آیت اله ممیز

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

آیت اله ممیز

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی در فناوری

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر تغییرات اکوسیستم کارافرینی فناورانه و نوآوری‌باز درونسو بر عملکرد دوسوتوانی شرکت‌های تازه تاسیس فناوری محور : مورد مطالعه شرکت‌های فناور فعال در اکوسیستم دانشگاه تهران
    امیرحسین اعزازی 1402
  2. تاثیر تیم مدیریت عالی بر رشد کسب و کارها از طریق توسعه محصول جدید. مورد مطالعه: صنعت قطعات یدکی خودرو
    مینا جمشیدی 1402
  3. چارچوب ارتقای محتوای آموزش کارشناسی مهندسی عمران با رویکرد انتقال مهارت های کارآفرینی
    آرزو محمدی 1402
  4. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی پلتفرم های چندوجهی در صنعت تجهیزات ساختمانی
    خشایار غیاثی 1402
  5. بررسی نقش ابعاد دانش بازار در خلق ظرفیت نوآوری در سازمان
    مجتبی نوری 1402
  6. شناسایی مولفه های فناورانه اثرگذار بر برند سازی شخصی در حوزه مشاوره و آموزش(مورد مطالعه: دانشجویان کارآفرینی دانشگاه تهران)
    فرگل صابری قمی 1401
  7. شناسایی عوامل تیمی موثر بر بهره برداری از فرصت های کارآفرینانه درحوزه فناوری های مالی (مورد مطالعه: فین تک های شهر تهران)
    مریم صاحبی 1401
  8. بررسی اثر تحریم اقتصادی بر نظام ملی نوآوری فناورانه با استفاده از تحلیل سیستم های پویا
    سیدعلیرضا آذرسا 1401
  9. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت شتابدهنده‌های حوزه علوم و فناوری های شناختی
    امیرحسین داودی مهر 1401
  10. مدل سازی نظام نوآوری فناورانه مبتنی بر فناوری های نوین با روش سیستم های پویا
    سیدمحمدحسین سیدی 1399
  11. طراحی مدل کسب و کار در پلتفرم های چندوجهی گردشگری
    نیما حق شناس 1398
  12. ارائه چارچوب عوامل اثرگذار بر بین المللی شدن شرکت های نوپای مبتنی بر فناوری های هوشمند صنعت 4»
    علیرضا شیردل 1398
  13. شناسایی تاثیر استراتژی تجاری سازی و توانمندی نوآوری فناورانه در میزان فروش شرکتهای تولیدکننده اپ موبایل در ایران
    شاهین اشراقی 1398
  14. طراحی مدل شکل گیری همکاری فناورانه بین شرکت های نوین مبتنی بر فناوری و شرکت بزرگ به وسیله شتاب دهنده های سازمانی
    مهدی نجاتی ساربان 1398
  15. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد نوآوری و تشخیص فرصت در شرکت های فناور با در نظر گرفتن متغیر میانجی قابلیت های پویا
    سعید محمدشاهی 1398
  16. تحلیل عوامر موثر ارائه شده در طراحی بسته بندی برای محصولات کشاورزی (مبتنی بر پلتفرم میوه)
    محمد عبدالوند 1398
  17. شناسایی تاثیر کلان داده در موفقیت استارت آپ های فناوری محور
    مهشاد درستی نادعلی 1398
  18. تاثیر بازارگرایی و برندگرایی و ظرفیت جذب بر بین المللی سازی شرکت با در نظر گرفتن متغیر میانجی استراتژی محصول
    محمدرضا امیری دلویی 1397
  19. ارائه مدل نظری تاثیر بازارگرایی و برندگرایی بر عملکرد فرایند توسعه محصول جدید شرکت های فناور دارو با در نظر گرفتن متغیر واسطه ارتباط بازار یابی یکپارچه
    ندا ناظری قادیکلایی 1397
  20. طراحی مدل شبیه سازی فرایند های توسعه محصول جدید به منظور ارزیابی شاخص های عملکردی کسب و کار
    عاطفه نیرابادی 1397
  21. شناسایی عوامل تاثیرگذار در ایجاد اکوسیستم کارآفرینی در فناوریهای نوین
    علیرضا حسنی 1397
  22. ارائه مدل مفهومی مدیریت طراحی و توسعه خدمات جدید مبتنی بر فرایند خدمات پس از فرو ش شرکت های فعال در زمینه لوازم خانگی ( مطالعه موردی شرکت مادیران )
