Reza Mohammadkazemi

Professor

Update: 2024-12-04

Reza Mohammadkazemi

Faculty of Entrepreneurship / كسب و كار جديد

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی نوآوری باز برای استارتاپ های هایتک در واحد صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات(IT)
    فیروزه نفیسی 2024
  2. ارائه مدل کارآفرینی شرکتی در صنایع معدنی ایران(مورد مطالعه صنعت آلومینیوم)
    حمیدرضا بادکوبه هزاوه 2024
  3. ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
    صدف سرتیپی 2023
  4. ارائه مدل بلاکچین در زنجیره تأمین صنعت FMCG
    مهناز پوریز 2023
  5. طراحی مدل کارافرینی شرکتی در کسب وکارهای تولیدی و خدماتی ایران(مورد مطالعه صنایع سلولزی)
    کامران نیک نامیان 2022
  6. طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان
    عامر دهقان نجم آبادی 2022
  7. ارائه الگوی کارآفرینی رسانه‌های تبلیغاتی(مورد مطالعه: سایت دیوار و با ما)"
    رضا نوائی زمهریر 2021
  8. تحلیل جاذبه های گردشگری پزشکی و طراحی مدل بومی در ایران
    رضا رضائی 2020
  9. مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های رقابت پذیر ایرانی ؛ بخش صنایع غذایی
    حامد نیک رفتار 2020
  10. ارائه مدل تكامل تيم كارآفرينانه – مورد مطالعه: كسب و كارهاي فعال در صنعت فناوري اطلاعات
    مهدی علی زاده 2019
  11. ارائه چارچوب ايجاد اعتماد در پلتفرم هاي تامين مالي جمعي هواداران باشگاه هاي ليگ برتري ايران
    حمیدرضا حبیبی 2019
  12. مفهوم سازي تناسب فرصت ، مدل كسب و كار و استراتژي براي بهره­برداري اثربخش فرصت­ها
    مریم عزیزی 2019
  13. تبيين الگوي قصد كارآفرينانه در افراد فقير با استفاده از رويكرد قابليت­ها
    مسعود مرادی 2019
  14. مفهوم¬پردازي بكارگيري بازاريابي كارآفرينانه در تامين مالي از فرشتگان كسب و كار
    عبداله احمدی کافشانی 2018
  15. تبيين فرآيند ظهور فرصت هاي كارآفريني فناورانه در صنعت سلامت ايران
    بهروز جمالی 2018

Master Theses

  1. طراحی سیستم تدارکات الکترونیکی کالاهای ساختمانی
    ایدا جوکار 2024
  2. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب هم بنیان گذار در تیم کارآفرین و نقش آن بر آینده تیم
    مائده ارانی کاشانی 2024
  3. تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مشتریان پلتفرم های فروش آنالین محصوالت دیجیتال
    امین گودرزی 2024
  4. تاثیر رفتار کارآفرینانه بر چرخش استراتژیک (PIVOT) مورد مطالعه: استارتاپ های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی
    امیرمحمد صبوری 2024
  5. مطالعه پدیدارشناسانه کنش کارآفرینانه بر اساس رویکرد روان درمانی اگزیستانسیال
    علی خادم الرضا 2024
  6. شناسایی تاثیر تسهیل قوانین و مقررات ورشکستگی بر فرآیند اقدام کارآفرینانه در باشگاه های حرفه ای فوتبال
    محمد خسروی 2024
  7. مزیت نسبی فرصت کسب و کار در روابط چین و ایران
    شن ژانگ 2024
  8. شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های تاب آوری در بقای کارافرینان سریالی
    محمدرضا بابک 2024
  9. شناسایی تاثیر کنش کارآفرینانه، بر روی سوگیری های شناختی کارآفرینان (مورد مطالعه: کسب و کارهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
    سیده فائزه غمخواری 2024
  10. شناسایی نقش تحول دیجیتال شهرداری در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه شهرداری تهران)
    محمدحسن صبورنژاد 2024
