بهروز زارعی کرگ آباد

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/25

بهروز زارعی کرگ آباد

دانشکده کارآفرینی / کارآفرینی سازمانی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. طراحی سیستم تدارکات الکترونیکی کالاهای ساختمانی
    ایدا جوکار 1403
  2. شناسایی تاثیر نوآوری زنجیره تامین بر عملکرد سازمانی کسب و کارهای حوزه بهداشت و درمان
    مارال عباسی راد 1402
  3. طراحی مدل کسب‌وکار نهادهای مالی توسعه‌ای.موردمطالعه: صندوق کارآفرینی امید
    سیمین مقیم زاده 1402
  4. طراحی مجدد سیستم اعتبارسنجی نیروی انسانی در کاله با رویکرد تفکر طراحی
    احترام راعی 1402
  5. بازطراحی فرایند و طراحی نرم افزار مدیریت عملکرد در راستای توسعه سازمان کارآفرین (مطالعه موردی شرکت گازسوزان)
    فاطمه حق پرستی نجف ابادی 1402
  6. تدوین طرح کسب و کار ایران خبره (پلتفرم خوداشتغالی و دایرکتوری متخصصان)
    بهراد فراهانی 1401
  7. ارائه چارچوبی جهت توسعه برند بین المللی شرکت های کوچک و متوسط ایرانی (مورد مطالعه: کسب و کارهای اینترنتی در حوزه خدمات گردشگری)
    مرضیه اکرامی 1401
  8. ارائه چارچوب پیاده ‏سازی رویکرد چابک در فرآیند تامین مالی پروژه‏ های کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه: پروژه‏ های فناوری اطلاعات)
    مرضیه یادگاری 1401
  9. ارائه مدل سنجش بلوغ دوسوتوانی سازمانی در شرکتهای ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شرکت داتین)
    سیاوش دخانچی اول 1401
  10. شناسایی عوامل موثر بر پذیرش رسانه اجتماعی در کسب و کار بنگاه به بنگاه
    عارف گلیوری 1401
  11. طراحی و تدوین مدل کسب و کار برگزاری رویدادهای آموزشی کارآفرینی مجازی برای دانش آموزان شهر تهران با تاکید بر بلوکهای مشتری و زیرساخت ها
    نیما ترک جزی 1401
  12. شناسایی و بررسی تاثیر قابلیت های پویا بر صادرات شرکت های کوچک و متوسط در درصنعت آرایشی و بهداشتی و دارویی
    امیرحسین ذوالفقاری پور 1401
  13. نوآوری سازمانی در مدیریت بحران مبتنی بر سیستم های IT
    نگین حمیدپور 1399
  14. اجرای کمپین های دیجیتال با رویکرد CPA
    محمد شکوری 1398
  15. طراحی کمینه محصول مانا (MVP) در بهینه سازی زنجیره پسماندهای عمرانی شهری مورد مطالعه شهرداری تهران
    محمدرضا پارسااصیل 1398
  16. طراحی کمینه محصول پذیرفتنی برای پیوند کارآفرینان ، سرمایه گذاران و سرمایه پذیران شهر تهران با رویکرد شهر هوشمند
    حسین قدسی زاده 1398
  17. شناسایی روش های ابتکاری در فرایند تجاری سازی ایده های کارآفرینانه مطالعه موردی کسب و کارهای الکترونیکی صنعت حمل و نقل
    محمد عزیزالهی 1398
  18. شناسایی قابلیتهای سیستم های اطلاعاتی در توسعه خوشه های صنعتی
    علی آخوندی اقدم 1397
  19. نوسازی استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی حمل بار سبک شهری - مطالعه موردی شهر تهران
    محمد پوربازرگان 1397
  20. شناسایی مدل توسعه کسب و کار در شرکت رادیاتور ایران
    نسیم شمس فر 1396
  21. طراحی مدل کسب و کار نرم افزار به عنوان خدمت
    فرناز فرج اللهی 1396
