رضا محمدکاظمی

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/03

رضا محمدکاظمی

دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید

رساله های دکتری

  1. ارائه الگوی نوآوری باز برای استارتاپ های هایتک در واحد صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات(IT)
    فیروزه نفیسی 1402
  2. ارائه مدل کارآفرینی شرکتی در صنایع معدنی ایران(مورد مطالعه صنعت آلومینیوم)
    حمیدرضا بادکوبه هزاوه 1402
  3. ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
    صدف سرتیپی 1402
  4. ارائه مدل بلاکچین در زنجیره تامین صنعت FMCG
    مهناز پوریز 1402
  5. طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان
    عامر دهقان نجم آبادی 1401
  6. طراحی مدل کارافرینی شرکتی در کسب وکارهای تولیدی و خدماتی ایران(مورد مطالعه صنایع سلولزی)
    کامران نیک نامیان 1401
  7. ارائه الگوی کارآفرینی رسانه‌های تبلیغاتی(مورد مطالعه: سایت دیوار و با ما)"
    رضا نوائی زمهریر 1400
  8. تحلیل جاذبه های گردشگری پزشکی و طراحی مدل بومی در ایران
    رضا رضائی 1399
  9. مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های رقابت پذیر ایرانی ؛ بخش صنایع غذایی
    حامد نیک رفتار 1399
  10. ارائه چارچوب ایجاد اعتماد در پلتفرم های تامین مالی جمعی هواداران باشگاه های لیگ برتری ایران
    حمیدرضا حبیبی 1398
  11. ارائه مدل تکامل تیم کارآفرینانه – مورد مطالعه: کسب و کارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات
    مهدی علی زاده 1398
  12. مفهوم سازی تناسب فرصت ، مدل کسب و کار و استراتژی برای بهره­برداری اثربخش فرصت­ها
    مریم عزیزی 1398
  13. تبیین الگوی قصد کارآفرینانه در افراد فقیر با استفاده از رویکرد قابلیت­ها
    مسعود مرادی 1398
  14. مفهوم¬پردازی بکارگیری بازاریابی کارآفرینانه در تامین مالی از فرشتگان کسب و کار
    عبداله احمدی کافشانی 1397
  15. تبیین فرآیند ظهور فرصت های کارآفرینی فناورانه در صنعت سلامت ایران
    بهروز جمالی 1397

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. نقش تمایز ارزش پیشنهادی مراکز پزشکی تخصصی بر میزان جذب و ماندگاری گردشگر در مشهد
    سیدمهدی اعتضادی 1403
  2. نقش فناوری بلاکچین در سیستم های رزرواسیون صنعت گردشگری : ارزیابی فرصت ها و چالش ها
    مریم صفرپورکلخوران 1403
  3. تاثیر دیجیتالی شدن آموزش بر عملکرد کسب و کار در مدارس هوانوردی
    سیدامیررضا محسنی رضوی 1403
  4. نقش دیجیتالی سازی کسب و کارهای کوچک و متوسط بر تشخیص فرصت کارآفرینانه بین الملل
    فواد زارعی کرگ آباد 1403
  5. شناسایی میزان تاثیر تبلیغات خلاقانه بر ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری در شهر شیراز
    مریم موسوی 1403
  6. طراحی سیستم تدارکات الکترونیکی کالاهای ساختمانی
    آیدا جوکار 1403
  7. تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مشتریان پلتفرم های فروش آنالین محصوالت دیجیتال
    امین گودرزی 1403
  8. شناسایی عوامل موثر بر انتخاب هم بنیان گذار در تیم کارآفرین و نقش آن بر آینده تیم
    مائده آرانی کاشانی 1403
  9. مطالعه پدیدارشناسانه کنش کارآفرینانه بر اساس رویکرد روان درمانی اگزیستانسیال
    علی خادم الرضا 1403
  10. تاثیر رفتار کارآفرینانه بر چرخش استراتژیک (PIVOT) مورد مطالعه: استارتاپ های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی
    امیرمحمد صبوری 1403
  11. شناسایی تاثیر تسهیل قوانین و مقررات ورشکستگی بر فرآیند اقدام کارآفرینانه در باشگاه های حرفه ای فوتبال
    محمد خسروی 1403
  12. مزیت نسبی فرصت کسب و کار در روابط چین و ایران
    شین ژانگ 1403
  13. شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های تاب آوری در بقای کارافرینان سریالی
    محمدرضا بابک 1403
