چاپ کردن
پروفایل اساتید - ent- دانشکده کار آفرینی
استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/13
رضا محمدکاظمی
دانشکده کارآفرینی / کسب و کار جدید
رساله های دکتری
-
ارائه الگوی نوآوری باز برای استارتاپ های هایتک در واحد صنایع مرتبط با فناوری اطلاعات(IT)
فیروزه نفیسی 1402 -
ارائه مدل کارآفرینی شرکتی در صنایع معدنی ایران(مورد مطالعه صنعت آلومینیوم)
حمیدرضا بادکوبه هزاوه 1402 -
ارائه مدل طراحی خدمت در کسب و کارهای نوپای اینترنتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
صدف سرتیپی 1402 -
ارائه مدل بلاکچین در زنجیره تامین صنعت FMCG
مهناز پوریز 1402 -
طراحی مدل کارافرینی شرکتی در کسب وکارهای تولیدی و خدماتی ایران(مورد مطالعه صنایع سلولزی)
کامران نیک نامیان 1401 -
طراحی مدل توانمندسازی منابع انسانی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان
عامر دهقان نجم آبادی 1401 -
ارائه الگوی کارآفرینی رسانههای تبلیغاتی(مورد مطالعه: سایت دیوار و با ما)"
رضا نوائی زمهریر 1400 -
تحلیل جاذبه های گردشگری پزشکی و طراحی مدل بومی در ایران
رضا رضائی 1399 -
مفهوم پردازی گرایش کارآفرینانه بین المللی در بنگاه های رقابت پذیر ایرانی ؛ بخش صنایع غذایی
حامد نیک رفتار 1399 -
ارائه مدل تکامل تیم کارآفرینانه – مورد مطالعه: کسب و کارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات
مهدی علی زاده 1398 -
ارائه چارچوب ایجاد اعتماد در پلتفرم های تامین مالی جمعی هواداران باشگاه های لیگ برتری ایران
حمیدرضا حبیبی 1398 -
مفهوم سازی تناسب فرصت ، مدل کسب و کار و استراتژی برای بهرهبرداری اثربخش فرصتها
مریم عزیزی 1398 -
تبیین الگوی قصد کارآفرینانه در افراد فقیر با استفاده از رویکرد قابلیتها
مسعود مرادی 1398 -
مفهوم¬پردازی بکارگیری بازاریابی کارآفرینانه در تامین مالی از فرشتگان کسب و کار
عبداله احمدی کافشانی 1397 -
تبیین فرآیند ظهور فرصت های کارآفرینی فناورانه در صنعت سلامت ایران
بهروز جمالی 1397
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
طراحی سیستم تدارکات الکترونیکی کالاهای ساختمانی
ایدا جوکار 1403 -
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب هم بنیان گذار در تیم کارآفرین و نقش آن بر آینده تیم
مائده ارانی کاشانی 1403 -
تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مشتریان پلتفرم های فروش آنالین محصوالت دیجیتال
امین گودرزی 1403 -
تاثیر رفتار کارآفرینانه بر چرخش استراتژیک (PIVOT) مورد مطالعه: استارتاپ های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی
امیرمحمد صبوری 1403 -
مطالعه پدیدارشناسانه کنش کارآفرینانه بر اساس رویکرد روان درمانی اگزیستانسیال
علی خادم الرضا 1403 -
شناسایی تاثیر تسهیل قوانین و مقررات ورشکستگی بر فرآیند اقدام کارآفرینانه در باشگاه های حرفه ای فوتبال
محمد خسروی 1403 -
مزیت نسبی فرصت کسب و کار در روابط چین و ایران
شن ژانگ 1403 -
شناسایی عوامل موثر بر قابلیت های تاب آوری در بقای کارافرینان سریالی
محمدرضا بابک 1403 -
شناسایی تاثیر کنش کارآفرینانه، بر روی سوگیری های شناختی کارآفرینان (مورد مطالعه: کسب و کارهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
سیده فائزه غمخواری 1403 -
شناسایی نقش تحول دیجیتال شهرداری در توسعه گردشگری شهری (مورد مطالعه شهرداری تهران)
محمدحسن صبورنژاد 1403 -
