حمید پاداش زیوه

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

حمید پاداش زیوه

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. چارچوب مفهومی پلتفرم تامین مالی جمعی بر بستر بلاک چین برای پروژه های صادراتی
    امیرمهدی ادیب 1403
  2. رابطه خودشیفتگی با قصد کارآفرینانه و تعدیل گری پیچیدگ ی محیطی کارآفرینانه در کسب و کارهای دیجیتال
    امیررضا مزینانی 1403
  3. ارائه چارچوب آمادگی سازمانی برای استفاده از سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) در جهت توسعه کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت اسنوا)
    محسن عابدان زاد 1402
  4. شناسایی تاثیر رفتار مشارکتی و شهروندی مشتریان دیجیتال استارتاپ‌های سفارش غذا بر ارزش پیشنهادی ادراک شده با نقش میانجی رضایت مشتریان و اعتماد.
    سارا کریمی 1402
  5. تبیین رابطه بین قواعد حکمرانی شرکتی، نوآوری و عملکرد در شرکت های تعاونی
    علی اکبر هادی پور 1402
  6. شناسایی تاثیر ابعاد محتوای عاطفی و کارکردی تولیدشده مشتریان آنلاین بر عملکرد ارزش پیشنهادی ادراک شده (مطالعه موردی: صنایع خلاق _ بازی‌های رایانه‌ای)
    نرگس صرامی فروشانی 1402
  7. ارزیابی بکارگیری نقش هوش مصنوعی در ارتقا کارافرینی سازمانی (مطالعه موردی، سیستم بانکی)
    پژمان رازبان 1402
  8. شناسایی عوامل موثر بر ناعقلانیت در رفتار کارآفرینان با استفاده از رویکرد اقتصاد رفتاری (مطالعه موردی: استارت اپ های حوزه سلامت)
    محیا منزوی تبریزی 1402
  9. طراحی مدل کسب و کار اجتماعی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
    حسین اکرمی آرانی 1402
  10. ارائه چارچوب بکارگیری فناوری های نوین در بهبود فرایندهای سازمانی(مورد مطالعه : فناوری بلاک چین)
    جابر مسلم خانی 1401
  11. تاثیر فعالیت کارآفرینانه بر رشد اقتصادی کشورهای منتخب با میانجی گری کیفیت نهادی بر اساس داده های GEM
    فائزه حیدری 1401
  12. اراِئه مدل پیش بینی بازار محصولات کشاورزی با رویکرد کشف فرصت های کارآفرینانه ) مورد مطالعه :پیاز ،سیب زمینی و گوجه فرنگی)
    سیدمحمدهادی شفائی 1401
  13. (Food Valley) در ایران امکان سنجی راه اندازی و استقرار دره غذا
    علی شفیعی بافتی 1401
  14. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی سازی کسب و کارهای کارآفرینان بازگشته
    فاطمه محمدی کاهه 1401
  15. شناسایی موانع رشد و استقرار پایدار شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد شهر تهران
    فائزه دهبیدی پور 1401
  16. توسعه مدل کسب و کار در "کارآفرینی پایدار" و نقش آن در عملکرد (مورد مطالعه: شرکتهای بورسی)
    محسن آخوندی 1401
  17. طراحی مدل کسب و کار مشاوره سبک پوشش با رویکرد خلق ارزش
    امیرحسین بهمنی 1401
  18. طراحی مدل کسب و کار ارائه خدمات بانکی بر مبنای بانکداری اجتماعی با تمرکز بر دو جز ارزش پیشنهادی و مشتریان
    محبوبه صالحی 1401
  19. شناسایی فرصت‌های کسب و کاری در حوزه اماکن اقامتی مبتنی بر رویکرد اقتصاد مشارکتی ( مورد مطالعه: شهر قزوین)
    فرشته صابر 1401
  20. شناسایی عوامل موثر بر نقش تکنولوژی های بلاکچین در آینده کسب و کارهای نوپا در صنعت مالی
    الهه قلیمرادی اسفندآباد 1401
  21. تاثیر الگوی رفتاری اکتشافی مدیران در بازار های بین‌المللی بر کارآفرینی سازمانی
    امیر رحیمی پورانارکی 1400
