پروفایل اساتید - ent- دانشکده کار آفرینی
Professor
Update: 2024-11-15
Reza Mohammadkazemi
Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد
P.H.D dissertations
-
ارائه الگوی نوآوری باز برای استارتاپ های هایتک در واحد صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات(IT)
فیروزه نفیسی 2024 -
ارائه مدل کارآفرینی شرکتی در صنایع معدنی ایران(مورد مطالعه صنعت آلومینیوم)
حمیدرضا بادکوبه هزاوه 2024 -
ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
صدف سرتیپی 2023 -
ارائه مدل بلاکچین در زنجیره تأمین صنعت FMCG
مهناز پوریز 2023 -
طراحی مدل کارافرینی شرکتی در کسب وکارهای تولیدی و خدماتی ایران(مورد مطالعه صنایع سلولزی)
کامران نیک نامیان 2022 -
طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان
عامر دهقان نجم آبادی 2022 -
ارائه الگوی کارآفرینی رسانههای تبلیغاتی(مورد مطالعه: سایت دیوار و با ما)"
رضا نوائی زمهریر 2021 -
تحلیل جاذبه های گردشگری پزشکی و طراحی مدل بومی در ایران
رضا رضائی 2020 -
مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های رقابت پذیر ایرانی ؛ بخش صنایع غذایی
حامد نیک رفتار 2020 -
ارائه مدل تكامل تيم كارآفرينانه – مورد مطالعه: كسب و كارهاي فعال در صنعت فناوري اطلاعات
مهدی علی زاده 2019 -
ارائه چارچوب ايجاد اعتماد در پلتفرم هاي تامين مالي جمعي هواداران باشگاه هاي ليگ برتري ايران
حمیدرضا حبیبی 2019 -
مفهوم سازي تناسب فرصت ، مدل كسب و كار و استراتژي براي بهرهبرداري اثربخش فرصتها
مریم عزیزی 2019 -
تبيين الگوي قصد كارآفرينانه در افراد فقير با استفاده از رويكرد قابليتها
مسعود مرادی 2019 -
مفهوم¬پردازي بكارگيري بازاريابي كارآفرينانه در تامين مالي از فرشتگان كسب و كار
عبداله احمدی کافشانی 2018 -
تبيين فرآيند ظهور فرصت هاي كارآفريني فناورانه در صنعت سلامت ايران
بهروز جمالی 2018
Master Theses
-
طراحی سیستم تدارکات الکترونیکی کالاهای ساختمانی
ایدا جوکار 2024 -
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب هم بنیان گذار در تیم کارآفرین و نقش آن بر آینده تیم
مائده ارانی کاشانی 2024 -
تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مشتریان پلتفرم های فروش آنالین محصوالت دیجیتال
امین گودرزی 2024 -
تاثیر رفتار کارآفرینانه بر چرخش استراتژیک (PIVOT) مورد مطالعه: استارتاپ های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی
امیرمحمد صبوری 2024 -
مطالعه پدیدارشناسانه کنش کارآفرینانه بر اساس رویکرد روان درمانی اگزیستانسیال
علی خادم الرضا 2024 -
شناسایی تاثیر تسهیل قوانین و مقررات ورشکستگی بر فرآیند اقدام کارآفرینانه در باشگاه های حرفه ای فوتبال
محمد خسروی 2024 -
مزیت نسبی فرصت کسب و کار در روابط چین و ایران
شن ژانگ 2024 -
شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های تاب آوری در بقای کارافرینان سریالی
محمدرضا بابک 2024 -
شناسایی تاثیر کنش کارآفرینانه، بر روی سوگیری های شناختی کارآفرینان (مورد مطالعه: کسب و کارهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
سیده فائزه غمخواری 2024 -
شناسایی نقش تحول دیجیتال شهرداری در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه شهرداری تهران)
محمدحسن صبورنژاد 2024 -
