- پنج‌شنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
 
 
 
   زمان برگزاری کنفرانس
   16 تا 21 اردیبهشت ماه 1402
   
 مهلت ارسال مقالات (تمدید شد)
    12 اردیبهشت ماه 1402
   
 
 
 
 
 

در راستای تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین و لزوم معرفی رویکردهای کاربردی دانشگاه به صنعت، کنفراس دیده بانی کسب و کار برگزار می گردد. این کنفرانس با محوریت پایش و تحلیل کسب و کار و کارآفرینی به فعالان اکوسیستم کسب و کار در کاهش مشکلات کمک  می کند.

نتایج این کنفرانس می تواند برای برنامه ریزان کلان کشور در جهت سیاستگذاری کارآمد راهگشا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

اهداف کنفرانس

  • دیده بانی ریسک ها پیش روی کسب و کارها در سال 1402
  • معرفی روندهای پیش روی در سال  1402
  • دیده بانی محیط کسب و کار در سال پیش رو
  • دیده بانی نمونه های موفق توسعه کسب و کار در شرکت های بزرگ و کوچک و استارتاپ ها
  • دیده بانی توسعه اکوسیستم کارآفرینی در سال 1402

 

محورهای کنفرانس

  • مدل کسب و کار و انواع نوآوری کسب و کار
  • هوش تجاری در توسعه کسب و کار
  • تفکر طراحی و توسعه کسب و کار
  • دیده بانی کسب و کار در سطح ملی
  • تحلیل گری کسب و کار
  • نقش منتورینگ، کوچینگ و مشاوره در توسعه کسب و کار
  • استراتژی های رشد استارتاپ ها و اسکیل آپ
  • استراتژی های کسب و کار در حوزه های منابع انسانی، بازاریابی، زنجیره تامین و مالی و نوآوری
  • تصمیم گیری کارآفرینانه: هدف گرایی، امکان گرایی و بریکلاژ
  • محیط کسب و کار و توسعه اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کار

 

 

 

 

این کنفرانس به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

لینک ثبت نام ابتدای اردیبهشت ماه فعال می گردد.

 

 

 

 

 

سومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران 1402

راهنمای نویسندگان

پژوهشگر ارجمند

سومین کنفرانس دیده بانی کسب و کار ایران 1402 در سطح ملی برگزار خواهد شد و دارای نمایه ISC از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با کد 44956-01220 می باشد.

 

با مطالعه دقیق و تنظیم مقاله خود بر اساس راهنمای زیر، مطمئن خواهید شد که مقاله شما مطابق الزامات کنفرانس است و در نتیجه فرآیند ارزیابی اولیه مقاله تسریع می یابد. لذا توصیه اکید می شود به کلیه موارد مطروحه در این شیوه نامه دقت فرمایید.

به منظور تسهیل و تسریع فرآیند داوری و چاپ مقالات خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمایید.

مقاله ارسال شده نباید قبلاً در هیچ نشریه­ ی داخلی یا  کنفرانس دیگر چاپ شده باشد.

مقالات روی کاغذ A4 (با حاشیه از بالا پایین 2و راست 1و چپ 1 سانتیمتر) حروف‌چینی شود.

فواصل بین خطوط به‌ صورت single باشد.

مقالات با قلم Bzar نازک 13 تهیه شود و تیترها به صورت Bold  باشد

اشکال، جداول و نمودارهای مقاله حتما اصل بوده و دارای کیفیت مطلوب باشد (قلم میترا سیاه11).

مقاله بایستی در فایل ورد پیوست  تدوین گردد. در این فایل الزامات بند قبل رعایت شده است

حجم مقاله حداکثر 10 صفحه چاپی باشد

 

ساختار مقاله شامل اجزاء زیر است:

عنوان مقاله:

مشخصات نویسندگان: نام و نام خانوادگی نویسندگان به فارسی ، درجه علمی به فارسی و انگلیسی و نشانی الکترونیک نویسندگان و شماره تماس نویسنده مسئول که با علامت ستاره مشخص شده است.

مقدمه: بیان مساله، اهمیت و هدف موضوع.

مروری بر مبانی نظری و پیشینه تحقیق: متضمن چارچوب نظری و پیشینه­ی تحقیق.

روش‌شناسی تحقیق: روش تحقیق، ابزار اندازه‌گیری و آزمون‌های آماری مربوط.