  11. شناسایی مولفه های موثر بر عملکرد، ورود به بازار و انتخاب کانال صادراتی در کسب وکار های کوچک و‌ متوسط
    الهه قربانی 2024
  12. عوامل موثر بر مدیریت بازیافت انرژی در ساختمان های سبز در راستای طراحی کسب و کار سودآور
    شادی عظیمی گهر 2024
  13. ترسیم نقشه دانش تاثیرگذاری بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده در صنعت گردشگری با استفاده از روش کتاب سنجی
    میلاد کاظمی ارانی 2024
  14. تاثیر آمادگی سازمانی بر نوآوری با رویکرد کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران)
    علی لطفی 2023
  15. تاثیر گیمیفیکیشن بر کسب و کارهای کوچک در صنعت گردشگری
    احمد ظهوریان احمدی 2023
  16. طراحی مدل کسب و کار مدارس هوانوردی با تمرکز بر ارزش پیشنهادی و بخش مشتریان
    محمدجواد منوچهرطیبی 2023
  17. بازطراحی فرایند و طراحی نرم افزار مدیریت عملکرد در راستای توسعه سازمان کارآفرین (مطالعه موردی شرکت گازسوزان)
    فاطمه حق پرستی نجف ابادی 2023
  18. شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی مهاجرین خارجی در کسب و کارهای دانش بنیان ایرانی
    مازیار خامنه 2023
  19. طراحی مدل کسب و کار پایدار تسهیلگران گردشگری سلامت در استان تهران
    محمد شیخی 2023
  20. شناسایی میزان تاثیر محرکهای نوآوری مدل کسب و کار در بحران کرونا بر عملکرد کسب و کار
    سرور فزوه 2023
  21. تاثیر برنامه های وفاداری مشتری طراحی شده بر مبنای رشد ضربتی در افزایش مقیاس استارتاپ ها
    محمدحسین مجیدی 2023
  22. تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران و قصد سفر آنان
    مژگان شفیعی 2023
  23. طراحی مرکز رشد کار افرینی برای پردیس کیش دانشگاه تهران
    مهدی اقتصادی 2022
  24. طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی
    نجم الدین حسینی 2022
  25. ارائه چارچوبی جهت توسعه برند بین المللی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی (مورد مطالعه: کسب و کارهای اینترنتی در حوزه خدمات گردشگری)
    مرضیه اکرامی 2022
  26. شناسايي عوامل تاثيرگذار بر اثر بخشي ، بازسازي (گيميفيكيشن) در جذب مشتري در كسب و كارهاي كوچك و متوسط حوزه IT و تلكام
    نسترن زاهدی 2022
  27. طراحی و تدوین مدل کسب و کار با تمرکز بر فعالیت های کلیدی در کلینیک دندانپزشکی
    فرهاد قره بیگلو 2022
  28. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای جدید در ایران
    محمد سبک روح 2022
  29. نقش فناوری های نوین ارتباطی _اطلاعاتی بر توسعه پایدار مقاصد گردشگری سلامت (مورد مطالعه : استان قزوین)
    الهه مظفری 2022
  30. شناسایی تاثیر نوآوری های فناورانه و غیر فناورانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای صادر کننده تجهیزات ورزشی
    عبدالمجید سیاهوشی 2022
  31. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش رسانه اجتماعی در کسب و کار بنگاه به بنگاه
    عارف گلیوری 2022
  32. طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تأکید بر بلوکهای مشتری و زیرساخت ها
    نیما ترک جزی 2022
  33. طراحی مدل کسب و کار سرای غذاهای تاریخی ایران در استان مازندران با تاکید بر ارزش پیشنهادی و مشتریان
    یاسمین ملائی 2022
  34. طراحی مدل کسب و کار خدمات ماساژ با تمرکز بر بلوک مشتریان (طبقه متوسط و پایین)
    محمد محمدی 2022
  35. تأثیر نگرش کارآفرینانه صاحبان کسب و کارهای خشکبار بین المللی بر عملکرد آنها در شهر تهران
    سیده ساحل ضویی 2022
  36. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی (صنعت مواد غذایی).
