Reza Zafarain

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Reza Zafarain

Faculty of Entrepreneurship / Entrepreneurship Development

Master Theses

  1. تأثیر مربیگری مدیریتی بر روی عملکرد نیروهای بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری مشتری محوری و آزادی عمل کارکنان (شرکت های تجارت الکترونیک در ایران)
    علیرضا میرزاپور 2024
  2. بررسی تاثیر برنامه های عملیاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر تقویت شمولیت (دامنه ادغام) اجتماعی زنان کارآفرین
    ملیکا اقالطیفی 2024
  3. طراحی مدل کسب و کار اجتماعی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
    حسین اکرمی آرانی 2023
  4. طراحی مدل کسب و کار پلتفرم اجاره تجهیزات پزشکی
    آزاده کارگر 2023
  5. شناسایی عوامل پیش برنده و بازدارنده رشد کسب و کار خطوط هوایی خصوصی ، مطالعه موردی : شرکت ماهان
    غزل مشهدی میقانی 2023
  6. طراحی خدمات بیمه ای برای پوشش ریسک های کسب وکارهای نوپا
    پریسا آقاجانی 2022
  7. تدوین محتوای کتاب آموزشی برای توسعه‌ی الگوی نقش کارآفرینانه برای دانش‌آموزان دوم دبستان
    پریا فرهادی 2022
  8. شناسایی روش های تامین مالی در اکوسیستم کارآفرینی دانشگاهی مورد مطالعه دانشگاه صنعتی شریف
    بهاره یعقوبی 2022
  9. مستندسازی تجربه عملی طراحی و اجرا استارت‌آپ گردشگری - مطالعه موردی: استارت‌آپ گردشگری (Wsafar)
    پویا آریان 2021
  10. طراحی مدل کسب وکار برای مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در ایران در بستر فناوری بلاک چین
    امیر عابدپور 2021
  11. مقايسه تطبيقي مدل كسب و كارهاي استارت آپ هاي آنلاين فروش محصولات هنري موفق جهان با ايران مطالعه موردي آرتنت و پدل ايت آرتيبيشن و آرت استور
    ارشاد علی عسگری 2019
  12. شناسايي ريسك هاي بيمه پذير در كسب و كارهاي نوپا و طراحي پوشش هاي بيمه اي موثر در اين حوزه
    فریبا صابری 2019
  13. شناسايي سو گيري هاي تصميم گيري در فرايند شكست كسب و كارهاي كوچك و متوسط
    بهاره رحیمیان مشهدی 2018
  14. طراحي مدل جايزه ملي مسئوليت پذيري اجتماعي كسب و كارهاي صنايع غذايي
    ساناز ورکیانی زاده 2018
  15. تاثير هوش هيجاني بر ساختار شبكه كارآفرينانه مالكين كسب و كارهاي كوچك و متوسط فعال در صنعت IT
    سعید نقابی 2018
  16. تاثير فرهنگ نوآوري سازماني بر استراتژي توسعه محصول جديد
    اصغر امیری 2018
  17. استفاده از جمع سژاري براي تجاري سازي ايده هاف محصولات و خدمات د ركسب و كاهاي ورزشي
    حمیدرضا حبیبی 2018
  18. تاثير ائتلاف استراتژيك كارآفرينانه بر عملكرد زنجيره تامين صنايع خودرو سازي استان تهران
    ارش رضازاده 2018
  19. طراحي مدل كسب و كار اجتماعي در حوزه سلامت
    سیده الهه عادل رستخیز 2018
  20. شناسايي ابعاد و مراحل فرايند نوآوري كارآفرينان غير رسمي ( مورد مطالعه : كارآفرينان ايراني حاضر در شبكه هاي اجتماعي اينترنتي ) عنوان دفاع شد: شناسايي عوامل اثرگذار بر فرايند كارآفريني كارآفرينان غير رسمي حاضر در شبكه هاي اجتماعي
    نجمه کیهانی 2018
  21. بررسي وضعيت شايستگي هنرآموزان براي آموزش كارآفريني وتاثيرآن برقابليت كارآفريني دانش آموزان هنرستان هاي فني حرفه اي