شناسایی مولفه های موثر بر عملکرد، ورود به بازار و انتخاب کانال صادراتی در کسب وکار های کوچک و متوسط
الهه قربانی 2024 -
عوامل موثر بر مدیریت بازیافت انرژی در ساختمان های سبز در راستای طراحی کسب و کار سودآور
شادی عظیمی گهر 2024 -
ترسیم نقشه دانش تاثیرگذاری بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده در صنعت گردشگری با استفاده از روش کتاب سنجی
میلاد کاظمی ارانی 2024 -
تاثیر آمادگی سازمانی بر نوآوری با رویکرد کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران)
علی لطفی 2023 -
تاثیر گیمیفیکیشن بر کسب و کارهای کوچک در صنعت گردشگری
احمد ظهوریان احمدی 2023 -
طراحی مدل کسب و کار مدارس هوانوردی با تمرکز بر ارزش پیشنهادی و بخش مشتریان
محمدجواد منوچهرطیبی 2023 -
بازطراحی فرایند و طراحی نرم افزار مدیریت عملکرد در راستای توسعه سازمان کارآفرین (مطالعه موردی شرکت گازسوزان)
فاطمه حق پرستی نجف ابادی 2023 -
شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی مهاجرین خارجی در کسب و کارهای دانش بنیان ایرانی
مازیار خامنه 2023 -
طراحی مدل کسب و کار پایدار تسهیلگران گردشگری سلامت در استان تهران
محمد شیخی 2023 -
شناسایی میزان تاثیر محرکهای نوآوری مدل کسب و کار در بحران کرونا بر عملکرد کسب و کار
سرور فزوه 2023 -
تاثیر برنامه های وفاداری مشتری طراحی شده بر مبنای رشد ضربتی در افزایش مقیاس استارتاپ ها
محمدحسین مجیدی 2023 -
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران و قصد سفر آنان
مژگان شفیعی 2023 -
طراحی مرکز رشد کار افرینی برای پردیس کیش دانشگاه تهران
مهدی اقتصادی 2022 -
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی
نجم الدین حسینی 2022 -
ارائه چارچوبی جهت توسعه برند بین المللی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی (مورد مطالعه: کسب و کارهای اینترنتی در حوزه خدمات گردشگری)
مرضیه اکرامی 2022 -
شناسايي عوامل تاثيرگذار بر اثر بخشي ، بازسازي (گيميفيكيشن) در جذب مشتري در كسب و كارهاي كوچك و متوسط حوزه IT و تلكام
نسترن زاهدی 2022 -
طراحی و تدوین مدل کسب و کار با تمرکز بر فعالیت های کلیدی در کلینیک دندانپزشکی
فرهاد قره بیگلو 2022 -
شناسایی میزان تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای جدید در ایران
محمد سبک روح 2022 -
نقش فناوری های نوین ارتباطی _اطلاعاتی بر توسعه پایدار مقاصد گردشگری سلامت (مورد مطالعه : استان قزوین)
الهه مظفری 2022 -
شناسایی تاثیر نوآوری های فناورانه و غیر فناورانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای صادر کننده تجهیزات ورزشی
عبدالمجید سیاهوشی 2022 -
شناسایی عوامل موثر بر پذیرش رسانه اجتماعی در کسب و کار بنگاه به بنگاه
عارف گلیوری 2022 -
طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تأکید بر بلوکهای مشتری و زیرساخت ها
نیما ترک جزی 2022 -
طراحی مدل کسب و کار سرای غذاهای تاریخی ایران در استان مازندران با تاکید بر ارزش پیشنهادی و مشتریان
یاسمین ملائی 2022 -
طراحی مدل کسب و کار خدمات ماساژ با تمرکز بر بلوک مشتریان (طبقه متوسط و پایین)
محمد محمدی 2022 -
تأثیر نگرش کارآفرینانه صاحبان کسب و کارهای خشکبار بین المللی بر عملکرد آنها در شهر تهران
سیده ساحل ضویی 2022 -
شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی (صنعت مواد غذایی).