    الناز قدیری اوغانی 2022
  37. شناسائی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای گردشگری نقش میانجی تجریه برند و مزایای رسانه های اجتماعی
    غزاله اسدی دماوندی 2021
  38. طراحی مدل کسب و کار تولید کیف دستدوز لوکس
    میترا کمانکش 2021
  39. شناسایی عوامل کلیدی در جذب مشتریان حوزه گردشگری سلامت مطالعه موردی هتل های پنج ستاره بندر عباس
    مهتاب سادات مشکات 2021
  40. طراحی مدل کسب و کار اشتراک منابع بیمارستانی با تاکید بر بلوک ارزش پیشنهادی,(مطالعه موردی: تجهیزات اتاق عمل)
    یاسین علائی فر 2021
  41. شناسایی نگرش کارآفرینانه کارآفرینان صنعت موسیقی
    آیسان محمدی اولقی 2021
  42. تحلیل روند مطالعات گردشگری پزشکی با رویکرد کارآفرینانه و شناسیایی جهت گیر مطالعات آینده
    صنم ارجمندی باسمنج 2021
  43. عوامل شناسایی و اولویت بندی ابعاد شایستگی های مرکز مشاوره پارک های علم و فناوری بر راه اندازی کسب و کار های دانشجویی
    ماهانا کریمی نژاد 2021
  44. طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تأکید بر بلوک های مالی و ارزش پیشنهادی
    سیدحسن رنجبران 2021
  45. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات عکاسی
    میلاد برق تیاری 2021
  46. بررسی تاثیر ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان بر استراتژی های بازاریابی کسب و کارهای گردشگری زمستانی (اسکی-محور)
    صالح مرادی ملایری فر 2021
  47. تبیین عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی پایدار در بخش صنایع غذایی
    محمد طاهانژاد 2020
  48. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه قدرت برند در کسب و کارهای خدمات گردشگری( مطالعه موردی : ایران ایر
    نسیم نصری 2020
  49. شناسایی تاثیر اتحادهای بازاریابی بین المللی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی
    محمدحامد سعیدپور 2020
  50. تحليل عوامل نهادي رسمي موثر بر توسعه پايدار كارآفريني گردشگري با اثر ميانجي معماري پايدار در ايران
    محمدرضا اسقایی 2019
  51. تاثيرگرايش كارآفرينانه بر شدت صادرات با نقش ميانجي يادگيري سازماني ،مزيت رقابتي و عملكرد نوآوري مورد مطالعه صادر كنندگان تجهيزات ورزشي
    پروانه محمدی 2019
  52. شناسايي عوامل محيطي موثر بر عملكرد كسب و كارهاي گردشگري مبتني بر طبيعت/اكوتوريسم مطالعه موردي جزيره هرمز
    ناهید ذاکری 2019
  53. تبيين نقش عوامل موثر بر آمادگي سازمان ها جهت تحقق مسئوليت اجتماعي و تاثير آن بر مزيت رقابتي
    نگار نوروزی 2019
  54. شناسايي و اولويت بندي انتظارات گردشگران از خدمات رستوران هاي ايراني
    رقیه سلطانی 2019
  55. مستندسازي راه اندازي ايستگاه هاي ريلكسيشن در ايران
    فرامرز لایقی 2019
  56. نقش دولتهاي پيشرو آمريكاي لاتين در حمايت از استارت آپ ها با مطالعه موردي برزيل
    رامین فرهنگ 2019
  57. طراحي مدل كسب و كار گردشگري مهيج با رويكرد اكوتوريسم مورد مطالعه درياچه سدكارون 4 و رود كارون منطقه مشايخ
    یاسر مهدیان دهکردی 2019