  14. شناسایی تاثیر کنش کارآفرینانه، بر روی سوگیری های شناختی کارآفرینان (مورد مطالعه: کسب و کارهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
    سیده فائزه غمخواری 1403
  15. شناسایی نقش تحول دیجیتال شهرداری در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه شهرداری تهران)
    محمدحسن صبورنژاد 1403
  16. شناسایی مولفه های موثر بر عملکرد، ورود به بازار و انتخاب کانال صادراتی در کسب وکار های کوچک و‌ متوسط
    الهه قربانی 1403
  17. ترسیم نقشه دانش تاثیرگذاری بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده در صنعت گردشگری با استفاده از روش کتاب سنجی
    میلاد کاظمی ارانی 1402
  18. عوامل موثر بر مدیریت بازیافت انرژی در ساختمان های سبز در راستای طراحی کسب و کار سودآور
    شادی عظیمی گهر 1402
  19. تاثیر آمادگی سازمانی بر نوآوری با رویکرد کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران)
    علی لطفی 1402
  20. تاثیر گیمیفیکیشن بر کسب و کارهای کوچک در صنعت گردشگری
    احمد ظهوریان احمدی 1402
  21. طراحی مدل کسب و کار مدارس هوانوردی با تمرکز بر ارزش پیشنهادی و بخش مشتریان
    محمدجواد منوچهرطیبی 1402
  22. شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی مهاجرین خارجی در کسب و کارهای دانش بنیان ایرانی
    مازیار خامنه 1402
  23. بازطراحی فرایند و طراحی نرم افزار مدیریت عملکرد در راستای توسعه سازمان کارآفرین (مطالعه موردی شرکت گازسوزان)
    فاطمه حق پرستی نجف ابادی 1402
  24. طراحی مدل کسب و کار پایدار تسهیلگران گردشگری سلامت در استان تهران
    محمد شیخی 1401
  25. شناسایی میزان تاثیر محرکهای نوآوری مدل کسب و کار در بحران کرونا بر عملکرد کسب و کار
    سرور فزوه 1401
  26. تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران و قصد سفر آنان
    مژگان شفیعی 1401
  27. تاثیر برنامه های وفاداری مشتری طراحی شده بر مبنای رشد ضربتی در افزایش مقیاس استارتاپ ها
    محمدحسین مجیدی 1401
  28. طراحی مرکز رشد کار افرینی برای پردیس کیش دانشگاه تهران
    مهدی اقتصادی 1401
  29. طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی
    نجم الدین حسینی 1401
  30. ارائه چارچوبی جهت توسعه برند بین المللی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی (مورد مطالعه: کسب و کارهای اینترنتی در حوزه خدمات گردشگری)
    مرضیه اکرامی 1401
  31. طراحی و تدوین مدل کسب و کار با تمرکز بر فعالیت های کلیدی در کلینیک دندانپزشکی
    فرهاد قره بیگلو 1401
  32. شناسایی میزان تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای جدید در ایران
    محمد سبک روح 1401
  33. طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تاکید بر بلوکهای مشتری و زیرساخت ها
    نیما ترک جزی 1401
  34. طراحی مدل کسب و کار سرای غذاهای تاریخی ایران در استان مازندران با تاکید بر ارزش پیشنهادی و مشتریان
    یاسمین ملائی 1401
  35. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش رسانه اجتماعی در کسب و کار بنگاه به بنگاه
    عارف گلیوری 1401
  36. نقش فناوری های نوین ارتباطی _اطلاعاتی بر توسعه پایدار مقاصد گردشگری سلامت (مورد مطالعه : استان قزوین)
    الهه مظفری 1401
  37. شناسایی تاثیر نوآوری های فناورانه و غیر فناورانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای صادر کننده تجهیزات ورزشی
    عبدالمجید سیاهوشی 1401
  38. تاثیر نگرش کارآفرینانه صاحبان کسب و کارهای خشکبار بین المللی بر عملکرد آنها در شهر تهران
    سیده ساحل ضویی 1401
  39. طراحی مدل کسب و کار خدمات ماساژ با تمرکز بر بلوک مشتریان (طبقه متوسط و پایین)
    محمد محمدی 1401
  40. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی (صنعت مواد غذایی).