  22. ارزیابی میزان آمادگی شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران
    سمیه اولادکاظمی 1396
  23. نوسازی استراتژیک فرایندها مطالعه موردی: فرایندهای مدیریت کالا در مجتمع پتروشیمی مهاباد
    سامرند احمدنژاد 1396
  24. الگوی کارآفرینانه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت قطعه سازی خودرو کشور
    شهاب شهروزی 1396
  25. بررسی عوامل موثر بر پذیرش دورکاری توسط کارمندان زن در ستاد مرکزی وزارت کار و امور اجتماعی
    حمیرا آقاجانی 1396
  26. شناسایی نقش خدمات دولت الکترونیک در شناخت ایده های کارآفرینانه: مورد کاوی شرکتهای تجاری کوچک و متوسط مشاوره ای در صنعت IT شهر تهران
    مریم سزاوار کشاورز 1396
  27. طراحی سیستم¬های پایه منابع انسانی برای سازمانهای مجازی-مورد مطالعه: شرکت الکترو کویر
    مینا زواره زادگان 1396
  28. شناسایی عوامل سازمانی تاثیرگذار بر کارآفرینی فناورانه سازمانی (CTE) در شرکت های بین المللی با قابلیت رشد سریع
    محمدسجاد شکوهی بیدهندی 1396
  29. شناسایی فرصتهای کسب و کار در استقرار دولت الکترونیک در جمهوری اسلامی ایران
    محمدامین ایمانی 1396
  30. شناسایی خدمات اطلاعاتی ارزش افزای مرتبط با کارآفرینی قابل عرضه از طریق درگاه واحد دولت الکترونیکی (www.IRAN.ir)
    سیدمحمدرضا موسوی نیارکی 1396
  31. تاثیر مدیریت فرایندهای کسب و کار بر عملکرد با در نظر گرفتن متغیرهای تعدیل گر زیر ساخت فناوری اطلاعات و زیر ساختار سازمانی
    محمود بخشی زاده برج 1396
  32. ‏ شناسایی عوامل تاثیرگذار بر به کارگیری فنآوری اینترنت با قصد کسب و کار - مقایسه تطبیقی دو صنعت ‏کوچک
    سیدآرین عسکری رانکوه 1396
  33. نگاشت آینده پژوهی در کارآفرینی - مورد مطالعه: متون نوآوری، فرصت و ورود به بازار
    سیدمجتبی حسینی 1396
  34. شناسایی و اولویت بندی معیارهای تجاری سازی فناوری های نوین از منظر موسسات سرمایه گذاری خطرپذیر در ایران مطالعه موردی: شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری نانو
    حمید شهمیرزادی 1396
  35. ارزیابی تاثیر آموزش های کارآفرینی بر قابلیت اشتغال دانش آموختگان رشته های فنی- مهندسی مورد مطالعه: پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران – دانش آموختگان مقطع کارشناسی 1390 تا 1393
    فاطمه فرخی 1396
  36. تبین نقش ویژگیهای شرکت و صنعت در بقای شرکت های فعال صنایع تبدیلی و تکمیلی ایران
    مریم مسچی 1396
  37. عوامل موثر بر انطباق کسب و کارهای کوچک و متوسط با دولت الکترونیک
    زهرا بهزادی 1396
  38. شناسایی نقش دولت الکترونیکی در ایجاد کسب و کارهای جدید
    علی بهرامی زاده 1396
  39. شناسایی فرصت­های کارآفرینانه در دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری تهران
    سید حمید مرتضوی 1396
  40. طراحی و تبیین مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی برای شهر الکترونیکی کارآفرین
    هادی ایزدخواه 1396
  41. شناسایی عوامل محیطی موثر بر گرایش به رشد زنان صاحب کسب و کار
    سیما اولیایی رضایی 1396
  42. پیاده سازی و توسعه نوآورانه سیستم تدارکات الکترونیکی ماشین الات صنعتی
    عبدالوحید خراسانی 1396