  58. تجزيه و تحليل فرصت هاي بازار موبايل در ايران
    گوان هایو ما 2019
  59. ميزان تاثيرگذاي استراتژي بازاريابي بر عملكرد صادرات مطالعه موردي شركت هاي روي زنجان
    امید پویان فرد 2019
  60. تاثير بازاريابي مخفي طنزآميز در شبكه هاي اجتماعي مجازي بر اثر بخشي تبليغات - مورد مطالعه كسب و كارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات
    محمدحسین ابراهیم زاده اصفهانی 2019
  61. شناسايي موانع نوآوري در روش هاي ارتباطات بازاريابي يكپارچه در بنگاههاي توليدي كوچك و متوسط
    سیدعلی اصغر شفاعت 2018
  62. طراحي مدل كسب و كار شركت ارائه دهنده خدمات گردشگري و رفاهي به باشگاه مشتريان بانك ها ( با تاكيد بر دو بلوك ارزش پيشنهادي و بخش هاي مشتريان )
    آنیتا شاه پوری 2018
  63. شناسايي فرصت هاي كسب وكار گردشگري در منطقه آزاد چابهار
    سلمان رفتاری 2018
  64. شناسايي عوامل موثر بر بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط ( مطالعه موردي صنعت دارو)
    محبوبه هداوندخانی 2018
  65. تبيين تاثير شبكه هاي اجتماعي كسب و كار در بازارگرايي با نقش ميانجيگري رفتار استراتژيك ( مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط فعال در حوزه فناوري اطلاعات شهر كابل )
    مریم محمدی 2018
  66. شناسايي عوامل موثر عشق به برند بر وفاداري برند مصرف كنندگان شركت هاي كوچك و متوسط ( مطالعه موردي اسنپ)
    رضا مروی 2018
  67. شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری به برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
    رضا مروی 2018
  68. تاثير بازاريابي كارآفرينانه بر عملكرد كسب و كارهاي الكترونيكي حوزه فروش محصولات ديجيتال شهر تهران
    حمید رضائی 2018
  69. شناسايي عوامل موثر بر توسعه ي قدرت برند در خدمت مشتريان - مطالعه موردي كرمان خودرو
    آصف شفیعی 2018
  70. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر قدرت برند صنعتي با بكارگيري تكنيك هاي چندمعياره (مورد مطالعه : شركت كرمان خودرو)
    یلدا جعفری 2018
  71. شناسايي ميران تاثير پذيرش فناوري هاي نوآورانه موبايل بر رفتار خريد مشتري (باشگاه فوتبال پرسپوليس)
    محمود شیری 2018
  72. شناسايي و اولويت بندي چالش¬هاي پيش¬روي توسعه بازاريابي خدمات (صنعت مورد مطالعه بيمه ورزشي)
    نازنین حاجی حسینعلی 2018
  73. شناسايي ميزان تاثير عوامل رواني بازاريابي از طريق تبليغات پيام كوتاه بر رفتار خريد مشتري (آژانس هاي مسافرتي شهر تهران)
    المیرا راستی پور 2018
  74. شناسايي عوامل نهادي موثر بر نوآوري ( از منظر جو سازماني) در مديران بانكها (مطالعه موردي: بانك ملت)
    سارا سهیلی 2018
  75. شناسايي ميزان تاثير تبليغات خلاقانه بر ارزش ويژه برند در صنعت بانكداري خصوصي
    مجید نصیری طولی 2018
  76. شناسايي عوامل اثرگذار بر نگرش كارآفرينانه دانش آموزان (مقطع دوم و سوم متوسطه منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران)
    سما لشکری 2018