یافته‌ها: ارایه یافته ­های مختلف تحقیق.

بحث و نتیجه‌گیری: ارایه خلاصه نتایج و نتیجه­ گیری کلی، مقایسه یافته های تحقیق با سایر پژوهش های موجود در پیشینه تحقیق و بحث محدودیت های تحقیق.

پیشنهادها: ارایه پیشنهادهای اجرایی و متمرکز بر نتیجه‌گیری و ارایه تحقیق‌های آتی پیشنهادی.

فهرست منابع: منابع و مآخذ باید به‌صورت درون متنی و هم‌چنین در پایان مقاله ذکر شود.

  •  ارجاعات در متن مقاله باید به شیوه داخل پرانتز (APA) باشد، به گونه‌ای که ابتدا نام مؤلف یا مؤلفان، سال انتشار و صفحه ذکر شود. شایان ذکر است که ارجاع به کارهای چاپ شده به همان زبان اصلی (فارسی یا انگلیسی) باشد. به عنوان نمونه: (مقیمی، 1384، ص50) یا (Williams, 2007, PP. 27-8)
    در پایان مقاله، منابع، به ترتیب الفبایی نام خانوادگی نویسنده، به شرح زیر آورده شود:

کتاب: نام خانوادگی مؤلف، حرف اول یا نام کامل مؤلف و تکرار آن برای مؤلفان بعدی، سال چاپ (در داخل پرانتز)، عنوان کتاب (با قلم ایتالیک)، نوبت چاپ، محل انتشار، ناشر.

نمونه فارسی:

مقیمی، سیدمحمد (1383)، کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی: پژوهشی در سازمان‌های غیر دولتی (NGOs) ایران، چاپ دوم، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.

نمونه انگلیسی:

Bygrave, William (1997). The Portable MBA in Entrepreneurship, New York: John Wiley & Sons

 

 

 

مقاله بایستی به آدرس ایمیل زیر ارسال گردد.

 bizwatch.conf@ut.ac.ir

درصورت پذیرش مقاله بایستی مبلغ 2500000 ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) به حساب متمرکز دانشگاه تهران واریز و فیش واریز وجه ارسال گردد. شماره حساب برای واریز وجه در ایمیل ارسالی اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زمان برگزاری کنفرانس 16 الی 21 اردیبهشت سال 1402 می باشد. 
 
لینک ورود به وبینار روز اول «پنل ارائه مقالات»: http://vroom.ut.ac.ir/karafarini5 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

وبینار روز اول: پنل ارائه مقالات به صورت آنلاین

زمان: شنبه شانزدهم اردیبهشت سال 1402

ساعت: 11-17

 

وبینار روز دوم: دیده بانی توسعه کسب و کار در شرکت های بزرگ

زمان: یکشنبه هفدهم اردیبهشت سال 1402

ساعت: 17 الی 19

جهت ثبت نام رایگان در وبینار روز دوم وارد لینک زیر شوید:
   

وبینار روز سوم: دیده بانی منابع انسانی

زمان: دوشنبه هجدهم اردیبهشت سال 1402

ساعت: 17 الی 19

جهت ثبت نام رایگان در وبینار روز سوم وارد لینک زیر شوید:
   

وبینار روز چهارم: دیده بانی توسعه استارتاپ ها

زمان: سه شنبه نوزدهم اردیبهشت سال 1402

ساعت: 17 الی 19

جهت ثبت نام رایگان در وبینار روز چهارم وارد لینک زیر شوید:
   

وبینار روز پنجم: چشم انداز اقتصاد ایران 1402

زمان: چهارشنبه بیستم اردیبهشت سال 1402

ساعت: 17 الی 19

جهت ثبت نام رایگان در وبینار روز پنجم وارد لینک زیر شوید:

 

 

 

آدرس دانشکده کارآفرینی: خیابان کارگر شمالی- خیابان شهید فرشی مقدم (شانزدهم)- دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
فکس: 88339098-021
تلفن: 88339096-021
ایمیل: bizwatch.conf@ut.ac.ir
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کنفرانس می توانید در گروه واتس آپ به آدرس زیر عضو شوید.

https://chat.whatsapp.com/HXVIPvHRJvG1VoPkERn95G

برای مطالعه گزارش های دیده بان کسب و کار می توانید به آدرس http://bizwatch.ir مراجعه کنید.