  43. شناسایی عوامل حیاتی موفقیت بهره برداری از فرصت های کارآفرینی بر حسب رنجیره ارزش صنعت تولید نرم افزار
    مهدی لشگری 1396
  44. طراحی و استقرار BPN در حوزه کنترل بیماری سرطان بانک تومور انستیتو تحقیقات سرطان
    سیدوحیدرضا موسوی دهقی 1396
  45. ارائه مدل ارزیابی کانون های تبلیغاتی بر اساس شاخص های رضایت مشتریان
    ستاره صادقی 1396
  46. شناسایی روش های ورود به بازارهای بین المللی در شرکت های تولیدی ورمی کمپوست مطالعه موردی: کردستان عراق
    محمد معصوم 1396
  47. شناسایی فرصتهای کسب وکار جدید در نوسازی سیستمهای مالی دولت (مطالعه موردی :خزانه داری الکترونیکی )
    مهتاب پیوست 1396
  48. بازنگری در فرِآیندهای تسهیم دانش با رویکرد بهبود نوآوری در شرکت آب و فاضلاب استان تهران
    فهیمه علمیه 1396
  49. شناسایی موانع کارآفرینی سازمانی در حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران
    رضا حسینی نیا 1396
  50. پیاده سازی مهندسی مجدد در شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی با رویکرد کارآفرینی سازمانی
    سعدی بالیده 1396
  51. بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری­های کسب و کار الکترونیکی در شرکت­های نوپای مبتنی بر فناوری­های نوین
    مناسادات مظفری 1396
  52. مستندسازی تجارب ایده یابی، طراحی و پیاده سازی بازار مجازی غذا در شهر تهران
    مسعود باقری 1396
  53. نوسازی استراتژیک کسب و کارهای تثبیت شده مورد مطالعه: نوسازی سیستم های اطلاعاتی شرکت نیرو محرکه
    پریسا اردین 1396
  54. طراحی استراتژی های توسعه دولت الکترونیک در کردستان عراق
    ناصح محمد نجیب 1396
  55. توسعه شبکه کسب و کار با رویکرد FMEA مطالعه موردی: کسب و کار الکترونیک در حوزه گل و گیاه (گلدونک)
    سیدمحمد طالبی 1396
  56. نوسازی استراتژیک سیستم های یکپارچه فناوری اطلاعات مطالعه موردی: مدیریت بحران شرکت آبفای تهران
    احمد جمشیدی 1396
  57. شناسایی عوامل موثر بر تصویرپردازی ذهنی مخاطبان در فضاهای مجازی دانشگاهی (مورد مطالعه : وب سایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران)
    شایا اوابی بیشه 1396
  58. طراحی الگوی اجرای موفق پروژه های توسعه محصول جدید با رویکرد کارآفرینانه مطالعه موردی: شرکت های فعال در صنعت الکترونیک و مخابرات ایران
    علیرضا احمدابادی 1396
  59. طراحی مدل استقرار نوآوری باز در فرایند توسعه محصول جدید شرکت ها
    شکیب پارسی 1396
  60. تبیین تاثیر فرایند محوری بر سرمایه اجتماعی در سازمان های متخب متعالی ایرانی
    یحیی چاقویی 1396
  61. تحلیل و پیاده سازی سیستم اطلاعات حمل و نقل بار جاده ای کشور و ثبت تجارب بدست آمده
    نیما روایی 1396
  62. طراحی چارچوب . اجزای نرم افزار یک شبکه برترین عملکردها
    کوروش حمیدی 1396
  63. شناسایی راه حل های ابتکاری در زنجیره تامین میوه با استفاده از روش –سیستمی از سیستم ها عنوان دفاع شده: شناسایی روش های ابتکاری در زنجیره تامین میوه با استفاده از روش سیستمی از سیستم ها
    داود مرادی 1396