    الناز قدیری اوغانی 1400
  41. شناسائی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای گردشگری نقش میانجی تجریه برند و مزایای رسانه های اجتماعی
    غزاله اسدی دماوندی 1400
  42. طراحی مدل کسب و کار تولید کیف دستدوز لوکس
    میترا کمانکش 1400
  43. شناسایی عوامل کلیدی در جذب مشتریان حوزه گردشگری سلامت مطالعه موردی هتل های پنج ستاره بندر عباس
    مهتاب سادات مشکات 1400
  44. طراحی مدل کسب و کار اشتراک منابع بیمارستانی با تاکید بر بلوک ارزش پیشنهادی,(مطالعه موردی: تجهیزات اتاق عمل)
    یاسین علائی فر 1400
  45. شناسایی نگرش کارآفرینانه کارآفرینان صنعت موسیقی
    آیسان محمدی اولقی 1400
  46. تحلیل روند مطالعات گردشگری پزشکی با رویکرد کارآفرینانه و شناسیایی جهت گیر مطالعات آینده
    صنم ارجمندی باسمنج 1400
  47. عوامل شناسایی و اولویت بندی ابعاد شایستگی های مرکز مشاوره پارک های علم و فناوری بر راه اندازی کسب و کار های دانشجویی
    ماهانا کریمی نژاد 1400
  48. طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تاکید بر بلوک های مالی و ارزش پیشنهادی
    سیدحسن رنجبران 1400
  49. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات عکاسی
    میلاد برق تیاری 1399
  50. بررسی تاثیر ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان بر استراتژی های بازاریابی کسب و کارهای گردشگری زمستانی (اسکی-محور)
    صالح مرادی ملایری فر 1399
  51. تبیین عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی پایدار در بخش صنایع غذایی
    محمد طاهانژاد 1399
  52. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه قدرت برند در کسب و کارهای خدمات گردشگری( مطالعه موردی : ایران ایر
    نسیم نصری 1399
  53. شناسایی تاثیر اتحادهای بازاریابی بین المللی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی
    محمدحامد سعیدپور 1398
  54. تحلیل عوامل نهادی رسمی موثر بر توسعه پایدار کارآفرینی گردشگری با اثر میانجی معماری پایدار در ایران
    محمدرضا اسقایی 1398
  55. تاثیرگرایش کارآفرینانه بر شدت صادرات با نقش میانجی یادگیری سازمانی ،مزیت رقابتی و عملکرد نوآوری مورد مطالعه صادر کنندگان تجهیزات ورزشی
    پروانه محمدی 1398
  56. تبیین نقش عوامل موثر بر آمادگی سازمان ها جهت تحقق مسئولیت اجتماعی و تاثیر آن بر مزیت رقابتی
    نگار نوروزی 1398
  57. شناسایی عوامل محیطی موثر بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری مبتنی بر طبیعت/اکوتوریسم مطالعه موردی جزیره هرمز
    ناهید ذاکری 1398
  58. شناسایی و اولویت بندی انتظارات گردشگران از خدمات رستوران های ایرانی
    رقیه سلطانی 1398
  59. طراحی مدل کسب و کار گردشگری مهیج با رویکرد اکوتوریسم مورد مطالعه دریاچه سدکارون 4 و رود کارون منطقه مشایخ
    یاسر مهدیان دهکردی 1398
  60. نقش دولتهای پیشرو آمریکای لاتین در حمایت از استارت آپ ها با مطالعه موردی برزیل
    رامین فرهنگ 1398
  61. مستندسازی راه اندازی ایستگاه های ریلکسیشن در ایران
    فرامرز لایقی 1398
  62. تجزیه و تحلیل فرصت های بازار موبایل در ایران
    گوان هایو ما 1398
  63. میزان تاثیرگذای استراتژی بازاریابی بر عملکرد صادرات مطالعه موردی شرکت های روی زنجان
    امید پویان فرد 1398
  64. تاثیر بازاریابی مخفی طنزآمیز در شبکه های اجتماعی مجازی بر اثر بخشی تبلیغات - مورد مطالعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
    محمدحسین ابراهیم زاده اصفهانی 1397
  65. شناسایی موانع نوآوری در روش های ارتباطات بازاریابی یکپارچه در بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط
    سیدعلی اصغر شفاعت 1397
  66. طراحی مدل کسب و کار شرکت ارائه دهنده خدمات گردشگری و رفاهی به باشگاه مشتریان بانک ها ( با تاکید بر دو بلوک ارزش پیشنهادی و بخش های مشتریان )
    آنیتا شاه پوری 1397
  67. شناسایی فرصت های کسب وکار گردشگری در منطقه آزاد چابهار