شناسایی مولفه های موثر بر عملکرد، ورود به بازار و انتخاب کانال صادراتی در کسب وکار های کوچک و متوسط
الهه قربانی 1403 -
عوامل موثر بر مدیریت بازیافت انرژی در ساختمان های سبز در راستای طراحی کسب و کار سودآور
شادی عظیمی گهر 1402 -
ترسیم نقشه دانش تاثیرگذاری بازاریابی عصبی بر رفتار مصرف کننده در صنعت گردشگری با استفاده از روش کتاب سنجی
میلاد کاظمی ارانی 1402 -
تاثیر آمادگی سازمانی بر نوآوری با رویکرد کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران)
علی لطفی 1402 -
تاثیر گیمیفیکیشن بر کسب و کارهای کوچک در صنعت گردشگری
احمد ظهوریان احمدی 1402 -
طراحی مدل کسب و کار مدارس هوانوردی با تمرکز بر ارزش پیشنهادی و بخش مشتریان
محمدجواد منوچهرطیبی 1402 -
بازطراحی فرایند و طراحی نرم افزار مدیریت عملکرد در راستای توسعه سازمان کارآفرین (مطالعه موردی شرکت گازسوزان)
فاطمه حق پرستی نجف ابادی 1402 -
شناسایی عوامل موثر بر کارآفرینی مهاجرین خارجی در کسب و کارهای دانش بنیان ایرانی
مازیار خامنه 1402 -
طراحی مدل کسب و کار پایدار تسهیلگران گردشگری سلامت در استان تهران
محمد شیخی 1401 -
شناسایی میزان تاثیر محرکهای نوآوری مدل کسب و کار در بحران کرونا بر عملکرد کسب و کار
سرور فزوه 1401 -
تاثیر برنامه های وفاداری مشتری طراحی شده بر مبنای رشد ضربتی در افزایش مقیاس استارتاپ ها
محمدحسین مجیدی 1401 -
تاثیر کیفیت اطلاعات رسانه های اجتماعی بر شکل گیری تصویر مقصد در ذهن گردشگران و قصد سفر آنان
مژگان شفیعی 1401 -
طراحی مرکز رشد کار افرینی برای پردیس کیش دانشگاه تهران
مهدی اقتصادی 1401 -
طراحی مدل کسب و کار تولید شیر گیاهی مبتنی بر بوم کسب و کار با تمرکز بر بلوک ارزش پیشنهادی
نجم الدین حسینی 1401 -
ارائه چارچوبی جهت توسعه برند بین المللی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی (مورد مطالعه: کسب و کارهای اینترنتی در حوزه خدمات گردشگری)
مرضیه اکرامی 1401 -
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر اثر بخشی ، بازسازی (گیمیفیکیشن) در جذب مشتری در کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه IT و تلکام
نسترن زاهدی 1401 -
طراحی و تدوین مدل کسب و کار با تمرکز بر فعالیت های کلیدی در کلینیک دندانپزشکی
فرهاد قره بیگلو 1401 -
شناسایی میزان تاثیر بازاریابی دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای جدید در ایران
محمد سبک روح 1401 -
نقش فناوری های نوین ارتباطی _اطلاعاتی بر توسعه پایدار مقاصد گردشگری سلامت (مورد مطالعه : استان قزوین)
الهه مظفری 1401 -
شناسایی تاثیر نوآوری های فناورانه و غیر فناورانه در بهبود عملکرد صادراتی کسب و کارهای صادر کننده تجهیزات ورزشی
عبدالمجید سیاهوشی 1401 -
شناسایی عوامل موثر بر پذیرش رسانه اجتماعی در کسب و کار بنگاه به بنگاه
عارف گلیوری 1401 -
طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تاکید بر بلوکهای مشتری و زیرساخت ها
نیما ترک جزی 1401 -
طراحی مدل کسب و کار سرای غذاهای تاریخی ایران در استان مازندران با تاکید بر ارزش پیشنهادی و مشتریان
یاسمین ملائی 1401 -
طراحی مدل کسب و کار خدمات ماساژ با تمرکز بر بلوک مشتریان (طبقه متوسط و پایین)
محمد محمدی 1401 -
تاثیر نگرش کارآفرینانه صاحبان کسب و کارهای خشکبار بین المللی بر عملکرد آنها در شهر تهران
سیده ساحل ضویی 1401 -
شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی (صنعت مواد غذایی).
