زهرا آراستی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/05

زهرا آراستی

دانشکده کارآفرینی / توسعه کارآفرینی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. شناسایی انگیزه های ایفای نقش مربیگری در مدیران شرکت های نوآور حوزه فناوری دیجیتال
    محمدحسین سمندری مقدم 1402
  2. شناسایی عوامل موثر بر هم آفرینی ارزش ترکیبی در کسب و کارهای اجتماعی
    رشید یادگاری قهدریجانی 1402
  3. نقش استراتژی های اقتصاد چرخشی در مدل کسب و کار و دستیابی به اهداف توسعه پایدار
    متین شهیاد 1402
  4. تاثیر سبک های فرزندپروری والدین بر گرایش کارآفرینی فردی دانش آموزان دبیرستان
    کامبیز زنوزی اصل 1402
  5. تاثیر سازگاری شناختی بر تصمیم‌گیری مخاطره‌آمیز تیم‌های کارآفرینانه مستقر در مراکز رشد شهر تهران
    فاطمه پرهیزکار 1402
  6. تدوین چارچوب آموزش توسعه کسب و کار های خانگی
    سیدمحمد معافی مدنی 1401
  7. شناسایی چالش ها و شایستگی های زنان کارافرین حوزه سلامت در مواجهه کسب و کارشان با بحران کرونا
    سیده پردیس ذاکری 1400
  8. شناسایی مولفه های اکوسیستم کارآفرینی فناورانه زنان
    نیره فرجی 1399
  9. شناسایی عوامل موثر بر رشد کسب و کارهای فناورانه توسط زنان خود سرپرست
    زهرا توکلی یرکی 1399
  10. تاثیر یادگیری مشارکتی و تجربی بر شایستگی های کارآفرینانه معلمان مقطع متوسطه شهر تهران
    شیدا مقتدراسلامی 1397
  11. شناسایی سیاست های تامین مالی خرد در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی مورد مطالعه بانک حکمت ایرانیان
    مریم یوسف اقدم 1397
  12. نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتاب دهنده ها مورد مطالعه ( شتاب دهند آواتک و دیموند)
    فاطمه پاک 1397
  13. سنجش تاثیر آموزش ضمن خدمت بر روحیه کارآفرینی – مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان همدان
    پیمان فلاح 1397
  14. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت زوج های کارآفرین در بخش خدماتی شهر تهران
    مریم سعیدیان 1397
  15. شناسایی و تبیین عوامل فردی موثر بر گرایش به رشد در زنان صاحب کسب و کار
    شیرین مجد شریعت پناهی 1396
  16. بررسی پویایی شبکه های اجتماعی زنان کارآفرین
    الناز طرزمنی 1396
  17. شناسایی چارچوب برنامه ریزی استراتزیک در سازمان های کارآفرین اجتماعی
    فاطمه السادات غفوریان 1396
  18. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت آموزش الکترونیکی کارآفرینی (مطالعه موردی: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    افروز سفیدگر 1396
  19. تاثیر سرمایه انسانی بر قصد کارآفرینانه دانشجویان
    فاطمه اقامحمدی 1396
  20. شناسایی معیارهای ارزیابی اثر بر ذینفعان در موسسات کارآفرین اجتماعی
    نرگس لاله 1396
  21. شناسایی شاخصهای ارزیابی آموزش کارآفرینی در مقطع ابتدایی
    سلیمه قنبری 1396
  22. شناسایی محتوا و روش­های تدریس کارآفرینی با هدف تقویت نگرش کارآفرینانه در دانش­آموزان مقطع ابتدایی
    ندا بهمنی 1396
  23. شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد در موسسه های کارآفرین اجتماعی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
    زینب عوائدی 1396
  24. تبیین فرایند جمع سپاری در سازمان های کارآفرین اجتماعی
    الهام رضاقلی زاده 1396
  25. نیازسنجی آموزشی جوانان روستایی در زمینه کارآفرینی به منظور راه اندازی کسب و کارهای روستایی نمونه موردی شهرستان ورامین بخش صنایع دستی
    رضا غلام زاده 1396
  26. شناسایی روش های تدریس درس کارآفرینی در مدارس کار و دانش شهر تهران
    فاطمه طباطبایی یزدی 1396
  27. شناسایی سوگیریهای شناختی موثر بر فرایند تصمیم گیری خرید در شرکتهای کوچک- مورد مطالعه: مشتریان شرکت سپیدار سیستم آسیا
    سحر اکبرپور 1396
  28. شناسایی شایستگی های کارآفرینانه مورد نیاز معلولین جسمی - حرکتی
    فاطمه تقوی مریم آبادی 1396
  29. تاثیر یادگیری در محل کار توسط کارآفرین بر رشد کسب و کار مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط شهر بروجرد
    حسین دارابی 1396
  30. شناسایی میزان تاثیر سرمایه های کارآفرینانه بر تشخیص فرصت با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر جنسیت
    معصومه احمدی 1396