  77. تعيين آميخته بازاريابي مطلوب در محصولات جديد لبني با استفاده از فرايند تحليلي سلسله مراتبي گروهي
    بیژن آل ابراهیم دهکردی 2018
  78. ارائه مدل ارزيابي كانون هاي تبليغاتي بر اساس شاخص هاي رضايت مشتريان
    ستاره صادقی 2018
  79. شناسايي و اولويت بندي شيوه هاي مناسب ياددهي كارآفريني با رويكرد آموزش از طريق تفريحات سالم
    ایدا احمدی دارانی 2018
  80. شناسايي ميزان تاثير سرمايه فكري بر شكل گيري ايده هاي كارآفرينانه مطالعه موردي در پارك هاي علم و فناوري شهر تهران
    نیلوفر شعاعی 2018
  81. شناسايي موانع و مشكلات كسب و كارهاي پزشكي ايرانيان خارج از كشور (مطالعه موردي: پزشكان ايراني در استراليا)
    بابک محمد زاده 2018
  82. آزمون مفهومي ميزان تاثير صحه گذاري شخصيت هاي معتبر ، بر پذيرش نوآوري توسط مشتريان باشگاه بانك ملت
    سیده نگین میرگتی 2018
  83. بررسي تاثير نگرش كارآفرينانه بر عملكرد مديران ورزشي فدراسيون كشتي ج.ا.ايران
    سعید رمضان زرندی 2018
  84. تأثير مسئوليت اجتماعي شركتي بر توان برند در گروه خودروسازي كرمان (كرمان خودرو) با ميانجي گري ارزش ويژه برند
    مسعود ابراهیم نیا 2018
  85. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي در حوزه خدمات متوفيان
    وحید سعدی 2018
  86. بررسي تأثير شبكه هاي اجتماعي مجازي بر افزايش گردشگري ورزشي در هواداران باشگاه هاي فوتبال مطالعه موردي: باشگاه فوتبال اورنج كانتي بلوز آمريكا
    پیام حقانی 2018
  87. شناسايي و طراحي ركن رابط مشتري در مدل كسب و كار دانشگاه كارآفرين مطالعه موردي دانشگاه تهران
    جعفر ادینه 2018
  88. شناسايي گرايش كارآفرينانه مديران باشگاه­ها بر عملكرد باشگاه­هاي ورزشي خصوصي (مطالعه موردي: باشگاه­هاي ورزشي خصوصي شهر تهران در سال 1389)
    صدف سرتیپی 2018
  89. نظر سنجي از خبرگان در خصوص شناسايي فرصت هاي كسب و كار گردشگري ورزشي ايران
    فهیمه جوادی 2018
  90. شناسايي تأثير عوامل اثرگذار بازاريابي نوآورانه بر عملكرد فروش شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت پوشاك شهر تهران
    علی حبیب زاده بخش 2018
  91. تاثير گرايش كارآفرينانه بازارگرايي بر عملكرد نوآوري كسب و كارهاي گردشگري روستايي
    امیرعلی حشمتی 2018
  92. شناسايي روندهاي محيطي موثر بر كسب و كارهاي گردشگري مبتني بر طبيعت (مطالعه موردي: جزيره قشم)
    آلاله اقبال زاده 2018
  93. شناسايي فرصت هاي كسب و كار گردشگري سلامت الكترونيك در شهر تهران
    خدیجه خزعلی 2018
  94. شناسايي و اولويت بندي فرصت هاي كارآفريني كشاورزي در بخش گلباف
    میلاد جلالوند 2018
  95. شناسايي فرصتهاي كارآفريني در حوزه ورزش استان اصفهان
    سعیده کوهیان 2018
  96. شناسايي مولفه­هاي موثر بسته بندي محصولات صنايع غذايي در تصميم­گيري و انتخاب مشتريان شهر تهران
    محسن فرقانی 2018
  97. شناسايي موانع كارآفريني سازماني در حوزه معاونت اداري و مالي دانشگاه تهران
    رضا حسینی نیا 2018
  98. بررسي تاثير نوآوري بر عملكرد شعب بانك كشاورزي در شهر تهران
    ذبیح اله یوسفی 2018