    کبری خورانی 2018
  22. طراحي مدل كسب و كار در حوزه املاك مورد مطالعه: سايت سه نبش
    محمدحسن رضائی نیا 2018
  23. شناسايي ابعاد خانواده گرايي در فرايند بين المللي شدن كسب و كارهاي خانوادگي
    رویا ضیایی خاتونی 2018
  24. مدل كسب و كار مناسب براي تجاري سازي دستاوردهاي فناوري نانو
    رضا داودی 2018
  25. شناسايي فرصتهاي كارآفرينانه در مراقبت هاي پزشكي از راه دور بيماران ديابتي در ايران
    سالار ارزیده 2018
  26. امكان سنجي راه اندازي آموزشگاه زبان هاي خارجي با تاكيد بر ترويج كارآفريني
    فایزه محبوب 2018
  27. مدل كسب و كار الكترونيك براي خدمات نرم افزاري از راه دور در ايران
    خلیل رضوی 2018
  28. بررسي تاثير گرايش كارآفرينانه و استراتژي بر عملكرد شركتهاي توليد كننده قطعات خودرو در استان تهران
    بابک کارامدهوتک 2018
  29. ‏ طراحي مدل كسب وكار الكترونيك براي كسب وكار خرده فروشي – مطالعه موردي: شركت نما بازار پارسي ‏
    حسام الدین عالمیان 2018
  30. ارائه مدلي براي تبيين عوامل موثر بر نوآوري در صنعت بيمه ايران
    فاطمه میرزایی رابر 2018
  31. شناسايي عوامل اساسي موفقيت در پياده سازي مديريت دانش در كسب و كارهاي كوچك و متوسط قطعه سازان ‏خودرو (شركتهاي قطعه سازي فعال ايران خودرو)‏
    مهدی سلیمی ترکمانی 2018
  32. شناسايي موانع و مشكلات رشد كسب و كار در صنعت توليد قطعات بدنه خودرو در استان تهران
    احمدرضا تکبیری 2018
  33. شناسايي منابع اطلاعاتي مورد نياز رشد شركت هاي كوچك و متوسط مرتبط با صنعت خودرو
    مریم مجتهدی 2018
  34. شناخت موانع پذيرش و توسعه تجارت الكترونيكي در كسب و كارهاي متوسط و كوچك در ايران (مطالعه موردي: شركتهاي كوچك و متوسط طرف قرارداد با شركت پرداخت الكترونيك بانك سامان از سال 1388-1385
    حمیدرضا اسمعیل خو 2018
  35. شناسايي شايستگي هاي سازماني اثرگذار بر موفقيت كسب و كارهاي الكترونيكي (بنگاه-مشتري) در شهر تهران
    محسن برزگر خلیلی 2018
  36. شناسايي ويژگيهاي فردي مالك، موثر بر رشد كسب و كارهاي خانوادگي
    آزاده شاه بابای آشتیانی 2018
  37. شناسايي سرفصلهاي آموزش كارآفريني با رويكرد شايستگي ها (مطالعه موردي دانشجويان رشته فناوري اطلاعات)‏
    فرناز مجاب 2018
  38. ‏نقش پاركها و مراكز رشد ‏فناوري در توسعه كسب و كارهاي مبتني بر فناوري در ايران
    مریم زلفخانی 2018
  39. نقش مولفه­هاي تسهيل كننده يادگيري سازماني در تشخيص فرصتهاي كارآفريني سازماني در شركتهاي سهامي بيمه نوين و توسعه
    فاطمه ستاک 2018
  40. تحليل روند موانع توسعه كسب و كارهاي كوچك و متوسط در استان مركزي
    ریحانه گودرزی 2018
  41. تهيه مدل كسب و كار و ارائه طرح كسب وكار فرآوري سنگهاي قيمتي و نيمه قيمتي در ايران
    عباسعلی ایروانی 2018
  42. طراحي مدل كسب و كار الكترونيكي فروش مواد غذايي
    عبدالرضا رضوانی 2018
  43. پويايي شبكه هاي كارآفرينانه – بررسي تغييرات شبكه هاي كارآفريناني در خلال توسعه( چرخه عمر)كسب و كار- مطالعه موردي ايران
    امیر منصوری جلیلیان 2018
  44. شناسايي تاثير بكارگيري چرخه مديريت دانش بر نوآوري در شركت هاي كوچك و متوسط - مطالعه موردي: صنعت حفاري استان خوزستان
    هما محمودی راد 2018