  64. تبیین تاثیر حفره های ساختاری بر اثر بخشی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه مورد مطالعه: پردیس های علوم رفتاری و فنی دانشگاه تهران
    سیدوحید هوشیارسیداحمدی 1396
  65. ارزیابی اثر برنامه های دانشکده کارآفرینی بر خلق ثروت مطالعه موردی: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
    فرانک پرکمی 1396
  66. طراحی مدل کسب و کار برای مرکز رشد مجازی خصوصی در ایران
    مریم عبدلی حسین آبادی 1396
  67. تاثیر نگرش کارآفرینانه مدیران بر عوامل موثر در انطباق کاربران با سیستم¬های ‏IT (مطالعه موردی بانک سپه)‏
    نعیمه سادات ایزدی اونجی 1396
  68. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت و شکست کسب وکارهای اینترنتی در ایران
    مریم سادات فاطمی حسن‌آبادی 1396
  69. عوامل موثر بر شکل گیری یمانکاری عمومی در صنعت برق خراسان رضوی
    سید مصطفی حسینی 1396
  70. شناسایی موانع و مشکلات کسب و کارهای پزشکی ایرانیان خارج از کشور (مطالعه موردی: پزشکان ایرانی در استرالیا)
    بابک محمد زاده 1396
  71. ‏‏ نقش فناوری اطلاعات در مولفه¬های استراتژی رشدSMEs (بنگاه¬های خدماتی تثبیت شده
    عبدالرضا غلامعلی 1396
  72. شناسایی و تحلیل رابطه سطح آمادگی الکترونیکی با پذیرش فناوری الکترونیکی در شرکت­های زیرمجموعه هلدینگ دارو پخش
    حمیدرضا رضائی کلج 1396
  73. شناسایی عوامل موثر سازمانی در کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران
    پیمان پورنصرخاکباز 1396
  74. طراحی و استقرار سیستم مربی گری الکترونیکی در زمینه توسعه سیستم های یکپارچه سازمانی
    سمیه کرمی زندی 1396
  75. نقش شبکه های اجتماعی در راه اندازی و رشد شرکتهای مبتنی بر فن آوری اطلاعات شهر تهران
    فاطمه اسرا غلامرضاپور 1396
  76. شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه در بین کارکنان رسانه ملی
    داود عربیون 1396
  77. شناسایی عوامل اثرگذار بر شکل­گیری شرکت­های زایشی پژوهش محور دانشگاهی در حوزه نانو تکنولوژی
    سیدعبدالرضا حسینی 1396
  78. شناسایی و اولویت بندی عوامل درونی موثر بر راه اندازی کسب و کارهای کارآفرینانه الکترونیکی
    خداکرم عباسی نوجینی 1396
  79. ارائه مدل کسب و کار الکترونیکی ماشین آلات صنعتی و پیاده سازی سایت مربوطه بر اساس مطالعه تطبیقی وب سایت­های حراجی منتخب
    احمد ستاک 1396
  80. شناسایی فرصت های کارآفرینی با نگرش بهبود فرایندهای اعتباری در حوزه بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت)
    علی محمودی 1396
  81. موانع و راهکارهای تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی – مطالعه موردی ربات سورنا
    علی شیخان 1396
  82. امکان سنجی اجرا و طراحی پروژه مهندسی مجدد در اداره کل خزانه وزارت امور اقتصادی و دارایی
    مریم عظیمی فشی 1396
  83. تحلیل و ژیاده سازی سیستم هوشمند حمل و نقل درون شهری و ثبت تجارب به دست امده
    محمد مهدی لیاقت 1396
  84. مطالعه تطبیقی موانع اقدام و اکتساب در صنایع مواد غذایی و فناوری اطلاعات در ایران
    صالح سالاری 1396
  85. مهندسی مجدد فرایندهای بخش مطالعات با استفاده از متدلوژی هارمون در شرکت توسعه منابع آب ایران
    مریم حسنی 1396