  99. شناسايي تاثير رويكردهاي كارآفريني بر استراتژي توسعه صنعت بانكداري
    محبوبه زهری 2018
  100. تاثير فعاليت هاي كارآفرينانه بر رشد اقتصادي كشورهاي منتخب عضو GEM
    شهرام رئیسی 2018
  101. شناسايي مولفه­هاي اثرگذار بر كارآفريني فناورانه سازماني در شركت­هاي كوچك و متوسط (مطالعه موردي: صنعت نانو فناوري)
    مهدی پاک راد 2018
  102. شناسايي شاخص­هاي سنجش عملكرد در موسسات كارآفرين اجتماعي؛ مطالعه موردي: كميسيون ملي يونسكو در ايران
    بهراد سیدزارع 2018
  103. استفاده از جمع سژاري براي تجاري سازي ايده هاف محصولات و خدمات د ركسب و كاهاي ورزشي
    حمیدرضا حبیبی 2018
  104. شناسايي تاثير يادگيري تجربي در توسعه كسب و كاراهاي خانوادگي
    محمد بیطرفان 2018
  105. شناسايي تاثير متغير هاي جمعيت شناختي در ميزان پذيرش تكنولوژي در كسب و كارهاي رسانه اي ديجيتال
    سیدحامد حبیبی 2018
  106. طراحي مدل كسب و كار براي موسسه هاي آموزشي شطرنج
    فاطمه پناهی شیخ شبانی 2018
  107. شناسايي ميزان تاثير بازار يابي كارآفرينانه برعملكرد كسب و كارهاي كوچك ومتوسط
    سینا احمدپورکاسگری 2018
  108. تأثير شايستگي هاي كارآفرينانه بر نوآوري مورد مطالعه: باشگاه هاي حرفه اي ورزشي
    محمد نوید 2018
  109. بررسي تأثير تبليغات كلامي الكترونيك بر قصد خريد مشتري محصولات ديجيتال
    شبنم خسروانی زنگنه 2018
  110. شناساي عوامل موثر نوآوري باز در سازمانهاي تحقيقاتي (مطالعه موردي سازمان فضايي ايران)
    حسن ابراهیمی 2018
  111. طراحي مدل كسب و كار نوآورانه در دهكده سلامت
    علی صاعدی 2018
  112. طراحي الگوي برندسازي براي كسب و كارهاي صنعت مبلمان با تمركز بر مبلمان ماساژور/ ورزشي
    علی درجزینی 2018
  113. طراحي مركز رشد كارآفريني براي پرديس البرز
    همایون تبریزی 2018
  114. طراحي الگوي برند سازي براي كسب و كارهاي حوزه كودك با محوريت اسباب بازي
    مهدی صفری یزد 2018
  115. تاثير نوآوري ارائه خدمات برعملكرد كسب وكارهاي ورزشي مطالعه موردي :هوشمند سازي سالن هاي ورزشي
    امین بایرامی 2018
  116. شناسايي فرست هاي كارآفريني در حوزه كسب و كارهاي گردشگري روستايي مورد مطالعه: روستاهاي استان البرز
    زهرا نصرتی فر 2018
  117. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر برند مقصد با توجه به مصرف غذاهاي محلي مطالعه موردي: استان گيلان
    الهه کریمی زاده 2018
  118. برنامه بازاريابي الكترونيك در صنعت گردشگري پزشكي
    رها معظمی گودرزی 2018
  119. شناسايي موانع جهاني شدن برندهاي ايراني مطالعه موردي: مدرسه عالي كسب و كار ماهان
    شیدا کندایی 2018
  120. شناسايي روش هاي ابتكاري صادرات محصولات پتروشيمي ايران مطالعه موردي: كشور چين
    دلارا احمدزاده 2018
  121. تبين فرايند خلق مشترك ارزش در مرحله طراحي محصول جديد، مورد مطالعه: شركت هاي توسعه دهنده نرم افزار
    بیتا باغستانی 2018
  122. امكان سنجي احداث دهكده سلامت با رويكرد طب ايراني - اسلامي
    منصوره قربانی 2018