الناز قدیری اوغانی 2022 -
شناسائی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای گردشگری نقش میانجی تجریه برند و مزایای رسانه های اجتماعی
غزاله اسدی دماوندی 2021 -
طراحی مدل کسب و کار تولید کیف دستدوز لوکس
میترا کمانکش 2021 -
شناسایی عوامل کلیدی در جذب مشتریان حوزه گردشگری سلامت مطالعه موردی هتل های پنج ستاره بندر عباس
مهتاب سادات مشکات 2021 -
طراحی مدل کسب و کار اشتراک منابع بیمارستانی با تاکید بر بلوک ارزش پیشنهادی,(مطالعه موردی: تجهیزات اتاق عمل)
یاسین علائی فر 2021 -
شناسایی نگرش کارآفرینانه کارآفرینان صنعت موسیقی
آیسان محمدی اولقی 2021 -
تحلیل روند مطالعات گردشگری پزشکی با رویکرد کارآفرینانه و شناسیایی جهت گیر مطالعات آینده
صنم ارجمندی باسمنج 2021 -
عوامل شناسایی و اولویت بندی ابعاد شایستگی های مرکز مشاوره پارک های علم و فناوری بر راه اندازی کسب و کار های دانشجویی
ماهانا کریمی نژاد 2021 -
طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تأکید بر بلوک های مالی و ارزش پیشنهادی
سیدحسن رنجبران 2021 -
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات عکاسی
میلاد برق تیاری 2021 -
بررسی تاثیر ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان بر استراتژی های بازاریابی کسب و کارهای گردشگری زمستانی (اسکی-محور)
صالح مرادی ملایری فر 2021 -
تبیین عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی پایدار در بخش صنایع غذایی
محمد طاهانژاد 2020 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه قدرت برند در کسب و کارهای خدمات گردشگری( مطالعه موردی : ایران ایر
نسیم نصری 2020 -
شناسایی تاثیر اتحادهای بازاریابی بین المللی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی
محمدحامد سعیدپور 2020 -
تحليل عوامل نهادي رسمي موثر بر توسعه پايدار كارآفريني گردشگري با اثر ميانجي معماري پايدار در ايران
محمدرضا اسقایی 2019 -
تاثيرگرايش كارآفرينانه بر شدت صادرات با نقش ميانجي يادگيري سازماني ،مزيت رقابتي و عملكرد نوآوري مورد مطالعه صادر كنندگان تجهيزات ورزشي
پروانه محمدی 2019 -
شناسايي عوامل محيطي موثر بر عملكرد كسب و كارهاي گردشگري مبتني بر طبيعت/اكوتوريسم مطالعه موردي جزيره هرمز
ناهید ذاکری 2019 -
تبيين نقش عوامل موثر بر آمادگي سازمان ها جهت تحقق مسئوليت اجتماعي و تاثير آن بر مزيت رقابتي
نگار نوروزی 2019 -
شناسايي و اولويت بندي انتظارات گردشگران از خدمات رستوران هاي ايراني
رقیه سلطانی 2019 -
مستندسازي راه اندازي ايستگاه هاي ريلكسيشن در ايران
فرامرز لایقی 2019 -
نقش دولتهاي پيشرو آمريكاي لاتين در حمايت از استارت آپ ها با مطالعه موردي برزيل
رامین فرهنگ 2019 -
طراحي مدل كسب و كار گردشگري مهيج با رويكرد اكوتوريسم مورد مطالعه درياچه سدكارون 4 و رود كارون منطقه مشايخ
یاسر مهدیان دهکردی 2019 -
تجزيه و تحليل فرصت هاي بازار موبايل در ايران
گوان هایو ما 2019 -
ميزان تاثيرگذاي استراتژي بازاريابي بر عملكرد صادرات مطالعه موردي شركت هاي روي زنجان
امید پویان فرد 2019 -
تاثير بازاريابي مخفي طنزآميز در شبكه هاي اجتماعي مجازي بر اثر بخشي تبليغات - مورد مطالعه كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات
محمدحسین ابراهیم زاده اصفهانی 2019 -
شناسايي موانع نوآوري در روش هاي ارتباطات بازاريابي يكپارچه در بنگاههاي توليدي كوچك و متوسط
سیدعلی اصغر شفاعت 2018 -
طراحي مدل كسب و كار شركت ارائه دهنده خدمات گردشگري و رفاهي به باشگاه مشتريان بانك ها ( با تاكيد بر دو بلوك ارزش پيشنهادي و بخش هاي مشتريان )