    سلمان رفتاری 1397
  68. شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط ( مطالعه موردی صنعت دارو)
    محبوبه هداوندخانی 1397
  69. تبیین تاثیر شبکه های اجتماعی کسب و کار در بازارگرایی با نقش میانجیگری رفتار استراتژیک ( مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه فناوری اطلاعات شهر کابل )
    مریم محمدی 1397
  70. شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
    رضا مروی 1397
  71. شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری به برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
    رضا مروی 1397
  72. تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای الکترونیکی حوزه فروش محصولات دیجیتال شهر تهران
    حمید رضائی 1397
  73. شناسایی عوامل موثر بر توسعه ی قدرت برند در خدمت مشتریان - مطالعه موردی کرمان خودرو
    آصف شفیعی 1397
  74. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر قدرت برند صنعتی با بکارگیری تکنیک های چندمعیاره (مورد مطالعه : شرکت کرمان خودرو)
    یلدا جعفری 1397
  75. شناسایی و اولویت بندی شیوه های مناسب یاددهی کارآفرینی با رویکرد آموزش از طریق تفریحات سالم
    ایدا احمدی دارانی 1396
  76. شناسایی مولفه های ارزش پیشنهادی به منظور راه اندازی موسسه آموزشی (مدرسه والیبال)
    مریم ملک محمدی 1396
  77. تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر عملکرد اجرائی موسسه اجتماعی جمعیت امام علی(ع)
    ناهید ملکیان 1396
  78. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری مورد مطالعه: حوزه توریسم ولایت بامیان افغانستان
    طالب حسین کریمی 1396
  79. شناسایی موانع جهانی شدن برندهای ایرانی مطالعه موردی: مدرسه عالی کسب و کار ماهان
    شیدا کندایی 1396
  80. تاثیر گرایش کارآفرینانه بازارگرایی بر عملکرد نوآوری کسب و کارهای گردشگری روستایی
    امیرعلی حشمتی 1396
  81. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر فرصت های کارآفرینی در گردشگری با رویکرد بین الملل مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی مهران
    علی حسن بابائیان 1396
  82. شناسایی والویت بندی عوامل حیاتی موفقیت کسب وکارهای خدماتی حوزه درمان وسلامت (با تاکید بر کار آفرینی اجتماعی)
    پریساسادات طباطبائی عقدا 1396
  83. طراحی الگوی برندسازی برای کسب و کارهای صنعت مبلمان با تمرکز بر مبلمان ماساژور/ ورزشی
    علی درجزینی 1396
  84. طراحی مرکز رشد کارآفرینی برای پردیس البرز
    همایون تبریزی 1396
  85. شناسایی روش های ورود به بازارهای بین المللی در شرکت های تولیدی ورمی کمپوست مطالعه موردی: کردستان عراق
    محمد معصوم 1396
  86. تاثیر شایستگی های کارآفرینانه بر نوآوری مورد مطالعه: باشگاه های حرفه ای ورزشی
    محمد نوید 1396
  87. شناسایی و اولویت بندی فرصت­های کارآفرینانه برای توسعه کسب و کارهای حوزه گردشگری ورزشی (مطالعه موردی: ورزش­های آبی شهرستان دزفول)
    بتول درویش زاده 1396
  88. ارائه مدل ارزیابی کانون های تبلیغاتی بر اساس شاخص های رضایت مشتریان
    ستاره صادقی 1396
  89. آزمون مفهومی میزان تاثیر صحه گذاری شخصیت های معتبر ، بر پذیرش نوآوری توسط مشتریان باشگاه بانک ملت
    سیده نگین میرگتی 1396
  90. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی در حوزه خدمات متوفیان
    وحید سعدی 1396
  91. طراحی مدل کسب و کار نوآورانه در دهکده سلامت
    علی صاعدی 1396
  92. شناسای عوامل موثر نوآوری باز در سازمانهای تحقیقاتی (مطالعه موردی سازمان فضایی ایران)
    حسن ابراهیمی 1396
  93. بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتری محصولات دیجیتال
    شبنم خسروانی زنگنه 1396
  94. طراحی مدل کسب و کار برای موسسه های آموزشی شطرنج
    فاطمه پناهی شیخ شبانی 1396
