زمان برگزاری کنفرانس 16 تا 21 اردیبهشت ماه 1402 | ![]() |
مهلت ارسال مقالات (تمدید شد) 12 اردیبهشت ماه 1402 | ![]() |
در راستای تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین و لزوم معرفی رویکردهای کاربردی دانشگاه به صنعت، کنفراس دیده بانی کسب و کار برگزار می گردد. این کنفرانس با محوریت پایش و تحلیل کسب و کار و کارآفرینی به فعالان اکوسیستم کسب و کار در کاهش مشکلات کمک می کند.
نتایج این کنفرانس می تواند برای برنامه ریزان کلان کشور در جهت سیاستگذاری کارآمد راهگشا است.
اهداف کنفرانس
- دیده بانی ریسک ها پیش روی کسب و کارها در سال 1402
- معرفی روندهای پیش روی در سال 1402
- دیده بانی محیط کسب و کار در سال پیش رو
- دیده بانی نمونه های موفق توسعه کسب و کار در شرکت های بزرگ و کوچک و استارتاپ ها
- دیده بانی توسعه اکوسیستم کارآفرینی در سال 1402
محورهای کنفرانس
- مدل کسب و کار و انواع نوآوری کسب و کار
- هوش تجاری در توسعه کسب و کار
- تفکر طراحی و توسعه کسب و کار
- دیده بانی کسب و کار در سطح ملی
- تحلیل گری کسب و کار
- نقش منتورینگ، کوچینگ و مشاوره در توسعه کسب و کار
- استراتژی های رشد استارتاپ ها و اسکیل آپ
- استراتژی های کسب و کار در حوزه های منابع انسانی، بازاریابی، زنجیره تامین و مالی و نوآوری
- تصمیم گیری کارآفرینانه: هدف گرایی، امکان گرایی و بریکلاژ
- محیط کسب و کار و توسعه اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کار
این کنفرانس به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.
لینک ثبت نام ابتدای اردیبهشت ماه فعال می گردد.
سومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران 1402
راهنمای نویسندگان
پژوهشگر ارجمند
سومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران 1402 در سطح ملی برگزار خواهد شد و دارای نمایه ISC از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با کد 44956-01220 می باشد.
با مطالعه دقیق و تنظیم مقاله خود بر اساس راهنمای زیر، مطمئن خواهید شد که مقاله شما مطابق الزامات کنفرانس است و در نتیجه فرآیند ارزیابی اولیه مقاله تسریع می یابد. لذا توصیه اکید می شود به کلیه موارد مطروحه در این شیوه نامه دقت فرمایید.
به منظور تسهیل و تسریع فرآیند داوری و چاپ مقالات خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمایید.
مقاله ارسال شده نباید قبلاً در هیچ نشریه ی داخلی یا کنفرانس دیگر چاپ شده باشد. |
مقالات روی کاغذ A4 (با حاشیه از بالا پایین 2و راست 1و چپ 1 سانتیمتر) حروفچینی شود. فواصل بین خطوط به صورت single باشد. |
مقالات با قلم Bzar نازک 13 تهیه شود و تیترها به صورت Bold باشد اشکال، جداول و نمودارهای مقاله حتما اصل بوده و دارای کیفیت مطلوب باشد (قلم میترا سیاه11). |
مقاله بایستی در فایل ورد پیوست تدوین گردد. در این فایل الزامات بند قبل رعایت شده است |
حجم مقاله حداکثر 10 صفحه چاپی باشد |
ساختار مقاله شامل اجزاء زیر است:
عنوان مقاله:
مشخصات نویسندگان: نام و نام خانوادگی نویسندگان به فارسی ، درجه علمی به فارسی و انگلیسی و نشانی الکترونیک نویسندگان و شماره تماس نویسنده مسئول که با علامت ستاره مشخص شده است.
مقدمه: بیان مساله، اهمیت و هدف موضوع.
