورد مطالعه: توليد كنندگان طلا و جواهر در شهر تهران )
    امیررضا اذین 2019
  30. شناسايي موانع نهادي توسعه كارآفريني در صنعت پرداخت الكترونيكي
    سالار گران سرشت 2019
  31. نقش قوانين مالياتي در عملكرد توليدكنندگان عسل
    مظفر حیدری 2019
  32. ميزان تاثير عوامل اثر گذار بر برندسازي شركت هاي كوچك و متوسط فناور فعال در حوزه كشاورزي بر عملكرد آنها با در نظرگرفتن متغير تسهيلگر بازارگرايي و متغير واسطه هويت برند
    علیرضا نیکوکارلیسه رودی 2019
  33. بررسي تاثير سبك هاي كنترل ( راهبري ) بر عملكرد كسب و كارهاي درون سازماني در ايران
    محمدحسین مروی 2018
  34. سنجش نقش شبكه هاي اجتماعي بر توسعه كارآفريني مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط در صنعت پوشاك شهر تهران
    محمدمهدی فرحمند 2018
  35. شناسايي عوامل قانوني موثر بر كارآفريني در حوزه توريسم پزشكي در ايران
    لیلا متولی 2018
  36. اثر بكارگيري استراتژي كارآفرينيانه بر عملكرد كسب و كارها، مطالعه موردي شركتهاي داروسازي ايران
    سمیه پرهیزکارماوردیانی 2018
  37. بررسي تاثير بري كلاژ بر عملكرد كسب و كار هاي نوپا با توجه به نقش تعديل گر گرايش كارافرينانه و شبكه اجتماعي
    هاجر سعیدی پور 2018
  38. شناسايي عوامل اجتماعي- اقتصادي موثر بر كارآفريني شهري مطالعه موردي: كسب و كارهاي خانوادگي فعال در حوزه توليد پوشاك شهر تهران
    مرتضی باجلان 2018
  39. نقش شبكه هاي اجتماعي در راه اندازي و رشد شركتهاي مبتني بر فن آوري اطلاعات شهر تهران
    فاطمه اسرا غلامرضاپور 2018
  40. شناسايي قابليتهاي تكنولوژيكي و نهادي براي توسعه كارآفريني صنعت خودرو
    میترا شهاب 2018
  41. مدل كارآفريني اثربخش در توسعه كارآفريني سازماني در شركت مپنا بويلر
    محمدعلی ولی زاده 2018
  42. مطالعه زندگي مرحوم مير مصطفي عالي نسب و تعيين چگونگي نگرش ايشان به كارآفريني
    سیدعلیرضا حیدریه 2018
  43. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت و توسعه كسب و كارهاي روستايي مطالعه موردي: شهرستان خلخال
    وحید هوشمندترزنق 2018
  44. استخراج و تدوين شاخصهاي بانكداري سبز در جهت تحقق اقتصاد اخلاقي (مطالعه موردي بانك كشاورزي)
    مریم قاسمی سامنی 2018
  45. پيش بيني بيني قيمت مسكن درايران وتبيين استراتژي سرمايه گذاري در بازارمسكن
    امیر صبوری 2018