آنیتا شاه پوری 2018 -
شناسايي فرصت هاي كسب وكار گردشگري در منطقه آزاد چابهار
سلمان رفتاری 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط ( مطالعه موردي صنعت دارو)
محبوبه هداوندخانی 2018 -
تبيين تاثير شبكه هاي اجتماعي كسب و كار در بازارگرايي با نقش ميانجيگري رفتار استراتژيك ( مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط فعال در حوزه فناوري اطلاعات شهر كابل )
مریم محمدی 2018 -
شناسايي عوامل موثر عشق به برند بر وفاداري برند مصرف كنندگان شركت هاي كوچك و متوسط ( مطالعه موردي اسنپ)
رضا مروی 2018 -
شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری به برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
رضا مروی 2018 -
تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد كسب و كارهاي الكترونيكي حوزه فروش محصولات ديجيتال شهر تهران
حمید رضائی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر توسعه ي قدرت برند در خدمت مشتريان - مطالعه موردي كرمان خودرو
آصف شفیعی 2018 -
شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر قدرت برند صنعتي با بكارگيري تكنيك هاي چندمعياره (مورد مطالعه : شركت كرمان خودرو)
یلدا جعفری 2018 -
شناسايي ميران تاثير پذيرش فناوري هاي نوآورانه موبايل بر رفتار خريد مشتري (باشگاه فوتبال پرسپوليس)
محمود شیری 2018 -
شناسايي و اولويت بندي چالش¬هاي پيش¬روي توسعه بازاريابي خدمات (صنعت مورد مطالعه بيمه ورزشي)
نازنین حاجی حسینعلی 2018 -
شناسايي ميزان تاثير عوامل رواني بازاريابي از طريق تبليغات پيام كوتاه بر رفتار خريد مشتري (آژانس هاي مسافرتي شهر تهران)
المیرا راستی پور 2018 -
شناسايي عوامل نهادي موثر بر نوآوري ( از منظر جو سازماني) در مديران بانكها (مطالعه موردي: بانك ملت)
سارا سهیلی 2018 -
شناسايي ميزان تاثير تبليغات خلاقانه بر ارزش ويژه برند در صنعت بانكداري خصوصي
مجید نصیری طولی 2018 -
شناسايي عوامل اثرگذار بر نگرش كارآفرينانه دانش آموزان (مقطع دوم و سوم متوسطه منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران)
سما لشکری 2018 -
تعيين آميخته بازاريابي مطلوب در محصولات جديد لبني با استفاده از فرايند تحليلي سلسله مراتبي گروهي
بیژن آل ابراهیم دهکردی 2018 -
ارائه مدل ارزيابي كانون هاي تبليغاتي بر اساس شاخص هاي رضايت مشتريان
ستاره صادقی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي شيوه هاي مناسب ياددهي كارآفريني با رويكرد آموزش از طريق تفريحات سالم
ایدا احمدی دارانی 2018 -
شناسايي ميزان تاثير سرمايه فكري بر شكل گيري ايده هاي كارآفرينانه مطالعه موردي در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
نیلوفر شعاعی 2018 -
شناسايي موانع و مشكلات كسب و كارهاي پزشكي ايرانيان خارج از كشور (مطالعه موردي: پزشكان ايراني در استراليا)
بابک محمد زاده 2018 -
آزمون مفهومي ميزان تاثير صحه گذاري شخصيت هاي معتبر ، بر پذيرش نوآوري توسط مشتريان باشگاه بانك ملت
سیده نگین میرگتی 2018 -
بررسي تاثير نگرش كارآفرينانه بر عملكرد مديران ورزشي فدراسيون كشتي ج.ا.ايران
سعید رمضان زرندی 2018 -
تأثير مسئوليت اجتماعي شركتي بر توان برند در گروه خودروسازي كرمان (كرمان خودرو) با ميانجي گري ارزش ويژه برند
مسعود ابراهیم نیا 2018 -
طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي در حوزه خدمات متوفيان
وحید سعدی 2018 -
بررسي تأثير شبكه هاي اجتماعي مجازي بر افزايش گردشگري ورزشي در هواداران باشگاه هاي فوتبال مطالعه موردي: باشگاه فوتبال اورنج كانتي بلوز آمريكا
پیام حقانی 2018 -