  22. طراحی مدل کسب و کار تولید کیف دستدوز لوکس
    میترا کمانکش 1400
  23. فراترکیب ابعاد تاریک شخصیت کارآفرین و پیامدهای آن برای کسب و کار و جامعه با تمرکز بر جنبه های دیکتاتور مآبانه ی آن
    فرهاد فیضی 1400
  24. طراحی ارزش پیشنهادی کسب و کار نوپای بسته بندی هوشمند مبتنی بر تفکر طراحی.
    حمیدرضا بیات 1400
  25. ارائه چارچوب مفهومی تبیین نقش شتاب دهنده های شرکتی در توسعه اکوسیستم کارآفرینی ایران (مورد مطالعه شتاب دهنده شرکتی سریر)
    الهام گلستانی 1400
  26. شناسایی عوامل موثر بر ارتقای سواد مالی کارافرینان در چارچوب اقتصاد رفتاری
    محمدسعید جواهریان 1400
  27. ارائه الگوی تامین مالی نوآورانه در بانک‌های توسعه‌ای (مطالعه موردی : بانک توسعه صادرات ایران)
    ملیحه عسگرزاده افشاری 1399
  28. اثرات سیاست های انتقال تکنولوژی در توسعه صنعت خودرو در ایران
    مهرداد شیخی 1399
  29. تاثیر نوسانات نرخ ارز بر چرخه کسب و کارها (مورد مطالعه: تولید کنندگان طلا و جواهر در شهر تهران )
    امیررضا اذین 1398
  30. شناسایی موانع نهادی توسعه کارآفرینی در صنعت پرداخت الکترونیکی
    سالار گران سرشت 1398
  31. نقش قوانین مالیاتی در عملکرد تولیدکنندگان عسل
    مظفر حیدری 1398
  32. میزان تاثیر عوامل اثر گذار بر برندسازی شرکت های کوچک و متوسط فناور فعال در حوزه کشاورزی بر عملکرد آنها با در نظرگرفتن متغیر تسهیلگر بازارگرایی و متغیر واسطه هویت برند
    علیرضا نیکوکارلیسه رودی 1398
  33. بررسی تاثیر سبک های کنترل ( راهبری ) بر عملکرد کسب و کارهای درون سازمانی در ایران
    محمدحسین مروی 1397
  34. سنجش نقش شبکه های اجتماعی بر توسعه کارآفرینی مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط در صنعت پوشاک شهر تهران
    محمدمهدی فرحمند 1397
  35. شناسایی عوامل قانونی موثر بر کارآفرینی در حوزه توریسم پزشکی در ایران
    لیلا متولی 1397
  36. اثر بکارگیری استراتژی کارآفرینیانه بر عملکرد کسب و کارها، مطالعه موردی شرکتهای داروسازی ایران
    سمیه پرهیزکارماوردیانی 1397
  37. بررسی تاثیر بری کلاژ بر عملکرد کسب و کار های نوپا با توجه به نقش تعدیل گر گرایش کارافرینانه و شبکه اجتماعی
    هاجر سعیدی پور 1397
  38. شناسایی عوامل اجتماعی- اقتصادی موثر بر کارآفرینی شهری مطالعه موردی: کسب و کارهای خانوادگی فعال در حوزه تولید پوشاک شهر تهران
    مرتضی باجلان 1396
  39. نقش شبکه های اجتماعی در راه اندازی و رشد شرکتهای مبتنی بر فن آوری اطلاعات شهر تهران
    فاطمه اسرا غلامرضاپور 1396
  40. شناسایی قابلیتهای تکنولوژیکی و نهادی برای توسعه کارآفرینی صنعت خودرو
    میترا شهاب 1396
  41. مدل کارآفرینی اثربخش در توسعه کارآفرینی سازمانی در شرکت مپنا بویلر
    محمدعلی ولی زاده 1396
  42. مطالعه زندگی مرحوم میر مصطفی عالی نسب و تعیین چگونگی نگرش ایشان به کارآفرینی
    سیدعلیرضا حیدریه 1396
  43. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و توسعه کسب و کارهای روستایی مطالعه موردی: شهرستان خلخال
    وحید هوشمندترزنق 1396
  44. استخراج و تدوین شاخصهای بانکداری سبز در جهت تحقق اقتصاد اخلاقی (مطالعه موردی بانک کشاورزی)
    مریم قاسمی سامنی 1396
  45. پیش بینی بینی قیمت مسکن درایران وتبیین استراتژی سرمایه گذاری در بازارمسکن
    امیر صبوری 1396