الناز قدیری اوغانی 1400 -
شناسائی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند کسب و کارهای گردشگری نقش میانجی تجریه برند و مزایای رسانه های اجتماعی
غزاله اسدی دماوندی 1400 -
طراحی مدل کسب و کار تولید کیف دستدوز لوکس
میترا کمانکش 1400 -
شناسایی عوامل کلیدی در جذب مشتریان حوزه گردشگری سلامت مطالعه موردی هتل های پنج ستاره بندر عباس
مهتاب سادات مشکات 1400 -
طراحی مدل کسب و کار اشتراک منابع بیمارستانی با تاکید بر بلوک ارزش پیشنهادی,(مطالعه موردی: تجهیزات اتاق عمل)
یاسین علائی فر 1400 -
شناسایی نگرش کارآفرینانه کارآفرینان صنعت موسیقی
آیسان محمدی اولقی 1400 -
تحلیل روند مطالعات گردشگری پزشکی با رویکرد کارآفرینانه و شناسیایی جهت گیر مطالعات آینده
صنم ارجمندی باسمنج 1400 -
عوامل شناسایی و اولویت بندی ابعاد شایستگی های مرکز مشاوره پارک های علم و فناوری بر راه اندازی کسب و کار های دانشجویی
ماهانا کریمی نژاد 1400 -
طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تاکید بر بلوک های مالی و ارزش پیشنهادی
سیدحسن رنجبران 1400 -
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی خدمات عکاسی
میلاد برق تیاری 1399 -
بررسی تاثیر ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان بر استراتژی های بازاریابی کسب و کارهای گردشگری زمستانی (اسکی-محور)
صالح مرادی ملایری فر 1399 -
تبیین عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی پایدار در بخش صنایع غذایی
محمد طاهانژاد 1399 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه قدرت برند در کسب و کارهای خدمات گردشگری( مطالعه موردی : ایران ایر
نسیم نصری 1399 -
شناسایی تاثیر اتحادهای بازاریابی بین المللی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی
محمدحامد سعیدپور 1398 -
تحلیل عوامل نهادی رسمی موثر بر توسعه پایدار کارآفرینی گردشگری با اثر میانجی معماری پایدار در ایران
محمدرضا اسقایی 1398 -
تاثیرگرایش کارآفرینانه بر شدت صادرات با نقش میانجی یادگیری سازمانی ،مزیت رقابتی و عملکرد نوآوری مورد مطالعه صادر کنندگان تجهیزات ورزشی
پروانه محمدی 1398 -
شناسایی عوامل محیطی موثر بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری مبتنی بر طبیعت/اکوتوریسم مطالعه موردی جزیره هرمز
ناهید ذاکری 1398 -
تبیین نقش عوامل موثر بر آمادگی سازمان ها جهت تحقق مسئولیت اجتماعی و تاثیر آن بر مزیت رقابتی
نگار نوروزی 1398 -
شناسایی و اولویت بندی انتظارات گردشگران از خدمات رستوران های ایرانی
رقیه سلطانی 1398 -
مستندسازی راه اندازی ایستگاه های ریلکسیشن در ایران
فرامرز لایقی 1398 -
نقش دولتهای پیشرو آمریکای لاتین در حمایت از استارت آپ ها با مطالعه موردی برزیل
رامین فرهنگ 1398 -
طراحی مدل کسب و کار گردشگری مهیج با رویکرد اکوتوریسم مورد مطالعه دریاچه سدکارون 4 و رود کارون منطقه مشایخ
یاسر مهدیان دهکردی 1398 -
تجزیه و تحلیل فرصت های بازار موبایل در ایران
گوان هایو ما 1398 -
میزان تاثیرگذای استراتژی بازاریابی بر عملکرد صادرات مطالعه موردی شرکت های روی زنجان
امید پویان فرد 1398 -
تاثیر بازاریابی مخفی طنزآمیز در شبکه های اجتماعی مجازی بر اثر بخشی تبلیغات - مورد مطالعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات
محمدحسین ابراهیم زاده اصفهانی 1397 -
شناسایی موانع نوآوری در روش های ارتباطات بازاریابی یکپارچه در بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط
سیدعلی اصغر شفاعت 1397 -
طراحی مدل کسب و کار شرکت ارائه دهنده خدمات گردشگری و رفاهی به باشگاه مشتریان بانک ها ( با تاکید بر دو بلوک ارزش پیشنهادی و بخش های مشتریان )
