به گزارش واحد روابط عمومی و روابط بین الملل دانشکده کارآفرینی، به اطلاع می‌رساند کنفرانس بین المللی انجمن بازاریابی در تئوری و عمل (AMTP) یکی از معتبرترین کنفرانس‌های بین المللی در حوزه‌ی بازاریابی است و هر ساله این کنفرانس در یکی از ایالت‌های ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود. کنفرانس ۲۰۲۴ AMTP - امسال در ایالت کارولینای جنوبی برگزار شد.

یکی از مقاله‌های ارائه شده در کنفرانس بین المللی، ارسالی از دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی بوده است. در این کنفرانس، این مقاله با همکاری دکتر رضا محمد کاظمی و دکتر آیت اله ممیز از اعضای محترم هیأت علمی دانشکده کارآفرینی و خانم فرگل صابری قمی، دانشجوی دکتری کارآفرینی از پردیس کیش دانشگاه تهران، ارائه شد و جهت سخنرانی کامل، به مقاله‌ی ارسالی پذیرش داده شد.

در این رویداد، خانم فرگل صابری قمی، در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ (به وقت تهران) با حضور در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، مقاله را به صورت مجازی از طریق لینک سایت کنفرانس ارائه کردند. متن کامل مقاله به چاپ رسیده است و فایل full text مقاله، جهت مطالعه علاقمندان به موضوع مربوطه، پیوست شده است.

لازم به ذکر است دکتر رضا محمد کاظمی، عضو هیأت علمی دانشکده کارآفرینی یکی از نویسندگان مقاله ارائه شده، در «بخش داوری» نیز با این کنفرانس بین المللی همکاری داشته است و در پایان کنفرانس، بابت این همکاری مؤثر بین المللی، از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمده است.