شناسايي و طراحي ركن رابط مشتري در مدل كسب و كار دانشگاه كارآفرين مطالعه موردي دانشگاه تهران
جعفر ادینه 2018 -
شناسايي گرايش كارآفرينانه مديران باشگاهها بر عملكرد باشگاههاي ورزشي خصوصي (مطالعه موردي: باشگاههاي ورزشي خصوصي شهر تهران در سال 1389)
صدف سرتیپی 2018 -
نظر سنجي از خبرگان در خصوص شناسايي فرصت هاي كسب و كار گردشگري ورزشي ايران
فهیمه جوادی 2018 -
شناسايي تأثير عوامل اثرگذار بازاريابي نوآورانه بر عملكرد فروش شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت پوشاك شهر تهران
علی حبیب زاده بخش 2018 -
تاثير گرايش كارآفرينانه بازارگرايي بر عملكرد نوآوري كسب و كارهاي گردشگري روستايي
امیرعلی حشمتی 2018 -
شناسايي روندهاي محيطي موثر بر كسب و كارهاي گردشگري مبتني بر طبيعت (مطالعه موردي: جزيره قشم)
آلاله اقبال زاده 2018 -
شناسايي فرصت هاي كسب و كار گردشگري سلامت الكترونيك در شهر تهران
خدیجه خزعلی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي فرصت هاي كارآفريني كشاورزي در بخش گلباف
میلاد جلالوند 2018 -
شناسايي فرصتهاي كارآفريني در حوزه ورزش استان اصفهان
سعیده کوهیان 2018 -
شناسايي مولفههاي موثر بسته بندي محصولات صنايع غذايي در تصميمگيري و انتخاب مشتريان شهر تهران
محسن فرقانی 2018 -
شناسايي موانع كارآفريني سازماني در حوزه معاونت اداري و مالي دانشگاه تهران
رضا حسینی نیا 2018 -
بررسي تاثير نوآوري بر عملكرد شعب بانك كشاورزي در شهر تهران
ذبیح اله یوسفی 2018 -
شناسايي تاثير رويكردهاي كارآفريني بر استراتژي توسعه صنعت بانكداري
محبوبه زهری 2018 -
تاثير فعاليت هاي كارآفرينانه بر رشد اقتصادي كشورهاي منتخب عضو GEM
شهرام رئیسی 2018 -
شناسايي مولفههاي اثرگذار بر كارآفريني فناورانه سازماني در شركتهاي كوچك و متوسط (مطالعه موردي: صنعت نانو فناوري)
مهدی پاک راد 2018 -
شناسايي شاخصهاي سنجش عملكرد در موسسات كارآفرين اجتماعي؛ مطالعه موردي: كميسيون ملي يونسكو در ايران
بهراد سیدزارع 2018 -
استفاده از جمع سژاري براي تجاري سازي ايده هاف محصولات و خدمات د ركسب و كاهاي ورزشي
حمیدرضا حبیبی 2018 -
شناسايي تاثير يادگيري تجربي در توسعه كسب و كاراهاي خانوادگي
محمد بیطرفان 2018 -
شناسايي تاثير متغير هاي جمعيت شناختي در ميزان پذيرش تكنولوژي در كسب و كارهاي رسانه اي ديجيتال
سیدحامد حبیبی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار براي موسسه هاي آموزشي شطرنج
فاطمه پناهی شیخ شبانی 2018 -
شناسايي ميزان تاثير بازار يابي كارآفرينانه برعملكرد كسب و كارهاي كوچك ومتوسط
سینا احمدپورکاسگری 2018 -
تأثير شايستگي هاي كارآفرينانه بر نوآوري مورد مطالعه: باشگاه هاي حرفه اي ورزشي
محمد نوید 2018 -
بررسي تأثير تبليغات كلامي الكترونيك بر قصد خريد مشتري محصولات ديجيتال
شبنم خسروانی زنگنه 2018 -
شناساي عوامل موثر نوآوري باز در سازمانهاي تحقيقاتي (مطالعه موردي سازمان فضايي ايران)
حسن ابراهیمی 2018 -
طراحي مدل كسب و كار نوآورانه در دهكده سلامت
علی صاعدی 2018 -
طراحي الگوي برندسازي براي كسب و كارهاي صنعت مبلمان با تمركز بر مبلمان ماساژور/ ورزشي
علی درجزینی 2018 -
طراحي مركز رشد كارآفريني براي پرديس البرز
همایون تبریزی 2018 -
طراحي الگوي برند سازي براي كسب و كارهاي حوزه كودك با محوريت اسباب بازي
مهدی صفری یزد 2018 -
تاثير نوآوري ارائه خدمات برعملكرد كسب وكارهاي ورزشي مطالعه موردي :هوشمند سازي سالن هاي ورزشي
امین بایرامی 2018 -
شناسايي فرست هاي كارآفريني در حوزه كسب و كارهاي گردشگري روستايي مورد مطالعه: روستاهاي استان البرز
زهرا نصرتی فر 2018 -
شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر برند مقصد با توجه به مصرف غذاهاي محلي مطالعه موردي: استان گيلان
الهه کریمی زاده 2018 -
برنامه بازاريابي الكترونيك در صنعت گردشگري پزشكي
رها معظمی گودرزی 2018 -
شناسايي موانع جهاني شدن برندهاي ايراني مطالعه موردي: مدرسه عالي كسب و كار ماهان
شیدا کندایی 2018 -
شناسايي روش هاي ابتكاري صادرات محصولات پتروشيمي ايران مطالعه موردي: كشور چين
دلارا احمدزاده 2018 -
تبين فرايند خلق مشترك ارزش در مرحله طراحي محصول جديد، مورد مطالعه: شركت هاي توسعه دهنده نرم افزار
بیتا باغستانی 2018 -
امكان سنجي احداث دهكده سلامت با رويكرد طب ايراني - اسلامي
منصوره قربانی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر توسعه كارآفريني گردشگري مورد مطالعه: حوزه توريسم ولايت باميان افغانستان
طالب حسین کریمی 2018 -
تاثير مهارتهاي ارتباطي كارآفرينانه مديران كسب و كار هاي ورزشي برافزايش رضايت مشتريان (مطالعه موردي :باشگاههاي ورزشي خصوصي منتخب كرج
مجتبی رجبی کیا 2018 -
شناسايي والويت بندي عوامل حياتي موفقيت كسب وكارهاي خدماتي حوزه درمان وسلامت (با تاكيد بر كار آفريني اجتماعي)
پریساسادات طباطبائی عقدا 2018 -
ارزيابي نگرش كارآفرينانه مديران باشگاههاي ورزشي بانوان تهران و ارائه راهكار
فاطمه اسمعیلی 2018 -
تاثير مهارتهاي ارتباطي مديران كسب و كارهاي ورزشي در افزايش رضايت مشتريان (مطالعه موردي باشگاه هاي ورزشي خصوصي شمال و غرب تهران)
صغری آزموده قبق تاز 2018 -
شناسايي فرصتهاي كسب و كارهاي گردشگري در منطقه آزاد ارس
محمد صادق نافذی علمداری 2018 -
شناسايي وضع موجود روندهاي موثركارآفريني در صنعت صيادي (مطالعه موردي: بنادر صيادي استان گيلان)
عباس کاسپور 2018 -
شناسايي زمينه هاي نوآوري در عرصه فوتبال (مطالعه موردي: حوزه داوري)
حیدر سلیمانی گتابی 2018 -
شناسايي عوامل كليدي موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد در صنايع چاپ
سینا سمیعی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر عملكرد صادراتي در كسب و كارهاي كوچك و متوسط، (مطالعه موردي شركتهاي صادركننده در حوزه ورزشي)
ابوالفضل صولتی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر فرصت هاي كارآفريني در گردشگري با رويكرد بين الملل مطالعه موردي: منطقه ويژه اقتصادي مهران
علی حسن بابائیان 2018 -
شناسايي مولفه هاي ارزش پيشنهادي به منظور راه اندازي موسسه آموزشي (مدرسه واليبال)
مریم ملک محمدی 2018 -
تأثير شبكه اجتماعي تلگرام بر عملكرد اجرائي موسسه اجتماعي جمعيت امام علي(ع)
ناهید ملکیان 2018 -
ارائه روشي مبتني بر بازي وارسازي براي بازاريابي شركت هاي فناور كوچك و متوسط
فاطمه مصلایی پوریزدی 2018 -
شناسايي روش هاي ورود به بازارهاي بين المللي در شركت هاي توليدي ورمي كمپوست مطالعه موردي: كردستان عراق
محمد معصوم 2018 -
شناسايي و تحليل موانع رفتاري كارآفريني سازماني در سازمان تربيت بدني كشور
محمد رضا رستم بخش 2018 -
شناسايي عوامل موثر سازماني در كارآفريني سازماني (مطالعه موردي اداره كل خدمات شهري شهرداري تهران
پیمان پورنصرخاکباز 2018 -
شناسايي و اولويت بندي فرصتهاي كارآفرينانه براي توسعه كسب و كارهاي حوزه گردشگري ورزشي (مطالعه موردي: ورزشهاي آبي شهرستان دزفول)
بتول درویش زاده 2018 -
شناسايي تأثير بازيهاي ورزشي در افزايش ميزان خلاقيت كودكان پيش دبستاني (مطالعه موردي: مهدكودك هاي مناطق 1، 6 و 12 شهر تهران)
بهروز جمالی 2018 -
شناسايي ميزان تاثير نوآوري در رنگ بسته بندي بر تمايل به خريد مصرف كنندگان كودك و نوجوان
هما مشاری 2018