  45. شناسايي چالش هاي بازارگرايي توليد كنندگان سيمان مبتني بر الزاماات نوآوري سازماني؛ مطالعه موردي: شركت سيمان آبيك
    سید محمد ایمان علوی 2018
  46. شناسايي نقش نوآوري باز در موفقيت كسب و كارهاي مبتني بر فناوري هاي نوين (مطالعه موردي: شركتهاي وابسته به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران)
    سمانه دیوسالار 2018
  47. نقش بين المللي سازي شركتهاي كارآفرين بر توسعه شبكه با نگرش روابط سه گانه كسب و كار: مطالعه موردي: كسب و كارهاي صنايع خدماتي
    الهام طالبی امیری 2018
  48. تاثير سرمايه شبكه بين سازماني بر قابليت نوآوري كسب و كارهاي صنايع پيشرفته - مطالعه موردي: كسب و كارهاي مبتني بر فناوري نانو شهر تهران
    ترانه فرخ منش 2018
  49. شناسايي موانع نوآوري محصول در صنايع غذايي، مطالعه موردي شركت كاله
    شیواسادات حکاک برنجی 2018
  50. امكان سنجي توليد كيسه هواي راننده و سرنشين جلوي خودروهاي سبك در ايران
    احسان ملائی 2018
  51. شناسايي و تبيين اثرات مشاركت موسسات غير دولتي و بنگاه هاي كسب و كار در بكارگيري استراتژي هاي رشد مدل دلتا
    ندا موحدی پور 2018
  52. شناسايي اثر ظرفيت جذب دانش در پذيرش نوآوري باز در سازمان هايي با تجربه نوآوري باز
    افسانه حسنی 2018
  53. شناسايي تاثير كارآفرينان مهاجر به عنوان الگوي نقش بر فرآيند كارآفريني كارآفرينان نوپاي ايراني
    نگین اسلامی پور 2018
  54. تاثير تعهد و عتماد بين سازماني بر عملكرد بنگاه هاف مطالعه موردي بنگاه هاي كوچك و متوسط صنعت داوري ايران
    شیرین حق نجات 2018
  55. شناسايي تاثير نهادينگي رابطه اي از طريق اعتماد بر عملكرد كسب و كارهاي كوچك و وتوسط نوظهور و در مرحله رشد اوليه فعال در صنعت فناوري اطلاعات
    فاطمه سادات شه مهر 2018
  56. مستند سازي فرآيند طراحي مدل كسب و كار سايت ني ني وبلاگ
    محمد عبداله زاده 2018
  57. سنجش اثر عوامل سازماني موثر بر كارآفريني در سازمان خدمات عمومي مطالعه موردي: سازمان تأمين اجتماعي استان قزوين- بخش بيمه اي
    عباس بیگلر 2018
  58. شناسايي فرصت هاي كاربري خودروهاي تجاري سبك در توسعه درمانگاه هاي سيار پزشكي
    شهرام حسین پور 2018
  59. شناسايي نقش سازمانهاي ميانجي در نظام نوآوري ملي ايران
    مجتبی هوشمندزاده 2018
  60. تاثير نوآوري باز بر رفتار و عملكرد زنجيره تأمين در صنعت گاز
    غلامعباس عربشاهی 2018
  61. شناسايي عوامل موثر بر نوآوري سازماني بنگاه هاي كسب و كار خرد و كوچك دانش بنيان
    فیروزه طبیب زاده 2018
  62. شناسايي روش هاي يادگيري كارآفرينان اينترنتي
    بهاره مافی 2018
  63. شناسايي راهبردهاي تجاري سازي محصول آموزشي بوم و رنگ كودكان
    سیده رضوان طاهرزاده موسویان 2018
  64. طراحي استراتژي¬هاي فروش متنوع از طريق بازاريابي مبتني بر پايگاه داده – مورد مطالعه: شركت بيمه حافظ
    نورالهدی سادات اسدی 2018
  65. شناسايي دستاوردهاي يادگيري آموزش كارآفريني در دوره متوسطه دوم (مورد مطالعه: شهر تهران)
    رؤیا محمودی 2018
  66. تأثير موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي در توسعه كسب و كارهاي سنتي - مطالعه موردي: فروشگاه كفش پانيك
    امید جلالی 2018
  67. شناسايي موانع جهاني شدن برندهاي ايراني مطالعه موردي: مدرسه عالي كسب و كار ماهان