  123. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر توسعه كارآفريني گردشگري مورد مطالعه: حوزه توريسم ولايت باميان افغانستان
    طالب حسین کریمی 2018
  124. تاثير مهارتهاي ارتباطي كارآفرينانه مديران كسب و كار هاي ورزشي برافزايش رضايت مشتريان (مطالعه موردي :باشگاههاي ورزشي خصوصي منتخب كرج
    مجتبی رجبی کیا 2018
  125. شناسايي والويت بندي عوامل حياتي موفقيت كسب وكارهاي خدماتي حوزه درمان وسلامت (با تاكيد بر كار آفريني اجتماعي)
    پریساسادات طباطبائی عقدا 2018
  126. ارزيابي نگرش كارآفرينانه مديران باشگاههاي ورزشي بانوان تهران و ارائه راهكار
    فاطمه اسمعیلی 2018
  127. تاثير مهارتهاي ارتباطي مديران كسب و كارهاي ورزشي در افزايش رضايت مشتريان (مطالعه موردي باشگاه هاي ورزشي خصوصي شمال و غرب تهران)
    صغری آزموده قبق تاز 2018
  128. شناسايي فرصتهاي كسب و كارهاي گردشگري در منطقه آزاد ارس
    محمد صادق نافذی علمداری 2018
  129. شناسايي وضع موجود روندهاي موثركارآفريني در صنعت صيادي (مطالعه موردي: بنادر صيادي استان گيلان)
    عباس کاسپور 2018
  130. شناسايي زمينه هاي نوآوري در عرصه فوتبال (مطالعه موردي: حوزه داوري)
    حیدر سلیمانی گتابی 2018
  131. شناسايي عوامل كليدي موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد در صنايع چاپ
    سینا سمیعی 2018
  132. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر عملكرد صادراتي در كسب و كارهاي كوچك و متوسط، (مطالعه موردي شركت­هاي صادركننده در حوزه ورزشي)
    ابوالفضل صولتی 2018
  133. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر فرصت هاي كارآفريني در گردشگري با رويكرد بين الملل مطالعه موردي: منطقه ويژه اقتصادي مهران
    علی حسن بابائیان 2018
  134. شناسايي مولفه هاي ارزش پيشنهادي به منظور راه اندازي موسسه آموزشي (مدرسه واليبال)
    مریم ملک محمدی 2018
  135. تأثير شبكه اجتماعي تلگرام بر عملكرد اجرائي موسسه اجتماعي جمعيت امام علي(ع)
    ناهید ملکیان 2018
  136. ارائه روشي مبتني بر بازي وارسازي براي بازاريابي شركت هاي فناور كوچك و متوسط
    فاطمه مصلایی پوریزدی 2018
  137. شناسايي روش هاي ورود به بازارهاي بين المللي در شركت هاي توليدي ورمي كمپوست مطالعه موردي: كردستان عراق
    محمد معصوم 2018
  138. شناسايي و تحليل موانع رفتاري كارآفريني سازماني در سازمان تربيت بدني كشور
    محمد رضا رستم بخش 2018
  139. شناسايي عوامل موثر سازماني در كارآفريني سازماني (مطالعه موردي اداره كل خدمات شهري شهرداري تهران
    پیمان پورنصرخاکباز 2018
  140. شناسايي و اولويت بندي فرصت­هاي كارآفرينانه براي توسعه كسب و كارهاي حوزه گردشگري ورزشي (مطالعه موردي: ورزش­هاي آبي شهرستان دزفول)
    بتول درویش زاده 2018
  141. شناسايي تأثير بازيهاي ورزشي در افزايش ميزان خلاقيت كودكان پيش دبستاني (مطالعه موردي: مهدكودك هاي مناطق 1، 6 و 12 شهر تهران)
    بهروز جمالی 2018
  142. شناسايي ميزان تاثير نوآوري در رنگ بسته بندي بر تمايل به خريد مصرف كنندگان كودك و نوجوان
    هما مشاری 2018