رضا زعفریان

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/25

رضا زعفریان

دانشکده کارآفرینی / توسعه کارآفرینی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر مربیگری مدیریتی بر روی عملکرد نیروهای بازاریابی با در نظر گرفتن نقش میانجی گری مشتری محوری و آزادی عمل کارکنان (شرکت های تجارت الکترونیک در ایران)
    علیرضا میرزاپور 1402
  2. بررسی تاثیر برنامه های عملیاتی مبتنی بر فناوری اطلاعات بر تقویت شمولیت (دامنه ادغام) اجتماعی زنان کارآفرین
    ملیکا اقالطیفی 1402
  3. طراحی مدل کسب و کار اجتماعی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
    حسین اکرمی آرانی 1402
  4. طراحی مدل کسب و کار پلتفرم اجاره تجهیزات پزشکی
    آزاده کارگر 1401
  5. شناسایی عوامل پیش برنده و بازدارنده رشد کسب و کار خطوط هوایی خصوصی ، مطالعه موردی : شرکت ماهان
    غزل مشهدی میقانی 1401
  6. طراحی خدمات بیمه ای برای پوشش ریسک های کسب وکارهای نوپا
    پریسا آقاجانی 1401
  7. تدوین محتوای کتاب آموزشی برای توسعه‌ی الگوی نقش کارآفرینانه برای دانش‌آموزان دوم دبستان
    پریا فرهادی 1401
  8. شناسایی روش های تامین مالی در اکوسیستم کارآفرینی دانشگاهی مورد مطالعه دانشگاه صنعتی شریف
    بهاره یعقوبی 1401
  9. مستندسازی تجربه عملی طراحی و اجرا استارت‌آپ گردشگری - مطالعه موردی: استارت‌آپ گردشگری (Wsafar)
    پویا آریان 1400
  10. طراحی مدل کسب وکار برای مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در ایران در بستر فناوری بلاک چین
    امیر عابدپور 1399
  11. مقایسه تطبیقی مدل کسب و کارهای استارت آپ های آنلاین فروش محصولات هنری موفق جهان با ایران مطالعه موردی آرتنت و پدل ایت آرتیبیشن و آرت استور
    ارشاد علی عسگری 1398
  12. شناسایی ریسک های بیمه پذیر در کسب و کارهای نوپا و طراحی پوشش های بیمه ای موثر در این حوزه
    فریبا صابری 1398
  13. شناسایی سو گیری های تصمیم گیری در فرایند شکست کسب و کارهای کوچک و متوسط
    بهاره رحیمیان مشهدی 1397
  14. طراحی مدل جایزه ملی مسئولیت پذیری اجتماعی کسب و کارهای صنایع غذایی
    ساناز ورکیانی زاده 1397
  15. تاثیر هوش هیجانی بر ساختار شبکه کارآفرینانه مالکین کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت IT
    سعید نقابی 1396
  16. تاثیر فرهنگ نوآوری سازمانی بر استراتژی توسعه محصول جدید
    اصغر امیری 1396
  17. استفاده از جمع سژاری برای تجاری سازی ایده هاف محصولات و خدمات د رکسب و کاهای ورزشی
    حمیدرضا حبیبی 1396
  18. تاثیر ائتلاف استراتژیک کارآفرینانه بر عملکرد زنجیره تامین صنایع خودرو سازی استان تهران
    ارش رضازاده 1396
  19. طراحی مدل کسب و کار اجتماعی در حوزه سلامت
    سیده الهه عادل رستخیز 1396
  20. شناسایی ابعاد و مراحل فرایند نوآوری کارآفرینان غیر رسمی ( مورد مطالعه : کارآفرینان ایرانی حاضر در شبکه های اجتماعی اینترنتی ) عنوان دفاع شد: شناسایی عوامل اثرگذار بر فرایند کارآفرینی کارآفرینان غیر رسمی حاضر در شبکه های اجتماعی
    نجمه کیهانی 1396
  21. بررسی وضعیت شایستگی هنرآموزان برای آموزش کارآفرینی وتاثیرآن برقابلیت کارآفرینی دانش آموزان هنرستان های فنی حرفه ای
    کبری خورانی 1396
  22. طراحی مدل کسب و کار در حوزه املاک مورد مطالعه: سایت سه نبش