    شیدا کندایی 2018
  68. سنجش اثر توصيه والدين و معلمان بر ايجاد روحيه كارآفرينانه در دانش آموزان مقطع متوسطه
    زهرا حجارها 2018
  69. طراحي مدل كسب و كار براي موسسه هاي آموزش كارآفريني عنوان دفاع شده: شناسايي مدل كسب و كار مراكز آموزش كسب و كار
    لیلی فلاح تفتی 2018
  70. شناسايي و اولويت بندي مولفه هاي توسعه فرهنگ كارآفريني از طريق تلويزيون و عوامل بازدارنده آن در رسانه ملي ايران
    زهرا خرمی 2018
  71. نقش مديريتي و منابع در بين المللي شدن كسب و كارهاي كوچك و متوسط صنعت خودرو سازي
    امیر حسنی 2018
  72. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت آموزش الكترونيكي كارآفريني (مطالعه موردي: دانشكده كارآفريني دانشگاه تهران)
    افروز سفیدگر 2018
  73. عوامل حياتي موفقيت پروژه هاي توسعه محصول جديد در شركت هاي كوچك و متوسط
    رضا کچوئی 2018
  74. نقش اجتناب از عدم اطمينان بر كارآفريني سازماني در شركت ساپكو
    فرشته قلی پور 2018
  75. شناسايي ابعاد مديريت ارتباط با مشتري با تمركز بهبود عملكرد خدماتي شركت هاي زايشي (مطالعه موردي شركت ايساكو)
    عباس عمرانی 2018
  76. تاثير شبكه هاي نسل بعد بر كارآفريني اجتماعي سازماني شركت هاي چند مليتي
    حسن جند 2018
  77. ‏ شناسايي عوامل موثر بر رشد كسب وكارهاي اينترنتي بنگاه به مشتري در ايران ‏
    سیامک شمیسا 2018
  78. تاثير گرايش كارآفرينانه بر بلوغ كسب وكار الكترونيك: مطالعه موردي كسب و كارهاي فناوري اطلاعات در شهر تهران
    کاروان جافی 2018
  79. عوامل موثر در رشد كسب و كارهاي كوچك و متوسط در صنعت رنگ و پوششهاي خودرويي در ايران
    محمد شریفی 2018
  80. ارزيابي گرايش كارآفرينانه سازماني در شركت ايران خودرو
    هومن فروزانفر 2018
  81. تاثير گرايشهاي كارآفرينانه بر ايجاد مزيت رقابتي(مطالعه موردي : شركت خودروسازي سايپا)
    نسا محمدعلیپور خانشیر 2018
  82. شناسايي فرآيند توسعه محصول جديد در پدافند غير عامل (مطالعه موردي: ژلوسفر Gelosphor)
    پروین برادران قهفرخی 2018
  83. ‏‏ نقش فناوري اطلاعات در مولفه¬هاي استراتژي رشدSMEs (بنگاه¬هاي خدماتي تثبيت شده
    عبدالرضا غلامعلی 2018
  84. تبيين راهبردهاي كارآفريني اجتماعي مبتني بر فناوري اطلاعات در شهر تهران (زنان سرپرست خانوار تحت نظارت شهرداري ‏تهران)‏
    گلنار عارفی 2018
  85. طراحي مدل كسب و كار آموزش الكترونيكي پرستاري
    عزت السادات هاشمی بصرا 2018
  86. شناسايي شايستگي هاي فردي نوآوري باز - مطالعه موردي: شركت مهاد صنعت شرق
    فیروزه کرمانشاه 2018
  87. تاثير سطح بكارگيري فن آوري اطلاعات بر ميزان اشتغال در بنگاه هاي كوچك و متوسط (شركتهاي توليد كننده تجهيزات الكترونيكي مترو)
    مجید محمدپور 2018
  88. شايستگي هاي سازماني براي نوآوري باز - مطالعه موردي شركت هاي كوچك و متوسط صنعت خودرو
    سیدهادی فرحزادی 2018
  89. رتبه بندي گزينه هاي خلق ارزش مبتني بر كارآفريني سازماني در بانكداري مجازي
    ریحانه ربیـعی مهر 2018
  90. تبيين نقش اينترنت در توجه كسب و كارهاي كوچك و متوسط به فعاليت هاي مسئوليت اجتماعي شركتي
    نسیم برهمت 2018
  91. شناسايي تاثير سرمايه اجتماعي كارآفرين بر قابليتهاي نوآوري بنگاه هاي كوچك و متوسط
    بیتا اشوری 2018