به گزارش واحد روابط عمومی دانشکده کارآفرینی به اطلاع تمامی علاقه مندان ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره جوان خوارزمی می‌رساند، ثبت نام در این دوره از جشنواره‌های خوارزمی از روز شنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده و مهلت ثبت نام تا پایان مرداد ماه سال جاری می‌باشد. این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی طرح‌های برتر عرصه علم و فناوری بر پایه بنیان‌های اجرایی قوی، نظامند و منسجم برگزار می‌شود. شایان ذکر است جشنواره جوان خوارزمی برای رقابت دانشجویان، دانش پژوهان و نوآوران و فناوران با شرایط سنی کمتر از ۳۵ سال، جشنواره بین المللی خوارزمی برای رقابت صاحبان صنایع و فناوران و جشنواره نوآوری و فناوری برای طرح‌های نو که دارای نوآوری‌های علمی و فنی است و طرح‌هایی که به مرحله فناوری رسیده‌اند، در گروه‌های تخصصی متعدد در تمامی گرایش‌ها انجام می‌شوند.

هجده زمینه علمی مورد پذیرش در جشنواره‌ها شامل: فناوری‌های شیمیایی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، مدیریت آب، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، مهندسی عمران، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، مهندسی هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مخابرات و هوش مصنوعی و کوانتوم می‌باشد. پس از ثبت نام الکترونیکی متقاضیان و انجام مراحل ارزیابی و داوری طرح‌ها، برگزیدگان هر جشنواره انتخاب و در مراسمی با حضور مقامات عالی رتبه کشور معرفی و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره‌های خوارزمی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره‌های خوارزمی www.khwarizmi.ir قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی اقدام به ثبت نام نمایند. ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای ثبت نام را مطالعه فرمائید.