ابوالقاسم عربیون

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/03

ابوالقاسم عربیون

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی در فناوری

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. طراحی الگوی تحول دیجیتال بر توسعه پایدار با رویکرد به فناوری های همگرا و چابکی کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازارهای نوظهور
    امیرحسین رحمانی سامانی 1403
  2. تحلیل و ارزیابی تاثیر هوش مصنوعی بر رشد کسب و کارهای گردشگری سلامت در شهر تهران
    سیدامیرحسین حسنی طباطبایی 1403
  3. شناسایی چالش ها و سیاست های پیاده سازی کسب و کار الکترونیک در زمینه حمل و نقل جاده ای کالا
    عرفانه فتحیان 1403
  4. ارائه مدل کاربست فناوری های همگرا در تاب آوری زنجیره تامین با چابک سازی دیجیتال (مورد مطالعه: شرکت پخش و لجستیک)
    بهاره اموری کجل 1403
  5. تاثیرگرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کار جدید با میانجی گری تشخیص فرصت و تعدیل گری رهبری تحول گرا(مورد مطالعه: کسب و کارهای پلتفرمی دیجیتال مستقر در ایران)
    آرش برجی خانی اوانکی 1403
  6. شناسایی عوامل موثر بر مقیاس پذیری کارآفرینی دیجیتال با رویکرد بین المللی سازی
    سیدمحمود میرصادقی 1403
  7. بررسی تاثیر اشتیاق کارآفرینانه بر رفتار کارآفرینانه با میانجی گری جهت گیری کارآفرینانه و نقش تعدیلگر تفکر خطی و غیر خطی( مورد مطالعه : بنیانگذاران شرکت های دانش بنیان(فناور) زیر نظر معاونت علمی ریاست جمهوری
    مسلم جهانبخش 1403
  8. تاثیر کارآفرینی شرکتی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط تولیدی با نقش میانجی تحول دیجیتال و نوآوری مدل کسب و کار (مطالعه موردی شرکت های تولیدی مستقر در منطقه آزاد تجاری ارس)
    الهه ناز ترابی 1403
  9. تاثیرگرایش های استراتژیک کارآفرینانه و دیجیتالی سازی بر پایداری عملکرد شرکت های دانش بنیان
    سیده مهلا تهامی 1403
  10. سناریو پردازی فرصت های کارآفرینانه بخش کشاورزی نمونه موردی صنعت حشرات ایران
    عماد پورفتح اله 1403
  11. طراحی مدل توسعه اکوسیستم کسب وکارهای استارتآپی فناور در حوزه حمل ونقل جاده ای در وزارت راه و شهرسازی
    مریم السادات امینی 1402
  12. شناسایی و اعتبارسنجی مولفه های دیجیتال سازی در صنعت 4 در توسعه پایدار کسب و کارهای فناورمحور
    حسن احمدی 1402
  13. واکاوی سیاست های توسعه پارک های علم وفناوری (مورد کاوی؛ پارک دانشگاه تهران وسه پارک از کشورهای آلمان ،فرانسه و ترکیه
    محمد مغانلو 1402
  14. شناسایی و اعتبارسنجی مولفه های دیجیتال سازی در کسب و کارهای خلاق محور
    علی افتاده 1402
  15. چابک سازی نوآوری در مدل کسب و کار با تمرکز بر تجربه مشتری در کسب و کارهای نوپا
    میثم عظیمیان 1402
  16. تاثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد کسب و کارهای حوزه چاپ و نشر با نقش میانجی گری کارآفرینی سازمانی
    محمدرضا زاهدی 1402
  17. پیکربندی مولفه های سازمانی موثر بر عملکرد گردشگری سلامت با رویکرد کارآفرینی فناورانه
    افشین مقدسی 1402
  18. نقش تکنولوژی‌های دیجیتالی بر شدت بین المللی سازی شرکت‌های فناور
    مهدی آزاد 1402
  19. بررسی نقش شتابدهنده ها در توسعه کسب و کار صنعت بیمه
    محمدسجاد میرزاخانی 1401
  20. شناسایی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده موفقیت فینتکها در اکوسیستم بانکداری ایران
    صدیقه رنجبرمقدم 1401
  21. مستندسازی فرایند طراحی و ساخت نمونه اولیه پلتفرم سرمایه گذاری بر بستر بلاک چین با بهره گیری از قراردادهای هوشمند
    مهدی مختاری ثابت 1401
  22. شناسایی تاثیر شبکه دانش آموختگان مدارس غیر انتفاعی بر توسعه استارت آپ ها مورد مطالعه مدرسه علوی
    محمد کرمی 1401
  23. طراحی مدل کسب و کار در حوزه آموزش مجازی رویدادهای حوزه بانکی کشور
    زهرا مجرد 1400
  24. تاثیر نوآوری باز بر عملکرد کسب و کارها با نقش تعدیل گر عدم اطمینان محیطی( مورد مطالعه صنعت روشنایی)