  86. طراحی مدل کسب و کار شرکت­های مبتنی بر فناوری نوین صنعت فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شرکت فناپ)
    محمدهادی علی پورمطلق 1396
  87. شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی موفقیت تاثیرگذار در فرایند توسعه محصول جدبد در شرکت های فناور فعال در حوزه صنعت نرم افزار ایران
    ساناز نبویان 1396
  88. شبکه سازی در صنعت ساختمان: اقدام پژوهش در بستر فناوری اطلاعات
    محسن ابهری 1396
  89. ارائه چهارچوبی برای مهندسی مجدد با رویکرد نوآوری شرکت های پتروشیمی (مطالعه موردی: پتروشیمی امیرکبیر)
    سید محسن حسینی 1396
  90. نقش اختیار حقیقی در مدیریت ریسک کسب و کارهای الکترونیک مطالعه موردی: پروژه خزانه داری الکترونیک
    راشین حاتمی 1396
  91. طراحی شبکه همکاری بین سازمانی در صنعت رسانه مورد مطالعه: شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان
    سیدمحمدعلی شریعت زاده 1396
  92. ارائه مدل نظری عوامل تاثیرگذار در ایجاد اکوسیستم کارآفرینی فناورانه پردیس فنی دانشگاه تهران
    زهرا سهیلی پور 1396
  93. شناسایی روش¬های ابتکاری در بین¬المللی شدن کسب و کارهای کوچک و متوسط
    حسین خرمی 1396
  94. طراحی مدل کسب وکار کلینیک مجازی خدمات سلامت و روان
    مجتبی ذنوبی 1396
  95. شناسایی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در شرکت­های دانش بنیان (مطالعه موردی: مرکز رشد زیست فناوری
    حسن شعبانی 1396
  96. شناسایی ابتکارات مدیران برای ایجاد هماهنگی در فضای دولت الکترونیک (مورد پژوهی: مدیران فرمانداری پاکدشت)
    مینا محور 1396
  97. شناسایی و ارزیابی فرایندهای تحقیق و توسعه در شرکت های دانش بنیان (شرکت های مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان)
    حمیدرضا شاکران 1396
  98. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در حوزه صنعت حمل و نقل ترکیبی
    جواد مصطفی زاده 1396
  99. بررسی و ارائه فرآیندهای پیشنهادی شبکه برترین عملکردها
    سارا آقایی ملایری 1396
  100. شناسایی عوامل موثر در رشد سریع شرکتها-مطالعه موردی: شرکت بهستان دارو
    حمید حسین لو 1396
  101. شناسایی و تبیین عوامل فردی موثر بر گرایش به رشد در زنان صاحب کسب و کار
    شیرین مجد شریعت پناهی 1396
  102. نقش فناوری اطلاعات د راستراتزی توسعه شرکت های کوچک و متوسط
    جواد فارسی خاوری 1396
  103. شناسایی و تحلیل نقش الگوی رفتاری توسعه مشتری در پیشرفت فرایند ایجاد کسب و کار
    بهزاد صادقی 1396
  104. طراحی شبکه یکپارچه تامین مواد اولیه کسب و کارهای حوزه رستوران، کترینگ و فست فود
    مصطفی صراحی 1396
  105. تعیین راهکارهای توسعه کسب و کارهای خانگی در شهر تهران
    سمیرا صدیقی 1396
  106. طراحی مدل کسب و کار سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران (1388)
    مرضیه عباس ابادعرب 1396
  107. تحلیل تطبیقی عوامل شکست و موفقیت کسب و کارهای الکترونیکی
    رز رفیعی مزینان 1396
  108. طراحی مدل کسب و کار شبکه های مجازی کسب و کار (مطالعه تطبیقی سایت های Yammer , Facebook , LinkedIn )
    کاوه رعدی 1396