    نغمه نیک سجل 1397
  23. ارائه مدل بومی فرایند طراحی محصول جدید در کسب و کارهای فعال در صنعت غذاهای فست فود ایران
    حنانه مجذوب 1397
  24. فرآیند شکل گیری اقدامات نوآورانه در گردشگری پزشکی الگوی برگرفته از نظریه برخاسته از داده ها
    نازنین فلاحتی 1396
  25. شناسایی فرصتهای کارآفرینانه در صنعت بلند مرتبه سازی شهر تهران
    حسن کمالو 1396
  26. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش فناوری نانو در میان صنایع خودرو سازی ایران
    محمد یزدان پناه 1396
  27. شناسایی عوامل موثر بر سرعت جهانی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه فناوری اطلاعات (IT)
    سجاد محمدی 1396
  28. شناسایی نقش سازمانهای میانجی در نظام نوآوری ملی ایران
    حنانه مجذوب 1396
  29. شناسایی فرصت­های کارآفرینی در حوزه زمین گردشگری (ژئو توریسم) (مطالعه موردی: منطقه جلفا)
    مهدی عباسی 1396
  30. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در حوزه صنعت حمل و نقل ترکیبی
    جواد مصطفی زاده 1396
  31. بررسی تاثیر مدیریت کارافرینان بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط - مطالعه موردی: صنایع فلزی شهرکهای صنعتی کرمان
    مجید کمالی اردکانی 1396
  32. شناسایی عوامل حیاتی موفقیت مراکز رشد مطالعه موردی پارک های علم و فناوری دانشگاه تهران
    علیرضا اعتمادی هروی 1396
  33. تاثیر راه اندازی پارک های علم و فناوری مجازی بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط در شهر تهران
    مهدی محمدپورترکایش 1396
  34. طراحی فرایند تجاری سازی محصول جدید در شرکت های فناور فعال در حوزه ابزار آلات مکانیکی
    اصغر ساعد 1396
  35. شناسایی راهکارهای برند سازی در شرکت های ساختمانی ایران
    سید محمد مهدی قرشی 1396
  36. ارزیابی کسب و کارهای الکترونیکی B2C خرده فروشی برتر ایران و مقایسه آن¬ها با برترین¬های جهان با رویکرد رابط کاربری
    حسام کرامتی نیارق 1396
  37. شناسایی عوامل موثر بر کارکرد فعالیت های کارآفرینانه در شکل گیری سیستم نوآوری فناورانه در صنعت انرژی خورشیدی
    عطیه سادات چایی چیان 1396
  38. شناسایی نقش راه اندازی واحد تحقیق و توسعه بر عملکرد کارگاه های فعال در صنعت فرش دستباف اصفهان
    مصطفی نباتی نژاد 1396
  39. شناسایی و تحلیل فرصتهای کارآفرینی در صنایع ساختمان با استفاده از فناوری کامپوزیت
    شیوا شعبانی 1396
  40. شناسایی عوامل موثر بر انتقال دانش در مدیریت شهری (مورد مطالعه: پروژه­های عمرانی کارآفرینانه شهرداری تهران)
    علیرضا احمدپورمبارکه 1396
  41. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در فرایند کارآفرینی فناورانه در حوزه خدمات معلولان – مورد مطالعه: مدیریت شهری تهران
    شقایق محمدی 1396
  42. شناسایی عوامل موثر بر تدوین استراتژی فناوری در تحقیق و توسعه شرکت های کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری های نوین با تمرکز بر حوزه فناوری نانو
    سعید نیری 1396
  43. شناسایی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه­ی مدیریت شهری تهران - بر اساس نظرسنجی از خبرگان
    محمدامین بابایی 1396
  44. شبکه سازی در صنعت ساختمان: اقدام پژوهش در بستر فناوری اطلاعات
    محسن ابهری 1396
  45. تاثیر شبکه های کارآفرینان بر نوآوری شان مطالعه بر پایه داده های (GEM(2009-2011) از کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا)و دانمارک
    مه دخت صداقت 1396