    سینا دهقان 1399
  25. «شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اتحاد استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (صنعت گردشگری استان یزد)
    تورج باستانی اله آبادی 1398
  26. مستندسازی راه اندازی ایستگاه های ریلکسیشن در ایران
    فرامرز لایقی 1398
  27. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بلاکچین در بازار سرمایه ایران (مطالعه موردی: شرکت‌های کارگزاری)
    محمدحسین اکرمی 1398
  28. عوامل موثر بر کارآفرینی شرکتی در بستر اکو سیستم کارآفرینانه مطالعه تطبیقی بین شرکتهای دولتی و خصوصی
    سعید علی عسگری 1397
  29. نقش آموزش (دانش، نگرش، مهارت) و فراشناخت بر قصد کارآفرینانه دانشجویان رشته های نوظهور و متعارف دانشگاه های تهران
    مینا مشیری 1396
  30. تاثیر آموزشهای تشخیص فرصت بر قصد کارآفرینانه دانشجویان پرستاری ‏
    محمود مرادی 1396
  31. شناخت تاثیر بازار بر رشد اقتصادی کسب و کارها: مطالعه موردی در صنایع تبدیلی کشاورزی استان کرمان
    علی جاویدی 1396
  32. شناسایی و تحلیل رفتار اطلاع یابی کارآفرینان صنعت گیاهان دارویی
    الهه براری 1396
  33. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در حوزه ورزش استان اصفهان
    سعیده کوهیان 1396
  34. شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه در بین کارکنان رسانه ملی
    داود عربیون 1396
  35. شناسایی مدل کسب و کار شرکتهای نانومحور فعال در حوزه صنعت نفت
    ابوذر عالمی 1396
  36. الگوی مفهومی مناسب برای تجاری سازی تحقیقات بخش کشاورزی
    لیلا ترک 1396
  37. شناسایی سیاست های حمایتی موثر بر توسعه کسب و کارهای کوچک د ربخش گردشگری روستایی
    عباسعلی رستگارکلاته 1396
  38. ارائه الگوی عوامل موثر بر ایجاد تصویر برند د رکسب و کارهای کوچک و متوسط
    ابراهیم زمانی 1396
  39. طراحی مدل کسب وکار کلینیک مجازی خدمات سلامت و روان
    مجتبی ذنوبی 1396
  40. شناسایی موانع تجاری سازی فناوری در حوزه نانو پزشکی در ایران
    پیام منصور حسینی 1396
  41. تجزیه، تحلیل و شناخت اثرات سیاست­های مالی دولت بر کارآفرینی در بخش کشاورزی
    محمدمرتضی جوادی 1396
  42. نقش فناوری هیدروپونیک در ایجاد فرصتهای جدید در بخش کشاورزی
    رضا خزاعی 1396
  43. شناسایی نقش عوامل رضایت از همکاری در موفقیت اتحادهای استراتژیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط
    ایلوش شهریاری 1396
  44. تدوین الگوی سیاست گذاری و برنامه ریزی بهبود کسب و کارهای کوچک و متوسط
    فرهاد راستی 1396
  45. شناسایی موانع تجاری سازی فناوری در صنعت خوراک داو، طیور و آبزیان
    پیمان ذوالفقاریان 1396
  46. شناسایی شایستگی های فردی موثر بر کارآفرینی در صنعت بسته بندی فراورده های لبنی (مطالعه موردی: شرکت پگاه)
    حسن غلامی 1396
  47. شناسایی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط بخش کشاورزی با تاکید بر نقش میانجیگری مدیریت دانش
    وحید زند 1396
  48. شناسایی فرصت¬ها و تهدیدهای کارآفرینی پایدار در کسب و کارهای کوچک و متوسط – مطالعه موردی: صنایع تبدیلی کشاورزی
    حمیدرضا پورحسینی 1396
  49. شناسایی مولفه های مدل کسب و کار الکترونیک خدمات مشاوره آنلاین طب سنتی مبتنی بر گیاهان دارویی
    نرگس جواهری طهرانی 1396
  50. شناسایی عوامل موثر بر تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در صنعت بیوتکنولوزی کشاورزی ایران
    یوسف زرنگاریان 1396
  51. تاثیر سیاست­های حمایتی مالی بر رشد شرکت­های زایشی (مطالعه موردی: شرکت­های زایشی منفرد پارک­های علم و فناوری شهر تهران)
    عباس زندی 1396
  52. ارایه الگوی مناسب معرفی محصولات جدید صنایع خانگی به بازار
    ابراهیم صابرمعاش عشقی 1396
  53. مستندسازی فرایند طراحی و ساخت نمونه اولیه آب بند لاستیکی جهت کنترل میزان خروجی آب در سیستم آبیاری غرقابی بر اساس مدل اولریش
    جمال زمانیان 1396
  54. شناسایی راهبردهای نوآوری و تحول در نظام اداری دانشگاه­های علوم پزشکی با رویکرد مدیریت کارآفرینانه