  31. طراحی مدل کسب و کار آموزش کار آفرینی در مدارس ابتدائی ایران
    آرزو آسا 1396
  32. شناسایی و اولویت بندی شایستگی های کلیدی مربیان کسب و کارهای نوپا
    علی گودرزی 1396
  33. تاثیر ویژگی های شخصیتی بر قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    نیلوفر کلهر 1396
  34. تاثیر سرمایه اجتماعی در توسعه کسب و کارهای صنعت لوازم خانگی شهر تهران
    فرزانه خاکی 1396
  35. تاثیر شایستگی های کارآفرینانه زنان بر عملکرد کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات (IT)
    عارفه حسینی مقدم 1396
  36. تاثیر داستان سرایی بر تقویت نگرش کارآفرینانه در دانش آموزان دبستانی
    سمیرا قدوسی 1396
  37. شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتاب دهنده ها
    فاطمه پاک 1396
  38. تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر عملکرد اجرائی موسسه اجتماعی جمعیت امام علی(ع)
    ناهید ملکیان 1396
  39. تاثیر درس کارآفرینی اجتماعی بر شایستگی های کارآفرینی اجتماعی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    محسن مولوی اردکانی 1396
  40. شناسایی شایستگی های کارآفرینانه اجتماعی مدیران سازمان های کارآفرین اجتماعی حوزه سلامت
    زهرا امینی 1396
  41. تاثیر دوره های آموزش کارآفرینی بر شایستگی های کارآفرینانه مورد مطالعه: بانوان مددجو در کمیته امداد امام خمینی شهر شیراز
    افشین نیک نام صفری کوچی 1396
  42. شناسایی تاثیر انگیزه های زنان کارآفرین ایرانی بر رشد کسب و کارهای آنان
    محبوبه والی نژاد 1396
  43. شناسایی عوامل محیطی موثر بر گرایش به رشد زنان صاحب کسب و کار
    سیما اولیایی رضایی 1396
  44. تبیین نقش مهارت¬های کارآفرینی در موفقیت کسب و کار با در نظر گرفتن دو متغیر تعدیلگر جنسیت و مرحله کسب و کار
    فخری السادات نوری 1396
  45. دسته بندی مولفه های ارزش پیشنهادی کسب و کارهای آموزش الکترونیکی بر حسب نوع خدمت مشتری
    احسان علی نقیان 1396
  46. عوامل موثر در رشد بنگاههای صنعتی کوچک و متوسط تولید کننده پوشاک با مالکیت مدیران و کارآفرینان زن در استان ‏تهران
    سیما معین الدین 1396
  47. ارزیابی نقش روش آموزش کارآفرینی سخنران مهمان بر قصد کارآفرینانه دانشجویان
    هومان حیدری 1396
  48. شناسایی عوامل نهادی موثر بر پیدایش و پیاده سازی فعالیتهای کارآفرینانه اجتماعی
    محمدمهدی ملکی کرم اباد 1396
  49. شناسایی سبک های یادگیری کارآفرینان اجتماعی شهر تهران
    الهه حیدری 1396
  50. چگونگی پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی با رویکرد استراتژیک در SMEها
    محمدفرید قبا 1396
  51. شناسایی و اولویت بندی شایستگی های مورد نیاز متربی کسب و کار
    عاطفه اقایی پور 1396
  52. شناسای سیاستهای تنظیمی توسعه کارافرینی اجتماعی د رایران بر اساس نظریه برخاسته از داده ها
    هادی زارعی 1396
  53. شناسایی فرصتهای کسب و کارهای گردشگری در منطقه آزاد ارس
    محمد صادق نافذی علمداری 1396
  54. نقش تفکیک جنسیتی بر سطح سرمایه اجتماعی کارآفرینان
    ژوان ناهید 1396
  55. شناسایی­ عوامل کلیدی موثر بر کارآفرینی در حوزه کسب و کار در هنر نمایش
    حامد پوراسفندیانی 1396
  56. شناسایی عوامل اثرگذار بر سوگیری­های تصمیم­گیری کارآفرینان
    پوریا نوری 1396
  57. نقش درس مبانی کارآفرینی در قصد کارآفرینانه دانشجویان
    سعیده سعید بنادکی 1396
  58. شناسایی عوامل موثر بر شکست کسب و کارهای کوچک نوپا
    فهیمه زندی حاجی آبادی 1396
  59. شناسایی عوامل نهادی موثر بر قصد کارآفرینی کارآفرینان
    فاطمه احمدی پس ویشه 1396
  60. شناسایی ترکیب مناسب شیوه­های تدریس درس طراحی و تدوین کسب و کار در دوره کارشناسی ارشد کارآفرینی
    منصوره کیانی فلاورجانی 1396
  61. تاثیر شبکه­های کارآفرینی بر رشد کسب و کار
    نرگس باستانی 1396
  62. شناسایی و تبیین عوامل فردی تقویت کننده قصد کارآفرینی اجتماعی ها
    فریناز فتحی 1396
  63. ارزیابی تاثیر دوره های آموزش کارآفرینی بر درک آگاهی بانوان کارآفرین شهرداری تهران: مطالعه موردی بانوان کارآفرین ساکن در محدوده منطقه 14
    سهیلا خویلدی 1396
  64. شناسایی و اولویت بندی موانع رشد کسب و کار های زنان کارآفرین ایران
    سارا ارزیده 1396