آنیتا شاه پوری 1397 -
شناسایی فرصت های کسب وکار گردشگری در منطقه آزاد چابهار
سلمان رفتاری 1397 -
شناسایی عوامل موثر بر بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط ( مطالعه موردی صنعت دارو)
محبوبه هداوندخانی 1397 -
تبیین تاثیر شبکه های اجتماعی کسب و کار در بازارگرایی با نقش میانجیگری رفتار استراتژیک ( مورد مطالعه شرکت های کوچک و متوسط فعال در حوزه فناوری اطلاعات شهر کابل )
مریم محمدی 1397 -
شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
رضا مروی 1397 -
شناسایی عوامل موثر عشق به برند بر وفاداری به برند مصرف کنندگان شرکت های کوچک و متوسط ( مطالعه موردی اسنپ)
رضا مروی 1397 -
تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای الکترونیکی حوزه فروش محصولات دیجیتال شهر تهران
حمید رضائی 1397 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه ی قدرت برند در خدمت مشتریان - مطالعه موردی کرمان خودرو
آصف شفیعی 1397 -
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر قدرت برند صنعتی با بکارگیری تکنیک های چندمعیاره (مورد مطالعه : شرکت کرمان خودرو)
یلدا جعفری 1397 -
شناسایی میران تاثیر پذیرش فناوری های نوآورانه موبایل بر رفتار خرید مشتری (باشگاه فوتبال پرسپولیس)
محمود شیری 1396 -
شناسایی و اولویت بندی چالش¬های پیش¬روی توسعه بازاریابی خدمات (صنعت مورد مطالعه بیمه ورزشی)
نازنین حاجی حسینعلی 1396 -
شناسایی میزان تاثیر عوامل روانی بازاریابی از طریق تبلیغات پیام کوتاه بر رفتار خرید مشتری (آژانس های مسافرتی شهر تهران)
المیرا راستی پور 1396 -
شناسایی عوامل نهادی موثر بر نوآوری ( از منظر جو سازمانی) در مدیران بانکها (مطالعه موردی: بانک ملت)
سارا سهیلی 1396 -
شناسایی میزان تاثیر تبلیغات خلاقانه بر ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری خصوصی
مجید نصیری طولی 1396 -
شناسایی عوامل اثرگذار بر نگرش کارآفرینانه دانش آموزان (مقطع دوم و سوم متوسطه منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران)
سما لشکری 1396 -
تعیین آمیخته بازاریابی مطلوب در محصولات جدید لبنی با استفاده از فرایند تحلیلی سلسله مراتبی گروهی
بیژن آل ابراهیم دهکردی 1396 -
ارائه مدل ارزیابی کانون های تبلیغاتی بر اساس شاخص های رضایت مشتریان
ستاره صادقی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی شیوه های مناسب یاددهی کارآفرینی با رویکرد آموزش از طریق تفریحات سالم
ایدا احمدی دارانی 1396 -
شناسایی میزان تاثیر سرمایه فکری بر شکل گیری ایده های کارآفرینانه مطالعه موردی در پارک های علم و فناوری شهر تهران
نیلوفر شعاعی 1396 -
شناسایی موانع و مشکلات کسب و کارهای پزشکی ایرانیان خارج از کشور (مطالعه موردی: پزشکان ایرانی در استرالیا)
بابک محمد زاده 1396 -
آزمون مفهومی میزان تاثیر صحه گذاری شخصیت های معتبر ، بر پذیرش نوآوری توسط مشتریان باشگاه بانک ملت
سیده نگین میرگتی 1396 -
بررسی تاثیر نگرش کارآفرینانه بر عملکرد مدیران ورزشی فدراسیون کشتی ج.ا.ایران
سعید رمضان زرندی 1396 -
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر توان برند در گروه خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) با میانجی گری ارزش ویژه برند
مسعود ابراهیم نیا 1396 -
طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی در حوزه خدمات متوفیان
وحید سعدی 1396 -
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر افزایش گردشگری ورزشی در هواداران باشگاه های فوتبال مطالعه موردی: باشگاه فوتبال اورنج کانتی بلوز آمریکا
پیام حقانی 1396 -