مروری بر مبانی نظری و پیشینه تحقیق: متضمن چارچوب نظری و پیشینهی تحقیق.
روششناسی تحقیق: روش تحقیق، ابزار اندازهگیری و آزمونهای آماری مربوط.
یافتهها: ارایه یافته های مختلف تحقیق.
بحث و نتیجهگیری: ارایه خلاصه نتایج و نتیجه گیری کلی، مقایسه یافته های تحقیق با سایر پژوهش های موجود در پیشینه تحقیق و بحث محدودیت های تحقیق.
پیشنهادها: ارایه پیشنهادهای اجرایی و متمرکز بر نتیجهگیری و ارایه تحقیقهای آتی پیشنهادی.
فهرست منابع: منابع و مآخذ باید بهصورت درون متنی و همچنین در پایان مقاله ذکر شود.
- ارجاعات در متن مقاله باید به شیوه داخل پرانتز (APA) باشد، به گونهای که ابتدا نام مؤلف یا مؤلفان، سال انتشار و صفحه ذکر شود. شایان ذکر است که ارجاع به کارهای چاپ شده به همان زبان اصلی (فارسی یا انگلیسی) باشد. به عنوان نمونه: (مقیمی، 1384، ص50) یا (Williams, 2007, PP. 27-8)
در پایان مقاله، منابع، به ترتیب الفبایی نام خانوادگی نویسنده، به شرح زیر آورده شود:
کتاب: نام خانوادگی مؤلف، حرف اول یا نام کامل مؤلف و تکرار آن برای مؤلفان بعدی، سال چاپ (در داخل پرانتز)، عنوان کتاب (با قلم ایتالیک)، نوبت چاپ، محل انتشار، ناشر.
نمونه فارسی:
مقیمی، سیدمحمد (1383)، کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی: پژوهشی در سازمانهای غیر دولتی (NGOs) ایران، چاپ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
نمونه انگلیسی:
Bygrave, William (1997). The Portable MBA in Entrepreneurship, New York: John Wiley & Sons
مقاله بایستی به آدرس ایمیل زیر ارسال گردد.
درصورت پذیرش مقاله بایستی مبلغ 2500000 ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) به حساب متمرکز دانشگاه تهران واریز و فیش واریز وجه ارسال گردد. شماره حساب برای واریز وجه در ایمیل ارسالی اطلاع رسانی خواهد گردید.
وبینار روز اول: پنل ارائه مقالات به صورت آنلاین زمان: شنبه شانزدهم اردیبهشت سال 1402 ساعت: 11-17 | |
![]() | وبینار روز دوم: دیده بانی توسعه کسب و کار در شرکت های بزرگ زمان: یکشنبه هفدهم اردیبهشت سال 1402 ساعت: 17 الی 19 جهت ثبت نام رایگان در وبینار روز دوم وارد لینک زیر شوید: |
![]() | وبینار روز سوم: دیده بانی منابع انسانی زمان: دوشنبه هجدهم اردیبهشت سال 1402 ساعت: 17 الی 19 جهت ثبت نام رایگان در وبینار روز سوم وارد لینک زیر شوید: |
![]() | وبینار روز چهارم: دیده بانی توسعه استارتاپ ها زمان: سه شنبه نوزدهم اردیبهشت سال 1402 ساعت: 17 الی 19 جهت ثبت نام رایگان در وبینار روز چهارم وارد لینک زیر شوید: |
![]() | وبینار روز پنجم: چشم انداز اقتصاد ایران 1402 زمان: چهارشنبه بیستم اردیبهشت سال 1402 ساعت: 17 الی 19 جهت ثبت نام رایگان در وبینار روز پنجم وارد لینک زیر شوید: |
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کنفرانس می توانید در گروه واتس آپ به آدرس زیر عضو شوید.
https://chat.whatsapp.com/HXVIPvHRJvG1VoPkERn95G
برای مطالعه گزارش های دیده بان کسب و کار می توانید به آدرس http://bizwatch.ir مراجعه کنید.