    رضا دهقان 1396
  55. مدل مفهومی کارآفرینی دانشگاهی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان
    علی میرزائی 1396
  56. شناسایی اثرات جمع سپاری بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعتی حوزه کشاورزی استان البرز
    محمدرضا بریری افراجردی 1396
  57. شناسایی اولویت های تغییر تکنولوژی موثر بر ارتقاء کیفیت رقابتی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی پلی استر ایران کیتون)
    احسان قاسمی 1396
  58. تجزیه و تحلیل و شناخت عوامل اصلی موفقیت ‏‎(CSF)‎‏ راه اندازی کسب و کار در صنعت پتروشیمی ایران
    مجید عقلایی 1396
  59. تاثیر نگرش کارافرینانه بر عملکرد کشاورزان گندمکار استان البرز
    محمد عسگری قدس 1396
  60. تحلیل و تبیین نگرش کارآفرینانه دانشجویان دانشکده کارآفرینی
    شهین همتی 1396
  61. تحلیل محتوی کتب مدل آموزش کارآفرینی KAB از بعد میزان توجه به نگرش کارآفرینانه
    امیر لاری 1396
  62. شناسایی تاثیر کارکردهای صنعت پست در توسعه کسب و کارهای اینترنتی
    عباس قربیان 1396
  63. شناسایی موانع کارآفرینی دانشگاهی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
    سید غلامرضا موسوی 1396
  64. تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران کسب و کارهای ورزشی در افزایش رضایت مشتریان (مطالعه موردی باشگاه های ورزشی خصوصی شمال و غرب تهران)
    صغری آزموده قبق تاز 1396
  65. شناسایی عوامل تاثیر گذار بر شکل گیری شبکه های مجازی ایده (بانک مجازی ایده)
    بهرام رضا امیری 1396
  66. شناسایی راهکارهای توسعه صادرات قطعات خودرو در ایران با رویکرد کارآفرینانه (مورد مطالعه: صادرات قطعات خودرو با ‏استفاده از مدل جهت گیری کارآفرینانه)‏
    فرزاد معظمی 1396
  67. شناسایی عوامل تعیین کننده خروج نیروهای کلیدی سازمان به منظور راه اندازی کسب و کارهای مستقل (مطالعه موری: شرکت مهاب قدس )
    آیناز نراقی 1396
  68. شناخت مفاهیم موثر کسب و کار و کارآفرینی در کتب تعلیمات اجتماعی مقطع ابتدایی
    مهرنوش مطلبی عسگرآباد تپه 1396
  69. عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در تعاونی های کشاورزی (مطالعه استان تهران)
    عبدالرحمن چراغعلی 1396
  70. طراحی سیاستهای حمایتی دولت برای توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی
    آتنا خسروی 1396
  71. شناخت نقش نگرش کارآفرینانه در ارایه خدمات در سالن­های سینما، مطالعه موردی: سالن­های سینما در منطقه 6 شهر تهران
    محمدرضا پری نوش 1396
  72. شناسایی چگونگی اثرگذاری جو کارآفرینی سازمانی بر رفتارهای کارآفرینانه مدیران میانی دانشگاه
    شیرمراد مرزبان 1396
  73. تجزیه، تحلیل و شناخت اثرات سیاست­های مالی دولت بر کارآفرینی در بخش کشاورزی
    محلا زارع مهرجردی 1396
  74. شناسایی موانع آموزش خلاقیت محور در آموزش دوره ابتدایی
    علی اصغر محمدی 1396
  75. طراحی الگوی توسعه خوشه های صنعتی در صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران
    محمد متقی 1396
  76. شناسایی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتری و تاثیر آن بر مزیت رقابتی در صنعت لوازم خانگی - مطالعه موردی: شرکت پارس خزر
    سمانه پویان فر 1396
  77. ارائه الگوی توسعه محصولات جدید در کاهش خطرات زیست محیطی بخش حفاری صنعت نفت ایران عنوان دفاع شده: شناسایی و تحلیل محصولات جدید کاهش دهنده خطرات زیست محیطی بخش حفاری صنعت نفت ایران
    حسین غفارزاده 1396
  78. شناسایی و اولویت بندی فرصت¬های کارآفرینانه در حوزه کشاورزی مبتنی بر فناوری سنجش از دور
    مجید احمدی میاب 1396
  79. شناسایی عوامل موثر بر توسعه زیرساخت هتلداری شهر یزد جهت توسعه پایدار گردشگری
    وحید محمودی میرهاشم 1396
  80. شناسایی تاثیر سرمایه انسانی در فرایند کارآفرینی (تشخیص و بهره برداری از فرصت) مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط صنعت IT دارای نماد اعتماد در شهر تهران
    رضا درعلی 1396