    محمدحسن رضائی نیا 1396
  23. شناسایی ابعاد خانواده گرایی در فرایند بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی
    رویا ضیایی خاتونی 1396
  24. مدل کسب و کار مناسب برای تجاری سازی دستاوردهای فناوری نانو
    رضا داودی 1396
  25. شناسایی فرصتهای کارآفرینانه در مراقبت های پزشکی از راه دور بیماران دیابتی در ایران
    سالار ارزیده 1396
  26. امکان سنجی راه اندازی آموزشگاه زبان های خارجی با تاکید بر ترویج کارآفرینی
    فایزه محبوب 1396
  27. مدل کسب و کار الکترونیک برای خدمات نرم افزاری از راه دور در ایران
    خلیل رضوی 1396
  28. بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه و استراتژی بر عملکرد شرکتهای تولید کننده قطعات خودرو در استان تهران
    بابک کارامدهوتک 1396
  29. ‏ طراحی مدل کسب وکار الکترونیک برای کسب وکار خرده فروشی – مطالعه موردی: شرکت نما بازار پارسی ‏
    حسام الدین عالمیان 1396
  30. ارائه مدلی برای تبیین عوامل موثر بر نوآوری در صنعت بیمه ایران
    فاطمه میرزایی رابر 1396
  31. شناسایی عوامل اساسی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در کسب و کارهای کوچک و متوسط قطعه سازان ‏خودرو (شرکتهای قطعه سازی فعال ایران خودرو)‏
    مهدی سلیمی ترکمانی 1396
  32. شناسایی موانع و مشکلات رشد کسب و کار در صنعت تولید قطعات بدنه خودرو در استان تهران
    احمدرضا تکبیری 1396
  33. شناسایی منابع اطلاعاتی مورد نیاز رشد شرکت های کوچک و متوسط مرتبط با صنعت خودرو
    مریم مجتهدی 1396
  34. شناخت موانع پذیرش و توسعه تجارت الکترونیکی در کسب و کارهای متوسط و کوچک در ایران (مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط طرف قرارداد با شرکت پرداخت الکترونیک بانک سامان از سال 1388-1385
    حمیدرضا اسمعیل خو 1396
  35. شناسایی شایستگی های سازمانی اثرگذار بر موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی (بنگاه-مشتری) در شهر تهران
    محسن برزگر خلیلی 1396
  36. شناسایی ویژگیهای فردی مالک، موثر بر رشد کسب و کارهای خانوادگی
    آزاده شاه بابای آشتیانی 1396
  37. شناسایی سرفصلهای آموزش کارآفرینی با رویکرد شایستگی ها (مطالعه موردی دانشجویان رشته فناوری اطلاعات)‏
    فرناز مجاب 1396
  38. ‏نقش پارکها و مراکز رشد ‏فناوری در توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری در ایران
    مریم زلفخانی 1396
  39. نقش مولفه­های تسهیل کننده یادگیری سازمانی در تشخیص فرصتهای کارآفرینی سازمانی در شرکتهای سهامی بیمه نوین و توسعه
    فاطمه ستاک 1396
  40. تحلیل روند موانع توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در استان مرکزی
    ریحانه گودرزی 1396
  41. تهیه مدل کسب و کار و ارائه طرح کسب وکار فرآوری سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی در ایران
    عباسعلی ایروانی 1396
  42. طراحی مدل کسب و کار الکترونیکی فروش مواد غذایی
    عبدالرضا رضوانی 1396
  43. پویایی شبکه های کارآفرینانه – بررسی تغییرات شبکه های کارآفرینانی در خلال توسعه( چرخه عمر)کسب و کار- مطالعه موردی ایران
    امیر منصوری جلیلیان 1396
  44. شناسایی تاثیر بکارگیری چرخه مدیریت دانش بر نوآوری در شرکت های کوچک و متوسط - مطالعه موردی: صنعت حفاری استان خوزستان
    هما محمودی راد 1396