شناسایی و طراحی رکن رابط مشتری در مدل کسب و کار دانشگاه کارآفرین مطالعه موردی دانشگاه تهران
جعفر ادینه 1396 -
شناسایی گرایش کارآفرینانه مدیران باشگاهها بر عملکرد باشگاههای ورزشی خصوصی (مطالعه موردی: باشگاههای ورزشی خصوصی شهر تهران در سال 1389)
صدف سرتیپی 1396 -
نظر سنجی از خبرگان در خصوص شناسایی فرصت های کسب و کار گردشگری ورزشی ایران
فهیمه جوادی 1396 -
شناسایی تاثیر عوامل اثرگذار بازاریابی نوآورانه بر عملکرد فروش شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت پوشاک شهر تهران
علی حبیب زاده بخش 1396 -
تاثیر گرایش کارآفرینانه بازارگرایی بر عملکرد نوآوری کسب و کارهای گردشگری روستایی
امیرعلی حشمتی 1396 -
شناسایی روندهای محیطی موثر بر کسب و کارهای گردشگری مبتنی بر طبیعت (مطالعه موردی: جزیره قشم)
آلاله اقبال زاده 1396 -
شناسایی فرصت های کسب و کار گردشگری سلامت الکترونیک در شهر تهران
خدیجه خزعلی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینی کشاورزی در بخش گلباف
میلاد جلالوند 1396 -
شناسایی فرصتهای کارآفرینی در حوزه ورزش استان اصفهان
سعیده کوهیان 1396 -
شناسایی مولفههای موثر بسته بندی محصولات صنایع غذایی در تصمیمگیری و انتخاب مشتریان شهر تهران
محسن فرقانی 1396 -
شناسایی موانع کارآفرینی سازمانی در حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران
رضا حسینی نیا 1396 -
بررسی تاثیر نوآوری بر عملکرد شعب بانک کشاورزی در شهر تهران
ذبیح اله یوسفی 1396 -
شناسایی تاثیر رویکردهای کارآفرینی بر استراتژی توسعه صنعت بانکداری
محبوبه زهری 1396 -
تاثیر فعالیت های کارآفرینانه بر رشد اقتصادی کشورهای منتخب عضو GEM
شهرام رئیسی 1396 -
شناسایی مولفههای اثرگذار بر کارآفرینی فناورانه سازمانی در شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنعت نانو فناوری)
مهدی پاک راد 1396 -
شناسایی شاخصهای سنجش عملکرد در موسسات کارآفرین اجتماعی؛ مطالعه موردی: کمیسیون ملی یونسکو در ایران
بهراد سیدزارع 1396 -
استفاده از جمع سژاری برای تجاری سازی ایده هاف محصولات و خدمات د رکسب و کاهای ورزشی
حمیدرضا حبیبی 1396 -
شناسایی تاثیر یادگیری تجربی در توسعه کسب و کاراهای خانوادگی
محمد بیطرفان 1396 -
شناسایی تاثیر متغیر های جمعیت شناختی در میزان پذیرش تکنولوژی در کسب و کارهای رسانه ای دیجیتال
سیدحامد حبیبی 1396 -
طراحی مدل کسب و کار برای موسسه های آموزشی شطرنج
فاطمه پناهی شیخ شبانی 1396 -
شناسایی میزان تاثیر بازار یابی کارآفرینانه برعملکرد کسب و کارهای کوچک ومتوسط
سینا احمدپورکاسگری 1396 -
تاثیر شایستگی های کارآفرینانه بر نوآوری مورد مطالعه: باشگاه های حرفه ای ورزشی
محمد نوید 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغات کلامی الکترونیک بر قصد خرید مشتری محصولات دیجیتال
شبنم خسروانی زنگنه 1396 -
شناسای عوامل موثر نوآوری باز در سازمانهای تحقیقاتی (مطالعه موردی سازمان فضایی ایران)
حسن ابراهیمی 1396 -
طراحی مدل کسب و کار نوآورانه در دهکده سلامت
علی صاعدی 1396 -
طراحی الگوی برندسازی برای کسب و کارهای صنعت مبلمان با تمرکز بر مبلمان ماساژور/ ورزشی
علی درجزینی 1396 -
طراحی مرکز رشد کارآفرینی برای پردیس البرز
همایون تبریزی 1396 -
طراحی الگوی برند سازی برای کسب و کارهای حوزه کودک با محوریت اسباب بازی
مهدی صفری یزد 1396 -
تاثیر نوآوری ارائه خدمات برعملکرد کسب وکارهای ورزشی مطالعه موردی :هوشمند سازی سالن های ورزشی
امین بایرامی 1396 -
شناسایی فرست های کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای گردشگری روستایی مورد مطالعه: روستاهای استان البرز