  95. شناسایی تاثیر متغیر های جمعیت شناختی در میزان پذیرش تکنولوژی در کسب و کارهای رسانه ای دیجیتال
    سیدحامد حبیبی 1396
  96. شناسایی تاثیر یادگیری تجربی در توسعه کسب و کاراهای خانوادگی
    محمد بیطرفان 1396
  97. استفاده از جمع سژاری برای تجاری سازی ایده هاف محصولات و خدمات د رکسب و کاهای ورزشی
    حمیدرضا حبیبی 1396
  98. شناسایی شاخص­های سنجش عملکرد در موسسات کارآفرین اجتماعی؛ مطالعه موردی: کمیسیون ملی یونسکو در ایران
    بهراد سیدزارع 1396
  99. شناسایی و تحلیل موانع رفتاری کارآفرینی سازمانی در سازمان تربیت بدنی کشور
    محمد رضا رستم بخش 1396
  100. شناسایی عوامل موثر سازمانی در کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران
    پیمان پورنصرخاکباز 1396
  101. شناسایی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنایع چاپ
    سینا سمیعی 1396
  102. تاثیر فعالیت های کارآفرینانه بر رشد اقتصادی کشورهای منتخب عضو GEM
    شهرام رئیسی 1396
  103. شناسایی روندهای محیطی موثر بر کسب و کارهای گردشگری مبتنی بر طبیعت (مطالعه موردی: جزیره قشم)
    آلاله اقبال زاده 1396
  104. شناسایی عوامل نهادی موثر بر نوآوری ( از منظر جو سازمانی) در مدیران بانکها (مطالعه موردی: بانک ملت)
    سارا سهیلی 1396
  105. شناسایی تاثیر بازیهای ورزشی در افزایش میزان خلاقیت کودکان پیش دبستانی (مطالعه موردی: مهدکودک های مناطق 1، 6 و 12 شهر تهران)
    بهروز جمالی 1396
  106. شناسایی میزان تاثیر نوآوری در رنگ بسته بندی بر تمایل به خرید مصرف کنندگان کودک و نوجوان
    هما مشاری 1396
  107. شناسایی میران تاثیر پذیرش فناوری های نوآورانه موبایل بر رفتار خرید مشتری (باشگاه فوتبال پرسپولیس)
    محمود شیری 1396
  108. شناسایی و اولویت بندی چالش¬های پیش¬روی توسعه بازاریابی خدمات (صنعت مورد مطالعه بیمه ورزشی)
    نازنین حاجی حسینعلی 1396
  109. شناسایی تاثیر رویکردهای کارآفرینی بر استراتژی توسعه صنعت بانکداری
    محبوبه زهری 1396
  110. شناسایی میزان تاثیر تبلیغات خلاقانه بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری خصوصی
    مجید نصیری طولی 1396
  111. ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان تهران و ارائه راهکار
    فاطمه اسمعیلی 1396
  112. شناسایی مولفه­های اثرگذار بر کارآفرینی فناورانه سازمانی در شرکت­های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت نانو فناوری)
    مهدی پاک راد 1396
  113. شناسایی میزان تاثیر عوامل روانی بازاریابی از طریق تبلیغات پیام کوتاه بر رفتار خرید مشتری (آژانس های مسافرتی شهر تهران)
    المیرا راستی پور 1396
  114. بررسی تاثیر نوآوری بر عملکرد شعب بانک کشاورزی در شهر تهران
    ذبیح اله یوسفی 1396
  115. شناسایی فرست های کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای گردشگری روستایی مورد مطالعه: روستاهای استان البرز
    زهرا نصرتی فر 1396
  116. شناسایی عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان (مقطع دوم و سوم متوسطه منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران)
    سما لشکری 1396
  117. تعیین آمیخته بازاریابی مطلوب در محصولات جدید لبنی با استفاده از فرایند تحلیلی سلسله مراتبی گروهی
    بیژن آل ابراهیم دهکردی 1396
  118. شناسایی میزان تاثیر سرمایه فکری بر شکل گیری ایده های کارآفرینانه مطالعه موردی در پارک های علم و فناوری شهر تهران
    نیلوفر شعاعی 1396
  119. شناسایی وضع موجود روندهای موثرکارآفرینی در صنعت صیادی (مطالعه موردی: بنادر صیادی استان گیلان)
    عباس کاسپور 1396
  120. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در حوزه ورزش استان اصفهان
    سعیده کوهیان 1396
  121. شناسایی موانع و مشکلات کسب و کارهای پزشکی ایرانیان خارج از کشور (مطالعه موردی: پزشکان ایرانی در استرالیا)
    بابک محمد زاده 1396
  122. شناسایی موانع کارآفرینی سازمانی در حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران
    رضا حسینی نیا 1396
  123. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثربخشی، بازی سازی (گیمیفیکیشن) در جذب مشتری در کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه آی تی و تلکام
    نسترن زاهدی 1396
  124. شناسایی فرصتهای کسب و کارهای گردشگری در منطقه آزاد ارس
    محمد صادق نافذی علمداری 1396
  125. تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران کسب و کارهای ورزشی در افزایش رضایت مشتریان (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی خصوصی شمال و غرب تهران)
    صغری آزموده قبق تاز 1396
  126. شناسایی مولفه­های موثر بسته بندی محصولات صنایع غذایی در تصمیم­گیری و انتخاب مشتریان شهر تهران
    محسن فرقانی 1396
  127. شناسایی میزان تاثیر بازار یابی کارآفرینانه برعملکرد کسب و کارهای کوچک ومتوسط
    سینا احمدپورکاسگری 1396
  128. تاثیر نوآوری ارائه خدمات برعملکرد کسب وکارهای ورزشی مطالعه موردی :هوشمند سازی سالن های ورزشی
    امین بایرامی 1396
  129. طراحی الگوی برند سازی برای کسب و کارهای حوزه کودک با محوریت اسباب بازی
    مهدی صفری یزد 1396
  130. شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینی کشاورزی در بخش گلباف
    میلاد جلالوند 1396
  131. شناسایی فرصت های کسب و کار گردشگری سلامت الکترونیک در شهر تهران
    خدیجه خزعلی 1396
  132. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر توان برند در گروه خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) با میانجی گری ارزش ویژه برند
    مسعود ابراهیم نیا 1396
  133. برنامه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری پزشکی
    رها معظمی گودرزی 1396
  134. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر افزایش گردشگری ورزشی در هواداران باشگاه های فوتبال مطالعه موردی: باشگاه فوتبال اورنج کانتی بلوز آمریکا
    پیام حقانی 1396
  135. شناسایی و طراحی رکن رابط مشتری در مدل کسب و کار دانشگاه کارآفرین مطالعه موردی دانشگاه تهران
    جعفر ادینه 1396
  136. شناسایی گرایش کارآفرینانه مدیران باشگاه­ها بر عملکرد باشگاه­های ورزشی خصوصی (مطالعه موردی: باشگاه­های ورزشی خصوصی شهر تهران در سال 1389)
    صدف سرتیپی 1396
  137. نظر سنجی از خبرگان در خصوص شناسایی فرصت های کسب و کار گردشگری ورزشی ایران
    فهیمه جوادی 1396
  138. شناسایی تاثیر عوامل اثرگذار بازاریابی نوآورانه بر عملکرد فروش شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت پوشاک شهر تهران
    علی حبیب زاده بخش 1396
  139. شناسایی روش های ابتکاری صادرات محصولات پتروشیمی ایران مطالعه موردی: کشور چین
    دلارا احمدزاده 1396
  140. بررسی تاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی فدراسیون کشتی ج.ا.ایران
    سعید رمضان زرندی 1396
  141. ارائه روشی مبتنی بر بازی وارسازی برای بازاریابی شرکت های فناور کوچک و متوسط
    فاطمه مصلایی پوریزدی 1396
  142. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط، (مطالعه موردی شرکت­های صادرکننده در حوزه ورزشی)
    ابوالفضل صولتی 1396
  143. شناسایی زمینه های نوآوری در عرصه فوتبال (مطالعه موردی: حوزه داوری)
    حیدر سلیمانی گتابی 1396
  144. تبین فرایند خلق مشترک ارزش در مرحله طراحی محصول جدید، مورد مطالعه: شرکت های توسعه دهنده نرم افزار
    بیتا باغستانی 1396
  145. تاثیر مهارتهای ارتباطی کارآفرینانه مدیران کسب و کار های ورزشی برافزایش رضایت مشتریان (مطالعه موردی :باشگاههای ورزشی خصوصی منتخب کرج
    مجتبی رجبی کیا 1396
  146. امکان سنجی احداث دهکده سلامت با رویکرد طب ایرانی - اسلامی
    منصوره قربانی 1396
  147. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر برند مقصد با توجه به مصرف غذاهای محلی مطالعه موردی: استان گیلان
    الهه کریمی زاده 1396