  45. شناسایی چالش های بازارگرایی تولید کنندگان سیمان مبتنی بر الزاماات نوآوری سازمانی؛ مطالعه موردی: شرکت سیمان آبیک
    سید محمد ایمان علوی 1396
  46. شناسایی نقش نوآوری باز در موفقیت کسب و کارهای مبتنی بر فناوری های نوین (مطالعه موردی: شرکتهای وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)
    سمانه دیوسالار 1396
  47. نقش بین المللی سازی شرکتهای کارآفرین بر توسعه شبکه با نگرش روابط سه گانه کسب و کار: مطالعه موردی: کسب و کارهای صنایع خدماتی
    الهام طالبی امیری 1396
  48. تاثیر سرمایه شبکه بین سازمانی بر قابلیت نوآوری کسب و کارهای صنایع پیشرفته - مطالعه موردی: کسب و کارهای مبتنی بر فناوری نانو شهر تهران
    ترانه فرخ منش 1396
  49. شناسایی موانع نوآوری محصول در صنایع غذایی، مطالعه موردی شرکت کاله
    شیواسادات حکاک برنجی 1396
  50. امکان سنجی تولید کیسه هوای راننده و سرنشین جلوی خودروهای سبک در ایران
    احسان ملائی 1396
  51. شناسایی و تبیین اثرات مشارکت موسسات غیر دولتی و بنگاه های کسب و کار در بکارگیری استراتژی های رشد مدل دلتا
    ندا موحدی پور 1396
  52. شناسایی اثر ظرفیت جذب دانش در پذیرش نوآوری باز در سازمان هایی با تجربه نوآوری باز
    افسانه حسنی 1396
  53. شناسایی تاثیر کارآفرینان مهاجر به عنوان الگوی نقش بر فرآیند کارآفرینی کارآفرینان نوپای ایرانی
    نگین اسلامی پور 1396
  54. تاثیر تعهد و عتماد بین سازمانی بر عملکرد بنگاه هاف مطالعه موردی بنگاه های کوچک و متوسط صنعت داوری ایران
    شیرین حق نجات 1396
  55. شناسایی تاثیر نهادینگی رابطه ای از طریق اعتماد بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و وتوسط نوظهور و در مرحله رشد اولیه فعال در صنعت فناوری اطلاعات
    فاطمه سادات شه مهر 1396
  56. مستند سازی فرآیند طراحی مدل کسب و کار سایت نی نی وبلاگ
    محمد عبداله زاده 1396
  57. سنجش اثر عوامل سازمانی موثر بر کارآفرینی در سازمان خدمات عمومی مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان قزوین- بخش بیمه ای
    عباس بیگلر 1396
  58. شناسایی فرصت های کاربری خودروهای تجاری سبک در توسعه درمانگاه های سیار پزشکی
    شهرام حسین پور 1396
  59. شناسایی نقش سازمانهای میانجی در نظام نوآوری ملی ایران
    مجتبی هوشمندزاده 1396
  60. تاثیر نوآوری باز بر رفتار و عملکرد زنجیره تامین در صنعت گاز
    غلامعباس عربشاهی 1396
  61. شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی بنگاه های کسب و کار خرد و کوچک دانش بنیان
    فیروزه طبیب زاده 1396
  62. شناسایی روش های یادگیری کارآفرینان اینترنتی
    بهاره مافی 1396
  63. شناسایی راهبردهای تجاری سازی محصول آموزشی بوم و رنگ کودکان
    سیده رضوان طاهرزاده موسویان 1396
  64. طراحی استراتژی¬های فروش متنوع از طریق بازاریابی مبتنی بر پایگاه داده – مورد مطالعه: شرکت بیمه حافظ
    نورالهدی سادات اسدی 1396
  65. شناسایی دستاوردهای یادگیری آموزش کارآفرینی در دوره متوسطه دوم (مورد مطالعه: شهر تهران)
    رویا محمودی 1396
  66. تاثیر موفقیت کسب و کارهای اینترنتی در توسعه کسب و کارهای سنتی - مطالعه موردی: فروشگاه کفش پانیک
    امید جلالی 1396
  67. شناسایی موانع جهانی شدن برندهای ایرانی مطالعه موردی: مدرسه عالی کسب و کار ماهان
    شیدا کندایی 1396