زهرا نصرتی فر 1396 -
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر برند مقصد با توجه به مصرف غذاهای محلی مطالعه موردی: استان گیلان
الهه کریمی زاده 1396 -
برنامه بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری پزشکی
رها معظمی گودرزی 1396 -
شناسایی موانع جهانی شدن برندهای ایرانی مطالعه موردی: مدرسه عالی کسب و کار ماهان
شیدا کندایی 1396 -
شناسایی روش های ابتکاری صادرات محصولات پتروشیمی ایران مطالعه موردی: کشور چین
دلارا احمدزاده 1396 -
تبین فرایند خلق مشترک ارزش در مرحله طراحی محصول جدید، مورد مطالعه: شرکت های توسعه دهنده نرم افزار
بیتا باغستانی 1396 -
امکان سنجی احداث دهکده سلامت با رویکرد طب ایرانی - اسلامی
منصوره قربانی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری مورد مطالعه: حوزه توریسم ولایت بامیان افغانستان
طالب حسین کریمی 1396 -
تاثیر مهارتهای ارتباطی کارآفرینانه مدیران کسب و کار های ورزشی برافزایش رضایت مشتریان (مطالعه موردی :باشگاههای ورزشی خصوصی منتخب کرج
مجتبی رجبی کیا 1396 -
شناسایی والویت بندی عوامل حیاتی موفقیت کسب وکارهای خدماتی حوزه درمان وسلامت (با تاکید بر کار آفرینی اجتماعی)
پریساسادات طباطبائی عقدا 1396 -
ارزیابی نگرش کارآفرینانه مدیران باشگاههای ورزشی بانوان تهران و ارائه راهکار
فاطمه اسمعیلی 1396 -
تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران کسب و کارهای ورزشی در افزایش رضایت مشتریان (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی خصوصی شمال و غرب تهران)
صغری آزموده قبق تاز 1396 -
شناسایی فرصتهای کسب و کارهای گردشگری در منطقه آزاد ارس
محمد صادق نافذی علمداری 1396 -
شناسایی وضع موجود روندهای موثرکارآفرینی در صنعت صیادی (مطالعه موردی: بنادر صیادی استان گیلان)
عباس کاسپور 1396 -
شناسایی زمینه های نوآوری در عرصه فوتبال (مطالعه موردی: حوزه داوری)
حیدر سلیمانی گتابی 1396 -
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید در صنایع چاپ
سینا سمیعی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط، (مطالعه موردی شرکتهای صادرکننده در حوزه ورزشی)
ابوالفضل صولتی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر فرصت های کارآفرینی در گردشگری با رویکرد بین الملل مطالعه موردی: منطقه ویژه اقتصادی مهران
علی حسن بابائیان 1396 -
شناسایی مولفه های ارزش پیشنهادی به منظور راه اندازی موسسه آموزشی (مدرسه والیبال)
مریم ملک محمدی 1396 -
تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر عملکرد اجرائی موسسه اجتماعی جمعیت امام علی(ع)
ناهید ملکیان 1396 -
ارائه روشی مبتنی بر بازی وارسازی برای بازاریابی شرکت های فناور کوچک و متوسط
فاطمه مصلایی پوریزدی 1396 -
شناسایی روش های ورود به بازارهای بین المللی در شرکت های تولیدی ورمی کمپوست مطالعه موردی: کردستان عراق
محمد معصوم 1396 -
شناسایی و تحلیل موانع رفتاری کارآفرینی سازمانی در سازمان تربیت بدنی کشور
محمد رضا رستم بخش 1396 -
شناسایی عوامل موثر سازمانی در کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران
پیمان پورنصرخاکباز 1396 -
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه برای توسعه کسب و کارهای حوزه گردشگری ورزشی (مطالعه موردی: ورزشهای آبی شهرستان دزفول)
بتول درویش زاده 1396 -
شناسایی تاثیر بازیهای ورزشی در افزایش میزان خلاقیت کودکان پیش دبستانی (مطالعه موردی: مهدکودک های مناطق 1، 6 و 12 شهر تهران)
بهروز جمالی 1396 -
شناسایی میزان تاثیر نوآوری در رنگ بسته بندی بر تمایل به خرید مصرف کنندگان کودک و نوجوان
هما مشاری 1396