  68. سنجش اثر توصیه والدین و معلمان بر ایجاد روحیه کارآفرینانه در دانش آموزان مقطع متوسطه
    زهرا حجارها 1396
  69. طراحی مدل کسب و کار برای موسسه های آموزش کارآفرینی عنوان دفاع شده: شناسایی مدل کسب و کار مراکز آموزش کسب و کار
    لیلی فلاح تفتی 1396
  70. شناسایی و اولویت بندی مولفه های توسعه فرهنگ کارآفرینی از طریق تلویزیون و عوامل بازدارنده آن در رسانه ملی ایران
    زهرا خرمی 1396
  71. نقش مدیریتی و منابع در بین المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت خودرو سازی
    امیر حسنی 1396
  72. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    افروز سفیدگر 1396
  73. عوامل حیاتی موفقیت پروژه های توسعه محصول جدید در شرکت های کوچک و متوسط
    رضا کچوئی 1396
  74. نقش اجتناب از عدم اطمینان بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ساپکو
    فرشته قلی پور 1396
  75. شناسایی ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری با تمرکز بهبود عملکرد خدماتی شرکت های زایشی (مطالعه موردی شرکت ایساکو)
    عباس عمرانی 1396
  76. تاثیر شبکه های نسل بعد بر کارآفرینی اجتماعی سازمانی شرکت های چند ملیتی
    حسن جند 1396
  77. ‏ شناسایی عوامل موثر بر رشد کسب وکارهای اینترنتی بنگاه به مشتری در ایران ‏
    سیامک شمیسا 1396
  78. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر بلوغ کسب وکار الکترونیک: مطالعه موردی کسب و کارهای فناوری اطلاعات در شهر تهران
    کاروان جافی 1396
  79. عوامل موثر در رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت رنگ و پوششهای خودرویی در ایران
    محمد شریفی 1396
  80. ارزیابی گرایش کارآفرینانه سازمانی در شرکت ایران خودرو
    هومن فروزانفر 1396
  81. تاثیر گرایشهای کارآفرینانه بر ایجاد مزیت رقابتی(مطالعه موردی : شرکت خودروسازی سایپا)
    نسا محمدعلیپور خانشیر 1396
  82. شناسایی فرآیند توسعه محصول جدید در پدافند غیر عامل (مطالعه موردی: ژلوسفر Gelosphor)
    پروین برادران قهفرخی 1396
  83. ‏‏ نقش فناوری اطلاعات در مولفه¬های استراتژی رشدSMEs (بنگاه¬های خدماتی تثبیت شده
    عبدالرضا غلامعلی 1396
  84. تبیین راهبردهای کارآفرینی اجتماعی مبتنی بر فناوری اطلاعات در شهر تهران (زنان سرپرست خانوار تحت نظارت شهرداری ‏تهران)‏
    گلنار عارفی 1396
  85. طراحی مدل کسب و کار آموزش الکترونیکی پرستاری
    عزت السادات هاشمی بصرا 1396
  86. شناسایی شایستگی های فردی نوآوری باز - مطالعه موردی: شرکت مهاد صنعت شرق
    فیروزه کرمانشاه 1396
  87. تاثیر سطح بکارگیری فن آوری اطلاعات بر میزان اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط (شرکتهای تولید کننده تجهیزات الکترونیکی مترو)
    مجید محمدپور 1396
  88. شایستگی های سازمانی برای نوآوری باز - مطالعه موردی شرکت های کوچک و متوسط صنعت خودرو
    سیدهادی فرحزادی 1396
  89. رتبه بندی گزینه های خلق ارزش مبتنی بر کارآفرینی سازمانی در بانکداری مجازی
    ریحانه ربیـعی مهر 1396
  90. تبیین نقش اینترنت در توجه کسب و کارهای کوچک و متوسط به فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکتی
    نسیم برهمت 1396
  91. شناسایی تاثیر سرمایه اجتماعی کارآفرین بر قابلیتهای نوآوری بنگاه های کوچک و متوسط
    بیتا اشوری 1396